Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 География в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Қазақстандық құқықтық институттар мен оның негізгі салаларын сипаттайды. Қазақстан республикасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерттейді. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 6

    Географиялық қабықтың құрылысын, құрамдас бөліктерін, шекарасын, өзіне тән сапалық ерекшеліктерін, қалыптасу кезеңдерін, құрылымы мен кеңістіктік жіктелуін, негізін заңдылықтарын оқытады. Қоршаған орта мен қоғамның өзара қарым-қатынасын, ҒТР кезеңіндегі адамзаттың ғаламдық келелі мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 4

    Топырақтың түзілу заңдылықтарын, механикалық құрамын, табиғат жағдайларының өзгеруіне байланысты әр түрлі топырақ типтерінің кеңістіктік таралуын оқытады. Ақпараттық фактор ретінде педасфераның әр түрлі деңгейдегі географиялық зерттеулердегі маңызын, қоршаған ортаның антропогендік өзгеруінің топырақ жамылғысының жағдайына әсерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дүниежүзінің жалпы физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Жеке материктер мен мұхиттардың жер бедерінің, климатының, ішкі суларының, топырағының, өсімдіктер жамылғысы мен жануарлар дүниесінің қалыптасуы мен таралу заңдылықтарын, адамның шаруашылық әрекетінен қоршаған ортаның өзгеруіне байланысты қазіргі экологиялық мәселелері, оларды шешу жолдарын оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Картография және топография негіздері
    Несиелер: 5

    Картография пәні мен құрылымын, географиялық картаның элементтерін, жіктелуін, топографиялық, топографиялық шолу және ұсақ масштабты карталардың мазмұнын бейнелеу әдістерін оқытады. Электронды тахометр мен GPS/Глонассғарыштық қабылдауыштарының негізінде аумақты картаға түсірудің заманауи технологияларын, картографиялық географиялық ақпараттық жүйелерді қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы геология
    Несиелер: 5

    Жер қартысының заттық құрамын, оның ішкі қабықтарын, жер қыртысының қыртысын, тау жыныстарын және оларды түзетін басты минералдарды оқытады; Жер қыртысындағы тау жыныстарының әр түрлі жатыс бағыттары мен геологиялық қималар бар геологиялық карталарды оқу тәсілдерін меңгертеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылар дамуының физиологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жас өспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жас өспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы геоморфология
    Несиелер: 5

    Метаморфизм түсінігін және олардың түрлерін, метаморфты тау жыныстарының түрлері мен петрографиялық мәліметтерді іс жүзінде геологиялық барлау жұмыстарында, пайдалы қазбалар кендерін барлау және іздеу, қорын болжау барысында қолдануылуы мүмкіндіктерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы гидрология
    Несиелер: 6

    Су нысандарының жалпы жағдайын, су ресурстары қорларының таралуы мен бөлінуін, адамның шаруашылық әрекетінің олардың режимі мен сапасына тигізетін антропогендік әсерін, су ағыны мен су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттарын анықтау мен өлшеудің техникалық құралдарын, гидрологиялық есептеулердің теориялық және әдістемелік негіздерін, оларды су шаруашылық жүйелерін жобалау мен пайдалануда қолдану мәселелерін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Далалық және қашықтықтан зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Білімерлердің зерттелетін жергілікті жерде далалық зерттеулер жүргізу әдістерімен кезеңдері; жиналған мәліметтерді өңдеу және аумақтың ірі масштабты пландарын құру әдістері; аумақты қашықтықтан зерттеу әдістері, әуеғарыштық түсірілімдерді талдау негізінде тақырыптық карталарды құру әдістері туралы білім негіздерін меңгертуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы экономикалық география
    Несиелер: 5

    Дүние жүзінің жеке елдері мен аймақтарының шаруашылығының салалық құрамы, әлеуметтік-экономикалық үрдістердің кеңістіктік факторлары туралы білім жүйелерін қалыптастырады және сол факторларлдың дүние жүзілік шаруашылықтың дамуындағы рөлін талдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық картографиялық ресурстарды пайдалану әдістері
    Несиелер: 5

    Білімгерлерге электронды картографиялық ресурстарды (сандық карталарды оқып, олардың орналасқан жерін, географиялық нысандар мен аумақтардың сандық және сапалық көрсеткіштерін, олардың сипаттамалары мен талдауларын анықтау) пайдалану мүмкіндерін меңгертуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Метеорология және климатология негіздері
    Несиелер: 6

    Ауаның құрамын, атмосфераның құрылысын, Ғаламшардың табиғат қабықтарының өзара әрекеті жүйесіндегі алатын орыны мен рөлін, атмосферадағы үрдістердің негізгі заңдылықтарын, климаттың алуан түрлілігі, біздің ғаламшардың ауа райы мен климатын қалыптастыратын негізгі факторлар туралы білім негіздерін меңгертеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Жердегі тіршіліктің өмір сүру ареалының бөліну заңдылықтарын, қазіргі флора мен фаунаның шығу тегі мен пайда болу тарихын, тірі ағзалардың географиялық таралуы мен олардың себептерін қарастырады. Ареалдар туралы ілім негіздерін, құрылықтың флоралық, фауналық патшалықтарға зоналық биомдарға бөлінуін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудың жаңа тұрғылары
    Несиелер: 5

    Білім беру нәтижелерін білім беру жаңарту жағдайында өлшемдік бағалаудың теориясы мен технологиясы туралы білімді меңгертуге бағытталған; оқушылардың оқу нәтижелерін өлшемдік бағалаудың негізгі ережелерін, тәжірибелік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін ақытады; бағалау тетіктері мен өзін өзі бағалау, түйінді құзіреттілікті қалыптастыру тетіктерін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның табиғаты, геологиялық құрылысы жер бедері, климаты мен ішкі сулары, топырағы мен органикалық дүниесі, табиғатының адамдардың шаруашылық әрекетінен өзгеруі, табиғат қорғау шаралары, ірі физикалық-географиялық аймақтары қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геоақпараттық технологиялар әдістері
    Несиелер: 5

    Геодеректердің қағидаларын, тәсілдерін, дәрiстердi технологиялау, жинақтау, жүйелеу, сақтау, картографиялау, үлгілеу, тарату және мәліметтер базасын құру әрекеттерiне арналған алгоритмдердің негізін үйретеді. Классикалық география және картография дәстүрлерi мен әдiстерiн, теориясын, қолданбалы математика, және компьютерлiк техниканың мүмкiншiлiктерiн үйлестіруді, географиядан ғылыми зерттеу жұмыстарында қолдануды жетілдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Географиялық, тарихи, әдеби, және этномәдени сипаттағы білімдерді біріктіреді, өлкетану әдебиеттерімен, археологиялық және картографиялық материалдармен танысу негізінде өлкетану жұмыстарын жүзеге асыру туған жері мен өлкесін зерттеу икемділік-дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геожүйелерді үлгілеудің геотехнологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс географиялық зерттеу нысаны – құрылымы мен дәрежесі әртүрлі сипаттағы табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелердің ГАЖ-ын құру, бейнелеу және үлгілеу үдерістері туралы теориялық білімдерін қалыптастырады. Геожүйелер туралы кеңістіктік және құрылымдық ақпаратты зерттеу нәтижелерін үлгілеуді жоғары сапалы деңгейде жүзеге асыруға, математикалық, физикалық әдістерді және табиғи үлгілеуді қолдана отырып, экологиялық және географиялық жүйелерді зерттеуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі мектеп талаптарын, жан-жақты дамыған саналы тұлғаларды дайындау міндеттерін назарға ала отырып, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқытудың әдістерін, мазмұнын және ұйымдастырылуын ашып көрсетеді. География пәні мұғалімі қызметінің теориялық және практикалық негіздерін оқытады, яғни болашақ мамандыққа деген қызығушылықты қалыптастыруға мүмкіндік беретін, оған дайындықты және оқытушының тұлғалық, кәсіби қаситеттерін көрсететін орта дайындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Географиялық атауларды (топонимдер) жан-жақты зерттеу, тарихты зерделеу және топонимдерді талдаудың маңыздылығын, жалпы географиялық және арнайы топонимикалық терминологияларды білуге деген қызығушылық қалыптасады; атаулар аудармаларының қазіргі заманғы проблемаларын түсіну, географиялық ғылымдағы атын өзгерту, географиялық атаулардың бастапқы ақпарат пен білім көздеріндегі және тарихи ақпараттардағы мәні мен мағынасын анықтауға деген зерттеушілік дағды қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жерді қашықтықтан зондылау технологиясы
    Несиелер: 5

    Жерді қашықтықтан зондылау (ЖҚЗ) технологиясы зерттеушінің аяғы жетуге қиын, тіпті мүмкін емес аумақтардың табиғи ортасында болып жатқан өзгерістерді ғарыштық суреттерді спектралды өңдеу арқылы зерттеу әдісі. Бұл биік таулы аумақтар, биік таулардың өзен аңғарлары, автомобиль жолдары жоқ тұйық, ағындысыз, шаруашылықта пайдаланылмайтын, адам мекендемейтін жер телімдері. ЖҚЗ технологиясы электромагниттік таралу, сенсорлар мен платформалар, ғарыштық суреттерді дешифрлеу, сандық кескіндерді өңдеу, қашықтықтан зондылау мәліметтерін қолдану әдістерін енгізуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Қала құрылысы, қала жүйелерін оқып-үйренудің тарихи-географиялық, әлеуметтік, экономикалық-географиялық және басқа астарларын оқытады. Кенттенудің ғаламдық сипат алған күрделі үрдістерін, қоныстану жүйелері мен қала дамуының стратегиясының күрделі географиялық тұрғылары, қалаларды жобалау негіздері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 5

    Сакралды географияның зерттейтін нысандарын, зерттеу әдістері мен киелі орындардың атқаратын қызметін, Қазақстанның республикалық, өңірлік және жергілікті маңызы бар бірегей палеомәдени, тарихи және табиғи киелі орындардың кеңістіктік таралу ерекшеліктерін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Геоэкология және табиғатты пайдалану негіздері
    Несиелер: 5

    Жер жүйесіндегі геосфералардың экологиялық рөлі туралы, техногенез нәтижесінде пайда болған табиғи-антропогендік және геотехникалық жүйелердің жұмыс істеуі туралы, оларды зерттеу әдістері туралы, Қоршаған ортаны оңтайландыру саласындағы проблемалар туралы, лито-гидро-атмо-биосфераның геоэкологиялық проблемалары туралы, табиғатты ұтымды пайдаланудың географиялық негіздері, табиғат пайдалану түрлері, табиғат пайдалануды басқару әдістері, тетіктері, тетіктері, табиғат пайдалану проблемаларының туындау себептері және оларды шешу жолдары туралы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың, аумақтық табиғат кешендерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын, олардың құрылымын өңірлік және шағын деңгейдегі ландшафтарды, тірі және өлі табиғат туралы жаратылыстану ғылымдарының салаларымен таныстыру; ландшафттың құрылысы, оның компоненттері; планетарлық ойлау және оның ландшафттану ілімдерінің өзара байланысының қалыптасуын оқытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның рекреациялық географиясы
    Несиелер: 5

    Ел ішінде және жекелеген объектілерде құндылық рекреациялық ресурстарды аумақтық (кеңістіктік) бөлу жүйесін қарастырады, шығыңқы объектілер туралы білім ала отырып, сонымен қатар ұқыптылыққа тәрбиелеу және оларды туристік қызметте ұтымды пайдалану және қолдану; туристік аудандастырудың табиғаты мен сипаттамалары туралы, оны қайта қарау жолдары туралы және Қазақстанның туристік-рекреациялық аймақтары мен аймақтарының заманауи желісін зерттеу қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Геодезия негіздері
    Несиелер: 5

    Аумақты жоспарлаудағы геодезия мен картографияның маңызын қарастырады және геодезиялық приборларды пайдаланудың заманауи технологияларын мен жер бетіндегі нүктелердің орынын, географиялық және тік бұрышты координаттар жүйелерін мен нүктенің биіктігігн анықтау әдістерін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Студенттердің академиялық жазу теориясы мен практикасын игеруге, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді дамытуға, академиялық және ғылыми мәтін жазуға, сонымен қатар студенттерде ғылыми мәдениетті дамытуға, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласындағы құзыреттер жүйесі, жұмыс, алғашқы мәліметтерді жинау, ғылыми зерттеу және деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін апробациялау, тіркеу және тәжірибеге енгізуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қызмет көрсету және инфрақұрылымдар географиясы
    Несиелер: 5

    Инфрақұрылым және оның салалары туралы түсінік қалыптастырады; қызмет көрсету саласы мен географияның құрамын; қазіргі қоғамдағы қызмет көрсету секторының рөлін; тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығының проблемалары мен даму перспективаларын; қазіргі қоғам өміріндегі ғылымның маңызы, құрамы, рөлін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Елдердің табиғатын, халқын, шаруашылығын, әлемнің геосаяси кеңістігінің қалыптасу факторларын, саяси жүйесін, демография, сыртқы саясат мәселелерін, экономикалық, саяси және мәдени даму ерекшеліктерін, геосаясат пен саяси географияның теориялық ережелері негізінде әлемнің саяси картасындағы өзгерістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Білімгерлердің қазіргі жаратылыстану ғылыми білім берудің теориялық, әдіснамалық негіздерін меңгертуге бағытталған; қазіргі жаратылыстанудың ғылыми бейнесін, жартылыстану ғылымдарының зерттеу әдістерін оқытады; жаратылыстанудың біршама маңызды жетістіктері мен идеяларын; ғылым мен ғылыми білімнің адамзат қоғамының түйінді мәселелерін шешу мүмкіндіктерін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Саяси география және геополитика негіздері
    Несиелер: 5

    Геосаясаттың мәнін, мүмкіндіктерін, шекарасын, геосаяси үрдістердің негізгі түрлерін, дүниежүзілік шаруашылықтың еңістіктік құрылымын, оның дүние жүзінің жеке елдері мен аймақтарда даму үдерістерінің ерекшеліктерін, оқытады; геосаяси кеңістіктің негізгі сипаттарын, Қазақстан Республикасының геосаяси орны мен жеке өңірлерінің әлеуеттерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоэкономика және геоглобалистика негіздері
    Несиелер: 5

    Геоэкономиканың ғылымдар жүйесіндегі орынын, теориялық және қолданбалы геоэкономиканың зерттеу әдістерін, Ғылым ретіндегі геоглоболистиканың ерекшеліктерін, жалпы ғаламшарлық үрдістер мен құбылыстардың кеңістіктік көрністерін; ғаламдық экологиялық, энергетикалық, шикізаттық, азық-түліктіктік, демографиялық адамзаттың басқада келелі мәселелерінің туу себептерін мен шешу жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географияны оқытуда АКТ пайдалану әдістері
    Несиелер: 6

    Мектеп оқушыларына география пәнін оқуға деген ынтасын арттыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен қосымша техникалық құралдарды қолдануды зерттейді, олардың география пәнін оқуға деген ынтасын арттырады және интеллектуалдық белсенділіктің артуына ықпал етеді. Ұйымдастырылған және педагогикалық негізделген оқу мен сыныптан тыс жұмыстар арқылы АКТ оқу үдерісіне қосуды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұрғындар географиясы және әлеуметтік география негіздері
    Несиелер: 5

    Халықтың қалыптасу үрдісін, динамикасы мен санын, құрылымын, ұдайы өсудің типтерін, миграциясын, қоғамның аумақтық ұйымдасуынқоршаған ортамен қарым-қатынасын оқытады; еңбек ресурстары географиясын, әлеуметтік құрамы мен білім деңгейлерін, қоныстану формаларын, қазіргі демографиялық мәселелер және оларды шешу жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Физикалық және экономикалық география салалары бойынша жаңа және заманауи зерттеу әдістерін, мектеп географиясының жаңартылған мазмұнына сәйкес табиғи және әлеуметтік-экономикалық үрдістермен құбылыстарды тереңдетіп оқытудағы салыстырмалы, сандық, (қашықтықтық (аэроғарыштық) географиялық сараптау,сараптамалық бағалау, аудандастыру, үлгілеу, болжау әдістерінің маңызын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстанның табиғи ресурстық әлеуетін, халқын, шаруашылығыың құрылымын, өндіргіш күштерді орналастыру қағидаларын, дүние жүзі елдерімен сыртқы экономикалық байланыстарын оқытады экономикалық-географиялық аудандастыру және оның дамуын болжау, өндіргіш күштердің орналастыру ерекшеліктерін салыстыры және талдау мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп географиясындағы жобалау және географиялық есептерді шығару әдістері
    Несиелер: 6

    Мектеп географиясының жаңартылған мазмұнына сәйкес табиғи және әлеуметтік-экономикалық үрдістер мен құбылыстарды үлгілеу, жобалау және болжау әдістерін; физикалық және экономикалық географияны оқыту барысында табиғи үрдістер мен құбылыстардың түзілу заңдылықтарын ашуға, өндірісті орналастыру қағидаларын анықтауға мүмкіндік беретін картометриялық, климаттық, гидрологиялық және экономикалық-географиялық есептерді шығару тәсілдерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    жаңартылған білім мазмұны аясында білім беру нәтижелерін бағалау және оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, география сабақтарын жоспарлау

  • Код ON4

    білім алушылардың физиологиялық және функционалдық ерекшеліктері мен жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру

  • Код ON1

    географиялық пәндер тарауларының жалпы теориялық ережелерін түсіндіру

  • Код ON7

    ГАЖ технологияларын, географиялық ақпаратты өңдеудің статистикалық, математикалық, картографиялық әдістерін қолдана отырып, жалпы географиялық, далалық зерттеулер жүргізу

  • Код ON9

    әлеуметтік-экономикалық, физикалық-географиялық және саяси процестердің қазіргі жай-күйіне талдамалық шолу жасау

  • Код ON10

    географияны оқыту принциптерін, әдістері мен технологияларын ескере отырып, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарларды әзірлеу

  • Код ON2

    құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, мәдениетаралық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен үрдістерді ұғынуда инновациялық тұрғыларды интерпретациялау

  • Код ON6

    академиялық адалдық қағидаларын сақтай отырып, зерттеу нәтижелерін әзірлеу және енгізу үшін географиялық зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану

  • Код ON8

    экономика кеңістіктік құрылымдарының қалыптасу заңдылықтарын, қоршаған орта мен халықтың өзара әрекетін талдау және бағалау

  • Код ON3

    географиялық экспериментін ұйымдастыру, қоюға, талдауға, жалпылау және нәтижелерін бағалауға негіз болатын жер бедерінің пішіндерін анықтау, тау жыныстары мен минералдарды сәйкестендіру үшін топографиялық түсірілімдер, гидрологиялық есептер, метеорологиялық бақылаулар жүргізу дағдыларын меңгеру

Top