Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01307 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, зерттеу әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарларын жасайды, ұйымдастыру тәсілдерін, ғылыми аппаратты және ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеудің құрылымын талдайды және талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімін дайындаудың тарихи аспектілері
    Несиелер: 6

    Магистранттар болашақ бастауыш сынып мұғалімін даярлаудың тарихи аспектілері, мұғалім тұлғасының әлеуметтік маңызды қасиеттері мен қасиеттері туралы түсініктерді меңгереді. Топтарда жұмыс істеген кезде олар әр түрлі кезеңдерде кәсіпқой болудың біртұтас тұтас процесінің модельдерін жасайды. Олар кәсіби қызметтің психологиясын білетін болады; теориялық-әдістемелік мәселелер бағыты бойынша тереңдетілген әдістемелік дайындыққа ие болады, бұл білім беру саласындағы мамандарды даярлаудың тиімділігін арттыруға, сапасын жақсартуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді жүйелі жаңарту жағдайындағы бастауыш мектеп
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазақстандық білім беруді жаңартудың және Қазақстан Республикасының әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуінің ерекшеліктері мен стратегиялық міндеттері туралы терең білім алады, жалпы мәдени және ғылыми ой-өрісін кеңейтеді. Тапсырмаларды орындай отырып, бастауыш мектептің педагогикалық проблемаларын, білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін зерделеу негізінде оң және теріс аспектілердің арақатынасын талдайды. Топтарда жұмыс істеу кезінде әртүрлі елдердегі білім берудің жай-күйі, негізгі тенденциялары мен даму заңдылықтары туралы идеялар қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім мазмұнын және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негізі
    Несиелер: 6

    Магистранттар бастауыш білім беру мазмұнын, жетекші концепциялар, парадигмалар, білім беру үдерісінің модельдері саласында; қазіргі білім беру үдерісінде оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздерін (заңдылықтар, принциптер, мақсаттар мен міндеттер, функциялар, әдістер, тәсілдер, формалар, технологиялар, мазмұны, мақсат қою және мақсат қою, диагностика және бағалау) меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, оқыту және оқу үрдісін жобалаудың әдіснамалық негіздерін ажырату; оқытуды ұйымдастыру үшін негізгі дидактикалық іскерліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, бастауыш сынып оқушыларының жеке психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін танудың әртүрлі әдістері қолданады. Топтарда жұмыс жасай отырып, олар теориялық және эмпирикалық әдістерді, әдістер мен құралдарды қолдану ерекшеліктерін талдайды, олардың көмегімен ғылыми теорияларды құру және практикалық ұсыныстар жасау үшін қолданылатын нақты ақпарат алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы инновацияларды басқару
    Несиелер: 6

    Магистранттар бастауыш білім беру саласында болып жатқан инновациялық үдерістерді зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы негізгі ұғымдарды меңгереді. Топтарда жұмыс істеу кезінде инновациялық процестерді ұғыну; өзгерістер қажеттілігін негіздеу, инновациялық процестерді жүзеге асыру, басқарушылық шешімдер қабылдау білігін қалыптастыру жүргізілетін болады. Алынған білім негізінде білім беру саласындағы инновацияларды басқаруға әзірлік қалыптастырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми жобаларды жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жобалардың өзектілігін, мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын, әдістерін, жобалардың практикалық маңыздылығын тұжырымдайды. Топтарда жұмыс істеу ғылыми жобаларды құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болашақ мамандарды дайындаудағы қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар келесі қызмет түрлеріне дағдыланады: жоғары кәсіптік білім берудің қабылданған білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде болашақ педагогикалық қызметте кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру; білім алушылардың дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдау, қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 12 жылдық білім берудің ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар 12 жылдық білім берудің тұтас көзқарасын игереді. Оқу процесі мен оқытуды жобалаудың әдіснамалық негіздерін ажырататын топтарда жұмыс жасау; оқытуды ұйымдастырудың негізгі дидактикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар білім беру мазмұны мен бастауыш білім беру мазмұнын дамытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, олар қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін және жаңа педагогикалық шындықты жобалау жағдайларын талдауға үйренеді; ғылымның қазіргі жетістіктерін білім беру процесіне бейімдеуге мүмкіндік беретін жеке педагогикалық құралдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі білім берудегі парадигмалар
    Несиелер: 5

    Магистранттар педагогикалық ғылымдар мәселелерінің теориялық негіздері туралы білімді меңгереді; Педагогика және білім берудің өзекті мәселелерін талдайды. Тапсырмаларды орындай отырып, білім беру парадигмаларын, дәстүрлі және гуманистік парадигмаларды сипаттайтын теориялық-әдістемелік және практикалық ережелерді терең меңгеру; фундаменталды қағидаттардың мәнін ашу( табиғаттылық, мәдениеттілік, еркіндік); педагогиканың ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеру негізінде бағалау пайымдауларының өнімділігіне бағдарлау; ғылымды дамыту және өзгермелі педагогикалық практика жағдайында жаңа формалар мен жұмыс әдістерін таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Креативті педагогика
    Несиелер: 5

    Магистранттар болашақ кәсіби қызметінде қажетті шығармашылық белсенділікті, дербестікті, ынтымақтастықты дамыту мен қалыптастыруға ықпал ететін креативті педагогиканы оқу пәні ретінде меңгеру арқылы магистрант тұлғасының жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудың инновациялық әдістемелері
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқытудың инновациялық әдістерін меңгереді. Педагогикалық инноватиканың мазмұны мен құрылымын, инновациялық әдістердің негізгі сипаттамалары мен негізгі сыныптамаларын, бастауыш мектеп педагогінің инновациялық қызметінің әдіснамалық негіздерін білетін болады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдері, мұғалімнің инновациялық қызметке дайындығын диагностикалау әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру ісінің болашақ мамандарын кәсіби қызметке дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың теориялық негіздері мен әдіснамалық қағидаттары туралы білімді меңгереді. Топтарда жұмыс істеу кезінде магистранттар бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлаудың негізгі теорияларының негізгі мәселелерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Магистранттар басқару тұжырымдамаларын игереді, онда ұйым негізделген шешімдер қабылдайды және сыртқы және ішкі ортадағы қалыптасқан жағдай мен тенденцияларға сәйкес әрекет етеді. Топтарда жұмыс жасау, практикалық басқару дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі бастауыш білім мазмұнын құзыреттілік тұрғыдан жобалаудың әдіснамалық негізі
    Несиелер: 5

    Магистранттар гуманитарлық білімнің бір бөлігі ретінде педагогика ғылымының өзекті мәселелері, олардың кәсіби қызметінің құндылық негіздері, сонымен қатар оқу және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуге дайындығы туралы білім алады. Топпен жұмыс жасай отырып, олар қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін талдауға және жаңа педагогикалық шындықтың жағдаяттарын жобалауға үйренеді; ғылымның заманауи жетістіктерін оқу процесіне бейімдеуге мүмкіндік беретін өзіндік педагогикалық құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарлы білім берудің теориялық негізі
    Несиелер: 5

    Магистранттар бастауыш білім беруде тұлғалық-бағдарлы оқытудың теориялық негіздері туралы білімді меңгереді, бастауыш білім беруде тұлғалық-бағдарлы оқытуды жүзеге асыру технологиясын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, тұлғалық-бағдарлы оқытудың теориялық негіздерін және білім беруді дамытудың қазіргі бағыттарын; "жеке тұлға" ұғымының мәнін, тұлғаны дамытудың психологиялық теорияларын және тұлғаны дамыту процесін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар бастауыш мектеп педагогының инновациялық қызметінің негіздерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, педагогтың инновациялық қызметке дайындығын диагностикалау әдістерін және педагогты инновациялық білім беру жүйесінде жұмысқа дайындау технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағдарлы оқытудың технологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар кәсіби бағдарлы оқытудың негізгі технологиялары туралы түсініктерді және педагогикалық еңбектің жүйелік технологиялануының уәжді қабілеттерін меңгереді. Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық дәстүрлерін зерделейді, өзінің кәсіби-педагогикалық қызметінде негізгі технологиялық тәсілдер мен әдістерді пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби шеберлігін қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің құрылымы мен маңызды сипаттамалары мен оның кәсіби шеберлігі технологиялары туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, білім алушылармен педагогикалық сауатты қарым-қатынас орнатуды үйренеді; педагогикалық іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепті ақпараттандырудың теориясы және практикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы ұғымдарды меңгереді. Топпен жұмыс жасай отырып, мектепте информатика сабағын ұйымдастыру және өткізу, оқыту мен тәрбиелеуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 3

    Магистранттар гуманитарлық ғылымдардың бір бөлігі ретінде педагогика ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерді, олардың кәсіби қызметінің құндылық негіздерін, сонымен қатар оқу және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуге дайындығын меңгереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, топты, ұжымды, өзін-өзі басқару дағдыларын, басшының негізгі дағдыларын меңгереді; топпен жұмыс жасай отырып, олар қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін талдауға және жаңа педагогикалық шындықтың жағдаяттарын жобалауға үйренеді; ғылымның заманауи жетістіктерін оқу процесіне бейімдеуге мүмкіндік беретін өзіндік педагогикалық құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика әдіснамасы мен зерттеу әдістемесінің проблемалары
    Несиелер: 5

    Магистранттар методология және педагогика негіздерін және зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық зерттеудің ғылыми әдістемесінің теориясын түсіндіреді. Топтарда жұмыс жасайды, таңдалған тақырып бойынша педагогикалық зерттеу әдістері мен тәсілдерін қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істеу кезінде педагогикалық пәндер рефераттарының жоспарларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 3

    Магистранттар педагог-зерттеушінің зерттеу мәдениеті ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, зерттеуші мұғалімнің кәсіби ойлауының ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, зерттеуші мұғалімнің зерттеу мәдениетінің өлшемдерін, көрсеткіштерін және шарттарын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негізі
    Несиелер: 5

    Магистранттар болашақ маманның ақпараттық құзіреттілігін қалыптастырудың негізгі ұғымдарын игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар қазіргі білім парадигмасының заңдылықтары мен механизмдерін, ақпараттық құзыреттілік негіздерін дербес сипаттайды. Топтарда жұмыс істеу кезінде олар ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде Болашақ маманның сипаттамасын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеудің сапалық және сандық әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми пәндерді математикалауға байланысты ғылыми білім жүйесін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, бастауыш мектеп педагогикасында математикалық модельдерді қолдану мүмкіндіктерін сипаттайды, оқу процесінде математикалық модельдерді қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың дидактикалық негізі
    Несиелер: 5

    Магистранттар бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің құрылымы мен маңызды сипаттамалары мен оның кәсіби шеберлігі технологиялары туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, педагогикалық сауатты қарым-қатынасты үйренеді; педагогикалық іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар жоғары мектептің оқыту әдістемесі мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жоғары мектеп педагогикасын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, педагогикалық пәндердің дәріс және практикалық сабақтарының рефераттарының жоспарларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар педагогикалық шеберлік дағдыларын игереді, педагогиканың теориялық және әдістемелік ережелерімен, оқу процесін құрудың принциптерімен, формаларымен, әдістерімен және құралдарымен танысады, білім берудің психологиялық негіздері және педагогикалық қызметтің этикалық нормалары туралы түсінік алады. . Топтық жұмыс кезінде олар өздерінің кәсіптік іс-әрекеттері үшін оқу жоспарларын, лекциялардың тезистері мен практикалық сабақтарының жоспарларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикада жоғары математика
    Несиелер: 5

    Магистранттар танымдық белсенділікті арттыруға және білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға мүмкіндік беретін математиканы оқытудың заманауи технологияларын меңгереді. Топтарда жұмыс жасай отырып, олар орта арнаулы және жоғары оқу орындарында оқытуды ұйымдастыруда проблемалар туғызады және оларды шешу бойынша іс-шараларды жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар әдістеме негіздерін және педагогикалық зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау кезінде педагогикалық зерттеудің ғылыми әдістемесінің теориясын түсінеді. Топтарда жұмыс жасайды, таңдалған тақырып бойынша педагогикалық зерттеу әдістері мен тәсілдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми- педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын игереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындау кезінде статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері, зерттеу әдістері қолданылады. Топтарда жұмыс жасау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру жолдарын, ғылыми аппаратты және ғылыми-психологиялық-педагогикалық зерттеулердің құрылымын талдайды және талқылайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер
    Несиелер: 5

    Магистранттар белсенді әдістерді оқыту әдістемесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жоғары мектеп педагогикасын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істеу кезінде педагогикалық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының рефераттарының жоспарларын жасайды, оқытудың белсенді әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар педагогикалық эксперимент туралы ғылыми білім жүйесін игереді. Топтарда жұмыс жасайды, педагогикалық экспериментті жоспарлаудың теориялық ерекшеліктерін зерттейді, зерттеу міндеттерін анықтайды және шешімдерін табу дағдыларын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қалыптасуында ойлаудың сыни стилі
    Несиелер: 5

    Магистранттар сыни ойлау негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, сыни ойлауды зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін зерттейді, сыни ойлаудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде аналитикалық, логикалық, рефлексиялық және ұйымдастырушылық құзіреттіліктерді қарастырады, білім алушының сыни ойлауын дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми теориялық негізі
    Несиелер: 5

    Магистранттар ЖОО-да жекелеген әдістемелерді оқыту теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істеу кезінде педагогикалық пәндер рефераттарының жоспарларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдана отырып, оқытылатын ғылым саласында әрі қарай оқу үшін қажетті дағдыларды өздігінен жетілдіреді;

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазба әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің кешенді үдерісін жүзеге асыра алады, жоспарлай және болжам жасайды;

  • Код ON7

    Академиялық адалдық негіздері мен принциптерін сақтай отырып, білім беру жүйесінде кәсіби қызметті басқарады;

  • Код ON3

    Оқылатын сала мәселелерін уақытылы және дұрыс шешу үшін кәсіби қызметтің барлық кезеңінде біліктілігін арттыра отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдірудің перспективті жолдарын жүзеге асырады;

  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынасты құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік іскерліктер мен дағдыларды қолданады;

  • Код ON8

    Сыни ойлауды қолданып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинақтайды және интерпретациялай алады.

  • Код ON1

    Жоғары оқу орны деңгейінде алған бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласындағы білімді тәжірибелік қызметте жүзеге асыра отырып, жүйелейді;

  • Код ON2

    Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында заманауи мәселелерді тиімді шеше отырып, теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады;

Top