Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Топырақтану және агрохимия в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Жалпы химия

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы геология

    Әлемнің, Күн жүйесінің және оның планетасының пайда болуы мен құрылысы туралы түсініктерді дамыту; жердің жағдайы; жердің сыртқы қабықшаларының құрамы мен құрылысы. Жер қабатының заттық құрамымен және негізгі құрылымдық элементтерімен танысу. геологиялық зерттеулердің негізгі әдістеріне, басты тау-кен жыныстарын анықтау тәсілдеріне үйрету; тау жыныстары қабаттарының көлденең, көлбеу және қатпарлы жатуымен геологиялық карталарды оқу және геологиялық қималар мен стратиграфиялық колонкаларды құрастыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физколлоидтық химия

    Курстың негізгі мақсаты – коллоидтық жүйелерді, коллоидтардың қасиеттерін, соның ішінде диффузияны, коагуляцияны, тұрақтандыруды, электрофорезді және олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін зерттеу. Тірі жүйелердегі, соның ішінде өсімдіктердегі, жануарлардағы, сондай-ақ микробтық жасушалардағы химиялық процестердің физикалық-химиялық заңдылықтары тереңірек қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жерге орналастыру негіздері

    Студенттерді ауылшаруашылық картографиясының негіздерімен, геодезиялық түсірістердің түрлерімен, ауданды есептеу әдістерімен таныстыру. Шаруа қожалықтарының жерді басқару туралы білім беру, ауыл шаруашылығында жерді пайдалануға әсер ететін негізгі табиғи факторларды анықтай білу; эрозияның көрінуіне рельефтің әсері; аумақты ұйымдастыруда егістерді орналастыру; жерге орналастырудың түрлері мен нысандары, жерді ұтымды пайдалану, жерді пайдалану аумақтарын және жеке жерлерді ұйымдастыру мәселелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық өсімдік физиологиясы және биохимиясы

    Фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу және даму, өсімдіктердің қозғалысы сияқты өсімдіктерде болатын негізгі өмірлік процестерді білу және түсіну. Өсімдіктерде болатын физиологиялық процестердің қолайсыз экологиялық факторларға, мысалы, құрғақшылыққа, тұзға, қыстың төзімділігіне төзімділігін арттырудағы рөлі туралы нақты түсінік қалыптастыру. Мәдениеттің физиологиялық жағдайын бағалау кезінде, әсіресе қолайсыз вегетациялық кезеңде алған білімдерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ботаника геоботаника негіздерімен

    Жалпы биологиялық және ботаникалық білім негіздерін меңгеру, ботаника және геоботаника бөлімдерімен, Ботаникалық зерттеу әдістерімен танысу. Өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын білу, сонымен қатар олардың жүйеленуін зерттеу. Өсімдіктер мен басқа организмдердің табиғаттағы және адам іс-әрекетіндегі рөлін түсіну. Зертханалық сабақтарда студенттер өсімдіктер құрылымының жалпы заңдылықтарымен, морфологиялық әртүрлілігімен және әртүрлі сыныптардың көбею ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану негіздері

    Курсты меңгергеннен кейін студент Ақмола облысының негізгі топырақ түрлерінің морфо-генетикалық құрылымы мен қалыптасу үрдістерін білуі керек: топырақтың түсін, физикалық-механикалық қасиеттерін және заттық құрамын анықтау; зертханалық талдау жүргізу үшін дала жағдайында топырақ сынамаларын іріктеу әдістемесін меңгеру; монолиттер мен аналитикалық мәліметтер бойынша топырақты диагностикалауды білу. топырақтың құнарлылығын арттыру үшін агротехникалық және арнайы іс-шаралар жүйесін құру және іс жүзінде жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақтық-геоботаникалық зерттеулер негіздері

    Геоботаника-жер үсті өсімдіктері және олардың құрылымы, құрылымы, өнімділігі, қолданылуы, өзгеруі туралы ғылым. Бұл пәннің негізгі мақсаты-өсімдіктер қауымдастықтарының құрылымын, олардың белгілі бір уақыт кезеңіндегі кеңістіктегі өзгеруін табиғат пен Адамның іс-әрекетіне байланысты факторлардың әсерінен зерттеу. Геоботаника-ботаника мен экологияның түйіскен жеріндегі биологияның бір саласы. Геоботаника екі негізгі бөлімнен тұрады: жалпы геоботаника, арнайы геобот

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Топырақ биологиясы

    Өсімдіктер, балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар қарапайым омыртқасыздар мен омыртқалылар, прокариоттар қарастырылады. Топырақтың құрамдас бөліктеріне олардың топырақ түзуші организмдердің өміріндегі маңызы тұрғысынан сипаттама беріледі, топырақ ағзалары әлеміндегі биологиялық байланыстардың түрлері. Материалды микробтық метаболизмнің газ тәрізді өнімдері, азот алмасуы процестері және табиғаттағы заттардың айналымы арқылы игеру. Топырақ ағзаларының жекелеген топтарын зерттеуді жүргізе білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агротопырақтану

    Агротопырақтану-топырақтың тиімді құнарлылығын сақтау мен қалпына келтіруді зерттейтін топырақтанудың бір саласы. Пәннің мақсаты агроценоздар мен тыңайған жерлердегі топырақ түзілу процестерінің барысы туралы түсініктерді қалыптастыру, агрономиялық және кадастрлық мақсаттар үшін жерді бағалау, агроландшафттағы топырақтың қасиеттері мен режимдерін реттеу, ауыл шаруашылығында пайдалану процесінде топырақ жамылғысы мен топырақтың өзгеруін бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен аурулары

    Өсімдік ауруларын тудыратын патогендердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру кезінде олардан қорғау жөніндегі іс-шараларды зерттеу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының аса маңызды зиянкестерімен танысу, олардың зияндылығының шегін білу; күресу шаралары (агротехникалық, биологиялық), өсімдіктердің зақымдалу типтерін анықтау; ауыл шаруашылығы дақылдарының аса маңызды зиянкестерінің даму фенокалендарын құру; топырақ қазу әдісімен және басқа әдістермен ауыл шаруашылығы зиянкестерінің санын есепке алуды жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Агроэкология

    Топырақ экологиясы, оның гигиенасы туралы білім, топырақ түзілуіне әсер ететін экологиялық факторларды, Топырақтың құрамы мен қасиеттерінің компоненттерін зерттеу; білімі топырақ құнарлылығын сақтау және молықтыру тәсілдерін әзірлеуге мүмкіндік беретін топырақта болып жатқан процестерді зерттеу; ға жерлерін ауылшаруашылық пайдаланудың агроэкожүйелерге, сондай-ақ оларды қоршаған экожүйелерге-биогеоценоздарға теріс экологиялық әсерін болдырмау жөніндегі шараларды әзірлеуді түсіну

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салалар бойынша кәсіпкерлік

    Нарықтық экономиканың түрлі салаларында кәсіпкерліктің маңызын айқындау. Студенттерге бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын, тәуекелдерді бағалаудың, инвестициялық қызметтің тиімділігін талдау және қаржылық жағдайды дұрыс жоспарлауды үйрету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өсімдік шаруашылығындағы агробизнеске кіріспе

    Өндірістік әлеуетті: жерді, негізгі және айналым капиталын, еңбек ресурстарын пайдалануды бағалау әдістемесін оқып үйрену және игеру үшін қажетті жеке экономикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру, жеке кәсіпорын үшін өсімдік шаруашылығын дамытудың бизнес жоспарын құру және өзінің жеке меншігін ұйымдастыру өсімдік шаруашылығы салаларының даму тенденцияларын анықтай отырып, бизнес. Агробизнестің қазіргі экономикалық жағдайындағы рөлі мен орнын білу, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау, мемлекеттік қолдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан топырақтары және топырақ құнарлығын қалпына келтіру

    Қазақстан жағдайында топырақтың қалыптасуы мен дамуы (генезисі), топырақ пен топырақ жамылғысының құнарлылығы және оны агротехникалық және мелиорациялық әдістермен реттеу принциптері, топырақты жіктеу бөліміне ерекше көңіл бөлінеді. Топырақ құнарлылығын арттыру тәсілдері. Топырақтың табиғи, жасанды және әлеуетті құнарлылығы. Табиғи және антропогендік факторлар топырақ ұрығы. Жоспарланған өнімді алу үшін топырақ қасиеттерінің оңтайлы параметрлерін және оларды жасау жолдарын зерттейді. Бағалау көрсеткіштері бойынша топыраққа баға беруді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Ғылыми жұмыстарды жазу кезінде өз ойларын нақты, қысқа және түсінікті етіп тұжырымдай білу, курстық, жазбаша, ғылыми, дипломдық, сондай-ақ халықаралық деңгейде әртүрлі мақалалар мен жарияланымдар жазу үшін өз ойларын нақты құрылымдау қабілетін дамыту. Әр түрлі конференцияларға қатысуға дайындық және қабілеттілік, сонымен қатар ғылыми бағытта әртүрлі семинарлар мен конференциялар ұйымдастыра білу. Авторлық құқықты сақтауды ескере отырып, зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеу және оларды ауыл шаруашылығы саласында қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану

    Бау-бақшада өсірілетін жеміс ағаштары мен жидек дақылдарының морфологиялық және биологиялық сипаттамаларын, өсірудің технологиялық әдістерін зерттеу. Бау-бақшаның биологиялық негіздері. Ағаш отырғызу және жеміс өндіру технологиясы. Жекелеген аймақтардағы жеміс өсіру ерекшеліктері.Бау-бақша пәнінің мақсаты-студенттерге жеміс-жидек дақылдарын өсіру технологиясын, өнімділікті арттыру, сапалы өнім алудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрометеорология

    Негізгі метеофакторлармен танысу, ауа райын бақылау қорытындысы бойынша оны болжау, олардың жер, өсімдіктер, жануарлар биосферасының дамуына әсерін зерттеу, атмосфераның құрамы мен құрылысы, ауа массасының қозғалысы, радиациялық және жылу балансы, метеорологиялық элементтер туралы білім алу; ауылшаруашылығы саласы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары, топырақтың ауа, жылу және су режимдерін өлшеу әдістері, климат және олардың өзгеру болжамы туралы білім алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы

    Көкөніс және жеміс дақылдарының морфологиялық және биологиялық сипаттамасы. Көкөніс және жеміс дақылдарын өсірудің технологиялық тәсілдері. Ашық және жабық топырақтағы көкөніс шаруашылығы. Жеміс шаруашылығының биологиялық негіздері. Көшеттерді отырғызу және жеміс өндіру технологиясы. Жекелеген аймақтардағы жеміс шаруашылығының ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ физикасы және химиясының негіздері

    Топырақ-өсімдік жүйесіндегі химиялық элементтердің биологиялық айналымы және оның әртүрлі факторлардың әсерінен өзгеруі туралы білім алу. Топырақ химиясының өзекті мәселелерін, оның ішінде топырақтың гумус қышқылдарының құрамы мен қасиеттерін, топырақтың сазды фракциясының минерологиялық құрамын, топырақтағы адсорбция және ион алмасу механизмдерін, топырақтың тотығу-тотықсыздану қасиеттерін, топырақтың буферлік қабілетін білу. Әр түрлі физика-химиялық әдістерді игеру: потенциометрия, спектрофотометрия, жалынды фотометрия және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Агрохимия

    Пәннің мақсаты-агрономиялық химиядан теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студент ауылшаруашылық дақылдарының тамақтану ерекшеліктері туралы түсінікке ие болуы керек; топырақтағы тыңайтқыштардың конверсиясы мен ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі процестерінің өзара байланысын, топырақ құнарлылығын реттеу әдістерін, тыңайтқыштар мен мелиоранттардың мөлшерін анықтау әдістерін, қарапайым және күрделі тыңайтқыштардың түрлерін, химиялық құрамы мен қасиеттерін білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Егіншілік

    Егін шаруашылығын дамытудың жай-күйі мен перспективалары. Өсімдіктер тіршілігінің жер және ғарыштық факторлары-егіншіліктің материалдық негізі және олардың өсімдіктерге тұрақты түрде келу қажеттілігі. Егіншіліктің заңдары мен экологиялық принциптері – жоғары өнімді қалыптастыру, топырақ құнарлылығын сақтау және арттыру және егіншілікке жүйелі көзқарас үшін Өсімдіктердің өмір сүру факторларын оңтайландырудың жалпы заңдылықтары туралы теориялық негіз. Арамшөп өсімдіктері және олармен күресу шаралары. Ауыспалы егістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау және болжау

    Пәннің мақсаты: кәсіпорын дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау және болжау процестерінің мәнімен, нарықтық қатынастар жүйесімен және нарықтық қатынастарды дамытудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларымен; экономиканы болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру саласындағы негізгі тәсілдермен; мақсат қою қағидаттарымен, болжау мен жоспарлаудың түрлерімен, әдістерімен, принциптерімен, құралдарымен; әртүрлі кезеңдердегі болжау мен жоспарлаудың қазіргі даму тенденцияларымен танысу басқару шешімдерін қабылдау деңгейлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақты қорғау

    Жердің тірі қабығы-топырақ, табиғи дене, оның қасиеттері, пайда болуы, эволюциясы туралы негізгі білімді қалыптастыру. Топырақ түзуші үрдісті, оның жер бетінде пайда болуын, топырақ түзудің экологиялық факторларының әсерін, топырақтың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін, топырақ ресурстарын тиімді пайдалану жолдарын зерттеу пәнді оқытудың мақсаты болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    Топырақ географиясы топырақ түзу процесінің факторлары мен мәнін, топырақ түзудің материалдық негізін және энергетикасын, топырақтың тиімді құнарлылығын жақсарту жөніндегі шаралар жүйесін, топтастыруды, топырақтардың негізгі отбасылары мен түрлерін, географияның жалпы заңдылықтарын, топырақ жамылғысының түрлері, құрылымдары және топырақ-географиялық аудандастыру. Топырақтың географиясында туындайтын мәселелерді талдай білуге, табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі топырақтың рөлін білуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы

    Дала дақылдарын өсірудің ғылыми негізделген технологияларын білу және түсіну. Меңгеруі тиіс: белгілі бір шаруашылық жағдайына арналған өсімдіктердің түрлері мен сорттарын таңдау әдіснамасын, тұқымдарды егуге дайындау тәсілдерін, вегетациялық және далалық тәжірибені отырғызу технологиясын. Жергілікті жердің нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, жетекші дала дақылдарының технологиялық карталарын әзірлеу кезінде пайымдау қабілеті. Ауылшаруашылық техникасын, өсімдіктерді қорғаудың химиялық, биологиялық және агротехникалық шараларын тиімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдік шаруашылығын механикаландыру

    Тыңайтқыштар мен өсімдіктерді қорғауға арналған машиналардың дизайны мен жұмысы туралы білімді қалыптастыру, оларды жұмыс орнында жұмыс сұйықтығының берілген жылдамдығымен қолдану бойынша практикалық дағдыларды алу және жоғары сапалы өнімді ұйымдастыру мен өндірудің күрделі мәселелерін шешу үшін жұмыс сапасын бақылау. Негізгі ауыл шаруашылығы машиналарының құрылымын, олардың жұмыс принципін, стационар жағдайында және жұмыста технологиялық процесті және реттеуді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиоративтік топырақтану

    Мелиорация кезінде топырақ қабатының табиғи жағдайынан айырмашылығы, ылғалдану деңгейі бірнеше есе артады, геологиялық айналымға су мен химиялық заттардың түсу қарқыны артады. Мелиорация топыраққа, гидросфераға, биоценозға және агроценозға одан да көп әсер етеді. Мелиорацияның негізгі міндеті-ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен сапасын топырақ құнарлылығына арттыру, құрғақ дала аймағында өсімдік дақылдарын алуды тұрақтандыру, құрғақшылыққа қарсы күрес.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Топырақ картографиясындағы ГАЖ-технологиялар

    ГАЖ технологиясын қолдана отырып әр түрлі масштабтағы топырақ-картографиялық жұмыстарды жүргізудің теориялық негіздері мен әдістері және оларды әр түрлі өндірістік мақсаттарда практикалық қолдану; картографиялық базаның түрлері қарастырылады; агротоптау және топырақты бағалау мәні. Биосфераның кеңістіктік құрылымы туралы білімдерге негізделген кең географиялық көзқарасы бар топырақ жүйелерінің жұмыс істеуі, сонымен қатар геоақпараттық жүйелер туралы түсініктерді дамыту, оларды топырақты пайдалану мен қорғау саласында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Далалық тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру және картограммаларды жасау

    Далалық эксперименттерді зерттеу және құрастыру тақырыбын таңдай білу, эксперименттер схемасы бойынша есептеу операцияларын жүргізу. Далалық тәжірибенің өнімді деректерін статистикалық өңдеуді меңгеру. Тәжірибеде бақылаулар, есептер, талдаулар, биометриялық өлшеулер жүргізуді білу. Топырақ картографиясының теориялық және практикалық негіздерін білу, іргелі ғылыми ұғымдар жүйесін, қазіргі заманғы картографияның әдіснамасы мен әдістерін, атап айтқанда топырақ картографиясын білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының тыңайтқыштарға қажеттілігін анықтаудың физиологиялық негіздері. Тыңайтқыштардың тиімділігіне сыртқы факторлардың әсері. Минералды тыңайтқыштардың нормаларын анықтау әдістері. Негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарын қоректену ерекшеліктері және тыңайтқыш жүйесі. Тыңайтқыштарды қолдану жүйесін құру, органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдану жоспарын құру, табиғи салмақтағы тыңайтқыштардың нормаларын есептеу. Топырақтық-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тыңайтқыштардың түрлері, нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Агрохимиялық зерттеу әдістері

    Пәнді игерудің мақсаты-агрохимиялық зерттеулер әдістері, эксперименттерді жоспарлау, салу және жүргізу техникасы, тәжірибелер нәтижелерін статистикалық бағалау, өндіріске ғылыми негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Топырақ құнарлылығының негізгі көрсеткіштерін анықтау, топырақтағы гумустың, минералды азоттың, жылжымалы фосфордың және ауыспалы калийдің құрамын анықтау әдістерін меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы есеп жасай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эксперименталды мәліметтерді статистикалық өңдеу

    "Деректерді статистикалық өңдеу" пәнін игерудің мақсаты студенттердің математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін игеруі және топырақтану және агрохимия саласындағы кәсіби қызметінің міндеттеріне қатысты оларды шығармашылық пайдалану дағдылары мен дағдыларын игеру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы математикалық статистиканың негізгі түсініктері мен әдістерін; іріктеме параметрлерін есептеу принциптерін, іріктемелі бағаларды бас жиынтық заңдылықтарына көшіру принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интегрирленген өсімдік қорғау

    Өсімдіктерді интеграцияланған қорғау принциптері. Қазіргі интеграцияланған жүйелердегі болжамдар мен сигнализацияның рөлі. Өсімдіктерді қорғауды ұйымдастыру және экономика. Интеграцияланған жүйелердегі пестицидтер. Интеграцияланған жүйелерді, дәнді картопта, көкөніс және жеміс дақылдарында өсімдіктерді қорғауда пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Нақты егіншілік жүйесінің негіздері

    Дәл егіншілік, электрондық технологиялық карталар, ақылды технологиялар, өндірісті басқаруға арналған мобильді қосымшалар. Спутниктік кешен мен компьютерлік технологияларды пайдалану негізінде өсімдік өнімділігін басқару жүйесі. жаһандық позициялау технологиясы (GPS), географиялық ақпараттық жүйелер (ГАЖ), спутниктік фотосуреттер, кірістілік бағалау технологиялары және т.б. пайдалана отырып, егістік жерлерді басқарудың кешенді жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарының қоректену диагностикасы

    Пән Өсімдіктердің қоректенуінің теориялық негіздерін және егіннің қалыптасуындағы оның рөлін негіздейді. Топырақ-өсімдік диагностикасы химиялық және морфо-биометриялық талдауды қамтиды. Ауыл шаруашылығы дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, тыңайтқыштардың өсімдік шаруашылығы өнімінің шығымдылығы мен сапасына әсерін, тыңайтқыштарды қолданудың экологиялық аспектілерін ескере отырып, оларды ұтымды пайдалану тәсілдерін, әртүрлі топырақ-климаттық жағдайларда қолдану және енгізу технологияларын таңдау туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік қауіпсіздігі

    Бакалаврларда тауарлардың тұтынушылық қасиеттерін және Қазақстанның азық-түлік нарығының әлеуетті сыйымдылығын ескере отырып, Агроөнеркәсіптік кешенде баға белгілеуді, салық салуды және субсидиялауды мемлекеттік реттеу қағидаттарында азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында құқықтық білім негіздерін қалыптастыру. Отандық азық-түлік нарықтарының, АӨК және т. б. жай-күйінің болжамын жасау үшін әртүрлі ақпарат көздерінің деректерін пайдалану өзінің кәсіби қызметі үшін АӨК саласындағы заңнаманы қолдану дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтың физикалық қасиеттері және оны өлшеу

    Топырақтың негізгі физикалық қасиеттері және табиғи факторлар мен антропогендік әсерлерге байланысты олардың өзгеруі; топырақтың физикалық қасиеттері мен режимдерін зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері; топырақтың физикалық жай-күйін реттеудің негізгі тәсілдері; әсер ету түрлеріне байланысты топырақтың физикалық жай-күйі. ГАЖ, Жерді қашықтықтан зондтау деректері, ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелер, Web, Big Data өсімдік шаруашылығында пайдалану тәсілдерімен топырақтық физикалық параметрлерді бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы

    Стандарттау нормаларына сәйкес өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен орналастырудың технологиялық операцияларын ұйымдастыру қабілеті, ауыл шаруашылығы дақылдарын жинау тәсілін, өсімдік шаруашылығы өнімдерін бастапқы өңдеуді және оны сақтауға салуды негіздей білу; Астықты, картопты және көкөністер мен жемістерді сақтаудың және өңдеу технологиясының теориялық негіздерін меңгеру; өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сандық және сапалық ысыраптарын қысқарту жолдарын зерделеу.; сапаға қойылатын талаптар; аспаптармен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды игеру өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын бағалау әдістері; ауыл шаруашылығында қолданылатын өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау режимдері мен тәсілдері; өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақ зерттеу әдістері

    Студент топырақ процестерін зерттеу әдістерін және химиялық талдауларды жүргізудің аспаптық әдістерін таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Алынған негізгі білім студентке топырақ үлгілерін зерттеуде кәсіби тәжірибеде жаңа топырақ терминологиясын, зертханалық құрылғылар мен жабдықтарды қолдануға мүмкіндік береді. Әдістер кешенін қолдану зерттелетін объектіні мүмкіндігінше біржақты және объективті сипаттауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияны білу және түсіну.
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесінің технологиясын құру үшін ҚР топырақ-климаттық аймақтарының ерекшеліктерін ескере отырып, топырақ құнарлылығын объективті бағалау мәселелерінде білімдерді көрсету.
  • Жұмысты ұйымдастыру мен адам ресурстарын басқару арқылы ауыл шаруашылығы саласындағы басшылық етумен жұмыс үдерістері мен жұмыс нәтижелерін бағалау және жұмысты өз бетінше жоспарлау, орындау және бағалау кезінде тәжірибелік және танымдық дағдылардың кең қатарын қолдана білу. Нормативтік құқықтық құжаттарды, еңбекті қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана білу.
  • ҚР аймақтарында таралған өсімдіктер мен ауыл шаруашылығы дақылдарын морфологиялық белгілері бойынша өнімнің дамуы мен сапасын анықтау үшін олардың физиологиялық, микробиологиялық жағдайын бағалай отырып ажырату.
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімдерін көрсету.
  • Қазақстан Республикасының топырақ-климаттық аймақтарында тыңайтқыштар мен мелиоранттардың түрлі түрлерінің іс-әрекетін бағалау бойынша вегетациялық, далалық және өндірістік тәжірибелерді жоспарлау және жүргізу. Эксперименттік мәліметтерді статистикалық-математикалық өңдеуді жүзеге асыру және алынған мәліметтерді түсіндіру, эксперименттің дұрыстығы туралы қорытынды жасау.
  • Топырақтану мен агрохимияда ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын көрсету.
  • Егін жинауды болжау және жоспарлау, топырақтың түрлерін, кіші түрлерін, тұқымдарын, түрлерін және сорттарын тану үшін топырақ профилін жіктеу және сипаттау, отырғызу материалына, тұқымдарға, ауылшаруашылық машиналарына, еңбек ресурстарына, тыңайтқыштарға, пестицидтерге, суармалы суға деген қажеттілікті есептеу, дақылдарды өсіру технологияларын және агрохимия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін түсіну.
  • Тыңайтқыштарды қолданудың ұтымды технологиясын әзірлеу кезінде өсімдіктерді қоректендіруді оңтайландыру әдістерін анықтау үшін топырақ карталарын және агрохимиялық картограммаларды, топырақ және өсімдік диагностикасын жасау және практикалық пайдалану кезінде білімін көрсету.
  • Топыраққа, өсімдіктерге, жемге, тыңайтқыштарға және мелиоранттарға химиялық талдау жүргізу және топырақ карталары мен агрохимиялық картограммаларды жасау үшін алынған нәтижелерді түсіндіру, дәл егіншілікті, ГАЖ деректерін және қашықтықтан зондтауды қолдана отырып, егістіктердің электрондық дерекқорын енгізу, автоматтандырылған ауыл шаруашылығы кешендерін немесе роботтарды пайдалана отырып, дәнді дақылдар алқаптарын егуді, арамшөптерден тазартуды жүргізу.
Top