Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01707 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы түсініктерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару психологиясындағы жағдайларды шешеді. Топтарда жұмыс істей отырып, топтармен және ұжымдармен тиімді өзара әрекеттесудің, жанжалды жағдайларды шешудің әдістері мен әдістерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда кәсіби және ғылыми саладағы коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті тілдік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жұмыспен қамту мәселесі. Жұмыс іздеу. Менеджмент шеберлігі. Іскерлік қарым-қатынас этикеті. Келіссөздер, іскерлік кездесулер. Кадр қызметі. Адам ресурстарын басқару. Маркетинг. Клиентке қызмет көрсету. Жаңа технологиялар мен инновациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өлке халықтарының фольклорлық дәстүрлерінің өзара байланысы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық әдеби байланыстар мен қатынастарды, көркем мәтіндердегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды зерттеу. Негізгі бөлімдер: салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі мәселелері, ұғымдары мен терминдері. Ұлттық, аймақтық және әлемдік әдебиет. "Төл әдебиет/тең әдебиет" түсінігі. Типологиялық белгілер; ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Бастапқы дереккөзді талдаудың әдіснамалық принциптері. Тұжырымдамадағы салыстырмалы әдебиеттану. Әдеби бағыттардың, әдеби жанрлардың типологиясы. Байланыс, бинарлық, генетикалық және контекстік байланыстар. Лирикалық, драмалық, эпикалық шығарманы салыстырмалы талдау. Әдебиеттің интермедиалдылығы. Ұлттық әдеби дәстүр. Мәдениеттерді салыстырмалы зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдік білім беруді жаңғырту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаңа білім беру парадигмасын зерделеу және жоғары білімді мамандардың дамуына ықпал ететін жаңа тұжырымдамаларды, технологиялар мен әдістемелерді құру, олардың өзгермелі әлемнің жағдайларына бейімделуіне, болашақ кәсіби қызметінде өзін жүзеге асыруына мүмкіндік беру. Негізгі бөлімдер: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшеліктері; үлгілік оқу бағдарламалары: оқыту мақсаттарының жүйесі, ұзақ мерзімді жоспар; оқытудағы педагогикалық тәсілдер. Саралап оқыту стратегияларын қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвопрагматика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: лингвопрагматиканың негізгі ұғымдары мен үрдістерін игеру, барлық теориялық курстарды оқу барысында алынған тіл туралы білімді жүйелеу, қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру. Негізгі бөлімдер: қазіргі лингвистикалық парадигманың негізгі белгілері. Антропоцентрлік парадигма және оның лингвистикадағы рөлі. Лингвопрагматиканың пайда болуының философиялық негізі және теориялық алғышарттары. Тілдік бірліктердің мағынасындағы семантикалық және прагматикалық өзара әсер контекстіндегі прагматика, семантика және синтаксис арақатынасының түсініксіздігі. Лингвопрагматиканың терминологиялық минимумы. Тілдік коммуникация әлеуметтік қызмет түрі ретінде. Коммуникативті жағдай және оның компоненттері. Ниет прагматикалық мағынаның негізгі құрамдас бөлігі ретінде. Сөйлеу қарым-қатынас бірлігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның мәнін және оның мақсатын, функцияларын; ғылымның құрылымын, ғылымды әлеуметтік институт ретінде; ғылымның пайда болуын, оның кезеңдерін; ғылымның дамуындағы ғылыми революциялардың рөлін; ғылымның дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктерін; гуманитарлық, жаратылыстану және техникалық ғылымдардың мәнін зерделейді; көзделетін қызмет түрлері: теориялық, практикалық, дербес; оқыту әдістері: Блум таксономиясы, кейстер, жобалар және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орал өңірінің халық ауыз шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орал өңірі фольклорының(қазақ, татар, Жайық казактары) жанрлық сан алуандығын және оның әдеби дереккөздердегі көрінісін көрсету, магистранттарға Орал өңірі фольклорының жиналу тарихы туралы, оның аса беделді зерттеушілері (М. М. Тлеужанов, Е.И. Коротин және т. б.) туралы білім беру, Орал өңірін мекендеген әртүрлі халықтарының халық ауыз шығармашылығы арасындағы өзара байланысты анықтауға көмектесу...

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем әдебиетті зерттеудегі аксиологиялық тәсіл.
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың әдеби шығарманың көркемдік әлемін талдауда аксиологиялық көзқарасты игеруіне ықпал ету. Бұл автордың құндылықтарымен анықталған осы әлемнің органикалық тұтастығын анықтауға мүмкіндік береді; мәтіндерді түсіндіру, автордың оқырманмен диалогы (рухани кездесуі), үлкен тарихи уақыттағы шығармалардың болмысы (әдебиеттің тарихи қызметі) туралы ілім ретінде әдеби герменевтика туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және зерттеу пәнін статистикалық талдау саласында білім алу. Негізгі бөлімдер: ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері. Ғылыми танымның заманауи әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдері. Қазақстан Республикасында ғылыми кадрлар даярлау жүйесі. Ғылыми ақпарат. Іздеу жолдары, талдау, іздеу бағдарламалары, ғылыми ақпаратты сұрыптау ерекшелігі. Ғылыми жұмыстардың түрлері. Филологиялық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері. Филология ғылымдары саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби Жайық өңірі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орал өңірінің орыс әдебиетінің көркемдік тарихын зерделеу, орыс әдебиетінің жалпы мәнмәтініндегі біздің өлкеміздің ерекше мәдени өңір ретіндегі рөлі мен орнын, оның Қазақстан халқының мәдени мұрасын қалыптастыру мен дамытудағы маңызын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологиялық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: филологиялық зерттеулердің әдістемелік-теориялық негіздерін меңгеру. Негізгі бөлімдер: әдіснамалық негіздер, таным мақсаты. Әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми таным деңгейлері: эмпирикалық және теориялық. Танымның мәні және оның сипаттамасы. Шындықтың негізгі тұжырымдамалары. Ғылыми танымның түрлері, негізгі белгілері. Ғылыми танымның негізгі формалары: ғылыми факт, эмпирикалық заң, проблема, гипотеза, теория. Ғылыми емес таным, оның формалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми жұмыстың әдіснамалық негіздеріне оқыту, оларды нақты зерттеулердің ерекшелігін ескере отырып қолдану, кәсіби дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Міндеттері: танымның мәні, жіктелуі және сипаттамасы, оның объектісі мен пәні туралы түсінік қалыптастыру; ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнолингвистика
    Несиелер: 5

    Бұл этностың өз тілі арқылы танылу мақсатына байланысты пайда болған лингвистиканың жаңа дербес саласы. Этнолингвистика, социолингвистика, психолингвистика, статолингвистика, паралингвистика сияқты, ішкі жіктелген және табиғатты, "әлемнің тілдік бейнесінің" даму заңдылықтарын жан-жақты зерттеу барысында туындаған этнолингвистика да этнология және лингвистика ғылымдарының жалпы проблемасы аясындағы жаңа сала болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жайық казактарының фольклоры
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарға өлке тарихының ерекшеліктері, Жайық казактары фольклорының жанрлық құрамы және оның басқа халықтардың ауызша халық шығармашылығымен байланысы туралы түсінік беру, Жайық казактарының фольклорын (Е.И. Коротин және т. б.) зерттеу бойынша негізгі жұмыстармен таныстыру, фольклорлық мәтіндерді талдау дағдыларын пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Баспа және электрондық БАҚ тілі мен стилі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың өзектілігі бүгінгі таңда қоғамда қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдарының, сондай-ақ әлеуметтік желілердің тілі мен стилін талдаудың маңызды мәндерінің бірі болып табылады. БАҚ пен әлеуметтік желілердегі тіл мен стильдің маңыздылығы қазіргі қоғамның ақпараттық жүйеге айналуында цифрландыру және ғаламдық Интернет бірінші орынға шығады, себебі мұнда нақты байланыс виртуалды байланыспне алмастырылады. Виртуалды қарым-қатынас тұрғысынан тіл мен стиль электронды БАҚ пен әлеуметтік желілерге сәйкес келетін өзгерістерді қажет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психолингвистика - бұл сөйлеу әрекеті туралы ғылым, яғни психология мен тіл білімінің қиылысында пайда болған жаңа ғылым, ол адамның еліктеу қабілетінің пайда болуы мен жұмыс істеуі сияқты ұғымдарды зерттейді. Психолингвистиканың мәртебесі, оның объектісі, мақсаттары мен міндеттері, әдістері мен тәсілдері, психолингвистиканың гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары цикліндегі орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингвистикадағы мәтін және дискурс
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсында қазіргі ғылыми парадигмалардағы мәтін мен дискурстың тұжырымдамалары келтірілген; мәтін мәтін лингвистикасындағы зерттеу нысаны ретінде ұсынылған; қазіргі лингвистикадағы дискурстың қазіргі типологиялары, дискурстың құрылуының ұлттық-мәдени ерекшеліктері анықталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби шығармадағы кейіпкер және кейіпкерлер жүйесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттарға әдеби кейіпкер туралы көркем образ, шығарманың іс-әрекеті, тәжірибесі, тұжырымы туралы түсінік беру; кейіпкерлердің (кейіпкерлердің) жүйесі арқылы шығарманың шығармашылық тұжырымдамасы, идеясы қалай көрінетінін нақты мысалдармен көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкенің мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарға музыка, бейнелеу өнері және т. б. салалардағы біздің өңірдегі үздік жетістіктер туралы түсінік беру, Өлкенің мәдени мұрасының әдеби құрамдас бөлігіне, Орал өңірінің халық ауыз шығармашылығының байлығына ерекше назар аударту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін зерттеудегі аймақтық аспектілер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі әдебиеттанудағы "аймақтық әдебиет" терминінің семантикалық көлемін көрсету, Қазақстандағы орыс әдебиетін зерттеудегі аймақтық аспектке жүгіну жолдарын көрсету, Орал өңіріндегі осы жұмыстың ерекше маңыздылығын атап өту, аймақтық материалға жүгіне отырып, бірқатар орыс ақындары мен жазушыларының шығармашылығын қарастыру (В. Даль, А. Пушкин, Л. Толстой, К. Федин, В. Правдухин және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс практикалық грамматикасының қиын сұрақтары
    Несиелер: 5

    Пән морфология мен синтаксистің ең қиын мәселелеріне арналған, оларды шешуде курсты әзірлеушілер ресейлік және қазақстандық лингвистикалық дәстүрге және заманауи лингвистикалық зерттеулердің тәжірибесіне сүйенеді. Сөздердің арасындағы ең айқын және нақты грамматикалық айырмашылықтар сөйлеу бөліктерін талдау және сипаттау кезінде көрінеді. Сондықтан морфологиядағы басты проблемалардың бірі - сөздерді сөйлеу бөліктері бойынша жіктеу. Қазіргі заманғы ғылым, ұсыныстың ресми ұйымдастырылуын ескере отырып, ондағы элементтердің болжамды және номинативті минимумын анықтайды. Предикативті минимум оның грамматикалық жеткіліктілігінің талаптарын қанағаттандыратын сөйлемнің қайталанатын элементтерінен тұрады. Курстың міндетіне А.А. Шахматов, В.А. Белошапкова және т. б. көрнекті ғалымдардың гипотезаларымен танысу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау
    Несиелер: 5

    "Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау" пәні кез келген бейіндегі жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың бір бөлігі болып табылады. Курс ғылыми мәтінді (оның ішінде мультимедиялық презентация түрінде) құру және редакциялау технологияларын оның формасы мен мазмұнының, тілдік және семантикалық ұйымның бірлігінде меңгеруге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби шығармадағы автор, баяндаушы, әңгімелеуші
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды әдебиеттану ғылымының негізгі ұғымдарының бірі ретіндегі "автор" ұғымымен таныстыру, оларға әдебиеттің әртүрлі салаларындағы шығармалардағы авторлық принциптің ерекшеліктерін түсінуге көмектесу, эпикалық шығармалардағы "баяндаушы" және "әңгімелеуші" ұғымдары, олардың бір-бірінен айырмашылығы туралы түсінік беру (баяндаушы оқиғаны жеке емес түрде жүргізеді, ал әңгімелеуші субъекттік формалармен байланысты).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі тіл білімі мен әдеби үдерістегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты - қазіргі заманғы лингвистиканың жай-күйі, оның жекелеген мектептері мен бағыттары, олардың әдіснамасы, негізгі өкілдері мен ғылыми нәтижелері, оларды одан әрі дамыту перспективалары, отандық және шетелдік тіл теориясындағы базалық тұжырымдамалар мен теориялық жүйелер туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: қазіргі заманғы тіл теориясының жай-күйі туралы мәліметтерді жүйелендіру, Қазақстанда және шетелде лингвистиканың алуан түрлі тұжырымдамаларының даму ерекшелігін белгілеу, Қазіргі тіл білімінің принциптерімен, үрдістерімен және парадигмаларымен, отандық және шетелдік тіл теориясындағы өзекті тұлғалар туралы мәліметтермен таныстыру, жалпы филологиялық білімдерін кеңейту және тереңдету және аспиранттарды олардың ғылыми тақырыбы аясындағы зерттеу қызметіне дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Академиялық адалдықтың негіздері мен қағидаттарын ұғына отырып, қазақстандық қоғамдағы саяси, экономикалық, мәдени-тарихи жағдайға бағдарланады

  • Код ON2

    Білім беру саласындағы жаңа стандарттарды, оқу бағдарламаларын, педагогикалық тәсілдерді, қашықтықтан оқыту технологияларын, оның ішінде инклюзивті білім беру негіздерін білетін кәсіби жағдайларды жобалайды

  • Код ON3

    Көпшілік алдында сөз сөйлеуде, кәсіби қызметтегі ғылыми пікірталастарда өз көзқарасын қорғайды

  • Код ON4

    Заманауи тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан бағалайды, гипотезалар жасайды және ҒЗЖ ұйымдастыру мен жоспарлауда оларды эксперименттік тексерудің жолдарын ұсынады

  • Код ON5

    Мемлекеттік, сондай-ақ орыс, ағылшын тілдерінде сындарлы диалог құру арқылы кәсіби қызметте қабылданған тұлғааралық қатынастар, коммуникативтік стратегиялар мен тактикалар деңгейін жетілдіреді

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте лингвистикалық және әдебиеттану ғылымының әдістерін қолданады

  • Код ON7

    Әлеуметтік-гуманитарлық салада филологиялық білімді пайдаланумен байланысты кәсіби қызметті ұйымдастырады.

  • Код ON8

    Диахрония мен синхрониядағы тілдік бірліктер мен санаттарға, сондай-ақ көркем мәтіннің жанрлық және стилистикалық ерекшеліктеріне қарама-қарсы-салыстырмалы талдау жүргізеді.

  • Код ON9

    Жеке ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін пайдалана отырып, психологиялық-педагогикалық және филология ғылымдары саласында зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON10

    Филологиялық пәндерді оқытудың жоғары теориялық және әдістемелік деңгейі мен педагогикалық менеджментті түсіну арқылы қазіргі филология ғылымының проблемаларын шешеді.

Top