Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 Бағдарламалық инженерия в АТУ

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-әр түрлі ұғымдармен, басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен танысу. Басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таратылған жүйелерде деректерді сақтау және өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Жүйе, жүйе элементі және жүйелерді модельдеу. Модель түрлері, кәсіпорындарды, ұйымдарды басқарудың құрылымдық схемалары. Оңтайландыру және математикалық бағдарламалау әдістері және оларды сипаттау. Ақпараттық, ситуациялық, ұйымдастырушылық -функционалдық, ақпараттық-құндық талдаудың міндеттері. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістерінің жіктелуі. Берілген үлестіру заңдары бар бір өлшемді кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістері. Параметрлерді талдау жүйелерін модельдеудің жалпы схемасы. Ресурстарды бөлу тиімділігін талдау және бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешім қабылдауды математикалық және аспаптық әдістері
    Несиелер: 5

    Бастапқы (сапалық) және түбегейлі (сандық) қалаулар туралы түсінік, эмпирикалық жүйе. Субъективті өлшемдердің әдіснамалық мәселелері: өлшеу, бірегейлік, жеткіліктілік. Шкалалардың жіктелуі. Көптеген критерийлер бойынша шешім қабылдау. Тәуекел жағдайында шешім қабылдау. Белгісіздік жағдайында шешім қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер және олардың күрделілігі
    Несиелер: 5

    Алгоритмдерді талдау, алгоритмдерді құру. Алгоритмдерді талдаудың математикалық негіздері. Үйінді көмегімен сұрыптау. Жылдам сұрыптау. Сызықтық уақыт бойынша сұрыптау. Динамикалық бағдарламалау. Ашкөз Алгоритмдер. Параллель есептеу алгоритмдері және графтар теориясының міндеттері. NP-толық тапсырмалар. Ақпараттық құрылымдарды өңдеу әдістері мен алгоритмдері, алгоритмдердің күрделілігін талдау әдістері. Практикалық есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеу және талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша дыбысталған шет тілдік сөйлеуден алынған ақпаратты түсіндіру. Мамандық бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандық бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Шет тіліндегі конференцияларда ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалармен сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары оқу орындарының педагогикасының тұжырымдамасы. Педагогика ғылымдары жүйесіндегі жоғары оқу орны педагогикасының орны. Жоғары білім беру дамуының тарихи аспектілері. Педагогика әдістемесі туралы түсінік. Педагогиканың әдістемелік принциптері. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің құрылымы, логикасы және әдістері. Жоғары оқу орнындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын негізгі талаптар. Жоғары оқу орындарының дидактикасы. Жоғары оқу орнындағы оқу үрдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы мен ғылым тарихының негізгі мәселелерінің, тақырыптарының ерекшелігі мен өзара байланысы. Ғылымның өзіндік санасы оның әлеуметтік-философиялық перспективаларында. Жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың өз бетінше анықталуы, олардың ортақтығы мен айырмашылығы. Дамудың заңдылықтары мен тенденциялары олардың тарихи динамикасында және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауқымды деректерді өңдеу әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    ДҚБЖ жұмысының талдауы мен принциптеріне ғылыми көзқарас, деректерді талдауға бағытталған жүйелерді құрудың негізгі принциптері; деректерді шығарудың заманауи технологиялары; сақтау қоймаларын құру үшін қолданылатын мәліметтер модельдері; деректер қоймасы негізінде жүйелерді құру ерекшеліктері; OLAP негізгі принциптері; деректерді іздеу әдістерінің мақсаты мен қолданылу аясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Статистиканың әдістері мен міндеттері; ағымдағы статистикалық есептіліктің нысандары мен түрлерін; негізгі пайымдаулар, машиналық оқытудың әдістері мен мәселелері, сәйкес машиналық оқыту үлгілері, метрикалық машиналық оқыту үлгілері немесе ықтималдық машиналық оқыту үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәжірибені жоспарлау әдістері
    Несиелер: 5

    Ұғымдар мен анықтамалар: тәжірибе, эксперимент жоспары, экспериментті жоспарлау, экспериментті жоспарлау мақсаты. Зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын жоспарлаудың негізгі әдістері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдістемесін, жұмыс жоспарын және бағдарламасын әзірлеу. Натуралық эксперимент қою. Зерттелетін процестерді математикалық модельдеу негіздері. Бөлшектерді өңдеу процесін компьютерлік модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • BigData Технологиясы
    Несиелер: 5

    Көп санды статистикалық талдау және сандық емес ақпаратты талдау әдістері. Қарапайым статистикалық сипаттамалар. Қалыпты қалыпқа келтіру. Сандық емес мәліметтерді цифрлау. Көпөлшемді статистикалық әдістер бөлімінің тақырыбы мен мазмұны. Экономика, менеджмент, қаржы, әлеуметтік ғылымдардағы көп өлшемді статистикалық әдістердің рөлі мен мәні: негізгі міндеттерді айқындау, тәжірибелік қолдану мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машиналық оқыту және компьютерлік статистика
    Несиелер: 5

    Статистиканың әдістері мен міндеттері; ағымдағы статистикалық есептіліктің нысандары мен түрлерін; негізгі пайымдаулар, машиналық оқытудың әдістері мен мәселелері, сәйкес машиналық оқыту үлгілері, метрикалық машиналық оқыту үлгілері немесе ықтималдық машиналық оқыту үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Веб-интерфейстерді әзірлеу және жобалау
    Несиелер: 5

    WEB-бағдарламалауды қолдану; бағдарламалық пакеттерді жобалау; бағдарламалық пакеттерді әзірлеу принциптері; архитектурасы және таратылған тәсіл принциптері, WEB бағдарламалау негізінде қолданбалы бағдарламаларды құру талаптары мен критерийлері; әртүрлі бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, WEB-тораптар мен парақтарды құру және жүргізу қағидалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Білім берудегі зерттеу қызметі әдіснамасының негіздері. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің құралдары мен әдістері. Университеттегі ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару. Ғылыми зерттеу тақырыбын және оның құрылымын таңдау. Ғылыми жұмысты тестілеу және зерттеудің негізгі нәтижелерін жариялау. Рецензияланған журналдарда ғылыми мақалаларды дайындаудың ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жетілдірілген web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс сервистік-бағдарланған есептеулер мен бұлттық қолданбаларды пайдалана отырып, кең ауқымды бөлінген бағдарламалық жүйені құру технологиялары мен әдістерін қамтиды. Веб стандарттарына, интерактивтілікке және дизайнға бағытталған озық технологияларды терең зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект жүйелерін жобалау
    Несиелер: 5

    "Жаңа ақпараттық технологиялар және жасанды Интеллект". Компьютерлік бағдарламалық жасақтаманың дәстүрлі құралдары және ЖИ жүйелері. ЖИ бойынша зерттеулердің міндеттері. Адамның интеллектуалды белсенділігі және ЖИ. ЖИ жүйелерін дамытудың эксперименттік және эволюциялық сипаты, Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптар. ЖИ есептеріне арналған бағдарламалау тілдері. ЛИСП, планер, Пролог тілдері. Мемлекеттік кеңістіктегі есептерді ұсыну. Шешім іздеу стратегиялары: соқыр және эвристикалық; Тікелей, кері және екі бағытты; иерархиялық іздеу. Тапсырмаларды азайту. GPS бағдарламасы. Ойын ағаштарынан іздеу: ойын ағашы, минимакс процедурасы, альфа-бета процедурасы. Іс-әрекеттерді жоспарлау: иерархиялық емес, иерархиялық, өзара әрекеттесетін қосалқы мақсаттармен. Роботтар және жасанды интеллект.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интеллектуалды бейнелеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Суреттерді тіркеу және кодтау. Суретті өңдеудің математикалық әдістері. Суреттерді түрлендіру және олардың негізінде өңдеу. Суреттерді сегменттеу әдістері. Эволюциялық алгоритмдер мен анық емес логиканы қолдану негізінде суреттерді өңдеу. Нейрондық желілерді, Фурье түрлендірулерін және толқындарды түрлендіруді бірлесіп қолдану негізінде суреттерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейрондық желілер және олардың қосымшалары
    Несиелер: 5

    "Нейрондық желілер және олардың қосымшалары" пәнінің мақсаты-ақпараттық жүйелердегі нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеу жүйелерін құрудың және практикалық қолданудың теориялық негіздерін зерттеу, студенттерді нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеуді жүзеге асырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелі түсініктерге үйрету, оларды жобалау мен пайдалануға қажетті ақпараттық жүйелердегі нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеудің практикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық аватарларды жобалау
    Несиелер: 5

    Кейбір кәсіби және тұрмыстық функцияларды қабылдайтын адамның жеке цифрлық егіздерінің бағдарламалық және визуалды үлгілерін жасау. Аватар адам үшін барлық компьютерлік манипуляцияларды орындай алады, ал өзі шығармашылық тапсырмалармен айналысады. Немесе, егер адамға қандай да бір мемлекеттік қызмет түрі қажет болса, ол бұған уақыт жұмсамайды, бірақ цифрлық аватардың мүмкіндіктерін пайдаланады. Сандық аватар цифрлық шындықтағы әрбір адамның толыққанды өкілі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Киберқауіпсіздік және желіні қорғау
    Несиелер: 5

    Компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың заманауи құралдарының принциптері мен әдістері. Ақпаратқа шабуылдың негізгі түрлері мен көздері. Қорғаудың негізгі компоненттері. Аппараттық әдістер. Пайдаланушылар мен процестерді анықтау. Бағдарламалар мен мәліметтерді криптографиялық қорғау. Симметриялық және симметриялы емес пернелер. Файл көшірмелерін қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары өнімді есептеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жоғары өнімді есептеулердің негіздері: өнімділіктің критериалды параметрлері және есептеу техникасының даму барысындағы олардың динамикасы, параллелизация, аппараттық-бағдарламалық өңдеу. Функцияларды жүзеге асырудың жоғары жылдамдықты әдістері: эквивалентті түрлендірулерге негізделген әдістер, көпмүшелік жуықтау, бекітілген нүкте арифметикасын қолдану және кестелік-алгоритмдік әдістер. Параллель есептеулер: параллель процестердің формальды модельдері, параллель бағдарламалау технологиялары, параллельді-параллель формалар, есептеу математикасының әдістерін параллель жүзеге асыру. Жоғары өнімді процессорлардың микроархитектурасы: векторлық-конвейерлік сәулет, MPP, SMP, NUMA, кластерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары жылдамдықты есептеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Есептеу кластерлерін құрудың қарапайым схемасы. Кластердің мультипроцессорлық түйінінде есептеулерді ұйымдастыру. Таратылған жады бар компьютерлік модельге арналған бағдарламаларды әзірлеу. Гетерогенді есептеу жүйелері үшін параллель бағдарламаларды жасау ерекшеліктері. Есептеу жүйелерінің түйіндерін есептеу жүктемесін динамикалық теңдестіру әдістері. Есептеулердің сенімділігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Киберқауіпсіздік бағдарламалық құралдары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелердің ақпаратын қорғау мәселесін шешу. Ақпаратты қорғау құралдарының классификациясы. Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құралдарының тиімділігін бағалау принциптері мен әдістері. IP қорғау объектілерінің классификациясы. Ақпараттық жүйелер ақпаратын қорғаудың техникалық және бағдарламалық құралдары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Бағдарламалық жасақтаманың экономикалық тиімді жүйелерін жасау мен енгізу кезінде таным әдістері мен құралдарын, заманауи сандық бағдарламалық технологияларды, теориялық білімдерді, принциптерді және жобалау әдістерін қолданады.

  • Код ON8

    Инновациялық қызметті ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын жасайды, зерттеулердің техникалық және экономикалық тиімділігін, заманауи ақпараттық жүйелерді жобалауды бағалайды

  • Код ON4

    Жоғары білім беру педагогикасының негіздері туралы білімдерін қолданады және оқыту үдерісіне инновациялық және интерактивті оқыту әдістерін енгізеді.

  • Код ON2

    Зияткерлік және талдамалық қабілеттерді жетілдіреді және дамытады, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, мемлекеттік және шет тілдерінде әдеби, іскерлік жазбаша және ауызша сөйлеуді пайдаланады.

  • Код ON3

    Ол кәсіби қызмет саласында мақсат қою, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту және ғылыми зерттеулер мен эксперименттердің заманауи әдістерін қолдану кезінде жалпылауға, талдауға, сыни тұрғыдан ойлауға, жүйелеуге, болжауға қабілетті.

  • Код ON7

    Аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді, кешенді эксперименттер мен бақылауларды жүргізеді, бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу деректерін түсіндіреді және қорғайды

  • Код ON1

    Ғылыми дүниетаным жүйесі, Ғылым тарихы мен Философиясы бойынша дамып келе жатқан білімдерін көрсетеді.

  • Код ON5

    Аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулер, күрделі эксперименттер мен бақылаулар жүргізеді, бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу деректерін түсіндіреді

Top