Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01504 Химия педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың философиялық ойларының дамуын зерттейді."Педагогиканың философиясы және әдіснамасы" пәнін зерттеудің негізгі теорияларын, зерттеу әдістерін, сондай-ақ философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды толық қамти отырып, зерттеу әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау мен түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында академиялық жазылым және субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, академиялық жазылым технологиясы мен оны бағалау критерийлерінің жүйесін игеру, пәнаралық білімдерді интеграциялау, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бейорганикалық химияның әдіснамалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Заманауи бейорганикалық химияның әр түрлі технологиялық салалардағы маңыздылығын, химиялық процестердегі реакциялардың жаңа аспектілерін , жаңа химиялық қосылыстарды синтездеу мен жобалау қабілетін қалыптастырады. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін жария ету, проблемаларды шешуді ұйымдастыра білу және алынған білімді ғылыми көзқараспен сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі тарихи аспектілері, теориялық қағидалары, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып негізделген тиімді шешімдер алу тақырыбын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында органикалық химияны қашықтықтан оқытудың әдіснамалық негізі.
    Несиелер: 5

    ЖОО-да органикалық химияны қашықтықтан оқытудың ғылыми әдіснамалық негіздерін, заманауи педагогикалық технологияларын қарастырады. Органикалық химиядан виртуалды білім берудің ақпараттық жүйесін оқу процесіне еңдіруге және ғылым саласында жұмыс істеу үшін теориялық білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне жеткізе білуге, өмір бойы білімге негізделген кәсіптік тұрғыда дамуына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында органикалық химияны оқытудың әдіснамалық және теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Органикалық химияны оқыту әдістемесі саласындағы соңғы жетістіктері, заманауи оқу құралдары, зертханалық, практикалық сабақтарды өткізудің ұйымдастырушылық нысандары қарастырылады. Қазіргі уақытта жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланып, білімді оқу процесіне енгізу қабілетінің болуы, оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізу үшін қажетті білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне жеткізе білу, өмір бойы білімге негізделген кәсіптік тұрғыда дамуы сараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қоғам дамуындағы бейорганикалық химияның ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Заманауи бейорганикалық химияның сипаттамалық ерекшеліктерін, химияны дамытудың жаңа басымдықтарының пайда болуының себептерін, қоғамның өзекті мәселелерін қарастырады. Химиялық зерттеулердің процестерін жобалауға, ақпарат берудің техникалық құралдарын әзірлеудегі химияның рөлін ұлттық және халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге және жаңа идеяларды сыни талдауға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON3

    ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты ғылым саласының шекарасын кеңейту үшін өзінің бірегей зерттеулерін енгізе отырып, жаңа және күрделі идеяларды сыни талдауды, бағалауды және синтездеуді жүргізеді;

  • Код ON4

    ғылыми зерттеу бағдарламасының мақсаттары мен міндеттерін негіздеп, ғылыми зерттеулерді орындау процесінде әдістемелік құралдарын қолданады;

  • Код ON1

    философияның, менеджменттің және тұлға психологиясын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін ұсынады;

  • Код ON2

    тұлғаның кәсіби қасиеттерін басқару және бағалау әдістерін, білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін түсіндіреді;

  • Код ON5

    білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік дамуындағы мәдениет пен Академиялық адалдық принциптерінің маңыздылығын және кәсіби дамуын бағалайды

Top