Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04114 Маркетинг және бизнес в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Студенттер математикалық талдаудың негіздерін, ықтималдықтар теориясын және математикалық статистиканы, экономикалық зерттеулерде қолданылатын негізгі математикалық әдістерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау барысында нақты процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін жасайды, нақты әлеуметтік- экономикалық құбылыстарды сипаттау үшін математикалық ұғымдарды, модельдер мен әдістерді жүйелі қолдануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Студенттер экономика қызметінің іргелі мәселелерін, экономикалық ғылымның даму бағыттарын, қоғамның экономикалық өмірінің негізгі заңдылықтарын, экономикалық жүйелердің құрылымы мен даму үрдістерін, адам мен қоғамның экономикалық қажеттіліктерін және оларды қанағаттандыру жолдарын, экономикалық ресурстарды және оларды ұтымды бөлу мен пайдалану мәселелерін, жеке ұдайы өндіріс заңдылықтарын, Ұлттық экономика деңгейінде қайта құру мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    Студенттер эконометриялық тәсілдің негізгі түсініктерін, эконометриялық модельдердің белгісіз параметрлерін бағалау әдістерін, құрылған модельдер параметрлері туралы статистикалық гипотезаларды тексеру әдістерін меңгереді. Практикалық сабақтарда студенттер статистикалық ақпаратты өңдеу, корреляциялық-регрессиялық талдау, нәтижелерді талдау және негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді болжау әдістерімен эконометриялық модельдерді құру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Студенттер шектеулі ресурстарды тиімді пайдалануға, экономикалық таңдау жағдайында экономиканың жекелеген субъектілерінің шешім қабылдауына байланысты экономикалық қатынастарды, нарықтық құрылымдардың әр түрлі түрлеріндегі нарықтық агенттердің мінез-құлқын зерттейді. Микроанализ үшін математикалық есептеулер, графикалық және аналитикалық әдістермен экономикалық есептерді шешу, нарықтық агенттердің әр түрлі нарықтық құрылымдардағы мінез-құлқын талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық экономика
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде сандық экономика, қазіргі экономикалық жағдайларда қазіргі заманғы қаржылық технологияларды қолданудың мазмұны, рөлі мен перспективалары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі және перспективалы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, ақпараттық (желілік) экономиканың негізгі сипаттамалары мен мүмкіндіктері, сандық экономиканың негізгі технологиялық құрамдастары, сандық экономиканың ұйымдық негіздері мен құрылымы, сандық қауіпсіздік, сандық экономиканың перспективалық бағыттары мен сервистері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    "Маркетинг мамандығына кіріспе" пәні бойынша студенттер маркетинг-бағытталған ұйым қызметінің мәнін түсінуді қалыптастыру, одан әрі кәсіби оқуға дайындау оқытылады. Практикада MS Word құралдарымен негізгі басқару құжаттарының үлгілерін жасайды. Пәнді оқу нәтижесінде өзіндік маңызы бар ғана емес, сонымен қатар базалық практикалық дайындықты қамтамасыз ететін білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұйымның логистикалық қызметін ақпараттық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Студенттерде заманауи логистикалық жүйелердің ақпараттық-экономикалық базисі туралы объективті түсінік қалыптасады, оларды логистикалық компаниялар мен ғаламдық деңгейдегі жеткізу тізбектеріндегі базалық операцияларды Автоматтандыру және ақпараттық қамтамасыз ету үшін бағдарламалық-техникалық және ақпараттық шешімдер нарығында еркін бағдарлануға үйрету. Практикада студенттер жеткізу тізбектерін басқаруды ақпараттық қамтамасыз етуді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Студенттер бірыңғай жүйе ретінде экономиканың қызмет ету принциптері мен заңдарын, макроэкономикалық модельдеу мен талдаудың ерекшелігін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер макроэкономикалық есептерді графикалық және аналитикалық әдістермен шешу, макроэкономикалық көрсеткіштерді макроэкономикалық тепе-теңдікке және оның ауытқуына қол жеткізу шарттарын, ұлттық табыстың мультипликативті өзгеру шамасын, жұмыссыздық деңгейін, инфляцияны анықтау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логистика
    Несиелер: 4

    Студенттер логистика, материалдық және логистикалық ағындар, сондай-ақ экономиканың түрлі буындарындағы логистикалық ағындар мен процестерді оңтайландыру саласында білімдерін меңгереді. Топтарда жұмыс істеу арқылы өндірістегі материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолданудың тиімділігін бағалау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттер барлық салаларда қазіргі заманғы маркетингтің негізгі концепциялары мен практикалық тәсілдерін қолдануды үйренеді. Зерттеу объектісі дәстүрлі және дәстүрлі емес тауарларды әзірлеу, жоспарлау, бөлу, жылжыту бойынша барлық қызмет болып табылады: өнімдер, қызметтер, орындар, адамдар, аумақтар. Студенттер маркетинг құралдарымен және осы білімді практикада қолдану жолдарымен танысады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп негіздері
    Несиелер: 5

    Осы курста кәсіби ойлау қабілетін қалыптастыратын бухгалтерлік есептің негізін қалайтын базалық принциптер және есеп процедураларының тәсілдері қарастырылады. Бухгалтерлік есептің қалыптасу тарихы, оның пәні, объектілері, алдына қойған міндеттері, бухгалтерлік есептің функциялары, бухгалтерлік есеп тәсілдерінің мазмұны: бухгалтерлік баланс, шоттар және екі жақты жазу, шоттар корреспонденциясы, құжаттау, бағалау және калькуляция, қаржылық есептеме. Осы курсты оқу барысында бухгалтерлік есеп әдістерін білу үшін, пайдалану үшін кейстік тапсырмалар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Студенттер кәсіпорынның шаруашылық объектісі ретінде мәнін, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі рөлін, кәсіпорынның ресурстық базасын және оны пайдалану тиімділігін, кәсіпорынның шаруашылық механизмі және оның қызметінің қаржылық нәтижелерін зерттейді. Кәсіпорынның қазіргі жағдайын анықтау, нақты жағдайларды талдау, басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін кәсіпорынның ағымдағы жағдайы туралы ақпаратты қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 6

    Студенттер басқарудың практикалық мазмұнының мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару қызметінің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару жүйелерін талдау мен оларды жобалаудың нақты дағдыларын қалыптастырады. Іс жүзінде негізгі салаларда басқару шешімдерін қабылдау, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорында жоспарлау және басқару мәселелерінде дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Студенттер маркетингтік зерттеулерді жүргізудің теориялық негіздерін, сондай-ақ оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгереді. Практикада қызықтыратын мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізіп, ол бойынша есеп береді. Маркетингтік мәселелерді және нақты нарықтық жағдайларды жүргізуге, стратегиялық және тактикалық сипаттағы маркетингтік бағдарламалар мен жоспарларды құруға қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп экономикасы
    Несиелер: 5

    Студенттер өнеркәсіптің салалық құрылымын, шаруашылық объектісі ретінде өнеркәсіптік кәсіпорынның мәнін, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі рөлін, өнеркәсіптің ресурстық базасын және әр түрлі ресурстарды пайдаланудың тиімділігін зерттейді. Өнеркәсіптік кәсіпорынның жұмыс істеуінің шаруашылық механизмін басқару, статистикалық деректерді өңдеудің негізгі принциптері мен әдістерін және шаруашылық қызметті талдау және өнеркәсіптік кәсіпорынның қаржылық нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Курс макро-және микроэкономикалық деңгейлерде әлеуметтік - экономикалық құбылыстар мен процестерді бағалау үшін алынған нәтижелерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау әдістерін зерттеуге бағытталған, статистикалық есептерді шешуде математика мен ақпараттық технологиялардың базалық білімі мен іскерлігін пайдалану; экономикалық-статистикалық талдаудың бағалау рәсімдерін орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баға және бағаны қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Студенттер баға белгілеудің қажеттілігін, мақсаттары мен міндеттерін; экономикада қолданылатын баға жүйесі мен түрлерін; бағаны сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін; баға белгілеудің негізгі факторлары мен олардың баға деңгейіне әсер ету механизмін; кәсіпорындағы баға белгілеудің негізгі стратегияларын және оларды қолдану жағдайларын зерттейді. Практикалық сабақтарда өнімнің бағасын әртүрлі әдістермен есептеу дағдысы; баға стратегиясын таңдауды негіздеу, баға құраушы факторлардың баға құрылымына, деңгейіне және динамикасына әсер ету дәрежесін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттер маркетингтік ақпараттық жүйе жүйесін, оны жобалау әдіснамасын, сонымен қатар өз қызметінде қолданатын заманауи ақпараттық технологиялармен, маркетологтармен таныстыруды және олардың кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін ақпараттық маркетинг саласында практикалық дағдыларын қалыптастыруды үйренеді. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер электронды нарықта маркетингті шешуде заманауи ақпараттық технологияларды пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттер инновациялар нарығын дамыту туралы идеяларды отандық ғылым мен практика үшін ғылымды қажетсінетін өнімдер мен технологияларды таратудың жаңа тетігі ретінде, инновациялар нарығының жұмыс істеу ерекшелігіне назар аудара отырып, маркетингтік қызмет саласындағы іскерліктер мен дағдыларды меңгереді. Іс жүзінде инновациялық маркетингінің ерекшеліктерін зерттеу, инновациялық компанияны маркетингтік басқарудың ең маңызды стратегиялық мәселелерін түсіну игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздерін, базалық зерттеу дағдыларын меңгереді. Жеке зерттеулерді жүргізу арқылы студенттер тиісті ғылыми зерттеулер үшін тиісті әдіснаманы таңдауға, ғылыми гипотезаны қалыптастыруға, деректерді жинау мен аналитикалық өңдеуді жүзеге асыруға, нақты зерттеу үшін қажетті модельдеу құралдарын қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика-математикалық моделдеу
    Несиелер: 5

    Студенттер экономикалық жүйелерді, процестер мен құбылыстарды математикалық формализациялау әдістері мен тәсілдерін игереді, олардың мәні экономикалық - математикалық әдістер мен модельдерді қолдану болып табылады. Практикалық сабақтарда экономикалық үрдістердің экономикалық-математикалық модельдерін әзірлейді, оптимизациялық есептерді шешудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, оңтайлы шешімді анықтайды, алынған шешім нәтижелеріне талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Студенттер маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен концепцияларын, сондай-ақ оларды практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Практикада нарықтың талаптарын қанағаттандыру және пайда табу үшін кәсіпорынның әлеуетті мүмкіндіктері мен ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған маркетингті басқару процесін ұйымдастыру бойынша білімді меңгереді. Ұйымдастыру-басқару жұмысының дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерді талдау және экономиканы болжау
    Несиелер: 5

    Студенттер экономикалық мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, экономикалық процестерді болжауда алынған нәтижелерді қолдануды зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер микро және макродеңгейде шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесінің уақыт қатарының модельдерін әзірлеу және талдау; қолданбалы экономикалық есептерді шешуде болжаудың негізгі әдістерін қолдану дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммерциялық бағаны қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Студенттер нарықтық қатынастар жағдайында баға түрлерін және олардың функцияларын, бағаны қалыптастыру механизмін зерттейді. Практикалық сабақтарда баға белгілеуді есептеу әдістері мен дағдыларын меңгереді (калькуляцияны құру); рыноктағы нарықтық факторлардың ықпалымен қалыптасатын жағдайлармен және олардың бағаның қалыптасуына ықпалымен; әлемдік масштабтағы баға түрлерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 5

    Студенттер салық салудың экономикалық негіздерін, принциптері мен әдістерін, салықтық әкімшілендіру негіздерін, тікелей және жанама салықтардың мазмұнын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер салық салу объектілерін анықтайды, қолданылатын салық салу жүйесінде салық жеңілдіктерін қолданады. Салықтар және алымдар мөлшерін есептеу кезінде салық төлемдері мен алымдар туралы статистикалық мәліметтер негізінде салық жүктемесін талдайды және бағалайды, кәсіпкерлік қызметке салық салу саласындағы тиімді басқару шешімдерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сатуды басқару
    Несиелер: 4

    Студенттер сату жүйесін құру, сату әдістері, сату бөлімдерін басқару мәселелері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Іс жүзінде сату жүйесінің элементтері және командада жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті жоспарлау
    Несиелер: 6

    Студенттер пән бойынша білім алады, онда негізгі мақсат - түпкі нәтижелерге тиімді қол жеткізуді қамтамасыз ететін міндеттер кешенін шешу және жұмыстарды орындау үшін ұйымның барлық мүшелерін біріктіру. Іс жүзінде студенттер маркетингтік зерттеулер үшін тиісті ақпаратты табады және пайдаланады. Қызметтің барлық салаларында маркетингті жоспарлау мәселелерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    Студенттерге стратегиялық маркетинг бойынша жұмыстардың мәні мен ұйымдастырылуы, бәсекелестік стратегияларды әзірлеу, бағалау және сапасын арттыру әдістері туралы нақты түсінік беріледі, бұл әрі қарай тиімді басқару шешімдерін қабылдауға ықпал етеді. Саладағы фирмалар мен компаниялардың және оның алдында тұрған проблемалардың жағдайын жасайды және талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саясимаркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттердің саясатта маркетингтік технологияларды қолдану шарттары мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Іс жүзінде студенттер саяси маркетингтік науқан жобасында жұмыс істейді, бұл нақты саяси мәселелерді шешуде маркетингтік технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ олардың шығармашылық әлеуетін дамыту үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер бизнес-жоспарлаудың мәні туралы білім алады; бизнес-жоспарды құру әдістемесін оқыту; тиімді бизнес-жоспарды құруға бағдарлау. Іс жүзінде студенттер қала кәсіпорындарының мысалында бизнес-жоспар жасай алады. Экономикалық міндеттерді шешуде және бизнес-жоспарды өз бетінше құрастыруда практикалық дағдыларды игереді, кәсіпкерлік қызметте жоспарлаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану мәселелерінде құзыретті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Студенттер бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамаларының табиғатын зерттейді, бизнес пен кәсіпкерлік қызметтегі табысты анықтайтын негізгі компоненттерді сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер бизнес-жобаларды құрастырады және жаңа бизнес-жоспарлардың сыни талдау және әзірлеу қабілеттерін немесе мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорынның тауар саясаты
    Несиелер: 5

    Студенттер әртүрлі қызмет саласындағы кәсіпорындарда тауар саясатын әзірлеу және іске асыру саласында теориялық білімдер мен практикалық дағдылардың негіздерін қалыптастырады. Практикада кәсіпорынның тауар ассортиментін басқару механизмін, кәсіпорынның тауар саясатының тиімділігін бағалау әдістерін зерттейді. Топтық практикада кәсіпорын тауарларының бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіші және орта бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер бизнестің мәні мен жүйелерін, оның сыртқы және ішкі ортасының негізгі компоненттерін, кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық формалары мен құрылымдарын, ақпараттық қолдау мен бизнес қауіпсіздігінің маңызды аспектілерін ашады. Шағын және орта бизнестің стратегиясы мен тактикасына көп көңіл бөлу, оның әр түрлі циклдерін, іскерлік белсенділік стратегиясының кең спектрін, сондай-ақ іскерлік бедел мәселелерін мұқият қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішкі фирмалық жоспарлау
    Несиелер: 5

    Студенттер өндірістік-шаруашылық қызметті жоспарлау саласында білім, білік және дағды игереді. Практикада нарықтық экономикадағы жоспарлау ерекшеліктері анықталады. Топта кәсіпорында жоспарлы жұмыстарды жүргізу алгоритмін әзірлейді; жоспарлау әдістерінің кешенін қолдану негізінде жоспарланған көрсеткіштерді бағалайды; өндірістік бағдарламаны есептеу және ғылыми негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаларалық маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге халықаралық маркетингтік қызметтің ерекшеліктері туралы түсінік береді және халықаралық өзара іс-қимылды жандандыру үшін компаниялардың тәжірибесінде халықаралық маркетингтің принциптері мен әдістерін қолдану тәсілдерін көрсетеді. Практикалық сабақтарда шет елдердің маркетингтік ортасының ерекшеліктерін талдайды және оларды маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асыруда ескереді, халықаралық бизнесте маркетингтік құралдарды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
    Несиелер: 5

    Студенттер жарнамалық қызмет пен ұйымның теориялық негіздерін меңгереді, жарнаманы ұйымдастыру, басқару және жоспарлау бойынша кәсіби практикалық дағдыларды меңгеруге көмектеседі. Практикада студенттер мақсатты сегменттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті тауарлар мен қызметтерді қалай позициялау және нарықты қалай анықтау және саралау туралы білімдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттер курсты оқу кезінде салалық маркетингтің ерекшеліктерін қоса алғанда, өнеркәсіптік мамандандырылған маркетингтің сипатты мәселелерін талдайды, өнеркәсіптік маркетингтің пәні, объектісі, өнеркәсіптік сатып алушының мінез-құлық модельдері, маркетинг технологиясының ерекшеліктері ашылады. Практикалық іс-әрекет барысында студенттер маркетингтік зерттеулер үшін тиісті ақпаратты табу және пайдалану білімін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Паблик рилейшнз
    Несиелер: 3

    Студенттер қоғаммен байланыс, қоғаммен байланыс қызметінің мәнін түсіну саласында базалық білімді меңгереді. Зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру үшін материалдарды жинау, өңдеу және дайындау бойынша дағдыларды практикада пайдалану білігі. Топтық іс-әрекетте жобалық құжаттаманы (техникалық тапсырма, креативті бриф, шарт, есеп) дайындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 3

    Студенттер коммуникацияның ғылыми-теориялық негіздерін, сонымен қатар тауарларды, қызметтерді жылжытудың практикалық дағдыларын меңгереді. Тәжірибеде нарықтық жағдайларда маркетингтік коммуникация жүйесін әзірлеу бойынша практикалық дағдылар пысықталады және бекітіледі. Студенттер нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде коммуникацияның негізгі ұғымдарын, принциптерін қолданады; фирманың коммуникациялық саясатының тиімді түрлерін жасай отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сапаны басқару
    Несиелер: 5

    Студенттер СМЖ және TQM әртүрлі тұжырымдамалары мен модельдері туралы білім алады. ҚР СТ ISO 9001-2016 сапа менеджменті жүйесінің стандарттары (СМЖ) негізінде әртүрлі кәсіпорындардың менеджмент жүйесін жақсарту мәселелері қарастырылуда. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер сапа менеджменті саласындағы ақпаратты, проблемалар мен басқарушылық шешімдерді түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фирманың маркетинг іс-әрекеті
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында студенттер кәсіпорындағы маркетинг қызметін оның барлық құрылымдарын үйлестіруді және оңтайландыруды қамтамасыз ететін бөлімше ретінде ұйымдастыру туралы білімді игеруі керек; тауар, баға, бөлу және байланыс саясаты саласында келісілген, теңдестірілген шешімдер қабылдауы керек. Іс жүзінде кәсіпорынның маркетингтік қызметін анықтайды және бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Студенттер кәсіпорындарда жұмыспен қамтуды ұйымдастыру және қамтамасыз ету, еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану саласында теориялық білімді меңгереді. Практикалық іс-әрекет барысында студенттер еңбек нарығының динамикасындағы болып жатқан өзгерістерді оның барлық сегменттеріндегі Еңбек ресурстарын басқару практикасына қатысты дұрыс түсіндіру туралы білімді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Студенттер қазіргі жағдайда ұйым персоналын басқару саласында жұмыс жүргізуді ұйымдастыру негіздерін меңгереді. Практикада персоналды басқару стратегияларын, лауазымдық нұсқаулықтарды құрастыруды, әңгімелесуді және жаңа қызметкерлерді іріктеуді жүргізеді. Топтарда жұмыс істей отырып, аттестациялық мінездеме құрастырады және қызметкерлерді ынталандыру бойынша практикалық мәселелерді шешеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама ісін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерге білім беру және маман – менеджердің сәтті кәсіби қызметі үшін қажетті жарнама саласындағы дағдыларды үйрету.жарнама саласындағы. Пәннің міндеттері: жарнама ісінің объектісімен, тақырыбымен, әдістерімен, терминологиясымен және міндеттерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес этикасы
    Несиелер: 4

    Студенттер бизнес этикасының негізгі қағидалары мен нормаларын, оларды практикалық қызметте, бизнес-коммуникацияда жүзеге асыру үшін оқытады. Практикалық қызметте студенттер зерттелетін проблематиканың тарихи аспектілерімен танысады. Топта іскерлік қарым-қатынас, кәсіпкерлік жүйесінде ұйымдастыру мәдениеті дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтерді сараптау
    Несиелер: 5

    Студенттер тауарлардың сапасын, сақтау жағдайларын, сертификаттау мен кодтауды сипаттайтын заманауи ассортимент пен көрсеткіштердің жіктелуін зерттейді. Іс жүзінде тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу, халықаралық нарықта тауарларды сертификаттау және стандарттау негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Студенттер бизнесті ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, тәсілдері мен әдістерін, кәсіпкерлік қызметті дамыту үшін қажетті әлеуметтік және құқықтық жағдайларды зерттейді. Бизнесті ұйымдастыру процесінің дағдыларын меңгереді, ұйымдастыру нысандарын, ұйымдастыру принциптерін, бизнесті жоспарлау, бизнесті жүзеге асырудың элементтері мен кезеңдерін түсінуді, елдің даму экономикасындағы шағын және орта бизнес проблемаларын анықтауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету маркетингі
    Несиелер: 5

    Студенттер өндірістік емес саланы басқаруды және оның аясында жұмыс істейтін қызметтер нарығын жетілдіруді игереді. Іс жүзінде олар адамның, әлеуметтік топтардың және жалпы қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін заманауи әдістер мен әдістерді енгізу туралы білімге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мерчендайзинг негіздері
    Несиелер: 6

    Студенттер дүкендегі мерчендайзинг жүйесін жасау, тауарды орналастыру картасын және планограмма құрастыруды меңгереді. Мерчандайзингті анықтауды білу, дүкен мерчендайзерінің лауазымдық міндеттері. Іс жүзінде сатып алу үшін қолайлы жағдай жасау дағдысына ие болуы тиіс. Топтарда жұмыс істей отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Имидж мен іскерлік серіктестікті қамтамасыз етет отырып, тауарлар мен қызметтердің жылжыуын және сатылуын, жарнаманың және сауда маркасын, тұтынушының мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасын басқару.

  • Код ON6

    Маркетинг және бизнес саласындағы негізгі білімдерді қолдана отырып, ғылыми жұмыстар жазу кезінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану.

  • Код ON10

    Микро және макро деңгейдегі мәселелерді анықтап және оларды шешу жолдары мен әдістерін ұсынып, күтілетін нәтижелерді талдай отырып экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау.

  • Код ON3

    Академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдана отырып, ұйымның маркетингтік және кәсіпкерлік қызметіне әсер ететін, жаңа жағдайларға бейімделу арқылы, өз бетінше шешім қабылдайтын құқықтық және этикалық ортада жағдай жасау.

  • Код ON2

    Мансап қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін маркетинг және бизнес саласындағы білімді қолдану; мәселелерді шешу үшін, өміршең шешімдерін құру және таңдау арқылы сыни ойлау қабілетіне ие болу.

  • Код ON7

    Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және бағалауды жүзеге асыра отырып, тәжірибеде маркетингтің бизнес стратегиясын, стратегиялық және тактикалық маркетинг жоспарларын жасақтау.

  • Код ON9

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі білімін қолдану.

  • Код ON1

    Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруда сауатты шешімдер қабылдау үшін заманауи маркетинг пен бизнестің негізгі ұғымдарын, қағидалары мен құралдарын талдау.

  • Код ON4

    Маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды әр түрлі тұрғыдан жан-жақты зерттеп, жаһанданудың әсерін ескере отырып, басқа әріптестермен және нарық қатысушыларымен ұжымда тиімді жұмыс жасау.

  • Код ON5

    Маркетингтік мәселелерді шығармашылық және тиімді шешуді, сонымен қатар Интернет кеңістігінде кәсіби қатысуды дамыту үшін заманауи маркетингтік инновациялық технологияларды қолдануға машықтану.

Top