Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01102 Ревматология ересектердің, балалардың в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Стационардағы ревматология, балалардың 1
    Несиелер: 28

    Пән ревматикалық аурулары бар балалар мен жасөспірімдерге медициналық көмек көрсету, нәтижелерін түсіндіре отырып кешенді тексеру жүргізу, дифференциалды диагностика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ревматологиястационарда, ересектер
    Несиелер: 42

    Пән тірек-қозғалыс жүйесі мен дәнекер тінінің аурулары бар науқастарға медициналық көмек көрсету, алынған нәтижелерді түсіндіре отырып клиникалық, зертханалық және аспаптық тексеру жүргізу, дифференциалды диагностика, қауіпсіз және тиімді емдеу әдісін таңдау, аурудың нәтижесін болжау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. ауру және алдын алу шараларын қабылдау, науқаспен, оның туыстарымен және әріптестерімен тиімді әрекеттесу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеу әдістемесі саласындағы білімді, ғылыми зерттеудің әдістемесін таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және анықтау, ғылыми зерттеулердегі қателерді анықтау, ғылыми жұмыстарды, баяндамаларды, ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін жарияланымдарды құрастыру дағдыларын қалыптастырады. олардың мамандығына қатысы; әр түрлі деңгейдегі ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және ресімдеу тәртібін жүзеге асыру үшін ғылыми топта жұмыс істеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаторлық-емханалық ревматология, балалар
    Несиелер: 26

    Пән жедел медициналық көмек көрсету сатысында балалар мен жасөспірімдердің тірек-қимыл аппараты мен дәнекер тінінің ауруларын диагностикалық іздестіру және емдеу алгоритмін, алғашқы және қайталама профилактика, бағдарлау, медициналық тексеру және оңалту принциптерін қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. ревматологиялық науқастар. Балалар мен жасөспірімдердің тірек-қимыл аппараты мен дәнекер тін ауруларының ағымының ерекшеліктерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ревматологиядағы гендік-нж-енерлік биология-лық тера-пияның (ГИБТ) принцип-тері
    Несиелер: 4

    Пән туа біткен және адаптивті иммундық жауаптардың негізгі механизмдерін, аутоиммунды аурулардың патогенез аспектілерін, биологиялық терапияның иммунологиялық негіздерін зерттейді. ГИБТ негізгі топтарының Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасы, оларды қолданудан туындаған асқынулар, оларды түзету әдістері туралы білімді қалыптастырады. ГИБТ тағайындау үшін көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтайды. Биологиялық терапия жүргізу, терапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін бақылау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стационардағы ревматология, балалар 2
    Несиелер: 12

    Пән терапияны таңдау, аурудың нәтижесін болжау және алдын алу шараларын қабылдау, науқаспен, оның туыстарымен және әріптестерімен тиімді әрекеттесу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицинаға кіріспе – анықтама, даму тарихы, даму кезеңдері, негізгі қағидалары мен зерттеу әдістері, клиникалық эпидемиология. Дәлелді медицинаның 5 кезеңі. Дәлелді медицинадағы терминология мен құрал-жабдықтар. Клиникалық зерттеу түрлері. Ғаламтор кеңістігінде ғылыми ақпараттарды дәлелді медицина фильтрін пайдаланып іздеу. Жүйелі шолу және мета-анализ. Ғылыми мақалаларды талдау және сыни баға беру. Клиникалық жетекшілік: анықтамасы, өңдеу мен қолданысқа енгізудің негізгі қағидалапы. Денсаулық сақтау Денсаулық сақтаудың әдіс-тәсілдерін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаторлық-емханалық ревматология, ересектер
    Несиелер: 26

    Пән Қазақстан Республикасы мен Халықаралық ревматологиялық қауымдастықтардың ұсынымдарына сәйкес дәлелді медицина қағидаттарына негізделген шұғыл медициналық көмек көрсету сатысында ревматикалық ауруларды диагностикалық іздеу және емдеу алгоритмін қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. , ревматикалық науқастарды бастапқы және қайталама профилактика, маршруттау, медициналық-әлеуметтік сараптама, клиникалық тексеру және оңалту принциптері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фебрильді синдроммен бірге жүретін аурулардың дифференциалды диагнозы
    Несиелер: 4

    Пән негізгі синдромы фебрильді болып табылатын аурулардың дифференциалды диагностикасы туралы білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді, клиникалық ойлауды дамытады және жетілдіреді. Дифференциалды диагностика алгоритмін құру үшін зерттеудің оңтайлы зертханалық және аспаптық әдістерін таңдау дағдыларын бекітеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Пациентті қадағалайды және клиникалық диагнозды тұжырымдайды, емдеу жоспарын тағайындайды және медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалайды

  • Код ON8

    Өз бетінше үйренеді және басқаларға үйретеді, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысады

  • Код ON7

    Зерттеу сұрақтарын тұжырымдайды, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін клиникалық тәжірибеде қолданады

  • Код ON6

    «Ревматология ересектердің, балалардың» мамандығы бойынша ҚР ЗО жүйесінің құқықтық-ұйымдастырушылық саласы аясында жұмыс істейді, кәсіпқой аралық командалардың құрамында жұмыс істейді

  • Код ON2

    Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина принциптеріне негізделген қорытындыны тұжырымдайды

  • Код ON3

    Пациентті кешенді тексеру нәтижесін әрі қарайғы ұсыныстарды әзірлеумен түсіндіреді

  • Код ON5

    Қауіпсіздік пен диагностикалық сапаның жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тиімдірек әдістерді пайдалана отырып, тәуекелдерді бағалайды

  • Код ON4

    Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттеседі

Top