7M06103 Бағдарламалық инженерия в АТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық қызметті қоса алғанда болашақ маманға қажетті дағдылар мен іскерлікті дамыту негізінде кәсіби қызметте, қазіргі жағдайда ғылыми және өндірістік міндеттерді шешуге дайын бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы технологиялық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-әр түрлі ұғымдармен, басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен танысу. Басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Таратылған жүйелерде деректерді сақтау және өңдеу технологиялары
Жүйе, жүйе элементі және жүйелерді модельдеу. Модель түрлері, кәсіпорындарды, ұйымдарды басқарудың құрылымдық схемалары. Оңтайландыру және математикалық бағдарламалау әдістері және оларды сипаттау. Ақпараттық, ситуациялық, ұйымдастырушылық -функционалдық, ақпараттық-құндық талдаудың міндеттері. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістерінің жіктелуі. Берілген үлестіру заңдары бар бір өлшемді кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістері. Параметрлерді талдау жүйелерін модельдеудің жалпы схемасы. Ресурстарды бөлу тиімділігін талдау және бағалау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдауды математикалық және аспаптық әдістері
Бастапқы (сапалық) және түбегейлі (сандық) қалаулар туралы түсінік, эмпирикалық жүйе. Субъективті өлшемдердің әдіснамалық мәселелері: өлшеу, бірегейлік, жеткіліктілік. Шкалалардың жіктелуі. Көптеген критерийлер бойынша шешім қабылдау. Тәуекел жағдайында шешім қабылдау. Белгісіздік жағдайында шешім қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және олардың күрделілігі
Алгоритмдерді талдау, алгоритмдерді құру. Алгоритмдерді талдаудың математикалық негіздері. Үйінді көмегімен сұрыптау. Жылдам сұрыптау. Сызықтық уақыт бойынша сұрыптау. Динамикалық бағдарламалау. Ашкөз Алгоритмдер. Параллель есептеу алгоритмдері және графтар теориясының міндеттері. NP-толық тапсырмалар. Ақпараттық құрылымдарды өңдеу әдістері мен алгоритмдері, алгоритмдердің күрделілігін талдау әдістері. Практикалық есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеу және талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша дыбысталған шет тілдік сөйлеуден алынған ақпаратты түсіндіру. Мамандық бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандық бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Шет тіліндегі конференцияларда ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалармен сөз сөйлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары оқу орындарының педагогикасының тұжырымдамасы. Педагогика ғылымдары жүйесіндегі жоғары оқу орны педагогикасының орны. Жоғары білім беру дамуының тарихи аспектілері. Педагогика әдістемесі туралы түсінік. Педагогиканың әдістемелік принциптері. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің құрылымы, логикасы және әдістері. Жоғары оқу орнындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын негізгі талаптар. Жоғары оқу орындарының дидактикасы. Жоғары оқу орнындағы оқу үрдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым философиясы мен ғылым тарихының негізгі мәселелерінің, тақырыптарының ерекшелігі мен өзара байланысы. Ғылымның өзіндік санасы оның әлеуметтік-философиялық перспективаларында. Жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың өз бетінше анықталуы, олардың ортақтығы мен айырмашылығы. Дамудың заңдылықтары мен тенденциялары олардың тарихи динамикасында және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауқымды деректерді өңдеу әдістері мен технологиялары
ДҚБЖ жұмысының талдауы мен принциптеріне ғылыми көзқарас, деректерді талдауға бағытталған жүйелерді құрудың негізгі принциптері; деректерді шығарудың заманауи технологиялары; сақтау қоймаларын құру үшін қолданылатын мәліметтер модельдері; деректер қоймасы негізінде жүйелерді құру ерекшеліктері; OLAP негізгі принциптері; деректерді іздеу әдістерінің мақсаты мен қолданылу аясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Статистиканың әдістері мен міндеттері; ағымдағы статистикалық есептіліктің нысандары мен түрлерін; негізгі пайымдаулар, машиналық оқытудың әдістері мен мәселелері, сәйкес машиналық оқыту үлгілері, метрикалық машиналық оқыту үлгілері немесе ықтималдық машиналық оқыту үлгілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәжірибені жоспарлау әдістері
Ұғымдар мен анықтамалар: тәжірибе, эксперимент жоспары, экспериментті жоспарлау, экспериментті жоспарлау мақсаты. Зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын жоспарлаудың негізгі әдістері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдістемесін, жұмыс жоспарын және бағдарламасын әзірлеу. Натуралық эксперимент қою. Зерттелетін процестерді математикалық модельдеу негіздері. Бөлшектерді өңдеу процесін компьютерлік модельдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
BigData Технологиясы
Көп санды статистикалық талдау және сандық емес ақпаратты талдау әдістері. Қарапайым статистикалық сипаттамалар. Қалыпты қалыпқа келтіру. Сандық емес мәліметтерді цифрлау. Көпөлшемді статистикалық әдістер бөлімінің тақырыбы мен мазмұны. Экономика, менеджмент, қаржы, әлеуметтік ғылымдардағы көп өлшемді статистикалық әдістердің рөлі мен мәні: негізгі міндеттерді айқындау, тәжірибелік қолдану мысалдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту және компьютерлік статистика
Статистиканың әдістері мен міндеттері; ағымдағы статистикалық есептіліктің нысандары мен түрлерін; негізгі пайымдаулар, машиналық оқытудың әдістері мен мәселелері, сәйкес машиналық оқыту үлгілері, метрикалық машиналық оқыту үлгілері немесе ықтималдық машиналық оқыту үлгілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Веб-интерфейстерді әзірлеу және жобалау
WEB-бағдарламалауды қолдану; бағдарламалық пакеттерді жобалау; бағдарламалық пакеттерді әзірлеу принциптері; архитектурасы және таратылған тәсіл принциптері, WEB бағдарламалау негізінде қолданбалы бағдарламаларды құру талаптары мен критерийлері; әртүрлі бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, WEB-тораптар мен парақтарды құру және жүргізу қағидалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Білім берудегі зерттеу қызметі әдіснамасының негіздері. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің құралдары мен әдістері. Университеттегі ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару. Ғылыми зерттеу тақырыбын және оның құрылымын таңдау. Ғылыми жұмысты тестілеу және зерттеудің негізгі нәтижелерін жариялау. Рецензияланған журналдарда ғылыми мақалаларды дайындаудың ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген web-технологиялар
Курс сервистік-бағдарланған есептеулер мен бұлттық қолданбаларды пайдалана отырып, кең ауқымды бөлінген бағдарламалық жүйені құру технологиялары мен әдістерін қамтиды. Веб стандарттарына, интерактивтілікке және дизайнға бағытталған озық технологияларды терең зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект жүйелерін жобалау
"Жаңа ақпараттық технологиялар және жасанды Интеллект". Компьютерлік бағдарламалық жасақтаманың дәстүрлі құралдары және ЖИ жүйелері. ЖИ бойынша зерттеулердің міндеттері. Адамның интеллектуалды белсенділігі және ЖИ. ЖИ жүйелерін дамытудың эксперименттік және эволюциялық сипаты, Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптар. ЖИ есептеріне арналған бағдарламалау тілдері. ЛИСП, планер, Пролог тілдері. Мемлекеттік кеңістіктегі есептерді ұсыну. Шешім іздеу стратегиялары: соқыр және эвристикалық; Тікелей, кері және екі бағытты; иерархиялық іздеу. Тапсырмаларды азайту. GPS бағдарламасы. Ойын ағаштарынан іздеу: ойын ағашы, минимакс процедурасы, альфа-бета процедурасы. Іс-әрекеттерді жоспарлау: иерархиялық емес, иерархиялық, өзара әрекеттесетін қосалқы мақсаттармен. Роботтар және жасанды интеллект.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды бейнелеу технологиясы
Суреттерді тіркеу және кодтау. Суретті өңдеудің математикалық әдістері. Суреттерді түрлендіру және олардың негізінде өңдеу. Суреттерді сегменттеу әдістері. Эволюциялық алгоритмдер мен анық емес логиканы қолдану негізінде суреттерді өңдеу. Нейрондық желілерді, Фурье түрлендірулерін және толқындарды түрлендіруді бірлесіп қолдану негізінде суреттерді талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілер және олардың қосымшалары
"Нейрондық желілер және олардың қосымшалары" пәнінің мақсаты-ақпараттық жүйелердегі нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеу жүйелерін құрудың және практикалық қолданудың теориялық негіздерін зерттеу, студенттерді нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеуді жүзеге асырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелі түсініктерге үйрету, оларды жобалау мен пайдалануға қажетті ақпараттық жүйелердегі нейрондық желілерді қолдана отырып деректерді өңдеудің практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық аватарларды жобалау
Кейбір кәсіби және тұрмыстық функцияларды қабылдайтын адамның жеке цифрлық егіздерінің бағдарламалық және визуалды үлгілерін жасау. Аватар адам үшін барлық компьютерлік манипуляцияларды орындай алады, ал өзі шығармашылық тапсырмалармен айналысады. Немесе, егер адамға қандай да бір мемлекеттік қызмет түрі қажет болса, ол бұған уақыт жұмсамайды, бірақ цифрлық аватардың мүмкіндіктерін пайдаланады. Сандық аватар цифрлық шындықтағы әрбір адамның толыққанды өкілі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік және желіні қорғау
Компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың заманауи құралдарының принциптері мен әдістері. Ақпаратқа шабуылдың негізгі түрлері мен көздері. Қорғаудың негізгі компоненттері. Аппараттық әдістер. Пайдаланушылар мен процестерді анықтау. Бағдарламалар мен мәліметтерді криптографиялық қорғау. Симметриялық және симметриялы емес пернелер. Файл көшірмелерін қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары өнімді есептеулерді ұйымдастыру
Жоғары өнімді есептеулердің негіздері: өнімділіктің критериалды параметрлері және есептеу техникасының даму барысындағы олардың динамикасы, параллелизация, аппараттық-бағдарламалық өңдеу. Функцияларды жүзеге асырудың жоғары жылдамдықты әдістері: эквивалентті түрлендірулерге негізделген әдістер, көпмүшелік жуықтау, бекітілген нүкте арифметикасын қолдану және кестелік-алгоритмдік әдістер. Параллель есептеулер: параллель процестердің формальды модельдері, параллель бағдарламалау технологиялары, параллельді-параллель формалар, есептеу математикасының әдістерін параллель жүзеге асыру. Жоғары өнімді процессорлардың микроархитектурасы: векторлық-конвейерлік сәулет, MPP, SMP, NUMA, кластерлер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары жылдамдықты есептеу технологиясы
Есептеу кластерлерін құрудың қарапайым схемасы. Кластердің мультипроцессорлық түйінінде есептеулерді ұйымдастыру. Таратылған жады бар компьютерлік модельге арналған бағдарламаларды әзірлеу. Гетерогенді есептеу жүйелері үшін параллель бағдарламаларды жасау ерекшеліктері. Есептеу жүйелерінің түйіндерін есептеу жүктемесін динамикалық теңдестіру әдістері. Есептеулердің сенімділігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік бағдарламалық құралдары
Ақпараттық жүйелердің ақпаратын қорғау мәселесін шешу. Ақпаратты қорғау құралдарының классификациясы. Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құралдарының тиімділігін бағалау принциптері мен әдістері. IP қорғау объектілерінің классификациясы. Ақпараттық жүйелер ақпаратын қорғаудың техникалық және бағдарламалық құралдары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Бағдарламалық жасақтаманың экономикалық тиімді жүйелерін жасау мен енгізу кезінде таным әдістері мен құралдарын, заманауи сандық бағдарламалық технологияларды, теориялық білімдерді, принциптерді және жобалау әдістерін қолданады.
- Инновациялық қызметті ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын жасайды, зерттеулердің техникалық және экономикалық тиімділігін, заманауи ақпараттық жүйелерді жобалауды бағалайды
- Жоғары білім беру педагогикасының негіздері туралы білімдерін қолданады және оқыту үдерісіне инновациялық және интерактивті оқыту әдістерін енгізеді.
- Зияткерлік және талдамалық қабілеттерді жетілдіреді және дамытады, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, мемлекеттік және шет тілдерінде әдеби, іскерлік жазбаша және ауызша сөйлеуді пайдаланады.
- Ол кәсіби қызмет саласында мақсат қою, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту және ғылыми зерттеулер мен эксперименттердің заманауи әдістерін қолдану кезінде жалпылауға, талдауға, сыни тұрғыдан ойлауға, жүйелеуге, болжауға қабілетті.
- Аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді, кешенді эксперименттер мен бақылауларды жүргізеді, бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу деректерін түсіндіреді және қорғайды
- Ғылыми дүниетаным жүйесі, Ғылым тарихы мен Философиясы бойынша дамып келе жатқан білімдерін көрсетеді.
- Аналитикалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулер, күрделі эксперименттер мен бақылаулар жүргізеді, бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу деректерін түсіндіреді