Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01509 Білім берудегі геақпараттық технологиялар в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихи дамуын, қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін, дүниежүзі ғылыми бейнесінің ғаламдық өзгеру үдерісін, ғылыми тиімділік түрлерін, ғалымбар бағдарлайтын құндылық жүйелерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі геоақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Оқу процесінде географиялық ақпараттық жүйелерді қолданудың теориялық негіздерін зерттейді; ақпараттық педагогикалық технологияны енгізу құралы ретінде; географиялық ақпараттық жүйелер ұғымының мәні, олардың даусыз артықшылықтары, білім беру кеңістігіндегі мүмкіндіктері. Білімнің сапасын жақсарту үшін таным процесін өз бетімен меңгеруге және ұйымдастыруға мүмкіндік беретін аспиранттың әмбебап білім беру әрекеттерінің жиынтығын құрайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • География ғылымдарының тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Зерттеу және педагогикалық мәселелерді шешу үшін жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың ажырамас жүйесі ретінде география, оның теориялық және әдіснамалық негіздерін, тарихи және қазіргі теориялық мәселелерін білу туралы түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кешенді далалық зерттеуледі ұйымдастыру әдістері
    Несиелер: 5

    Кешенді физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық зерттеулер үшін білім деңгейін жоғарылатады; сонымен қатар аэроғарыштық зерттеулер әдістерін қолдану дағдыларын игеру, ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі туралы теориялық білімді практикада шоғырландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтауда оның бастапқы кезеңінен бастап зерттеуге негізделген қорытынды тұжырымына дейінгі жалпылама, толыққанды зерттеу әдістерін қарастырады; ғылыми зерттеулерді жүргізу және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде тәжірибе жинап, ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу үрдісінде ГАЖ қолдану мәселелері
    Несиелер: 6

    Оқыту үдерісіне геоақпараттық элементтері бар заманауи оқыту әдістері мен инновациялық білім беру технологияларын енгізу мақсатында геоақпараттық білім беру саласындағы мәселелерді, осы салада туындайтын қиындықтарды және оларды әлемдік тәжірибе негізінде шешу жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғарғы мектептің оқу-тәрбие үрдісін басқару, жоғарғы мектепте оқыту үшін педагогика теориясы мен педагогикалық шеберлік негіздерін, қазіргі педагогиканың базалық қағидалары мен жоғарғы мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тұрғыларын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарушылық қызметтің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі идеяларды; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары; басқару психологиясының көмегімен жеке тұлғаның және ұжымның, кәсіби, тұлғааралық мәселелердің маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын зерттеу әдістері қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесінің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқытудың ғылыми негізі ретінде және оларды оқу орындарында географияны оқыту процесінде қолдануға географияны оқыту әдістерінің өзекті мәселелерін қарастырады, және оқыту іс-әрекетіне қызығушылық тудыруға, педагогикалық ойлауды дамытуға, педагогикалық жұмысты ұтымды ұйымдастыру дағдыларын және географияны оқыту әдістемесі бойынша зерттеулер жүргізуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық жүйелердің географиялық ақпараттар картаграфиялау
    Несиелер: 6

    Кешенді геоақпараттық картография әдістері мен географиялық талдау мен кеңістіктік модельдеуді жүргізуге арналған ГАЖ технологиясының элементтерін, объектілердің атрибутивтік ерекшеліктерінің кеңістікте таралу заңдылықтарын, геожүйелердің байланысы мен динамикасын, цифрлық және баспаға шығарудың технологиясы мен техникалық құралдарын, компьютерлік карталар, кеңістіктік мәліметтерді жариялаудың заманауи технологиялары, геоақпараттық картографияда ГАЖ пакеттерін қолдануды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық білім мазмұнын жобалау және жаңарту
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу және білім беру қызметінде заманауи құралдарды, ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктері, компьютерлік құралдар мен WEB қызметтерін қолдана отырып, көрнекті және дидактикалық материалдарды дайындаудың әдістемелік негіздері, АКТ қолдана отырып, білім беру процесін шығармашылық жаңарту мен қайта құрудың стратегиялық жоспарларын жасау әдістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту магистранттардың әр түрлі кәсіби, ғылыми қызмет салаларында әлеуметтік-қатынастық міндеттерді шешу үшін шет елдік әріптесімен сөйлесуге, сонымен қатар, когнитивтік және зерттеулерде шетел тілі ресурстарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға қажетті шетел тілдерін меңгеру деңгейін көтеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағалау, мониторинг және геокеңістіктік талдау
    Несиелер: 6

    Географиялық деректердің таралуы мен объектілер арасындағы қарым -қатынастың кеңістіктік заңдылықтарын, бастапқы деректерді бағалауды, кеңістіктік деректердің форматтарын, геокеңістіктік деректерді бақылаудың негізгі ережелерін, олардың жай -күйі туралы оңтайлы ақпарат алуды, болжамдар мен геожүйелік талдауды негіздеу мен нақтылауды, визуализацияның оңтайлы әдістерін және соңғы кескіндердің дизайын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы оқу орындарында географияны оқытудың ақпараттық-қатынастық технологиялары
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу және білім беру қызметінде заманауи құралдарды, ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен ерекшеліктері, компьютерлік құралдар мен WEB қызметтерін қолдана отырып, көрнекті және дидактикалық материалдарды дайындаудың әдістемелік негіздері, АКТ қолдана отырып, білім беру процесін шығармашылық жаңарту мен қайта құрудың стратегиялық жоспарларын жасау әдістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектепте географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, әдіснамалық ойлауды дамыту, кәсіби жұмысты сауатты ұйымдастыра білу, жетілдіруге бағытталған ұсыныстар әзірлеу, білім беру оқу-тәрбие процесі, педагогикалық шеберлік негіздерін игеруге жағдай жасау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық ақпараттық жүйелер негізінде геокеңістіктік деректерді үлгілеу
    Несиелер: 5

    Рельефті үлгілеу, жер жұмыстарының көлемін анықтау, учаскелер мен рельеф профилін құру, жердің цифрлық модельдерін (DTM) құру үшін геокеңістіктік деректерді кешенді өңдеу мен бағалау әдістерін зерттеу мен әзірлеудің алгоритмдерін қарастырады және оларды ғылыми тәжірибеде қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық дереққорларды басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Магистранттардың географиялық мәліметтер қорын басқару жүйесін қолдану ауқымы мен принциптері, деректер модельдері және оларды қолдану мүмкіндіктерін бағалау және географиялық ақпараттық жүйелерде мәліметтер қорын басқару жүйесін қолдану туралы ойларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Картография мен геоинформатиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Цифрлық, электронды және компьютерлік карталарды құруға арналған ақпараттық, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын заманауи мәселелер мен талаптарды, карталарды құру мен қолдануға арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің жағдайы мен мүмкіндіктерін, ақпаратты географиялық тұрғыдан дұрыс визуализациялауды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық ақпараттық жүйе үшін зерттеу мен талдау
    Несиелер: 5

    Ақпараттық және геоақпараттық технологияларды еңбек тиімділігін жоғарылату және ғылыми-зерттеу қызметінде шешім қабылдауға қолдау көрсету тұрғысынан кеңінен және терең зерттеу саласындағы дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ГАЖ арқылы қоршаған ортаны басқару
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдалануды оңтайландыру және қоршаған ортаны басқару мен геоэкология саласындағы мәселелерді шешу үшін геоақпараттық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды алу бойынша шешімдер қабылдауға ақпараттық қолдау көрсету үшін географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) құру мен қолданудың әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ГАЖ үшін ақпараттық қамтамасыз етуді дамыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Географиялық ақпараттық жүйелерді ақпараттық қамтамасыз ету мәселелерін, географиялық ақпараттық жүйелерді ақпараттық қамтамасыз етудің мәнін заманауи түсінуді, аумақтарды картографиялаудың теориялық негіздерін, бағалау әдістері мен компьютерлік технологияларын, ГАЖ ақпараттық қолдауды қалыптастыруға мүмкіндік беретін заманауи технологияларды әзірлеуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физикалық географиядағы географиялық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Физикалық география мәселелерін, әдістемелік тәсілдерді, географиялық ақпараттық жүйелер мен технологияларды, сондай-ақ басқа да ақпараттық жүйелерді пайдалануды көздейтін географиялық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің қолданыстағы технологиялық және алгоритмдік әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық ақпараттық жүйелерді экономикалық-географиялық зерттеулерде қолдану
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық жүйелер мен технологияларды, әдістемелік тәсілдерді, экономикалық және географиялық ақпаратты өңдеуге, талдауға және синтездеуге арналған қолданыстағы технологиялық және алгоритмдік әдістерді қолдана отырып шешілетін стандартты әлеуметтік-экономикалық мәселелерді қарастырады, олар ГАЖ мен басқа ақпараттық жүйелерді қолдануды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    ғылыми білім беру саласында алынған нәтижелерді бағалай отырып, кеңістіктік-уақыттық әртүрлі үлгілерді қолдана отырып, зерттеу қызметін жүргізу

  • Код ON4

    қазіргі талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруді реформалаудың негізгі мәселелерін талдай отырып, қазіргі заманғы құралдарды, ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білімдер кешенін, педагогикалық жұмыстар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұтымды ұйымдастыруды ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON10

    заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, геоақпараттық білім беру саласында ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру

  • Код ON9

    кеңістіктік ақпаратқа қатысты пәндік аймақтарда географиялық ақпараттық жүйелерді құра отырып, географиялық мәліметтер базасын басқару

  • Код ON3

    шет тіліндегі ғылыми байланыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану

  • Код ON2

    география ғылымының мәселелерін шешуде қазіргі заманғы геоақпарат пен WEB-технологияларын қолдану

  • Код ON7

    география ғылымының тарихы мен методологиясы саласындағы білімді қолдана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүргізу

  • Код ON8

    географиялық ақпараттық жүйелер мен картография мәселелерін, геокеңістіктік талдауды және оларды электрондық және компьютерлік карталар мен атластарды құру үшін қолдану мүмкіндігін бағалау

  • Код ON1

    басқару қызметінің функционалдық құрылымдарымен басқарудың психологиялық әдістері туралы білімін меңгеру

  • Код ON5

    ГАЖ технологиясын қолдана отырып, геоақпараттық білім беру саласындағы проблемаларды ескере отырып, оқу үдерісін ұйымдастыру

Top