Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10173 Мейіргер ісі в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісі негіздері
    Несиелер: 6

    Пән науқастардың денсаулық жағдайын клиникалық бағалауды оқытады. Клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие болып, соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтімді үйретеді. Пациенттердің жағдайын клиникалық дұрыс бағалап, дағдыларды дұрыс қолданады. Науқас пен туыстарының құқықтары мен мүдделерін қорғау құқығын, өмір сүру сапасын жақсарту үшін жеке деңгейде, отбасы және қоғам деңгейінде денсаулықты нығайтуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді мейіргер ісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Дәлелді мейіргер ісі негіздері пәні дәлелді медицинаның анықтамасы және негізгі қағидаттарын оқытады. Клиникалық эпидемиологияның қағидаттары мен әдістерін, дәлелді медицинаның даму тарихын және дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибесін алмасуды меңгереді. Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады. Пациенттерді күту үшін клиникалық басшылықтарды және мейіргерлік күтімнің озық ғылыми негізделген әдістерін әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (Қазақ) тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту
    Несиелер: 4

    Денсаулықты нығайту пәні денсаулықты нығайту саласындағы саясат, ұлттық және өңірлік, жергілікті жер деңгейіндегі денсаулықты нығайтуды оқытады. Салауатты өмір салтын ұстануды әлеуметтік мәні бар ауруларды емдеу, тұрғындармен отбасы деңгейінде, жекеленген деңгейде әлеуметтік мәні бар аурулардағы денсаулыққа зияндылығын түсіндіру және алдын алу жұмыстарын қолданады. Өмір сүру сапасын жақсарту үшін жеке деңгейде, отбасы және қоғам деңгейінде денсаулықты нығайту саласындағы стратегияларды сыни бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік маңызды аурулар
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік маңызды аурулар пәні әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін анықтайтын нормативтік-құқықтық құжаттар, әлеуметтік-медициналық көмек түрі мен көлемі, жеңілдіктер тізімін оқытады. Пациентерді диспансерлік бақылаудан өткізу, оның ішінде жұмысқа жарамсыздығын анықтауды, жүректің ишемиялық ауруларының жедел түрлерінде, церебральді инсультте жедел көмек көрсету алгоритмдерін меңгереді. Күтім сапасын жақсарту үшін көпбейінді командада жаңа білімдер мен идеяларды тиімді жасайды және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология және патология
    Несиелер: 6

    Пән адам анатомиясы мен денесінің құрылысы, оның қызметін, сонымен қатар сырқат ағзалардың қызметін оқытады. Әр жүйенің қызметін және оның сырқат кезіндегі ауытқу деңгейін анықтап оны меңгереді. Кәсіптік пәндер үшін незгі фундаменталды пән болып табылып, оны меңгеру үшін адам анатомиясының терминологиясын қолданады. Бұл пәнді толық меңгермей жақсы маман болу мүмкін емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жедел және шұғыл жағдайларда медициналық көмек
    Несиелер: 4

    Жедел және төтенше жағдайларда медициналық көмектер мен емдеу ережелерін оқытады. Мейіргердің этикасы мен деонтологиясын, шұғыл жағдайлардағы мейіргерлік іс шаралардың ұйымдастырылуын және көмек көрсету дағдыларын меңгереді. Көмек сапасын жақсарту үшін көпбейінді командада жаңа білімдер мен идеяларды тиімді жасайды және қолданады. Соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік көмекті тиімді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Терапиядағы мейіргерлік іс
    Несиелер: 3

    Пән патологиялық үрдістердің себептері мен факторлары, ішкі орган ауруларының негізгі профилактикасын үйретеді. Патологиялық үрдістердің себептері мен факторлары, ішкі орган ауруларының негізгі профилактикасы, пациенттердің проблемалары мен жеке қаралу тұтынуларын ескере отырып мекеме мейіргерлік процесті меңгереді. Терапиялық аурулар кезіндегі мейіргерлік араласуды жоспарлауды және пациенттердің/клиенттердің, отбасылар мен топтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау құқығын қамтамасыз етуді қоладанды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ата-түрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамыту, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 4

    Пән фундаментальды және клиникалық интеграция негізінде студенттерге жүйелер бойынша қалыпты және патологиялық жағдайларды салыстыруды, негізгі синдромдардың түзілу механизмдерін, синдромальді емдеу принциптерін зерттейді. Курс барысында студент тұрақты білімдерін жетілдіру арқылы өзінің кәсіби қызметін және статистикалық өңдеуді жүргізуді меңгереді. Оқу процесінде клиникалық ортада және одан тыс емделушінің мүдделерін қорғай отырып, пациент денсаулығының жеке қажеттіліктеріне қамқорлық жасауда алған білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хирургияда мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Хирургиялық, онкологиялық және жарақат алған науқастарды асептика және антисептика ережелеріне сәйкес көмек көрсетуді оқытады. Шұғыл жағдайларда көмек көрсетуді және хирургиялық дағдыларды меңгереді. Соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтімді жасауға қабілетті. Әр түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие болып, соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтімді жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пациенттерді оқыту
    Несиелер: 5

    Мейіргерлік практикада оқыту және санитариялық ағарту, жекелеген тұлғалардың/пациент, отбасы, топтарды бекіту үшін мінез-құлық дағдыларын, функционалдық, автономдық және салауатты өмір салтын қабілетті оқытуды жүзеге асыруға мамандардың тәлімгерлік жасауы және тәлімгерлікте ғылыми негізделген қызмет түрлерін үйретеді. Күтім қауіпсіздігі мен тиімділігін меңгереді. Сапасын арттыруға бағытталған түрлі қызмет түрлері бойынша кәсіпқойлар дайындауды және оқытуды қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Созылмалы аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Пән созылмалы аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім жүзеге асыру көрсеткіштері мен алғышарттарын үйретеді. Жас және жеке ерекшеліктерін әр түрлілігін қоса алғанда, науқастардың созылмалы аурулары кезінде пациентке бағдарланған қауіпсіз мейіргерлік күтімді жүзеге асыру үшін технологиялар мен клиникалық дағдыларын сапалы ұйымдастырып, тиімді жоспарлауды меңгереді. Созылмалы аурулары бар науқастарды оқыту мен кеңес беруді игеріп қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Акушерия және гинекологиядағы мейіргерлік іс
    Несиелер: 4

    Акушерия және гинекологиядағы мейірбике ісі гинекологиялық патология және кеңінен тараған негізгі акушерлік жағдайлар туралы дәлелді білімдерді үйретеді. Акушерлік және гинекологиялық аурулардың ең көп таралған жағдайында мейіргерлік үрдісті іске асыруды, жүкті және бала емізетін әйелдерге мейірбикелік күтімді түсіндіріп және меңгереді. Отбасын жоспарлау мәселелері бойынша адамдарға, науқастарға және отбасыларына кәсіби тұрғыдан кеңес беруді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық-санитариялық алғашқы көмектегі мейіргерлік іс
    Несиелер: 5

    Алғашқы медициналық-санитариялық көмектің мейірбикелік күтімі халықтың денсаулығын нығайту үшін жаңадан медициналық санитарлық көмектің негізгі қағидаларын үйретеді. МСАК-ті дамытудың нормативті-құқықтық және қаржылық негіздерін, инфекциялық және инфекциялық емес аурулар профилактикасындағы мейіргердің рөлін меңгереді. Амбулаториялық-емханалық жағдайларда медициналық құжаттама жүргізуге, клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие болып, соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтімді жасауды қоланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педиатриядағы мейіргерлік процесс
    Несиелер: 5

    Неонаталдық кезеңде мейіргерлік үрдісті ұйымдастыруды, жаңа туған нәрестелерді скринингтік тексеруді, балалар скринингі мен балалардың жүйелі аурулары мен сырқаттар кезіндегі мейіргерлік үрдісті ұйымдастыруды үйретеді. Тыныс алу, асқазан-ішек, қан айналымы органдарының аурулар кезінде мейіргерлік үрдісті және балаларда шұғыл жағдайлар кезінде көмек көрсетуді меңгереді. Оқу процессінде кәсіби қызметін жетілдіру үшін алдыңғы алған білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психикалық денсаулық және аддикция
    Несиелер: 5

    Курстың оқытылу мақсаты психикалық денсаулық және жеке даму критерийлері мен факторларын оқытады. Жүйке-психикалық бұзылыстардың түрлерін, аддикциидің биологиялық механизмдерін, аддиктивті мінез-құлық, аддикция түрлерін, аддиктивті мінез-құлықтың пайда болу факторларын меңгереді. Психогигиена, психопрофилактикасы мен психотерапиясын үйретеді. Интоксикация кезінде психикаға белсенді әсер ететін заттарды тұтынудан пайда болған жіті және созылмалы психоз кезінде медициналық көмекті қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үйдегі мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Курстың оқытылу мақсаты әр түрлі клиникалық жағдайлардағы мейіргерлік үй күтімнің көрсеткіштері мен мүмкіншіліктерін (пациенттер, жара күтімін қажет етушілерді, мүгедек науқастар мен неврологиялық аурулары бар науқастарды, жүрек, жүйке жүйесі)оқытады. Үй жағдайындағы күтімнің негізгі қағидаттарын үйретеді. Үй жағдайында мейіргерлік күтім жасау науқастың жалпы жағдайы мен оның негізгі диагнозына байланысты жоспарланып іске асырып қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 5

    Латын тілі пәні Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпы міндеттемелі стандартына негізделіп оқытады. Медициналық терминологияны латын тілінде игерген сауатты, білімді маман даярлау, оларды биологиялық терминологияны ғылымда және тәжірибеде қолдана білуге үйретеді. Медициналық терминдер¬ді түсіну үшін грек-латын тілдерінен шық¬қан термин элементтерді еске сақ¬тап, қолданады. Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдауда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейіргер ісіндегі көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтаудағы маркетинг жоспарлауды, адам ресурстарын ұйымдастыру және басқаруды қарастырады, ұйымды басқарудың кезеңдік үздіксіз циклын үйретеді. ҚР қазіргі экономикалық тұжырымдамасының тез жетілуін, нарықтық жақта дамуын, барлық деңгейдегі мамандар мен басшылардан денсаулық сақтаудағы менеджмент аймағында жоғары мамандануды және теориялық білімді үйретеді. Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейіргерлік істе зерттеуді ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 5

    Мейірбике ісі саласындағы зерттеулерді ұйымдастыру және зерттеу әдістерін оқыту курсының мақсаты: Ғылыми коммуникацияны (ғылыми зерттеу саласында халықаралық құқық және этиканы реттеу негіздері)оқытады. Мәселенің койылуын, гипотезаның құрылуы мен ғылыми-зерттеу жобасының мақсаттарын және міндеттерін анықтауды, зерттеу дизайнының негізгі қағидаларын үйретеді. Зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстарды тиянақтауды, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін клиникалық тәжірибемен және пациенттің құндылықтарымен біріктіруді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі экономика және маркетинг
    Несиелер: 3

    Пән денсаулық сақтаудағы маркетинг жоспарлауды, адам ресурстарын ұйымдастыру және басқаруды қарастырады, ұйымды басқарудың кезеңдік үздіксіз циклін үйретеді. Денсаулық сақтау саласындағы маркетинг, кең түсінік ретінде қабылдап, тұжырымдамаларды, әлеуметтік техникасын меңгереді. Осылайша, маркетинг өзінің спецификалық сипатын еңсеріп, қоғамдық денсаулық сақтау саласында негізгі сипаттамасына айналды. Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған мейіргерлік көмек
    Несиелер: 5

    Мамандандырылған мейіргерлік көмек заманауи мейіргерлік технологияларды оқытады. Кардиохирургиядағы және кардиологиядағы мамандандырылған мейіргерлік көмекті, онкологиядағы мамандандырылған мейіргерлік көмекті, фтизиатриядағы мамандандырылған мейіргерлік көмекті, қарқынды терапия және реанимация бөлімшесіндегі мамандандырылған мейіргерлік көмек көрсетуді меңгереді. Әр түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие болып, соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтім жасауды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеудің сандық және сапалық әдістері (статистика және биостатистика негіздері)
    Несиелер: 5

    Сандық және сапалық зерттеулер алғашқы деректерді жинау және талдауды үйретеді. Сапалық зерттеулер алғашқы ақпарат көздерінен алынған деректерді жинау мен талдауды, сапалық зерттеулердің бірегей әдістеріне фокус-топ және тереңдетілген сұхбат жүргізуді меңгереді. Адамдардың мінез-құлқының сандық емес сапалық ерекшеліктерін анықтауды және кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Реанимациядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білімді мейірбикелерді дайындаудың бағыты болып әр түрлі деңгейдегі және бағыттағы емдік – профилактикалық мекемелерде кездесетін хирургиялық аурулар кезінде хирургиялық және реаниматологиялық көмекті ұйымдастыруды үйретеді. Жоғары білімді мейірбике ауруханаларда, емханада, травмалық пунктте барлық клиникалық және параклиникалық бөлімшелері жұмысының ерекшелігін көрсетеді. Күтім сапасын жақсарту үшін көпбейінді командада жаңа білімдер мен идеяларды тиімді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геронтологиядағы мейіргерлік іс
    Несиелер: 5

    Геронтология туралы түсінікті қалыптастыруды, жас бойынша жіктеуді, қартаю теориясын, қартайған ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін үйретеді. Белсенді ұзақ өмір сүрудің тұжырымдамасын, геронтологиялық науқастармен жұмыс кезіндегі коммуникативтік машықтардың ерекшеліктерін, егде және қарт жастағы тұлғаларға жақсы көңіл - күй мен денсаулығын отбасы қатысуымен қолдауын меңгереді. Әр түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға ие болып, мейіргерлік күтімді жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәлелді мейіргерлік практика бойынша тереңдетілген курс
    Несиелер: 6

    Дәлелді медцицинаның анықтамасы және негізгі қағидаттарын үйретеді. Клиникалық эпидемиологияның қағидаттары мен әдістерін қалыптастыруды және дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибелерімен алмасуды меңгереді. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін клиникалық тәжірибемен байланыстырып және пациенттің құндылықтарымен біріктіру және қорыту дағдыларымен көрсете біледі. Пациенттерді күту үшін клиникалық басшылықтарды және мейіргерлік күтімнің озық ғылыми негізделген әдістерін меңгеріп қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән практикалық денсаулық сақтауға, емдеу мекемелерінің жұмыстарын ұйымдастыруға, науқасқа күтім жасау мен оны бақылау тәсілдерін және оның жанұясымен жақынырақ танысуға, оның жанұялық мәселелерін шешуге қалай көмектесуді үйретеді. Науқастармен, әріптестермен дұрыс қарым – қатынас жасауды, сонымен қатар науқастар күтімін және дәрігерге дейінгі көмекті көрсетуді меңгереді. Пациенттердің/клиенттердің, отбасылар мен топтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау құқығын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Паллиативті көмек
    Несиелер: 6

    Паллиативтік көмектің және пациенттер күтімінің мазмұны, бағыты, мақсаты және міндеттерін, паллиативті көмек көрсетудің реті мен жаңашыл тәсілін үйретеді. Үйдегі және стационардағы паллиативті көмек көрсетуге волонтерлер мен туысқандарды оқытуға үйретеді және түсіндіреді. Әр түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие болып, пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтімді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кешенді медициналық ақпарат жүйесіндегі мейірбикенің рөлі
    Несиелер: 5

    Электрондық денсаулық сақтау саласын дамыту тұжырымдамасын іске асыру шеңберінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі (бұдан әрі – ҚР ДСМ) саясатты әзірлеуге, электрондық денсаулық сақтау секторын реттеуге және стандарттауға назар аударады, сондай-ақ ұлттық деңгейдегі ақпараттық жүйелердің, сонымен қоса денсаулық сақтаудың жүйелерін басқару қызметін іске асыру үшін қажетті жүйелердің орталықтандырылып әзірленуі және енгізілуін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пән - әлеуметтік маңызы бар аурулар кезінде денсаулықты нығайту бағдарламасын жасай отырып және олардың тиімділігін бағалай отырып, халықтың денсаулық жағдайын талдай алады, оларды дені сау адамдармен және денсаулық жағдайында ауытқулары бар адамдармен жұмыс жасауды меңгереді. Жарақаттар мен аурулар кезінде, денсаулық топтарымен жұмыс істеу кезінде, гигиеналық, классикалық және басқа да массаждың түрлерін практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейрореанимациядағы мейіргер ісі
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білімді мейірбикелерді әртүрлі неврологиялық және нейрохирургиялық ауруларда шұғыл көмектерді ұйымдастыруды үйретеді. Жоғары білімді мейірбике ми қанайналым бұзылыстары, ишемиялық инсультта және геморрагиялық инсультта, эпилептикалық ұстамалар, сананың тежелу деңгейлері, бас миының ісінуі, эпилептикалық мәртебе, миастениялық және холинергиялық кризде кезіндегі ем қағидаларын меңгереді. Күтім сапасын жақсарту мақсатында көпшілікті командада жаңа білімдер мен идеяларды тиімді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дерматовенерологиядағы мейіргер ісі
    Несиелер: 5

    Тері жамылғысы және венерологиялық науқастардың жағдайын бағалауды, диагноз қоюды, араласуды және ем нәтижелерін үйретеді. Электрондық амбулаториялық карталардың жіктелуін, қажетті компьютерлік технологияны пайдалана отырып, мейіргерлік процесті дербес, уақтылы және дұрыс құжаттауды меңгереді. Соңғы нәтижеге сүйене отырып пациентке бағытталған ықпалдастырылған жоғары сапалы мейіргерлік күтімді жасауды және әр түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие болып, пациентке мейіргерлік күтімді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эпидемиологиядағы және жұқпалы аурулардағы мейіргер ісі
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың инфекциялық науқастарға күтім жасауды, оларды қарап тексеруді, зерттеуді, оларға шұғыл көмек көрсетуі бойынша өз дағдылары мен іскерліктерін меңгеруді үйретеді. Пациент пен жеке тұлғалардың денсаулық жағдайын жақсарту үшін топпен және өзбетінше клиникалық шешімдерді қабылдау мен ойластыруды меңгереді. Жұқпалы патологияларды оқып-үйренудің рөлі мен маңызын халық аурушаңдығы үлес салмағының барынша басым болуына байланысты және ол болашақ маманға кәсіптік біліктілігін қалыптастыруда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәстүрлі емес медицина
    Несиелер: 5

    Тиімділігі мен қауіпсіздігі ғылыми әдіспен дәлелденбеген ауруларды емдеу (немесе алдын алу) мүмкіндігін талап етуді оқытады. Өмір сүру сапасын жақсарту үшін жеке деңгейде, отбасы және қоғам деңгейінде денсаулықты нығайту саласындағы стратегияларды сыни бағалауды меңгереді. Әлеуметтік маңызы бар аурулар кезінде денсаулықты нығайту бағдарламасын жасай отырып және олардың тиімділігін бағалай отырып, халықтың денсаулық жағдайын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтау жүйесін реформалау денсаулық сақтау жүйесінде жұмысты ұйымдастыру үшін емдік-диагностикалық процесті ұйымдастырумен қатар, басқару жұмысын жүзеге асыруға, экономикалық және әлеуметтік сипаттағы мәселелерді шешуге, басқа елдердің менеджмент тәжірибесін талдауға және оны Қазақстан жағдайында қолдануға қабілетті мамандарды даярлаудың қажеттілігін үйретеді. Нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес көрсетілетін мейіргерлік күтім мен қызметтердің сапасын дербес қамтамасыз етеді және бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы топпен жұмыс жасауды, көшбасшылық қабілетті қалыптастырады

  • Код ON2

    Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады

  • Код ON3

    Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады

  • Код ON4

    Applies in professional activity the methods of scientific research, the basis of academic writing, principles and culture of academic honesty

  • Код ON5

    Өзінің үздіксіз кәсіби дамуын ұзақ мерзімді жоспарлау үшін жауапкершілікті өзіне қабылдайды және қойылған мақсаттарға жету үшін оқытудың ең тиімді әдістерін таңдайды

  • Код ON6

    Пациенттердің/клиенттің/отбасының және қоғамдастықтың құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін кәсіби этикалық қағидаттарға, сондай-ақ құпиялылық қағидаттарына бейімділігін көрсетеді

  • Код ON7

    Кәсіби мақсатта тиімді ақпарат алмасу үшін түрлі ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдаланады

  • Код ON8

    Әр түрлі міндеттер мен мәселелерді шешуге шығармашылықпен қарауға, жаңа жақсартылған шешімдерді табуға қабілетті

  • Код ON9

    Адамдар мен қоршаған ортаның қауіпсіздігі үшін зиянды факторлардың әсерінен қорғау әдістерін қолданады, қауіпсіздікдік деңгейін арттыру үшін әртүрлі технологияларды қолданады, оларды күтпеген және тез өзгеретін жағдайларда, сондай-ақ дағдарыс және апат жағдайларында сыни бағалайды және бейімдейді.

  • Код ON10

    Зерттеу нәтижелерінің тиімді ғылыми презентацияларды жүзеге асырады және оларды клиникалық практикаға енгізеді, әртүрлі презентациялар түрлерін ұсынады, зерттеу нәтижелерін түрлі аудиториялар үшін таратады

  • Код ON11

    Ақпаратты таратудың жоғары құндылығын, озық тәжірибені мойындайды, мейіргерлік қызмет көрсету сапасын және өзінің кәсіби қызметін жақсарту үшін жауапты болады

  • Код ON12

    Қоғам деңгейінде денсаулықты нығайту саласында әртүрлі стратегиялар мен саясатты ілгерілетуге қатысады

  • Код ON13

    Индивидуум, топ, отбасы қажеттіліктерін және олардың денсаулығын сақтау және өзіне-өзі көмек көрсету үшін өзіндік ресурстарын анықтайды, оқыту жоспарын әзірлейді, пациентті жоспарға сәйкес олардың функционалдық мүмкіндіктерін кеңейтетін мейіргерлік күтім іс-шараларын дербес орындауға үйретеді және олардың тиімділігі мен нәтижелілігін бағалайды

Top