Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10144 Медицина в "ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық зерттеулер саласындағы әртүрлі зерттеу тәсілдерін, перспективаларын және соңғы әзірлемелерді практикалық, білім беру қызметіне қолдануға қабілетті трансляциялық зерттеулерді ынталандыру мақсатында клиникалық медицинаның білікті спциалистерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Қазақстан Республикасында міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, енгізу және басқару ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Аталған пән тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (ТМККК) шеңберінде медициналық қызметтердің толық құқықты бірыңғай төлеушісіне айналған 2017 жылғы шілдеде ұйымдастырылған Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорын ММС зерделеуге бағытталған. Медициналық ақпараттық жүйелер тегін және сақтандыру пакеттеріндегі медициналық қызметтерді бөлек есепке алу жүйесін жетілдіреді. ММС енгізу денсаулық сақтаудың нарықтық қағидаттарын іске асыруды қамтамасыз етті. Медициналық сақтандырудың әртүрлі түрлерімен танысу (басқа елдердің тәжірибесі). Осы бағдарламада көрсетілген МӘМС құқықтық, ұйымдастырушылық, қаржылық-экономикалық қамтамасыз етудің өзекті мәселелерін жариялау.

    Селективті тәртіп
  • Алдыңғы қатарлы клиникалық практика
    Несиелер: 6

    Пән денсаулықты клиникалық бағалауды жетілдіруге және шешім қабылдауға бағытталған. Көп бейінді медициналық-санитарлық көмектің күрделі және дамып келе жатқан сипатын ескере отырып, білікті мамандар тереңдетілген клиникалық бағалау және бастапқы және қайталама медициналық көмек арасындағы түйістікте шешім қабылдау арқылы қызметтердің өзгеруін басқара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Биостатистиканың негізгі ұғымдары. Сапалық және сандық белгілер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Корреляциялық талдау жүргізу. Дисперсиялық талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. IT статистикалық материалды өңдеуде. Медициналық демография. Халықтың аурушаңдығын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР-дағы дәрігердің құқықтары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    ҚР дәрігерлеріне Заңдарды білмеу заңды жауапкершілікті алып тастамайтынын білу өте маңызды. Егер заңдар, ережелер мен нормативтер болса, онда Денсаулық сақтау объектілерінің жұмыс берушілері мен қызметкерлері оларды сақтауы қажет. Білім алушыны Қазақстан Республикасындағы медицина және денсаулық сақтау туралы заңнаманың нормаларын нақты жағдайлар мен жағдайларға қолдануға үйрету, сонымен бірге "сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Заңды білу және білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру құзыретті мамандарды мемлекеттік қызметке кіруге ынталандыруға, мемлекеттік функцияларды орындайтын адамдардың сатылмауына жағдай жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адамның медициналық генетикасы
    Несиелер: 5

    Адам генетикасы: цитогенетикалық, молекулалық-генетикалық және молекулалық-цитогенетикалық техника; формальды генетика; пренаталдық генетикалық диагностика, эпигенетика, адам генетикасының принциптері, генетикалық кеңес берудің құқықтық нормалары және генетикалық тестілеу. Ғылыми зерттеулерді әзірлеу және қолдану саласы және мысалдар (клиникалық зерттеулер, эпидемиологиялық зерттеулер, биобанкалар); зерттеуді жобалау, жүргізу және талдау негіздері; биобанкалардағы және клиникалық зерттеулердегі деректер қауіпсіздігінің аспектілері; этикалық аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көпаспектілі мазмұны туралы қазіргі заманғы түсініктерді қарастырады; кәсіби іс-әрекетті табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ магистрдің психологиялық мәдениетін арттыру. Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды қамтитын басқару психологиясының негізгі міндеттері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пән эпидемиология және эпидемиологиялық зерттеулерге көзқарастың теориялық және тәжірибелік аспектілерін, құндылығын түсінуге бағытталған. Пән эпидемиология негізгі түсініктері туралы ойға тартады және обырдың негізгі эпидемиологиясын, балалар мен ересектердің денсаулығын, қоршаған ортаның әлеуетті әсерін зерттеу тәсілдерін, өмір салты мен адамдардың денсаулығына кәсіби қызметті қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курста Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент теориясы мен практикасына байланысты мәселелердің негізгі шеңбері, басқару функциялары, байланыстырушы процестер, топтық динамика және көшбасшылық, ұйымдағы адам қарастырылады. Зерттеу әдістемесінің негізін кешенді тәсіл құрайды, ол барлық негізгі мектептер мен менеджмент бағыттарының кең таралған, қазіргі және өзекті тұжырымдамалары мен құрал-саймандарын біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Пән аурудың алдын алу және қауіпсіз, тиімді және ғылыми жолмен емдеу әдісі ретінде жаттығуларды тағайындауға мүмкіндік береді. Пән ақпаратты белсенділікті және дене формасын дәл бағалау және осы білімді қолдану ретінде қамтиды. Зерттеулер дене жаттығуларының рөлін түсінуге мүмкіндік береді және топтық талқылаулар әр түрлі патологиялары бар пациенттер үшін осы білімді қолдануға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақтану және адам денсаулығы
    Несиелер: 5

    Пән адамның тамақтануы мен денсаулығына қатысты білімді, дағдылар мен тәсілдерді дамытуға, сондай-ақ тамақ өнімдері мен адам денсаулығы арасындағы байланыстың маңыздылығына арналған. Тамақ өнімдері, адамның тамақтануы және қоғамдық денсаулық сақтау, биожүйелерді өндіру, құрастыру туралы ғылым ұсынылады. Сонымен қатар адам метаболизмі мен физиологиясының молекулалық негіздері және адамның өмірлік циклі арқылы тамақтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеграцияланған медициналық ғылым
    Несиелер: 5

    Пән анатомия, физиология, биохимия, генетика, фармакология, патология, популяциялық ғылым және мінез-құлық ғылымдарындағы клиникалық маңызды ұғымдарды қамтиды. Магистрант молекулаларды, жасушалар мен тіндерді, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен медициналық дәлелдемелерді бастапқы зерттейді. Магистранттар медициналық практикадағы коммуникативтік дағдылар теориясын қоса алғанда, кәсіби практикамен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қартаю мен денсаулық
    Несиелер: 5

    Пән Қарт адамдардың денсаулығына маманданған клиникалық сарапшылардың заманауи білімі мен тәжірибесін көрсете отырып, қартаю және денсаулық саласындағы ағымдағы проблемалар мен зерттеулермен танысады. Пәнде қартаю және жас бұзылыстары эпидемиологиясы, деменция, депрессия, дене денсаулығы, созылмалы аурулардың өзара әрекеттесуі, және бұзылыстардың инновациялық шешімдері кіреді: көмекші технологияларды оңалту және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны шетел серіктестерімен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми қызметті шешу үшін лингвистикалық құзыреттілікті дамыту болып табылады, сонымен қатар оқу автономиясының деңгейін, өздігінен білім алу қабілетін арттыруды, ақпараттық мәдениетті дамытуды, ой-өрісін кеңейтуді және жалпы мәдениетті арттыруды қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби біліктер мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика негіздері: оқыту, даму және кәсіби дайындық заңдылықтары, мәні, принциптері, әдістері мен формалары. Білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, педагогтың жүйесіндегі және практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының рөлі мен маңызы, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптері мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Негізгі концепциялар және ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін ұғыну қабілетін дамыту. Ғылым табиғатын философиялық ұғыну - қазіргі ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдіснамалық дүниетанымды қалыптастыру және шындықты ғылыми ұғыну дағдыларын жетілдіру. Медицина және денсаулық сақтау жүйесі түсінігі және оның теориялық және әдіснамалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауруды басқару бағдарламалары
    Несиелер: 6

    Пән созылмалы аурулары бар пациенттердің жағдайын қалай тиімді басқару керектігін жақсы түсінуге көмектеседі. Пациенттерді күту рөлі, пациентті және оның отбасы мүшелерін өзін-өзі басқаруды үйрету, созылмалы аурулары бар пациенттердің клиникалық жағдайларын басқару тәсілдері мен дағдылары. Сонымен қатар, пән пациенттердің қажеттіліктерін зерттеу әдістерін, пәнаралық тәсіл арқылы пациентке бағдарланған көмек көрсету тәсілдерін қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамның психологиялық жағдайын қолдау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән адамның әлеуметтік маңызы бар ауруларда психологиялық жағдайын қолдауды ұсынады. Пән адамның денсаулығын сақтау, семіздікпен күресу, дұрыс тамақтануды сақтау, дене жаттығуларын сақтау және т. б. мәселелерін қарастырады.. Көшбасшылық негіздері және психикалық денсаулық саласындағы саясат, ата-аналарға перинаталдық кезең ішінде психикалық денсаулықты қорғау жөніндегі қызметтерді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Пән Денсаулық сақтау жүйесінде қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың рөлін ұсынады. Денсаулық сақтау қызметтері мен жүйелерінің ағыны денсаулықты нығайту және денсаулық сақтау қызметтерін басқару теориясы мен практикасына негізделеді. Бұл ағынды анықтайтын негізгі тақырыптар: денсаулық сақтаудағы сапаны жақсарту, денсаулық сақтау жүйесінің саясаты және халықтың денсаулығын жақсарту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биомедициналық зерттеулердегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Биоақпараттық жұмыс аймақтарына шолу; филогенетикалық қатынастар; генетикалық Алгоритмдер (байланыс / ассоциация). Геномды жоғары өнімді секвенирлеу және транскриптомды талдау, siRNA-гендердің үнсіздігін қамтамасыз ету, микроскопия, протеомдық және метаболомдық талдаудағы масс-спектрометрия және изотоптық зерттеу; соңғы технологиялық әзірлемелер. Молекулалық және техникалық принциптерді және ұсынылған биомедициналық технологияларды қолдану салаларын түсіну, түрлі технологияларды қолдану салаларымен танысу және олардың айырмашылықтары, белгілі бір технологиялардың мүмкіндіктері мен шектеулері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән зерттеу жобаларын жоспарлау, тіркеу, эксперимент жасау, деректерді басқару және оларды түсіндіру негізін береді. Пән зерттеулердің озық тәжірибесі негізінде жатқан кейбір негізгі принциптермен танысуға және зерттеулерге қатысты этикалық шешімдерді сыни ойлауға және қабылдауға дайындауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау саласындағы заңнама және этика
    Несиелер: 5

    Пән медициналық көмек көрсету және тұрақты құқықтық реформаларды талап ететін биомедициналық зерттеулер жүргізу мәселелерін қамтиды. Пән Денсаулық сақтау және биомедициналық зерттеулер саласындағы ағымдағы және туындайтын этикалық, құқықтық және әлеуметтік мәселелерді тану және шешу үшін қажет. Дәрігер мен пациент арасындағы өзара қарым - қатынас негіздері, өмірдің басында-аяғында проблемалар және т. б. ұсынылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Репродуктивті және жыныстық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пән жыныстық және репродуктивті денсаулық, соның ішінде АИТВ / ЖЖБИ, бедеулік және қоғамдық денсаулық сақтау мәселесі болып табылатын жағымсыз жүктілік мәселелерін ұсынады. Жыныстық және репродуктивті денсаулық проблемаларының кешенді алдын алу және оларды емдеу, олар туындайтын психоәлеуметтік жағдайларды, сондай-ақ жыныстық және репродуктивті денсаулық пен игіліктің биологиялық және диагностикалық аспектілерін терең түсінуді талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Онкология
    Несиелер: 5

    Пән обырды зерттеу, обырдың дамуына ықпал ететін негізгі молекулалық механизмдер, емдеудің заманауи нұсқалары және зерттеу пациенттердің жаңа еміне өзгеретін жолдары кіреді. Пән аурудың клиникалық және патологиялық аспектілерін, оның негізгі молекулалық себептерін және оның клиникалық басқаруын кеңінен жүйелі түрде түсінуге және емдеудің жаңа әдістерін әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар денсаулығы
    Несиелер: 5

    Пән балалар денсаулығының нақты мәліметтеріне, балалар ауруларының ғылыми негіздерін және оларды диагностикалауға, сондай-ақ маңызды педиатриялық жағдайларды емдеуге негізделген түсініктерді жақсартуға бағытталған. Бұл курс дәлелді медицина принциптерінің теориялық негіздерін және балалар ауруларының ғылыми негіздерін көздейді және диагностика мен емдеудегі инновацияларға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы медицина және алғашқы медициналық-санитарлық көмек community medicine and primary care
    Несиелер: 5

    Пән алғашқы медициналық-санитарлық көмек саласында өз білімдерін тереңдетуге тілек білдіргендер үшін қажетті дағдылар мен білім базасын қамтамасыз етеді және зерттеу үшін қадам іздейді. Пән БМСК маңызды аспектілерін қамтиды, бұл Халықпен жұмыс, Қоғамдық денсаулық сақтау және басқа секторлармен интеграциялау, отбасылармен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәрілік өңдеу және реттеу
    Несиелер: 5

    Пән дәрілердің ашылуына және әзірленуіне қатысты фармакологиялық принциптерді бірінші қолданудан лицензиялауға дейінгі білімді дамытуға және түсінуге бағытталған. Пән тақырыптарды, зерттеулер мен этиканы басқаруды, тиісті клиникалық практика, дәрілерді әзірлеудің клиникалық фазалары, клиникалық сынақ дизайны, қауіпсіздік мониторингі, клиникалық сынақ нәтижелерін түсіндіру, ұсыну және жариялау, дәріні лицензиялау және т. б. қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON5

    Өзінің кәсіби қызметінде жазбаша және ауызша хабарламаларда зерттеу нәтижелерін тиімді беру және тарату дағдыларын пайдаланады

  • Код ON7

    Тиімді жұмыс үшін, жоғары деңгейлі білім беруде оқыту және өмір бойы кәсіби өсу үшін көпбейінді командаға жаңа білім, идеялар генерациялайды, енгізеді.

  • Код ON4

    Клинкалық медицина жүйесін дамыту және жетілдіру үшін өз біліктілігі шеңберінде тиімді технологияларды енгізу бойынша инновациялық тәсілдер мен ғылыми ақпаратты пайдаланады.

  • Код ON6

    Медицина саласындағы заманауи технологияларды бағалау, жоспарлау және пайдалану үшін озық дағдылары мен білімі бар

  • Код ON3

    Ғылыми-дәлелді тәсілдерді пайдалана отырып, адам денсаулығын сақтау және нығайту үшін пациентті күту бойынша стратегияны бағалау дағдыларын қолданады.

  • Код ON1

    Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің пәнаралық сипатын ескере отырып, сектораралық деңгейлерде инновациялық ғылыми-дәлелденген тәсілдер мен халықаралық этикалық қағидаларды пайдаланады.

  • Код ON2

    Практикалық денсаулық сақтау мен ғылыми-педагогикалық қызметте ғылыми зерттеулерді жүргізу және талдау үшін алынған білім мен дағдыларды қолданады.

Top