Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01111 Неврология, оның ішінде балалар неврологиясы в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының практикалық денсаулық сақтау саласында талап етілетін, медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, ғылымда инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті неврология саласында бәсекеге қабілетті кәсіби-білікті маман даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы неврология, ересектер

    Пән неврологиялық мәртебенің қажеттілігін негіздеуге, негізгі диагностикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіруге; неврологиядағы негізгі синдромдардың дифференциалды диагнозын жүргізуге болатын дәрілік терапияны қолдану қажеттілігін негіздеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 54
  • Неврология мен нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар

    Пән сананың бұзылу деңгейлерін, соның ішінде Глазго комасы шкаласы бойынша кома деңгейлерін жіктеу туралы білім береді. Пән резидентке дұрыс емдеу тактикасын анықтай отырып, команың дифференциалды диагнозын жүргізу үшін уақыт пен ақпараттың жетіспеушілігімен шұғыл жағдайда тез әрекет ету мүмкіндігін иеленуге үйретеді. Пән балалардағы неврологиядағы шұғыл жағдайларда клиникалық және қосымша зерттеу әдістері, клиникалық синдромдардың қазіргі заманғы деректері және балалар неврологиялық тәжірибесінде жиі кездесетін және шұғыл көмекті қажет ететін өмірге қауіпті жағдайлар туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық неврология, ересектер

    Пән ҚР ересек тұрғындарының денсаулығына мониторинг жүргізу арқылы амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру негіздерін зерделейді. Амбулаториялық-емханалық неврология пән ретінде резидентке жалпы клиникалық тексеру жүргізуге; диагностиканың зертханалық-аспаптық әдістерінің нәтижелерін түсіндіруге, клиникалық диагноз қоюға, есепке алу-есеп беру құжаттамасын толтыруға және жүйелеуге, ересектер арасында жүйке жүйесі ауруларының алдын алуға үйрете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Стационардағы неврология, балалар

    Пән резидентті әр түрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің аурулары туралы заманауи теориялық біліммен, стационарда емдеу, ұтымды диагностика принциптері және әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері

    Резидентура тыңдаушысы балалардағы жүйке жүйесі ауруларын аспаптық диагностикалаудың заманауи әдістерін меңгереді. Резидент ЭЭГ, ЭНМГ, ЭМГ деректерін түсіндіру, патологияның клиникалық ерекшеліктерін меңгеру, анықталатын өзгерістердің диагностикалық, болжамдық құндылығын бағалау, зерттеудің қандай да бір әдісін таңдауды негіздеу және алдын ала клиникалық және түпкілікті диагнозды қалыптастыру дағдыларын меңгереді, зерттеу әдістерін жүргізу кезеңдері және олардың балалардағы мүмкіндіктері туралы білім алады. Пән резидентке бас сүйек пен омыртқа бағанасын рентгенологиялық тексеру, УДДГ, функционалдық зерттеулер (ЭЭГ, ЭНМГ) деректерін түсіндіруге үйретеді, бас және жұлын миы зақымданған кездегі негізгі синдромдарды анықтай отырып, осы зерттеулерді жүргізу көрсеткіштері мен әдістері туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Нейрореабилитация

    Мидың, жұлынның, перифериялық жүйке жүйесінің аурулары мен жарақаттарында оңалту. Оңалту зерттеуін жүргізу, оңалту болжамын анықтау және неврологиялық бағыттағы науқастардың ЖОБ құру. Мультидисциплинарлық бригаданың жұмысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Перифериялық жүйке жүйесінің қабыну аурулары

    Пән резидентке дәрігердің теориялық және практикалық дағдыларының негіздерін меңгеруге, жай-күйінің ауырлығына қарамастан перифериялық жүйке жүйесінің қабыну ауруларының спектрі бойынша алғашқы медициналық-санитариялық көмек жағдайында қарап-тексеруді, диагностиканы, емдеуді, динамикалық бақылауды және профилактиканы жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Амбулаториялық-емханалық неврология, балалар

    Пән ҚР балалар денсаулығына мониторинг жүргізе отырып, амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру негіздерін зерделейді. Амбулаториялық-емханалық неврология пән ретінде резидентке жалпы клиникалық тексеру жүргізуге; диагностиканың зертханалық-аспаптық әдістерінің нәтижелерін түсіндіруге, клиникалық диагноз қоюға, есепке алу-есеп беру құжаттамасын толтыруға және жүйелеуге, балалар арасында жүйке жүйесі ауруларының алдын алуға үйрете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жүйке жүйесінің ісіктері мен тамыр аурулары

    Пәнді оқу кезінде резидентура тыңдаушысы этиологияны, патогенезді, клиниканы, диагностиканы ескере отырып, ісіктер мен қан тамырлары аурулары кезінде диагностиканың практикалық дағдыларын меңгереді. Осы патология кезінде анықталатын шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері

    Пән резиденттердің белгілі бір әдісті негіздей отырып, нейровизуализация әдісін таңдауды және алдын-ала клиникалық және түпкілікті диагнозды қалыптастыру үшін МРТ, КТ, ангиография, УДДГ, ЭхоЭГ нәтижелерінің деректерін барабар түсіндіруді игеруге арналған. Бұл пән патологияның клиникалық ерекшеліктерін игеруге, зерттеудің визуализациялық әдістерінің диагностикалық, болжамдық құндылығын, анықталған белгілері мен даму нұсқаларын, зерттеу әдістері мен олардың мүмкіндіктері үшін көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді білуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Балалардағы тұқым қуалайтын нейробұлшықеттік аурулардың алғашқы диагностикасы

    Пән резидентте туа біткен және тұқым қуалайтын патологияны анықтау, тұқым қуалайтын патологияның клиникалық ерекшеліктерін игеру, анықталатын белгілер мен морфогенетикалық нұсқалардың диагностикалық және болжамдық құндылығын бағалау мақсатында науқастарды және олардың туыстарын тексеру дағдыларын қалыптастырады. Тұқым қуалайтын патологиялардың кең таралған түрлерін диагностикалау бойынша білім алу және дағдыларды дамыту. Медициналық-генетикалық кеңес берудің, пренаталдық диагностиканың жүргізу кезеңдерін, әдістері мен мүмкіндіктерін білу. Цитогенетикалық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық диагностиканың заманауи әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жүйке жүйесінің дегенеративті аурулары

    Пәнді оқу кезінде резидентура тыңдаушысы жүйке жүйесінің дегенеративті ауруларын клиникалық, аспаптық диагностикалау және емдеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • неврологиялық аурулары мен қауіп факторлары бар науқастарды диагностикалау, түсіндіру және клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеру біліктерін пайдалану
  • жүргізілген емнің тиімділігін бағалау, аурудың нәтижесін және оның асқынуын болжау, неврологиялық аурулары бар науқастарға тиімді динамикалық бақылауды қамтамасыз ету және алдын алу іс-шараларын жүргізу
  • науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу үшін науқаспен, оның ата-анасымен, туыстарымен, денсаулық сақтау мамандарымен пәнаралық команда құрамында өзара іс-әрекет жасау
  • неврологиялық аурулардың сараланған диагностикасын жүргізу және қазіргі заманғы жіктеулерге сәйкес диагнозды тұжырымдау, қауіпсіз және тиімді емдеуді, сондай-ақ әлеуетті тәуекелдерді ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген неврологиялық диагнозға сәйкес науқастарды жүргізу тактикасын таңдау
  • зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, ғылыми деректер базасын талдау, қорытынды жасау және нәтижелерді өзінің клиникалық қызметінде қолдану
  • неврологиялық аурулары бар науқастардың медициналық есепке алу-есеп беру құжаттамасын ресімдеу және жүргізу, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізу
  • Денсаулық сақтау туралы заңнаманың негіздерін ескере отырып, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет ету, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау органдарының қызметін регламенттейтін нормативтік және құқықтық актілерді ескеру
Top