Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11126 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақ технология және бизнес университеті

  • Ойын-сауық индустриясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны ойын-сауық индустриясының теориялық негіздеріне қатысты бірқатар мәселелерді қамтиды. «Көңіл көтеру» концепциясының мәні, ойын-сауық индустриясының ерекшеліктері, оның әртүрлі формалары мен түрлері анықталды. Адамзаттың әлеуметтік қажеттілігі бар табиғи қажеттілігі болып табылатын ойын-сауық, соңғы жылдары адамның бос уақытында құрылымында маңызды орынға ие болды. Сондықтан, түлектерді оқытудың аспектілерінің бірі көңіл көтерудің барлық түрлерін, түрлерін және нысандарын пайдаланып ойын-сауық шараларын жасау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейманхана сервисі және мейрамхана мәдениеті
    Несиелер: 4

    Қызмет көрсету мәдениеті туралы түсінік. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің психологиялық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің этикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің эстетикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің ұжымдық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Имидж және іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғааралық және әлеуметтік қатынастар жүйесіндегі қарым-қатынас. Байланыс туралы жіктеу. Іскерлік байланыстың кезеңдері мен құрылымы. Функциялар, опциялар, іскери қарым-қатынас жолдары. Іскерлік қарым-қатынаста ауызша қарым-қатынас. Суреттер түрлері. Сурет және оның компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қызмет саласындағы анимациялар
    Несиелер: 4

    Қызмет саласындағы анимацияның негізгі ұғымдарын зерттеу. Функция, типология, анимация түрлері. Анимация және спорт. Қонақ үй анимациясының ерекшеліктері мен маңызы. Анимацияны басқару түсінігі. Анимациялық басқару функциясы. Анимациялық бағдарламаларды құрудың технологиялық процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономика және кәсіпкерлік негіздері. Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет. Экология және тіршілік қауіпсіздігі)
    Несиелер: 5

    Мамандыққа бағдарланған білім алушылардың экономикалық білімін қалыптастыру, әртүрлі экономикалық ақпаратты талдау дағдыларын игеру, экономикалық сауатты және ақылға қонымды шешімдер қабылдауда шығармашылық бастаманы ашу, қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу, Студенттердің дүниетанымын қалыптастыру, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру, сондай-ақ негізгі экологиялық ұғымдар мен табиғи жүйелердің заңдарын, экологияны ғылым ретінде, оның негізгі бөлімдер, экология, әртүрлі салаларда қолданылатын нәтижелермен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнесінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздік және тәуекелдер туралы түсінік. Мейрамхана бизнесінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін кешенді қорғау шараларын жүзеге асыру. Коммерциялық құпия және ақпаратты қорғау. Іскерлік ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары. Өнеркәсіптік тыңшылық және қарсы шаралар. Өнеркәсіптік тыңшылықтың техникалық құралдарына қарсы тұру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының салт-дәстүрі
    Несиелер: 5

    әлеуметтік-мәдени мәселе аясындағы норматив түсінігі. Әлем халықтарының мәдени-тарихи дамуындағы дәстүрдің орны. "Дәстүр" санаты: мүмкін мағыналар. Дәстүрдің аксиологиялық мазмұндылығы: оның рухани табиғаты. Дәстүрдің метафизикалық, этикалық және эстетикалық толымдылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлық индустриясы негіздері
    Несиелер: 6

    Қонақжайлылық индустриясының негізгі ұғымдары. Қонақжайлылық модельдері: еуропалық, америкалық, азиялық. Қонақжайлық индустриясының даму кезеңдері. Қонақжайлылық индустриясында инновациялар. Заңдар мен нормативтік актілер. Қонақжайлық индустриясының кәсіпорындарын стандарттау және сертификаттау. Қонақжайлылық индустриясының маркетингтік ортасы. Нарықты сегменттеу, мақсатты секторды анықтау. Қонақ үй бизнесінде тауарлар мен қызметтерді жылжыту. Ақпаратты басқару қонақжайлылықты басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейрамханада және қонақ үй бизнесіндегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Қонақжайлылық индустриясында негізгі маркетингтік түсініктер. Сегментация, мақсатты нарық анықтамасы және өнім позициясы. Маркетингтік жоспарлау. Маркетингтік зерттеулер жүйесі. Сапаны бақылау. Қонақ үй және мейрамхана өнеркәсібі кәсіпорындарында ішкі маркетинг. Жаңа өнімді және брендті дамыту. Тауарларды көтермелеу. Баға стратегиясы. Сұраныс пен ұсынысты басқару. Қонақжайлылық индустриясында маркетингтің әлемдік және отандық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм маркетингі
    Несиелер: 5

    Тұжырымдамалық маркетинг туризмі аппараты. Қазіргі маркетинг тұжырымдамасы, әдістемесі және практикалық әдістері. Маркетинг туризміндегі әлемдік тәжірибе. Бәсекелестерден асып түсетін, болашақтағы нарықтық үрдістерді болжайтын, жарнаманы жақсартатын, клиенттің адалдығын нығайтатын және сату көлемін арттыратын тәсілдер, құралдар, әдістер, практикалық жұмыстардың формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамхана және мейманханада қызмет көрсету технологиясы
    Несиелер: 5

    Қонақжайлылық индустриясының теориялық негіздері. Кіріспе Мейрамханалар мен қонақ үйлер туралы түсінік. Қонақүйде қызмет көрсету. Қонақтарға қабылдау технологиясын қабылдау. Қонақүйде қызмет көрсету технологиясы. Қонақ үйде қосымша қызметтерді ұсынатын технология. Тамақтанудағы технологиялық қызмет. Мейрамхананың қызмет ету негіздері. Тамақтануды жіктеу. Өндірістік процесті ұйымдастыру. Тұтынуды ұйымдастыру, мейрамхана өнімдерін сатуға дайындау кезеңі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамханалардағы тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Сервис қызметтің ерекше түрі ретінде. Қызметке сұраныс және оның мәні. Әлеуметтік қызмет көрсету. Мейрамхана және қонақ үй шаруашылығы. Көліктегі қызмет. Хостель – жастарға арналған сервистік ұйым. Кейтеринг – сервистік қызмет кешені ретінде. Кездесулер, конференциялар мен көрмелерде қызмет көрсету. Курс мейрамханалардағы тамақтану мәдениетінің негіздерімен танысуды көздейді: кәсіпорындағы қоғамдық тамақтандыру, қоғамдық тамақтану орындарының классификациясы және олардың жабдықтары, қоғамдық тамақтану орындарына қойылатын талаптар, қоғамдық тамақтандыру қызметтерінің спектрінің заманауи анықтамасы, қызмет көрсететін персоналға қойылатын заманауи талаптар. Мейрамхананың қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қазіргі концепциясын (элементтер, интерьерлер, стильдер) және мейрамхана сервисінің технологиясын (виртуалды мейрамхана, мейрамхананың оқиғалық маркетингі және т.б.) білу мейрамханаларда тамақтану мәдениетін дамытуда бәсекеге қабілетті мамандарды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тайм менеджмент
    Несиелер: 5

    «Уақытты басқару» пәнін меңгеру мақсаты - уақытша ресурстарды басқару теориясы мен практикасы, жеке тиімділігін арттыру, менеджерлерді ұйымдастыру, уақытты тиімді ұйымдастыру және тиімді пайдалану саласындағы құралдарды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі жабдықтар
    Несиелер: 8

    Мейрамхана бірегей қоғамдық тамақтандыру компаниясы ретінде. Әмбебап тағамдар, жуу және тазалау жабдығы. Тегістеу, кесу және илеу-араластыру жабдықтары. Жылыту аппараты туралы жалпы ақпарат. Жылу энергиясының және салқындатқыштардың көздері. Пісіру жабдығы. Ыстық және ыстық су жабдықтары Тоңазытқыш жабдықтар. Қонақ үй кәсіпорындарының негізгі активтері. Қонақ үйлердің инженерлік жабдықтары. Қонақүйдің телекоммуникациялық жүйелері. Кәсіптік технологиялық жабдықтар. Тазалау машиналары мен механизмдері. Кір жуғыш құрал. Жабдықтарды қабылдау және қызмет көрсету. Қонақ үйлердің қоғамдық және қоғамдық жайларын тіркеу Бұл курс студенттерді туризмдегі мейрамхана және мейманхана қызметін жүзеге асырудың әдістемелік негіздерімен және практикалық ұсыныстарымен таныстырады. Ас мәзірін дайындауға және бюджетті есептеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • МІМБ инфрақұрылым
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптің қазіргі жағдайы мен дамуы қонақжайлылық. Туристік құрылымдағы қонақ үй қызметтеріне қызмет көрсету. Қонақ үй бизнесі: тұжырымдамасы, классификациясы және т.б. Негізгі терминдер мен анықтамалар. Мейрамхана және қонақ үй индустриясының инфрақұрылымы. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың материалдық-техникалық базасы. Мейрамханалар мен қонақ үйлер ұйымдастыру. Қонақтарды қабылдау және орналастыруды ұйымдастыру. Қонақ үйдің функционалдық қызметтерін ұйымдастыру. Сервистік маркетинг және сату. Бөлме қызмет көрсету технологиясы және ұйымдастыру. Қонақүйді қолдау қызметі. Жабдықтар, түгендеу және ыдыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қонақ үй шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Қонақжайлылық индустриясының тарихи қалыптасуы мен дамуына шолу жасалды, Ежелгі Греция мен Ежелгі Рим дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейінгі бизнестің осы бағытының эволюциясы көрсетілді. Қазіргі туризм саласының ауқымы сипатталады, туризмге әсер ететін факторлар талданады, сапар түрлері, осы салада жұмыс істейтін ұйымдар ұсынылған. Біз сондай-ақ қонақ үй бизнесін дамыту нысандары, қонақ үй түрлері туралы айтып отырмыз. Қонақ үйлердің жіктелуі келтірілген. Халықаралық қызмет көрсету саласының төрт бағытына ерекше көңіл бөлінеді: тамақтану, орналастыру, Көлік, демалыс. Конгресс және ойын бизнесін басқару да қарастырылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қонақ үй бизнесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді қонақ үй бизнесін жүзеге асырудың әдістемелік негіздерімен және практикалық ұсыныстарымен таныстырады. Қонақжайлылық индустриясының дамуына шолу жасалып, осы қызмет бағытының эволюциясы көрсетілген. Қазіргі туристік индустрияның ауқымы сипатталады, туризмге әсер ететін факторлар талданады, саяхат түрлері, осы салаға қатысы бар ұйымдар көрсетіледі. Қонақ үй бизнесінің даму формалары, қонақ үй тапасы туралы да сөз болып отыр. Қонақ үйлердің классификациясы берілген. Халықаралық қызмет көрсету секторының төрт саласына ерекше көңіл бөлінеді: тамақтану, тұру, көлік, демалыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қонақ үй кәсіпорындарының материалды-техникалық базасы
    Несиелер: 5

    «Қонақ үйдің материалдық-техникалық базасы» пәні. Кәсіпорындар «- бұл студенттердің теориялық білімдерін алу әр түрлі ішкі инженерлік жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеуі туристік кәсіпорындардың қызметіне қажетті жабдықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сервистегі этикет пен мәдениет
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету мәдениеті туралы түсінік. Этикет пен қарым-қатынас мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің психологиялық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің этикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің эстетикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің ұжымдық мәдениеті. Этика және этикеттің түрлері. Іскерлік қарым-қатынастың негізгі сипаттамалары. Іскерлік қарым-қатынас және басқару. Кәсіби этика. Іскерлік этикет, оның қағидалары. Іскерлік әңгімелер әдебі, іскерлік кездесулер, келіссөздер. Іскер қатынасхаттар. Бизнес бедел: жеке тұлға, мәдениет, іскерлік тұлғаның имиджі. Ауызша және ауызша емес сөйлесу. Басшы - бағынышты. Менеджердің кәсіби мінез-құлық этикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы кәсіпкерлік қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы кәсіпкерлік қызмет. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық формалары. Мейрамханада және қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік қызметті реттеу. Мейрамханада және қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік қызметті реттеу. Бизнес-құрылымдарды басқару. Бизнес-жоспарлау, тамақтану және қонақжайлылық индустриясы. Бәсекеге қабілетті іскерлік орта. Маркетинг және жарнамалық қызметтің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметтері мен олардың классификациясы. Қонақүйлерде бухгалтерлік шығындарды жетілдірудің негізгі бағыттары. Қонақ үй бизнесі бойынша шығыстарды есепке алуды ұйымдастыру. Қонақ үй қызметтерінің ерекшеліктерін және оларды басқаруды ұйымдастыруды есепке алу шығындарының құрылысына әсері. Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында қызметтерді ұсыну шығындарын есепке алудың қазіргі әдісі. Қонақ үй бизнесінің қызметтерін ұсыну шығындарын ұйымдастыру. Басқару мақсаттары үшін қонақ үй бизнесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есеп негіздерін оқып-үйрену барысында студенттер тарихи аспектілерді, мақсаттарды, ережелерді, стандарттар мен тұжырымдамалық негіздерді, әдістерді, бухгалтерлік есеп қағидаттарын, есеп саясатын, бухгалтерлік объектілерді, шоттардың құрылымын және түрлерін, бухгалтерлік құжаттарды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МІMБ құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қызмет көрсету саласындағы заңнамасы, оның жүйелілігі, келісімділігі және тиімділігі тұрғысынан зерделеу, сондай-ақ мейрамханв ісі және мейманхана бизнесіндегі құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, әртүрлі құқықтық актілер мен құжаттарды қолдану қажеттілігіне байланысты кәсіби қызметте туындайтын проблемаларды шешу болып табылады. Пән қонақжайлылық қызмет саласында, оның ішінде мемлекеттің әлеуметтік саясатын ескере отырып, жедел басқару шешімдерін қабылдауды; кешенді қызмет көрсетудің сапа стандарттары мен қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз етуді көздейді; қонақжайлылық индустрия қызметтерін стандарттау және олардың сапасын қамтамасыз ету жөніндегі ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы логистика
    Несиелер: 5

    ұжырымдама, мақсаттары, міндеттері, логистиканың тұжырымдамасы. Логистикалық ағымдар. Материалдық және ақпараттық ағымдар. Логистикалық жүйелер. Логистиканың функционалдық бағыттары. Сатып алу логистикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МІМБ-дегі бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспарлаудың мәні мен мазмұны. Кәсіпорынның ішкі ортасын талдау. Нарықтық құрылымды талдау және нарықтық әлеуетті есептеу. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі тұтынушыларын таңдау. Бәсекеге қабілетті ортаны зерттеу. Мейрамханада және қонақ үй бизнесінде тауарлар мен қызметтерді дамыту. Бизнес-жоспарлау жүйесіндегі баға саясаты. Бөлу және сату жүйесі. Кәсіпорынның өндірістік және ұйымдастыру жоспарлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнесі
    Несиелер: 5

    Негізгі өндірістік департаменттерін ұйымдастыру. Қосалқы өндірістік объектілерді ұйымдастыру. Энергетикалық кәсіпорындардың негіздері. Мейрамханада клиенттерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Банкеттерді ұйымдастыру және жоспарлау. Зал қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру. Кәсіпкер қызметін жоспарлаудың теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілі 2
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу білім алушыларға халықаралық-стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіптік қамтамасыз етілу деңгейіне қол жеткізуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттар коммуникативтік, іскерлік полемикалық біліктерді одан әрі жетілдіру; түрлі коммуникативтік және бизнес салалардағы және қарым-қатынас жағдайларындағы ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық меңгеру білігін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған шет тілі-бұл мамандықтың пәндік саласына шет тіліндегі кіріспе және кәсіби қарым-қатынас мақсаттарын жүзеге асыру үшін қажетті тілдік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуді қамтамасыз ететін кәсіби маңызды білім, Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ең алдымен іскерлік және кәсіби қарым-қатынасқа тән терминологияны, тілдік құрылымдарды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МІжМБ қызмет көрсету және қызмет көрсету стандарттары
    Несиелер: 5

    Техникалық реттеудің ұйымдастырушылық негіздері. Мейрамханада және қонақ үйде қызмет көрсетудегі мемлекеттік стандарттың нормативтік негіздері. Стандарттау, сертификаттау және мейрамхана және қонақ үй қызметтерін лицензиялау саласындағы мемлекеттік реттеу және басқару. Мейрамхана және қонақ үй қызмет көрсету саласындағы мемлекеттік стандарттау жүйесін ұйымдастыру. Сертификаттау саласындағы мемлекеттік бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МІҚБ объектілеріне қойылатын эпидемиологиялық нормалар мен талаптар
    Несиелер: 5

    Қонақ үй, мейрамхана және туристік бизнес кәсіпорындарында алдын ала санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау. Санитария және гигиена туралы түсінік. Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы туралы санитарлық - эпидемиологиялық қадағалау қызметі. Қонақ үйлерді, тамақтану кәсіпорындарын жобалауға, қайта құруға және салуға қойылатын гигиеналық талаптар. Қонақ үй, мейрамхана және туристік бизнес кәсіпорындарында ағымдағы санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби тренингтер
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту студенттердің қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы білімдерін арттыруға бағытталған. «Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби дайындық» пәні бойынша материалды толық меңгеру студенттің еңбек нарығында бәсекеге қабілетті маман болуына мүмкіндік береді. Бұл пәнді оқу барысында студент әртүрлі типтегі мейрамхана бизнесі кәсіпорындарын басқару ерекшеліктерімен танысады. Мейрамхана бизнесі өсіп, нығайып, нақты нәтижелер беруде. Мейрамхананы табысты басқару үшін ресторатор «күшті бизнес-басшы», интеллектуалды әкімші және тәуекелге бейім бизнесменнің жеке қасиеттерін біріктіріп қана қоймай, сонымен қатар мейрамхананың көптеген ерекшеліктерін жақсы білуі керек. мейрамхана бизнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    "Кәсіпорын экономикасы" пәнінің мақсаты студенттердің кәсіпорындар мен ұйымдардың экономикасы саласындағы қазіргі заманғы базалық білімді игеруі және осы негізде-арнайы экономикалық терминологияны меңгеру және кәсіпорындар мен ұйымдар қызметінің экономикалық көрсеткіштерін есептеу, жоспарлау және бағалаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық сипаттағы проблемаларды анықтай алады, оларды шешу тәсілдерін ұсына алады және күтілетін нәтижелерді бағалай алады және шаруашылық жүргізу инфрақұрылымын талдай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде баға белгілеу және салық салу
    Несиелер: 5

    Салық және салық салу түсінігі. Қоғамдық тамақтандыру және қонақжайлылық кәсіпорындары үшін жалпы салық режимі. Баға туралы ғылым қоғамдағы баға динамикасының қалыптасу заңдылықтарын, алғышарттарды және экономиканы басқаруда, өндіріс тиімділігін қамтамасыз етуде пайдалануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • МІҚБ-да сертификаттау және лицензиялау
    Несиелер: 5

    Сертификаттау, оның өнім сапасын арттырудағы рөлі және халықаралық, өңірлік және ұлттық деңгейлерде дамуы. Қызмет сапасы және сервис индустриясындағы тұтынушыны қорғау. Қызмет көрсету индустриясында міндетті және ерікті сертификаттау. Лицензиялау ұғымы. Қызметтерді лицензиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаруашылық қызметін талдау
    Несиелер: 5

    Мазмұны, объект, экономикалық талдаудың мәні және міндеттері. Әдістер, әдістер және экономикалық талдау әдістері. Факторлық талдау. Қаржы коэффициенттері әдісі. Басқарушылық талдау негіздері. Компанияның маркетингтік қызметін талдау. Өнімдерді өндіру және сатуды талдау. Өндірістік ресурстарды пайдалануды талдау. Өнімнің құнын талдау. Қаржылық талдау негіздері. Компанияның қаржылық жағдайын жалпы бағалау. Өтімділік балансын талдау. Қаржылық тұрақтылықты талдау. Ақша ағындарын талдау. Ұйымның кірістілігін талдау. Бұл пән басқару теориясы мен практикасының негізгі ұғымдарын, кәсіпорынның шаруашылық қызметін талдау әдістері мен рәсімдерін қарастырады. Курсты зерделеу болашақ мамандарда кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі бағыттарына талдау ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды, қолда бар ресурстарды пайдаланудың тиімділігін қамтамасыз ететін оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау кезінде жинақталған отандық және шетелдік тәжірибені қолдану қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Инновациялық теориясы және оның қазіргі заманғы тұжырымдамасын қалыптастыру. басқару жүйесі инновациялық компанияның негіздері. инновациялық процесін ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Кәсіпорынның инновациялық әлеуетін деңгейін анықтау. Инновациялық жобаларды басқару және жобаларды жүзеге асырудың тиімділігін бағалау. өнімнің өмірлік циклінің түрлі кезеңдерінде Жаңашылдықты басқару әдістері құру және дамыту. Инновациялық стратегиялар. инновациялық қызмет нәтижелері. Зияткерлік меншік. технологиялар беру. Лизинг. Франчайзинг. Форфейтинга. Ноу-хау, патенттер, лицензиялар. Шағын инновациялық бизнес. Венчурлық қаржыландыру. сыртқы ортадағы өзгерістерге нарыққа олардың мінез-инновациялық типтегі және талдау бойынша шаруашылық субъектілерінің жіктелуі. инновацияларды қолдау дүниежүзілік тәжірибесі. Инновациялық инфрақұрылым. Қазақстанда инновациялық кәсіпкерлікті дамыту қолдаудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бар ісі
    Несиелер: 5

    Мейрамхананың сипаттамасы, бары және олардың мамандануы. Ыдыс-аяқтар, аспаптар мен зығыр маталар. Кесте параметрі. Қызмет көрсету пункттерін оларды пайдалану үшін дайындау ережесі. Қонақ аумағында жұмыс істейтін қызметкерлерге арналған «жақты» дайындау тәртібі. Мейрамхананың қызметкерлері. Жұмыстың сипаттамасы: тағайындау, жинақтау ережелері, іске асыруға бақылауды ұйымдастыру. Мейрамхана түріндегі тамақтандыру кәсіпорындарындағы бағыныстылық иерархиясының түрлері. Официанттар жұмысын ұйымдастыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қонақ үйді жіктеу мемлекеттік жүйесі. Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі халықаралық стандарттар. Қонақжайлылық қызмет көрсету стандарттары. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде кадрлық саясат және кірістер басқаруды қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар жүйесі. Компьютерлік брондау жүйелері мен қорда сақтау сипаттамалары. Ақпараттық басқару жүйесі. Қонақ үй кешенін басқару жүйелеріндегі ақпараттық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресми және дипломатиялық қабылдауларға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Дипломатиялық қабылдау. Банкет буфет. Банкет коктейль. Салтанатты қызмет тапсырыстарды қабылдау тәртібі. Халықаралық қызметтің жалпы түрі - дипломатиялық қабылдау. Бұл мемлекет өкілдерінің, басқа да лауазымды тұлғалардың белгіленген уақытта, арнайы белгіленген жерде және белгілі бір себептермен ұжымдық кездесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • МІМБ-да талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің сапасын бақылаудың негізгі әдістері. Экономикалық талдау. Алдын-ала талдау-дәйекті талдау. Кешенді талдау. Тақырыптық талдау. Сыртқы талдау. Ішкі бақылау. Ішкі экономикалық талдау. Шаруашылықаралық талдау. Қаржылық-экономикалық талдау. Мейрамхананың SWOT талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электронды брондау және брондау жүйелері
    Несиелер: 5

    Электрондық брондау жүйесі. Amadeus брондау жүйесі. Galileo брондау жүйесі. Worldspan брондау жүйесі. Saber брондау жүйесі. Басқа брондау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақ үй және мейрамхана менеджменті
    Несиелер: 5

    Тәртіп туристік бизнестің жалпы теориялық және практикалық негіздері мен даму негіздерін, оның мемлекеттік реттеуінің негіздерін, қонақжайлық индустриясында операциялық және стратегиялық басқарудың формалары мен әдістерін қоса алғанда, қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласында кәсіби басқару үшін қажетті білім мен дағдылар кешені болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнес кәсіпорындарында өндіріс пен қызмет көрсетуді ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының жіктелуі. Мейрамхана нарығының форматтары. Қазіргі жағдайда қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарын материалдық-техникалық жабдықтармен жабдықтау ерекшеліктері. Асхана ыдыстарын, аспаптарды, асүй мүкәммалын, жиһазды сатып алу бойынша ұсынымдар. Мейрамхана бизнесіндегі технологиялар. Қызмет көрсету стандарттарын әзірлеу және енгізу, сервистік қызметті Құжаттамалық қамтамасыз ету. Қызметкерлерді оқыту, этика және қызмет көрсету ережелері.Кәсіпорынды құру, оны бәсекелестік ортаның нарықтық қатынастар жүйесіне енгізу, ұйымдастыру нысандары мен әдістерін таңдау бойынша оңтайлы шешімдер, оларды жүзеге асыру мейрамхана кәсіпорындарының тиімді қызметін қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сақтандыру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандарда сақтандыру саласында теориялық білімді, тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде жанжалды жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерімен байланысты практикалық дағдыларды, сондай-ақ басқарудың нақты міндеттеріне бейімдеу арқылы экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық модельдерді құру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету статистикасы
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету секторындағы статистиканың субъектісі, әдістері мен міндеттері. Қызмет көрсету секторындағы статистиканың сипаттама әдістері. Қызмет көрсету секторындағы таңдаулы әдіс. Қызмет көрсету секторындағы баға статистикасы. Өнімді бөлу және айналымы статистикасы. Қызмет көрсету секторындағы экономикалық және қаржылық тиімділік статистикасы Қызмет көрсету саласы қызметін қызмет көрсету бағытталған өндірістерді, материалдық тауарлар мен қызметтердің әр түрлі халықтың қажеттіліктерін бірқатар кәсіпорындарды, мекемелер мен ұйымдар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Банкеттер мен қабылдауларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Салтанатты қызмет тапсырыстарды қабылдау тәртібі. Банкеттердің мақсаты мен түрлері. Қоғамдық тамақтану сауда объектілерінде салтанаттарға қызмет көрсетуге тапсырысты қабылдау, ресімдеу және орындау тәртібі. Даяшыларға толық және ішінара қызмет көрсететін банкетті ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Әдістерге қызмет көрсету ерекшеліктері. Арнайы қызмет көрсету нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнесіндегі тамақ өнімдерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Қарастырылады мейрамхана шаруашылығы мекемелерінде өнім өндірудің технологиялық процесінің негізгі кезеңдері: азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерін қабылдау; тамақ өнімдерін сақтау; шикізатты механикалық және гидромеханикалық өңдеу; жартылай фабрикаттарды термиялық өңдеу және дайын тағамды дайындау; дайын өнімді сақтау; тамақ тұтынуды ұйымдастыру. Аспаздық өнімнің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету; тағамның негізгі компоненттері бойынша теңдестірілген аспаздық өнімдерді шығару. Шикізатты механикалық және аспаздық өңдеу технологиясы және жартылай фабрикаттарды дайындау. Технологияның теориялық негіздері. Аспаздық өнімдерді дайындаудың технологиялық процестері. Ұн ыдыс-аяқ пен бүйір тағамдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туристік формалдықтар
    Несиелер: 5

    Тур формальділіктер туралы жалпы түсініктер. Туризм негізі және туризм саласы ретінде қозғалыс еркіндігі. Туристік нысандарды жеңілдету бойынша ЮНВТО ұсынымдары. Құбырдың көздері. Әртүрлі елдерге кіру ережелері. Ресми құжаттардың типологиясы. Паспорт, виза, кеден, валюталық, биомедицина, басқа формальды. Тур сатып алу туралы клиентпен келісім. Әлем бойынша саяхаттау кезінде туристік мінез-құлық ережелері. Мысалдар - құжаттардың сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР-ғы сервистік қызмет
    Несиелер: 8

    Ел экономикасындағы қызмет саласының рөлі. Сервистік қызметтің тарихи дамуы. Қызмет нарығы. Тауарлар нарығы. Қызмет нарығының ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы қызмет, негізгі ұғымдары теориялық негізі. Дамыту, сервистік қызмет қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • HR менеджмент
    Несиелер: 5

    Қызметкерді жұмысқа қабылдаудан бастап, оның қызмет бабымен өсуі, ұйымның дамуына, табысқа жетуіне үлес қосуы, осы жолда бар білімі мен тәжірибесін пайдалануы, оқуы, жетілуі, дамуы – психология, әлеуметтану және менеджмент тоғысындағы ілімнің зерттеу нысаны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IT менеджмент
    Несиелер: 5

    АЖ тұтынушысы кәсіпорында АЖ жоспарлауды ұйымдастыру. АЖ стратегиялық жоспарлау. Өндірушінің АЖ қасиеттерін талдау. IP алу әдісін және даму бағытын жоспарлау. Автоматтандырудың болжамды салдары: қайта құру және бизнес-процестерді қайта құру. IT менеджерінің міндеттері. Тұтынушы кәсіпорында IP таңдау мен сатып алуды ұйымдастырудағы менеджмент және АТ басқару функциялары. Ақпараттық жүйелер қайталанған және ерекше. Ақпараттық жүйелер қайталанған және ерекше. IP таңдаудың негізгі критерийлері. Жүйені таңдау бойынша ұсыныстар. Сатып алу әдістері. Тендерді ұйымдастыру. IP-тұтынушы-кәсіпорын үшін IP-нің бағасы мен сапасы. АЖ енгізуді ұйымдастыру бойынша менеджмент және IT-менеджмент қызметі. АЖ қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша менеджмент және IT-менеджмент қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Экономика, кәсіпкерлік негіздерін, қонақжайлық теориясының негіздерін, этикет пен мәдениетті, қонақ үй және мейрамхана қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық база мен технологиялық құжаттаманы білу мен түсінуді көрсетеді және кәсіби экономикалық мәселелерді шешу үшін талдаудың математикалық және басқа әдістерін қолданады

  • Код ON2

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін коммуникация дағдыларын қолданады және шет тілінде сөйлеу қызметін ұйымдастырады, лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, ақпараттық-талдамалық және коммуникативтік аспектілерде кәсіби қызметті жүзеге асырады

  • Код ON8

    Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін ұйымдастыруға материалдық ресурстарының қажеттілігін есептейді

  • Код ON4

    Стандарттар талаптарына сәйкес қызмет көрсетуді жоғары деңгейде ұйымдастырады

  • Код ON9

    Қонақжайлылық индустриясында өз бизнесін жүргізу және ұйымдастыру үшін оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері мен әдістерін, Қонақ үйлерді және басқа да орналастыру құралдарын жіктеу жүйесіне сәйкестікті растау, қызмет көрсету саласында орналастыру және тамақтандыру индустриясы кәсіпорындары инфрақұрылымының негізгі элементтерін тану бойынша әдістерді меңгерген

  • Код ON6

    Еңбекті қорғау, тіршілік қауіпсіздігі ережелері мен нормаларының және эпидемиологиялық нормалар мен талаптардың орындалуын қамтамасыз етеді

  • Код ON7

    Қызмет көрсету стандарттарының талаптарын ескере отырып, қызмет көрсетуді ұйымдастырады, материалдық ресурстарға таңдау жүргізеді

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы техникамен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды (сертификаттау, лицензиялау, сақтандыру), статистика бойынша, тауарларды жылжыту бойынша әртүрлі ақпарат көздерін пайдаланады

  • Код ON5

    Көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асырады және тұтынушыларға көрсетілетін қызметтер мәселелері бойынша кеңес береді

  • Код ON11

    Қаржылық, бухгалтерлік және маркетингтік ақпаратты талдай алады, заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана алады, Ақпаратты өңдеу әдістерін қолдана алады және зерттеу нәтижелерін ұсына алады, кәсіби тренингтерде заманауи ғылыми принциптерді қолдана алады

Top