8D01503 Биология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласындағы ғылым, білім беру қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесін бере отырып, практикалық және ғылыми қызметте педагогикалық-кәсіптік және ғылыми құзыреттіліктері және оларды іске асыру дағдылары бар бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Жоғары кәсіптік білім беруді дамытудағы әлемдік үрдістерді; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегияларын (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.), ғылыми-әдістемелік кешендерді әзірлеу әдістерін; ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасын, оқу-әдістемелік кешендерді, көптілді кадрларды даярлау шеңберіндегі авторлық курстарды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологиялық білім берудің теориясы мен әдіснамасы
Несиелер: 5Оқу орындарында оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, жоғары мектепте биология бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясын қарастырады, жоғары оқу орындарының студенттерін оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың дидактикалық заңдылықтары мен принциптерін; жоғары мектепте биология бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың тәсілдерін талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пәнді оқу келесі міндеттерді орындауды көздейді: ұжымдық іс-әрекетпен келісілетін жеке шығармашылық ретінде ҒЗЖ қағидаларымен танысу, докторанттардың зерттеу әдістемесінің тиімділігін бағалау үшін өлшемдер жүйесін қалыптастыру, ғылыми қоғамдастықта мазмұндық коммуникация дағдыларын бекіту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі биология оқытушысының әдістемелік құзыреттілігі
Несиелер: 5Биологияны оқыту әдістемелерін арнайы блок пәндерінің құрылымында іргелі, базалық ретінде қарастырады, биологияны оқытудың (тәрбиелеудің) қазіргі заманғы теориясы мен әдістемесінің әдіснамалық базисі мен жетекші идеяларын биологиялық білім берудің вариативтік нысандарын; жалпы білім беру мекемелерінің әртүрлі типтеріндегі Биологияны оқыту ерекшеліктерін; биологиялық білім беруді интеграциялауды; оқытудың қазіргі заманғы технологияларын; биологиялық-коммуникациялық, аудиовизуалды технологияларды оқу процесінде, әдістемелік құзыреттілікті дамытуды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биоресурстарды тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері
Несиелер: 5Табиғи ресурстардың жаңартылатын түрі, оларды қалпына келтіру көздері мен жағдайлары, биологиялық өнімділікті реттейтін заңдылықтар, оларды пайдалану бойынша тәсілдер, пайдаланылатын ресурстардың тепе-теңдігі мен өнімділігін сақтау бойынша шаралар, биологиялық ресурстарды басқару және зиянды бағалау әдістерін зерделейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биоресурстарды сақтау биотехнологиясы
Несиелер: 5Бөлімдерді қарастырады: генетикалық эрозия. Генетикалық әртүрлілікті жоғалту себептері. Өсімдіктер мен жануарлардың генетикалық әртүрлілігін сақтау стратегиясы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда: қорықтарда, қаумалдарда, ұлттық парктерде, табиғат ескерткіштерінде биологиялық әртүрлілік компоненттерін қолдау және фермерлік шаруашылықтар жағдайында және үй маңындағы учаскелерде биоәртүрлілікті сақтау. Биоресурстардың генетикалық банктері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Эксперименттік деректерді биометриялық өңдеу
Несиелер: 5Математикалық есептеу әдістері, Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, эксперименталды мәліметтерді зерттеу және интерпретациялау, әртүрлі бағдарламаларды пайдалана отырып статистикалық өңдеу әдістері, қазіргі ғылымның әдіснамалық жетістіктері мен өзекті мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологиялық зерттеулердің әдіснамалық аспектілері
Несиелер: 5Тарихи ретроспективадағы биологияның әдіснамалық аспектілерін, қазіргі биологияның әдіснамалық және дүниетанымдық мәселелерін, биологиядағы ғылыми таным әдіснамасын, эксперименталды әдістерді, сипаттау әдістерін, салыстырмалы әдістерді, статистикалық әдістерді, үлгілеуді, Тарихи әдістерді зерттейді. биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON8
Зерттеу тақырыбы бойынша биологияның ғылыми саласының шекарасын кеңейтуге өзінің түпнұсқа зерттеулерімен үлес қосу.
-
Код ON3
Тірі организмдердегі физиологиялық және биохимиялық процестердің механизмдерін, олардың барысы мен ұйымның барлық құрылымдық деңгейлеріндегі реттелуін талдаңыз.
-
Код ON2
Биологиялық зерттеу әдістерін түсіндіру, әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып математикалық есептеулер арқылы тәжірибе құру кезінде алынған эксперименттік мәліметтерді талдау.
-
Код ON6
Биологияны оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, оқу-әдістемелік кешен құру.
-
Код ON7
Ғылыми-педагогикалық Биология бағыты бойынша ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жүзеге асыру.
-
Код ON1
Биоресурстарды сақтау биотехнологиясын зерттеу және биоресурстарды ұтымды пайдалану мен сақтау саласындағы жүйелі түсініктерді көрсету.
-
Код ON5
Жануарлар ағзаларының мүшелері мен жүйелерінің физиологиялық жағдайын және мүшелер жүйесінің эволюциясын бағалау.
-
Код ON4
Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау, ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамасын меңгеру, тиісті коммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, академиялық, сараптамалық және кәсіби ортада жарияланымдар мен баяндамалар түрінде өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну.