Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02105 Хореография в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    Аспапты сауатты меңгеру. Шығарманы талдай білу, есту бойынша ойнау, аккомпанементті таңдау, парақтан оқу, гамма, аккорд, арпеджио ойнау, мәтінді тез және сауатты шешу, ансамбльде ойнау, түрлі дәуірдегі композиторлардың шығармаларын мәнерлі және сипатында орындау, би мен хореографиялық жаттығуларды сүйемелдей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негізі
    Несиелер: 5

    Классикалық би негіздерін үйрену. Орындау теориясын, классикалық би терминологиясын білу. Классикалық бидің экзерсисі, Адажио, байланыстырушы элементтер мен секіру қозғалысын орындай білу. Классикалық бидің теориясы мен әдістемесін зерттеу; қозғалыстарды үйлестірудің негізгі қарапайым дағдылары; классикалық бидің негізгі қалыптарын, байланыстырушы және қосалқы қозғалыстарды зерттеу; дене құрылысы мен дене дамуының жекелеген кемшіліктерін жою; классикалық биге бейімделген адам анатомиясы мен физиологиясын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негізі
    Несиелер: 5

    Оқыту әдістемесін зерттеу және әлемнің әр түрлі халықтарының билерін орындау техникасын меңгеру. Қандай да бір халықтың өзіне тән ерекшеліктерін беруге мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерліктерді меңгеру процесінде күш пен төзімділікті қалыптастыру; шығармашылық ойлауды, халықтық-сахналық бидің практикалық дағдыларын дамыту. Қол, аяқ, корпус және бас қалыптарын меңгеру әдістемесі, концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі, халықтық-сахналық би сабақтары үшін музыкалық материалдарды іріктеу, өткен материалдар негізінде этюдтерді құрастыру әдістемесі, халықтық-сахналық бидің формалары; терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аспапта ойнау
    Несиелер: 3

    Музыкалық тілдің элементтерін музыкалық өнердің мәнерлі құралдары ретінде олардың идеялық-эмоциялық мазмұнын көрсету үшін өзара байланысын зерттеу. Интервалдардың, аккордтардың, гармония мен Полифонияның мәнерлі мүмкіндіктерін, ырғақты суреттерді, лад жүйесін, вертикаль қалыптастырудың заманауи құралдарын, олардың өзара әрекеттесуі мен өзара әрекеттесуінің тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Музыкалық тәрбие, ырғақты, екпінді, метр, музыкалық динамика ұғымдарын меңгеру. Қозғалысты үйлестіру және өткен материалды бекіту бойынша жұмыстар жалғастыру. Станокта және залдың ортасында экзерсисте бұрылыстар техникасын зерттеу әдістемесі игеріледі. Pirouettes және басқа элементтерді "бұрылу және айналу" бөлімінен оқып үйрену бастау. Студенттер классикалық би сабағын жазып, құрастырады және педагогтың жетекшілігімен студенттердің сабақ бөлігін өткізеді. Қимыл-қозғалыс қызметін одан әрі дамыту: аяқтың айналымы, дененің икемділігі, биік қадам, секіру; станокта, залдың ортасында барлық табанда және жартылай табанда экзерсисті игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық-сахна биін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Халықтық-сахналық би саласындағы педагогикалық жұмыс әдістемесін, халықтық-сахналық биді оқыту және хореографиялық ұжымдағы қойылым жұмыстарын жүргізу саласында студенттердің кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын алуы; студенттерді би өнерінің қалыптасуына әсер еткен халық өмірінің этнографиялық ерекшеліктерімен, тарихи және географиялық жағдайларымен таныстыруды; болашақ педагог-хореографтардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылық потенциалын дамытуды, халық биінің үздік үлгілерін меңгеру арқылы дамытады; жеке комбинацияларды құрастыру, халықтық, сахналық билерді орындау мәнерін, стилін және мәнерін жеткізе білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Хореографиялық лексиканы зерттеу; әлем халықтарының билерін орындау техникасының ерекшеліктерін меңгеру; халық билері ансамбльдерінің үздік қойылымдарын талдау; узыкалық материалды сауатты пайдалану. Студенттерді әртүрлі жанрдағы хореографиялық шығармалардың ұлттық лексикасын орындау әдістемесіне үйрету; хореографиялық ұжымдарда қойылым жұмыстарын жүзеге асырудың практикалық дағдыларын дамыту; болашақ хореография бакалаврының кәсібилігін және жеке жұмыс стилін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биінің тренажы-I
    Несиелер: 3

    Терминологияны меңгеру, студенттерде халықтық және академиялық қазақ билерін орындау мәнерін, стилін және мәнерін бере білуге тәрбиелеу, би техникасын жасау, мәнерлілікті, музыкалылықты және музыкалық материалды сауатты пайдалануды дамыту, концертмейстермен өзара жұмыс жасау, жеке қызмет стилін және шығармашылық ойлау бейнесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің тренажы-I
    Несиелер: 5

    "Классикалық бидің Тренажы – І" пәнінің негізгі міндеті дұрыс таңдалған, үнемі қайталанатын жаттығулары арқылы білім алушылардың денесін дамытып, өз қимылдарын еркін және пластикалық басқаруға үйрету.Классикалық партерлік тренаж. Станокта экзерсис (аяқ бұлшық еттерінің жұмысына бағытталған). Экзерсис станокта (дене мен омыртқа жұмысына бағытталған). Ортадағы жаттығулар. Allegro-залдың ортасында, шеңберде, диагоналінде секіру. Залдың ортасында, шеңбер бойымен, диагональ бойымен айналдыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық бидің тренажы
    Несиелер: 5

    Оқушының орындаушылық қабілетін кеңейту, байыту. Халықтық сахналық би жаттығулары қозғалыстарды үйлестіруді жақсартады, бұлшықет жүйесін одан әрі нығайтуға, классикалық жаттығулар процесіне аз қатысатын бұлшықет топтарын дамытуға ықпал етеді. Болашақ өнерпаздардың халықтық сахналық би саласындағы кәсіби дене тәрбиесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық биі
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық бидің сипатын, стилін және орындалу мәнерін беруді; би техникасын пысықтауды; мәнерлілік пен музыкалықты дамытуды; би суреті және сахнада әріптестермен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін; халықтық-сахналық бидің негізгі стильдері мен жанрларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биі-I
    Несиелер: 3

    Меңгереді: станокта жаттығулар. Зал ортасындағы жаттығулар: «Қол қимылы айналма», «Толқын». «Жалын», «Қол сілтеу». «Орама», «Орама-өрнек». «Толқыма-шалқыма», «Үкі қимылы». «Беташар», «Бидай боз». Ходы: «Қарапайым негізгі жүріс», «Ауспалы жүріс», «Өкшелеп жүріс». «Ырғақты қадам», «Құстаңдай», «Сылтып басу». «Жамбастап жүріс», «Жорға жүріс», «Сүйретпе жүріс». Виды «Ат шабыс».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би-I
    Несиелер: 5

    Классикалық би мектебін меңгеру. Кәсіпқойлық негіздеріне оқыту: қимыл-қозғалыс дағдыларын, үйлестіруді, кәсіби деректерді, оқушылардың жасы мен сынып міндеттеріне сәйкес орындау мәнерлілігі мен музыкалылығын дамыту; неғұрлым күрделі қозғалыстар мен олардың үйлесімдерін орындау тәсілдерін меңгеру, артистизм мен орындаушылық даралықты одан әрі дамыту; неғұрлым күрделі комбинацияларға біртіндеп көшу және виртуозды техниканы меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қозғалыс үйлесімі мен мәнерлілігін дамыту әдістемесін меңгеру, ұлттық лексиканы орындау әдістемесі, мәнерінің ерекшеліктері; би қойылымының композициясының әдістемесі, оның құрылымы мен мазмұны, хореографиялық шығармалардың нысандары, хореографиялық драматургия негіздері; музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесі; белгілі балетмейстерлердің қызметі, жазу бойынша биді талдау әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ хореограф-педагогтардың кәсіби қасиеттерін дамыту, би техникасын жасау, қозғалыс үйлесімін жетілдіру; халықтық би оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру, халықтық-сахналық хореографияның жетекші педагогтарының тәжірибесін зерделеу; халықтық бидің негізгі элементтерін, дәстүрлі билердің композициялық құрылымының ерекшеліктерін зерделеу (курс бағдарламасында қарастырылған); халықтық-сахналық би негізінде сабақ шығару және өткізу бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды жинақтау. Концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі халықтық-сахналық би сабақтарында музыканы түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидің тренажы-II
    Несиелер: 3

    Бұлшықеттердің әр түрлі топтарын нығайту, үйлесімділігін, икемділігін, төзімділігін, қимыл-қозғалыс жадын дамыту; классикалық би элементтерін орындау шеберлігін жетілдіру; қимыл-қозғалыс координациясын дамыту; станоктың жанымен жаттығуларды орындау кезінде ой-өрісін дамыту; төзімділікті және тыныс алуды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биі-II
    Несиелер: 5

    Әрі қарай оқу: зал ортасындағы этюдтар: «Шынтақ толқыны» (локтевые волны), «Өрнек» (орнамент), «Құс қанаты» (крылья птицы), «Жыланша» (змея), «Қайнар бұлақ» (родник, фонтанчик), «Білезік ойнату», «Алаша тоқу», «Ұршық», виды «Ат шабыс» (скачь коня), «Бүктелу» (перегиба корпуса), Иық қимылы (движение плеч) және т.б. Жеке және көпшілік композицияны орындаушылармен репетиториялық жұмыс, орындаудың дәлдігі мен мәнерлілігіне қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би-II
    Несиелер: 3

    Станокта экзерсисті зерттеу. Екі түрлі жаттығулар: станокта және залдың ортасында- ер және әйелдік орындаушылық стильдерінің айырмашылығы; - би комбинацияларын шығару әдістемесі (қарапайым оқытудан бастап толық биге дейін); - би композицияларын кеңістіктік шешудің негізгі принциптері; - оқу комбинацияларының мысалдарын жазу әдістемесі және жазу бойынша хореографиялық мәтінді талдау; - классикалық би сабағын музыкалық ресімдеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биінің тренажы-II
    Несиелер: 5

    Виртуозды пластиканы, орындаушылық дайындықты талап ететін қолдың ерекше ережелерін қоюға бағытталған жұмыс жүзеге асырылады: студенттерді әйелдер мен ерлер сыныптарының элементтерін орындау әдістемесіне үйрету; практикалық дағдыларды дамыту; Болашақ хореография бакалаврының кәсібилігін және жеке жұмыс стилін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидI орындау техникасы-I
    Несиелер: 3

    Классикалық би техникасын меңгеру, кәсіби дағдыларды қалыптастыру, үйлесімділікті, мәнерлілікті, музыкалық, әртістікті дамыту. Станокта және залдың ортасында экзерсистің күрделенуі, координация мен орындау техникасын меңгеру. Бір қалыптан екіншісіне бұрылыстардағы икемділік пен икемділікті дамыту. En tournant секіру ерекшеліктері. Әр түрлі тәсілдерден секіру, үлкен секіруде баллонды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балет өнерінің техникасы-I
    Несиелер: 3

    Болашақ педагогтарда хореографиялық өнердің барлық түрлері үшін жалпы қабылданған балет терминологиясын қалыптастыру. Арнайы хореографиялық пәндердің негізгі тілі ретінде балет терминологиясын тереңдете оқыту және меңгеру;би факультетінің болашақ педагогтарын француз тіліне негізделген балет терминологиясын мұқият зерттеуге дайындау; студенттерді терминологияны "классикалық би", "тарихи-тұрмыстық би", "халықтық-сахналық би", "дуэтно-классикалық би" және басқа да мамандықтарда сауатты қолдануға үйрету пәндер. Хореографияда бейне жасау құралдары; балет репертуарының классикалық мұрасының үлгілері; дайындық жұмысының негізгі әдістері, балет орындаушылық дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін орындау техникасы
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің негіздерін меңгеру, станокта және залдың ортасында жаттығулар әдістемесін үйрену, орындаушылық техниканы дамыту. Студенттерді би, музыкалық, эмоциялық мәнерлілікті, қимылдарды үйлестіруді, қазақ сахналық биін орындаудың сипаты мен мәнерін тәрбиелеу. Қазақ би сабағының құрылу принциптері. Би формаларын құрудың негізгі принциптерін зерттеу: жеке, жұптық жаппай композициялар (қазақ биінің мұрасының үлгілерін талдау). Хореографиялық материалда өткен композицияның студенттердің өзіндік шығармасы. Қазақ би сабағында музыканың маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс биінің композициясы
    Несиелер: 6

    Студенттердің Шығыс биін оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихын зерттеу. Орта Азия халықтарының би мәдениеті: Өзбекстан, Тәжікстан, Түркменстан. Орта Азия халықтарының билерінің негізгі элементтерін орындау әдістемесі. Орта Азия халықтарының билерінің ерекшеліктері: өзбек, тәжік, ұйғыр халық билері. Негізгі қозғалыс, композициялық құрылым. Қол қимылының мәні, қимыл мәнері, орындау сипаты мен мәнері. Ұлттық костюм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық мұра
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнердің жетекші шеберлерінің ең жарқын балетмейстерлік жұмыстарын зерделеу: М. Петина, А. Горски, Л. Иванов, В. Вайнонен, Р. Захаров, Т. Устинова, және басқалар; балетмейстер шығармашылығын, би нөмірінің мазмұнын, оның идеялары мен сахналық шешімін зерделеу; халықтық-сахналық, қазіргі заманғы және классикалық би үлгілерін орындаудың композициялық суреті мен би лексикасын игеру; әртістік, техникалық және музыкалық дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы-I
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық биді орындау техникасын меңгеру; өткен қозғалыстар негізінде құрылған би комбинациялары мен композицияларын меңгеру; білім алушылардың қозғалыстарын үйлестіруді жетілдіру және төзімділігін қалыптастыру; білім алушыларда халықтық және академиялық бидің сипатын, стилін және орындалу мәнерін бере білуге тәрбиелеу; би, музыкалық, мәнерлілігін, эмоционалдық және әртістігін дамыту; білім алушыларда "ансамбльдің сезімін" дамыту және сахналық алаңды бөле білу; әр білім алушының шығармашылық даралығын анықтау және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық биінің үлгілері-I
    Несиелер: 3

    Көрнекті балетмейстерлердің академиялық мұрасының үлгілерін талдау және зерттеу. Балеттік спектакльдер мұрасы: "Гопак" (муз. В. Соловьева-седой, Р. Захаровтың қойылымы), "Орыс биі" (муз. П. Чайковский, К. Голейзовскийдің қойылымы), Л.Минкустың "Дон-Кихот" балетінен "Сыған биі" (муз. В. Желобинский, К. Голейзовскидің қойылымы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Шығыс биін оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеру. Арнайы терминологияны меңгеру. Шығыс халықтарының билерімен танысу: студенттерді әртүрлі жанрдағы хореографиялық шығармалардың ұлттық лексикасын орындау әдістемесіне үйрету. Ұлттық пластиканың стилі, сипаты және жалпы талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке би-I
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнерді дамытудағы "жеке би" пәнінің орны мен рөлі. Жеке нөмірлерді қоюмен өз бетінше жұмыс істей білу. Хореографиялық пәндердің негізгі элементтерін орындау техникасын, стилін және мәнерін меңгеру. Әр түрлі би түрлерін оқыту әдістері: қозғалыстарды пайдалану ережелері, оқу комбинацияларын, сабақтың жекелеген бөліктерін және жалпы сабақтың жекелеген бөліктерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық би-I
    Несиелер: 3

    "Фольклорлық би" пәнін меңгерудің мақсаты-студенттерде этностардың пайда болуы мен дамуы туралы жалпы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар әр түрлі халықтардың билерінің этникалық ерекшеліктерімен танысу. Студенттерде этнографияның мәні, пәні, мақсаттары мен міндеттері туралы, педагогикалық ғылымның осы саласын дамытудағы пәнаралық байланыстардың рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Студенттерді халық көркем шығармашылығының этнографиялық зерттеулерімен таныстыру. Мамандарды кәсіби даярлау жүйесіндегі этнография рөлі мен орнын және олардың болашақ кәсіби қызметін ашу. Студенттердің этнография және әлем халықтарының би фольклоры саласында кәсіби білім жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихи би саласында білікті маман дайындау және оның шығу тегі, қалыптасуы мен эволюциясы туралы біліммен қаруландыру. Өткен ғасырлардағы кең таралған тұрмыстық бидің мәнері мен стильдік ерекшеліктерін зерттеу, хореографияның дамуындағы олардың рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ би мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның көрнекті балетмейстерлерінің академиялық мұрасының үлгілерін зерттеу. Ш. Жиенқұлованың шығармашылығы. Д. Әбіров, З. Райбаев және М. Тілеубаевтардың шығармашылық қызметі. Билерді үйрену: «Айжан қыз», «Қазақ вальсі» Ш.Жиенкулованың қойылымы, «Құсбегі-дауылпаз» А.Исмаиловтің қойылымы, «Балбырауын», «Алтынай», «Коштасу» постановка Д.Әбіровтің қойылымы, «Қыздар лирикалық биі», «Шолпы» З.Райбаевтың қойылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балдық хореография мұрасы
    Несиелер: 5

    Бал билерінің репертуарын зерттеу әр түрлі билерді қамтиды: 1.Бал хореографиясының классигі: ХХ ғасырдың басындағы Би, "Вальс", "Вальс-говот", "Вальс - мазурка". 2.30-шы, 40-шы, 60-шы жылдар шейк, твист, рок-н-ролл. 3. 70-80 жылдардағы би, ТМД билерін зерттеу. 4.Балалар би бағдарламасы, диско-би, полька.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы-II
    Несиелер: 5

    Халықтық-сахналық би мектебін одан әрі зерттеу: жаңа би қозғалыстарын меңгеру; халықтық-сахналық би сабағының композициялық құрылу принциптері. Композицияның суреті. Би формаларын құрудың негізгі принциптерін үйрену: жеке, жұптық, жаппай композициялар. Хореографиялық материалда өткен композицияның студенттердің өзіндік шығармасы. Сабақта музыкалық, үйлестіру, күш, орындау төзімділігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ және шетел хореография тарихы
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін; әртүрлі тарихи дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың хореографиялық өнерінің негізгі ерекше ерекшеліктерін; түрлі дәуірлердің хореографиялық өнерінің көрнекті өкілдерінің аттары мен шығармашылық мұрасын; қазақ және шетелдік хореографияның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін; шетелдік және қазақ балетінің көрнекті өкілдерінің аттарын, олардың шығармашылық мұрасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке би-II
    Несиелер: 5

    Әр түрлі формадағы және жанрлық бағыттағы ұжымдарда би сабақтарын өткізу ерекшелігі. Жеке би этюді әдістемелік талдау. Қойылым жұмысы. Сабақтар мен репетицияларды дайындау және өткізу барысында концертмейстермен шығармашылық жұмыс жасау. Өзіндік бірегей хореографиялық шығармаларды жасау үшін композицияда және импровизацияда дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық би-II
    Несиелер: 5

    Фольклорлық би және фольклорлық дәстүр. Фольклорлық биді сахналық өңдеу. Ең тұрақты белгілері мен белгілерін анықтау, типтік ережелерді, салт-дәстүрлерді, яғни бидің берілетін үлгісінің ерекшеліктерін суреттеу және оның неғұрлым шоғырланған нұсқасын анықтау. Этнография және әлем халықтарының би фольклоры бойынша кәсіби практикалық және теориялық білім мен дағдылар жүйесін меңгеру; этнографиялық материалдарды жинау және талдау. Әлем халықтарының би шығармашылығының аймақтық ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық биінің үлгілері-II
    Несиелер: 5

    Мұра үлгілерін мысалдарда практикалық түрде үйрену: М. Глинканың "Иван Сусанин" операсынан поляк билерінің сюитасы (Р. Захаровтың қойылымы), "Арагонская хоты" (муз. М. Глинка, И.Моисеевтың қойылымы), П. Чайковскидің «Аққу көлі» балетінен "Испан биі", (А. Горскидің қойылымы), П. Чайковскийдің "Аққу көлі" балетінен "Мазурка" биі (М. Петипаның қойылымы), П. Чайковскийдің "Аққу көлі" балетінен «Венгер биі» (Ю.Григоровичатың қойылымы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық бидI орындау техникасы-II
    Несиелер: 5

    Негізгі қимылдарды жетілдіру. Еденде саусақтардың қимылдарын орындау. Бір қалыптан екіншісіне бұрылыстардағы икемділік пен икемділікті дамыту. En tournant секіру ерекшеліктері. Әр түрлі тәсілдерден секіру, үлкен секіруде баллонды дамыту. Сабақтың музыкалық безендірілуін таңдау. Орындалатын қозғалыстың стилі мен сипатының музыкалық материалға сәйкестігі. Оқу жылы мен жас ерекшеліктерін есепке алу. Концертмейстермен практикалық жұмыс. Көрсету, талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балет өнерінің техникасы-II
    Несиелер: 5

    Балет техникасы: вариациялар-кейіпкердің жеке биі, раѕ-de-deux – екі кейіпкердің биі, раѕ-de-trois – үш кейіпкердің биі, кордебалет – үлкен жалпы би, өзіне тән би – пантомима мен ерекше хореографиямен ерекшеленеді, қорап – балетке арналған арнайы киім. Аяқ киім-қысқа саусақтарда тұруға мүмкіндік беретін балеринаның арнайы аяқ киімі; классикалық биді оқыту жүйесінің қалыптасуы мен дамуының тарихи процесі; шеберлердің ғылыми-теориялық мұрасы және отандық балет педагогикасының қазіргі жағдайы; балет педагогикасының әдіснамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәсіби пішінін, күшін, төзімділігін, табиғи мәліметтерді, әртістік пен музыкалық қабілеттерін дамыту. Классикалық би негіздерін, классикалық биді орындаудың мәнерлі құралдары мен техникалық тәсілдерін меңгеру. Теориялық білімді меңгеру (Француз терминологиясын пайдалана отырып); классикалық бидің қозғалысы мен композицияларын орындау әдістемесі; классикалық би сабағын құруды жүйелеу. Оқу және би комбинацияларын шығару, қозғалыстарды кеңістіктік көрсету және үйлестіру дағдыларын қалыптастыру, студенттердің музыкалық материалмен және концертмейстермен жұмыс жасаудың нақты қозғалыс сипатын немесе комбинациясын бере білуге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларда қазақ биінің теориясы мен әдістемесі саласында қажетті білім кешенін қалыптастыру. Қазақ сахналық хореографиясының алуан түрлілігімен, стилімен танысу, орындаушылық техниканы жетілдіру, қозғалыс үйлесімділігін, ырғақты сезімдерін дамыту, қазақ биін орындау кезінде жеке даралығын көрсету. Қазақ лексикалық материалының білім жүйесін меңгеру; қазақ биінің сабақтарын құру, өткізу және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жинақтау; би комбинацияларын, этюдтарды, композицияларды, хореографиялық нөмірлерді қазақ биінің негізгі элементтеріне шығару әдістерін меңгеру; орындаудың эмоциялық мәнерлілігін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Білім алушыларда заманауи би техникаларын оқу және балетмейстерлік-практикалық қызметте пайдалану жүйелі теориялық білім мен практикалық білімдерді қалыптастыру; болашақ мамандардың хореографиялық туындыны жасау және кәсіби хореографиялық өнер саласында өзінің шығармашылық ойын жүзеге асыру үшін қазіргі заманғы бидің орындаушылық шеберлігіне оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу ансамблі
    Несиелер: 6

    Әртүрлі жас топтары үшін балалар биін қоюды жүзеге асыру; жеке және жаппай би қоюды жүзеге асыру; сюжеттік би қоюды жүзеге асыру. хореография бакалавры - шығармашылық ұжым жетекшісі қызметіне барлық жанрлар, хореографиялық өнер стильдері бойынша қойылымдарды жүзеге асыруға дайын болу, әр түрлі жастағы және орындаушылық дайындық деңгейлеріндегі ұжым жағдайында хореографиялық шығармаларды қою әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грим
    Несиелер: 3

    Студенттерді грим технологиясы мен грим өнеріне үйрету. Косметика және гримерлік өнер тарихынан. Грим және жанр. Спектакльде сахналық бейнені құрудағы грим рөлі. Бас сүйектің анатомиялық құрылысы. Бет формаларының жіктелуі.Гримнің техникалық құралдары. Гримнің техникалық тәсілдері. Бас сүйектің бет бөлігіндегі Грим. Концерттік грим. Толық (қалың) адамның белгісі. Жұқа адамның белгісі. Ескі бет гримі. Ұлттық грим.Ертегі гримі. Тән грим.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнермен байланысты барлық салаларда теориялық және практикалық білім мен іскерлікті ұштастыратын оқытушылар мен би ұжымдарының жетекшілерін, балетмейстерлерді дайындау; би композициясының негіздері бойынша жеткілікті теориялық білім беру; студентті дайын (бөтен) би шығармаларын бақылауға, тіркеуге және талдауға үйрету; өз би шығармаларын құрастыруға және оларды өмірге енгізуге үйрету; студенттерді қойылымдық топпен ұйымдастыру жұмыстарына дайындау және өз бетінше және балалар ұжымдарымен жұмыс істеу ерекшеліктеріне дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Би композициясы
    Несиелер: 5

    Би композициясы, оның оқу процесіндегі орны. Композиция хореографиялық шығарманы құру үдерісі ретінде. Негізгі хореографиялық шығарма композициясының компоненттері (драматургия, музыкалық-хореографиялық бейне, хореографиялық мәтін, композициялық сурет). Форманың және мазмұнның бірлігі. Музыкалық шығарманы талдау. Шығарма бойынша өзіндік жұмыс: жеке, жұптық композиция, зерделенген би үлгілері негізінде. 3,4 орындаушыларға композиция жасау (тақырыбы, хореографиялық лексика, сурет).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Имиджиология
    Несиелер: 3

    Имиджиология тарихы дербес ғылыми-қолданбалы пән ретінде оқытылады; қазіргі қоғамдағы имиджелогияның рөлі анықталады; негізгі ұғымдарды қамтитын имиджелогияның негізгі тұжырымдамалары қарастырылады; имидж құрылымы, оның құрамдас бөліктері зерттеледі; имидждің қазіргі заманғы типологиясы зерттеледі; имидждің функциялары мен маңызы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Студенттердің театр өнерінің даму заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру, алған білімдерін одан әрі шығармашылық жұмыстарында қолдануды ескере отырып, студенттерді театр және драматургия тарихымен таныстыру. Ежелгі театр. Эллиндік театр. Ежелгі Рим театры. Ортағасырлық театр. Еуропалық, итальяндық, испандық, ағылшындық ренессанс театрлары. Француз театрындағы классицизм. Ағылшын, француз, итальян, неміс ағарту театрлары. Орыс театры. ТМД елдерінің театрлары. Шығыс театры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    "Өнер тарихы" курсы студенттерді өнердің тарихи морфологиясымен, бейнелеу өнерінің эстетикалық және семантикалық ерекшеліктерімен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер бастапқы қоғамнан бастап, ХХ ғасырға дейінгі шетел және отандық өнердің даму тарихы мен көркемдік үрдісінің ерекшелігі туралы негізгі теориялық ережелермен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық балдық биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Латын Америкасы биін зерттеу, Student, Associate, Member және Fallow топтарына сәйкес келетін фигуралардың негізгі элементтерін, композицияларды игеру. Әдістеме мен кәсіби дағдыларды меңгеруде одан әрі дамыту – копусты, аяқтарды, икемділікті, икемділікті, орнықтылықты дұрыс қою. "Самба", "Ча-ча-ча", "Джайв", "Румба", "Пасодобль" билерінің пайда болу және даму тарихы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахна қозғалысының негіздері
    Несиелер: 6

    Режиссураның құралы ретінде пластика, сахналық қозғалыс арқылы бейнелі-пластикалық ойлауды дамыту. Акробатикалық жаттығулар: тепе-теңдікті сақтау (дененің тепе-теңдігін қолдайтын тіректің нүктесімен екі аяқты, бір аяқты, бір иықты, бір қолды, қол саусағын, өкшені немесе дененің кез келген басқа нүктесін ұстай алады); құлау; секіру; құмыралар; қолдау; тасымалдау. Пантомима негіздері: "толқынды" техника; "қабырғалар" техникасы; пантомимикалық жорықтар; күш, салмақ елесін; жылдамдық иллюзиясы (қозғалыс жылдамдығын басқару, жылдамдық ойыны, жарылыс реакциясына қабілеттілік; жұмсақ және жылдам тежеу, әрекетті өзгерту процесін басқару).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Хореографияны орындаудың қажетті техникасын, жеке көркем интонациясын, орындаушылық стилін көрсетеді.

  • Код ON7

    Өзіндік бірегей хореографиялық композициялар мен бейнелерді жасау мақсатында хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, идеяны, мәнін, көркемдік бейнесін түсіндіру үшін хореографиялық шығармалардың түрлі формаларын жасау принциптерін талдайды.

  • Код ON5

    Өнер тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін, өнер стилін, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективасына өзінің дәлелдік көзқарастарын негіздеу үшін кез келген түрдегі көркем шығармаларды бағалайды.

  • Код ON6

    Хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі және олардың құрылымдау принциптерін қолдану, хореографиялық пәндерді меңгеруді ұйымдастыру тәсілдерін, қарапайым комбинациялардан бастап шағын музыкалық-хореографиялық формаларға дейінгі оқу би композициясын құру, балетмейстермен, концертмейстермен жұмыс жасау, би сабағының импровизациялық аккомпанементін модельдеу.

  • Код ON1

    Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білім негіздерін, дүниежүзілік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдар туралы білімдерін идеялық-азаматтық ұстанымын қалыптастыру және осы білімдерін іс жүзінде қолдана білуді ұғынады.

  • Код ON2

    Салауатты өмір салты дағдыларын гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал жағымсыз сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес қалыптастырады.

  • Код ON3

    Үш тілде - қазақ, орыс және бір шетел тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын жүзеге асырады, серіктестермен вербалды және вербалды емес өзара іс-қимыл құралдарын, кәсіби лексиканы қолданады.

  • Код ON4

    Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолданады; компьютермен, соның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде жұмыс істеу дағдысын қолданады.

Top