Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04110 Маркетинг в Yessenov University

  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономистерге арналған математика
    Несиелер: 5

    Студенттердің негізгі математикалық әдістер мен экономикалық жүйелерді формальды талдау ережелерін меңгеру пәнін игерудің мақсаты. Бұл курста студенттер оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістерімен, дөңес талдау элементтерімен, интеграция теориясымен, айырмашылық және дифференциалдық теңдеулер теориясымен танысады. Теориялық материал экономикалық жүйелерді талдауға арналған қосымшаларға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бұл нарық - тұтынушылар мен өндірушілердің экономикалық ойыншыларының мінез-құлқын, олардың экономикалық мақсаттарын келісу механизмін, тұтынушының мінез-құлық теориясын, фирманың теориясын, өндіріс факторларының нарық теориясын және олардың баға белгілеу мәселелерін зерттеу. Бұл курс сондай-ақ нарықтық құрылымдардың типтерін талдауды қамтиды: монополия, олигополия, монополистік бәсекелестік, бәсекелестік ортада тиімді позицияларды сақтауда олардың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге Қазақстан Республикасындағы қазіргі қаржы жүйесі, мемлекеттің қаржылық саясаты, негізгі институттардың мазмұны және қолданыстағы қаржы заңнамасы мен мемлекеттің қаржылық қызметі туралы толық теориялық және практикалық білім беру. Пәнді оқудың мақсаты - қаржы саласындағы негізгі категориялар мен ұғымдар туралы білім қалыптастыру; салықтар; қаржылық қызметтер нарығын құқықтық реттеу; бағалы қағаздар нарығын құқықтық реттеу; банк құқығы, ақша құқығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Мақсаты - біріктірілген шамалардың өзара іс-қимыл заңдылықтарын зерттеу: бағалар мен жұмыссыздықтың жалпы деңгейі; тұтыну мен инвестициялар; жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс және олардың экономиканың өсуіне әсері. Бұл курс барлық негізгі макроэкономикалық процестерді қамтиды: ұлттық өндіріс, инфляция, жұмыспен қамту, экономиканың даму циклдігі, ұзақ мерзімді перспективадағы экономикалық өсу, Халықаралық экономика, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер және олардың өсу серпіні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері - бұқаралық қоғамдық құбылыстарды, статистикалық зерттеу әдістемесінің негіздерін, статистикалық зерттеу процестерінің формальды аналитикалық аппараттарын білуге арналған тиімді құралдарды меңгеру. Пәннің бағыты: студенттердің статистикалық зерттеулер жүргізу, алғашқы статистикалық мәліметтерді жинауды ұйымдастыру, оларды өңдеу және жалпылама статистикалық көрсеткіштердің көмегімен алынған нәтижелерге тәуелсіз талдау жасау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттер бухгалтерлік есеп негіздерін, қолданыстағы стандарттарға, бухгалтерлік есеп қағидаларына, нормативтік құжаттарға сәйкес ұйымдарда оны жүргізу әдістері мен дағдыларын меңгеру. Пән бухгалтерлік есептің жалпы теориялық аспектілерін қарастырады және зерттейді: бухгалтерлік есеп тұжырымдамалары мен принциптері, бухгалтерлік ақпараттың сапалық сипаттамалары және қаржылық есептілік элементтері, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұны, шаруашылық операциялардың әсерінен бухгалтерлік баланстағы өзгерістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты маркетингтік қызметтің теориялық дағдыларына, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістеріне, маркетингтің негізгі құралдарына, маркетингтік саясат саласында базалық білімдерді қалыптастыруға үйрету болып табылады. "Маркетинг" пәні-басқару саласындағы маман үшін негізгі пәндердің бірі. Маркетингті білу сұранысты пайдаланатын тауарлар өндірісін ұйымдастыруға, тұтынушыларға әсер етуге және тиімді өткізуді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күрделі, құбылмалы ортада, жоғары белгісіздік жағдайында жұмыс жасайтын ұйымды тиімді басқару қағидаларын, әдіснамасын түсінуге қол жеткізу. Пәнді оқу практикалық іс-әрекеттегі басқару дағдыларын дамытуға, ұйымның тиімді жұмысын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Мазмұны: бұл бағдарлама басқару функциялары, ұйымдарға өзгерістер енгізу, қақтығыстарды басқару және ұйымдастыру мәдениеті мәселелерін қисынды түрде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 5

    «Нейромаркетинг» пәні – бейнелер, дыбыстар, иістер және т.б. арқылы әртүрлі психофизиологиялық механизмдерге әсер ету арқылы сатып алу тәртібін түсінуге және басқаруға мүмкіндік беретін жаңа пәнаралық тәсіл. Психографияның логикасын талдайды және тұтынушы тәжірибесін оңтайландыру үшін когнитивті бұрмалауларды пайдаланады. .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зерттеулерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерде басқару, экономика, қаржы және бизнес саласында математикалық модельдерді құру кезінде математикалық тіл мен математикалық символиканы пайдалану дағдыларын қалыптастыру; студенттердің практикалық және теориялық есептерді шешудің негізгі ұғымдары мен экономикалық-математикалық әдістерін меңгеру; студенттерді есептеу нәтижелерін талдауға және түсіндіруге және алынған қорытындыларды негіздеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - салық салудың экономикалық механизмін түсінудің, студенттердің Қазақстандағы салықтарды есептеу мен төлеудің практикалық дағдыларын дамытудың сенімді теориялық негіздерін қалыптастыру. Пәнді зерделеу келесі бағыттарды қамтиды: салықтардың қызмет етуі мен дамуының теориялық аспектілері; Қазақстан Республикасының салық жүйесінің қалыптасу және даму кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мерчендайзинг
    Несиелер: 5

    «Мерчендайзинг» пәнін оқып-үйренудің мақсаты - сауда саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пәннің міндеттері: ассортименттік саясатты қалыптастыру; жабдықты, бөлімдерді, бөлімдерді, тауарларды ақпараттық қолдаумен және сауда алаңында жағдайларды қалыптастырумен үйлестіре отырып, ең оңтайлы және ыңғайлы орналастыру; дүкеннің қолайлы атмосферасын құру; тауарлар мен олардың маркаларын сатуды ынталандыру; сату аймағының және тауарларды орналастырудың рационалды схемасын әзірлеу және жүзеге асыру; жекелеген тауарларды немесе олардың кешендерін жылжытуға арналған тауарлар құралдары мен әдістерін әзірлеу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    Бірқатар экономикалық, басқарушылық және қаржылық пәндердегі «Брендинг» пәні менеджменттің маркетингтік концепциясының мәнін түсінуге негізделген студенттердің нарықтық, басқарушылық және қаржылық-экономикалық ойлауын қалыптастырудың іргелі теориялық және әдістемелік негіздерінің бірі болып табылады. қазіргі заманғы кәсіпорындар. Курстың негізгі мақсаты студенттерге қалыптасудың теориялық негіздерін меңгеру, брендингтің күрделі процесін басқару болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    «Көшбасшылық» пәнінің мақсаты - әлеуметтік адамгершілікті зерттейтін, топтық динамика процестері мен топты құру принциптері туралы білімдерге негізделген топтық жұмысты тиімді ұйымдастыратын ғылыми пән. «Көшбасшылық» курсының бағыты басқарушылық мәселелерді, ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау қабілеттерін шешу үшін мотивация, көшбасшылық және күштің негізгі теорияларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлемдік экономика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлемдік экономиканың даму заңдылықтары саласында студенттерді түбегейлі дайындау және әлемдік экономикалық қатынастардың негізгі бағыттары бойынша білім алу. "Әлемдік экономика" пәні Халықаралық экономика және әлемдік экономикалық қатынастар теорияларын Ұлттық экономика деңгейінде де, жаһандық деңгейде де зерттейді. Курстың негізгі ерекшеліктері халықаралық сауда, Халықаралық еңбек бөлінісі, сауда саясаты, айырбас бағамдарын реттеу, капитал мен жұмыс күшінің халықаралық қозғалысы, халықаралық қаржы-несие жүйесі, төлем балансы және елдердің, оның ішінде Қазақстан Республикасының халықаралық байланыстары мәселелері мен проблемаларын талқылау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интернет маркетинг
    Несиелер: 5

    "Интернет-маркетинг" пәні студенттердің кез келген меншік нысанындағы кәсіпорындарда маркетолог-мамандар ретінде табысты қызмет етуі үшін қажетті білім, білік және дағдыларды алуына ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіпорын нарығына жылжуда интернет - технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетингтік логистика/
    Несиелер: 5

    Пән маркетинг пен логистиканың өзара байланысының тұжырымдамалары мен қағидаттарын білуге; маркетингтік стратегиялар мен бағыттарды ескере отырып, тарату жүйелерін ұйымдастыру бойынша басқарушылық шешімдер қабылдауға; маркетинг міндеттерімен тиімді логистикалық тарату жүйелерін құру дағдыларын игеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    «Тұтынушының мінез-құлқы» пәнін оқып үйренудің мақсаты студенттердің зерттеу, сараптау және қазіргі нарықтағы мінез-құлқына әсер ету құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми негіздеу және тұтынушы мінез-құлқын модельдеу саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    "Тайм-менеджмент" пәнінің мақсаты-уақыт ресурстарын басқару, жеке тиімділікті арттыру, ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласындағы құралдарды игеру. "Тайм-менеджмент" пәнін оқу бағыты уақытты басқарудың дербес жүйесін, сонымен қатар орындаушылардың жұмыс уақытын оңтайландыру мақсатында техникаларды және тайм-менеджменттің тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • SMM маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән клиенттерді әлеуметтік желілерден тарту, әлеуметтік желілердегі жарнамалық кампанияларды әзірлеу және ұйымдастыру, мақсатты жарнаманы орнату және модерациялау, мақсатты трафикті арттыру және басқару бойынша білім алуға бағытталған. Құзыреттер: әлеуметтік желілерде жарнамалық кампанияны әзірлеу және ұйымдастыру қағидаларын білу; жарнамалық кампанияны, мазмұнды дамыта білу және әлеуметтік желілерде мақсатты жарнама орнату; әлеуметтік желілерде тауарлар мен қызметтерді жылжытуға арналған жеке құралдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаттары кәсіпорынның қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге, нарыққа бағытталған кәсіпорынның даму стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесіне ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бизнесті қаржылық-экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіпорындарды қаржылық-экономикалық талдаудың әдістері мен құралдарының негіздерін зерттеу. Пән-бұл институционалдық талдау, экономика, кәсіпорындарды басқару саласында мамандандырылған студенттерге арналған курс, оның материалдары студенттердің ғылыми әлеуетін дамыту үшін пайдалы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    «Маркетингтік зерттеулер» пәнінің теориялық курсы студенттердің маркетингтік зерттеулердің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін дамытады. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты -студенттердің басқару шешімдерін қабылдау процесін ақпараттық қамтамасыз ету туралы жүйелік идеяларын қалыптастыру, сонымен қатар компанияның маркетингтік кешенін меңгеру. Маркетингтік зерттеулер - маркетингтік мәселелерді анықтау мен шешудің тиімділігін арттыруға бағытталған ақпаратты анықтау, жинау, талдау және таратудың жүйелі және объективті процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    «Халықаралық маркетинг» пәнін игерудің мақсаты - ұлттық экономиканың интернационалдануы мен әлемдік нарықтардың жаһандануының кәсіпорындардың қызметіне әсерін зерттеу, сонымен қатар студенттердің теория және білім саласындағы білім қорын қалыптастыру халықаралық маркетинг практикасы, өз бетінше даму дағдылары мен дағдыларын алу. Пәнді оқып үйрену студенттерде қазіргі заманғы бизнестегі табысты жұмыс үшін қажет болатын маркетингтік ойлауды қалыптастыруға ықпал етуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Digital-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-заманауи маркетингтік ойлауды қалыптастыруға, digital-маркетинг стратегияларын әзірлеуге және өзекті тәсілдерді, әдістер мен құралдарды іс жүзінде қолдануға белсенді қатысуға мүмкіндік беретін білім мен құзыреттерді алуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    «Маркетинг басқару» пәнінің мақсаты болашақ мамандарға маркетинг менеджментінің теориясы мен практикасы туралы білім беру, оларды болашақ кәсіби қызметінде сәтті қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу бағыттары - нарықтық жағдайда ұйымның маркетингтік қызметін басқару туралы білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Әр түрлі қызмет салаларындағы экономикалық білім негіздерін, өндірістің әлеуметтік формаларының негіздерін, субъектілердің экономикалық қатынастарын, кәсіпорындарды, экономикалық процестер мен құбылыстарды зерттеу және талдау әдістерін түсіндіреді.

  • Код ON8

    тілдерді білуді, эмоциялық зиятты, құқық негіздерін,сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, ақпараттық сауаттылықты, қоғамға қызмет ету дағдыларын, тайм-менеджментті, командада жұмыс істеуді және академиялық мәтіндермен жұмыс істеуді пайдалана отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды

  • Код ON4

    Маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін компанияның жалпы мақсатты нұсқауларымен бірге негіздейді; маркетинг әдістері мен құралдарының негізінде интернет-технологиялардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізеді

  • Код ON6

    Сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорын үлесін, бәсекелестік тәуекелін бағалайды және болжайды және күрделі брендинг процесін басқарады

  • Код ON7

    Экономикалық теория, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі негіздерін, құқық негіздерін және практикаға бағдарланған арнайы курстарды пайдалана отырып, өз ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби дағдыларды, басқару дағдыларын жетілдіреді

  • Код ON5

    Нарық пен нарық конъюнктурасын талдайды, тұтынушылардың мінез-құлқын (мотивтері, қалаулары) зерттейді және бәсекелестердің қызметін, психографияның логикасын талдайды.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға ие өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді.ді;

  • Код ON3

    Маркетингтік зерттеулер саласындағы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады, зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсынады, кәсіби деңгейде маркетингтік қызмет саласында шешімдер қабылдайды

Top