Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10112 Қоғамдық денсаулық в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулықты зерттеудің заманауи эпидемиологиялық және гигиеналық әдістерін қолдану негізінде ел және жекелеген өңірлер тұрғындары денсаулығының тенденцияларын анықтай алатын, халық денсаулығын қалыптастыруға әсер ететін жағдайлар мен факторларды анықтайтын, халық денсаулығының деңгейін және медициналық көмек көрсету сапасын арттыруға бағытталған ұйымдастырушылық және медициналық-әлеуметтік сипаттағы ұсыныстар әзірлеуге қабілетті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Биохимия*
    Несиелер: 3

    студент организмнің химиялық құрамы, физиологиялық қызметтердің молекулалық негіздері және қоршаған ортаның қолайсыз факторларының зат алмасуға әсері туралы білімдерін көрсете алады. Олар биохимияның негізгі әдістері мен білімдерін, логикалық талдау принциптерін халықтың денсаулығын бағалау үшін қолдана алады, IT технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 4

    Жасушалық деңгейде өмірлік процестердің бұзылу механизмдерін, олардың патологиялық жағдайлардың қалыптасуы мен клиникалық көрінісіндегі рөлін ашады. жасушаның құрылымы мен қызметінің молекулярлық негізі, гендердің экспрессиясының реттелуі, қалыпты процестерді де, ауруларға, соның ішінде тұқым қуалайтын ауруларға әкелетін бұзылуларды да түсіну үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері*
    Несиелер: 5

    Пән анатомия туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастырады (әртүрлі жас кезеңдеріндегі мүшелер мен жүйелердің сыртқы және ішкі құрылысы, жүйелер мен мүшелерді зерттеу үшін дәлелдемелерге негізделген заманауи АТ құралдарын пайдаланады; алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде пайдалана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиология негіздері*
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам физиологиясы, тұтас организм ретіндегі білімнің қалыптасуының ғылыми аспектілерін, адам мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, адамдағы негізгі физиологиялық процестерді, адам ағзасының қалыптасуын зерттейді. гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері*
    Несиелер: 4

    Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін зерттеуші дәлелді медицина негіздерінен ғылыми мәтіндерді оқи алады, түсінеді және жаза алады; академиялық/ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен басылымдарды шығаруды дайындау, жазу және ұсыну дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері*
    Несиелер: 1

    университеттің академиялық саясатының талаптары, оның ішінде академиялық адалдық тұжырымдамасы, мақсаттары, міндеттері мен принциптері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін зерделеу. Бұл пән Академиялық адалдық кодексіне сәйкес академиялық және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың түрлерін және оларға қатысты тәртіптік жазалардың санаттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғаламдық Экологиялық проблемалар және олардың адам денсаулығына әсері.
    Несиелер: 6

    Адамның тіршілік әрекетінің әлеуметтік және биологиялық жақтарын, Қазақстанның және бүкіл әлемнің негізгі экологиялық проблемаларын, экологиялық тәуелді ауруларды ескере отырып, оның қоршаған ортамен өзара байланысы процестерін зерделеу, өзгеретін орта жағдайында экологиялық жағдайды жақсартуға бағытталған негізделген іс-шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы гигиена.
    Несиелер: 5

    Гигиенаның негізгі негіздерін, заңнамалық базаны игеруге қажетті принциптер мен әдіснамалық тәсілдерді, Профильді гигиеналық пәндерді оқытуда алдын-алу және ағымдағы санитарлық қадағалаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулярлық биология және генетика*
    Несиелер: 4

    Нуклеин қышқылдарын, тұқым қуалайтын ақпараттың принциптері мен механизмдерін, жасушалардың құрылысы мен қызметінің молекулярлық негіздерін, өсу, даму, бөліну, ісіктердің өзгеруі және жасушалардың өлу процестерін, тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу және даму себептерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    медицина мен денсаулық сақтауда қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар. Қазіргі кезеңде денсаулық сақтау саласын цифрландырудың маңызды бағыттары, медициналық құжаттарды электронды форматтау, пациенттердің денсаулығын бақылау, жасанды интеллект, сондай-ақ телемедицина арқылы медициналық қызметтерді көрсету. Медициналық ақпараттық жүйе (MIS)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент және Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    медициналық ұйымдардағы менеджмент пен маркетингтің рөлі мен маңызы. жоспарлау және басқару, мақсат қою; көшбасшылық қасиеттер; қызметкерлердің мотивациялық тәсілдері; Жанжалдарды басқару; тұлғааралық қарым-қатынас; баға белгілеу, тарату және интеграцияланған байланыс, нарыққа бағытталған стратегиялық жоспарлау, маркетингтік зерттеулер және ақпараттық жүйелер, сатып алушылардың мінез-құлқы, мақсатты нарықты таңдау, бәсекеге қабілетті позициялау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медициналық ұйымдардағы офис-менеджмент негіздері.
    Несиелер: 4

    Ол құжаттармен жұмыс жасауда құқықтық және техникалық стандарттардың барлық саласымен, жұмыс процесін компьютерлендірудің нақты перспективаларымен және күрделілігімен таныстырады. Іс қағаздарын жүргізудің нормативтік-әдістемелік базасы медициналық мекеменің қазіргі қызметінде құжаттарды құру, өңдеу, пайдалану және құжаттарды сақтау технологиясын реттейтін заңдардың, нормативтік және құқықтық актілердің, әдістемелік құжаттардың жиынтығын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Госпитальдық менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    ол ауруханаларды басқарудың кәсіби тәсілдемесімен таныстырады, пән басқарудың принциптерін, функциялары мен процестерін, аурухананы басқарудың негізгі элементтерін, медициналық жазбаларды басқаруды, аурухананың жабдықталуын, кадрлық қамтамасыз етуді, аурухананың функционалдық ұйымдастырылуын қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы
    Несиелер: 4

    иммунопрофилактика мәселелері, егу күнтізбесі бойынша егу, вакциналардың сипаттамасы, оларды қолдану әдістері, егу жиілігі, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері, PVRiO, олардың себептері, алдын алу, сонымен қатар ПВО есебі, мониторингі және тергеуі көрсетілген. Иммунитет тапшылығы, аллергия, неврологиялық аурулары бар адамдарды вакцинациялау, вакцинациямен максималды қамтудың жолдары мен құралдары. МИБП сақтау және тасымалдау ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Иммунология
    Несиелер: 5

    Адамның иммундық жүйесін, функцияларын, иммундық жүйенің құрамдас бөліктерін, иммундық жүйе жасушаларын, спецификалық иммунитетті, вакцина түрлерін, алдын алу үшін вакцинацияның мүмкін аз зерттелген салдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Микробиология, вирусология
    Несиелер: 6

    микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың тіршілік әрекетінің жағдайларын, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі қалыпты және патологиялық жағдайлардағы рөлін зерттейді. Қоғамдық денсаулық сақтау мамандары үшін микроорганизмдер туралы білімге сүйене отырып, нозологияға байланысты зертханалық диагностиканы, аурудың алдын алуды ұйымдастыру ережелерін білу қажет. әртүрлі су объектілерін, топырақты, ауаны, тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • «Микробиологиялық зертхананың лаборанты» оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу тәжірибесі студенттерді қызықтырады бактериологиялық зертханада іс-шараларды тікелей жүзеге асыру, болашақ мамандарда кәсіби және білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық денсаулыққа кіріспе.
    Несиелер: 5

    Қоғамдық денсаулық сақтауға жалпы кіріспе; Әлеуметтік және қоғамдық маңыздылығы; Қоғамдық денсаулық сақтаудың ғылыммен және саясатпен секторлық ынтымақтастығы. Студенттер қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтау, жеке мінез-құлық, денсаулықты жақсартудағы әлеуметтік детерминанттардың рөлі туралы біледі. Студенттер сонымен қатар пәннің принциптері туралы біледі: ұлттық және жаһандық контексте денсаулықты алдын-алу, қорғау және нығайту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Профилактикалық медицина.
    Несиелер: 5

    Денсаулық пен саулықты қорғау, қолдау және жақсарту үшін жеке тұлғалар мен халық топтарының денсаулығын зерттеу салауатты өмір салтын қалыптастыруға, Еңбек және тұрмыс жағдайларын оңтайландыруға, қоршаған ортаны қорғауға және сауықтыруға, сондай-ақ аурулардың, мүгедектіктің, мезгілсіз өлімнің алдын алуға бағытталған әлеуметтік және санитарлық-гигиеналық шаралар кешенін көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нутрициология
    Несиелер: 6

    Қоректік заттардың рөлін және көптеген тағамдарды дұрыс пайдалануды білу. Дұрыс тұжырымдалған диеталар мен диеталар әр түрлі жас топтарының жақсы физиологиялық дамуына ықпал етеді. Тамақтану жағдайының диагностикасы. Азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету – халықтың денсаулығын және оның генофондын сақтауды айқындайтын қазіргі қоғамның негізгі міндеттерінің бірі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеу негізде
    Несиелер: 5

    Биомедициналық зерттеулерді этикалық реттеудің негіздері: халықаралық және ұлттық нормативтік құжаттар. Зерттеуді жобалау және зерттеу әдістерін этикалық бағалау. ақпараттандырылған келісім. Биомедициналық зерттеулерге қатысушыларды сақтандыруды қорғау мәселелері. Ғылыми зерттеулердегі тәуекел түсінігі және тәуекелді болдырмау және/немесе азайту процедуралары. Қазіргі медицинаның этикалық дилеммалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 3

    мәселелер бойынша клиникалық сұрақтарды дұрыс құрастыруға және осы сұрақтарға жауап табуға үйретеді. Medline деректер базасында және басқа ақпарат көздерінен ақпаратты іздеу әдістері, медициналық әдебиеттерді сыни бағалау (зерттеу сапасы, оның нәтижелері және нәтижелердің нақты пациентке қолданылуы), диагностикалық және скринингтік сынақтарды бағалау, жүйелі шолулар, клиникалық ұсыныстар .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Биостатистика – бұл қоғамдық денсаулық пен денсаулықты зерттеуден алынған деректерді талдаудың статистикалық әдістерін зерттеу. Деркетерді сипаттау және интерпретациялау жолдары қарастырылады; статистикалық деректердің түрлерін, таралу түрлерін, қателердің түрлерін және зерттеудің статистикалық мәнділігін ескере отырып, сандық деректерді талдау әдістері; сапалық деректерді талдау; корреляциялық және регрессиялық талдау; өміршеңдікті талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инфекциялық бақылау
    Несиелер: 5

    эпидемиологиялық диагностика нәтижелері бойынша медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекцияның пайда болуы мен таралуын болдырмауға бағытталған тиімді профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүйесін зерделейді; практикалық дағдылар мен кәсіби құзыреттер, медициналық ұйымдардағы инфекциялық қауіпсіздік және инфекциялық бақылау саласындағы, сондай-ақ инфекцияның алдын алудың кешенді тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аурухана гигиенасы.
    Несиелер: 5

    Ол медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастыру мен оның денсаулық жағдайы арасындағы өзара байланысты зерттейді, науқастардың болуына оңтайлы жағдай жасау, емдеу процесін тиімді жүргізу және медицина персоналының қолайлы еңбек жағдайларын жасау мақсатында емдеу-профилактикалық мекемелерді орналастыруға, жоспарлауға және санитарлық-техникалық қамтамасыз етуге нормативтер мен талаптарды әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эпидемиология концепциясы
    Несиелер: 6

    Эпидемиологияның мақсаты, міндеттері және әдістері, денсаулық сияқты негізгі түсініктер, қауіп факторлары, қоғамдық денсаулық сақтауда жиі қолданылатын денсаулық көрсеткіштері, себептілік түсінігі және ауруды зерттеу тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Емдік және профилактикалық тамақтану
    Несиелер: 5

    Тағамның профилактикалық және емдік қасиеттері барынша толық қолданылатын емдеу-алдын алу ұйымдарында емдік тамақтануды ұйымдастыру емдік-сауықтыру шаралары кешенінің құрамдас элементі болып табылады. Клиникалық тамақтану кешенді терапияның міндетті құрамдас бөлігі болып табылады және емдеу-профилактикалық ұйымдардың ауруханаларының барлық бөлімшелерінде заманауи ғылыми деңгейде қолданылуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еңбек гигиенасы және коммуналдық гигиена саласындағы халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын регламенттейтін нормативтік құқықтық актілер.
    Несиелер: 10

    Пән Коммуналдық гигиена және еңбек гигиенасы бойынша ҚР отандық және халықаралық құқықтық базасын зерделеуді көздейді, кәсіби қызмет шегінде нормативтік-техникалық, заңнамалық, құқықтық және басқа да құжаттамалармен жұмыс істеу дағдылары аурулардың туындау тәуекелдерінің туындауын болдырмауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аурухана гигиенасы.
    Несиелер: 6

    Денсаулықты басқару негіздері жеке адамдардың емес, жалпы қоғамның денсаулығын сақтау және жақсарту мәселелерін, ауруды басқару бағдарламаларын – қант диабеті, АГ, ӨСОА, әлеуметтік ортаның адам денсаулығына әсерін зерттейді және қоршаған ортаның зиянды әсерін жою үшін тиімді шараларды әзірлеу, қоғамдық денсаулық деңгейін арттыруға бағытталған қоғамдық және медициналық іс - шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналық статистика
    Несиелер: 5

    халықтың және денсаулық сақтау жүйесінің жай-күйі мен динамикасының сандық заңдылықтарын зерттейді, елдің, аймақтың тұрғындарының денсаулық жағдайын бағалауға және осының негізінде халықтың денсаулығын жақсартуға бағытталған шараларды әзірлеуге мүмкіндік береді. оның жалпы заңдылықтарын анықтау мақсатында жаппай құбылыстарды зерттеуге қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тағам гигиенасы маманының тәжірибесіндегі санитарлық-эпидемиологиялық норма
    Несиелер: 6

    студент істей алады: жеке басқару актілерін ресімдей отырып, тамақ гигиенасы бойынша мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру кезінде заңнамалық, нормативтік және нұсқаулық құжаттаманы пайдалануға. - нормативтік құқықтық актілерді қолдану азық-түлік гигиенасы саласында, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, тұтынушылардың кәсіби қызметінде құқықтарын қорғау, санитарлық-гигиеналық шараларды негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы этика.
    Несиелер: 5

    Пән Қоғамдық денсаулық сақтаудағы Этика медицина қызметкерлерінің мінез-құлқын реттейтін нормативтік құжаттармен, денсаулық сақтауды ұйымдастырушы қызметінің этикалық негіздерімен таныстырады, зерттеу саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық база.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіптік аурулар
    Несиелер: 8

    қызметкердің өз еңбегін (қызметін) орындауына байланысты зиянды және (немесе) қауіпті өндірістік факторлардың әсерінен туындаған кәсіптік аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісі, диагностикасы, емдеу және алдын алу мәселелерін зерттейтін клиникалық пән кәсіби еңбек қабілетін уақытша немесе тұрақты жоғалтуға әкеп соқтыратын міндеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік Практика медициналық статистика маманының көмекшісі.
    Несиелер: 4

    Өндірістік практика студенттерге медициналық статистика ретінде қызметті тікелей жүзеге асыруға ықпал етеді, бұл студенттердің болашақ мамандарына есеп беру құжаттамасымен, жұмыс жөніндегі нұсқаулықтармен жұмыс істеуге; медициналық ұйымның статистикалық деректерімен жұмыс істеуге; халықтың денсаулық жағдайы мен МҰ қызметінің деректерін тіркеуге және өңдеуге қатысуға қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еңбек медицинасы
    Несиелер: 8

    Еңбек медицинасы теріс өндірістік және технологиялық циклдердің, уытты заттар мен өндірістің зиянды қалдықтарының әсер ету факторларына назар аудара отырып, қоршаған орта мен техногендік өндірістік жүктемелердің, еңбек халқының денсаулығына әлеуметтік жағдайдың барлық аспектілерін зерттейтін профилактикалық бағыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналық сақтандыру
    Несиелер: 5

    Медициналық сақтандыру теориясы мен практикасын, сақтандыру ұйымының, медициналық ұйымның және сақтандырылған тұлғаның өзара іс-қимылын, ҚР Міндетті медициналық сақтандыруды ұйымдастыру және мемлекеттік-құқықтық реттеуді зерделейді. ММС бағдарламалары мен ММС жүйесінің шарттарын орындауға байланысты бақылау қызметінің құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілері. ҚР Міндетті медициналық сақтандыру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Рационалды және теңдестірілген тамақтану принциптері
    Несиелер: 7

    Тамақтану – халықтың денсаулығын анықтайтын маңызды факторлардың бірі. Рационалды тамақтану жасушалар мен ұлпалардың құрылысы мен үздіксіз жаңаруы, организмнің энергия шығындарын толықтыру, зат алмасу процестерін және өмірді реттеу үшін қажет. Бұл пән қоғамдық денсаулық сақтаудың тағамдық аспектілерімен, сонымен қатар тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін ұйымдастыру, бақылаумен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономика және денсаулық сақтау саясатының негіздері
    Несиелер: 4

    денсаулық сақтауды дамытудың негізгі саяси қағидаттары, жалпыға бірдей, әлеуметтік әділеттілік, халыққа медициналық көмектің қолжетімділігі, атаулылығы, профилактикалық бағыттылығы, МСАК дамытудың басымдығы және ҚР Денсаулық сақтау жүйесін дамытудың негізгі бағыттары: аурулардың профилактикасы жөніндегі іс-шаралардың тиімділігін күшейту; денсаулық сақтауда ресурстарды пайдалануды, экономикалық және әлеуметтік тиімділікті арттыру. шаруашылық қызметтің нысандары мен әдістері туралы экономикалық білім

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық қызметтердің сапасын басқару
    Несиелер: 4

    Пациенттердің сапасын, қауіпсіздігін, тәуекелдерді басқаруды, сараптамалық бағалауды, пациенттердің тәжірибесі мен қанағаттануын, сондай-ақ осы пән шеңберінде денсаулық сақтау саласындағы тиімділікті басқаруды және жақсартуды зерделейді студенттер сапа индикаторларымен, медициналық қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияның қызметімен және оның кіші комитеттерінің рөлімен танысады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери гигиена
    Несиелер: 7

    Әскери гигиена бейбіт және соғыс уақытындағы әскерлердің тыныс-тіршілігі мен тұрмысына мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау мен медициналық Бақылау негіздерін зерделейді. әскерлердің жүріп-тұруы кезіндегі санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар, бейбіт және соғыс уақытында әскерлерді тамақтандыруды ұйымдастыру, бейбіт және соғыс уақытында әскерлерді сумен жабдықтауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алғашқы дәрігерге дейінгі кқмек
    Несиелер: 5

    Алғашқы медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру және тәртібі, өзіне және зардап шегушіге қауіп факторларын бағалау және жою, сананың бар-жоғын анықтау, жоғарғы тыныс жолдарының өткізгіштігін қалпына келтіру, өмір белгілерін анықтау, жедел жәрдем шақыру, жүрек-өкпе реанимациясын жүргізу, тексеру. зардап шегуші және уақытша шаралар қабылдау қан кетуді тоқтатады, жарақаттарды, улануды, күйіктерді анықтайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық сақтау заңнамасына кіріспе
    Несиелер: 3

    практикалық қызметте сауатты пайдалану үшін Қазақстан Республикасының нормативтік, нормативтік-заңнамалық және құқықтық актілерін, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы халықаралық актілерді зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу
    Несиелер: 7

    денсаулықты нығайтуды, адам денсаулығына әсер ететін факторларды, ҚР халқының денсаулығы мен өмір салтының жалпы сипаттамасын зерттейді. Халықтың салауатты өмір салтын жүргізу және аурулардың алдын алу дағдыларын, сондай-ақ денсаулықты нығайтуға ықпал ететін мінез-құлық тәуекел факторларын қалыптастыру. Алдын алу бағдарламаларының негізгі бағыттары мен іске асыру тетігі. Денсаулыққа байланысты өмір сапасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Радиациялық гигиена
    Несиелер: 7

    Радиациялық гигиена иондаушы сәулеленудің адам денсаулығына әсер ету жағдайларын, түрлерін және салдарын зерттейді және оның денсаулығын қорғауға бағытталған шараларды әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоғамдық денсаулық.
    Несиелер: 5

    Қоғамдық денсаулық демографиялық процестерді, халықтың даму заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық факторлар мен сыртқы орта жағдайларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейді және азаматтардың денсаулығын сақтау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін, халықтың денсаулық жағдайын бағалауды негіздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасындағы инфекциялық қызметтің ұйымдық құрылымының принциптері. инфектология саласындағы заманауи жетістіктер және ең маңызды жұқпалы аурулардың этиологиялық құрылымы мен патогенезі, эпидемиологиялық процестің ерекшеліктері және клиникалық ағымы туралы жаңа мәліметтерді қамтиды. Алынған эпидемиологиялық мәліметтерді сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Өндірістік Практика денсаулық сақтауды ұйымдастыру жөніндегі маманның көмекшісі.
    Несиелер: 6

    Өндірістік тәжірибе денсаулық сақтауды ұйымдастыру жөніндегі маманның көмекшісі студенттерге денсаулық сақтауды ұйымдастырушы ретінде қызметті тікелей жүзеге асыруға ықпал етеді, бұл болашақ денсаулық сақтау мамандарында кәсіби және білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау.
    Несиелер: 6

    Әр түрлі жас топтарындағы балаларды белсенді динамикалық бақылау, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтудағы сауықтыру іс-шаралары мәселелерін, сондай-ақ алдын алу іс-шараларын жүргізуге мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыратын балалар ұйымдарының практикалық қызметінің негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Эпидемиология
    Несиелер: 8

    Эпидемиологияның іргелі ғылым ретіндегі рөлі мен маңызы. індетті зерттеу Аурудың даму заңдылықтарын зерттеуге эпидемиологиялық көзқарас. эпидемиологиялық әдістер. Аурудың пайда болуы туралы гипотезаны қалыптастыру және бекіту. Эпидемиялық процестің доктринасы мен қозғаушы күштері, инфекцияның таралу жолдары. инфекция тізбегі. Эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру. Эпидемияға қарсы және алдын алу шаралары. Клиникалық эпидемиология.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Коммуналдық гигиена.
    Несиелер: 9

    Коммуналдық гигиена адамның өмір сүру ортасын жақсарту, халықтың аурушаңдығының алдын алу және азайту жөніндегі іс-шараларды негіздеу мақсатында, Коммуналдық гигиена саласындағы гигиеналық нормативтер мен санитарлық заңнаманы әзірлеу үшін елді мекендер жағдайында қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының адам денсаулығына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    адам қоғамындағы аурулардың пайда болуы мен таралуының күрделі процесінің себептерін анықтауға және зерттеуге қатысады. Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы олардың халық арасында таралуын бағалауға, аурулардың дамуы мен өршуінің қауіп факторларын анықтауға мүмкіндік береді. Эпидемиологиялық зерттеу әдістерін, соның ішінде клиникалық сынақтарды қолдану қауіп факторларының әсерін және этиологиялық, емдік, профилактикалық және болжамдық бағдарламалардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы.
    Несиелер: 7

    Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы балалар мен жасөспірімдердің тіршілік ету ортасы мен іс-әрекетінің жағдайларын, олардың денсаулыққа әсерін, функционалдық жағдайын зерттейді, денсаулықты сақтау мен нығайтуды, функциялардың оңтайлы деңгейін және балалар мен жасөспірімдер денесінің қолайлы дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасауға бағытталған ғылыми негіздер мен практикалық іс-шараларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Қоғамдық денсаулық сақтау.
    Несиелер: 9

    Қоғамдық денсаулық сақтау халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту жөніндегі ғылыми негізделген стратегиялық және тактикалық ұсыныстарды әзірлеу және қоғамдық денсаулық сақтаудағы әлеуметтік-экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтарын түсінетін мамандар даярлай отырып, медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру мақсатында денсаулық сақтауды басқаруды ұйымдастырудың заңдылықтарын, негіздерін зерделеуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Өндірістік Практика санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау маманының көмекшісі.
    Несиелер: 8

    Өндірістік Практика санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау маманының көмекшісі санитариялық-эпидемиологиялық сараптама бойынша практикалық даярлықты, атап айтқанда физикалық факторлардың органолептикалық, санитариялық-гигиеналық, эпидемиологиялық, микробиологиялық, вирусологиялық, паразитологиялық, токсикологиялық, радиологиялық, дозиметриялық өлшемдері кешенінде зерделейді, сондай-ақ жобалардың, кәсіпкерлік және (немесе) өзге де объектілердің сәйкестігін бағалау мақсатында жобаларға сараптама жүргізеді халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерге

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Еңбек гигиенасы.
    Несиелер: 9

    Еңбек гигиенасы еңбек жағдайларын, сипатын, олардың адамның денсаулығы мен функционалдық жағдайына әсерін зерттейді, өндірістік орта мен еңбек процесі факторларының жұмысшыларға зиянды және қауіпті әсерінің алдын алуға және кәсіби аурулардың алдын алуға бағытталған ғылыми негіздер мен практикалық шараларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Тамақтану гигиенасы
    Несиелер: 9

    Тамақтану объектілерін санитарлық-эпидемиологиялық бақылау қазіргі талаптарды зерделеуде.Тамақ өнімдерін өндіруге қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптардың шикізат пен тамақ өнімдерін өндіру бойынша кәсіпорында бақылаудың нысандары мен әдістері туралы білімдерін кеңейту және ағымдағы сақтау нормативтік-техникалық құжаттама.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулықтың қазіргі заманғы проблемаларын анықтау және шешу үшін кәсіби қызметте жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық ғылымдар білімін пайдалану

  • Код ON2

    Қоғамдық денсаулықтағы гигиеналық, эпидемиологиялық, экологиялық міндеттерді бағалау мәселелерінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және халық денсаулығы көрсеткіштеріне талдау мен бағалау жүргізу

  • Код ON3

    Биоэтика қағидаттарын ескере отырып, дәлелді медицина негізінде ғылыми әдістерді пайдаланып зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізугу қатысу

  • Код ON4

    Халықтың денсаулық жағдайы мен адамның тіршілік ету ортасы факторларының әсері арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың алдын алу мақсатында олардың пайда болу, таралу жағдайларын белгілеу

  • Код ON5

    Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар жағдайларында қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, өнеркәсіп объектілерінің, балалар мекемелерінің, тамақ өнімдеріне санитариялық-эпидемиологиялық бақылау әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу, шекараны аса қауіпті инфекциялардың әкелінуі мен таралуынан қорғау дағдыларын қолдану.

  • Код ON6

    Медициналық көмек көрсету сапасын жақсарту үшін қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде басқарушылық шешім қабылдау бойынша саяси және экономикалық үрдістерді ескере отырып, нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын қолдану

  • Код ON7

    Жеке және популяциялық деңгейде салауатты өмір салтын насихаттау, халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша профилактикалық бағдарламалар мен жобаларды іске асыру.

Top