7M01124 Педагогикалық өлшеулер в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама қызметкерлерді диагностикалаудың, талдаудың, проблемаларды шешудің, шешімдер қабылдау әдістерінің және практикаға енгізудің заманауи әдістерімен оқытуға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Бейімдік тестілеудің теориясы және тәжірибесі.
Несиелер: 5Курс ұсынылған міндеттердің дәйектілігін, мазмұны мен қиындықтарын анықтауға, тест тапсырмаларын орындау үшін мазмұнды жобалауға, білім алушының әрекеттеріне және үйренген оқу материалына байланысты тестілеудің әртүрлі формаларын ұйымдастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психометриялық теория және тест тапсырмаларын талдау
Несиелер: 5Курстың мазмұны заманауи дифференциалды психометрияға негізделген тесттік тапсырмаларды қалыптастыруды, психологиялық қасиеттер мен жағдайларды өзгертуге арналған тесттерді құрастыруды, психологиядағы өлшеу құралдарының сапасын бағалауды және өлшеудің сенімділігі мен негізділігін қамтамасыз ету үшін білім беруді қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Несиелер: 5Курс білім беру саласындағы өлшеу теориясының негіздерімен, педагогикалық мәліметтерді математикалық және статистикалық өңдеумен танысуды қарастырады. Білім беру саласындағы тестілік тапсырмаларды (регрессиялық зерттеулер, көп өлшемді статистикалық талдау, статистикалық болжамдарды тестілеу) математикалық-статистикалық өңдеу дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жүйелік талдау негіздері.
Несиелер: 5Курс жүйе мен жүйелік тәсілдің жалпы білімін қалыптастыруды, адаптивті жүйелер теориясы элементтерін, талдаудың түрлі жүйелерінің жұмыс істеуін және жұмыс істеуін, кері байланыс принциптерін, жүйелерді талдаудың ақпараттық көзқарастарын қалыптастыруды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім жүйесіндегі нормативті-құқықтық актілер.
Несиелер: 5Курс қазіргі қоғамдағы білім беру міндеттерін қалыптастыру, қазақстандық білім беру жүйесін дамытудың жағдайларын талдау, оның құрылымдық элементтері мен өзара әрекеттесу механизмдерін талдау, құқықтық білім беру жүйесін енгізу, Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерінің базалық білімдерін игеру, құқықтық білім мен дағдыларды қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. тапсырмалар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Бұл пән жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін дамыту, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруге және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Компьютерлік тестілеу әдістері.
Несиелер: 5Курстың мазмұны білім беру мақсаттары үшін тесттік тапсырмаларды іске асыру үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі түрлерін, ақпараттық технологияларды (әдістемелік, ақпараттық, математикалық, алгоритмдік, техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді) енгізу құралдарын әзірлеу, құралдарды қолдану және модульдік тестілеу әдістерін қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ҚР білім беруінің дамуындағы зерттеу
Несиелер: 5Курста Қазақстан Республикасының білім беру үрдісін ұйымдастыру құндылықтарын, мақсаттарын, міндеттерін, құрылымын, мазмұнын және білім беру үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларды қалыптастыруды, нәтижелерді талдауды және кәсіби қызметті жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі: отандық және шетелдік тәжірибе.
Несиелер: 5Курс білім беру жүйесінің қызметіне талдау, бағалау және сипаттама беруге; отандық және шетелдік тәжірибелерге сәйкес білім беру жүйесінің дамуының басым бағыттарын айқындау, білім берудің жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейлеріндегі академиялық жетістіктерді және кәсіби және педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруді бағалауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу
Несиелер: 5Курстың мазмұны ақпаратты жинақтау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оған жету жолдарын таңдау, ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыру үшін қажетті математикалық статистика құралдарын пайдалана отырып, білімді өңдеу және түсіну қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру үдерісін басқару мен бақылаудың заманауи әдістері
Несиелер: 5Курстың мазмұны оқу үдерісін басқарудың мазмұнын және басқару құндылығын анықтауға бағытталған. Оқу орындарының қызметтері және оқу үдерісін басқару әдістері. стратегиялық менеджменттің негізгі мақсаттарын меңгеру және кәсіптік білім беру үрдісінің стратегиясын әзірлеу және енгізу әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық өлшем және білім беру жүйелерінің сапасын бағалау.
Несиелер: 5Білім беру жүйесінің сапасын бағалау процесінің теориялық негіздерін меңгеру; білім берудегі функциялары, түрлері, формалары мен бақылау құралдары, магистранттар арасында кәсіптік және педагогикалық өзін-өзі ақпараттандыруды қалыптастыру және педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылы білім сапасын басқару дағдыларын игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4«Шетел тілі (кәсіби)» курсы академиялық жазудың нормаларын меңгерту, сыни талдаулардың дағдыларын дамыту, ғылыми шолулар дайындау, аннотациялар, зерттеу тақырыптары бойынша рефераттар және библиографиялар құрастыруды қарастырады, тілдік емес мамандықтардың магистранттарына жоғары базалық стандарт (С1) деңгейіндегі шет тілдік білімді меңгерту үрдісінде мәдениаралық-коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық мониторинг.
Несиелер: 5Курс оқыту қиындықтары бар оқушылармен түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру, оқушылардың білімін бақылаудың формалары мен әдістерін таңдау, мониторинг нәтижелерін интерпретациялау, оқу нәтижелерін мониторингілеудің көп деңгейлі жүйесін жасау болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тестілеу тапысрмаларын талдау әдісі
Несиелер: 5Эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру және енгізу, психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістері мен әдістері, деректерді жинау және өңдеу әдістері; тесттік тапсырмаларды сапалы талдау жүргізеді
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ақпараттық қауіпсіздік.
Несиелер: 5Компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу және деректерді қорғау, кəсіби қызмет желілік технологияларына, желілік бағдарламалар мен ресурстарға қолдануға, жабдықтарды, жүйелерді, процестерді, жабдықтар мен материалдарды сертификаттауға; Зияткерлік меншікті қорғауды қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 4«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Аттестациялық педагогикалық өлшемдер
Несиелер: 5Тесттік тапсырмалардың диагностикалық қызметін жүзеге асыру үшін дайындықты қалыптастыру, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалана отырып, магистранттарға арналған оқыту нәтижелерін мониторингілеу жүйесінде педагогикалық өлшеулер жүйесін дамыту үшін білім берудің нәтижелерін зерттеу әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Критериальды бағалау әдістемесі.
Несиелер: 5Оқу үдерісін педагогикалық зерттеу негізінде критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, критерийлерді бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды оқып білу, бағалау кезінде есептеулер жасау, рейтингтік бағалау жүйесінің негізгі әдістері мен әдістерін түсіну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық өлшемдердегі АТ
Несиелер: 5Педагогикалық мәселелерді шешуге ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, тест тапсырмаларын жобалау, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, өз бетінше алуға қабілетті және тәжірибеде жаңа білім мен дағдыларды, соның ішінде білімнің жаңа бағыттарында қолдануға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлемдік білім беру процесіндегі педагогикалық өлшемдер.
Несиелер: 5Курстың мазмұны білім беру процесінде әртүрлі педагогикалық өлшеулерді, білім берудің даралануын, бағдарламалардың өзгермелілігін, оқудың жеке курстарын, көптеген бақылау және оқу бағдарламаларын, әртүрлі мониторинг және бағалау құралдарын жасауды талдау, салыстыру, салыстыруға қабілетті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі
Несиелер: 5Курс педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдіснамалық негіздерін игеру және педагогикалық зерттеу әдістері саласында кәсіби және педагогикалық құзыреттілікке ие болу, білім беруді ақпараттандыру саласындағы ғылыми және ғылыми дағдыларды меңгеру қабілетін дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бұлттық технологиялар.
Несиелер: 5Курс бұлтты есептеулердің архитектурасын оқытуға, оларды жүзеге асыру үшін қоршаған ортаны зерттеуге, болашақ кәсіби қызметінде осы ортаны қалай пайдалануға болатындығын, магистранттарды «бұлтты» технологияларға негізделген шешімдермен, сондай-ақ «бұлтты» платформалардың негізгі жеткізушілерімен таныстыруды үйрету. Осы қызметтердің құрылымын қарастырайық: компоненттер мен олардың компоненттері өзара әрекеттесуі, осы платформалардың артықшылықтары мен кемшіліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық өлшемдерді ақпараттандыру.
Несиелер: 7Курстың мазмұны деректерді жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беруде пайдаланылатын заманауи компьютерлік технологияны, тест тапсырмаларын құрастыру үшін заманауи компьютерлік техниканы өз бетінше пайдалану мүмкіндігін, тестілеудің әртүрлі формаларын енгізу үшін түрлі бағдарламалық құралдарды пайдалануды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тестілеу жүйесінің бағдарламалық қамтамасы
Несиелер: 5Курс компьютерлік ғылым мен компьютерлік техниканы дамытудың заманауи үрдістерін, тестілеу тапсырмаларын әзірлеуде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануды, тестілік тапсырмалардың әртүрлі нысандарын іске асыру үшін нысаналы-бағытталған тәсіл негізінде бағдарламалық қамтамасыз етудің әр түрлі түрлерін жобалауды және дамытуды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тест тапсырмаларын әзірлеудің әдіснамасы
Несиелер: 5Курс әртүрлі бақылау түрлерінде компьютерлік тест тапсырмаларын модельдеу мен дамытуды, білімді тестілеуді бақылаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыруды, педагогикалық тесттерді жобалау мен пайдаланудың практикалық дайындығын білім беру нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары ретінде қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тест тапсырмаларының композициясы.
Несиелер: 7Тесттік тапсырмадағы педагогикалық тапсырмаларды дамытудың теориясы мен әдістемесі, тест тапсырмаларының негізі ретінде логикалық нысанын қолдану мүмкіндігі, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, тест тапсырмалары түрінде оқу процесінің сапасын диагностикалау және бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Таратылған мәліметтер.
Несиелер: 7Курстың мазмұны ақпараттық жүйелерді жіктеу, таратылған ақпаратты өңдеу және басқару әдістері, бөлінген ақпараттық жүйелерді құру технологиясы, бөлінген ақпараттық жүйелердің әртүрлі архитектурасы, деректерді беру ортасы және алынған нәтижелерді талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Цифрлық білім беру ресурстары.
Несиелер: 5Курс теориялық негіздерді, цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және құру принциптерін дамытуды, цифрлық білім беру ресурстарын құру саласындағы әртүрлі технологияларды қолдану жолдарын, мультимедиалық мазмұнды енгізуді және цифрлық білім беру ресурстарында қолданылатын интерактивті тапсырмаларды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON6
Оқу үдерісін басқаруда тест тапсырмалары үшін жобалау мазмұнын, оқу материалын талдау және құрылымдауды меңгеру қабілеттілігі.
-
Код ON7
Педагогикалық зерттеулер әдіснамасын анықтау, педагогикалық өлшемдерді зерттеу барысында қолдану бойынша қабілеттілігі; стратегиялық басқарудың негізгі әдістерін және кәсіптік білім беру үдерісінің стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру әдістемесін меңгеру
-
Код ON1
Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады
-
Код ON3
Заманауи психологиялық-педагогикалық ілімдерді білу және технологияларды меңгеру.
-
Код ON8
Математиканың және жаратылыстану ғылымының тілін пайдалана отырып, ғылыми қызметтің проблемалары мен жағдайларын сипаттай білу; квалиметрия құрылымындағы индикаторлар жүйесіне және білім беру саласындағы сарапшылардың квалиметриялық біліктілігін арттыруға талдау жасау қабілеттілігі.
-
Код ON2
Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативті дағдыны игеру
-
Код ON5
Cараптамалық бағалау жүргізу және тесттік тапсырмалардың әртүрлі көрсеткіштері мен сапа критерийлерін сараптау бойынша есептер дайындау қабілеттілігі.
-
Код ON4
Табысты сараптамалық қызметті қамтамасыз ететін нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттарды қолдану қабілеттілігі
-
Код ON9
IT технологиялардың заманауи тенденцияларының дамуына талдау жасай білу, заманауи ақпараттық байланыс технологияларын тәжірибелі тұрғыда пайдалану қабілеттілігі.