Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04114 Маркетинг в Каспий университеті

  • Бизнес, экология және құқық
    Несиелер: 5

    экономика және құқық саласында құзыреттерді қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық саласында дағдыларды және инновацияларды түсіну және пайдалану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік қызметтер және электрондық үкімет
    Несиелер: 5

    Үздіксіз жаңару мен өзгерістің нәтижесінде кәсіпорынның ақпараттық-технологиялық әлеуетін қалыптастыруда маңызды орын алатын, ақпаратты құру, сақтау және түрлендіру процестері туралы студенттердің негіздерді берік және саналы меңгеруін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелер мен компьютерлік дерекқорларды пайдалана отырып, мемлекеттік қызметтер мен электрондық үкіметпен байланысты салаларда студенттердің білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Экономикалық теория әртүрлі экономикалық ғылымдардың: салалық (өнеркәсіп, сауда және т.б.) б.); функционалдық (қаржы, несие, маркетинг,) әдіснамалық негізі болып табылады. «Экономикалық теория» курсында студенттерге қоғамның экономикалық құрылымы туралы мағлұматтар беріледі, сонымен қатар негізгі экономикалық заңдар мен әлеуметтік-экономикалық жүйенің эволюциясы туралы білімдер беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың «Микроэкономика» курсын меңгеруінің мақсаты – студенттердің экономикалық мәдениетін және экономикалық заңдарды, теориялар мен категорияларды, сонымен қатар микроэкономикалық талдау элементтерін білу арқылы жүріп жатқан процестер мен құбылыстарды бағдарлай білуді қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерін, коммуникацияларды және шешім қабылдауды, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы мен көшбасшылық, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымдағы түрлі функционалдық бөлімдерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды қамтамасыз етуге, қызмет саласында тиісті кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби дайындықты жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Корпоративтік басқару
    Несиелер: 3

    Корпоративтік басқарудың теориялық негіздерін зерттеу. корпоративтік басқару проблемаларын, корпоративтік басқару проблемаларын шешудің қазіргі заманғы әдістерін талдау және диагностикалау дағдыларын алуға және дамытуға мүмкіндік беретін, сондай-ақ отандық және шетелдік ұйымдарда корпоративтік басқарудың қазіргі заманғы ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық математикалық әдістер
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызмет саласына жататын экономикалық процестерді талдау және модельдеу үшін қажетті дайындықты қалыптастырады. Талдау жүйесін дамытудың балама сценарийлерін имитациялау мақсатында экономикалық процестерді эмпирикалық талдаудың математикалық әдістері туралы теориялық білім баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Корпоративті қаржы
    Несиелер: 3

    Студенттерді кәсіпорындар, компаниялар, корпорациялар мысалында қаржыны басқарудың негізгі теорияларын, модельдерін және әдістерін практикалық қолдана отырып таныстыру. Ақша ағындарын оңтайландыру және кәсіпорынның құнын ұлғайту мақсатында инвестициялар мен қаржы ресурстарын талдау, жоспарлау және басқару үшін қажетті белгілі бір құралдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Персоналды басқарудың мәні мен әдістерін зерттеу; фирманың кадрлық құрамына қатысты білімді қалыптастыру, персоналды дамыту және оқыту; персоналды ынталандыру әдістерін зерделеу; кадрлық саясатты қалыптастыру. Кадрлық басқару шешімдерін қабылдау білімі мен дағдыларын қалыптастыру және персоналды басқару мәселелері бойынша желілік және функционалдық басшыларға консультациялық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге қоғамның экономикалық өміріне мемлекеттің экономикалық саясаты арқылы әсер ететін экономиканың ең өзекті мәселелелерін талдайтын, елдің ұлттық шаруашылығының дамуы мен оның қызмет етуін зерттейтін тұтастай жүйе ретіндегі макроэкономика жайлы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономикалық талдау
    Несиелер: 5

    «Макроэкономикалық талдау» пәнін оқудың мақсаты – практикалық қызметке қажетті экономикалық білімдерді меңгеру, объективті экономикалық процестерді көрсететін экономикалық ұғымдар мен категорияларды меңгеру, макроэкономикалық жүйеде тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Басқару есебі
    Несиелер: 4

    Басқару есебі- бұл болашақ есеп саласынағы мамандардың кәсіпкерлік қызметтерінің бухгалтерлік есебін ұйымдастыру, ұйымдарды жедел басқару, оның жұмысының нәтижелерін жедел бақылау және бағалау мақсатында толық ақпаратты дайындау және ұсыну бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 4

    Бухгалтерлік есеп пен аудиттің жалпы теориялық аспектілерін зерделеу: бухгалтерлік есептің тұжырымдамасы мен принциптері, бухгалтерлік ақпараттың сапалық сипаттамалары мен қаржылық есептілік элементтері, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұны, шаруашылық операциялардың әсерінен бухгалтерлік баланста болатын өзгерістер, бухгалтерлік есеп шоттарының сипаттамасы мен қос жазба жүйесін түгендеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Студенттердің маркетингте басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын қалыптастыруға, маркетинг стратегиясын әзірлеуге, нарықтық жағдайды талдауға, тәуекелдерді талдауға, ұйым қызметінің тиімділігін арттыру үшін Кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің маркетинг туралы бастапқы білімдерін, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мамандарға Маркетинг теориясы мен тәжірибесін, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді өндіретін салалардағы маркетингтік қызметтің нақты бағыттары мен технологияларын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Статистика
    Несиелер: 3

    Статистика саласындағы теориялық білімді меңгеруді, ақпаратты алу және өңдеу әдістерін қолдану, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде ақпаратты сандық және сапалық талдау, экономикалық, қаржылық және ұйымдық-басқарушылық модельдерді нақты міндеттерге бейімдеу арқылы құру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби-бағытталған мәтіндерді рефераттау үшін жазбаша сөйлеуді меңгеру, сондай-ақ шет тілді Кәсіби-бағытталған сөйлеуді одан әрі жетілдіру; Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеудің барлық формаларының іскерліктерін жетілдіру, сондай-ақ экономика саласындағы болашақ мамандардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпорын экономикасы (практикум)
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың шаруашылық қызметінің теориясы мен практикасын, олардың экономикалық процестің басқа қатысушыларымен өзара іс-қимылын зерттеу. Бұл ретте "кәсіпорын" ұғымы экономикалық тұрғыдан қарастырылады және "шаруашылық жүргізу субъектісі"мағынасында қолданылады. Кәсіпорын-бұл тек мүліктік кешен ғана емес, сонымен қатар белгілі бір түрде ұйымдастырылған ұжым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеке дамыту модулі (Академиялық хат, дизайнерлік ойлау)
    Несиелер: 4

    Студенттерде ғылыми еңбектерде ойларын қысқа және қол жетімді түрде жеткізе білуді, пайдаланушыны түсінуге, оның проблемасын түсінуге, балама шешімдерді табуға көмектесетін нақты мәселелерді шешу әдісі мен процесін қолдана білуді қалыптастыратын өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • SMM маркетингі
    Несиелер: 6

    Студенттердің әлеуметтік медианы дамыту мен оның жұмыс істеуінің қазіргі заманғы модельдері туралы білімін қалыптастыру, әлеуметтік медиада маркетингті жоспарлау мен бағалау құралдарын қолдану және әлеуметтік медиада маркетингтің қазақстандық және шетелдік практикасын талдау тәжірибесін алу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тауартану және тауарларды сараптау
    Несиелер: 4

    Теориялық білімді меңгеру, тауарлардың ассортименті мен сапасын бағалау және басқару бойынша маркетинг және коммерция саласындағы білікті кәсіби қызметті қамтамасыз ететін дағды мен іскерлікті қалыптастыру, тұтыну қасиеттерін анықтау: өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде азық-түлік және азық-түлік емес тауарлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коммерциялық қызмет
    Несиелер: 5

    Студенттерде коммерциялық қызмет саласында кәсіби білімді қалыптастыру, экономикалық ойлауды дамыту, негізделген басқарушылық шешімдерді табуға мүмкіндік беретін коммерциялық қызметті ұйымдастыруды кешенді түсінуді және оларды тұтыну нарығында қалыптасқан жағдайда іс жүзінде қолдануды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингте стратегиялық шешімдер әзірлеу
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетинг туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, стратегиялық жоспарлаудың әдістері мен тәсілдері туралы білім алу, кәсіпорынның стратегиялық бағытын таңдау және маркетингте стратегиялық шешімдер қабылдауда және маркетингтік аудит жүргізуде тәжірибелік білім дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еңбек нарығының экономикасы
    Несиелер: 5

    Еңбек қатынастарының экономикалық заңдылықтарын, жұмыспен қамту, ұйымдастыру, еңбекақы төлеу, оның тиімділігі сияқты еңбек мәнінің пайда болуының ерекше нысандарын зерттейді. Еңбек экономикасының негіздерін білу болып жатқан оқиғаларды зерттеуге дәлелді түрде қарауға, олардың қозғаушы күштерін түсіндіруге және олардың маңызын бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру технологиясы туралы жүйелі, тұтас түсінігін қалыптастыру, қазіргі заманғы экономикада бизнесті ұйымдастыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімді игеру, кәсіпорынның нарықтағы мінез-құлқының және әлеуметтік-экономикалық дамуының оңтайлы нұсқаларын бағалау және таңдау, қандай да бір бизнес-жобаны негіздеу және осы білімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қызметтер мен тауарлар жарнамасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты: жарнамалық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздерін терең меңгеру, жарнама жасау әдіснамасы, тиімді жарнамалық әсерді қалыптастыру принциптерін меңгеру. Жарнама қызметін дұрыс ұйымдастыру, жарнама айналымын құру принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Курсты игеру болашақ маманға маркетингтік зерттеулер жүргізу нәтижелерінің негізінде кәсіпорынның мақсаттарына жету үшін тұтынушылардың сұраныстарын анықтау және қанағаттандыру бойынша ұйымдардың қызметіне талдау, жоспарлау, іске асыру және бақылау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Кәсіпорында маркетингті стратегиялық басқару саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, өнімдер мен қызметтер нарығының қызмет етуі жағдайында тактикалық және жедел шешімдер қабылдау. Күтілетін нәтижелер:нарықты және нарықтық конъюнктураны талдау; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (уәждер, артықшылық); сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорынның үлесін, бәсекелестік күрес тәуекелін бағалау және болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтегі талдау
    Несиелер: 5

    Маркетингтік талдаудың теориялық негіздерін оқып үйрену, әдістемесін жасау және маркетингтік талдауды ұйымдастыру және студенттерде оны қазіргі нарық жағдайында жүргізу дағдыларын қалыптастыру.Маркетингтік зерттеулер мен маркетингтік талдауды білу. Нарықты талдау құралдарын, өнім саясатын, бәсекені меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 3

    Қазіргі ұйымның қызметінде корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мәні мен мазмұнын анықтау принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеу және ұйымның әлеуметтік есептілігін құру, бизнес-жоспардың әлеуметтік құрамдас бөлігін әзірлеу және іске асыру саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономикалық талдау (практикум)
    Несиелер: 3

    Шаруашылық процестердің мәні мен мазмұны, оларды бағалау көрсеткіштері туралы теориялық білімді қалыптастыру, шаруашылық қызметтің нәтижелілігін арттыру резервтерін анықтауға, әртүрлі қызмет түрлеріне қатысты неғұрлым тиімді басқару шешімдерін әзірлеуге және қабылдауға мүмкіндік беретін экономикалық талдау әдістемесін қолданудың практикалық дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнес этикасы
    Несиелер: 3

    Теориялық негіздерді зерттеу, кәсіпорын қызметінің стратегиялық жоспарлау әдістемесі мен ұйымдастыруды игеру және студенттердің салалық ерекшеліктерді, жоспарлау деңгейлері мен типтерін ескере отырып қазіргі нарықтық ортада жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еңбек ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі жағдайда мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелер мен кәсіпорындарда еңбек ресурстарын басқарумен байланысты негізгі проблемалар туралы; еңбек ресурстарының отандық нарығындағы үрдістер туралы; Еңбек ресурстарын тиімді басқарудың озық отандық және шетелдік тәжірибесі туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың практикалық қызметінде, олардың менеджменті жүйесінде Маркетингтік коммуникациялардың рөлі туралы білімді қалыптастыру және анағұрлым салмақты басқарушылық шешімдерді қабылдауға дайын болу. Коммуникативтік әсер етудің негізгі құралдарын және интеграцияланған маркетингтік коммуникация жүйелерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логистика
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардағы тауарлы-материалдық қорлардың құрамы мен құрылымын білдіретін логистикалық менеджмент, оның әдістері, логистикалық жүйелерді қалыптастыру құралдары, бизнестің өзін көліктік қамтамасыз ету, резервтердің әртүрлі түрлерін жоспарлау механизмдері бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің сатып алушылардың мінез-құлқын, оған әсер етуді,осы әсерге эмоциялық және мінез-құлық реакцияларын зерттеу әдістерінің кешенін меңгеруі, маркетинг, когнитивті психология және нейрофизиология саласындағы әзірлемелерді пайдаланатын, олар туралы ақпарат алудың субъективті әдістерін пайдаланбай тұтынушының қалауын объективті анықтау тәсілдерін іздестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың әртүрлі сипаттамаларын және олардың мінез-құлқын зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Студенттерді тұтынушылармен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін шығармашылықпен қолдануға үйрету және сол арқылы нарықты тауарлармен және қызметтермен толықтыруға, қажеттіліктерді қанағаттандыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қызмет салалары мен салаларындағы маркетинг
    Несиелер: 3

    Студенттердің білімін тереңдету және қызметтің түрлі салалары мен салаларындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін анықтау, қарастырылатын қызмет салалары мен салаларындағы маркетингтік қызметтің тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын, әлеуметтік жауапкершілік пен құзыреттілік принциптерін, әлеуметтік әріптестік әдістерін зерттей отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Баға белгілеу (практикум)
    Несиелер: 4

    Баға құрудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, баға стратегиялары мен тактикасының жүйесін құрастыра білу, кәсіпорынның баға саясатын таңдау, әр түрлі бағалардың деңгейлері, динамикасы мен құрылымдары, баға белгілеудің принциптері мен факторлары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. баға белгілеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Басқарушылық маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің стратегиялық және тактикалық деңгейде кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқарудың негізгі мәселелерін шешу саласында кәсіби қызмет дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі заманғы бизнес философиясы ретінде маркетингті басқару тұжырымдамасын меңгеру; тауарлық, өткізу, Баға және коммуникациялық саясат саласында құзыретті басқарушылық Маркетингтік Шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логистикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге кәсіпорындағы логистикалық процестерге жүйелі көзқарас, материалдық ағынның жұмыс істеуін қамтамасыз ететін логистикалық шығындар мен ресурстарды азайту және микро және макродеңгейлерде әртүрлі логистикалық жүйелердің шығындарын азайту туралы білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар, оларды жоспарлау , халықаралық нарықтарда осы тәсілді қолданудың артықшылықтары туралы түсінік беру, студенттердің интеграцияланған маркетингтік коммуникация әдістемесін меңгеру және оларды практикалық қызметте қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи компанияның маркетингін басқару
    Несиелер: 5

    Студенттердің қазіргі заманғы компанияда басқарушылық маркетингтік шешімдерді қабылдау, маркетинг стратегиясын әзірлеу, нарықтық жағдайды талдау, тәуекелдерді талдау, қазіргі заманғы ұйым қызметінің тиімділігін арттыру үшін Кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Салалардағы Маркетинг
    Несиелер: 3

    Әртүрлі салалардың тауарлары нарықтарында маркетингтің ерекшеліктері туралы түсінікті, стратегияны қалыптастыру мен жүзеге асырудың ерекшеліктері мен негізгі элементтерін ескере отырып, табысты маркетингтік стратегия мен тактиканы қалыптастыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады. саладағы маркетинг кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Digital маркетинг
    Несиелер: 4

    Интерактивті маркетинг пен digital-тасымалдаушыларда медиалық орналастырудың негізгі бағыттарын зерттейді: мобильді жарнама мен маркетинг, әлеуметтік медиадағы маркетинг пен жарнама, блогосферлердегі, әлеуметтік желілердегі, ғаламтордағы контент-афишалардағы интерактивті Арнайы жобалар. Мобильді маркетинг пен жарнаманың бағыттары туралы, жылжытудың инновациялық тәсілдерінің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қызмет көрсету маркетингі (дуальді оқыту жүйесіне негізделген пән)
    Несиелер: 6

    Студенттердің методологиясы, қызмет маркетингін ұйымдастыру және басқару бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қызмет маркетингі әдістері мен идеяларын, теориялық ережелерін қолдана білуін дамыту; қызмет нарығының сегменттеуін дұрыс орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Практикалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің теориялық және практикалық маркетингі туралы білімін басқару әдістері мен өзара қарым-қатынас жүйесі ретінде қалыптастыру, ол өнімді әзірлеу, өндіру және өткізу бойынша кәсіпорынның функциясын біріктіреді және менеджменттің дербес саласын (маркетингтік менеджмент) құрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Диплом алдындағы /жоба алдындағы талдау
    Несиелер: 6

    Диплом алдындағы/алдын-ала талдаудың принциптері мен әдістерімен танысу үшін әзірленген пән. Пәннің мақсаты студенттерді бітіру үшін таңдаған тақырып бойынша талдау жүргізуді меңгеру және жобалық тапсырма негізінде алдын-ала жобаны жүзеге асыруға керекті білімді алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингтегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инновациялық саладағы басқару жүйесі ретінде маркетинг туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ кәсіпорындардың инновациялық қызметін жандандыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді пайдалану және инновациялық қызметке маркетингтік қызметтерді енгізу тиімділігінің көрсеткіштерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Формирование практических умений и навыков по организации и управлению маркетинговой деятельностью предприятий на международных рынках. Освоение знаний и приобретение умений и навыков в области международного маркетинга, маркетинговых методов и инструментов исследований с учетом специфики работы организаций на зарубежных рынках.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Операциялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Операциялық маркетинг жоспары мен маркетинг кешенін құру, маркетингтік операцияларды, технологияларды қалыптастыру және енгізу бойынша шешім қабылдау үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Студенттер брендті басқарудың тактикалық әдістерін, бренд маркетингін пайдалануды және бренд коммуникацияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стандартизация, сертификация және метрология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді Қазақстан Республикасының Стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы қолданыстағы заңнамасымен, мемлекеттік стандарттау және сертификаттау жүйесімен, Стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамалармен, Стандарттау, сертификаттау және метрология саласында жұмыс істейтін халықаралық және аймақтық ұйымдардың қызметімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инновациялар маркетингі
    Несиелер: 5

    Инновациялар маркетингінің ерекшеліктерін зерттеу, инновациялық компанияны маркетингтік басқарудың неғұрлым өзекті стратегиялық мәселелерін түсіну, ғылыми-зерттеу нәтижелерін табысты коммерцияландыру үшін маркетинг құралдарын барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру-осы мақсаттар үшін жобалық маркетингті пайдалануға негізделген қазіргі заманғы экономикадағы зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сапаны басқару
    Несиелер: 5

    Өнім, жұмыс және қызмет сапасын қамтамасыз етудің негізгі әдістері ретінде стандарттау, сертификаттау және метрология саласында білім, білік және құзыреттілік жүйелерін қалыптастыру. Кәсіпорынның коммерциялық қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу және бәсекеге қабілетті өнім шығару үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық нарықтарға кіру (кейінгі қызмет) кезінде фирмалардың стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауы, осы шешімдерді қабылдау үшін қажетті ақпаратты іздеу және талдау; осы шешімдерді қабылдау үшін компаниялардың маркетингтік құралдарды пайдалануы саласында білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары бар, көшбасшылық дағдыларын дамытады, топта, командада жұмыс істей алады, коммуникацияларды дұрыс құрастыра алады, жобалық маркетингте жұмыс істеу дағдыларын қолданады.

  • Код ON10

    Кәсіби және жеке тұлғалық оқыту және даму, мансаптық өсу үшін қажетті өз білімдері мен іс-әрекеттерін сыни бағалай алады.

  • Код ON2

    Ақпаратты сауатты басқарады, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдіснамасы саласындағы білімді қолданады, маркетингтік проблемаларды шешу үшін бастапқы және қайталама деректерді жинайды, өңдейді және пайдаланады.

  • Код ON7

    Маркетингті басқарудың әртүрлі әдістерін қолданады, маркетингтік қызметті жоспарлайды, ұйымдастырады, ынталандырады және бақылайды.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жалпы кәсіби лексиканы меңгерген.

  • Код ON9

    Даулы жағдайларды алдын ала біледі және шеше алады, ұйымның маркетингтік қызметіне әсер ететін әлеуметтік, басқарушылық, кәсіби этиканы, құқықтық ортаны сақтайды, қабылданатын шешімдердің этикалық салдарларын бағалайды.

  • Код ON1

    Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыру кезінде Құзыретті шешімдерді әзірлеу үшін маркетинг саласында іргелі теориялық білім мен дағдыларды қолданады.

  • Код ON6

    Экономика, Менеджмент және маркетинг саласындағы күрделі тәуелділікті түсінеді, маркетингтік жағдайларды және проблемаларды әр түрлі көзқараспен жан-жақты талдайды.

  • Код ON5

    Маркетингтің тактикалық жоспарын әзірлейді және ұсынады, барлық мүдделі тараптар алдында балама ұсынылатын шешімдер мен іске асыру стратегиялары туралы баяндайды.

  • Код ON8

    Кәсіби салада қабылданатын басқарушылық шешімдердің тиімділігін талдайды және оларды оңтайландыру жолдарын анықтайды,нарық пен компанияның дамуының болжамдық жағдайларын сахналайды.

Top