Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Жоғары білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Педагогикалық бағдарламалық құралдардың әртүрлі жіктелімдері мен типологияларын, музыкалық компьютерлік бағдарламаларды, музыкалық білім беруде мультимедиялық жүйелерді қолдануды қарастырады. Музыкалық пәндерді оқытудың, тұлғалық-бағдарлы және дамытушылық оқытудың тиімділігіне, оқу-тәрбие процесінің барлық сатыларын күшейтуге, оның тиімділігі мен сапасын арттыруға бағытталған оқытудың ақпараттық технологиялары мен әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    ЖОО оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қарастырады. Оқытудың даралануы мен саралануының дидактикалық принциптерін жүзеге асырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады. Ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалануға, әмбебап білім беру саласын құру мен дамытуға, педагогикалық ойлаудың жаңа мәдениетінің қалыптасуын ынталандыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық заңдылықтарды және білім беру процесін (өздігінен білім алу), оқыту, тәрбиелеу (өзін-өзі тәрбиелеу), дамыту (өзін-өзі дамыту) және магистранттардың (тыңдаушылардың) белгілі бір қызмет түріне және қоғамдық өмірге кәсіби даярлығын ұйымдастыру және жүзеге асыру құралдарын зерттейді. ЖОО студентінің оқытушылармен өзара қарым-қатынасы барысында жүзеге асырылатын оқу-танымдық іс-әрекеті жағдайында жеке тұлғасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогика пәні саласындағы негізгі ғылыми зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін ашады. Ғылыми зерттеу әдіснамасын, теория, әдіс және әдістеме арасындағы айырмашылықтарды, педагогикалық зерттеу әдістерін жіктеу тәсілдерін зерделейді. Педагогикалық іс-әрекет мәселелерін қалыптастыруға және саралауға, зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін анықтауға, критерийлер мен көрсеткіштерді анықтауға, педагогикалық зерттеудің тиімділігі мен тиімділігін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этносаралық төзімділікті қалыптастыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Көпмәдени орта жағдайында жастардың этносаралық төзімділігін қалыптастырудың негізгі теориялық аспектілерін қарастырады. Этномәдени бірлестіктердің әлеуметтік-мәдени қызметінің практикасын зерделейді. Магистранттарды ұлттық-мәдени мұраны сақтау және дамыту процесіне қатысуға ынталандыруды және этностардың мәдениетаралық ынтымақтастығын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін баяндайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық қызмет психологиясы
    Несиелер: 6

    Музыкалық іс-әрекеттің психологиясы туралы жүйелі білімге, музыканы ойнау, қабылдау және жазу процесінде адамның психикалық белсенділігін ашатын ұғымдарды игеруге, музыканттың кәсіби іс-әрекетін психологиялық талдау принциптерін игеруге бағытталған орындаушылық шеберлікті жан-жақты оқытудың әдістері мен әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 6

    Музыкалық шығармашылықты және оның ерекшеліктерін, шығармашылық қабылдау ерекшеліктерін қарастырады. Музыканы қабылдау психологиясын психикалық құбылыс және Музыка тудыратын және оны тудыратын процесс ретінде ашады. Музыка теориясы мен тарихы, музыкалық формаларды талдау, жалпы, жас және педагогикалық психология, музыкалық педагогика саласындағы кешенді білімді біріктіреді. Міндеттері: оқу, теориялық талдау және жалпылау; музыкалық психология саласындағы теориялық білімді меңгеру; болашақ музыкант мұғалімдерді адамның психикалық іс-әрекетінің механизмдерін, музыкалық шығармашылық процестерінің заңдылықтарын және музыканы қабылдауды білумен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Білім берудегі инновациялық процестерді басқару психологиясындағы қазіргі тенденциялардың мазмұны және көшбасшының инновациялық диспозициясының құрылымы ашылады. Басқарушылық қызметтің ерекшелігі мен ерекшеліктері, оны әртүрлі басқарушылық мәселелерді шешудің тиімді құралына айналдыру жолдары мен құралдары көрсетілген. Білім беру процесінің барлық субъектілерінің өнімді инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу білігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Ғалымдар мен практик-педагогтар әзірлеген музыкалық-педагогикалық идеялар мен тұжырымдамаларды қарастырады. Ол музыкалық білім беру процестерін байыта алатын және жетілдіре алатын ғылыми және білім беру практикасын және өнер арқылы тұлғаның дамуын ашады. Қазіргі заманғы ғалымдардың инновациялық тұжырымдамаларын және олар жасаған музыкалық қызметтің жоғары педагогикасы туралы кең және жүйелі білімді тереңдетуге бағытталған іргелі бағыттарды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық негіздерін, персоналды басқарудағы көшбасшылық қасиеттердің функционалдық ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру ұйымдарындағы Тиімді көшбасшылықтың теориялық және практикалық негіздерін, басшылықтың тиімділігін және оның кәсіби мінез-құлқын арттыру үшін рефлексивті құзыреттілікті, жеке басқарушылық тұжырымдаманы қалыптастыруға, көшбасшылық дағдыларды диагностикалау мен дамытуға бағытталған басқару құралдарын толық пайдалануды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениеттің көркемдік кеңістігіндегі музыкалық стиль
    Несиелер: 5

    Көркемдік бағыттар мен дәуірлердің тұжырымдамалық идеяларын, музыкалық-стильдік тәсілді және оның педагог-музыканттың практикалық іс-әрекетіндегі тетіктерін қарастырады. Музыканы кәсіби-бағдарлы талдауға, танымдық музыкалық материалды кеңейтудегі дербестік пен бастамашылдыққа бағытталған орындаушылық және педагогикалық интерпретацияны құруда музыкалық шығарманы стильдік сәйкестендіру әдісін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық білім беру педагогының кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагог-музыканттың кәсіби мәдениетінің әлеуметтік-дүниетанымдық, әдіснамалық, психологиялық, коммуникативтік және музыкалық-эстетикалық ішкі жүйесін қарастырады. Педагог-музыканттардың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға бағытталған дәстүрлі және инновациялық педагогикалық тәсілдерді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркі халықтарының дәстүрлі музыкасы
    Несиелер: 5

    Түркі халықтары музыкасының дыбыстық әлемін олардың тарихы мен этногенезі тұрғысынан, түркі этносының дыбыстық мекендеу ортасын қарастырады. Орталық Азия түркі халықтарының музыкасындағы дыбыстық жоғары ұйымды және оның эволюциясын зерттейді. Түркі музыкасындағы дыбыс моделінің жалпы сипаттамасы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға, түркі халықтарының дәстүрлі әуенінің ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары оқу орындарындағы оқытушылардың кәсіби педагогикалық этикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіби этиканың мәні мен принциптерін, педагогикалық қызметке байланысты қарым-қатынастың моральдық сипатын қамтамасыз ететін мұғалімнің мінез-құлық нормалары мен ережелерінің жиынтығын қарастырады. Кәсіби этиканың негізгі аспектілерін және педагогтің кәсіби маңызды құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған педагогикалық қарым-қатынастың этикалық негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық-стильдік тәсіл: теория және практика
    Несиелер: 5

    Музыкалық-стильдік тәсілдің теориясы мен әдістемесі мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, диссциплинаны зерттеу концертмейстер сыныбында музыкалық-стильдік тәсілді қолданудың міндеттері мен мазмұнын, болашақ музыкант-педагог мамандарды теориялық-әдістемелік даярлаудың формалары мен әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орталық Азия музыкалық аспаптары
    Несиелер: 5

    Орталық Азияның түркі халықтарының қоршаған табиғатымен және шаруашылық-мәдени типтерімен өзара байланыста, сондай-ақ ұқсастықтары мен айырмашылықтары контекстінде музыкалық аспаптар жинағын қарастырады. Әр түрлі музыкалық аспаптардың бірегейлігін, жалпы азиялық және еуропалық аспаптардың дамуын зерттейді. Түркі халықтарының музыкалық аспаптары туралы теориялық және практикалық білімдерге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі музыкалық терапия
    Несиелер: 5

    Музыкалық терапияны қолданудың теориялық және практикалық әдістерін, сондай-ақ музыкалық терапияның пайда болу тарихын және оны ғылымның әртүрлі салаларында қолдануды қарастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар үшін пациенттердің әртүрлі санаттарымен жұмыста музыкалық терапияны қолданудың түрлері мен практикалық әдістері жүйелендіріледі; әртүрлі бұзылуларды емдеу мен түзетуде музыка мен дыбыстық әсерді қолдануды негіздейтін материалдар ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі Арт-технологиялар
    Несиелер: 5

    Педагогика, психология және өнердің өзара байланысына негізделген интегративті білім контекстінде арт-технологияларды қолданудың тарихи ретроспективасын қарастырады. Арт-технологиялардың түрлерін және оларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін, әртүрлі жас топтарында кешенді тәрбиелік, дамытушылық және түзету әсерінің құралы ретінде бағытталған арнайы және инклюзивті білім беруде арт-технологияларды қолдануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер үшін көшбасшылық теориясы негізінде іскерлік қатынастар құру;

  • Код ON11

    Білімді үздіксіз өз бетінше жаңарту, кәсіби дағдылар мен іскерліктерді кеңейту қабілетін көрсету.

  • Код ON9

    Әдіснамалық талдау жүргізу үшін педагогика, психология, музыкалық білім және өнер саласындағы бар тұжырымдамаларды, теориялар мен тәсілдерді түсіндіру;

  • Код ON5

    Іргелі білім негізінде көпмәдениетті ортада этносаралық коммуникация құру;

  • Код ON3

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын қолдану;

  • Код ON6

    Кәсіби шет тілінде зерттеу мәселесі бойынша ғылыми жұмыстың нәтижелерін қысқаша баяндау;

  • Код ON1

    Ғылым саласындағы заманауи үрдістерді тану;

  • Код ON7

    Әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру және басқарушылық міндеттерді шешу үшін танымдық іс-әрекетті жүзеге асыру;

  • Код ON12

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде орындау.

  • Код ON10

    Білім беруде инновациялық технологияларды, оның ішінде педагогикалық қызметте арт-технологиялар мен музыкалық терапияны қолдану;

  • Код ON2

    Кәсіби құзыреттілік, мәдениет және этика негізінде педагогикалық қызметті жобалау;

  • Код ON4

    Білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды табу;

Top