Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Топырақтану және агрохимия в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы геология
    Несиелер: 5

    Әлемнің, Күн жүйесінің және оның планетасының пайда болуы мен құрылысы туралы түсініктерді дамыту; жердің жағдайы; жердің сыртқы қабықшаларының құрамы мен құрылысы. Жер қабатының заттық құрамымен және негізгі құрылымдық элементтерімен танысу. геологиялық зерттеулердің негізгі әдістеріне, басты тау-кен жыныстарын анықтау тәсілдеріне үйрету; тау жыныстары қабаттарының көлденең, көлбеу және қатпарлы жатуымен геологиялық карталарды оқу және геологиялық қималар мен стратиграфиялық колонкаларды құрастыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физколлоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің табиғи-ғылыми дүниетанымын дамыту және термодинамика мен кинетика заңдары негізінде заттардың құрылысы мен химиялық процестер туралы заманауи түсініктерді меңгеру үшін студенттердің білімін, практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар топырақты және ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасын талдау үшін қолданылатын физика-химиялық зерттеу әдістерінің негіздерімен таныстыру; топырақта болатын физикалық-химиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық өсімдіктердің физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу және даму, өсімдіктердің қозғалысы сияқты өсімдіктерде болатын негізгі өмірлік процестерді білу және түсіну. Өсімдіктерде болатын физиологиялық процестердің қолайсыз экологиялық факторларға, мысалы, құрғақшылыққа, тұзға, қыстың төзімділігіне төзімділігін арттырудағы рөлі туралы нақты түсінік қалыптастыру. Мәдениеттің физиологиялық жағдайын бағалау кезінде, әсіресе қолайсыз вегетациялық кезеңде алған білімдерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ботаника геоботаника негіздерімен
    Несиелер: 6

    Жалпы биологиялық және ботаникалық білім негіздерін меңгеру, ботаника және геоботаника бөлімдерімен, Ботаникалық зерттеу әдістерімен танысу. Өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын білу, сонымен қатар олардың жүйеленуін зерттеу. Өсімдіктер мен басқа организмдердің табиғаттағы және адам іс-әрекетіндегі рөлін түсіну. Зертханалық сабақтарда студенттер өсімдіктер құрылымының жалпы заңдылықтарымен, морфологиялық әртүрлілігімен және әртүрлі сыныптардың көбею ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтық-геоботаникалық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 6

    Геоботаника-жер үсті өсімдіктері және олардың құрылымы, құрылымы, өнімділігі, қолданылуы, өзгеруі туралы ғылым. Бұл пәннің негізгі мақсаты-өсімдіктер қауымдастықтарының құрылымын, олардың белгілі бір уақыт кезеңіндегі кеңістіктегі өзгеруін табиғат пен Адамның іс-әрекетіне байланысты факторлардың әсерінен зерттеу. Геоботаника-ботаника мен экологияның түйіскен жеріндегі биологияның бір саласы. Геоботаника екі негізгі бөлімнен тұрады: жалпы геоботаника, арнайы геобот

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерге орналастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді ауылшаруашылық картографиясының негіздерімен, геодезиялық түсірістердің түрлерімен, ауданды есептеу әдістерімен таныстыру. Шаруа қожалықтарының жерді басқару туралы білім беру, ауыл шаруашылығында жерді пайдалануға әсер ететін негізгі табиғи факторларды анықтай білу; эрозияның көрінуіне рельефтің әсері; аумақты ұйымдастыруда егістерді орналастыру; жерге орналастырудың түрлері мен нысандары, жерді ұтымды пайдалану, жерді пайдалану аумақтарын және жеке жерлерді ұйымдастыру мәселелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Ғылыми жұмыстарды жазу кезінде өз ойларын нақты, қысқа және түсінікті етіп тұжырымдай білу, курстық, жазбаша, ғылыми, дипломдық, сондай-ақ халықаралық деңгейде әртүрлі мақалалар мен жарияланымдар жазу үшін өз ойларын нақты құрылымдау қабілетін дамыту. Әр түрлі конференцияларға қатысуға дайындық және қабілеттілік, сонымен қатар ғылыми бағытта әртүрлі семинарлар мен конференциялар ұйымдастыра білу. Авторлық құқықты сақтауды ескере отырып, зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеу және оларды ауыл шаруашылығы саласында қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты меңгергеннен кейін студент Ақмола облысының негізгі топырақ түрлерінің морфо-генетикалық құрылымы мен қалыптасу үрдістерін білуі керек: топырақтың түсін, физикалық-механикалық қасиеттерін және заттық құрамын анықтау; зертханалық талдау жүргізу үшін дала жағдайында топырақ сынамаларын іріктеу әдістемесін меңгеру; монолиттер мен аналитикалық мәліметтер бойынша топырақты диагностикалауды білу. топырақтың құнарлылығын арттыру үшін агротехникалық және арнайы іс-шаралар жүйесін құру және іс жүзінде жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Бизнесті ұйымдастыру саласында құзыреттілікті қалыптастыру .- аспаптық, әлеуметтік-жеке, жүйелік және пәндік. Қысқаша мазмұны: бұл пән Жеке кәсіпкерлікті, шағын, орта және ірі бизнесті, венчурлық бизнесті ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттейді. Бизнестің негізгі ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнес субъектілерін құру, мемлекеттік тіркеу, тарату, Банкроттық процестерін қарайды. Бизнестің қаржылық ресурстарының көздерін, бизнесті мемлекеттік реттеуді, мәмілелер мен шарттарды, бизнес-жоспардың бөлімдерін сипаттайды. Жобалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер, балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар қарапайым омыртқасыздар мен омыртқалылар, прокариоттар қарастырылады. Топырақтың құрамдас бөліктеріне олардың топырақ түзуші организмдердің өміріндегі маңызы тұрғысынан сипаттама беріледі, топырақ ағзалары әлеміндегі биологиялық байланыстардың түрлері. Материалды микробтық метаболизмнің газ тәрізді өнімдері, азот алмасуы процестері және табиғаттағы заттардың айналымы арқылы игеру. Топырақ ағзаларының жекелеген топтарын зерттеуді жүргізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салалар бойынша кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Зерттеу: АӨК-ге кіретін экономика салаларының жиынтығы; агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін; аграрлық азық-түлік нарығын; азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін, азық-түлік тәуелсіздігі мен қауіпсіздігін, жеке кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін өткізу жөніндегі мүмкіндіктерін. Оқып білу: шаруа және фермер қожалықтарын құру нысандары; ауыл шаруашылығы қызметін және ауылдық жерде кәсіпкерлік қызметтің ауыл шаруашылығына жатпайтын түрлерін жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік қолдау бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агротопырақтану
    Несиелер: 6

    Агротопырақтану-топырақтың тиімді құнарлылығын сақтау мен қалпына келтіруді зерттейтін топырақтанудың бір саласы. Пәннің мақсаты агроценоздар мен тыңайған жерлердегі топырақ түзілу процестерінің барысы туралы түсініктерді қалыптастыру, агрономиялық және кадастрлық мақсаттар үшін жерді бағалау, агроландшафттағы топырақтың қасиеттері мен режимдерін реттеу, ауыл шаруашылығында пайдалану процесінде топырақ жамылғысы мен топырақтың өзгеруін бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен аурулары
    Несиелер: 6

    Өсімдік ауруларын тудыратын патогендердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру кезінде олардан қорғау жөніндегі іс-шараларды зерттеу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының аса маңызды зиянкестерімен танысу, олардың зияндылығының шегін білу; күресу шаралары (агротехникалық, биологиялық), өсімдіктердің зақымдалу типтерін анықтау; ауыл шаруашылығы дақылдарының аса маңызды зиянкестерінің даму фенокалендарын құру; топырақ қазу әдісімен және басқа әдістермен ауыл шаруашылығы зиянкестерінің санын есепке алуды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агроэкология
    Несиелер: 6

    Топырақ экологиясы, оның гигиенасы туралы білім, топырақ түзілуіне әсер ететін экологиялық факторларды, Топырақтың құрамы мен қасиеттерінің компоненттерін зерттеу; білімі топырақ құнарлылығын сақтау және молықтыру тәсілдерін әзірлеуге мүмкіндік беретін топырақта болып жатқан процестерді зерттеу; ға жерлерін ауылшаруашылық пайдаланудың агроэкожүйелерге, сондай-ақ оларды қоршаған экожүйелерге-биогеоценоздарға теріс экологиялық әсерін болдырмау жөніндегі шараларды әзірлеуді түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақ микробиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда жалпы және арнайы микробиология негіздері бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру және алынған білімді қалыптасқан құзыреттілікке сәйкес ауыл шаруашылығының практикалық міндеттерін шешу үшін пайдалану іскерлігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - бактериялардың систематикасын, морфологиясын, генетикасын және көбеюін зерттеу; жемістер мен көкөністерді сақтаудағы микробиологиялық үдерістердегі және топырақ құнарлылығын қалпына келтірудегі микроорганизмдердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Көкөніс және жеміс дақылдарының морфологиялық және биологиялық сипаттамасы. Көкөніс және жеміс дақылдарын өсірудің технологиялық тәсілдері. Ашық және жабық топырақтағы көкөніс шаруашылығы. Жеміс шаруашылығының биологиялық негіздері. Көшеттерді отырғызу және жеміс өндіру технологиясы. Жекелеген аймақтардағы жеміс шаруашылығының ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Негізгі метеофакторлармен танысу, ауа райын бақылау қорытындысы бойынша оны болжау, олардың жер, өсімдіктер, жануарлар биосферасының дамуына әсерін зерттеу, атмосфераның құрамы мен құрылысы, ауа массасының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер туралы білім алу; ауылшаруашылығы саласы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары, топырақтың ауа, жылу және су режимдерін өлшеу әдістері, климат және олардың өзгеру болжамы туралы білім алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Студент топырақ процестерін зерттеу әдістерін және химиялық талдауларды жүргізудің аспаптық әдістерін таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Алынған негізгі білім студентке топырақ үлгілерін зерттеуде кәсіби тәжірибеде жаңа топырақ терминологиясын, зертханалық құрылғылар мен жабдықтарды қолдануға мүмкіндік береді. Әдістер кешенін қолдану зерттелетін объектіні мүмкіндігінше біржақты және объективті сипаттауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Егін шаруашылығын дамытудың жай-күйі мен перспективалары. Өсімдіктер тіршілігінің жер және ғарыштық факторлары-егіншіліктің материалдық негізі және олардың өсімдіктерге тұрақты түрде келу қажеттілігі. Егіншіліктің заңдары мен экологиялық принциптері – жоғары өнімді қалыптастыру, топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру және егіншілікке жүйелі көзқарас үшін Өсімдіктердің өмір сүру факторларын оңтайландырудың жалпы заңдылықтары туралы теориялық негіз. Арамшөп өсімдіктері және олармен күресу шаралары. Ауыспалы егістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ химиясы
    Несиелер: 6

    Топырақ-өсімдік жүйесіндегі химиялық элементтердің биологиялық айналымы және оның әртүрлі факторлардың әсерінен өзгеруі туралы білім алу. Топырақ химиясының өзекті мәселелерін, оның ішінде топырақтың гумус қышқылдарының құрамы мен қасиеттерін, топырақтың сазды фракциясының минерологиялық құрамын, топырақтағы адсорбция және ион алмасу механизмдерін, топырақтың тотығу-тотықсыздану қасиеттерін, топырақтың буферлік қабілетін білу. Әр түрлі физика-химиялық әдістерді игеру: потенциометрия, спектрофотометрия, жалынды фотометрия және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бақша шаруашылығы және ландшафттық дизайн
    Несиелер: 6

    Бау-бақшада өсірілетін жеміс ағаштары мен жидек дақылдарының морфологиялық және биологиялық сипаттамаларын, өсірудің технологиялық әдістерін зерттеу. Бау-бақшаның биологиялық негіздері. Ағаш отырғызу және жеміс өндіру технологиясы. Жекелеген аймақтардағы жеміс өсіру ерекшеліктері. Бау-бақша пәнінің мақсаты-студенттерге жеміс-жидек дақылдарын өсіру технологиясын, өнімділікті арттыру, сапалы өнім алудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-агрономиялық химиядан теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студент ауылшаруашылық дақылдарының тамақтану ерекшеліктері туралы түсінікке ие болуы керек; топырақтағы тыңайтқыштардың конверсиясы мен ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі процестерінің өзара байланысын, топырақ құнарлылығын реттеу әдістерін, тыңайтқыштар мен мелиоранттардың мөлшерін анықтау әдістерін, қарапайым және күрделі тыңайтқыштардың түрлерін, химиялық құрамы мен қасиеттерін білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірісті ұйымдастыру және АӨК кәсіпкерлігі
    Несиелер: 5

    Меншік пен басқарудың негізгі нысандары, кәсіпорынды құру, бизнес-жоспарды есептеу, кәсіпкерлік және коммерциялық қызмет формалары туралы білімді игеру, сонымен қатар білікті басқару шешімдерін дайындау және қабылдау үшін оның нәтижелерін талдау, нарықтық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру. бұл негіз. Агроөнеркәсіптік кешендегі кәсіпкерліктің экономикалық мәні мен ерекшеліктерін зерттеу, оның құқықтық және экономикалық мемлекеттік реттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Далалық тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру және картограммаларды жасау
    Несиелер: 6

    Далалық эксперименттерді зерттеу және құрастыру тақырыбын таңдай білу, эксперименттер схемасы бойынша есептеу операцияларын жүргізу. Далалық тәжірибенің өнімді деректерін статистикалық өңдеуді меңгеру. Тәжірибеде бақылаулар, есептер, талдаулар, биометриялық өлшеулер жүргізуді білу. Топырақ картографиясының теориялық және практикалық негіздерін білу, іргелі ғылыми ұғымдар жүйесін, қазіргі заманғы картографияның әдіснамасы мен әдістерін, атап айтқанда топырақ картографиясын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімді нарыққа шығаруға дейін стартап құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP - ең аз өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оның бизнес-инкубаторға түсуі. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ географиясы топырақ түзу процесінің факторлары мен мәнін, топырақ түзудің материалдық негізін және энергетикасын, топырақтың тиімді құнарлылығын жақсарту жөніндегі шаралар жүйесін, топтастыруды, топырақтардың негізгі отбасылары мен түрлерін, географияның жалпы заңдылықтарын, топырақ жамылғысының түрлері, құрылымдары және топырақ-географиялық аудандастыру. Топырақтың географиясында туындайтын мәселелерді талдай білуге, табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі топырақтың рөлін білуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 5

    Тыңайтқыштар мен өсімдіктерді қорғауға арналған машиналардың дизайны мен жұмысы туралы білімді қалыптастыру, оларды жұмыс орнында жұмыс сұйықтығының берілген жылдамдығымен қолдану бойынша практикалық дағдыларды алу және жоғары сапалы өнімді ұйымдастыру мен өндірудің күрделі мәселелерін шешу үшін жұмыс сапасын бақылау. Негізгі ауыл шаруашылығы машиналарының құрылымын, олардың жұмыс принципін, стационар жағдайында және жұмыста технологиялық процесті және реттеуді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агрохимиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты-агрохимиялық зерттеулер әдістері, эксперименттерді жоспарлау, салу және жүргізу техникасы, тәжірибелер нәтижелерін статистикалық бағалау, өндіріске ғылыми негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Топырақ құнарлылығының негізгі көрсеткіштерін анықтау, топырақтағы гумустың, минералды азоттың, жылжымалы фосфордың және ауыспалы калийдің құрамын анықтау әдістерін меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы есеп жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Дала дақылдарын өсірудің ғылыми негізделген технологияларын білу және түсіну. Меңгеруі тиіс: белгілі бір шаруашылық жағдайына арналған өсімдіктердің түрлері мен сорттарын таңдау әдіснамасын, тұқымдарды егуге дайындау тәсілдерін, вегетациялық және далалық тәжірибені отырғызу технологиясын. Жергілікті жердің нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, жетекші дала дақылдарының технологиялық карталарын әзірлеу кезінде пайымдау қабілеті. Ауылшаруашылық техникасын, өсімдіктерді қорғаудың химиялық, биологиялық және агротехникалық шараларын тиімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мелиоративтік топырақтану
    Несиелер: 6

    Мелиорация кезінде топырақ қабатының табиғи жағдайынан айырмашылығы, ылғалдану деңгейі бірнеше есе артады, геологиялық айналымға су мен химиялық заттардың түсу қарқыны артады. Мелиорация топыраққа, гидросфераға, биоценозға және агроценозға одан да көп әсер етеді. Мелиорацияның негізгі міндеті-ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен сапасын топырақ құнарлылығына арттыру, құрғақ дала аймағында өсімдік дақылдарын алуды тұрақтандыру, құрғақшылыққа қарсы күрес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының тыңайтқыштарға қажеттілігін анықтаудың физиологиялық негіздері. Тыңайтқыштардың тиімділігіне сыртқы факторлардың әсері. Минералды тыңайтқыштардың нормаларын анықтау әдістері. Негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарын қоректену ерекшеліктері және тыңайтқыш жүйесі. Тыңайтқыштарды қолдану жүйесін құру, органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдану жоспарын құру, табиғи салмақтағы тыңайтқыштардың нормаларын есептеу. Топырақтық-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тыңайтқыштардың түрлері, нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталды мәліметтерді статистикалық өңдеу
    Несиелер: 6

    "Деректерді статистикалық өңдеу" пәнін игерудің мақсаты студенттердің математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін игеруі және топырақтану және агрохимия саласындағы кәсіби қызметінің міндеттеріне қатысты оларды шығармашылық пайдалану дағдылары мен дағдыларын игеру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы математикалық статистиканың негізгі түсініктері мен әдістерін; іріктеме параметрлерін есептеу принциптерін, іріктемелі бағаларды бас жиынтық заңдылықтарына көшіру принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ картографиясындағы ГАЖ-технологиялар
    Несиелер: 6

    ГАЖ технологиясын қолдана отырып әр түрлі масштабтағы топырақ-картографиялық жұмыстарды жүргізудің теориялық негіздері мен әдістері және оларды әр түрлі өндірістік мақсаттарда практикалық қолдану; картографиялық базаның түрлері қарастырылады; агротоптау және топырақты бағалау мәні. Биосфераның кеңістіктік құрылымы туралы білімдерге негізделген кең географиялық көзқарасы бар топырақ жүйелерінің жұмыс істеуі, сонымен қатар геоақпараттық жүйелер туралы түсініктерді дамыту, оларды топырақты пайдалану мен қорғау саласында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интегрирленген өсімдік қорғау
    Несиелер: 6

    Өсімдіктерді интеграцияланған қорғау принциптері. Қазіргі интеграцияланған жүйелердегі болжамдар мен сигнализацияның рөлі. Өсімдіктерді қорғауды ұйымдастыру және экономика. Интеграцияланған жүйелердегі пестицидтер. Интеграцияланған жүйелерді, дәнді картопта, көкөніс және жеміс дақылдарында өсімдіктерді қорғауда пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эрозия және топырақты қорғау
    Несиелер: 6

    Эрозиялық процестердің пайда болуының теориялық негіздерін, су және жел эрозиясының таралуының негізгі себептерін, жағдайлары мен салдарын, қайталама тұздану мен тұздану, шөлейттенуді зерттеу. Сонымен қатар курста баяндалған заманауи ұсыну тетігі туралы процестердің көтерілу, көшіру, шөгінділер бөлшектердің топырақтың су және әуе ағындары. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану үшін қоректік режимді және қоршаған ортаны ластауды оңтайландыру үшін тыңайтқыш мөлшерін есептей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нақты егіншілік жүйесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Дәл егіншілік, электрондық технологиялық карталар, ақылды технологиялар, өндірісті басқаруға арналған мобильді қосымшалар. Спутниктік кешен мен компьютерлік технологияларды пайдалану негізінде өсімдік өнімділігін басқару жүйесі. жаһандық позициялау технологиясы (GPS), географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ), спутниктік фотосуреттер, кірістілік бағалау технологиялары және т.б. пайдалана отырып, егістік жерлерді басқарудың кешенді жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының қоректену диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән Өсімдіктердің қоректенуінің теориялық негіздерін және егіннің қалыптасуындағы оның рөлін негіздейді. Топырақ-өсімдік диагностикасы химиялық және морфо-биометриялық талдауды қамтиды. Ауыл шаруашылығы дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, тыңайтқыштардың өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасына әсерін, тыңайтқыштарды қолданудың экологиялық аспектілерін ескере отырып, оларды ұтымды пайдалану тәсілдерін, әртүрлі топырақ-климаттық жағдайларда қолдану және енгізу технологияларын таңдау туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көкөністерді жылыжайда өсіру
    Несиелер: 5

    Қорғалған топырақта көкөніс дақылдарын өсіру технологиялары. Қорғалған топырақ құрылысының жіктелуі, оқшауланған топырақта, жылыжайларда, жылыжайларда көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы, қорғалған топырақ көкөністерін сақтаудың, өңдеудің озық технологиялары. Көкөніс өсімдіктерінің систематикасы. Көбею әдістері және гүлдену биологиясы. Тұқым шаруашылығының теориялық негіздері. Тұқым дамуының биологиялық ерекшеліктері. Тазалау, пісу. Тұқымдар мен ұрықтарды кептіру. көкөніс дақылдарының тұқым шаруашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Азық-түлік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бакалаврларда тауарлардың тұтынушылық қасиеттерін және Қазақстанның азық-түлік нарығының әлеуетті сыйымдылығын ескере отырып, Агроөнеркәсіптік кешенде баға белгілеуді, салық салуды және субсидиялауды мемлекеттік реттеу қағидаттарында азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында құқықтық білім негіздерін қалыптастыру. Отандық азық-түлік нарықтарының, АӨК және т. б. жай-күйінің болжамын жасау үшін әртүрлі ақпарат көздерінің деректерін пайдалану өзінің кәсіби қызметі үшін АӨК саласындағы заңнаманы қолдану дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топырақтың физикалық қасиеттері және оны өлшеу
    Несиелер: 5

    Топырақтың негізгі физикалық қасиеттері және табиғи факторлар мен антропогендік әсерлерге байланысты олардың өзгеруі; топырақтың физикалық қасиеттері мен режимдерін зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері; топырақтың физикалық жай-күйін реттеудің негізгі тәсілдері; әсер ету түрлеріне байланысты топырақтың физикалық жай-күйі. ГАЖ, Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелер, Web, Big Data өсімдік шаруашылығында пайдалану тәсілдерімен топырақтық физикалық параметрлерді бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Топыраққа, өсімдіктерге, жемдерге, тыңайтқыштарға және мелиоранттарға химиялық талдау жүргізу және топырақ карталары мен агрохимиялық картограммаларды жасау үшін алынған нәтижелерді түсіндіру

  • Код ON1

    Ғылыми жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша ғылыми-теориялық негіздердің, заңдар мен заңдылықтардың базалық білімін көрсету

  • Код ON6

    Тыңайтқыштарды қолданудың ұтымды технологиясын әзірлеу кезінде өсімдіктерді қоректендіруді оңтайландыру әдістерін анықтау үшін топырақ карталарын және агрохимиялық картограммаларды, топырақ және өсімдік диагностикасын жасау және практикалық пайдалану кезінде білімін көрсету

  • Код ON4

    Топырақтану мен агрохимияда ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын көрсету

  • Код ON3

    Кәсіби салада тілдік және коммуникативтік дағдыларды (мемлекеттік, орыс, ағылшын) логикалық дұрыс, дәлелді және ауызша және жазбаша сөйлеуді анық құра білу үшін қолдану

  • Код ON8

    Қазақстан Республикасының топырақ-климаттық аймақтарында тыңайтқыштар мен мелиоранттардың түрлі түрлерінің іс-әрекетін бағалау бойынша вегетациялық, далалық және өндірістік тәжірибелерді жоспарлау және жүргізу. Эксперименттік мәліметтерді статистикалық-математикалық өңдеуді жүзеге асыру және алынған мәліметтерді түсіндіру, эксперименттің дұрыстығы туралы қорытынды жасау.

  • Код ON2

    Жұмысты ұйымдастыру мен адам ресурстарын басқару арқылы ауыл шаруашылығы саласындағы басшылық етумен жұмыс үдерістері мен жұмыс нәтижелерін бағалау және жұмысты өз бетінше жоспарлау, орындау және бағалау кезінде тәжірибелік және танымдық дағдылардың кең қатарын қолдана білу. Нормативтік құқықтық құжаттарды, еңбекті қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана білу

  • Код ON9

    Тыңайтқыштарды қолдану жүйесінің технологиясын құру үшін ҚР топырақ-климаттық аймақтарының ерекшеліктерін ескере отырып, топырақ құнарлылығын объективті бағалау мәселелерінде білімдерді көрсету

  • Код ON7

    Топырақтың типтерін, түрлерін, тектерін, түрлерін және түрлерін тану үшін топырақ профилін жіктеу және сипаттау

  • Код ON5

    ҚР аймақтарында таралған өсімдіктер мен ауыл шаруашылығы дақылдарын морфологиялық белгілері бойынша өнімнің дамуы мен сапасын анықтау үшін олардың физиологиялық, микробиологиялық жағдайын бағалай отырып ажырату.

Top