Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01404 Көркем еңбек, графика және жобалау в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Жоғары білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Педагогикалық бағдарламалық құралдардың әртүрлі жіктелімдері мен типологияларын, музыкалық компьютерлік бағдарламаларды, музыкалық білім беруде мультимедиялық жүйелерді қолдануды қарастырады. Музыкалық пәндерді оқытудың, тұлғалық-бағдарлы және дамытушылық оқытудың тиімділігіне, оқу-тәрбие процесінің барлық сатыларын күшейтуге, оның тиімділігі мен сапасын арттыруға бағытталған оқытудың ақпараттық технологиялары мен әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    ЖОО оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қарастырады. Оқытудың даралануы мен саралануының дидактикалық принциптерін жүзеге асырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады. Ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологияларды тиімді пайдалануға, әмбебап білім беру саласын құру мен дамытуға, педагогикалық ойлаудың жаңа мәдениетінің қалыптасуын ынталандыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін баяндайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогика пәні саласындағы негізгі ғылыми зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін ашады. Ғылыми зерттеу әдіснамасын, теория, әдіс және әдістеме арасындағы айырмашылықтарды, педагогикалық зерттеу әдістерін жіктеу тәсілдерін зерделейді. Педагогикалық іс-әрекет мәселелерін қалыптастыруға және саралауға, зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін анықтауға, критерийлер мен көрсеткіштерді анықтауға, педагогикалық зерттеудің тиімділігі мен тиімділігін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық заңдылықтарды және білім беру процесін (өздігінен білім алу), оқыту, тәрбиелеу (өзін-өзі тәрбиелеу), дамыту (өзін-өзі дамыту) және магистранттардың (тыңдаушылардың) белгілі бір қызмет түріне және қоғамдық өмірге кәсіби даярлығын ұйымдастыру және жүзеге асыру құралдарын зерттейді. ЖОО студентінің оқытушылармен өзара қарым-қатынасы барысында жүзеге асырылатын оқу-танымдық іс-әрекеті жағдайында жеке тұлғасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этносаралық төзімділікті қалыптастыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Көпмәдени орта жағдайында жастардың этносаралық төзімділігін қалыптастырудың негізгі теориялық аспектілерін қарастырады. Этномәдени бірлестіктердің әлеуметтік-мәдени қызметінің практикасын зерделейді. Магистранттарды ұлттық-мәдени мұраны сақтау және дамыту процесіне қатысуға ынталандыруды және этностардың мәдениетаралық ынтымақтастығын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақтардың дәстүрлі өнерінің бейнелі тілі
    Несиелер: 6

    Оқу және білім беру процестерінің өзара байланысын қарастырады. Оқушылардың өнерді қабылдауына үнемі бағытталған оқу процесінде рухани қасиеттерді, сезімдер мен эмоцияларды дамыту. Бейнеленген сюжеттің мазмұны мен мағынасын түсіну арқылы өнер туындыларын қабылдау. Көркемдік талғамды қалыптастыру, эстетикалық қабылдауды дамыту, көргендерінен алған әсерлерін байыту, өнер туындыларымен танысу процесінде өнермен қарым-қатынас жасау қажеттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Білім берудегі инновациялық процестерді басқару психологиясындағы қазіргі тенденциялардың мазмұны және көшбасшының инновациялық диспозициясының құрылымы ашылады. Басқарушылық қызметтің ерекшелігі мен ерекшеліктері, оны әртүрлі басқарушылық мәселелерді шешудің тиімді құралына айналдыру жолдары мен құралдары көрсетілген. Білім беру процесінің барлық субъектілерінің өнімді инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру үшін оқу бағдарламаларын әзірлеу білігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем білім беру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән көркем цикл пәндерін оқытудың жалпы принциптері мен әдістерін қарастырады. Көркем пәндерді оқыту процесіндегі педагогикалық қызметтің ерекшеліктері. Көркемдік білім берудің әртүрлі салаларында педагогикалық технологиялар мен әдістерді оқытудың ерекшеліктері. Қазіргі заманғы ғалымдардың инновациялық тұжырымдамаларын және олар жасаған көркемдік қызметтің жоғары педагогикасы туралы кең және жүйелі білімді тереңдетуге бағытталған іргелі бағыттарды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық негіздерін, персоналды басқарудағы көшбасшылық қасиеттердің функционалдық ерекшеліктерін қарастырады. Білім беру ұйымдарындағы Тиімді көшбасшылықтың теориялық және практикалық негіздерін, басшылықтың тиімділігін және оның кәсіби мінез-құлқын арттыру үшін рефлексивті құзыреттілікті, жеке басқарушылық тұжырымдаманы қалыптастыруға, көшбасшылық дағдыларды диагностикалау мен дамытуға бағытталған басқару құралдарын толық пайдалануды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы көркем білім беру жүйесі
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы бейнелеу өнерінің ежелгі ескерткіштерін қарастырады. Қазақстанның Халық суретшісі Ә. Қастеевтің қызметі . Қазақстан суретшілерінің бірінші съезі (1940) және кескіндеменің дамуындағы жаңа кезең. Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнері, тенденциялар мен проблемалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік білім беру педагогының кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    ЖОО оқытушысының кәсіби этикасының құрылымы мен жалпы принциптерін қарастырады. Оқу процесінде оқытушы мен білім алушының өзара қарым-қатынасы мәселелеріне ерекше назар аударылады. Болашақ кәсіби білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы педагогикалық тәжірибенің орны анықталды. Кәсіби біліктілік ұғымының жіктелуі көрсетілген. Кәсіби біліктіліктің түрлерін анықтау берілді. Жаңа формациядағы мұғалімнің бейнесіне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары кәсіби білім беру дидактикасының жалпы және жеке ғылыми және практикалық мәселелері баяндалады, ЖОО-ның жалпы өзекті принциптері, студенттердің танымдық қызметін ұйымдастыру формалары талданады, ЖОО оқулығының теориясы мен танымдық кедергілер теориясы, жоғары білім беру мазмұнын тарихнау және педагогикалық импровизация мәселелері ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі визуализация технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ақпаратын визуализациялау құралдары мен тәсілдерін зерттейді. Мультимедиялық құралдарды қолдану ерекшеліктерін, иллюстрациялық материалдармен жұмыс істеу тәсілдерін, визуализация құралдарымен оқытуды белсендіру тәсілдерін ашады. Білім алушылардың білім беру ақпаратын қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жобалау кезінде визуализацияны қолдану білігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дизайн және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Растрлық графиканың, векторлық графиканың, графикалық компьютерлік дизайнның негізгі ұғымдарын және олардың анықтамаларын, сондай-ақ графикалық редакторларды практикалық тапсырмалар үшін пайдаланудың негізгі әдістерін білу және оларды практикада қолдана білу. Компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеулер нәтижелерін теориялық талдау әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі Арт-технологиялар
    Несиелер: 5

    Педагогика, психология және өнердің өзара байланысына негізделген интегративті білім контекстінде арт-технологияларды қолданудың тарихи ретроспективасын қарастырады. Арт-технологиялардың түрлерін және оларды оқыту мен тәрбиелеу әдістерін, әртүрлі жас топтарында кешенді тәрбиелік, дамытушылық және түзету әсерінің құралы ретінде бағытталған арнайы және инклюзивті білім беруде арт-технологияларды қолдануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем білім берудегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Растрлық графиканы редакциялаудың компьютерлік технологиялары. Фотореалистік бейнелерді түзету. Екі өлшемді векторлық графика. 31 жобаларды жобалауда векторлық графиканы қолдану. Үш өлшемді компьютерлік модельдеу. Үш өлшемді нысандарды көпбұрышты модельдеу. Үш өлшемді сахнада материалдар мен текстураларды қолдану. Жарық қою. Үш өлшемді сахнадағы жарықтың өзгеруі және параметрлері. Үш өлшемді модельдеудің соңғы нәтижесін алу ретінде Визуализация. Компьютерлік анимация. Баспа өнімдерін компьютерлік макеттеу. Web үшін графикалық дизайн элементтері. Компьютерлік графика құралдарының мүмкіндіктерін қолдана отырып, корпоративті сәйкестендіруді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары оқу орындарындағы оқытушылардың кәсіби педагогикалық этикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби этикасының құрылымы. Әдептің педагог санасындағы, мінез-құлқындағы, қатынастары мен іс-әрекетіндегі көріністердің заңдылықтары, кәсіби ар-намыс, мұғалімнің педагогикалық беделі, педагогикалық тәртіп қарастырылады. Оқу үрдісі барысында оқытушы мен білім алушының өзара қарым-қатынасы мәселесіне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эксперимент жүргізу және педагогикалық ғылымдар саласындағы қолданыстағы талаптарға сәйкес зерттеу қызметінің нәтижелерін сыни талдау, диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON5

    көпмәдениетті ортада этносаралық коммуникация құру, түрлі этностар мен мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттестігі кезінде жанжалды жағдайлардың алдын алу мен шешудің тиімді әдістерін табу;

  • Код ON11

    Педагогикалық қызметті инновациялық білім беру технологияларымен, оның ішінде арт-технология және визуализация құралдарымен құрастыру және диагностикалау;

  • Код ON12

    Көркем-шығармашылық тұжырымдамаларды талдау және таңдау, әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін жобалаудың әртүрлі әдістерін пайдалану, әртүрлі мәнмәтіндерді (әлеуметтік, мәдени, ұлттық)ескеру

  • Код ON2

    Классикалық және қазіргі заманғы педагогикалық көзқарастар мен тұжырымдамалар тұрғысынан жоғары мектепті дамыту стратегиясы бойынша шешімдер қабылдау, кәсіби қызметте шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің технологияларында бағдарлану;

  • Код ON6

    Кәсіби шет тілінде зерттеу мәселесі бойынша ғылыми жұмыс нәтижелері туралы хабарлау және пайымдау;

  • Код ON7

    басқару іс-әрекетінде психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын біріктіру, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру және басқару міндеттерін шешу үшін танымдық қызметті рефлекстеу;

  • Код ON1

    Ғылыми мәселелердің мазмұнын, пәнаралық және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігін, ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ғылыми ізденіс және зерттеу стратегияларын дербес философиялық талдаудың зерттеу дағдыларын меңгеру үшін ғылым саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді талдау;

  • Код ON10

    әдістемелік талдау жүргізу үшін көркемдік білім беру және ұлттық өнер жүйесіндегі қолданыстағы отандық тұжырымдамалар мен тәсілдерді түсіндіру;

  • Код ON3

    ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эксперимент жүргізу және педагогикалық ғылымдар саласындағы қолданыстағы талаптарға сәйкес зерттеу қызметінің нәтижелерін сыни талдау, диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON8

    тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер үшін көшбасшылық теориясы негізінде іскерлік қатынастар құру;

  • Код ON9

    көркем білім берудің әртүрлі деңгейлік бағдарламалары бойынша ғылыми жұмыс нәтижелерін диагностикалау және бағалау үшін кәсіби қызметті ұйымдастырудағы заманауи теорияларды, әдістемелер мен технологияларды зерттеу;

Top