Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01112 Педагогика және психология в Павлодар педагогикалық университеті

  • Кәсіптік білім берудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды XX ғасырдың соңғы онжылдығында және ХХІ ғасырдың басында анықталған педагогикалық зерттеулердің жетекші бағыттарымен таныстыру. және әлемдік білім беру, оның ішінде ғылымның даму үрдістерімен. Шығармашылық, жасампаздық толықтыруды арттыру мақсатында кәсіби шеберліктің түрлі деңгейіндегі мамандардың өзара іс - қимыл технологияларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименталдық психологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылыми психологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Эксперименталды психологияның қазіргі мәселелері. Экспериментті дайындау, ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Эксперименталды іріктеуді қалыптастыру. Эмпирикалық деректерді талдау және түсіндіру. Эксперимент психологиясын оқытуды қамтамасыз ететін білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық психологияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасын қалыптастыру принциптері. Практикалық психологияның қазіргі мәселелерін зерттеу әдістері мен методологиясын меңгеруді қамтамасыз ететін білімді меңгеру. Практикалық психологияның қазіргі мәселелері. Зерттеу әдістері мен әдіснамасы бойынша әлеуметтік-педагогикалық әдебиетті талдау бойынша өзіндік сабақтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистрант қазіргі психологиядағы әдіснамалық парадигмаларды білуі тиіс. Психологияның негізгі әдіснамалық мәселелерін көру. Психология әдіснамасының негізгі мәселелері бойынша өз пікірін қалыптастыру. Қазіргі психологиядағы әдіснамалық парадигмалардың негіздерін ажырату және негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Зерттеудің іздеу көздері. Эксперименттік зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық зерттеулердің сипаттамасы. Зерттеу әдіснамасы. Эксперимент. Зерттеу нәтижелерін интерпретациялау. Іздеу нәтижелерін тіркеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық ғылымның әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылым тарихы және ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылым мен педагогикалық ғылыми танымның тарихи даму заңдылықтары. Педагогикалық ғылымның методологиясы, ғылыми таным туралы заманауи түсінік. Ғылыми-педагогикалық зерттеу жоспарын құру. Педагогикалық ғылым методологиясының пайда болу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология мен білім берудегі мәдени тарихи және іс-әрекеттік әдістер
    Несиелер: 5

    Тұлғаны дамытудың мәдени-тарихи тұжырымдамасы.Жоғары психикалық функциялардың дамуын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Сананың жүйелі және мағыналық құрылымы туралы түсінік. Эксперименттік-генетикалық әдіс. Проблема анықтау ұғымдар жеке тұлғаның деятельностном жақындаған. Мәдени-тарихи концепциядағы және іс-әрекет тәсіліндегі мәні мен маңызы түсінігі. Адамның психикалық даму заңдылықтарын және оқушылардың жақын даму аймағын есепке ала отырып, білім беру процесі мен өзара әрекеттесуді құру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопсихологиядағы және этнопедагогикадағы мәдениаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Қазіргі этнопсихологияның негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілері. Этнопсихологиядағы эксперименттік зерттеулер. Этнос және мәдениет психологиялық ұғымдар ретінде. Қазіргі ұлтаралық қатынастардың психологиясы. Тұлға этнопсихологиялық мәселе ретінде. Ұлттық психология этнопсихологиялық феномен ретінде. Этникалық сәйкестілік және оны өзгерту мәселелері. Халықтың этнопсихологиялық ерекшеліктері. Тұлғаны зерттеудің этнопсихологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Педагогикалық өлшемдердің негізгі теориялық ережелері. Бақылау-өлшеу материалдары ретінде сынақтарды жобалау негіздері. Компоненттер мен өлшеу деңгейлері. Білім берудегі өлшеу деңгейлері. Бақылау-өлшеу материалдарын жасау кезеңдері мен алгоритмдері Сынақ нәтижелерін масштабтау әдістері. Педагогикалық өлшеулер нәтижелерінің дұрыстығы мен дұрыстығы. Өлшемді кеңістіктің өлшемі, бір өлшемді және көп өлшемді конструкторлар, жасырын айнымалылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация психологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникацияның мәні, оның құрылымы мен қазіргі заманғы полимәдени әлемдегі маңызы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникация және әртүрлі психологиялық өлшеулері бар мәдениет өкілдерімен өзара іс-қимыл дағдыларын дамыту. Мәдениетаралық қарым-қатынас психологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеру; жоғары оқу орнының психологиясын оқыту пәні ретінде дамыту және жоғары оқу орнының оқытушысы мен зерттеуші-ғалым кәсіби қызметіне қажетті психологиялық сауаттылықты арттыру; психологиялық құзыреттілікті дамыту; психологиялық мәдениет. Пәннің міндеттері: Жоғары мектептегі кәсіби қызметтің негізі болып табылатын психологиялық теорияларды талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы білім берудің қазіргі моделі
    Несиелер: 7

    университеттің зерттеу моделі, "студенттің кәсіби зерттеу қызметін интеграциялаудан"тұрады.Гуманитарлық модель. Оның мәні - адамзаттың мәдени тәжірибесін жинақтаумен, сақтаумен және таратумен байланысты қызметте. Бұл модель " Кәсіби этиканың терең негіздерін көрсетуге және студентті өзі қабылдаған кәсіби шешімнің пайдалылығын бағалауға үйретуге мүмкіндік береді. Дәстүрлі модель

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гендерлік психологиядағы өзекті сұрақтар
    Несиелер: 5

    Гендерлік психология пәні. Гендерлік психологияның негізгі бөлімдері оқу пәні ретінде. Гендерлік психологияның міндеттері мен әдістері. Гендерлік психологияның теориясы мен тұжырымдамалары. Әйел психологиясының теориясы. Ерлер психологиясының теориясы. Көшбасшылықтың гендерлік психологиясының теориясы. Жыныс және гендер ұғымдары.Тұлғаның биологиялық және психологиялық сипаттамаларының өзара байланысының гендерлік аспектісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында психологиялық-педагогикалық пәндердің оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Университеттегі оқу және оқыту теориясы. Оқыту әдістерінің басқа ғылымдармен байланысы. Университет оқытушысының кәсіби қызметі. Психология және педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың формалары мен әдістері. Оқушылардың оқу әрекетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХІ ғасырдың негізгі құзыреттері
    Несиелер: 7

    ҚР Білім беру мақсаттары. Идеологиялық және экономикалық тәсілдер. Тұрақты даму және білім беру. Құзыреттер және құзыреттілік. "Әмбебап құзыреттілік" шеңбері. Сауаттылық және жаңа сауаттылық. Мектеп бағдарламасындағы құзыреттілік орны. Білім беру мазмұнын жаңарту және жаңа сауаттылық. "Оқу сауаттылығы", мектеп бағдарламасындағы математикалық сауаттылық. Әмбебап құзіреттілікті қалыптастыруға ықпал ететін әдістер мен орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшы психологиясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық туралы жалпы түсінік. Шетелдік зерттеулердегі классикалық көшбасшылық теориялары. Өзгерістер жағдайындағы көшбасшылықтың қазіргі теориясы. Көшбасшылық және коммуникация. Көшбасшылықтың гендерлік аспектілері. Көшбасшылықтың тұлғалық аспектілері. Көшбасшы әйелдер, көшбасшы ерлер арасындағы айырмашылықтарды зерттеу. Көшбасшылық стиліндегі айырмашылықтарды түсіндіру. Көшбасшыға психологиялық қондырғылардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика мен психологиядағы гендерлік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Гендерлік педагогика және психология ғылым ретінде. Адамның жынысы мен гендерлік ұғымдарына психологиялық-педагогикалық тәсілдер. Гендердің онтогенездегі дамуы. Әлеуметтік психологиядағы гендерлік зерттеулердің орталық категориялары ретіндегі Маскулинность және феминизм. Пәндік-дамыту ортасын құрудағы гендерлік тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Жаңа білімді синтездейді және оларды қоғамдық маңызы бар өнім түрінде таныстырады

  • Код ON7

    Сыни, аналитикалық, диагностикалық, зерттеу дағдылары мен кәсіпкерлік қасиеттеріне ие

  • Код ON4

    Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені талдау және синтездеу негізінде болжамдарды шығарады

  • Код ON3

    Педагогика мен психология саласындағы проблемаларды анықтайды, стандартты емес және баламалы шешімдер қабылдайды

  • Код ON8

    Педагогика, Психология және аралас ғылымдар саласындағы ғылыми контентті сыни бағалайды, оларды өзгерту бойынша идеяларды ұсынады, ұжымдарды оларды іске асыру бойынша ұйымдастырады

  • Код ON2

    Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып инновациялық технологияларды қолдана алады

  • Код ON5

    Білім алушының жеке дамуын түзету үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізеді және олардың нәтижелерін қолданады

  • Код ON1

    Педагогикалық және психологиялық ғылымның ерекшеліктерін анықтайды және түсіндіреді

Top