Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік фонетика
    Несиелер: 6

    Сөздің фонетикалық және фонологиялық сипаты туралы жалпы ақпарат. Сөйлеу органы. Ағылшын / неміс тілдерінің фонетикалық базасы. Фонетикалық бірліктер. Слог (ырғақты) тобы, синтагма-фразасы, фразалық стресс, сөйлеу қарқыны, фоностистика. Интонация түрлері: төмендейді және көтерілу тондары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Лингвистика саласы, басқа ғылымдармен байланысы. Әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі тілдің рөлі. Тілдің пайда болуы туралы ғылыми көзқарастар. Лингвистиканың даму кезеңдері. Лингвистикалық мектептер, ХХ ғасырдың тенденциялары, неолингвистика мектебі, эстетика мектебі, қазақстандық лингвистикалық мектептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәжірибелік грамматика
    Несиелер: 3

    Курс ағылшын тілінің функционалдық грамматикасын оқытудан тұрады. Ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарын Оқу: уақыт. Зат есім. Местоимение. - Бап. кепіл кепіл. Жанама сөйлеу. Шартты. Түрлері ұсыныстар. Күрделі нысан. Дефис ұсыныс. Пәндік мақала. Предикативті ұсыныс. Бұл определительное придаточное. Үстеу сөйлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шет тілінің қолданбалы сауаттылығы
    Несиелер: 3

    Қолданбалы сауаттылық курсы ағылшын грамматикасы саласындағы теориялық және практикалық сипаттағы негізгі мәселелерді зерделеуді, ағылшын тілін практикалық меңгеру дағдыларын одан әрі дамытуды қарастырады. Жұмыста тілді практикалық қолдану. Қажетті ақпарат алу мақсатында мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу. Жүргізу, әңгімелесу. Монолог, спонтанды диалог құру. Хабарламаларды дайындау. Ағылшын тілін есту арқылы түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық теория негіздері
    Несиелер: 4

    Курс ішкі және сыртқы лингвистиканы оқытуды қамтиды. Лингвистикалық бағыттардың теориялары: лингвистикалық мектептер мен қазіргі заманғы бағыттардың парадигмасы. Лингвистикалық таным синтезі Ғылыми құзыреттілік пен пәнаралық байланыстарды сабақтастық қалыптастыру. "Тіл білімі негіздері", "лингвистикалық теория негіздері".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілінің практикумы В1
    Несиелер: 9

    My professional life, Effective communication, Future society, In the media, Socializing, In the media, Socializing, Things you do тақырыптары бойынша коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1
    Несиелер: 9

    My university, My future profession, It’s a wonderful world, Get happy, Telling Tales, Doing the right things, On the move, Success, My university тақырыптары бойынша коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортаға бағытталған және іскерлік коммуникация
    Несиелер: 5

    Ортаға бағытталған және іскерлік коммуникация. Тілдік орта туғызу арқылы сөйлеу әрекетінің төрт түрінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Түрлі жалпы және оқу-кәсіби тақырыптарға қатысты коммуникацияны жүзеге асыру; аутентивтік сөйлесімді тыңдап түсіну; күнделікті және оқу –кәсіби сипаттағы жиі қолданыстағы тілдік материал негізінде құрылған мәтіндерді түсіну. Кәсіби қарым-қатынастағы сөйлеу жағдаяттары. Монолог, диалог, полилог құру. Шет тіліндегі іскерлік коммуникация негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортаға бағытталған және іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Ортаға бағытталған және іскерлік тіл. Әртүрлі жалпы және оқу-кәсіби тақырыптарға байланысты коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, мәтіндерді тыңдап түсіну, топтық пікірталастар өткізу. Қандай да бір өзекті мәселеге қатыстыәңгіме жүргізу тактикасы, оған байланысты оң, теріс дәлелдер келтіре отырып, диспут жүргізу, курста қаралатын тақырыптағы қарым-қатынас саласы мен жағдайға сәйкес ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін пайдалану. Іскерлік коммуникациядағы сөйлеу жағдаяттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі, А1, А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде қытай тілінің тілдік дағдыларын дамыту: А1 Деңгейі: Бірінші танысу. Менің отбасым. Тұрғын үй. Күн тәртібі. Қызмет түрі: мен-студентпін. Көлік-мен университетке не жетемін. Киім-кешек. Түстер. А2 Деңгейі: Менің келбеті. Времена года: ауа райы. Менің бос уақытым. Денсаулық: дәрігерде. Сатып алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі, А1, А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік дағдыларын келесі тақырыптар бойынша дамыту: Ich bin Student. Meine Familie. Mein Studium. Beim Arzt. Feste und Brauche in Deutschland und Kazachstan. Der Lehrerberuf. Kochen, Gruhstuck, Mittagessen. Abendessen.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ мамандардың кәсіби қызметіне байланысты тілдік өзара іс-қимылға практикалық қатысу үшін лингвомәдени базаны құруға бағытталған. Дәрістерде Оқытылатын тіл елдерінің өмірінен тарихи-мәдени кезеңдер талқыланады, практикалық сабақтарда ұлттық-мәдени компоненттің мазмұны тұрғысынан өзге тілді материалды түсіну және түсіндіру дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқитын тіл елінің тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің аумақтық таралуы және оның әртүрлі елдердегі мәртебесі. Тілдің мәдениет пен тарихпен өзара байланысы. Біріккен Корольдігі. Британияның ежелгі тарихы. Кельт кезеңі және оның мәдени мұрасы. Географиялық сипаттамасы. Скандинавиялық ену және оның мәдени салдары. XVIII ғасырдағы Британия және оның колониялары. Тарихтың маңызды оқиғалары және мәдениеттің дамуы. Америкалық революция және тәуелсіздік үшін соғыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілінің практикумы В2
    Несиелер: 7

    Тыңдау мен оқудағы грамматикалық және лексикалық құрылымдар мен құбылыстар; жалпы, білім беру және кәсіптік, сондай-ақ бос уақытқа қатысты; - коммуникативті ниеттерді тіркеудің нормативтік талаптарына сәйкес беру (бейресми хат, эссе, мақала және т.б.); Оқылатын тілдің графикалық-орфографиялық және пунктуациялық жүйелерінің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2
    Несиелер: 7

    Оқушылардың мәдениаралық деңгейде қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Осы деңгейде қолданылатын фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстар туралы білімдерін кеңейту. Дауларды қозғау; - курста қарастырылған тақырыптар бойынша қарым-қатынас ауқымына және жағдайына сәйкес ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі,В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тақырыптар бойынша байланыс дағдыларын дамыту: Менің отбасым. Менің университетім. Менің факультетім. Менің болашақ мамандығым. Мұғалім мамандығын қалай таңдадым. Қытай Халық Республикасының барлық географиялық аудандарындағы тақырыптар. Пекин - Қытайдың астанасы. Орта Патшалықтың көрікті жерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аударманың теориясы мен практика
    Несиелер: 4

    Аудармадағы негізгі заңдар, тұжырымдамалық аппараттар және негізгі аударма санаттары. Аударма саласындағы қазіргі заманғы ғылыми және теориялық көзқарастар. Аударма талдауының негізгі сипаттамалары және сипаттамасы, аударма құбылыстарының сипаттамасында функционалды тәсілді қолдану. Оқылатын тілдің аударма нормасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері: шет тілді білім беру әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістері. Шет тіліндегі білім берудің әдіснамалық жүйесі: мақсаттары, тәсілдері, мазмұны, принциптері. Әр түрлі әдістерді, құралдарды, әдістерді, сондай-ақ интерактивті және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, шет тілінде білім берудің негізгі технологиялары. Оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері: диалогтық оқыту және қалай үйрену керектігін үйрету. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқытуды бағалау және оқытуды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
    Несиелер: 6

    Сөйлеу әрекетінің екі түрі бойынша ағылшын тілін дамыту - болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде оларды қолдану үшін сөйлеу және оқу. Мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Белгілі бір тақырыптар бойынша әңгімелесу, мәтінді оқу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілінің практикумы C1
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік және академиялық және академиялық салалардағы қарым-қатынас стилі мен сипатына, кәсіби мәтіннің мазмұнын беруге, танымал ғылыми мәтіндердің рефератына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу ережелерін оқыту. Грамматикалық модельдерді, лексика мен жазуды зерттеу жалғасуда, жинақталған дағдылар жинақталған. Аударма мен аударманың негізгі дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-техникалық мәтінді аударудың ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Ғылыми және техникалық ақпаратты аударудың ерекше ерекшеліктері. Аударма кезіндегі баламалылық мәселелері. Әр түрлі жанрдағы Шетел тіліндегі мәтіндерді аудару практикасы. Ғылым мен техника саласынан Шетел тіліндегі мәтіндерді аудару практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі,В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тақырыптар бойынша коммуникациялық дағдыларды дамыту: Ich bin Student. Meine Familie Mein Studium. . Beim Arzt. Feste und Brauche in Deutschland und Kazachstan. Der Lehrerberuf. Түскі ас және тамақтану тақырыптары: Kochen, Gruhstuck, Mittagessen. Abendessen.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (неміс тілі В2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Шет тілінің қарым-қатынасы келесі тақырыптар бойынша сөйлеу жағдайларын ұсынады: Mein Studium. Mein zukunftiger Beruf. Eltern und Kinder. Ausbildung in Kazachstan and Deutschland. Германияның барлық федералды штаттарындағы тақырыптар: Reisenach Deutschland. Hamburg.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі, В2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Тақырыптағы сөйлеу жағдайлары: зерттеліп жатқан тілдің ел экономикасы. Қытай Халық Республикасының саяси жүйесі. Туризмнің дамуы, Қытайдың көрікті жерлері. Тақырып бойынша тақырыптар: мектепке дейінгі, орта және жоғары білім. Қытай Халық Республикасының үздік университеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқитын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліндегі әдебиеттің тарихы. Әдебиет ғылым ретінде, оның филология ғылымдары жүйесіндегі орны. Ағылшын әдебиетінің даму кезеңдері. Ерте орта ғасырдағы әдебиет. Орта ғасырлар туралы түсінік. Ортағасырлық адамның дүниетанымының ерекшелігі. Саги және эпостар. Англосаксондык эпос Беовульф. Балладаның Тарихи әннен айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Көл" мектебінің ақындары. В. Скотттың тарихи романы. Ағылшын әдебиетінде Реализм. Ч. Диккенс және оның реалистік әлеуметтік романның дамуындағы рөлі. У. Теккерейдің сатиралық романы. Ғасырлар тоғысындағы Неоромантизм. ХХ ғасырдың әдебиетіндегі реализм мен декаданстың арақатынасы. Дж Олдриджа.шығармашылығындағы антиколониалды тақырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
    Несиелер: 5

    Сөйлеу әрекетінің екі түрі бойынша ағылшын тілін дамыту - болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде оларды қолдану үшін сөйлеу және оқу. Мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Белгілі бір тақырыптар бойынша әңгімелесу, мәтінді оқу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
    Несиелер: 5

    Сөйлеу әрекетінің екі түрі бойынша ағылшын тілін дамыту - болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде оларды қолдану үшін сөйлеу және оқу. Мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Белгілі бір тақырыптар бойынша әңгімелесу, мәтінді оқу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілінің практикумы С2
    Несиелер: 5

    «Қоғамның дамуындағы адамның рөлі», «Адам және денсаулық», «БАҚ-тың қоғам өміріндегі рөлі», «Саясат, азамат және мемлекет» тақырыптары бойынша коммуникативтік дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандартты тестілерге дайындау стратегиясы (TOEFL/IELTS)
    Несиелер: 4

    Әр түрлі форматтағы (IELTS, TOEFL, SAT, CEPT) ағылшын тілі бойынша халықаралық тестке дайындық дағдыларын дамыту. Сөйлеу және тілдік қызмет түрлері. Тыңдалым. Оқу. Айтылым. Хат. Үрдістердің, диаграммалардың, графиктердің, pie-charts, эсселердің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызшы және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы келесі тақырыптардан тұрады: «Табиғат және адам», «Денсаулық және салауатты өмір салты», «Адам өміріндегі мәдениет және өнер», «БАҚ және байланыс», «Құқық. Адам құқықтары және оларды қорғау ». Қарым-қатынастың әлеуметтік-саяси саласы келесі тақырыппен ұсынылған: «Саясат, азамат және мемлекет».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Аутентивтік академиялық мәтіндерді оқу және түсіну, дәрістерді, сұхбаттарды, презентацияларды тыңдау, Әр түрлі эссе жазу, топтық пікірталас жүргізу, академиялық вокабулярды зерттеу. Студенттер Upper-intermediate/ advanced деңгейінде академиялық университеттен кейінгі білім алуға баса назар аудара отырып сөйлеу қызметінің барлық түрлерін оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және көркем мәтінге лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық және стилистикалық талдауды жоспарлау. Жанрлық фантастикалық мәтін. Параграфтардың түрлері мен құрылымы. Тілдік және стилистикалық әдістердің өзіндік құралдары. Таңбаларды сипаттау әдістері. Салыстыру Фонетикалық граффон. Ритм және рифма. Иллюзия Келісу. Литота. Фонетикалық сөйлеу тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және көркем мәтінді талдау
    Несиелер: 4

    Жүйесінде тілдің стилистикалық құралдары, стилистикалық талдау принциптері мен әдістері. тілдік және стилистикалық әдістердің экспрессивті құралдары, әдеби мәтінді түсіндірудің негізгі әдістері лексикалы, синтаксистік тілдік сөйлеу құралдары. Метафор, метонимия. Эпипора. Анапора. Оксморон

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи тестілеу технологиялары (TOEFL/IELTS)
    Несиелер: 4

    Әр түрлі форматтағы (IELTS, TOEFL,SAT, CEPT) ағылшын тілі бойынша халықаралық тесттердің мазмұнын оқу. Мәтіндердің әртүрлі түрлері және мәтінді оқып болғаннан кейінгі жұмыс. Шет тілі бойынша халықаралық емтихандарды өтукезіндегі негізгі техникалар мен әдістемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі ШТ теориясы мен тарихы(лексикология, фон.теориясы, грамм.теориясы, фразеология
    Несиелер: 5

    Фонетика ғылым ретінде, фонетика және фонологияның пәні және міндеттері, ассимиляция түрлері, коартикуляция, лингвистикалық нормалардың пайда болуы, лингвистикалық нормалар ұғымы және оның ерекшеліктері. Сөздер мен фразеологиялық бірліктердің категориялық белгілері. Тілдің жүйелік тұжырымдамасындағы грамматика. Сөздердің грамматикалық кластары, грамматикалық кластарды қалыптастырудың әр түрлі тәсілдері, ерекшелігі. Маңызды және қызмет ететін сөздер. Фразеологиялық бірліктер. Фразеологиялық бірліктердің түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілінің лингвистикалық негіздері (лексикология, фон.теориясы, грамм.теориясы, идиоматикасы)
    Несиелер: 5

    Фонологияның негізгі ұғымдары, фонетикалық бірліктер, фонетиканы зерттеу әдістері, лингвистикалық дыбыстар физиологиясы, лингвистикалық дыбыстардың акустикасы. Сөздердің әр түрлі мағыналық және функционалды түрлері; сөздердің лексикалық мағынасы мен лексикалық мағыналарының түрлері; тілдің сөздік қорын байыту жолдары. Морфология мен синтаксистің негізгі түсініктері. Фразеология фразеологиялық бірліктер туралы ғылым ретінде. Фразеология лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Презентацияларды дайындау мен ұсынуда қолдау көрсету арқылы жазу дағдыларын дамыту, оқыту мен өзін-өзі оқыту дағдыларын жақсарту, академиялық грамматиканы тану және қолдану. Сөйлеу және тілдік қызмет түрлері. Тыңдалым. Оқу. Айтылым. Хат. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларына ие.

  • Код ON7

    Шет тілдері және оқыту әдістемесі саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.

  • Код ON9

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми және әдістемелік ақпараттарды жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып тұжырым жасайды;

  • Код ON6

    Шетел тілдерінің тіл білімі мен Академиялық хат саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады

  • Код ON2

    Қолданыстағы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және оқу саласындағы кәсіби қызметтің мәселелерін шешеді.

  • Код ON1

    Осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген Шет тілдері және шет тілдерін оқыту әдістемесі саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді.

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолданады

  • Код ON10

    Ерекше бәләм беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON4

    Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін шет тілдері саласында теориялық және практикалық білімді және оқыту әдістемесін қолданады.

Top