Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 Химия в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Қазақстандық құқықтың негізгі салалары мен институттарына сипаттама береді. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Тірі организмдер қызметінің негізгі заңдылықтарын, ұйымдастырудың әртүрлі деңгейдегі экожүйелерін, жалпы биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмір қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдастырушылық негіздері және техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Атомдық-молекулалық ілім үйренеді, бейорганикалық химияның негізгі ұғымдарын және стехиометриялық заңдарды, Д.И.Менделеевтің периодтық Заңын қолдана алады. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасын біледі. Атом құрылысы. Химиялық байланыс. Энергетикалық және химиялық процестердің бағыты. Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электродты процестерді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейорганикалық химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта мектептердегі жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі және оны бейорганикалық химиядан есеп шығару кезінде қолдана алады. Бейорганикалық қосылыстар кластары арасындағы генетикалық байланысты және теориялық негізін біле отырып, бейорганикалық химия бойынша түрлі деңгейдегі есептерді шешудің дағдылары мен әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
    Несиелер: 7

    VII, VI, V, IV, III, II, I VIII топтың негізгі кіші топтарының элементтерін оқытады. Металдардың жалпы қасиеттері және алу тәсілдері. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесінің басты топшасы элементтерінің қасиеттерінің жалпы сипаттамасы. VII, VI, V, IV, III, II, I, VIII қосалқы топ элементтері. F-отбасы элементтері (лантаноидтар және актиноидтар). Периодтық жүйе элементтерінің және олардың қосылыстарының физикалық және химиялық қасиеттерін, оларды зертханада және өндірісте алу әдістерін, оларды пайдалануды біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапалық анализ
    Несиелер: 6

    Заттарды анықтау, бөлу және анықтау әдістерін (сапалық талдау және оның жаратылыстану ғылымының дамуындағы рөлі) біледі. Реакциялардың аналитикалық сипаттамаларын меңгерген: ерекшелік, сезімталдық, анықтау шегі. Анықтау шегінің реакция жағдайларына тәуелділігін, аналитикалық реагенттер түсінігін және олардың жіктелуін сипаттайды. Иондардың аналитикалық топтарға бөлінуін жүйелейді: күкіртсутек және күкіртсутек классификациясы (аммиак-фосфат және қышқыл-негіз). Топқа бөлінуі мен атомдардың электрондық құрылымы арасындағы байланысты нақтылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орта мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі химия эксперименттерінің функциялары мен формаларын және химиялық эксперименттерді жасауға арналған оқу жабдықтарына қойылатын талаптарды зерттейді. Орта мектепте химиялық эксперимент жүргізу кезінде оның мазмұнын, құрылымын, мақсаттары мен міндеттерін біледі. Химиялық ыдыстар және құрал-жабдықтармен жұмыс істеген кезде қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, реактивтердің сандық және сапалық мөлшерін есептеуді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аз қалдықты және қалдықсыз химиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Техногендік жүйелердің қоршаған ортаға әсерін, биосфераға антропогендік әсерлердің түрлерін және олардың экологиялық салдарын, экологиялық мәселелерді шешу жолдарын, технологиялық сызбаларды құру принциптерін, суды, ауаны, топырақты тазарту жабдықтарын біледі. Әртүрлі табиғи және өнеркәсіптік объектілерге экологиялық баға бере алады, ортаның ластану дәрежесін, жабдық жұмысының тиімділігін бағалайды. Өндіріс технологиясын экологиялық бағалаудың принциптері мен әдістерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық анализ
    Несиелер: 6

    Аналитикалық химияның метрологиялық негіздерін, гравиметриялық талдауды, көлемді талдауды, талдаудың хроматографиялық әдістерін, талдаудың спектроскопиялық әдістерін, атомдық оптикалық спектроскопия әдістерін, атомдық рентгендік спектроскопия әдістерін, молекулалық оптикалық спектроскопия әдістерін,тербелмелі спектроскопия әдістерін, молекулалық люминесцентті спектроскопияны, талдаудың хроматографиялық әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • d және f-элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    VII, VI, V, IV, III, II, I, VIII қосалқы кіші топтардың элементтерін, f-отбасының элементтерін (лантанидтер мен актиноидтар) зерттейді. Периодтық жүйе элементтерінің және олардың қосылыстарының физикалық және химиялық қасиеттерін, оларды зертханада және өндірісте алу әдістерін, оларды пайдалануды біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сирек кездесетін элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Д.И.Менделеевтің элементтердің периодтық кестесіндегі сирек кездесетін элементтердің орнын, олардың салыстырмалы сипаттамасын, табиғатта таралуын, физикалық және химиялық қасиеттерін біледі.. Сирек кездесетін элементтер мен олардың қосылыстарына талдау жүргізеді, сирек элементтер қосылыстары ерітінділерінің концентрациясын есептейді, компоненттерінің құрамын анықтайды. Сирек кездесетін элементтердің ғылымның, техниканың және технологияның әртүрлі салаларында қолданылуын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кешенді қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Комплексті қосылыстар химиясының негізгі түсініктерін, комплексті қосылыстардағы химиялық байланыстарды біледі. Периодтық элементтердің комплекс түзу қабілетін және координациялық қосылыстардың негізгі кластарын меңгерген. Комплексті қосылыстарды синтездеу мен реакцияларының принциптерін сипаттайды. Координациялық қосылыстардың термодинамикасын, иондық тепе-теңдік теориясын қолданады. Күрделі бөлшектердің тұрақтылығына әсер ететін факторларды дәлелдейді. Кешенді қосылыстарға талдау жүргізу дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электрохимиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттелетін ортада немесе фазалардың бөліну шекарасында болатын және талданатын заттың құрылымының, химиялық құрамының немесе концентрациясының өзгеруімен байланысты электрохимиялық құбылыстарға негізделген сапалық және сандық талдау әдістерінің жиынтығын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химияны оқыту процесін ұйымдастырудың басым мазмұндық аспектілерін қарастырады және орта мектептердегі жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып өзектілендірілген әдістемелік білім негіздерін қамтиды. Алдыңғы қатарлы химик-мұғалімдердің тәжірибесін зерттейді және жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зат құрылысы
    Несиелер: 5

    Химиялық бөлшектер құрылысының негізгі принциптерін, әртүрлі түрдегі химиялық реакциялардағы тұрақты қосылыстар мен интермедиаттардың химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымының маңызды сипаттамаларын, молекулааралық өзара әрекеттесудің табиғатын біледі. Химиялық бөлшектер құрылысының негізгі принциптерін, қосылыстардың химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымының әртүрлі аспектілері арасындағы байланысты анықтай алады; құрылымына байланысты химиялық қосылыстардың әртүрлі түрлері мен кластарының химиялық әрекетінің ерекшеліктерін бағдарлайды. Тәжірибелік және теориялық әдістермен алынған заттың физикалық және химиялық қасиеттері туралы деректер жиынтығы негізінде құрылым сипатын талдау және белгілеу дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физико-химиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Химиялық реакция кезінде ток потенциалы, электр мөлшері, жарықтың сәулелену қарқындылығы немесе оны сіңіру және т.б.) сияқты параметрлерді қарастырады. Физикалық әдістер-іске асыру кезінде химиялық реакция жүргізбестен қандай да бір физикалық қасиеттердің (ядролық, спектрлік, оптикалық) аналитикалық сигналы тіркелетін әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кристаллохимия
    Несиелер: 5

    Монокристалдардың қасиеттерін, бұрыштардың тұрақтылық заңын, симметрия элементтері мен амалдарын, кристалдардың координаталық жүйелерін біледі. Сингониялар мен категорияларды, кристалдық тор туралы түсінік, кеңістік торларының симметрия элементтерін сипаттайды. Рентгендік кристалдық талдаудың негіздерін, кристалдық құрылымдардың жіктелуін, үштік бейорганикалық қосылыстардың кристалдық химиясын; органикалық қосылыстардың кристалдық химиясын; күрделі химиялық қосылыстардың кристалдық химиясын (кристал гидраттары, комплексті, металлорганикалық, клатраттық және кластерлік қосылыстар) қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқыту мен білім беруде инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Білім беру субъектілеріне қатысты педагогикалық инновациялардың пайда болуы мен дамуы, сонымен қатар, педагогикалық дәстүрлер мен болашақ білім беруді жобалау арасындағы байланысты қамтамасыз етуді біледі. Білім беру жүйесінің инновациялық дамуын, инновациялық менеджмент пен маркетингтің технологиялары мен құралдарын белсенді түрде жетілдіруді, оқыту технологияларын жетілдіруді меңгерген. Жалпы білім беретін мектепте химияны оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы оқу нәтижелерін бағалау технологияларын (мониторинг, рейтинг, портфолио, критерийлер бағалау, тестілеу, тәуелсіз бағалау) әдістемелік және тесттік бақылаудың теориялық негіздері, ұйымдастыру тәртібі және ұлттық бірыңғай тестілеуді өткізу тәртібін қамтиды. Оқушылардың ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын, білім сапасын бақылау, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамытуды, арналған материалдың мазмұнын таңдауды, оқушылардың білімін тексеруді, оқу нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауды, тест тапсырмаларын әзірлеуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Химиялық байланыстың электрондық теориясын, валенттілік бағытының теориясын, электрондық ығысу теориясын меңгерген. А.М.Бутлеровтың органикалық заттардың химиялық құрылысының теориясын, изомерия құбылысын зерттейді. Органикалық қосылыстардың жіктелуін біледі: Алкандар. Алкендер. Алкиндер. Көмірсутектердің галоген туындылары. Алканолдар. Көп атомды спирттер. Жай эфирлер. Тиоспирттер және тиоэфирлер. Нитроқосылыстар және алифатты қатардың аминдері. Альдегид және кетондар. Монокарбон қышқылдары. Карбон қышқылдарының туындылары. Элементорганикалық қосындылар. Екі немесе бірнеше функциялары бар дикарбон қышқылдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Химиялық бөлшектер құрылысының негізгі принциптерін, әртүрлі түрдегі химиялық реакциялардағы тұрақты қосылыстар мен интермедиаттардың химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымының маңызды сипаттамаларын, молекулааралық өзара әрекеттесудің табиғатын біледі. Химиялық бөлшектер құрылысының негізгі принциптерін, қосылыстардың химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымының әртүрлі аспектілері арасындағы байланысты анықтай алады; құрылымына байланысты химиялық қосылыстардың әртүрлі түрлері мен кластарының химиялық әрекетінің ерекшеліктерін бағдарлайды. Тәжірибелік және теориялық әдістермен алынған заттың физикалық және химиялық қасиеттері туралы деректер жиынтығы негізінде құрылым сипатын талдау және белгілеу дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Коллоидтық химия міндеттерін, денелердің дисперстік күйі және беттік қабаттар мен дисперсті жүйелердің ерекше қасиеттері, соның ішінде молекулалық-кинетикалық, оптикалық, электрлік, механикалық (реологиялық) қасиеттері туралы қазіргі заманғы идеялардың негіздерін; өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығындағы технологиялық процестерді оңтайландыру және интенсификациялау үшін беттік құбылыстардың маңызын біледі. Дисперсті фазалардың пайда болуы, олардың тұрақтылығы мен ерекше қасиеттері, сондай-ақ, табиғаты бойынша әртүрлі фазааралық бөліну беттерінде жетілдірілетін гетерогенді құрылымдардың дамуын қарастырады. Дисперсті жүйелердің ерекше қасиеттерін зерттеудің практикалық эксперименттік дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Табиғи қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Аса маңызды табиғи қосылыстардың құрылысын, құрылысын және қасиеттерін, олардың құрамдас бөліктер, синтез және құрылымдық талдаудың әдіснамалық аспектілерін, биологиялық маңызды молекулаларды олардың құрылымымен байланыстыра отырып молекулалық және жасушалық деңгейде химиялық қасиеттерінің заңдылықтарын біледі; Тірі ағзада молекулалық және жасушалық деңгейде болып жатқан процестерді қосылыстың құрылымы мен оның биологиялық қызмет ету механизмі арасындағы байланыс тұрғысынан, яғни, құрылым-функция байланысын орнату арқылы зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық молекулалардың функционалды туындылары химиясы
    Несиелер: 5

    Көмірсутектердің функционалдық туындыларының негізгі кластары, олардың құрылысы, химиялық қасиеттері туралы білімдерді меңгерген, оларды синтездеу дағдыларын меңгерген. Монофункционалды, бифункционалды және полифункционалды туындылар қатарында функционалдық туындылардың өзіндік қасиеттерін: алу әдістерін, физикалық және химиялық қасиеттерін, электрондық құрылыстың ерекшеліктерін, изомерияны, таутомерияны, туындылардың әрбірі үшін реакциялардың негізгі механизмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта химиясының мақсаттары мен міндеттерін, оның мәселелерін заманауи экологиялық талдаудың барлық деңгейлерінде шешуді, литосфера-топырақ - өсімдік - жануар жүйедегі токсиканттардың миграциясын біледі. Төменгі бөліктің химиялық құрамының өзгеру салдарын болжай алады. Биосфераның тірі затына арналған атмосфералар, гидросфералар және литосфераның жоғарғы бөліктері; белгілі бір табиғи объектіні талдаудың қажетті әдісін таңдау. Қоршаған ортаның сапасын бақылау әдістерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Беттік құбылыстар және дисперсті жүйелер
    Несиелер: 5

    Дисперсті жүйелердің түзілуі мен бұзылуының теориялық негіздерін, коллоидтық-химиялық қасиеттерін біледі; дисперсті жүйелерді зерттеу әдістерін және тиісті зертханалық жабдықтармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын біледі; Құрал-жабдықтар жұмысының оңтайлы технологиялық режимдерін таңдау кезінде алынған білім мен практикалық дағдыларды қолдана біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Литосфераның, атмосфераның, гидросфера және топырақ жамылғысының химиялық құрамы мен қасиеттерін, экотоксиканттардың негізгі кластарымен қоршаған ортаның ластануын зерттейді. улы заттардың қоршаған ортаға таралуы заңдылықтарын, сондай-ақ, олардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін зерттеу нәтижелерін талдайды. Олардың алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химия саласындағы кәсіби мәтіндерді талдау
    Несиелер: 4

    Шет тілін меңгеру деңгейлерін қалыптастырады, арнайы пәндік-тілдік материалдарды меңгерген, шет тіліндегі ауызша және жазбаша кәсіптік-техникалық қарым-қатынасты үйретеді, Кәсіби-бағытталған тілдік қарым-қатынасты іске асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттейді. Зерттеу объектілері биологиялық маңызды табиғи және синтетикалық қосылыстар, мысалы, биополимерлер, дәрумендер, гормондар, антибиотиктер, феромондар, сигналдық заттар, өсімдік тектес биологиялық белсенді заттар, сондай-ақ биологиялық процестерді синтетикалық реттегіштер (дәрі-дәрмектер және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиядан күрделенген есеп шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Химиялық есептерді шешуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы әдістемелік талаптарды біледі. Тапсырмаларды талдай білу. Орта мектептің тереңдетілген бағдарламасы бойынша оқушылардың күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістемесін біледі. Әртүрлі типтегі есептерді шешу жолдарын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биохимияның заманауи әдістерін, организмдердің химиялық құрамын, ақуыздардың құрылымын, ферменттердің құрылысы мен функцияларын зерттейді. Ферменттердің әсер ету механизмі. Ферменттердің активаторлары мен тежегіштері. Ферменттер номенклатурасы. Ферментативті реакциялардың кинетикасы. Коферменттер, витаминдер және басқа да биологиялық белсенді қосылыстар. Май еритін, суда еритін витаминдер. Нуклеин қышқылдары. Азот негіздерінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша химиядан сабақты жоспарлау
    Несиелер: 5

    Орта мектептердегі жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі және түсінеді. Педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады. Оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады. Жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде қажетті дағдылар мен машықтарды меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы (ЖМҚХ)
    Несиелер: 5

    Полимерлік химияның қазіргі заманғы деңгейі, Полимерлік материалдарды практикалық қолданудың алуан түрлілігі, негізгі полимеризациялық және поликонденсациялық процестер туралы түсінікке ие. Полимерлерді алу тәсілдерін, ЖМҚ синтезі процестерінің бастамашылары мен катализаторларын, полимерлер құрылымының пайда болу шарттарын, полимерлердің химиялық түрленуінің негізгі түрлерін, полимерлер ерітінділерінің классикалық теориясын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Аудио- және бейне ақпаратты өңдеу үшін бағдарламалық қамсыздандыруды қолдана алады. Қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу процесін ұйымдастыру кезінде бейне конференция (Skype, Discord, MOODLE, ZOOM, Google Classroom, Microsoft Teams, Hangouts, Cisco WebEx Meetings және т.б.). қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын зертханада жүргізу әдістерін; қазіргі уақыт талабына сай заманауи қондырғыларда жұмыс істей білуді, ғылыми зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу мен түсіндіруді; білім беру процесінде Академиялық адалдық саясатын жүзеге асыруға сәйкес ғылыми жұмыстарды, есептерді, рефераттарды, мақалаларды жазуда дағдыларды алуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Органикалық химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орта мектептердегі жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі және оны органикалық химиядан есеп шығару кезінде қолдана алады. Органикалық қосылыстар кластары арасындағы генетикалық байланысты және теориялық негізін біле отырып органикалық химия бойынша түрлі деңгейдегі есептерді шешудің дағдылары мен әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық технология
    Несиелер: 6

    Химиялық технологияның теориялық негіздерін (химиялық процестердің физика-химиялық негіздері, микро-және макрокинетика, критериалды теңдеулер, химиялық реакторларды есептеу) біледі. Химиялық-технологиялық процестердің негізгі құраушыларын (шикізат, энергия, катализ, аппаратура, гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері) меңгерген, сондай-ақ, осы негізде кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, мочевина, этилен, полимерлі материалдар) өндірудің нақты технологияларын қарастырады. Химиялық-технологиялық процестердің негізгі бағыттары мен заңдылықтарын түсінеді, қарапайым технологиялық процестерді жүргізуге арналған аппаратураны меңгере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Табиғи және синтетикалық полимерлер
    Несиелер: 5

    Табиғи және синтетикалық полимерлердің құрылымын және олардың қасиеттеріне әсерін, полимерлерді зерттеудің заманауи әдістерін біледі. Полимерлерді синтездеу әдістерін өңдеу үшін алған білімдерін, полимерлердің химиялық құрылымын, олардың физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттерін зерттеу үшін практикалық дағдыларды қолдануды біледі. Полимерлер туралы ғылымның негіздерін қарастырады, өйткені қазіргі уақытта ғылым мен техниканың дамуы халық шаруашылығының барлық салаларында қолданылатын полимерлерді пайдаланбау мүмкін емес екендігін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 6

    Бейорганикалық заттарды синтездеу және химиялық материалдармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін біледі; термодинамика бойынша, химиялық кинетика бойынша, химиялық қосылыстарды алудың практикалық әдістерін түсіндіруде ерітінділер теориясы бойынша теориялық білімді қолдана алады; зат синтезі үшін қондырғыны жинай алады; зат синтезі процесінің материалдық балансын құрастыра алады, өнімнің практикалық шығуын анықтайды; ғылыми-техникалық әдебиетпен өз бетінше жұмыс жасай алады, қатты фазалық реакциялар бағытын және гомогенді ортада синтездеу реакцияларын есептейді;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Химияның теориялық негіздері туралы алған білімдерін одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыруда және кәсіби қызметте қолдану үшін пайдалану.

  • Код ON12

    Бейорганикалық және органикалық заттарды синтездеудің технологиялық сызбаларының физика-химиялық принциптерін, химиялық өндірістің тиімділік критерийлерін қолдану.

  • Код ON8

    Физика-химиялық талдау жүргізу, зертханалық, зерттеу жұмыстары барысында алынған эксперименттік деректерді түсіндіру кезінде пайымдаулар қалыптастыру және оларды тиісті теориямен байланыстыру;

  • Код ON10

    Өнеркәсіптік нысандардың қоршаған ортаға әсерін және жаһандық экологиялық проблемалардың қоғамның дамуына әсерін бағалау.

  • Код ON6

    Периодтық заңнан және элементтердің периодтық жүйесінен туындайтын заңдылықтар негізінде заттардың құрылымы мен қасиеттерін сипаттауды меңгеру.

  • Код ON4

    Даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және оқушыларға жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу процесін ұйымдастыру.

  • Код ON7

    Органикалық химияның теориялық негіздерін, органикалық қосылыстардың жіктелуін, органикалық реакциялар механизмдерін түсіндіру; көмірсутектердің функционалды туындыларының негізгі кластарын салыстыру.

  • Код ON11

    Жоғары молекулалық қосылыстардың химиясы мен биохимиядан білімдер негізінде биологиялық молекулалар мен жоғары молекулалық қосылыстарға сапалық және сандық талдау жасау, организмдерде болатын химиялық өзгерістердің мәнін түсіндіру.

  • Код ON5

    Инновациялық педагогикалық әдістерді, соның ішінде цифрлық технологияларды, критериалды бағалауды және қашықтықтан оқытуды пайдалана отырып, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді оқу бағдарламаларын әзірлеу.

  • Код ON9

    Физикалық және коллоидтық химия есептерін шешуде жүйелік ойлау және сыни көзқарас негізінде химиялық кинетика және катализ негіздері туралы білімді тәжірибеде қолдану;

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан көптілді ортадағы тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстанымын білдіру; өз қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалану қабілетіне ие болу.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметтің ғылыми міндеттерін шешу үшін қазақ/орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияны ұйымдастыру.

Top