7M10114 Фармацевтикалық косметология в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Фармацевтикалық косметология саласында кәсіби құзыреттері мен практикалық дағдылары бар құзыретті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M142 Фармация
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіптік бағдарланған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілдік (мәдениетаралық) құрамдас бөлігін қалыптастыру, көп тілдік және көп мәдени кәсіптік ортаға интеграциялау, бизнес терминология
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Косметологиялық қызметтерді ұйымдастырудағы нормативтік-құқықтық негіздер
Косметологиялық қызметтерді ұйымдастыру жөніндегі нормативтік – құқықтық актілер мен регламенттеуші құжаттар және көрсетілетін қызметтің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі талаптар. Косметологиялық қызмет көрсету салонын орналастыру, орнату және жабдықтау санитарлық нормалары мен ережелері. Салық нормаларының жалпы экономикалық сипаты және еңбекті қорғау. Лицензиялық талаптарды сақтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Парфюмерлік-косметикалық өнімдердің қауіпсіздігін бағалау
Парфюмерлік-косметикалық өнімдерге қойылатын жалпы нормативтік талаптар. Сапа көрсеткіштерінің сәйкестігін бағалау. Парфюмерлік-косметикалық өнімдерді өндіру үшін рұқсат етілген және тыйым салынған заттардың номенклатурасы. Парфюмерлік-косметикалық өнімдер қауіпсіздігінің микробиологиялық көрсеткіштері. Парфюмерлік-косметикалық өнімдердің токсикологиялық көрсеткіштеріне қойылатын талаптар. Парфюмерлік-косметикалық өнімдердің клиникалық-зертханалық көрсеткіштеріне қойылатын талаптар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Эстетикалық және сәндік косметология
Эстетикалық күтім процедураларының жалпы заңдылықтары бойынша білім мен дағдыларды жетілдіру, Теория мен практика. Профилактика әдістері, эстетикалық косметология бейіні бойынша медициналық көмек көрсетуді және фармацевтикалық қызметтерді ұйымдастыру мәселелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Психологияның әртүрлі бағыттарындағы жеке тұлғаның категориялары, тұжырымдамалары, топтағы және топтағы тұлғааралық қатынастар туралы негізгі ұғымдар. Жеке даму тұжырымдамасын зерттеу және жеке және экологиялық факторлар, психологиялық проблемалар, адамның психикалық денсаулығын сақтау әдістері туралы пайымдауды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Менеджменттің тұжырымдамалық негіздері. Басқару функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау. Менеджменттегі процестік және жүйелі тәсілдер. Ұйым менеджментіндегі байланыс және басқару шешімдері. Басшылық: билік және ықпал. Жанжалдар мен стрессті басқару
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Косметикалық заттарды стандарттау
Өндіріс жағдайындағы косметикалық құралдардың сапасын бақылау: ыдысты, шикізат пен материалдарды кіріс бақылау; өндіріс процесіндегі бақылау; Шығыс бақылау. Түрлі мақсаттағы косметикалық бұйымдардың сапасын талдау және бақылау. Парфюмерлік-косметикалық өнімдерді орау, таңбалау, тасымалдау және сақтау. Қауіпсіз косметикалық құралдардың сапасын регламенттейтін НД негізгі түрлері (КО ТР 009/2011 парфюмерлік - косметикалық өнімдердің қауіпсіздігі туралы, Еуропалық Парламенттің және кеңестің 30.11.2009 ж. косметикалық өнімдер туралы 1223/2009 регламенті). Косметикалық өнімге арналған НҚ
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Инновациялық кәсіпкерлік
Кәсіпкерлік қызметті жүргізудің негізгі теориялық аспектілері, жеке бизнесті ұйымдастыру мен құруды зерттеу, бизнес-жоспарларды әзірлеу, жеке Стартапты нөлден құру, жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін дайындау. Маркетингтік зерттеулер, кейстерді талдау, іскерлік ойындар, басқарушылық шешімдерді өз бетінше іздеу, бизнес-жобаның дизайнын модельдеу және жобалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы дерматологияға кіріспе
Жалпы дерматологияға кіріспе адам терісінің түрлерін жіктеу. Тері және оның туындылары физиологиясының негіздері. Косметикалық процедуралардың көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін ескере отырып, адам терісінің әртүрлі типтеріне күтім жасау бағдарламалары. Тері аурулары: жұқпалы емес, жұқпалы, саңырауқұлақ және паразиттік аурулардың негізгі белгілері. Бет терісінің косметикалық кемшіліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Өсімдік шикізаты негізінде парфюмерлік-косметикалық өнімнің сапасын бақылау
Ұлттық және халықаралық нормативтік құжаттамаға сәйкес парфюмерлік - косметикалық өнімдердің сапасына бақылау жүргізу әдістері. Парфюмерлік-косметикалық өнімнің негізгі компоненттері мен ингредиенттері сапасының көрсеткіштерін айқындауға арналған микробиологиялық, физика-химиялық, Клиникалық-зертханалық, токсикологиялық әдістер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Парфюмерлік-косметикалық құралдарға арналған субстанцияларды алу технологиясы және сапасын бағалау
Парфюмерлік-косметикалық құралдарды өндіру кезінде пайдаланылатын шикізат пен субстанциялар, оларды алу, функционалдық сипаттамалары және технологиялық мақсаты: абразивті компоненттер, антиоксиданттар, хелатирлеуші агенттер, түсті қоспалар, хош иістендіргіштер, ылғалдандырғыштар, жұмсартқыштар, консерванттар, пропелленттер, еріткіштер, беттік-белсенді заттар, Қоюландырғыштар, тұрақтандырғыштар. Парфюмерлік-косметикалық құралдарды өндіруге арналған шикізаттың, субстанциялардың сапасын бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Парфюмерлік-косметикалық құралдардың тауартануы
Косметикалық өнімдердің ассортименті, парфюмерлік және косметикалық өнімдердің сапасы. Парфюмерлік-косметикалық құралдардың ассортименті мен сапасын қалыптастыратын факторлар, оларды жіктеу ерекшеліктері, парфюмерлік - косметикалық құралдарды сертификаттау саласындағы нормативтік-құқықтық актілер. Парфюмерлік-косметологиялық құралдардың сапасына қойылатын талаптар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Парфюмерлік-косметикалық саладағы менеджмент және маркетинг
Бәсекелестердің стратегиялық топтарын талдау. Бәсекелестерді талдау, нарықтағы бәсекелестік, салыстырмалы бәсекелестік артықшылықтар мен кемшіліктерге шоғырлану, SWOT талдауын қолдану. Әр бәсекелестің шығындар құрылымы, пайда көздері, ресурстар мен құзыреттер, өнімнің бәсекеге қабілеттілігі мен саралануы, тік интеграция дәрежесі, саланың дамуына тарихи реакциялар және басқа факторлар. Маркетингтік талдау жүргізу үшін нарықты зерттеу және маркетингтік зерттеулер. Фокус-топтар және сұхбаттың әртүрлі түрлері сияқты сапалы маркетингтік зерттеулер. Сандық маркетингтік зерттеулер-статистикалық және басқа зерттеулер. Эксперименттік әдістер - нарықты тестілеу және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Парфюмерлік-косметикалық құралдар өндірісіндегі химиялық-технологиялық процестерді модельдеу
Математикалық модельдеу принциптері, химиялық-технологиялық процестердің математикалық модельдерін құру әдіснамасы; ағындар құрылымының математикалық модельдері, химиялық реакциялар кинетикасы, гомогенді химиялық реакторлар, жылу және масса алмасу процестері. Математикалық модельдерді эксперименттік-статистикалық әдістермен құру тәсілдері, корреляциялық және регрессиялық талдау әдістері, экспериментті жоспарлау әдістері. Автоматтандырылған пакеттер ғылыми зерттеулер үшін жобалау және қолданбалы бағдарламалар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фитокосметология
Өсімдік косметологиясы ғылымның заманауи бағыты ретінде. Фитокосметологияда өсімдік фармацевтикалық заттарды қолдану. Дәрілік өсімдіктерден алынған өсімдік субстанцияларына негізделген күтім құралдары. Құрамында ББЗ түрлі қосылыстары көп фитокосметика өндірісінде перспективалы Қазақстан Республикасы флорасының жаңа өсімдіктерін іздеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Косметикалық химия
Жарма номенклатурасы (косметикалық ингредиенттердің халықаралық номенклатурасы). Композиция құрамын анықтайтын заттардың жіктелуі, химиялық құрылымы және қасиеттері. Биологиялық белсенді заттар қосылыстары химиясының негіздері. Bava құрамының адам ағзасына әсері. Көмекші компоненттер мен экстрципиенттердің рөлі ББЗ қосылыстарын алу және талдау әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Косметикалық препараттарды жетілдіру перспективалары. Космецевтика
Косметикалық препараттардың заманауи тұжырымдамасы. Космецевтика. Космецевтикалық жіктеу қаражат. Оларға қойылатын талаптар. Косметикалық өнімдер өндірісін мемлекеттік реттеу дәрілік заттар. Косметикалық дәрілік заттар мен космецевтиканы жетілдіру технологиясындағы жетістіктер, жаңа нысандар, қосымша заттар, қолданыстағы косметикалық дәрілік заттардың құрамы мен технологиясын жетілдіру және белсенді заттардың реттелетін босап шығатын құралдарын жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Косметологиялық өндірістегі химиялық -технологиялық процестерді оңтайландыру
Парфюмерлік-косметикалық өнімдер өндірісіндегі химиялық-технологиялық процестерді оңтайландыру әдістері. Өндіріске арналған синтез схемалары мен алгоритмдері. Құрылғылардың, жабдықтар мен тораптардың дизайны мен жұмыс істеуінің оңтайлы нұсқаларын таңдау. Материалдық және энергетикалық теңгерім, технологиялық процестің тиімділігі бойынша есептер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Парфюмерлік-косметикалық құралдарды өндіруге және орауға арналған технологиялық жабдық
Косметиканың әртүрлі түрлерін өндіру үшін қолданылатын жабдықтардың түрлері туралы білім кешенін қалыптастыру жобалау принциптеріне, сондай-ақ көрсетілген өндірістердің негізгі инженерлік есептеулерін жүргізу Шикізат пен дайын өнімді тасымалдау және сақтау. Шикізатты дайындау және дайын өнімді шығару кезеңдерінде қолданылатын негізгі процестер. Оларды жүзеге асыру үшін қолданылатын процестер мен негізгі жабдықтардың жалпы сипаттамасы. Дайын өнімді орау. Буып-түю материалдары, косметика өнеркәсібінде қолданылатын және оларға қойылатын талаптар. Бастапқы шикізатқа және дайын өнімге қойылатын талаптарды белгілейтін негізгі нормативтік құжаттар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Табиғи шикізат негізіндегі косметикалық өнімдер
Парфюмерия мен косметика өндірісінде табиғи шикізат туралы білім алу. Өсімдік, жануар және минералды шикізаттарды зерттеу; олардың жіктелуі, қолданылуы мен мақсаты, алу технологиясы. Табиғи шикізат негізінде парфюмерлік және косметикалық өнімнің оңтайлы құрамын таңдау. Табиғи және фитокосметика, оның артықшылықтары мен болашағы туралы білім алу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Парфюмерлік-косметикалық құралдар өндірісінің аудиті
Аудиторлық қызмет, аудит, ұйымдар мен жеке кәсіпкерлердің бухгалтерлік есебі мен қаржылық есептілігін тәуелсіз тексеру жөніндегі кәсіпкерлік қызмет. Қазақстанда аудиторлық қызметті ұйымдастырудың тұжырымдамалық тәсілдері; аудиторлық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар; аудиторлардың кәсіби этикасының нормалары; қаржылық есептілік аудитін дайындау, жоспарлау және ұйымдастыру жөніндегі теориялық білім; аудиторлық іріктемені құру әдістемесі. Сатып алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын және өндірістік процестерді ҚР аумағында қолданыстағы халықаралық стандарттардың нормаларына толық сәйкес келтіру үшін міндетті талаптарға толық жауап беретін сапалы өнім шығару мүмкіндігін қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Парфюмерлік-косметикалық құралдарды әзірлеудің іргелі негіздері
Парфюмерия мен косметиканы дамытудың негізгі аспектілері, фармацевтикалық даму тұжырымдамасы. Парфюмерлік және косметикалық өнімдерді алудың технологиялық процестерінің ағымы, қосымша заттарды таңдау, өндірістің ұтымды технологиясын таңдау, олардың сапасын бақылау және парфюмерлік-косметикалық құралдардың тұрақтылығын зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Косметология негіздері
Косметология ғылым ретінде. Негізгі ұғымдар мен терминдер; түріне және жасына байланысты бет терісіне күтім жасау жөніндегі процедураларды жүргізу ережелері; теріге күтім жасаудың кешенді бағдарламалары; косметологиялық процедуралардың әртүрлі түрлерін жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдер; косметикалық құралдардың жіктелімдері және олардың тізбесі терінің құрылымы мен физиологиясы. Косметикалық өнімдердің негізгі принциптері; композиция негізінде косметикалық өнімнің түрін таңдау. Косметикалық өнімдердің қауіпсіздігі туралы түсінік
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Жоғары білім деңгейінде алынған білімнің негізгі параметрлерін анықтайды, көрсетеді; фармацевтикалық Косметология - дайындықтың пәнаралық бағыты шеңберінде проблемаларды шешу үшін білімді сәйкестендіреді
- Қолданыстағы тұжырымдамаларды, теорияларды бағалайды және процестер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін түсіндіреді; әртүрлі пәндер бойынша алынған білімді анықтайды; кәсіби мәселелерді шешудің негізгі мәселелерін білдіреді және түсіндіреді; ғылыми ақпаратты жүйелейді
- Тері типінің алғашқы диагностикасын жүзеге асырады, диагностика нәтижелерімен косметикалық процедураны қолданудың ұтымдылығын белгілейді
- Косметикалық құралдар бойынша олардың артықшылықтарын, кемшіліктерін, көрсетілімдері мен процедураға қарсы көрсетілімдерін ескере отырып, кеңес беру қызметтерін көрсетеді
- Косметикалық өнімдерді алу технологиясы, рационалды құрамы, физиологиялық ерекшеліктері және эстетикалық күтім процедураларының жалпы заңдылықтары туралы білімді ескере отырып ұсынады
- Парфюмерлік-косметикалық өнімдерді өндірудің технологиялық процесін әзірлейді, нормативтік құжаттар мен GMP стандарттарының талаптарына сәйкес синтездейді
- Парфюмерлік-косметикалық өнімдердің сапасына бақылау жүргізеді
- Маркетинг пен менеджменттің заманауи принциптері негізінде косметикалық өнімдер мен қызметтер айналымы саласындағы объектілердің қызметін жоспарлау мен басқарудың экономикалық көрсеткіштерін талдайды