Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B10115 Кинезитерапия в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Биомеханикалық бұзылуларды түзету және жоғалған қозғалыс функцияларды қалпына келтіру үшін кинезиотерапияны қолдану бойынша білікті медициналық қызметтер көрсететін мамандарды даярлау, пациенттердің денесін физикалық, Әлеуметтік және өндірістік жүктемелерге бейімдеу және қалпына келтіру механизмдерін оқыту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    Қозғалыс әрекеттері техникасының биомеханикалық негіздері, қозғалыс әрекеттерін оқытуды ғылыми негізделген модельдеу және оңтайландыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдылар, анықтаманы түсіну және қолмен бұлшықет сынағын өткізу. Биомеханиканы білу кинезитерапевтке өзінің кәсіби қызметі барысында пациентпен тиімді жұмыс істеу үшін жаңа әдістерді әзірлеуге немесе бұрыннан бар әдістерді жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Теория негіздерін меңгеру және науқастарға күтім жасау дағдыларын үйрету; ауырсынуды бағалау, балалық шақтың ересек адамнан айырмашылығы, терінің күйін бағалау, құлау қаупін анықтау және оларды түсіндіру студенттердің мейірбикенің кәсіби шеберлігін меңгеру, мейірбикелік көмек көрсетудің ғылыми әдісі ретінде мейірбикелік процесті меңгеру деңгейінде меңгеру.

    Оқу жылы - 1
  • Анатомия
    Несиелер: 3

    Анатомия-адам ағзасының функцияларына,дамуына және қоршаған ортаға әсеріне байланысты оның формасы мен құрылымын зерттейтін ғылым. Ағзадағы құрылымдық өзгерістердің функцияларға, өмірлік белсенділікке, қатысуға және белсенділікке әсері. Туа біткен ақаулар, олардың ерекшеліктері және функцияларға әсері. Балалар мен ересектер денесінің анатомиясының ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
  • Кинезитерапевт практикасындағы пациенттің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Кинезитерапиядағы пациенттердің қауіпсіздігінің негізгі принциптері, медициналық қызметкерлер мен халықаралық стандарттарға сәйкес пациенттердің құқықтары мен міндеттері. Мамандардың жауапкершілігі. Пациентті қауіпсіз көтеру, жылжыту, тамақтандыру, пациентке күтім жасау принциптері. Пациенттердің және олардың туыстарының қауіпсіздік принциптерін үйрету. Қауіпсіз медициналық ортаның сақталуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Патология
    Несиелер: 3

    Патология-патологиялық процестердің пайда болу, даму және нәтижесінің заңдылықтарын зерттейтін медицина және биология бөлімі; организмнің әртүрлі патологиялық жағдайларындағы физиологиялық функциялардың динамикалық өзгеруінің ерекшеліктері мен сипаты.

    Оқу жылы - 1
  • Физиология
    Несиелер: 3

    Физиология реттеу механизмдерін,организмнің тіршілік әрекетін заңдылықтарын және оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін ашуға тырысады. Физиология тіршіліктің негізгі сапасын-оның өмірлік белсенділігін, оның функциялары мен қасиеттерін бүкіл ағзаға да,оның бөліктеріне де қатысты зерттейді. Өмір туралы идеялардың негізігі метаболизм процестері,энергия және ақпарат туралы білім болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Медициналық алғашқы көмек
    Несиелер: 4

    Алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері. Өмірге қауіпті жағдайларда Диагностика және көмек.

    Оқу жылы - 1
  • Кинезитерапевт жұмысындағы ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Маманның үйдегі, амбулаторлық, стационарлық, санаторлық - курорттық мекемелердегі жұмысындағы негізгі ұйымдастыру принциптері. Медицина қызметкерлерінің және пациенттердің құқықтары мен міндеттері. ТМККБК және МӘМС жағдайындағы кинезитерапевттердің жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Стационар жағдайында оңалтуды ұйымдастыру
    Несиелер: 2

    Оңалту мекемелері қызметінің нормативтік базасы. ТМКБК және МӘМС жағдайындағы оңалту мекемелерінің қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Моторлық функциялардың түрлері
    Несиелер: 2

    Моторика дегеніміз-белгілі бір тапсырманы орындау үшін қажет болатын қозғалыстар тізбегі. Үлкен және ұсақ моториканы ажыратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кинезитерапевт практикасындағы массаж
    Несиелер: 3

    Адам ағзасына массаж жасаудың қазіргі сәті механикалық тітіркену болып табылады. Тіндерге әсер ететін массаж әдістері механорецепторлардың, интерорецепторлардың және барорецепторлардың қозуын тудырады. Рецепторлардың құрылысы өте күрделі, бірақ олар нейро-рефлекторлық байланыстар тізбегіндегі бастапқы буын. Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кинезитерапияның негіздері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі ауруларды емдеу, Оңалту және алдын алу үшін дене шынықтыру құралдарын қолданудың теориялық негіздері мен әдістерін зерттейтін ғылыми және практикалық пән. Пән кинезитерапияның негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Амбулаториялық жағдайда оңалтуды ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Оңалту мекемелері қызметінің нормативтік базасы. ТМКБК және МӘМС жағдайындағы оңалту мекемелерінің қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жас ерекшелік гигиенасы
    Несиелер: 3

    Әр түрлі жас кезеңдерінде организмның жұмыс істеуінің гигиеналық ерекшеліктері.Оған еңбек және демалыс жағдайларының режимі, дұрыс тамақтану, денеге күтім жасау ережелерін сақтау, гигиеналық құралдарды қолдану және тағы басқалар кіреді.

    Оқу жылы - 2
  • Спорттық массаж
    Несиелер: 3

    Адам ағзасына массаж жасаудың қазіргі сәті механикалық тітіркену болып табылады. Тіндерге әсер ететін массаж әдістері механорецепторлардың, интерорецепторлардың және барорецепторлардың қозуын тудырады. Рецепторлардың құрылысы өте күрделі, бірақ олар нейро-рефлекторлық байланыстар тізбегіндегі бастапқы буын. Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бейімделген дене шынықтырудың жалпы қағидаттары және қызметтері
    Несиелер: 3

    Өмір сүру үшін қолайлый жағдайлар жасау, қоршаған әлеммен жоғалған байланысты қалпына келтіру, сәтті емдеу және кейін қалпына келтіруф, психологиялық-педагогикалық оңалту, әлеуметтік-еңбекке бейімделу және мүгедектерді қоғамға біріктіру. Бейімделетін дене шынықтыру мәселелері. Бейімделетін дене шынықтыру түрлері, әр түрдің функциялары, адамның өмірлік қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндігі. Белсенді демалыс, бос уақыт; өмір сүру және еңбек қызметі үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру, халықтың осы санатының өмір сүру сапасын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Адамның моторлық функциясының бұзылуы
    Несиелер: 3

    Ерікті қозғалыстардағы өзгерістер. Кортико-бұлшықет жолы және әртүрлі деңгейдегі зақымдану белгілері. Бұзылған мотор функцияларына байланысты кинезотерапия әдістерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Патофизиология
    Несиелер: 3

    Жалпы нозология. Жалпы этиология және патогенез. Патологиядағы организмнің реактивтілігі мен тұқым қуалаушылықтың рөлі. Жасушаның жалпы патологиясы. Зақымдану морфологиясы. Дистрофия, жіктеу. Морфологиялық көріністер мен нәтижелер. Некроз. Қан айналымының бұзылуы. Қабыну туралы жалпы ілім. Аллергия. Зат алмасудың бұзылуы. Инфекциялық процестің патофизиологиясы. Онкопатология.

    Оқу жылы - 2
  • Емдік массаж
    Несиелер: 5

    Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету. Массаж дегеніміз-адамның жоғалған функцияларын нығайту және қалпына келтіру үшін қолдарыңызбен немесе аппараттарыңызбен теріге, бұлшықеттерге, сіңірлерге, буындарға әсер етудің механикалық әдістерінің жиынтығы. Массаж ең алдымен қан мен лимфа түзілуіне әсер етеді, нәтижесінде тұтқырлану жойылады, тіндердің метаболизмі, эндокриндік бездердің функциялары және метаболикалық процестер жақсарады.

    Оқу жылы - 2
  • Бейімделген дене шынықтырудың жеке әдістері
    Несиелер: 3

    Мүгедектер мен денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдардың толыққанды өмір сүруіне кедергі келтіретін физикалық және психологиялық кедергілерді еңсеру; ағзаның дене белсенділігінің әсеріне біртіндеп бейімделуі; білім алушылардың өз денсаулығына саналы көзқарасын қалыптастыру. Қоғамға Интеграция

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өмір сүру мен деңсаулықтың қызмет етуінің шектеулерінің халықаралық жіктемесі (KХЖ)
    Несиелер: 4

    МКФ кешенді мақсаты ─ бірыңғай стандартты тілмен қамтамасыз ету және денсаулық көрсеткіштерін және денсаулыққа байланысты көрсеткіштерді сипаттау шеңберін анықтау. Ол денсаулық компоненттерінің және денсаулыққа байланысты әл-ауқаттың кейбір компоненттерінің (мысалы, Білім және еңбек) анықтамаларын ұсынады. Оңалту диагнозын қою кезінде биоәлеуметтік функциялардың бұзылуын бағалау ХКФ критерийлері негізінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Әр түрлі жалпақ аяқтар кезіндегі кинезитерапия
    Несиелер: 2

    Мануалды-бұлшықеттік тестілеу. Әр түрлі жалпақ аяқтардағы кинезитерапия негіздері, осы патологияда қолданылатын кинезитерапияның негізгі әдістері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 3

    Ішкі аурулар пропедевтикасы-пациентті зерттеу әдістері мен ішкі аурулар ауруларының синдромдық диагностикасын қамтитын медицина саласы. Науқасты физикалық тексеру дағдыларына, диагностика принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға үйретеді. Тексеру кезінде патологияның белгілерін анықтау және тиісті мамандарға жіберу.

    Оқу жылы - 3
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Ауруханаға дейінгі кезеңде хирургиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы принциптері. Кезеңге байланысты емдеу және қалпына келтіру және оңалту ерекшеліктері. Спорт практикасындағы хирургиялық патология.

    Оқу жылы - 3
  • Кинезиологиядағы бұзылыстар теориясы, диагностикасы және коррекциясы
    Несиелер: 3

    Кинезиология-бұлшықет қозғалысын оның барлық бағыттарында зерттейтін ғылыми және практикалық пән, бұлшықет-қаңқа аппаратының диагностикасы, қозғалыс бұзылыстарын қалпына келтіру және қозғалысты шектеу. Мануальды-бұлшықет тестілеуінің қажеттілігін түсіну және түсіндіру. Оңалту мақсаттары мен бағдарламаларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
  • Медициналық-әлеуметтік оңалту негіздері
    Несиелер: 5

    Оңалту-науқастар мен мүгедектерді (балалар мен ересектерді) мемлекеттік, қоғамдық, медициналық, психологиялық, педагогикалық, кәсіптік, заңдық және басқа да іс-шараларды кешенді өткізумен жүзеге асырылатын, Қоғамға қажетті, функционалдық, әлеуметтік-еңбекке қалпына келтіру. Оңалту екі негізгі мәселені қарастырады: - зардап шегушіні еңбекке қайтару; - қоғам өміріне белсенді қатысу үшін оңтайлы жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 3
  • Емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 6

    Емдік дене шынықтырудың маңызы Стационар, емхана, дәрігерлік-дене шынықтыру диспансері, қалпына келтіру орталығы жағдайында емдік дене шынықтыруды ұйымдастыру мәселелері. Емдік дене шынықтырудың құралдары мен формалары.

    Оқу жылы - 3
  • Кинезиологиядағы оңалту шкалалары
    Несиелер: 3

    Халықаралық жұмыс шкаласы бойынша бағалау. Тиімділікті бағалауға арналған оңалту шкалалары. Кинезитерапиядағы оңалту болжамын анықтау Кинезиологиядағы оңалту диагнозы мен оңалту болжамын тұжырымдау. Оңалту мақсаттарын қою. Әлеуметтік және кәсіптік оңалту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Covid инфекциясынан кейінгі оңалту негіздері
    Несиелер: 2

    Covid инфекциясының ерекшеліктері. Инфекцияның асқынуы. Сovid инфекциясына шалдыққан пациенттерді оңалту кезінде амбулаториялық және стационарлық жағдайларда кинезитерапия әдістерін қолдану. Осы пациенттерді инфекциядан кейіноңалтудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кинезитерапияда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және оның әдістері
    Несиелер: 3

    Кинезитерапиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру негіздері және әдістері, ғылыми зерттеулер этикасы, Жарияланымдар дайындау.

    Оқу жылы - 3
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы
    Несиелер: 3

    Балалар ауруларының пропедевтикасы-зерттеу әдістерін, балалардағы аурулардың синдромдық диагностикасын қамтитын медицина саласы. Физикалық тексеру дағдыларын, диагностика қағидаттары бойынша білім мен дағдыларды, бала жасындағы жеке патологияны үйретеді Тексеру кезінде патологияның белгілерін анықтау және тиісті мамандарға жіберу.

    Оқу жылы - 3
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибесі (ДМ). ТМД елдері мен Қазақстанның клиникалық тәжірибесінде ДМ. ДМ-дағы ғылыми зерттеулердің иерархиясы. дәлелді Денсаулық сақтау. Дәлелді менеджмент. Кинезитерапиядағы дәлелді медицина.

    Оқу жылы - 3
  • Пациенттердің әлеуметтік-тұрмыстық бейімделуі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік оңалтудың немесе абилитацияның түрі, ол аурулардың, жарақаттардың, туа біткен ауытқулардың (даму кемістіктерінің) нәтижесінде жоғалған өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын және тұрмыстағы қызметті алу немесе қалпына келтіру, тыныс-тіршілігінің бар шектеулеріне сәйкес өмірдің жаңа жағдайларына бейімделу болып табылады. Қажетті әлеуметтік-тұрмыстық дағдылары жоқ және микроәлеуметтік ортада күн сайын жан-жақты қолдауды қажет ететін мүгедектерге: мүгедекті және оның отбасы мүшелерін жеке гигиена, өзіне-өзі қызмет көрсету, жүріп-тұру, қарым-қатынас, оның ішінде оңалтудың техникалық құралдарының көмегімен дағдыларына үйрету; әлеуметтік-тұрмыстық оңалту мәселелері бойынша ақпараттандыру және консультация беру.

    Оқу жылы - 3
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 2

    Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары туралы түсінік және медицина қызметкерлері мен халыққа ақпараттық-консультациялық қызмет көрсету бойынша біліктер мен дағдыларға үйрету.

    Оқу жылы - 3
  • Кинезиологиялық диагностика
    Несиелер: 3

    Мануалды-бұлшықеттік тестілеуді қолдану. Кинезиотерапия әдістері мен құралдарын кинезиологиялық диагнозды, болжамды қалыптастыру, оңалту әдістерін таңдау үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Неврология негіздері
    Несиелер: 4

    Негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің жалпы принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Аурудың даму ерекшеліктері және аурудың сатысына байланысты кинезитерапия әдістерін таңдау. Орталық және перифериялық синдромның ерекшеліктері, олардың айырмашылығы және оларды анықтау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
  • Неврологиялық практикадағы кинезитерапия
    Несиелер: 3

    Медициналық оңалту негіздері, неврологиялық тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері.

    Оқу жылы - 4
  • Инсульттан кейінгі науқастардың кинезитерапиясы
    Несиелер: 5

    Эрготерапияның мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері , қарсы көрсетілімдері, әсер ету механизмі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер. Инсульттан кейінгі науқастарды емдеу және асқынулардың алдын алу үшін жаттығуларды қолдану. Жаттығуларды жеке таңдау. Техникалық оңалту құралдарын таңдау. Науқас пен оның туыстарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Хирургиялық практикадағы кинезитерапия
    Несиелер: 3

    Медициналық оңалту негіздері, хирургиялық практикада әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру қағидаттары.

    Оқу жылы - 4
  • Медициналық оңалту
    Несиелер: 5

    Медициналық оңалтудың тарихы, мақсаты, міндеттері. Мультидисциплинарлық команда, оңалту әлеуеті, оңалту болжамы туралы түсінік. Әр түрлі аурулардағы оңалту шараларының кезеңдері. Стационарлық оңалту. Санаторлық оңалту. Амбулаториялық-емханалық оңалту.

    Оқу жылы - 4
  • Травматология және ортопедия негіздері
    Несиелер: 4

    Жарақаттар мен аурулардың түрлері. Травматологияның негізгі ұғымдарын зерттеу Пән тарихты, травматологияның негізгі ұғымдарын зерттейді. Тірек-қимыл аппаратының балаларда және ересектерде зақымдануын диагностикалаудың, емдеудің және қалпына келтірудің жалпы принциптері талқыланады. Протездеуден кейінгі науқастардың ерекшеліктері. Ортездеу, принциптері, түрлері, мақсаты.

    Оқу жылы - 4
  • Механотерапия
    Несиелер: 3

    Науқастың функционалды бейімделуін арттыру үшін буындардың, жекелеген бұлшықеттер мен олардың топтарының қозғалғыштығын жақсарту мақсатында арнайы құралдардың. Механотерапияның тоникалық және трофикалық әсеріне әсері (аппараттардың, тренажерлардың) көмегімен емдік, профилактикалық және қалпына келтіру жаттығуларының кешені. Механотерапия физикалық оңалтудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, ол адамның тірек-қимыл жүйесіне тоникалық және трофикалық (қалпына келтіру арқылы пайда болған ақауды ауыстыру және өтеу), функционалды өтемақылардың қалыптасуы, атрофиялық және дегенеративті процестердің кері дамуы, функционалдық тұтастық пен организмнің қызметін қалыпқа келтіру.

    Оқу жылы - 4
  • Эрготерапия негіздері
    Несиелер: 3

    Эрготерапияны қолдану саласындағы кәсіби білім мен дағдылар негіздері. Клиникалық медицина бөлімі аурудың немесе жарақаттың салдарынан қозғалу, қозғалыстарды үйлестіру немесе күнделікті іс-әрекеттерді орындау қабілетін жоғалтқан адамдардың белсенділігін бағалауға, дамытуға және қалпына келтіруге мамандандырылған.

    Оқу жылы - 4
  • Терапиялық практикадағы кинезитерапия
    Несиелер: 3

    Медициналық оңалту негіздері, терапевтік тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері.

    Оқу жылы - 4
  • Мануалдық терапия негіздері
    Несиелер: 3

    Қолмен емдеу. Мақсаты, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері, әсер ету механизмі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер.

    Оқу жылы - 4
  • Физикалық медицина негіздері
    Несиелер: 4

    Кинезитерапия,курорт және физиотерапия негіздері, физикалық медицинаның емдік факторларының адам ағзасына әсері және курорттық потенциалдың әсері. Табиғи көздерді ересектер мен балаларда қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
  • Педиатрия негіздері
    Несиелер: 3

    Педиатрия-бұл балалық шақтағы аурулардың себептерін, диагноз қою әдістерін, емдеу және алдын-алу әдістерін зерттейтін медициналық пәндердің толық кешені. "Педиатрия негіздері" пәнін оқу кез-келген деңгейдегі болашақ медицина қызметкерлері үшін өте маңызды, олар өз бетінше жұмыс жасау кезінде балаларға медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастырушылар бола алады, алдын-алу жұмыстарын, соның ішінде инфекция ошағында да жүргізе алады. Нозологиялық нысандарды қамтитын пән бағдарламасы педиатрия саласындағы заманауи жетістіктерді көрсетеді. Қазіргі заманғы медицинаның профилактикалық бағыты педиатрияның басым рөлін айқындайды. Қазіргі медицинаның көптеген проблемаларын жас аспектісінде қарау керек. Болашақ мамандарға балалар ауруларын ерте тану және емдеу туралы білім қажет.

    Оқу жылы - 4
  • Церебральды сал ауруы үшін кинезитерапия
    Несиелер: 5

    Церебральды сал ауруы бар балаларда кинезотерапиялық әдістердің ерекшеліктері Церебральды сал ауруы бар науқастарды емдеу және асқынулардың алдын алу үшін жаттығуларды қолдану. Жаттығуларды жеке таңдау. Техникалық оңалту құралдарын таңдау. Науқас пен оның туыстарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ішкі аурулар негіздері
    Несиелер: 3

    Этиологияны, патогенезді, клиникалық көріністерді, диагностикалық тексеруді және ішкі ағзалардың ауруларын емдеуді зерттеу.

    Оқу жылы - 4
  • Инерефлексотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі медицина әдістері. Шығыс медицинасының қысқаша мазмұны. Инерефлексотерапияның мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері, әсер ету механизмі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кинезитерапиядағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Кинезотерапияда инновациялық технологияларды қолдану. Жоғарғы қолды функционалды шектеу әдістері, Таубе әдісі, айна терапиясы, сенсорлық интеграция, робототехника, ересектер мен балаларда. Халықаралық шкалаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON12

    ОН-12.1: пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

  • Код ON14

    ОН-14.1: халық арасында профилактикалық іс-шаралар жүргізу, Халықпен санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу

  • Код ON9

    ОН-9.1: әртүрлі қозғалыс қиындықтары кезінде бұлшық ет тонусын функционалдық тестілеуден өткізу; ОН-9.2: жүрек-қантамыр жүйесіне функционалдық тестілеу жүргізу; ОН-9.3: тыныс алу жүйесіне функционалдық тестілеу жүргізу; ОН-9.4: тірек-қимыл аппаратының бұзылуына диагностика жүргізу; ОН-9.5: ОЖЖ және ДМК функционалдық тестілеуін өткізу; ОН-9.6: оңалтудың техникалық көмекші құралдарын пайдалану; ОН-9.7: артқы бұлшықеттерге арналған тренажерларда жаттығуларды таңдау және өткізу: гиперэкстензия, алдыңғы тарту, үстіңгі жағынан тарту, Вис тарту; ОН-9.8: кеуде бұлшықеттеріне арналған тренажерларда жаттығуларды таңдау және өткізу: отырып алға басу, "көбелек", "пуловер"жаттығулары; ОН-9.9: құрсақ пресінің бұлшық еттеріне арналған тренажерларда жаттығуларды таңдау және жүргізу: денені жату жағдайынан бүгу," кранчи", денені көлбеу жазықтықта көтеру; ОН-9.10: аяқ бұлшықеттеріне арналған тренажерларда жаттығуларды таңдау және жүргізу: аяқты басу, жамбас-сан буындарында жазу, балтырды бүгу, жамбасты келтіру және бұру; ОН-9.11: статикалық, травматикалық, туа біткен, рахиттік жалпақ табанды емдеу бойынша кинезотерапиялық рәсімдерді жүзеге асыру; ОН-9.12: жамбас, тізе және білек буындарының жарақаттары үшін кинезотерапиялық процедураларды жүргізу; ОН-9.13: қалыптың әртүрлі бұзылулары кезінде кинезотерапиялық емшаралар жүргізу

  • Код ON10

    ОН-10.1: дәрігерлік этика ережелері, құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша заңдар мен нормативтік құқықтық актілер; дәрігерлік құпияны сақтау.

  • Код ON7

    ОН-7.1: өмірге қауіп төндіретін жағдайларда әртүрлі жастағы пациенттерге дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету, сондай-ақ халыққа төтенше жағдайларда, эпидемиялар мен жаппай қырып-жою ошақтарында әртүрлі жастағы пациенттерге алғашқы және шұғыл медициналық көмек көрсету.

  • Код ON11

    ОН-11.1: пациенттердің денсаулығы мен өмір сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды ескеру, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсету.

  • Код ON4

    ОН-4.1: мультидисциплинарлық команданың жұмысын, оқыту ортасын және медициналық/оңалту көмегін көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету.

  • Код ON2

    ОН-2.1: үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.

  • Код ON6

    ОН-6.1: функциялардың бұзылуына кешенді бағалау жүргізу, даму және деформация аномалияларын, бұлшықет теңгерімсіздік (тонус,күш), асимметрия, физикалық асқынудың клиникалық белгілері, негізгі патологиялық белгілер және ауру синдромдары, жұмыс істеудің халықаралық жіктелуін ескере отырып, оңалту болжамын анықтау үшін зерттеу нәтижелерін түсіндіру.

  • Код ON1

    ОН-1.1: Кинезитерапевттың кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерінде жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану.

  • Код ON3

    ОН-3.1:пациенттермен, әріптестермен, мультидисциплинарлық команда мүшелерімен, пациенттердің туыстарымен, оңалтудың барлық кезеңдерінде пациентке медициналық және әлеуметтік көмек көрсететін персоналмен және/немесе адамдармен, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының өкілдеріменқарым-қатынас жасау дағдыларын көрсету,командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, ымыраға келу, өз пікірін ұжымның, мультидисциплинарлық команда мүшелерінің пікірімен келісу дағдылары,жаңа шешімдерді ұсынады.

  • Код ON8

    ОН-8.1: диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес оңалту шеңберінде аурулары бар әртүрлі жастағы пациенттерге кинезитерапиялық көмек көрсету; ОН-8.2: диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес медициналық қызметтер шеңберінде аурулары бар әртүрлі жастағы пациенттерге медициналық көмек көрсету; ОН-8.3: оңалту тиімділігін шәкіл бойынша бағалау; ОН-8.4: қажет болған жағдайда оңалту еміне түзету енгізу.

  • Код ON13

    ОН-13.1: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыру, ғылыми деректерге талдау жүргізу және зерттеу және талдау тәсілін көрсету. Пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді бағалау және ассимиляциялау.

  • Код ON5

    РО-5.1: пациентті қарап-тексеруді, жұмыс істеуініңхалықаралық сыныптамасына сәйкес пациенттің функционалдық қабілеттерін бағалауды жүргізу, оңалту әлеуетін айқындау,оңалтудың ұзақ мерзімді мақсаттарын айқындау,кинезитерапия әдістері мен құралдарын тағайындау және таңдау,сондай-ақ жүріп-тұрудың техникалық құралдарын іріктеу; РО-5.2:медициналық құжаттаманы рәсімдеу, әр түрлі жастағы пациентті немесе оның заңды өкілін іс-шаралар өткізу туралы хабардар ету

Top