Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01709 Шетел тілі: екі шетел тілі 1,5 в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылымның тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Ғылыми білімнің ерекше саласы ретінде педагогиканың әдіснамасы туралы Білім және түсінік жүйесін қалыптастыру. Курсты игеру барысында келесі міндеттер шешіледі: - педагогикалық ғылымның тарихи даму заңдылықтарын, педагогика әдіснамасы туралы заманауи түсініктерді анықтау; - кәсіби білім беру саласында өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби саладағы ғылыми байланыс
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты ғылыми және кәсіби жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті академиялық жазу дағдылары бөлігінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін тереңдету болып табылады. Курс ғылыми және кәсіби жазбаша қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын меңгеру дағдыларын және сөздік қорын кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілдерін оқыту жүйесінің қазіргі жай-күйін, сондай-ақ шетел тілдерін оқытудың қазіргі әдістемелері мен теорияларын талдау. Ғылыми танымның когнитивті-лингвомәдени әдіснамасын және нақты ғылыми саланы – шет тілді білім берудің теориясын зерттеуін әзірлеу; "когнитивті-лингвомәдениеттану" ретінде шет тілді білім берудің әдіснамасын анықтаудың заңдылығы бар жаңартылған шет тілдік білім беру жүйесі парадигмасын құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттарды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және шетел тілін оқыту саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыру. Міндеттері – зерттеу қызметінің негізгі кезеңдерін меңгеру; - ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың білім беру саласындағы ұйымдардың қызметіне әсерін зерттеу; - ғылыми-техникалық жобаларға қатысушылар арасындағы қатынастарды реттейтін заңнамалық және басқа да актілермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми және іскери сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты-шет тілін (ағылшын) меңгеру, қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейімен тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми іс-әрекет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу, сонымен қатар өз бетімен білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау
    Несиелер: 3

    Курс қоғам дамуының қазіргі жағдайындағы ғылымның рөлі мен маңызын, ғылымның мәнін, қызметін, құрылымын, мазмұны мен логикасын зерттеуге бағытталған, ғылымды дамытудағы білім, ғылым мен ғылыми зерттеулердің дамуының негізгі бағыттарын, зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізу ерекшеліктерін зерттеу, университетте нақты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын және оларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде ғылыми мақалалар жазу
    Несиелер: 6

    Курс магистранттарды шетелдік ғылыми басылымдардың талаптарына сәйкес ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге және ғылыми мақалаларды жазуға дайындау. Пәнді жүзеге асыру барысында ғылыми мәтінді жазу және рәсімдеу нормаларына, сондай-ақ ғылыми мақала жазуға қажетті ғылыми талдау дағдыларын меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды Қазақстандағы және шет елдердегі ғылым мен білімнің заманауи проблемаларымен және қазіргі гуманитарлық білімнің дамуының маңызды үрдістерімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: теориялық проблематикамен танысу; қазіргі гуманитарлық білім; гуманитарлық зерттеудің басым парадигмаларын сипаттау және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаттары: ғылыми зерттеудің әдістемесі, әдістері мен тұжырымдамалары негіздері туралы білімдерді сіңіру; ғылыми әдістерді қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерінің бағдарламасын әзірлеу; адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу, ғылыми зерттеу процесінде этикалық нормаларды сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы қазіргі заманғы білім беру мен мұғалімдердің мәселелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы мектепті басқарудың тиімді жүйесін қалыптастыруға бағытталған өзгерістердің ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты - филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологияны қолдану және дамыту туралы жүйелік идеяны қалыптастыру. Міндеттері: компьютерлік технологиялар белсенді қатысатын маңызды филологиялық бағыттарды анықтау; ақпаратты іздеу бағдарламаларында, лингвистикалық мәліметтер базасында және т.б. мәтіндерді автоматты түрде өңдеудің маңызды аспектілерін анықтау; филологиялық ақпаратты қамтитын компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу идеясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңаша мектептердегі оқу үрдісі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімді жаңашылдыққа даярлау: оны педагогикалық инновация теориясы мен практикасы, лингводидактикада инновациялық әдістерді енгізу ерекшеліктері, инновациялық білім беру мекемелерінің тарихы, инновациялық мектептерге талдау жасау туралы ақпаратпен қаруландыру; болашақ мұғалімнің жаңаны қабылдауға, мамандықта шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компаративистика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты мен міндеттеріне: білім алушыларда шет елдер халықтарының әдебиетін зерттеуде компаративтік әдістің орны мен рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, қазіргі компаративтік зерттеулердің және қазіргі компаративистикада қолданылатын категориялық-ұғымдық аппараттың негізгі мәселелерін меңгеру; білім алушылардың компаративтік талдаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы тiл бiлiмiнің көкейкестi мәселелері
    Несиелер: 6

    Мақсаты - ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында анықталған лингвистикалық зерттеулердің бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі отандық және әлемдік тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен танысу. Міндеттері: - заманауи лингвистикалық теорияларда талдауды үйрету; - ұсынылған көзқарастар мен тәсілдерді салыстырмалы талдау дағдысын игеруге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Семасиология
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаттары: арнайы әдебиеттерде бар материалдарға сүйене отырып, ежелгі түркі тамырларының семантикасына жан-жақты тарихи және салыстырмалы сипаттама беру; филологтарға күрделі семантикалық мәселелерді түсінуге және соның негізінде сөздің және оның компоненттерінің семантикасын теориялық тұрғыдан талдау дағдыларын дамытуға көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тiлдiң философиясы және социолингвистика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – магистранттарды қазіргі әлеуметтік лингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен, оның негізгі мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыру, тілдің дамуы мен оның қоғамдық табиғатын анықтайтын әлеуметтік факторлардың сипатын ашу, тілдің ондағы сөйлейтін ұжымның мәдениетімен тығыз байланысын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттардың жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, соның негізінде оқытушылардың лингвистикалық бағдарламалық өнімдерге сараптама жүргізу және оларды әрі қарай оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану қабілетін дамыту; сонымен қатар магистранттарды корпус тіл білімінің негіздерімен, электронды корпустармен және қазақ, орыс және шет тілдеріндегі мәліметтер базасымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сәтті практикаға қажетті білім беру. Курстың міндеттері: білім беру жүйесінің психологиялық қызметінің жұмыс жасау саласында теориялық дайындықты жүзеге асыру; оқу ортасының субъектілеріне психологиялық көмек пен қолдау көрсетудегі практикалық дағдылар, іс-қимыл бағдарламаларын, магистрлік бағдарламаларды дамыту; практикалық білім беру психологының өнімді қызметіне қажетті кәсіби дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық жағдайларды талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Педагогикалық жағдаяттарды талдаудың сипаты мен мазмұны, әртүрлі педагогикалық жағдайларды талдау ерекшеліктері, жағдайларды шешудің теориялық негіздері туралы білім беру, оларды түсінуге және талдауға, проблемаларды бағалауға, жағдайды өз бетінше талдауға, мәселені оңтайлы шешу жолдарын негіздеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдістемелік ғылымдағы деректану
    Несиелер: 5

    Таным нәтижелері және оларды сақтау құралдары. Ақпарат және ақпарат ағындары. Қазіргі заманғы ғылымның білімнің әртүрлі пәндік бағыттары бойынша білім алу, жинақтау және сақтаудағы рөлі. Библиографиялық жазбалар мен сипаттамаларды құрастырудың жалпы талаптары мен ережелері. Жауапкершілік туралы мәлімдеме. Шығыс деректері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үштілдік мәселелер: тілдік әмбебаптар және тіларалық ассиметрия
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - шет тілін оқыту әдістемесі үшін үлкен қызығушылық тудыратын үш тілдік жүйенің элементтерін салыстырмалы типологиялық сипаттау. Үш тілдің жүйелерін типологиялық салыстыру жүйелік-нормативті, функционалды-ономасиологиялық және семасиологиялық тәсілдердің тіркесімі негізінде жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазiргi шетелдiк әдебиеттiң негiзгi бағыттары
    Несиелер: 3

    Мақсаты - бірқатар теориялық проблемаларға байланысты Батыс Еуропа және Америка әдебиетінің тарихымен таныстыру; - Батыс Еуропа және Америка әдебиетінің даму тарихы мен ерекшеліктерін пәнді оқытудағы мәдени аспектілерге байланысты қарастыру. Міндеттері: - ХХ-XIX ғасырлардағы әдеби процесстің эволюциясын бақылау; - ХХ және ХІХ ғасырлардағы әдеби үдерістің қалыптасу сабақтастығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: филология саласындағы философиялық концепцияларды меңгеруге, қазіргі гуманитарлық ғылымдар мен әдебиеттану ғылымының арасындағы байланыстарды түсінуге негізделген қазіргі әдебиеттану ғылымының теориялық және әдіснамалық аспектілері саласындағы магистранттардың құзыреттіліктерін жетілдіру және идеяларын қалыптастыру және білімдерін тереңдету, әдебиеттану ғылымының қазіргі ғылыми парадигмасы және жалпы филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық тәсілдері туралы білім беру және филологияның нақты саласы ретінде әдебиеттану; мәтіндер мен коммуникациялардың әртүрлі түрлерін, қарым-қатынастың әртүрлі салаларында сөйлеуге әсер ету әдістері мен тәсілдерін зерттеуде ғылыми білімнің әдістемесінің негіздерін меңгеру; кәсіби қызметтің өзгермелі жағдайында өзінің интеллектуалдық деңгейін және бейімделу қабілеттерін жетілдіру және дамыту дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Концепт және концептосфера
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: фундаменталды ұғымдардың - қазіргі заманның өзегін құрайтын категориялар мен тұжырымдамалар мен қазіргі мәдениетке негізделген тілдің өзегін құрайтын тұжырымдамалар тарихын шебер меңгеру. Магистранттардың заманауи тұжырымдамалардың қалыптасу тарихын зерттеуі тарихи және мәдени зерттеулер үшін де, әлеуметтік және гуманитарлық білім саласындағы «сәйкес» теориялық жұмыстар үшін маңызды кеңістік жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық зерттеулердің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи перспективада тіл білімінің негізгі лингвофилософиялық және лингвистикалық концепциялардың материалында ғылым ретінде қалыптасуын көрсету. Міндеттері: негізгі лингвистикалық тұжырымдамалардың әдіснамалық негіздерін ұсыну; қаралған тұжырымдамалардың әрқайсысына тіл теориясына және лингвистикалық әдістерді әзірлеуге үлес қосу; тіл білімінің әдіснамасын тіл туралы интегралды білім ретінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON9

    Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық рәсімдеу дағдысына ие болу.

  • Код ON1

    Оқытылатын пән саласында ғылыми танымның дамуының , ұйымды стратегиялық басқаруды ұйымдастырудың, инновациялық менеджмент, көшбасшылық теориясының қазіргі тенденцияларын қолдану

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызметті жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде көрсету;

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарту арқылы ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу.

  • Код ON6

    Педагогикалық қызметте педагогика және психология, оқытудың интерактивті әдістерін білу

  • Код ON4

    Кәсіби мәселелерді шешуге ғылыми таным әдістерін, алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бірегей дамыту және қолдану үшін қолдану.

  • Код ON8

    Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылау.

  • Код ON7

    Күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету үшін оқуды өз бетінше жалғастыру.

  • Код ON3

    Әртүрлі пәндерден алынған білімін біріктіріп, оларды жаңа бейтаныс жағдайларда аналитикалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін қолдану;

Top