Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01517 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуы. Жас кезеңділігі. Жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі мүшелер жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері. Дамып жатқан мүшелер мен жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы идеялар. Оқушылардың әртүрлі дене жүйелерінің жұмыс істеуінің физиологиялық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік жасушасының құрылысы. Өсімдік ұлпалары, олардың құрылымы. Өсімдіктердің вегетативті мүшелері: тамыр, өркен, жапырақ. Олардың анатомиялық және морфологиялық құрылымы, метаморфоздары. Өсімдіктердің генеративті мүшелері: гүл, жеміс, тұқым: анатомиялық және морфологиялық құрылымы. Өсімдіктердің көбею жолдары. Өсімдіктердің тіршілік формалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігі. Омыртқасыздарды зерттеу тарихы. Қалыптасудың негізгі заңдылықтары; омыртқасыз жануарлардың әртүрлі түрлерінің жекелеген өкілдерінің ағзалар жүйесінің морфо-физиологиялық ерекшеліктері. Омыртқасыз жануарлардың негізгі өкілдерінің жүйелі жағдайы және олардың эволюциясы. Экологиялық жүйелердегі жануарлардың рөлі, шаруашылықтық, медициналық және коммерциялық маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология және эмбриология
    Несиелер: 5

    Гистология мен эмбриологиядағы зерттеу әдістері. Гистология мен эмбриологияның дамуының қысқаша мазмұны. Ұлпалар, жалпы сипаттамасы. Жекелеген ұлпа топтарының ерекшеліктері. Жыныс жасушаларының дамуы және ұрықтану. Эмбрионның даму кезеңдері: майдалану, бластула, гаструляция. Ұрық жапырақшалары мүшелер бастамаларының пайда болуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цитология және гистология негіздері
    Несиелер: 5

    Цитология және гистология негіздері-жасуша теориясы. Жасуша құрылымын, жоғарғы және төменгі деңгейлі ағзалардың химиялық құрамын және жасуша ішіндегі әртүрлі құрылымдардың функцияларын талдау. Ұлпалардың құрылымы, түрлері, функциялары. Химиялық құрамы, ұлпалық байланыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоалуантүрлілікті бағалауда биогеографиялық әдістерді пайдалану
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаны және биологиялық әртүрлілікті биогеографиялық әдістермен зерттеу. Биогеография әдістері. Қоршаған орта компоненттерін сақтау және тұрақты пайдалану, экономикалық пайда алу, яғни табиғат пайдалану стратегиясын құру және іске асыру және биоәртүрлілікті сақтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоботаника
    Несиелер: 4

    Биология ғылымдары жүйесіндегі Геоботаника. Геоботаниканың қалыптасу тарихы. Өсімдік жамылғысын зерттеудің флористикалық аспектілері. Өсімдік жамылғысын зерттеудің экологиялық аспектілері. Өсімдік жамылғысын зерттеудің ценологиялық аспектілері. Өсімдіктер қауымдастықтарының түрлері мен құрылымдық әртүрлілігін талдау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: негізгі экономикалық категорияларымен қазіргі экономиканың негіздерін зерттеу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу қазіргі экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері, салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: ұжымдағы және ұйымдағы адамның тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін зерттеу, инновациялық қызметпен байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер Көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы білімдерге, оларды болашақ кәсіби қызметінде табысты қолдану дағдыларына ие болады, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын және инновациялық қызметтің теориялық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Орта білім беру жүйесінде болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттердің кәсіптік-педагогикалық іс-әрекеттің теориясы мен практикасын меңгеру. Студенттерде педагогикалық бағытты қалыптастыру өзінің кәсіби қызметін жүйелі түрде көру және қазіргі заманғы мұғалімнің бейнесі. Педагогиканың тәрбие теориясы. Тәрбиенің құндылықтары, мақсаттары, міндеттері. Қазіргі тәрибенің әдіснамалық негізі. Тәрбиенің мәні. Тәрбие үдерісінің ерекшеліктері. Тәрбиенің заңдылықтары мен қағидалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму, кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: табиғаттың жəне қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас түсінік қалыптастыру; студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс студенттердің ойлауын экологияландыруға, қоршаған ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге, БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын, адам қызметінің салдарын, әсіресе табиғатты жедел пайдалану контекстінде, қоғам мен биосфера арасындағы қарым-қатынастың практикалық мәселелерін білуге бағытталған; курс кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің даму тарихы. Инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беруді қалыптастырудың теориялық және қолданбалы негіздері. Инклюзивті білім берудің еліміздегі жағдайы. Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін арнайы білім беру жағдайларын ұйымдастырудың ерекшеліктері. Инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыру мүмкіндіктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзалары мен жүйелерінің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін зерттеу. Дененің ішкі жүйесінің морфологиясы, топографиясы, дамуы және қызметі: тірек-қимыл, ас қорыту, қан айналымы, тыныс алу, зәр шығару, эндокриндік жүйе, жүйке жүйесі. Адам ағзасының сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі туралы түсініктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджменттің теориялық әдіснамалық негіздері. Білім беру мекемесі педагогикалық менеджмент объектісі ретінде. Білім беру менеджментінің функциялары. Білім беру ұйымын басқару негіздері. Персоналды басқару психологиясы. Заманауи білім беру мекемесінің менеджменті. Мектептің тұтас педагогикалық процесін және педагогикалық ұжымын басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалы жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы
    Несиелер: 6

    Омыртқалы жануарлардың жалпы сипаттамасы. Таралуы, биологиясы мен экологиясы. Негізгі кластарының ерекшеліктері. Балықтардың су өміріне бейімделуі. Қосмекенділер класының құрылымдық ерекшеліктері, таксономиясы, өкілдері, маңызы. Жорғалаушылардың құрылымдық ерекшеліктері, таксономиясы, өкілдері, маңызы. Құстардың ұшуға бейімделуіне байланысты жалпы сипаттамасы. Сүтқоректілердің систематикасы, өкілдері, маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 6

    Органикалық әлемдегі жоғары өсімдіктердің орны. Өсімдіктер таксономиясының дамуының қысқаша тарихы. Балдырлар: жалпы сипаттамасы, таралуы, негізгі өкілдері. Саңырауқұлақтар: жалпы сипаттамасы, таралуы, негізгі өкілдері. Қыналар. Споралы өсімдіктер: мүктәрізділер, плаунтәрізділер, папортниктәрізділер, қырықбуындар. Ашықтұқымдылар: жалпы сипаттамасы. жабықтұқымдылар: жалпы сипаттамасы, таралуы, негізгі өкілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалы жануарлар
    Несиелер: 6

    Омыртқалы жануарлар, олардың шығу тегі. Омыртқалы жануарларды зерттеу. Омыртқалылардың қазіргі тіршілік етіп жатқан және өліп біткен түрлері, олардың таксономиясы. Омыртқалы жануарлардың жер бетіндегі таралуы. Негізгі кластары мен олардың өкілдерінің морфо-физиологиялық сипаттамасы . Жеке түрлердің шаруашылықтағы маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 4

    Микроорганизмдердің құрылысы мен қызметі. Микроорганизмдердің пайда болуы және таралуы. Микроорганизмдер мен вирустардың генетикасы мен селекциясы. Микроорганизмдердің табиғи және жасанды өзгерістерін зерттеу. Микроорганизмдер экологиясы, вирустардың генетикасы және биохимиясын, өсімдіктердің вирустық ауруларын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жабық тұқымды өсімдіктердің систематикасы
    Несиелер: 6

    Жабықтұқымдылардың жалпы сипаттамасы. Жабықтұқымдылардың зерттелу тарихы. Морфологиялық ерекшеліктері. Шығу тегі және жер шарында таралуы. Систематикалық жағдайы. Жіктелуі. Қосжарнақтылар класы: негізгі өкілдері және экономикалық маңызы. Даражарнақтылар класы: негізгі өкілдері және шаруашылықтық маңызы. Жабықтұқымдылардың реликті өкілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физиологиялық эксперименттер негізі
    Несиелер: 5

    Физиологиялық эксперимент әдістеріне жалпы сипаттама. Физиологиялық эксперименттің негізгі кезеңдері. Қан және қанайналу жүйесін эксперименталды зерттеу. Бұлшықет-жүйке жүйесіне қойылатын эксперименттер. Ас қорыту, бөліп шығару және тыныс алуды эксперименталды зерттеу. Компьютерді эксперименттік физиологияда қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Қазіргі білім берудегі педагогикалық дизайн. Оқу нәтижесіне негізделген оқу дизайнының моделі (Instructional Design). Отандық және шетелдік зерттеулердегі педагогикалық дизайн. Сабақ дизайны. Оқыту мазмұнын құрылымдау. Интеллект-карта әдісіне негізделген әртүрлі бағыттағы білім беру қызметін жобалау ерекшеліктері. ЖАОК бағдарламасын жобалау, әзірлеу. Оқу және білім беру курстарын құру алгоритмі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау мен дәстүрлі бағалаудың айырмашылығы. Білім беруге критериалды бағалауды енгізу қажеттілігі. Тәжірибедегі критериалды бағалау әдістері. Білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін сыни талдау, критериалды бағалау арқылы білім деңгейін анықтау. Блум таксономиясын қолдану арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға арналған тапсырмалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Энтомология
    Несиелер: 5

    Энтомология тарихы. Энтомология бөлімдері: жеке, Жалпы және Қолданбалы энтомология. Жәндіктер класы өкілдерінің экологиялық топтары. Зиянкес- жәндіктердің ерекшеліктері және олармен күресу шаралары. Жәндіктердің әр түрлі таксономиялық топтарын талдау, жіктеу. Жергілікті маңызы бар жәндіктер-зиянкестер және оларға қарсы күрес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық мұражай ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Биология бойынша мұражайды ұйымдастырудың өзектілігі. Ботаника, зоология, жалпы биология бойынша биологиялық экспонаттарды дайындау тәсілдері және оларды сақтауға қойылатын талаптар. Биологиялық мұражай экспонаттарын биология сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық генетика
    Несиелер: 6

    Экологиялық генетика пәнінің ерекшеліктері. Тірі организмдердің тұқым қуалаушылығына әсер ететін қоршаған орта факторларының өзгеру механизміне және оның салдарын талдау. Радиацияның, лейкемияның, өмір сүру ұзақтығына әсер етудің әсерінен пайда болатын ағзалардағы жаңа түзілімдерді зерттеу; бейімделу, оның генетикалық табиғаты туралы материалдармен танысу; қоршаған ортаның генетикалық ауру тудыратын факторының мониторингін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Minor Фитодизайн
    Несиелер: 5

    Мектеп ауласын және мектеп жанындағы алаңды абаттандыру үшін Өсімдіктерді іріктеу; фитодизайн стильдері; композициялар жасау; өсімдіктерге күтім жасау; өсімдіктердің жасына және жыл мезгіліне байланысты композицияларын ұтымды орналастыру және ауыстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Биологияны оқыту әдістемесі пәнінің ерекшеліктері. Биологияны оқыту әдістемесінің тарихы. Биологияны оқытудағы дидактикалық принциптер. Биологиялық ұғымдарды қалыптастыру. Биологияны оқыту әдістерінің жіктелуі. Мектеп биологиясын оқыту формалары. Биологияны оқытудағы тәрбие. Биологияны оқыту құралдары. Биологияны оқытудың материалдық базасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қан және қан айналым жүйесінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Қан және қанайналым жүйесі. Қанның негізгі функциялары және физикалық-химиялық қасиеттері. Эритроциттер. Гемоглобин және оның қосылыстары. Лейкоциттер: лейкоциттердің жекелеген түрлерінің сипаттамасы. Тромбоциттер. Гемостаз жүйесі. Жүрек функциясы. Қан айналымының үлкен шеңбері. Қан айналымының кіші шеңбері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сенсорлы жүйелер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Сенсорлық жүйелердің жіктелуі. Сенсорлық жүйелер құрылымдық және функционалдық ерекшелігі. Көру анализаторы. Есту анализаторы. Вестибулярлық анализаторы. Ішкі (висцеральды) сенсорлық жүйелер. Терінің сенсорлық қызметі. Хеморецептивті және ноцицептивті сенсорлық жүйе. Сенсорлық жүйелер қызметін бұзылуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің заңдылықтары. Дененің бейімделуі және гомеостазы. Адам ағзасының физиологиялық функцияларын зерттеу. Дене жүйелерінің жұмыс істеуінің физиологиялық ерекшеліктері (эндокриндік, жүйке, қан айналымы, ас қорыту, бөліп шығару, тірек-қимыл). Әр түрлі жүйелердің түрлі жағдайларда жұмыс істеу механизмі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Генетика тірі ағзаның екі негізгі ерекшелігін - тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті зерттеуге және оның заңдылықтарын әртүрлі деңгейлерде зерттеуге арналған. Тұқым қуалайтын ақпаратты жасушадан организм деңгейіне, оның механизмдеріне, ақпараттық материалдың құрылымына беру туралы білім береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық эволюция
    Несиелер: 4

    "Биологиялық эволюция" пәнін оқу барысында студенттер диалектикалық-материалистік көзқарасты дамытады және биологиялық ойлауды қалыптастырады, осы құбылыстың себептері мен салдарының заңды себептерін түсінеді. Генетика, цитология және экология сияқты жалпы биологиялық ғылымдардың көптеген негізгі принциптері бұл мәселеде эволюциялық мағынаға ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биотехнология
    Несиелер: 5

    Биотехнология пәні. Биотехнологияның даму тарихы және салалары. Биотехнология жетістіктерін ауыл шаруашылығында, медицинада, тағам өндірісінде, экологиялық таза отын алуда қолдану. Гендік және жасушалық инженерияның қазіргі заманғы жетістіктері және оларды өнеркәсіп проблемаларын шешуде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқытудағы сандық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Биология сабағында және сабақтан тыс жұмыстарда сандық білім беру ресурстарын қолданудың өзектілігі. Сандық білім беру ресурстары туралы жалпы түсінік. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Биологиялық білім беру үдерісі және сандық білім беру құралдары. Оларды сабақта және сабақтан тыс уақытта қолдану. электронды оқыту құралдары. Оларды оқу үдерісінде қолдану эргономикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 4

    Эмбриология тарихы туралы негізгі ақпарат, Даму биологиясының әдістеріне қысқаша шолу. Омыртқалы жануарлардағы онтогенезді периодизациялау принциптері. Қоршаған орта факторларының жеке дамуға әсері. Гаметогенездің кезеңдері мен ерекшеліктері. Жыныстық циклдер және оларды гормоналды бақылау. Ұрықтану кезеңі, эмбрионның дамуының негізгі кезеңдері. Жануарлардың эмбриогенезінің дамуы мен процестерінің биологиясының негізгі ережелері, эксперименттік эмбриологияның жетістіктері мен мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиядағы сыныптан, мектептен тыс жұмыстар
    Несиелер: 5

    Биология пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстардың түрлері. Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды білім алушылардың оқу-танымдық жұмысының құрамдас бөлігі ретінде ұйымдастыру. Қазіргі кезеңдегі биологиядан сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстардың ерекшеліктері. Ботаника, зоология, Адам анатомиясы және физиологиясы, сондай-ақ жалпы биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер физиологиясы өсімдік жасушасының физиологиясына үйретеді, өсімдіктердегі физиологиялық процестердің қазіргі ғылыми жетістіктерін және қоршаған ортамен байланысын қарастырады, қоршаған орта тұрғысынан биологиялық жүйелердің әртүрлі деңгейлерін, соның ішінде молекулалық және физиологиялық-биохимиялық процестерді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңартылған мазмұндағы биологияны курсын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңартудың алғышарттары. Ынтымақтастықта оқыту; биология сабақтарында оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру; білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында биологияны оқытудың әдістері мен тәсілдері; білім мен іскерлікті бағалаудың рөлі, бағалау түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Фотопериодизм. Жылу режимі-өсімдіктердің өмірлік белсенділігінің қажетті шарты. Өсімдіктердің су режимі және суға қатынасы бойынша жіктелуі. Ксероморофты өсімдіктердің тіршілігінің ерекшелігі. Заленский Заңы. Өсімдіктерге желдің әсері. Раункиер бойынша өсімдіктердің тіршілік формалары. Өсімдіктерді қорғау. Өсімдіктер әлемі эволюциясының негіздері. Өсімдік жамылғысының экологиялық маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor Декоративті өсімдіктердің интерьері
    Несиелер: 5

    Декоративті өсімдіктерді қолданудың қысқаша тарихы. Декоративті өсімдіктер экологиясы. Фенология ұғымы және оның декоративті өсімдіктерді зерттеудегі маңызы. Өсімдіктерді интродукциялау (акклиматизация, натурализация ). Өсімдіктердің ареалы және олардың түрлері. Ашықтұқымдылар бөліміне жататын декоративті өсімдіктердің негізгі топтары. Жабықтұқымдылар бөліміне жататын декоративті өсімдіктердің негізгі топтары. Декоративті-гүлді өсімдіктердің көбеюі: тұқым, вегетативті және микроклональды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Биологияда математикалық әдістерді қолданудың мақсаты мен маңызы. Математикалық әдістер: деректерді топтастыру, Вариациялық қатарларды құру, маңызды статистикалық көрсеткіштерді шешу, топтастыруды сипаттау, корреляция және регрессияны шешу, дисперсияны талдау, сәйкестік критерийлерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістері. Ынтымақтастық технологиясы. Диалогтық әдіс. Дарынды балаларды оқыту. Жоспарлау. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Олардың байланысы мен ерекшеліктері. Білімді бағалау. Оқу процесінде сыни ойлау мен Lesson study қолдану. Оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ). АКТ педагогикалық стратегиясы. Интерактивті және инклюзивті сыныпты қалыптастыру әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 5

    Қазақстанның өсімдіктері мен жануарларының алуан түрлілігі және олардың орналасу ерекшеліктері. Өсімдік ресурстары. Жануарлар әлемінің ресурстары. Биологиялық ресурстарды пайдаланудың жүйелік тәсілдері. Биоресурстарды жіктеу принциптері және оларды ұтымды пайдалану. Ерекше қорғалатын аумақтар және ресурстық түрлерді қорғаудағы Қызыл кітаптың орны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 3

    Биохимия пәні, тірі организмдердегі макро-, микро-және ультрамикроэлементтер туралы түсінік, тірі организмдердегі негізгі қосылыстар кластарының сипаттамасы. Ақуыздар, аминқышқылдары, ферменттер, дәрумендер, липидтер туралы жалпы түсінік. Нуклеин қышқылдарының химиялық құрамы. Қан биохимиясы, қан қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктердің кадастры және мониторингі
    Несиелер: 5

    Сирек және жойылып бара жатқан өсімдіктердің кадастры және мониторингі туралы түсінік. Қазақстан Республикасының сирек кездесетін және жойылу қаупіндегі өсімдік түрлерін сақтау шаралары. Сирек кездесетін , жойылып бара жатқан жергілікті өсімдік түрлері. Биотикалық қауымдастықтар мен экожүйелердің ресурстық түрлері табиғи экожүйелердің өнімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Биологиялық есептер шығару әдістемесі" пәнінің мақсаты экологиялық зерттеулер мен эксперименттік деректер саласында студенттердің математикалық ойлауын әзірлеу, биологиялық және экологиялық деректерді математикалық өңдеудің негізгі әдістерімен таныстыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ғылыми басылымдарды талдау, биологиялық зерттеуде қолданылатын әдістер. Ғылыми жұмыстың мақсаты мен міндеттерін анықтау, зерттеу пәні мен объектісін сипаттау. Биология бойынша ғылыми жұмыстарды жүргізу және ресімдеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аз комлпектілі мектептердегі биологияны оқыту процесін зерттеу
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасындағы орта білімнің ерекшелігі. Шағын жинақты мектептер құрудың алғышарттары. Шағын жинақталған мектептердегі білім берудің қазіргі жай-күйінің сипаттамасы. Шағын жинақталған мектептің оқу-тәрбие үрдісінің ерекшеліктерін талдау. Шағын жинақталған мектепте биологияны оқыту процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Шағын жинақталған мектепте биологияны оқытуды жоспарлаудың ерекшеліктерін анықтау: күнтізбелік, тоқсандық, тақырыптық және сабақ жоспарлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп биологиясы бойынша оқушылардың зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 3

    Биологиялық білім беруде зерттеу қызметін қолданудың педагогикалық шарттары. Биологиялық білім беруде зерттеу қызметін қолдану тарихы. Негізгі ұғымдар: биология бойынша оқушылардың зерттеу құзыреті , зерттеу қызметі, зерттеу дағдылары және оларға қойылатын талаптар. Біліктер мен дағдылардың қалыптасу көрсеткіштері. Биология бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізуге қойылатын жалпы талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 3

    Биофизиканың даму тарихы. Биофизика бөлімдері. Биологиялық мембраналардың ерекшеліктері, олардың қасиеттері мен құрылымы. Биологиялық мембраналар арқылы сұйық және қатты заттарды тасымалдау ерекшелігі. Биоэлектрлік потенциалдар және органдардың электрлік белсенділігі. Биофизикалық процестерді модельдеу. Биофизиканың заманауи жетістіктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Minor Бөлме өсімдіктерін күту
    Несиелер: 5

    Бөлме өсімдіктерінің декоративті дизайндағы орны. Бөлме өсімдіктерінің отаны мен экологиялық жағдайлары. Бөлме өсімдіктерінің биологиялық ерекшеліктері. Бөлме өсімдіктерінің топтары. Бөлме өсімдіктерінің зиянкестері мен аурулары. Бөлме өсімдіктері коллекциясын жасау, сақтау және байыту бойынша жұмыстар. Бөлме өсімдіктері және эстетика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ организмдердің тіршілік ету ортасы ретінде. Топырақ биологиясының пайда болу және даму тарихы. Топырақ фаунасы. Қарашіріктің түзілуі және маңызы. Микроорганизмдердің тірі әлемдегі орны. Топырақ микроорганизмдерінің топырақ биотасының қалған бөлігімен әрекеттесуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Биометрия-биологиядағы топтық қасиеттерді статистикалық талдау туралы ғылым. Вариациялық қатарлар құрудың жалпы ережелері. Өлшенетін көрсеткіштердің орташа шамасын анықтау. Жиынтық белгілердің әртүрлілігінің көрсеткіштері. Кездейсоқ шамалардың таралуы. Корреляция. Репрезентативтік қателер. Іріктемелі көрсеткіштердің дұрыстығын бағалау. Дисперсиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі экспериментальді биология
    Несиелер: 5

    Мектепте биология бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру туралы білім. Биология бойынша мектепте эксперименттерді ұйымдастырудың теориялық негіздері, зерттеу объектілерінің биологиялық ерекшеліктеріне қойылатын талаптар. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу. Әр түрлі жас топтарында биология бойынша эксперименттерді ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Болашақ биология пәні мұғалімінің зерттеушілік әрекеті
    Несиелер: 5

    Биология ғылымының салалары бойынша оқу және ғылыми – кәсіптік салаларда қолданылатын негізгі терминдер. Мамандық бойынша ғылыми мақалалардың рефераттары және биологияның өзекті зерттеу салалары бойынша рефераттар жазу. Биология салалары бойынша жазылған ғылыми мақалаларды рецензиялау. Баяндау, баяндаудың құрылымы мен ерекшеліктері. Эссе жазу ережелері. Биология (ботаника, зоология, микробиология)саласында таңдалған зерттеу траекториясы бойынша эссе жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биология сабағын зерттеу
    Несиелер: 5

    Іс-әрекеттегі зерттеудің мәні. Әрекеттегі зерттеудің спиральды сипаты. Педагогикалық қызмет праксис ретінде. Мектеп негізіндегі іс-әрекеттегі зерттеудің маңызды сипаттамасы. Іс-әрекеттегі зерттеу мақсаты. Іс-әрекеттегі зерттеу саласы мен саласы. Кәсіптік оқыту мәселелері. Әрекеттегі зерттеу түрлері. Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері: мәселені анықтау; іс-әрекеттегі зерттеуді жоспарлау; араласуды жүзеге асыру және бақылау; талдау және қайта жоспарлау. Әрекеттегі зерттеу сапасын бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 5

    Топырақтану. Топырақ түзілу факторлары. Топырақтың гранулометриялық құрамы. Егіншілік. Ауыспалы егістің жіктелуі. Арамшөптер және олармен күресу. Өсімдік қоректенуінің ғылыми негіздері. Минералды және органикалық тыңайтқыштар. Дәнді және бұршақты дақылдар. Тамыр дақылдары. Көкөніс дақылдарының түрлері және олардың жіктелуі. Көкөніс шаруашылығы. Негізгі жеміс дақылдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Про-және эукариоттар гендерінің құрылымын зерттеу, оларды зерттеу әдістері. ДНҚ репликация процесінің түсініктері. Транскрипция және оны реттеу. Трансляция, трансляциядан кейінгі өзгерістер. Ақуыздар, олардың құрылымының өзгеруін зерттеу. Ақуыздарды жасуша органеллаларына тасымалдау. Жасушалық цикл

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Оқушылар физиологиясы білімін тәжірибеде қолданады; оқушылардың жас ерекшеліктері арасындағы айырмашылықтарды көре алады; мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру нысандарын біледі;

  • Код ON7

    Ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық биологиялық жұмыстарды орындауға арналған қазіргі заманғы аппаратура мен жабдықтарды пайдалануға қабілетті; практикада ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, талдамалық карталар мен түсіндірме жазбаларды жасау тәсілдерін қолданады; алынған ақпаратты түсінеді, баяндайды және сыни талдайды және далалық және зертханалық биологиялық зерттеулердің нәтижелерін ұсынады; мәдени-ағартушылық қызметті ұйымдастырудың отандық және шетелдік тәжірибесін пайдаланады; әріптестермен өзара іс-қимылда білім алушылардың қажеттіліктерін және оқудағы қиындықтарды анықтайды;

  • Код ON6

    Биологияны оқытудың әдістемесін, орта мектепте биологияны оқытуды, оның ішінде onlinе режимінде оқу үдерісін ұйымдастыруды біледі; оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, қолданады, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен сенімдерін түсінеді; кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, баспа құралдарын, бейне, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, интернетті, Бала құқықтары мен ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды қолданады; бағалаудың критериалды әдістері: формативті, жиынтық бағалауды қолдана алады; биологиялық және педагогикалық білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады; оқытудың жаңа инновациялық стратегиясын бағалайды.

  • Код ON3

    Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі; іргелі биологиялық заңдар мен теориялар, табиғат пен техникадағы құбылыстар мен процестердің биологиялық мәні туралы білім жүйесін меңгереді, биологияның теориялық, эксперименттік негіздерін біледі және биологиялық экспериментті (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) ұйымдастыру және қою дағдыларын меңгерген.

  • Код ON1

    Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету

  • Код ON5

    Оқу-жаттығу, оқыту және оқушылардың мінез-құлқын басқару стратегияларының кең спектрін меңгерген, нақты бала үшін тиісті оқу стратегиясын біледі және қолданады; күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын тұжырымдай алады және оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын дайындайды; оқу үрдісі үшін ақпараттық ортаның әлеуетін пайдаланады; оқыту мен тәрбиелеудің тиімді құралдарын, нысандарын, әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ заманауи білім беру технологияларын, соның ішінде электрондық оқытуды қоса алғанда, таным мен ынтымақтастыққа қызығушылықты ынталандыратын АКТ-ны пайдалана отырып сабақтар мен сабақтар топтамасын өткізеді;

  • Код ON4

    Биологиялық құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін жалпы және теориялық биологияның іргелі білімін қолданады; биологиялық ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және беру үшін математикалық аппаратты, бағдарламалауды және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады; эксперименттік және теориялық биология саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асырады; бақылау және эксперимент нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгерген.

Top