Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01404 Музыкалық білім в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар өз бетінше жалпылама талдау жүргізе алуы, зерттеу мақсаты мен міндеттерін қалыптастыруы керек; зерттеу әдістерін таңдау және зерттеуді жоспарлау және жүргізу; зерттеу нәтижелері бойынша ғылыми баяндамалар, шолулар, жарияланымдар дайындау мүмкіндігі болуы; өзекті әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша пайымдауларды қалыптастыру үшін қажетті деректерді заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана білу, жинау, өңдеуді білу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар музыканы оқытудың теориясы, тарихы мен әдістемесі, эстетикалық тәрбие мен музыкалық тәрбие саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге байланысты заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру қабілетін игереді. Пәнді меңгерудің түпкі мақсаты – магистранттарды бітіру біліктілік жұмысын (БҚЖ) – магистрлік диссертацияны жазуға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылым саласында танымдық іс-әрекет дағдыларын меңгереді; ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсініктерді қалыптастырады; түлектердің философиялық және әдістемелік мәдениетін қалыптастыру, бұл олардың кәсіптік қызмет аясын айтарлықтай кеңейтіп қана қоймай, соңғысын рефлексиялы және тиімді етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттарға ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін негізгі білімдер мен дағдылар жүйесін қалыптастырады; кәсіптік білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, өз бетінше ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен тәжірибелерді жүргізу дағдыларын қалыптастырады; диссертациялық жұмыс барысында әзірленген ғылыми тақырыптар бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалану ерекшеліктерін зерттейді; мәліметтерді талдау мен өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 6

    Магистранттар түркі халықтарының ең бай тарихы мен мәдениетін зерттейді, ұлттық тарихтың туысқан халықтардың өткені мен бүгінімен органикалық байланысын көрсете отырып, түркі бірлестігінің бірлігін ашады. Түркі халықтарының тарихы – дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі болып саналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс музыкасының эстетикасы
    Несиелер: 6

    Магистранттар Қазақстан тарихының көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі негізгі кезеңдері туралы, этногенездің сабақтастығы мен сабақтастығы, қазақ халқының мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуы туралы объективті тарихи білімді меңгереді; қазіргі өнер ғылымының эстетика саласындағы қазіргі тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс мәдениетінің музыкасы
    Несиелер: 6

    Магистранттар педагог-музыканттың теориялық білімінің негізін құрайтын Шығыс музыкалық мәдениетінің музыкалық өнерінің мәнерлі құралдары туралы тарихи-теориялық мәліметтер ауқымын меңгереді; гуманитарлық білімнің әртүрлі салаларында және ең алдымен өнер тарихында бар ғылыми көзқарастарға назар аудара отырып, Шығыстың музыкалық өнерінің жалпы өнер тарихында және отандық өнер тарихында алатын орны туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары педагогикалық білім беру саласындағы қажеттіліктер, қызығушылықтар туралы білімдер кешенін қалыптастырады, психологиялық-педагогикалық және жалпы мәдени блоктардағы пәндерді оқу тәжірибесін жинақтайды, білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастырады; білім беру, әлеуметтік саладағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби шеберлікке шығармашылық дайындық
    Несиелер: 5

    Магистранттар әртүрлі стильдегі, жанрдағы шығармаларды, соның ішінде классикалық, романтикалық және қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын концерттік орындауға дайындайды; заманауи орындаушылық саласында олардың әрі қарайғы қызметіне қажетті білімді меңгеру, халық аспаптық мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдері мен тенденцияларын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық мәтінді компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыканың барлық жанрындағы классикалық шығармалар негізінде мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы білім жүйесін, сонымен қатар көркемдік талғамын қалыптастырады; музыка саласында әртүрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын дамытады; компьютерлік бағдарламаларды өз бетінше әзірлеуге, MIDI файлын құруда шығармашылық шешімдердің дербестігіне дайындығы мен қабілеті ынталандырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі қазақ музыкалық мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазақ музыкасының ерекшеліктері мен қалыптасу процесі туралы түсінік алады; рухани мәдениет салаларын зерттейді; қазақтың дәстүрлі мәдениетінің негізгі институттары, қазақ халқының дәстүрлі рухани мәдениеті туралы негізгі зерттеулермен, діннің тарихи дамуымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-педагогикалық білім берудегі статистикалық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттарда музыкалық-педагогикалық диагностика туралы жалпы түсінік қалыптасады, музыкалық білім беру саласындағы эксперименттік жұмыстарға дайындалады; қазіргі ғылым мен білімнің даму тенденцияларын, білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық мәселелерін түсінуді қамтамасыз ететін білімді, қабілет пен дағдыны, сондай-ақ жеке қасиеттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық стиль көркемдік мәдениет аясында
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкалық стиль ұғымын меңгереді: ұғымдар, мәселелер, пікірлер. Педагог-музыканттың практикалық іс-әрекетінде музыкалық-стильдік тәсілді жүзеге асыру механизмдерімен танысады. Олар музыкалық-стильдік кеңістік: шығу тегі, даму жолдары: педагог-музыкант тұлғасын эстетикалық-құндылық қалыптастырудағы музыкалық-стильдік көзқарас туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі ән сабағының компьютерлық технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыка сабағында мектепте қолданылатын ең танымал заманауи компьютерлік технологиялармен танысады; операциялық жүйелерді дамытудың заманауи тенденцияларымен танысады; танымал қолданбаларды пайдалану бойынша білімдерін жетілдіреді; мультимедиялық қосымшалармен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка пәнінің мұғаліміне дәріс оқу
    Несиелер: 5

    Магистранттар шешендік өнердің негіздерін, әсерлі сөйлеуді құрастыру принциптерін іс жүзінде меңгеруді, дәріс (дәріс-концерт) тақырыбының даму ерекшеліктерін және онымен сөйлеудің бастапқы дағдыларын дамытуды; сөйлеу мәдениеті мен ойлау мәдениетін меңгеру жолдарын жаттықтыру; сөйлеудің монологтық және диалогтық формаларын, сондай-ақ тыңдаушыларға әсер етудің әртүрлі құралдарын қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылықты дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқу үрдісі субъектілерінің шығармашылығы мен шығармашылығын дамыту әдістемесі тұрғысынан кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады; шығармашылық пен шығармашылық белсенділікті дамытудың психологиялық-әдістемелік негіздері туралы білім жүйесін қалыптастырады; шығармашылықты кешенді дамытудың заманауи технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка біліміндегі орындау мәдениеті
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыка репертуарынан пәнді меңгеруге қойылатын талаптар деңгейіне сай келетін әлемдік және ұлттық мәдениеттің озық туындылары негізінде жеке қасиеттер мен кәсіби аспаптық, орындаушылық және әртістік шеберліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкалық білім берудегі ғылыми-техникалық прогресс дамуының негізгі бағыттарын меңгереді; заманауи технологиялардың жаратылыстану негіздері туралы кеңейтілген идеяларды қалыптастырады; заманауи технологиялар мен инновацияларды, сондай-ақ өндіріс процесін басқарудағы кәсіби құзыреттерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білімі бар маманның біліктілік сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Магистранттар болашақ маманның кәсіби және тұлғалық дамуының маңызды кезеңі болып табылатын жалпы ғылыми, кәсіптік біліктілік шеңберінде қажетті жоғары оқу орнының педагогикасы саласындағы құзыреттер кешенін қалыптастырады; курс кәсіби білім, құзыреттілік жүйесін кеңейтуге және тереңдетуге, магистранттардың жоғары білім беру жүйесі, оның ғылыми негіздері, қазіргі кезеңдегі университет мектебінің білім беру моделінің динамикасының факторлары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу және тәжірибелік жұмыстың синтезі
    Несиелер: 3

    Магистранттар жүйелерді, әсіресе әртүрлі деңгейдегі ақпараттық жүйелерді талдау, синтездеу және модельдеу үшін жеткілікті құзыреттер жиынтығын алады. Оқу пәнінің міндеттері – ұйымдастырушылық, басқарушылық, жобалау және ғылыми-зерттеу іс-әрекеттері үшін білім, білік және дағдыларды меңгеру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Концерттік-орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 5

    Магистранттар ансамбльдік орындаушылық саласында терең білімі бар, сүйемелдеуге шығармашылық көзқарасы, қатал көркемдік талғамы, музыкалық шығарманың көркемдік мәнін шынайы түсінетін кең бейіндегі музыкант-әртістің білім алу формаларын түсінеді; олар ансамбльдік музыкалық шығарманы орындау принциптеріне сәйкес шығарманы орындауға шығармашылық көзқарасқа, камералық вокалдық ансамбльдегі солист рөлін дұрыс түсінуге тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мастер-класс өткізу әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттарда озық педагогикалық тәжірибені таратудың тиімді нысандарының бірі шеберлік сабақтарын өткізу дағдылары қалыптасады; оқу жоспарының белгілі бір тақырыбы бойынша сабақтарды өткізудің оңтайлы ұйымдастырылуын және әдістемесін көрсетуді үйрену, оң оқыту тәжірибесін алу, оқытудың жаңа әдістері мен техникалық оқу құралдарын қолдану тәртібі туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық қызметтің психофизикалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Магистранттар адамның психофизикалық дамуының заңдылықтары туралы негізгі ұғымдарды және ғылыми негізделген түсініктерді меңгере алады; дамуында және мінез-құлқында ауытқуы бар балалардың жастық даму заңдылықтарын зерттейді. Объективті психофизиологиялық критерийлерге негізделген әдістемеде ұсынылған әдістер, тәсілдер, жаттығулар көмегімен шығармашылық әрекетті тереңірек және тиімдірек зерттей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка бағдарындағы маманның кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    Магистрант оларды кейін практикада қолдану үшін қажетті практикалық және теориялық білімдер жиынтығы бар жоғары білікті маманның дағдыларын меңгереді. Орындаушылық тәжірибеде негізгі орындардың бірі репертуар таңдауына беріледі, мұнда интеллект, көркемдік талғам, шығарманы түсіндіруге шығармашылық қатынас, орындау мәнерлілігінің жетілдірілуі ерекше мәнге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 5

    Магистранттар аспапта ойнаудың техникалық және орындаушылық дағдыларының кешенін қалыптастырады, музыкалық мәдениет қазынасынан және көрнекті классикалық және қазіргі заманғы композиторлардың классикалық мұрасынан үлкен көркемдік репертуарды, магистранттардың практикалық базасын, олардың мәдени-этикалық идеяларын, музыкалық және орындау көкжиегі, аналитикалық ойлау, эрудицияны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық репертуарды орындау
    Несиелер: 5

    Магистранттарда әртүрлі жұмыстарда бағдарлау, күрделілік дәрежесіне қарай педагогикалық материалды тарату қабілеттері қалыптасады; жеке студентке берілген тапсырмалар негізінде жұмыстарды іріктеуді жүзеге асырылады; Студентті музыканың әр түрлі жанрлары мен стильдерімен таныстыру мақсатында шығармаларды іріктеу жұмыстарын жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы музыкалық білім беру педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар Қазақстандағы музыкалық білім берудің қазіргі жағдайын зерттеуі керек. Модульдің мазмұны мыналарға негізделген: педагог-музыкантты дайындауға кәсіби бағдар; музыкалық-педагогикалық ғылым мен практиканың интеграциясы, магистранттың шығармашылық іс-әрекетінде тәжірибе жинақтау, оның педагогикалық шеберлігін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тренинг тобымен жұмыс істеу әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқу жұмысының теориясы, әдістемесі бойынша білімдері мен дағдыларын кеңейтеді және тереңдетеді; нақты білім беру міндеттерін шығармашылықпен шешу, қазіргі қоғамдағы білім беру теориясы мен тәжірибесінің заманауи мәселелерін талдау және нақтылау қабілетін қалыптастыру, студенттерге жастарды тәрбиелеу саласындағы ғылыми-педагогикалық тәжірибені теориялық, әдістемелік және оқу-әдістемелік қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі заманғы композиторларының шығармашылығы
    Несиелер: 3

    Магистранттар Қазақстандағы кәсіби музыканың даму тарихы, музыкалық жанрлар мен стильдердің дамуы туралы музыкалық-тарихи мағлұматтар, Қазақстан композиторларының шығармашылық жолы туралы мәліметтер алады; қазақ музыкасының тарихындағы тарихи қалыптасу кезеңдері, қазақтың кәсіби музыка мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері туралы, қазақ халық композиторларының шығармашылығы туралы тарихи-теориялық білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогикадағы шығармашылық қызметі
    Несиелер: 5

    Магистрант қазіргі музыкалық педагогиканың принциптерін меңгереді, болашақ мұғалімдердің шығармашылық педагогикалық қабілеттерін дамытады, болашақ педагогикалық қызметке деген сүйіспеншілік пен қызығушылықты тәрбиелейді; шығармашылық оқу-тәрбие процесін әдістемелік сауатты жоспарлау және жүзеге асыру, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру, олардың көркемдік талғамын және жалпы мәдени деңгейін дамыту қағидаларын игереді; теориялық курстарда алған білімдерін іс жүзінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкалық шығарманы меңгеру процесінде оқыған музыкалық аспапта орындау дағдыларын, жұмыс әдістемесін қалыптастырады. Олар әртүрлі стильдегі, дәуірдегі, күрделілігі әртүрлі бағыттағы аспаптық шығармаларды зерттейді. Орындалу тарихы туралы білім алады. Курстың мазмұны музыкалық аспаптарды конструктивті және техникалық жетілдіруге байланысты мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудегі интеграциялық процестері
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкалық білім беру саласындағы ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау, жетекшілік ету, үйлестіру әдістемесін және қазіргі заманғы әдістерді, әдістемелерді және басқару технологияларын қолдану арқылы оның мақсаттарына тиімді жетуге және белгілі бір нәтижелерге жетуге бағытталған құрылымды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім беру педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкант тұлғасын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттарын зерттейді; музыканттың іс-әрекетіндегі танымдық процестерді қалыптастырудың тәрбиелік жағдайлары, педагогикалық қарым-қатынас стильдері; технология арқылы көркемдік-педагогикалық, педагогикалық көркемдік, әдістемелік және мәдени тәрбиелік іс-әрекеттерді пайдалану іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика
    Несиелер: 3

    Магистранттар музыкалық іс-әрекет психологиясының кең және жүйелі біліміне негізделген кәсіби дайындық кешенін меңгереді; музыканы шығару, музыканы қабылдау және шығару барысында адамның психикалық әрекетін ашатын ұғымдарды меңгереді; музыканттың кәсіби қызметін психологиялық талдау принциптерін меңгереді. Олар музыкалық білім кешенін, практикалық тәжірибені берудің тиімді жолдарымен, әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық терапия
    Несиелер: 5

    Магистранттар тұлғааралық қарым-қатынас процесінде музыкалық терапияны қолдану және қолдану дағдыларын дамытады, онда білікті музыкалық терапевт музыканы және оның әсер етуінің барлық аспектілерін - физикалық, эмоционалдық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эстетикалық және рухани - жақсарту немесе оқушының денсаулығын сақтау мақсатында пайдаланады,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби музыкалық педагогикалық дағдылар
    Несиелер: 5

    Магистрант кәсіби музыкалық білім беру жүйесінің қызметін реттейтін құқықтық құжаттарды меңгереді; кәсіптік білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен логикасы, оқушылар мен студенттердің өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі тәрбиелеуін ұтымды ұйымдастыру әдістерін, педагогикалық музыкалық білім берудің заманауи өнімді технологиялары мен жүйелерін, кәсіптік білім берудің философиясы, педагогикасы және психологиясы бойынша отандық және шетелдік дереккөздерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектептің педагогика және психология білімін қолдана отырып, жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясы ерекшеліктерін және әртүрлі психодиагностикалық әдістерді кәсіби қолданады

  • Код ON5

    Мәдениетпен, өнермен, кәсіби музыкалық терминологиямен, орындаушылық шеберлікпен байланысты кәсіби қызмет жағдайында алған теориялық білім мен практикалық шығармашылық жұмыс дағдыларын жүзеге асырады

  • Код ON8

    Қазақстандағы және шетелдердегі жоғары білім беру педагогикасының негізгі жетістіктерін, мәселелері мен даму тенденцияларын, сондай-ақ педагогикалық іс-әрекетті модельдеудің заманауи тәсілдерін бағалай отырып, университет педагогикасы мен психологиясы саласында алған жүйелі білімдерін пайдаланады.

  • Код ON3

    Оқу процесінде музыкалық білім берудің іргелі негіздерін және оның басқа ғылымдармен өзара байланысын, жоғары мектептегі ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік жұмыс негіздерін, әртүрлі білім беру технологияларын білуді қолданады

  • Код ON6

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі мен музыкалық білім беру саласында іргелі теориялық-әдіснамалық дайындықты синтездейді

  • Код ON2

    Кәсіби менеджмент негіздері саласында білім, білік және дағды алуға байланысты мақсаттарды талдайды және нақтылайды

  • Код ON4

    Өзінің кәсіби қызметінде осы білімдерді қолдана отырып, ақпаратты жинаудың, сақтаудың, өңдеудің компьютерлік әдістерін тәжірибеде қолданады

  • Код ON1

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулер контекстінде идеяларды дамыту және қолдану үшін негіз болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған білім мен дағдыларды пайдаланады

Top