Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01511 Информатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Виртуалдау технологиялары және бұлтты есептеулер
    Несиелер: 5

    Виртуалдандыру технологиясы және бұлтты есептеу пәнінің мақсаты - бұлтты есептеулерге кіріспе, бұлтты технологияларды талдау, жоғары және орта мектептерді оқыту процесіне бұлтты технологияларды енгізу, білім беру процесінде бұлтты технологияларды қолданудың артықшылықтары, бұлтты есептеу, шоғырландыру және виртуалдау бойынша тереңдетілген оқытуды қарастырады. Қашықтағы бұлттық платформаны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өзіндік зерттеу жобаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құрастыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсыну болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың операциялық-қызметтік компонентінде сабақтастықты іске асыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы үздіксіз оқытуда сабақтастық қызметін, оның технологиялық аспектідегі мәнін, білім алушыларды кәсіби даярлаудың ғылыми - педагогикалық негіздерін пайдалану; дидактикалық жағдайларды негіздеу, информатиканы оқытуда сабақтастық қағидаларын, талаптарын анықтау, сондай-ақ білім алушыларды кәсіптік даярлауда сандық технологиялардың әлеуетті мүмкіндіктерін анықтау және қолдану дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика философиясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы педагогикалық ғылым мен білім берудің ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі даму мәселелерін, қазіргі әлемдегі білім берудің рөлі мен орнын, оның дамуының қозғаушы күштері мен үрдістерін, білім берудің жаһандық дағдарысын құрайтын, кәсіби - педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында адамзаттың жаһандық мәселелерін шешуде қоғам мен білім беруді интеграциялаудың рөлін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиент-серверлі технологиялар
    Несиелер: 5

    «Клиент-серверлік технологиялар» курсы клиенттік-серверлік қосымшаларды жасау үшін ортаны зерттейді, білім берудегі клиенттік-серверлік технологияға негізделген қосымшаларды дайындау, MS SQL Server платформасы, сервер компоненттері, құралдар мен басқару құралдары, MS SQL Server-да SSMS, ғылыми және практикалық Зерттеуде бөлінген деректерді пайдалану негіздері, қашықтағы серверді және жүйенің клиенттік жағын құру, заманауи дерекқор жүйелерінің әдістемелік және теориялық негіздері және деректер қорын практикалық қолдану, клиент-сервер архитектурасын, клиент-се��вер архитектурасын жүзеге асыру пайдалану қоршаған ортаны oriyu, SQL бағдарламалау және болашақ кәсіби қызметінде экологиялық деректерді қолдану дағдылары бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зертеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-зерттеушінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, саяси оқиғалар мен құбылыстарды зерттеудің негізгі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын меңгеру, заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдана отырып, нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    «Білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері» курсында педагогика ғылымының арнайы саласы ретінде педагогика әдіснамасы туралы білім мен идеяларды қалыптастыру, педагогикалық ғылымның тарихи даму заңдылықтарын анықтау, педагогиканың әдіснамасы туралы қазіргі заманғы идеяларды анықтау, кәсіптік білім беру саласындағы дербес ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын дамыту, білім беру ресурстарын қалыптастырудың педагогикалық аспектілері бойынша ақпарат түріне цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Студенттерді ақпараттық-кәсіптік даярлаудың ғылыми педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    «Студенттерді ақпараттық және кәсіби даярлаудың ғылыми-педагогикалық негіздері» курсы ақпараттық қоғамда жеке тұлғаның кәсіби дамуына, докторанттардың кәсіби-ақпараттық бағыттылығын қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық негіздеріне, ғылыми-педагогикалық білім беру жүйесін құруға арналған. ақпараттық моделі, докторанттарды кәсіби даярлау, университетте докторанттарды ақпараттық және кәсіби даярлауды жүзеге асыру, докторанттардың ақпараттық және кәсіби дайындығын қалыптастыру үшін әртүрлі оқыту әдістерін қолдану ерекшеліктері, ақпараттық технологияларды пайдалану ерекшеліктері білім беру саласында қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім саласында цифрлық білім беру ресурстарын жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – цифрлық білім беру ресурстарын құрудың әдістемесі мен әдістемесі туралы түсінік қалыптастыру және оны қашықтықтан оқытуда қолдану әдістемесін қамтамасыз ету, сонымен қатар докторанттардың дидактикалық негіздерін, жобалау және құру принциптерін зерттеу. білім берудің сандық білім беру ресурстары, студенттердің компьютерлік дайындық және мультимедиялық – цифрлық ақпаратты әдістемелік өңдеу дағдыларын меңгеруі, білім берудің әртүрлі деңгейлері үшін цифрлық білім беру ресурстарын құру саласында әртүрлі технологияларды пайдалану жолдарымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың IT жобаларды құру, басқару бойынша білімдерін қалыптастырып, жетілдіруге, сондай-ақ жобаларды басқаруда, құрылымы мен мазмұнында қолданылатын әдіснамалар туралы түсініктерді беруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON4

    Білім беруді ақпараттандырудың заманауи педагогикалық мәселелерінің дамуының жай-күйі мен даму үрдісін білу, білім беру мақсаттары үшін электронды басылымдарды жобалаудың практикалық қағидалар жүйесін негіздеуді, жеке қарым-қатынас дағдыларын дамыта білу, метрологиялық мәселелерді шеше білу

  • Код ON5

    Параллельді және бұлтты есептеулердің принциптері мен технологиясын білу, зерттеу және пәнаралық мәселелерді шешудегі заманауи ақпараттық технологияларды қолдана білу, клиент-сервер технологиясын қолдана білу.

  • Код ON2

    Теориялық тұрғыдағы педагогикалық негіздемелер жасау мен тәжірибелік зерттеулер жүргізу арасындағы қарым-қатынасты ұштастыру мәселелерін шешуге қойылатын талаптарды білу, педагогикалық зерттеулер жүргізу барысында эмпирикалық, теориялық, математикалық және статистикалық әдістерді қолдана білу, тәжірибелік эксперимент жасауды ұйымдастыру мен оның нәтижелерін талдай білу

  • Код ON1

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдау және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану; зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазуды білу.

  • Код ON3

    Информатиканы үзіліссіз оқып-үйренудегі сабақтастық функцияларын, оның технологиялық аспектілерінің мәнін, білім алушыларды кәсіптік даярлаудың ғылыми-педагогикалық негіздерін білу; дидактикалық жағдайды негіздеуге, принциптерін, информатиканы оқытудағы сабақтастық талаптарын, сондай-ақ білім алушыларды кәсіби дайындау барысында цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін анықтау және қолдану

Top