Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01519 География- тарих в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты, міндеті, зерттеу нысаны мен әдістері қарастырылады. Курсы мазмұны үш бөлімнен тұрады: кіріспе мәлімет, топографиялық карталар мен пландар, топографиялық түсірілмдер. Топографиялық картаны құрастыру әдісі. Геодезия- жердің пішінін, көлемін зерттейтін ғылым. Жер бетінің өзгерістерін зерттеу, өлшеу әдістері. Мұхиттар мен материктердің жағалаулық сызықтарының өзгерістерін зерттеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Білуге тиіс: мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; жүйке жүйесінің даму физиологиясы, сенсорлық жүйелердің даму ерекшеліктері; эндокриндік жүйенің, жыныстық дамудың және қазіргі жағдайда балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеудің дамуы; тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту органдарының дамуы, қан мен жүрек-тамыр жүйесі мен тыныс алу жүйесінің жас ерекшеліктері; оқушылардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты қағидаларына баулу негіздері. Игерілген білімді өзінің кәсіби қызметінде қолдана білуі керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алғашқы қауымдық құрылыс тарихы
    Несиелер: 5

    Курста тарихилыққа дейінгі адамның пайда болуы, адамзат эволюциясы, адам қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері мен мәселелері қарастырылады. Тарихилыққа дейінгі адамзаттың қоныс аударуы және құрлықтарға таралып орналасу үдерістері, діни нанымдары мен мәдениеті, тілдің шығуының негізі аспектілері, өркениет пайда болуыны алғышарттарымен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Картография ғылымы, зерттеу нысаны, пәні, негізгі міндеттері. Картография ғылымының қалыптасу тарихы. Карта туралы түсінік. Карта түрлері. Карталардың шығу тарихы. Географиялық картаның негізгі шартты белгілері, тілі. Глобус. Картографиялық проекция. Топографиялық карта. Карта құрастыру және редакциялау әдістері. Математикалық есептеулер. Масштаб.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 6

    Жалпы жер тану –географиялық білім негізі ретінде. Географиялық ғылымдар жүйесіндегі жертану ғылымының орны. Жалпы жертану ғылымының даму тарихы. Жердің географиялық қабығы. Географиялық қабықтың негізгі құрама бөліктері. Ландшафтық орта. Олардың шекаралары. Атмосыералық қабық. Гидросфера. Литеросфера. Озон қабығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 4

    Археология – ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі адамзат қоғамы дамуының заңдылықтарын зерттейтін, жазбаша ескерткіштер болмаған жағдайда оны материалдық ескерткіштер арқылы зерделейтін ғылым саласы болып табылады. Археология өзіндік мақсаты мен міндеттері бар тарихи іргелі пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды қабылдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: ұжымдағы және ұйымдағы адамның тиімді көшбасшылығының теориялық және практикалық негіздерін зерттеу, инновациялық қызметпен байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер Көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы білімдерге, оларды болашақ кәсіби қызметінде табысты қолдану дағдыларына ие болады, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын және инновациялық қызметтің теориялық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұрағат материалдарын пайдалану әдістері
    Несиелер: 4

    Курста нормативтік-заңнамалық ережелерден бастап мұрағатта жұмыс істеу, тізбелермен, қорлармен, істермен жұмыс істеу, оқу залында жұмыс істеу әдістері қарастырылады. Мұрағат материалдарын пайдалану формалары мен әдістеріне көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: педагогиканың ғылым ретіндегі жүйесін. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика әдістемесі және педагогикалық зерттеу әдістері. Тәрбие педагогикалық процесс ретінде, оның теориялық және әдіснамалық негіздері. Тәрбиенің мақсаты, міндеттері, мазмұны. Тәрбие әдістері, құралдары мен формалары. Оқу процесінің мәні. Білім мазмұны. Нормативтік құжаттар. Оқыту әдістері, құралдары мен формалары. Оқытудағы диагностика және бақылау. Қазіргі педагогикалық технологиялар және оқытудың негізгі дидактикалық категориялары, заңдылықтары мен принциптері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады. Инклюзивті білім беру арқылы дені сау балалармен тең ұстау, қоршаған ортаға бейімдеу, толық білімді алуды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Біледі: Қазақстандағы инклюзивті білім беру шарттары. Шетелде инклюзивті білім беру. Инклюзивті білім беруді негіздеу. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы. Инклюзивті білім берудің компоненттері, өлшемдері, көрсеткіштері, принциптері. Инклюзивті білім берудің қазақстандық моделі. Инклюзивті білім беру саласындағы бейімделген педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері. Инклюзивті білім беру саласындағы бейімделген педагогикалық технологияларды химияны әлеуметтік өзара әрекеттесу және ұжымдағы рөл бойынша оқыту әдістемесінде қолданады. Тәжірибеде қолдана алады және талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және өміртіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: негізгі экономикалық категорияларымен қазіргі экономиканың негіздерін зерттеу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу қазіргі экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері, салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады. Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму, кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: табиғаттың жəне қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас түсінік қалыптастыру; студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық - құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс студенттердің ойлауын экологияландыруға, қоршаған ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге, Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын, адам қызметінің салдарын, әсіресе табиғатты жедел пайдалану контекстінде, қоғам мен биосфера арасындағы қарым-қатынастың практикалық мәселелерін білуге бағытталған; курс кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ географиясы курсының мақсаты, міндеттері. Топырақ географиясы ғылымының тарихы. Топырақтың зона бойынша таралу заңдылықтары. Топырақтың түзілуі. Топырақтың механикалық құрылымы. Топырақ экологиясы. Топыраққа әсер етуші факторлар. Топырақтың қасиеттері. Топырақты қорғаудың маңызы мен мақсаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы (Батыс, Шығыс)
    Несиелер: 6

    Курста Батыс және шығыс өркениетінің пайда болу тарихы, хронологиясы, даму кезеңдері, ежелгі батыс және шығыс мемлекеттерінің қалыптасуы, мемлекеттік басқару жүйесі, шаруашылық, саяси, мәдени, әлеуметтік құрылым ерекшеліктері, ежелгі шығыс халықтарының әлемдік мәдениетке, саясатқа қосқан үлесі қарастырылады, тарихи процестің күрделі сипатына Батыстың Шығысқа дәстүрлі қарсы тұруының шарттылығы түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшпенділер өркениеті
    Несиелер: 5

    Курста номадтық өркениеттің мәселелері, себептері, пайда болуы, оның қалыптасу кезеңдері, номадизм тарихының негізгі тарихи оқиғаларын, көшпенді өркениеттің Батыс өркениетінен ерекшелігі, Қазақстанның ежелгі аумағында қала мәдениетінің дамуы туралы соңғы археологиялық деректерді талдау, көшпенділер өркениетінің әлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геология
    Несиелер: 5

    Геология ғылымы туралы түісінік. Геология және оның оның дамуы. Жер және жер қыртысының геологиялық даму тарихындағы болған өзгерістердің геохронологиялық кестесі. Стратиграфиялық кесте туралы түсінік. Геологиялық карталар мен қималарда бейнелер арқылы анықтау тәсілдері. Тау жыныстары мен олардың түрлері, минералдар туралы түсінікті, олардың көрініс беру ерекшеліктеріне талдау жасай білу дағдыларын, халық шаруашылығындағы маңызын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы пәні курсы алғашқы қауымдық қоғам кезінен бастап ХVІІІ ғасыр басына дейінгі Қазақстан жеріндегі ең маңызды тарихи мәселелерді оқытады. Курста Қазақстанның ежелгі тарихы, өңір аумағындағы түрлі этникалық құрылымдардың құрылуы, ерте орта ғасырдағы түркі тілдес тайпалық одақтар мемлекеттерінің тарихы, моңғол дәуіріндегі Қазақстан тарихы, қазақ халқының қалыптасуы және Қазақ хандығының құрылуы, көшпелі қоғамның мәдени құндылықтары туралы тарихи мәліметтер ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ өркениеті
    Несиелер: 6

    Қазақ өркениеті курсында қазақ өркениетінің арий-сақ, ежелгі түрік өркениеттерінің мұрагері ретіндегі қалыптасу мәселелері, қазақ өркениетін зерттеу әдістемесінің пайда болу себептері, кезеңдері, оқшаулануы, әлемдік қоғамдастықпен өзара қарым-қатынас және ықпал етуі, қазақ өркениетінің мәдени аспектілері, дүниетанымы, діні , рухани әлемі, қазақ өркениетінің Қазақстанға айналуының қазіргі тенденциялары оқытылады, тарихнамасына шолу жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білуі тиіс: Педагогикалық менеджмент түсінігі және жүйесі. Білім берудегі басқару мәселелері. Білім беру процесіндегі заңдар, принциптер, функциялар және басқару жүйесі. Командалық қызметті ұйымдастыру тәсілдері, команданы басқару әдістері. Білім беру сапасын басқару тәсілдері. Педагогикалық менеджменттегі бақылау. Білім беру жүйесіндегі басқарудың ақпараттық технологияларына шолу. Басқару мәдениетін қалыптастыру. Жүйелік ұғым ретінде. Менеджменттің мәні, құрылымы және өзгеру тенденциялары мен ұйым мәдениетін қалыптастырудағы менеджердің маңызы, мұғалім мен тәрбиешінің рөлі бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады. Инклюзивтік білім беру мәселелерінің Қазақстандағы жағдайы. Толық білім алуды ұйымдастыру. Өз-өзіне сенімін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Топырақтану ғылымы туралы түсінік. Топырақтану ғылымының негізін салушы В.В.Докучаев. Топырақ генезисі. Топырақ түрлері: сазды топырақ, шымды топырақ, қумайт топырақ, олардың қалыптасу шарттары, сипаттамалары. Топырақтың құрамы: минералдық, химиялық. Топырақты өңдеу технологиясы: ауыспалы айналым жүйесі, егін егу жүйесі. Топырақтың механикалық сипаттамасы. Агрономиялық заңдылықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән тарих саласындағы білікті мамандарды даярлау бойынша жоғары білім беру бағдарламасын жүзеге асыруға арналған, оларды білім беру саласында шешуге қабілетті көптеген мәселелерге бағытталған. Пәнді оқыту барысында студенттерге тарихты оқыту әдістемесі курсының мазмұнын, мектеп тарихын оқытудың ғылыми негіздерін меңгеруді қалыптастырады. Мектепте инклюзивті білім беру мәдениетін қалыптастыру, инклюзивті мәдениет құндылықтарының бірыңғай жүйесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттер мектептерде географияны оқытудың тарихы, әдістері, құралдары, оқушыларды бағалаудың тәсілдері, география пәні бойынша оқу тәрбие үдерісінің ерекшеліктері жөніндегі түсініктерді меңгереді. Білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнымен танысады. Сыныптан тыс оқыту формаларымен танысады. . Инклюзивті оқыту – адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамыту. Баланың деңгейіне қарай жеңілдетілген бағдарламамен кемтар балаларға инклюзивті оқытуда мүмкіндігі шектелген, кемтар, мүгедек балаларды инклюзивті оқыту. Ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрлық гидрологиясы
    Несиелер: 5

    Құрлық гидрологиясының физикалық және химиялық қасиеттерін, өзендердің, көлдер мен су қоймаларының гидрологиясындағы негізгі жіктелуді; су объектілерінің гидрологиялық режимінің басты заңдылықтарын, құрлықтағы судың шығындары мен деңгейін, ағу жылдамдығы мен тереңдігін өлшеу әдістерінің мәнін анықтауды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүние жүзілік өркениет тарихы
    Несиелер: 6

    Дүниежүзілік өркениет тарихы пәнінде мәдениет пен өркениетті зерттеудің әдістемелік-философиялық мәселелері, мәдениет пен өркениеттегі дәстүр мен жаңашылдық үрдістері, ежелгі, орта ғасырлық, Батыс-Шығыс өркениеттері және оларды заманауи жағдайы, жаһандасу үдерісінің теориялық және практикалық мәселелері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші комплектілі мектептерде тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Кіші комплектілі мектептердегі педагогикалық проблемалар және оларды шешу жолдары; шағын комплектілі мектепте тарих пәндерін сынып және сынып-комплект жағдайында оқытудың тиімділігі мен қиыншылығы; шағын комплектілі мектепте оқыту және тәрбие процестерін ұйымдастыру жолдары; пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға негізделген оқу пәндерін интеграциялау. Ерекше қажеттіліктері бар балаларға мұғалімдер мен оқушы арасында сапалы қарым-қатынас орнату. Балалар құқығын кемсітпеу, теңдік қатынас қамтамассыз ету және арнайы жағдай қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалаудың мақсаттарын, критериалды бағалаудың жүйесін, әдістері мен түрлерін біледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістерін меңгерген. Критериалды бағалау және Блум таксономиясы қағидаларын пайдалана отырып, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін тапсырмалар бойынша бағалау, талдау жүргізе алады, критериалды бағалауды кәсіби қызметте қолдана алады. . Мүмкіндігі шектеулі балалардың бағалау жүйесін меңгерту. Балалардың түрлі даму деңгейіне сай, сыныптар мен топтардағы табысты жұмысты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызылорда облысы туризмінің биологиялық ресурстары
    Несиелер: 5

    Туризм түрлері. Туризм факторлары. Туризмнің биологиялық ресурстары: өсімдіктер, жануарлар дүиесі. Қызылорда облысы туризмнің биологиялық ресурстарын бағалау әдістері мен тәсілдері.. Қызылорда облысы туризмінің биологиялық ресурстары: биологиялық ресурс түрлері, өсмдіктер жамылғысы, жануарлар дүниесі. Табиғи кешендері. Қызылорда облысын биологиялық ресурстар бойынша жіктеу. Қызылорда облысы туризмінің биологиялық ресурстарын қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Студенттерді педагогикалық дизайн технологияларын пайдалану кезінде жоғары тиімділікті электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жобалауға оқыту, оқу процесінің (оқу курсы/модулі, Оқу сабағы, педагогикалық жағдай, педагогикалық іс-әрекет) құрамдастарын деңгейлік жобалау саласында педагог-зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Педагогикалық дизайндағы заманауи тәсілдерді меңгерген, электронды оқыту үшін химия бойынша оқу материалдарын жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - қазіргі мектептің білім беру кеңістігінде болып жатқан процестер туралы түсінік беру. Курс аясында студенттер заманауи мектепте оқытуды ұйымдастыру принциптерімен, теориясы мен оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен, қазіргі білім беру. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушылардың оқу нәтижелері білім, білік және дағдыларын, тұлғаның білімі, тәжірибесі мен құндылығына негізделуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    Құл иеленушілік құрылыстың ыдырауы, Батыс Европада феодалдық қатынастардың қалыптасуы, Антикалық өркениеттен христиандық өркениетке өтудегі франктердің ролі, Батыс және Шығыс елдеріндегі феодализмнің ерекшеліктері, қайта өрлеу мәдениеті, реформация және жаңа заман қарсаңындағы әлемдік үдеріс мәселелері түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Гидрология ғылымы, зерттеу пәні, негізгі міндеттері. Гидрология ғылымының салалары. Зерттеу әдістері. Ғылымның қалыптасу тарихы. Су көздерінің түрлері: өзендер, көлдер, теңіздер. Гидрометрия. Гидрометриялық зерттеулерді ұйымдастыру ережелері. Гидрологиялық заңдылықтар. Гидрологиялық болжамдар. Гидрологиялық есептеулер. Су көздерін бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи информатика
    Несиелер: 6

    Курста қоғамды жаппай ақпараттандыру жағдайындағы тарих ғылымы дамуының негізгі үрдістері мен заңдылықтары; тарих ғылымы мен тарихи білім беруде заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың теориялық және қолданбалы аспектілері; тарих, деректану және қолданбалы математиканың тоғысында пайда болған квантитативті тарихтың Қазақстанда және шетелде қалыптасуы мен даму мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Физикалық географияның зерттеу нысаны, пәні, негізгі міндеттері. ҚР географиялық орны. Жер көлемі. Шеткі нүктелері. Тектоникалық-геологиялық құрылымы. Шекаралары, жер бедері, гидрографиясы, орографиясы. Табиғи ландшафтары, өсімдіктер дүниесі, жануарлар дүниесі. Табиғи ресурстары. Климаты. Экологиялық проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиялық ақпарат көздері
    Несиелер: 5

    Географиялық ақпарат туралы түсінік. Географиялық ақпарат көздерінің алуан түрлілігі. Географиялық ақпаратқа қойылатын негізгі талаптар: ақпараттың жаңашылдығы, нақты бағыттылығы, динамикалғы, алынған ақпараттың зерттеу тақырыбына сәйкестігі, демек, қойылған мақсат, ақпараттың объективтілігі (сенімділігі), тексерілуі. Карталар.Топонимикалық атаулар. Ғылыми әдебиеттер. Статистикалық материалдар. Әлеуметтік сауалнама нәтижелері. Фенологиялық бақылаулар. Геоақпараттық жүйелер.Далалық зерттеулер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия, Африка елдерінің жаңа және қәзіргі заман тарихы
    Несиелер: 4

    Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі замандағы тарихы курсында ХХ ғасырдың алғашқы ширегінен бүгіні күнге дейінгі Азия, Африка елдері мен халықтарының ұлт азаттық күресінің нәтижелері, тәуелсіздіктің кейінгі дамуындағы қиыншылықтары мен қайшылықтары, азаматтық соғыстары және қазіргі даму ерекшеліктері, жаһандасу үдерісіндегі олардың ролі қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аз комплектілі мектептерде географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аз комплектілі мектептердегі білім беруді ұйымдастырудың негізгі нормативтік құжаттарын, базалық географиялық білім беру ұйымының мазмұны мен құрылымын, оқытудың жаңа технологияларының негізгі принциптерін, шағын комплектілі мектептегі білімді бақылау жүйесін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі мектеп географиясының мазмұны
    Несиелер: 5

    Қазіргі мектеп географиясының мазмұны барысында білім алушылар оқу қағидаттары мен табысты оқытушыға қажетті әдіс-тәсілдер мен дағдыларды, тәжірибе жүзінде сынап көрген тәсілдер туралы ойлануына және меңгерген білім мен ақпарат негізінде тиімді жоспарлау тәсілдерін меңгереді. Инклюзивті білім беруде әр баланың дамуындағы ерекшеліктерін ескереді. Ерекше мұқтаждығы бар балалардың жас ерекшелігі, жынысы, қимыл-қозғалысы ақыл-есінің жағдайын ескереді. Арнайы түзету құралдар мен (техникалық) тәсілдерді пайдаланады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиядағы сыныптан, мектептен тыс жұмыстар
    Несиелер: 5

    Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыс түрлері. Географиядан сыныптан және мектептен тыс жұмыстың оқу үдерісіндегі орны. Сыныптан және мектептен жұмыс түрлерінің формалдары: жалпы, жеке. Географиялық алаң. Географиялық танымжорық, географиялық кеш, географиялық мереке. Географиялық зерттеу жұмыстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гид-экскурсовод
    Несиелер: 5

    Табиғатқа экскурсиялардың түрлері, мазмұны және олардың құрылымы. Өндіріс орындарына танымжорық мазмұны. Экскурсияны ұйымдастыру және өткізу кезеңдері. Экскурсия кезінде білім алушылардың бақылаулары мен практикалық жұмыстарының негізгі түрлері. Экскурсия тақырыбын анықтау және жоспарлау. Экологиялық соқпақ-оқу-тәрбие процесінің бір түрі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа, Америка елдерінің жаңа және қәзіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста жаңа заман тарихының маңызды оқиғалары мен проблемалары қарастырылады, батыс қоғамының көрсетілген кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық және мемлекеттік-құқықтық дамуының негізгі тенденциялары, осы елдердің әлеуметтік ой-пікірінің эволюциясы және мәдениетінің дамуы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Материктер: Евразия материгі, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка, Австралия, Антарактида. Олардың қалыптастыру кезеңдерінің сипаттамасы. Олардың жер бедері мен климаттық жағдайға сəйкес таралу заңдылығы. Географиялық орндары, жер көлемі. Табиғатының жалпы ерекшеліктері. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, топырағы. Әлемдік мұхиттар. Мұхиттар гидросфераның бір құрама бөлігі ретінде. Тынық мұхитының географиялық орны, экологиясы, жануарлар дүниесі. Атлант мұхитының географиялық орны, экологиясы, жануарлар дүниесі. Үнді мұхитының географиялық орны, экологиясы, жануарлар дүниесі. Солтүстік мұзды мұхитының географиялық орны, экологиясы, жануарлар дүниесі. Мұхиттардың зерттелуі, игерілуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиядағы ғылыми таным әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылым теориясы мен әдіснамасы. География ғылымының зерттеу нысаны мен пәні. География құрылымы және оның ғылым жүйесіндегі орны. Географиялық таным негізі. Ғылыми зерттеу әдістерін жіктеу: бақылау әдісі, картографиялық әдіс, статистикалық әдіс, аудандастыру әдісі, географиялық болжау әдісі. Географиялық ашылулар. Географиялық зерттеу объектісін жүйелеу және жіктеу. Географияның ғылыми тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту барысында білім алушыларға Сыр өңірінің тарихына қатысты ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі мағлұматтар беріледі. Бұлардың қатарында Сыр елінің археологиялық ескерткіштері, Сырдария өзені бойындағы қоныстары, Сыр еліндегі тарихи оқиғалары, зиялы қауымы, ауыл шаруашылығының, мал шаруашылығының, өндірістің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте географиялық-биологиялық мұражай ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Географиялық –биологиялық мұражайды мектепте ұйымдастырудың өзектілігі. Ботаника, зоология, жалпы биология бойынша биологиялық экспонаттарды дайындау тәсілдері және оларды сақтауға қойылатын талаптар. Географиялық –биологиялық мұражай экспонаттарын география және биология сабақтарында және сыныптан тыс жұмыстарда қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтар географиясы
    Несиелер: 5

    Халықтар географиясы курсының зерттеу пәні, мақсаты. Жер шары халықтарының нәсілдік, діни құрамы,демографиялық саясат. Ұлттық құрамы. Халық саны, оның өзгеру себептері, халықтың құрамы мен құрылымы, олардың орналасу ерекшелігін, география ғылымының жер беті тұрғындарының әлеуметтік жағдайын зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Курста түркі тілдес халықтардың ежелгі кезеннен ХХІ ғ. дейінгі ортақ тарихы қарастырылады. Түркі халықтарының ортақ арғы тегі саналатын Сақтардың, Ғұндардың, Көк түріктердің және одан тараған этностар мен мемлекеттердің саяси және мәдени тарихы көрсетіледі. Түркі тілдес халықтардың өткені, бүгіні және болашақ интеграциясы, түркі тектес этностар мен ұлыстардың шаруашылығы, мәдениеті, саяси өмірі, салт-дәстүрі және әдет-ғұрыпы оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси география геосаясат негіздерімен
    Несиелер: 5

    Саяси география геосаясат негіздерімен курсының мақсаты, міндеттері. Саяси география зерттеу нысаны, пәні. Дүниежүзілік саяси қарым-қатынастар түрі. Территория және кеңстік ұғымы. Мемлекеттік шекаралар. Дүниежүзілік саяси карта. Дүниежүзілік саяси картаның пайдалау таихы, кезеңдері. Мемлекет формалары. Мемлекеттік басқару формалары. Дүние жүзі елдерінің типологиясы. Мемлекеттік аралық саясат

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ресей тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Курста ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі Ресейдегі тарих ғылымының және тарихнамасының өзекті мәселелері баяндалады. Әсіресе ХХ ғасырдағы Ресей тарихнамасына ерекше назар аударылады. Ресейдің жаңа дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарих ғылымының ең көрнекті өкілдерінің еңбектері мен мұраларына тарихнамалық талдау жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ қоғамының ХVIII ғ. - ХХ ғ. басына дейінгі отандық тарихтың негізгі оқиғалары, кезеңдері, ұлт-азаттық қозғалыстар тарихы, Қазақстанның Ресейге қосылу үдерісі, отарлық жағдайы, патшалық Ресейдің басқару реформалары, өмірге жаңа көзқарасы қалыптасқан қазақ зиялыларының қызметі мен Алаш қозғалысының барысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи картография
    Несиелер: 5

    Тарихи картография пәнінің мазмұны – тарихтың белгілі бір кезеңін сипаттайтын тарихи құбылыстарды, процестер мен оқиғаларды сол кезгі карталар негізінде кеңістікте көрсету. Жалпы тарихи карталар бейнеленетін құбылыстың тұтастай, жекеленгендері – осы құбылыстың бір жағы немесе жекелеген тарихи оқиғалардың толық сипаттамасын береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Қазақстандағы демографиялық ахуал
    Несиелер: 3

    Курс тәуелсіз Қазақстанның демографиялық ахуалы, пәннің мақсаттары, курстың терминологиясы, тәуелсіздік жылдарында орын алған демографиялық процестердің тарихы, төмендеу себептері, халық санының өсуі, көші-қон процестері, республиканың ұлттық құрамы, жұмыспен қамту, болжамдар, қазіргі Қазақстандағы демографиялық проблемалар, статистикалық мәліметтерді талдау және зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы курысының мақсаты, міндеттері, зерттеу нысаны мен пәні, әдістері. Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясының өзекті проблемалары. Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы курсының даму тарихы. Әлеуметтік-экономикалық географияның жаңа бағыттары. Әлеуметтік-экономикалық аудандастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихы шетел деректерінде
    Несиелер: 3

    Курста шетел зерттеушілерінің Қазақстанның ежелгі дәуірінен қазіргі кезеніне дейінгі тарихына қатысты шығарған енбектерімен танысады және шетелдегі қазақ елін зерттеуші орталықтар туралы олардың қазақ тарихына қатысты ой-пікірлерін біледі бұл енбектердің жазылу обьективтілігі, тарихнама базасы қарастырылады және Білім алушы деректерге сын тұрғысынан қарап, оларға салыстырмалы талдау жасап, түрлі деректермен жұмыс icтей білуге дағдыланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстаның оның жеке аймақтары мен халық шаруашылығының орналасу және даму заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық факторларды географиялық тұрғыда қарастыру барысында осы заманғы әлемдік өмірмен байланысын меңгереді. Жеке экономикалық аудандың географиялық орналасу мен шикізат көздерінің, өнідірстерді орналастыру ерекшеліктерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиядағы зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 5

    Географиядағы зерттеу жұмыстары: бақылау әдісі, жербедерін зерттеу, климатты зерттеу, топырақты зерттеу, эксперимент, геобиотест тест әдісі, биохимиялық әдіс. Зертеу жұмыстарының негізгі кезендері. Эксперименттік мәліметтерді алу. Нәтижелерді статистикалық өңдеу, графикалық бейнелеу. Жұмыс нәтижесін жариялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық-географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Экономикалық-географиялық зерттеулерді жүргізудің ғылыми тәсілдері мен әдістері. Қоғамдық географияда қолданылатын жалпы ғылыми әдістер мен тәсілдер. Жеке ғылыми (арнайы) әдістер. Ақпарат жинау. Деректерді өңдеу. Экономикалық және географиялық зерттеулерді ұйымдастырудың ерекшеліктері. Аймақтық экономикалық-географиялық зерттеулер. Жергілікті экономикалық-географиялық зерттеулер. Далалық экономикалық және географиялық зерттеулердің ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан табиғатының зерттелу тарихы
    Несиелер: 5

    XIX –XX ғасырлардың аяғында Қазақстанның физикалық – географиялық зерттелуі. Қазақстанның таулы және жазық аймақтары үшін геологиялық қима құру. Қазақстанның таулы және жазық аймақтары үшін гипсометриялық қима құру. Қазақстан Республикасының пайдалы қазбалар картасын құру. Қазақстан табиғи ортасының климаттық көрсеткіштері. Қазақстанның топырақ жамылғысы. Казакстанның табиғат зоналары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 3

    Пәнде шетелдегі қазақ диаспорасының қалыптасуы, кезеңдері, қазіргі жағдай қарастырылады. Курста шетелдегі Қазақ диаспорасы екі топқа бөліп қарастырылады, біріншісі бұрынғы КСРО териториясындағы елдердегі қазақ диаспоралары, оның ішінде қазақ иридентасыда бар және алыс шетел мемлекеттеріндегі қазақ диаспоралары. Хронологиялық шеңбері негізінен жаңа заманнан басталып қазіргі кезеңге дейінгі уақытты қамтиды. Ал негізгі қоныстану кезеңдері есебінде, Патшалық Ресей. КСРО және егемен Қазақстан кезеңдері қарастырылады.Бұл пәнді оқу барысында студенттер бойында шетелдегі қандас бауырлар, олардың шетелге кету себептері мен жолдары, қазіргі кезеңдегі жағдайы және бұл процестің кенеюі мен азаю мүмкіндігі туралы түсініктер қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.

  • Код ON2

    География және тарих саласындағы білім мен дағдыларды, терминдер мен құбылыстарды көрсете отырып, негізгі заңдылықтар мен ерекшеліктерге ғылыми талдау жасау қағидаларын біледі.

  • Код ON3

    География және тарих пәндері бойынша іргелі, қолданбалы және пәнаралық білімді кәсіби қызметте интерпретациялайды.

  • Код ON4

    Тарихтың алғашқы қауымдық құрылыстан бастап, ежелгі дәуір, орта ғасырлар, жаңа, қазіргі заманғы және бүгінгі кезеңге дейінгі ғылыми-танымдық мәліметтерін меңгереді.

  • Код ON5

    Географиялық және тарихи дерек көздерімен жұмыс жасауда ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалаудың заманауи әдістері мен құралдары бойынша білімді қолданады.

  • Код ON6

    Педагогтің кәсіби міндеттерін шешу үшін алған теориялық және практикалық білімін талдайды, командада жұмыс істеуді, тиімді басқарушылық коммуникация жүйесін жолға қоюдың әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON7

    Кәсіби саладағы географиялық-тарихи мәселелер мен қорытындыларды шешуде білім беру тұжырымдамалары мен әртүрлі ғылыми зерттеу әдістерін жүйелейді.

  • Код ON8

    Оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес сындарлы және инклюзивті оқытуда, критериалды бағалауда оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін педагтың кәсіби қызметінде қолдану біліктері мен дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON9

    География және тарих пәндері бойынша, оның ішінде физикалық, экологиялық, экономикалық, саяси, тарихи ғылымдар саласындағы білім мен түсінікті меңгереді. Алған білімдерін жалпы және кәсіптік білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу қызметінде, оқушылармен пәндік және қосымша жұмыс түрлерін ұйымдастыруда жүзеге асырады.

  • Код ON10

    Археологияға, этнологияға, түркі халықтарының тарихы мен географиясына, Шығыс өркениетінің пайда болуы мен дамуына, қазақ диаспорасының тарихына, елдерді тануына және олардың саяси жағдайына салыстырмалы талдау және бағалау жүргізеді.

Top