Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01516 Химия-Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Білуге тиіс: мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; жүйке жүйесінің даму физиологиясы, сенсорлық жүйелердің даму ерекшеліктері; эндокриндік жүйенің, жыныстық дамудың және қазіргі жағдайда балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеудің дамуы; тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту органдарының дамуы, қан мен жүрек-тамыр жүйесі мен тыныс алу жүйесінің жас ерекшеліктері; оқушылардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты қағидаларына баулу негіздері. Игерілген білімді өзінің кәсіби қызметінде қолдана білуі керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясы
    Несиелер: 5

    Білуі және түсінуі тиіс: Өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы, жүйеленуі, өсімдік әлемінің негізгі таксондарының құрылымы мен тіршілік әрекеті туралы алғашқы білімдер. Олардың биологиясы, филогениясы, жіктелуі, экологиясы, географиялық таралуы. Әр түрлі бөлімдердің өкілдерінің құрылымдық ерекшелігін ескере отырып, жоғары сатыдағы өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын жүргізе біледі. Зертханалық және далалық жағдайларда өсімдіктерді зерттеу дағдысынын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Білуге тиіс: химияның негізгі ұғымдары мен заңдары. Идеал газ күйіндегі заттар. Атомдар. Периодтық заң және Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі. Химиялық байланыс. Химиялық реакциялардың кинетикасы мен механизмдері туралы түсінік. Ерітінділер және олардың қасиеттері. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электролиз. Химиялық ток көздері. Металдардың коррозиясы. Кешенді қосылыстар. Химиялық теңдеулерді құрастыру, есептерді шешу, химия заңдары негізінде Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарының қасиеттерін түсіндіру, химиялық эксперименттер жүргізу және болып жатқан құбылыстарды түсіндіру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника (Өсімдіктер морфологиясы, анатомиясы және систематикасы)
    Несиелер: 5

    Білуі және түсінуі тиіс: Өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы, жүйеленуі, өсімдік әлемінің негізгі таксондарының құрылымы мен тіршілік әрекеті туралы алғашқы білімдер. Олардың биологиясы, филогениясы, жіктелуі, экологиясы, географиялық таралуы. Әр түрлі бөлімдердің өкілдерінің құрылымдық ерекшелігін ескере отырып, жоғары сатыдағы өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын жүргізе біледі. Зертханалық және далалық жағдайларда өсімдіктерді зерттеу дағдысынын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 6

    Студент білуі керек: периодтық жүйеде химиялық элементтердің сипаттамасы мен орны. Элементтердің жіктелуі. Негізгі және жанама кіші Топтардың элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттері және қолданылуы. d -, f-элементтер. Радиоактивті элементтер. Меңгеруі тиіс: бейорганикалық қосылыстарды зерттеудің заманауи әдістері, Химиялық эксперимент жүргізу дағдылары, Органикалық емес заттарды алу, зерттеу әдістері, әдістері және олардың физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып, олармен қауіпсіз жұмыс істеу әдістері туралы білім. Меңгеруі керек: курс бойынша экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Біледі: Қазақстандағы инклюзивті білім беру шарттары. Шетелде инклюзивті білім беру. Инклюзивті білім беруді негіздеу. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы. Инклюзивті білім берудің компоненттері, өлшемдері, көрсеткіштері, принциптері. Инклюзивті білім берудің қазақстандық моделі. Инклюзивті білім беру саласындағы бейімделген педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру саласындағы бейімделген педагогикалық технологияларды химияны әлеуметтік өзара әрекеттесу және ұжымдағы рөл бойынша оқыту әдістемесінде қолданады. Тәжірибеде қолдана алады және талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: негізгі экономикалық категорияларымен қазіргі экономиканың негіздерін зерттеу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу қазіргі экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері, салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: ұжымдағы және ұйымдағы адамның тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін зерттеу, инновациялық қызметпен байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер Көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы білімдерге, оларды болашақ кәсіби қызметінде табысты қолдану дағдыларына ие болады, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын және инновациялық қызметтің теориялық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму, кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-табиғаттың жəне қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас түсінік қалыптастыру; студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс студенттердің ойлауын экологияландыруға, қоршаған ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге, БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын, адам қызметінің салдарын, әсіресе табиғатты жедел пайдалану контекстінде, қоғам мен биосфера арасындағы қарым-қатынастың практикалық мәселелерін білуге бағытталған; курс кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоология (омыртқасыздар және омыртқалылар)
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Жануарлар әлемінің қарапайым бір клеткалы формалардан жоғары ұйымдастырылған таксондарға дейінгі даму заңдылықтары. морфофизиологиялық ұйымдастыру, филогения, эмбриогенез, физиология, көбею, географиялық таралу ерекшеліктері, омыртқасыздар мен омыртқалылардың негізгі типтері мен кластарының практикалық маңызы. Жануарлардың морфологиялық және түрлік әртүрлілігін бағдарлай алады. Жануарлардың таксономиялық орнын анықтайды жұмыс нәтижелерін суреттеу және рәсімдеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сирек металдар химиясы
    Несиелер: 4

    Студент білуі керек: сирек металдардың классификациясын, олардың периодтық кестедегі орнын, ғылым мен техникадағы маңыздылығын. Сирек металдардың ашылу тарихы және қолданылу саласы. Сирек металдардың физика-химиялық және химиялық қасиеттері. Пәнді игеру нәтижесінде студент әлемдік тәжірибені ескере отырып, сирек металдар химиясын дамытудың перспективалық бағыттарын бағалай білуі керек; шикізаттағы, оның ішінде қайталама қосылыстардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері арасындағы өзара байланысты талдай білуі керек; сирек металдар химиясының нақты мәселелерін шешу үшін зерттеудің заманауи әдістері мен құралдарын қолдана білуі керек;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: Педагогиканың ғылым ретіндегі жүйсесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика әдістемесі және педагогикалық зерттеу әдістері. Тәрбие педагогикалық процесс ретінде, оның теориялық және әдіснамалық негіздері. Тәрбиенің мақсаты, міндеттері, мазмұны. Тәрбие әдістері, құралдары мен формалары. Оқу процесінің мәні. Білім мазмұны. Нормативтік құжаттар. Оқыту әдістері, құралдары мен формалары. Оқытудағы диагностика және бақылау. Қазіргі педагогикалық технологиялар және оқытудың негізгі дидактикалық категориялары, заңдылықтары мен принциптері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистология және эмбриология
    Несиелер: 5

    Жасушалардың, ұлпалар мен мүшелердің құрылымдық ұйымдастырылуы негізінде ағзаның дамуы мен тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын, онтогенетикалық даму барысында ағзада болатын биологиялық процестерді, ағзалардың көбею тәсілдері мен формаларын біледі; Гистологиялық, цитологиялық, иммуногистохимиялық препараттарды зерттеу кезінде үлкейткіш техникамен (микроскоптармен, оптикалық және қарапайым лупалармен) жұмыс жасай алады; Заманауи аппаратураны, цитологиялық және гистологиялық зерттеу әдістерін қолдануды меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия І
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: сапалы химиялық талдау негіздері, сынама алу принциптері, аналитикалық химиядағы химиялық реакциялар мен процестердің түрлері, кейінгі талдауға байланысты тиісті әдісті таңдау, сапалы талдаудың негізгі әдістері. Істей алуы керек: өз бетінше жаңа білім алып, катиондар мен аниондар тобын талдай алады; талдау нәтижелерін талқылау кезінде Аналитикалық химияның негізгі заңдарын қолдана алады. Меңгеруі тиіс: сапалы химиялық талдау жүргізу дағдылары. Алған білімдерін тәжірибеде қолдану қабілеті мен дайындығын көрсетуі тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Білуге тиіс: қоршаған ортадағы химиялық процестің және дисперсті коллоидты жүйелердің негізгі параметрлерін; процестің өздігінен жүру ықтималдығын; ағу жылдамдығын; жүйедегі тепе-теңдік күйін; мүмкін болатын жылу және фазалық процестерді; дисперсті жүйелер мен коллоидты ерітінділердің сыныптамасын, оларды алу және бұзу тәсілдерін, сондай-ақ осы жүйелер бөлшектерінің құрылымын. Химиялық процестің негізгі параметрлерін есептеу үшін зерттелген процестерді қолдана білу, процестің оңтайлы параметрлерін таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Зерттеудің физикалық әдістері туралы түсінік. Электромагниттік сәулеленудің заттармен өзара әрекеттесу заңдылықтары. Дифракциялық және спектроскопиялық әдістер физикалық талдаудың негізі болып табылады. Молекулалық спектроскопия негіздері. Тербелмелі спектроскопия әдістеріне шолу. Инфрақызыл спектроскопияның сипаттамасы. Молекуладағы атомдардың қарапайым қозғалысы. Күш тұрақтысы. Көп атомды молекулалардың электронды абсорбциялық спектроскопиясы. Электрондық күйлердің сипаттамалары: кванттық сандар, мультиплеттілік, симметрия. Ядролық магниттік резонанс. АФӘ әдісін таңдау, физикалық талдау әдістері үшін қолданылатын заманауи құрылғыларда жұмыс істеу бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жасыл аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Жасыл аналитикалық химияның мақсаты мен міндеттерін, Жасыл аналитикалық химия тұжырымдамасын,. Жасыл аналитикалық химия саласындағы білім беру, Жасыл аналитикалық химия әдістері мен тәжірибелері. Жасай алуы тиіс: талдау кезінде үлгілерді дайындаудың жасыл әдістерін жасай алу. Жасыл аналитикалық химия критерийлері және оларды қолдана алу. Әлем елдерінде жасыл аналитикалық химияның дамуын, жасыл талдаудың болашағын сараптай алу, оны кәсіби қызметінде пайдалана алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам анатомиясы саласындағы негізгі терминдер мен ұғымдарды, адам ағзалары мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын білуі тиіс. Адам анатомиясы саласындағы ғылыми білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана алады. Анатомиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін; микроскоптау әдістерін, сондай-ақ гистологиялық және анатомиялық препараттарда жұмыс істеу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Жануарлар мен өсімдіктердің жеке дамуының негізгі заңдылықтарын онтогенездің барлық кезеңдерінде олардың тарихи дамуы. Организмдердің дамуындағы макро - және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы талдай алады. Даму биологиясы саласында базалық білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цитология және гистология негіздері
    Несиелер: 5

    Тірі объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптерін, жасушалық биологияның жағдайын, тірі организмдердің негізгі органикалық заттарының құрылымы мен қасиеттерін, тірі жасушада өтетін негізгі метаболикалық процестерді біледі; Цитологиялық және гистологиялық объектілерді зерттей алады; метаболизм процестерін түсіндіреді; Цитологиялық объектілермен жұмыс істеу әдістерін, оның ішінде микропрепарат жасау мен микроскопиялауды; биологиялық объектілермен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білуі тиіс: Педагогикалық менеджмент түсінігі және жүйесі. Білім берудегі басқару мәселелері. Білім беру процесіндегі заңдар, принциптер, функциялар және басқару жүйесі. Командалық қызметті ұйымдастыру тәсілдері, команданы басқару әдістері. Білім беру сапасын басқару тәсілдері. Педагогикалық менеджменттегі бақылау. Білім беру жүйесіндегі басқарудың ақпараттық технологияларына шолу. Басқару мәдениетін қалыптастыру. Жүйелік ұғым ретінде. Менеджменттің мәні, құрылымы және өзгеру тенденциялары мен ұйым мәдениетін қалыптастырудағы менеджердің маңызы, мұғалім мен тәрбиешінің рөлі бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалаудың мақсаттарын, критериалды бағалаудың жүйесін, әдістері мен түрлерін біледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістерін меңгерген. Критериалды бағалау және Блум таксономиясы қағидаларын пайдалана отырып, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін тапсырмалар бойынша бағалау, талдау жүргізе алады, критериалды бағалауды кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Биологияны оқыту әдістемесі пәнінің ерекшеліктері және қалыптасу тарихы. Биологиялық білім беруде дидактикалық принциптерді қолдану. Биологиялық ұғымдар, олардың түрлері. Биологияны оқытудың заманауи әдістері, олардың түрлері. Биология сабағын өткізу, мектеп биологиясын оқытудың басқа да формалары мен биологияны оқыту құралдары, оқытудың материалдық базасы бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған мазмұндағы биология курсын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңартудың алғышарттары. Ынтымақтастықта оқыту, биология сабақтарында оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру, білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында биологияны оқытудың әдістері мен тәсілдері, білім мен іскерлікті бағалаудың рөлі, бағалау түрлері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық токсикология
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: токсикологиялық және уытты заттардың жіктелуін, химиялық-токсикологиялық талдаудың ерекшеліктерін, химиялық-токсикологиялық талдау кезінде алдын ала сынақтардың тиімді жүргізілуін, ұшқыш улы заттардың жалпы сипаттамасын, дәрілік және есірткі уытты қосылыстардың жалпы сипаттамасын. Жасай алады: металдардың улы заттарына және олардың токсикодинамикасы мен токсикокинетикасына шолу жасай алады. Улы заттардың, улы металдардың сапалық реакцияларына бөлшектік әдіспен талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Студенттерді педагогикалық дизайн технологияларын пайдалану кезінде жоғары тиімділікті электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жобалауға оқыту, оқу процесінің (оқу курсы/модулі, Оқу сабағы, педагогикалық жағдай, педагогикалық іс-әрекет) құрамдастарын деңгейлік жобалау саласында педагог-зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Педагогикалық дизайндағы заманауи тәсілдерді меңгерген, электронды оқыту үшін химия бойынша оқу материалдарын жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия (I)
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: А.М. Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясы. Органикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Органикалық қосылыстардағы химиялық байланыс және оның түрлері. Бағытталған валенттілік теориясы. Электрондық ығысулар теориясы. Изомерия, оның түрлері. Органикалық реакциялардың жіктелуі. Жасай алуы керек: Органикалық химия есептерін шешу, реакция теңдеулерін құру. Меңгеруі тиіс: көмірсутектердің құрамы, құрылымы және қасиеттері туралы теориялық түсініктерді; химиялық ыдыстармен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын. Қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек: алған білімдерін іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Супрамолекулалық химия
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: супрамолекулалық химия пәні, супермолекулалар, супрамолекулалық ассоциациялар, молекулалық тану туралы, теориялық супрамолекулалық химияның заманауи тұжырымдамалары. Меңгеруі тиіс: синтетикалық рецепторларды қолданудың физика-химиялық және биохимиялық аспектілерін талқылау, қазіргі әдебиеттерде бағдарлану және супрамолекулалық химия бойынша пікірталас жүргізу, супрамолекулалық химияның нақты мәселелерін шешу үшін синтетикалық рецепторларды жасау немесе практикалық қолдану бойынша міндеттерді өз бетінше қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еріткішсіз үлгілерді дайындау әдістері
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс; еріткішсіз сынамаларды дайындау әдістерін, химиялық талдауда үлгілерді дайындаудың экологиялық әдістерін, инертті газ ағынындағы экстракциямен талдау әдістерін, мембраналық бөліп алу әдістерін, қатты фазалық бөліп алу әдістерін, аса критикалық флюидпен экстракция әдістерін. Химиялық зертханаларда еріткішсіз талдау әдістерін, еріткішсіз үлгілерді дайындау әдістерін қолдана алады. Еріткіштерсіз сынамаларды дайындаудың әлемдік тәжірибесін талдай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Мектептегі химия курсының мазмұны мен құрылысы. Химияны оқыту процесінде оқушыларды тәрбиелеу және дамыту. Химияны оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері. Химияны оқыту құралдарының жүйесі. Қазіргі химия сабағы және оған қойылатын талаптар. Мектептегі химиялық эксперимент. Оқу процесі мен нәтижелерін диагностикалау. Химияны оқытудағы педагогикалық технологиялар. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық формалары: элективті, сыныптан тыс іс-шаралар. Орта мектеп химия курсында негізгі химиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия ІІ
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: сапалы химиялық талдау негіздері, сынама алу принциптері, аналитикалық химиядағы химиялық реакциялар мен процестердің түрлері, кейінгі талдауға байланысты тиісті әдісті таңдау, сапалы талдаудың негізгі әдістері. Істей алуы керек: өз бетінше жаңа білім алып, катиондар мен аниондар тобын талдай алады; талдау нәтижелерін талқылау кезінде Аналитикалық химияның негізгі заңдарын қолдана алады. Меңгеруі тиіс: сапалы химиялық талдау жүргізу дағдылары. Алған білімдерін тәжірибеде қолдану қабілеті мен дайындығын көрсетуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрохимия негіздері
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: электрохимиялық құбылыстарға қатысты негізгі терминологияны, электрохимияның негізгі ұғымдарын, заңдарын, электрохимиялық құбылыстар туралы ілімнің негізіндегі іргелі тәжірибелерді; электрохимиялық құбылыстарды зерттеудің негізгі әдістерін. Нақты және нақты принциптер мен заңдылықтарды меңгеру. Іргелі эксперименттердің электрохимия теориясымен байланысын, осы пән бойынша есептерді шешуді көрсете білу; өлшеу нәтижелерін өңдеудің қарапайым әдістерін қолдана отырып, электрохимиялық шамаларды өлшеу бойынша эксперименттер жүргізу. Заңдар мен электрохимия теорияларының қолданылу шектері туралы дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия-педагогикалық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 6

    Химия - педагогикалық зерттеулер негіздері пәніне кіріспе. Химия - педагогикалық зерттеулердегі қолданылатын әдістер жүйесі. Қазіргі химия-педагогикалық зерттеулердегі жүргізілетін әдіснамалық тәсілдер. Әдебиеттердегі химиялық ақпараттар және олармен жұмыс істеу техникасы. Зерттеулер нәтижесін математикалық өңдеу. Ғылыми зерттеулердің негізгі кезеңдері. Химия - педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру жолдары. Педагогикалық эксперимент жүргізу, мәні, ерекшелігі, түрі, жоспары, нәтижесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іс-әрекеттегі зерттеу
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Іс-әрекеттегі зерттеу процесі. Мұғалімдер іс-әрекетте зерттеуді қалай жүргізеді? Нақты сыныпта жүргізілген және рецензияланған ғылыми журналда жарияланған мақаладан алынған әрекеттегі зерттеу мысалдары. Сыныпта шешкіңіз келетін мәселені анықтау. Араласудың мақсаты мен формасын анықтау. Ғылыми негіздеме. Сыныптағы эмпирикалық мәліметтерді жинау. Іс-әрекеттегі зерттеуді жоспарлау. Араласуды жүзеге асыру және бақылау. Әрекеттегі зерттеу сапасын бағалау бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістерін, ынтымақтастық технологияларын, диалогтық әдісті, дарынды және талантты балаларды оқытуды, сабақты жоспарлау түрлерін, оқыту үшін бағалауды және оқытуды бағалауды, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытуды біледі. АКТ –технологияларын, интерактивті және инклюзивті сыныпты қалыптастыру әдістерін, көшбасшылық және оқытудағы басқару дағдыларын меңгерген. Сыни тұрғыдан ойлауды қолдана алады, Оқу процесінде Lesson Study қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: Ғылыми-зерттеу қызметінің түсінігі, мәні және ерекшеліктері. Ғылыми-зерттеу қызметінің түрлері және оларды қолдану. Ақпараттық ресурстардың түрлері және олармен жұмыс істеу тәсілдері. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Ғылыми зерттеулермен жұмысты ұйымдастыру. Зерттеу қызметін ұйымдастыру кезеңдері, зерттеу әдістемесі, зерттеу жұмысының құрылымы. Ғылым этикасы.Ғылыми-зерттеу қызметінің этикасы. Зерттеушінің этикасы. Ғылым мен қоғамның қарым-қатынасы. Дәйексөз этикасы. Бірлескен авторлық этика. Плагиат ұғымы. Тәжірибедегі ғылыми-зерттеу бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атмосфера химиясы
    Несиелер: 5

    Студент білуі тиіс: атмосферада болып жатқан физикалық-химиялық процестердің мәнін; қоршаған ортаның антропогендік химиялық ластануының негізгі көздерін, атмосферадағы ластауыш заттардың миграциясы мен трансформациясының түрлері мен заңдылықтарын; Студент жасай алуы тиіс: атмосферадағы физикалық-химиялық процестерді байланыстыру міндеттерді шешу; қоршаған ортаның ластануының алдын алудың немесе төмендетудің ең тиімді тәсілдерін таңдау. Студент келесі дағдыларды меңгеруі тиіс: химиялық мониторинг және қоршаған орта объектілерінің антропогендік өзгеру дәрежесін бағалау әдістері;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Талдаудың физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: Физика-химиялық зерттеу әдісінің мәні. Физика-химиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Оптикалық зерттеу әдістерінің мәні. Спектрлік зерттеу әдістері. Адсорбциялық спектроскопияның мәні. Сәулелену қарқындылығын өлшеу түрлері. Фотоколориметрияны, спектрофотометрияны, ИҚ-спектроскопияны, атомдық–абсорбциялық спектрлік зерттеуді, фотометриялық титрлеуді, турбидиметрияны зерттеудің ықтимал салалары. Электромагниттік сәулеленудің қасиеттері мен табиғаты. Фотоколориметрмен және спектрофотометрмен оптикалық тығыздықты анықтау әдісі мен калибрлеу графигін құрудың мәні бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тағам химиясы
    Несиелер: 5

    Білуге тиіс: макро- және микронутриенттер, шикізаттың негізгі қасиеттері, Тамақ өнімдері және олардың жіктелуі; Тамақ өнімдеріндегі физикалық және химиялық өзгерістер; тамақ өндірісіндегі судың рөлі, судың тамақ өнімдерінің сақталуы мен сапасына әсері. Меңгеруі керек: адамның тағамдық заттарға жеке қажеттілігін анықтау; негізгі тағамдық заттарға қарапайым сапалық және сандық талдау жүргізу; меңгеруі керек: Шикізат, жартылай фабрикаттар және дайын өнім сапасының көрсеткіштерін анықтау бойынша сынақ жүргізу әдістерін; Тамақ өнімдеріндегі макро - және микронутриенттер мен суды анықтау әдістерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің заңдылықтары. Адам және жануарлар организмінің физиологиялық функцияларын зерттеу, организмнің бейімделуі және гомеостаза. Жүйелер (эндокриндік, жүйке, қан айналымы, тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару) қызметінің физиологиялық ерекшеліктері және олардың түрлі жағдайларда жұмыс істеу механизмі бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Өсімдіктердегі жасушалық деңгейден бастап тұтас өсімдік деңгейіндегі физиологиялық және биохимиялық процестер. Өсімдіктердегі су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, қолайсыз жағдайларға төзімділіктің физиологиялық негіздері мен өсімдіктер физиологиясын зерттеудегі қазіргі ғылыми жетістіктер бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық анализдеудегі жасыл еріткіштер мен реагенттер
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: химиялық талдаудағы жасыл еріткіштер мен реагенттер туралы. Жасыл еріткіштер, олардың сипаттамасы. Химиялық анализде жасыл еріткіштерді қолданудың артықшылықтары. Су-жасыл еріткіш. Жоғары критикалық сұйықтықтар. Иондық сұйықтықтар. Зиянсыз сұйық полимерлер. Жасыл еріткіштердің әртүрлі комбинациясы. Істей алуы керек: Жасыл еріткіштер мен жасыл реагенттерді химиялық талдауда қолдану, жасыл реагенттер мен еріткіштерді қолданудың артықшылықтары мен бағыттарын, әлемдік тәжірибеде химиялық талдауда жасыл еріткіштер мен реагенттердің рөлін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық химия (II)
    Несиелер: 5

    Білуге тиіс: функционалдық топтар бойынша органикалық молекулалардың жіктелуін. Құрылымдық ерекшеліктері, алу әдістері, физика-химиялық қасиеттері, функционалды туынды сыныптардың маңызды өкілдерін қолдану және қолдану. Меңгеруі керек: оқу және кәсіби қызметте ғылыми білімді қолдану, жіктеу белгілері негізінде қосылыстың белгілі бір сыныпқа жататындығын анықтау, оның химиялық қасиеттерін болжау, органикалық қосылыстардың әртүрлі сыныптарына сапалы реакциялар жүргізу. Меңгеруі тиіс: химиялық заттармен эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық білім берудегі педагогикалық диагностика
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: Химиялық білім берудегі диагностика. Педагогикалық диагностика, оның мақсаты, мәні мен функциялары. Педагогикалық зерттеулер мен педагогикалық диагностиканы салыстыру, ұқсастық және айырмашылық. Педагогикалық диагностиканың әртүрлі аспектілері, қолдану саласы. Педагогикалық диагностиканың түрлері мен формалары, жүргізу кезеңдері. Педагогикалық диагностиканың негізгі салалары. Химиялық білім беруді оның тиімділігін зерттеу мен бағалауда педагогикалық диагностиканың бір түрі ретінде қолдану. Химиялық білім берудегі сапаны диагностикалау, бақылау, бағалау бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия тарихы
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Химияның дамуының негізгі кезеңдерін, аса көрнекті шетелдік және отандық химиктердің ғылыми жетістіктерін, химияның қазіргі әлемдегі орнын. Химиялық апаттар мысалдарына антропогендік әсер ету нәтижесінде табиғи тепе-теңдікті бұзудағы химиялық компоненттерді анықтау және оларға мүмкін болатын ұзақ мерзімді салдарларға жалпы баға бере біледі. Жасай алуы тиіс: химияның тарихи даму логикасын өз бетінше жасай алады. Өмір сапасын бағалаудағы және қазіргі ақпараттық қоғамның дамуындағы химиялық сипаттағы ақпараттың мәні мен маңыздылығын түсінеді, оны практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 4

    Білуге тиіс: нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың құрылысы, физика-химиялық қасиеттері мен қызметі, про - және эукариоттардағы жасушадағы репликация, репарация, транскрипция және трансляция арасындағы өзара байланысты түсіну. Меңгеруі тиіс: басқа пәндерді оқу кезінде алынған білімді іздеуді жүзеге асыру, талдау, бағалау және қолдану. Нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың биосинтезі туралы, гендер экспрессиясын реттеу механизмдері мен процестердің өзара байланысы туралы ақпаратты, алған білімдерін тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте биологиялық тәжірибелер жүргізудің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Мектепте биология бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Биология бойынша мектепте эксперименттерді ұйымдастырудың теориялық негіздері, зерттеу объектілерінің биологиялық ерекшеліктеріне қойылатын талаптар.. Әр түрлі жас топтарында биология бойынша эксперименттерді ұйымдастырады. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Органикалық синтез
    Несиелер: 4

    Білуге тиіс: органикалық қосылыстарды синтездеудің негізгі әдістері, органикалық қосылыстарды синтездеуді жоспарлау принциптері, синтезделетін органикалық қосылыстарды сәйкестендірудің физика-химиялық әдістері. Істей алуы керек: органикалық қосылыстарды синтездеудің оңтайлы жолын таңдау. Меңгеруі тиіс: органикалық қосылыстарды синтездеу, бөлу, тазарту, физика-химиялық тұрақтыларды анықтау және сәйкестендіру, органикалық қосылыстардың қарапайым синтездерін жүргізуге арналған химиялық зертханалық жабдықтармен жұмыс жасау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кристаллохимия
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: кристалдық заттардың негізгі қасиеттері, кристалдар құрылымының симметриясы, Кристалл-химиялық жіктелуі. Істей алуы керек: кристалдардың сыртқы пішінінің симметрия элементтерін, кристалдардың орнатылуын және бет символдарын анықтау, құрылымның проекциясын құру, кристалдар құрылымындағы қашықтықты есептеу. Меңгеруі тиіс: кристалдық заттардың құрылымын талдау тәсілдері, өндірісте және ғылымда кристалдық заттарды қолданудың қазіргі заманғы мәліметтері. Қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек: кристалдық заттардың жүйелік қасиеттері мен құрылымдық ерекшеліктерін талдауға, кристалдардың сыртқы пішінін талдауға және құрылымдық бірліктерін бөлуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Биологияның негізігі салалары ботаника, зоология, өсімдіктер физиологиясы, генетика, адам физиологиясынан теориялық және практикалық есептерді шешудің жолдары. Биологиялық есептердің мазмұны, есептерді саты шешу жолдары, теориялық білімді логикалық тапсырмаларды құрастыру, биологиялық есеп шарттарын жүйелеу әдістері. Генетикалық есептер: тұқым қуалаушылық заңдылықтары, гендер әрекеттеуі, ДНҚ және РНҚ құрылымы, белок биосинтезі, тіркес тұқымқуалау заңдары популяциялық генетика, адам генетикасына арналған еспреді шығару жолдары бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Белгілердің тұқымқуалаушылық заңдылықтары, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясы, ядродан тыс тұқымқуалаушылық, табиғи және индукцияланған мутация процесі, гендер құрылымы және олардың әрекетін реттеу, генетикалық процестердің молекулалық механизмдері, популяциялық және эволюциялық генетика, адам генетикасының ерекшеліктері. Генетика бойынша қазіргі ғылыми әдебиеттерді бағдарлайды. Генетикалық объектілермен генетикалық будандастыруды жасайды, алынған нәтижелерді статистикалық өңдейді, генетикалық есептерді шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл химияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Жасыл химияның пайда болуы және тарихы. Жаһандық экологиялық проблемалар, оларды шешу жолдары. Жасыл химия саласындағы әлемдік даму тенденциялары. Жасыл химияның 12 қағидасы. Жасыл химия метрикасы. Жасай алуы тиіс: Жасыл химия теориясы мен практикасындағыі тәжірибелерді пайдалана білу. Жасыл химияның даму бағыттарын талдай алу. Жасыл химияның мысалдарын таба білу, оны пайдалану. Жасыл химия принциптерін химиялық білім беруде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл синтез
    Несиелер: 4

    Білуге тиіс: қазіргі уақытта жасыл химиялық синтездің дамуы. Өнеркәсіптік өндіріске "жасыл химиялық" технологияларды енгізу барысы. Жасыл химиялық реакциялардың заңдылықтары. Жасыл химияда қолданылатын бастапқы материалдар, реактивтер, еріткіштер. Жасыл химиялық реакция шарттарын таңдауды ұйымдастыру. Біртекті және гетерогенді катализаторларға, фазалық тасымалдау катализаторларына, биокатализаторларға шолу. Жасыл химиялық синтезді дамытуда әлемдік тәжірибеге сыни шолу жүргізуді, химиялық зертханада жасыл зертханалық синтездер жүргізуді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Топырақтану. Топырақ түзілу факторлары. Топырақтың гранулометриялық құрамы. Егіншілік. Ауыспалы егістің жіктелуі. Арамшөптер және олармен күресу. Өсімдік қоректенуінің ғылыми негіздері. Минералды және органикалық тыңайтқыштар. Дәнді және бұршақты дақылдар. Тамыр дақылдары. Көкөніс дақылдарының түрлері және олардың жіктелуі, көкөніс шаруашылығы, топырақтану негіздері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агрохимиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: Агрохимиялық зерттеу әдістері пәннің мақсаты мен міндеттері. Агрохимияда қолданылатын зерттеу әдістері. Жүргізілетін эксперименттің мәні. Агрохимиялық зерттеу әдістерін әзірлеудегі отандық және шетелдік ғалымдардың рөлі. Агрохимиялық зерттеулер жүргізудегі далалық тәжірибенің маңызы. Далалық тәжірибеге қойылатын негізгі талаптар. Далалық эксперименттерді жүргізу әдістемесіндегі негізгі ұғымдар. Далалық тәжірибелердегі қателіктер, олардың тәжірибенің дәлдігіне және нұсқалардың сенімділігіне әсері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық эволюция
    Несиелер: 5

    Білуі тиіс: Диалектикалық-материалистік көзқарас. Биологиялық ойлау, құбылыстың себептері мен салдарының заңды себептері. Генетика, цитология және экология сияқты жалпы биологиялық ғылымдардың көптеген негізгі принциптері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық технология
    Несиелер: 6

    Меңгеруі тиіс: химиялық-технологиялық процестің негізгі құраушылары және олардың өзара байланысы туралы теориялық білімді: шикізат, энергия, химиялық, механикалық, гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері. Материалдық және энергетикалық баланстарды жасау, химиялық реакторлар мен ректификациялық бағаналарды есептеу негіздері. Қабілеті мен дайындығын көрсетуі тиіс: Химиялық өндіріс өнімдерін алу үшін технологиялық схемаларды құрудың теориялық тәсілдерінде, іс жүзінде пайдалы қасиеттері бар жаңа заттарды алудың технологиялық процестерін блок-схема деңгейінде жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 4

    Білуі тиіс: Биологиялық объектілерге сандық және сапалық талдау жасау. Зерттеу объектілерін топтастыру (басты және жеке жиынтық). Биологиялық зерттеулер нәтижесін жүйелеу: арифметикалық орташа, мода, медиана, орташа арифметикалық қателерді талдау жолдары. Биологиялық эксперимент және зерттеу нәтижелерін графикалық және кесте түрінде бейнелу. Зерттеу нәтижелерін талдау, салтыстыру, жобалау әдістері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 4

    Білуі керек: ақуыздардың, көмірсулардың, липидтердің,нуклеин қышқылдарының, дәрумендердің, гормондардың негізгі биохимиялық түсініктерін, құрылымын, қасиеттері мен қызметін; адам ағзасындағы көмірсулардың, липидтердің, ақуыздардың, амин қышқылдарының, пурин және пиримидин негіздерінің метаболизмінің заңдылықтарын; органикалық қосылыстар құрылымының ерекшеліктері мен олардың қасиеттері арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, дәрумендердің, кейбір амин және май қышқылдарының тамақтану мен денсаулықты сақтаудың таптырмайтын факторлары ретіндегі рөлін түсіндіру қолынан келуі керек. Меңгеруі тиіс: биохимиялық эксперименттер жүргізу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық жүйелер химиясы
    Несиелер: 4

    Білуге тиіс: негізгі биохимиялық процестер, метаболизмнің анаболикалық және катаболикалық бағыттары, гликолиз, биомолекулалардың негізгі кластары, тірі организмдердегі энергия алмасу принциптері, метаболизмдегі ферменттердің құрылымы мен рөлі, тірі организмдердің биорегуляция негіздері; ақуыздар мен ферменттерге сапалы талдау жүргізе білу; тірі организмдердегі негізгі метаболикалық жолдардың білімі мен заңдылықтарын білу. Пәннің теориялық негіздерін және оның қолданбалы аспектілерін көрсетуге қабілеттілігі мен дайындығын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.

  • Код ON2

    Оқушылардың физиологиясы саласындағы білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын өзінің кәсіби қызметінде қолдану қабілетін және оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда жоғары жұмыс қабілеттілігін қолдауға бағытталған іс-шараларды өткізу қабілетін көрсету.

  • Код ON3

    Химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білу және түсіну және алған білімдерін химия мұғалімінің кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін көрсету.

  • Код ON4

    Биологиялық химия, тағам химиясы, супрамолекулалық химия, биологиялық жүйелер химиясы, жасыл химия, электрохимия, кристаллохимия, химиялық технология, сирек металдар химиясы, химия тарихы сияқты пәнаралық курстарды химияны оқытуға кіріктіру білігі мен дағдыларын және оларды өзінің кәсіби қызметінде қолдану қабілетін көрсету.

  • Код ON5

    Биологияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білу және түсіну, алынған білімді биология мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану қабілеті.

  • Код ON6

    Атмосфера химиясы, Химиялық токсикология, жасыл синтез негіздері, Органикалық синтез, агрохимиялық зерттеулер саласында білімі және осы салаларда дербес химиялық синтездер мен талдаулар жүргізу, оларды химия және биология мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану қабілеті бар.

  • Код ON7

    Биологиялық эволюция, молекулалық биология, биометрия, топырақтану негіздерімен қолданбалы биология сияқты пәнаралық курстарды биологияны оқытуға интеграциялау және оларды кәсіби қызметінде қолдану қабілеттерін көрсету.

  • Код ON8

    Командада жұмыс істеуді ұйымдастырудың, білім беру мекемелерінде тиімді басқарушылық коммуникациялар жүйесін жолға қоюдың әдістері мен тәсілдерін біледі.

  • Код ON9

    Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы білімі мен түсінігін және педагогтің оқу-практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін көрсету

  • Код ON10

    Сындарлы оқыту, критериалды бағалау және инклюзивті оқыту сияқты оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін педагогтың кәсіби қызметінде қолдану біліктері мен дағдыларын көрсету.

  • Код ON11

    Орта мектепте химия мен биологияны оқыту әдістемесін, биология курсының жаңартылған мазмұнын, биология бойынша есептерді шешу әдістемесін, цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын білу және түсіну және оларды орта мектепте химия мен биологияны оқытуда қолдана білу.

  • Код ON12

    Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін меңгерген, химиялық-педагогикалық зерттеулерді, биологиялық эксперименттерді жүргізу дағдыларын меңгерген және кәсіби қызметте педагогикалық, химиялық, биологиялық зерттеулерді, педагогикалық диагностиканы өз бетінше жүргізе алады.

  • Код ON13

    Химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің негізгі физикалық және физика-химиялық әдістерінің теориясы мен практикасын меңгерген, графикалық тәуелділіктердің шифрын ашу әдістемесін және оларды кәсіби қызметінде қолдану қабілетін көрсетеді.

  • Код ON14

    Жасыл аналитикалық химия теориясы мен практикасын, сынамаларды дайындаудың жасыл әдістерін, жасыл реагенттер мен еріткіштерді меңгерген және оларды химик-аналитик жұмысында қолдана алады.

Top