Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01502 Физика педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Жоғары оқу орнында физикалық білім нәтижелерін бақылау және бағалау
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізу ережесін, білім алушының білімін, дағдысын, іскерлігін және құзыреттілігін бақылау және бағалау, білімді тексеруге қойылатын талаптарды кәсіби мәселені шешуде қолданады, тексеру әдістері мен тексеруден диагностикаға өтуде, білім алушының оқу іс-әрекетін бағалауда өз мәдениетін көрсетеді, қорытындыны сауатты жариялап, кәсібінде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың философиялық негіздері, педагогикадағы әдіснамалық метабілімнің ірі блоктары (педагогикалық әдіснама туралы жалпы түсінік, оны анықтауға қажет тұғырлар; ұғымдық аппараты; қызметтері және әдіснамалық білімдер құрылымы; әдіснамалық бағдарлар жиынтығы, педагогикалық әдіснаманың даму кезеңдері және үрдістері) туралы жүйелі ғылыми білімдер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмыстарының құрылымын, ондағы ақпараттың күрделілігінің өсу ретін, мазмұнын және мақсаттарын түсіндіреді. Ғылыми зерттеу саласына сәйкес келетін педагогикалық жобаларды, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттарды дұрыс жинақтауға дағдыланады. Жаңа педагогикалық әдіс-тәсілдер жүйесін қолданып, тәуелсіз болуға, сыни тұрғыдан ойлауға, оқуға жауапкершілікпен және шығармашылықпен қарауға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қатты дене материалдарындағы радиациялық ақаулар
    Несиелер: 5

    Пәнде кванттық электроника және лазерлер физикасына қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар, Эйнштейннің жартылай феноменологиялық теориясы, лазерлерді құру қарастырылады. Жедел зарядталған бөлшектердің ағындары әсерінен қатты сәулелену ақаулары 1. Кристалдық құрылымның кемшіліктері. 2. Радиацияның зақымдалу схемасы; 3. Радиациялық ақаулардың қалыптасу кезеңдері 3.1) динамикалық; 3.2) диффузия; 3.3) қорлардың эволюциясы үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наноөлшемді жартылай өткізгіштердің технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән заманауи ғылым салаларында озық білім алуға, наноматериалдың негізгі түрлері, қасиеттері, өлшемдік әсерлері, нанобөлшектерді физикалық-химиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері, алу әдістері, функционалдық наноматериалдарды, оларды медицинада қолданылу аумағын қарастырады. Практикалық сабақтарда нанороботтор, нанокомаха, нано түтікшелер, наномолекула, микрочиптер туралы жобаларды жасап, зерттеу барысын ғылыми мақалада жариялау, қоғамның мәдени дамуында кәсіптік тұрғыда даму жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастырады, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгертеді. Пән докторанттардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде физиканы оқыту әдістемесінің озық тәжірибеге ие педагогтардың қазіргі жағдайын айқындау, зерттеу әдісінің стандартты емес жағдайдағы басшылық проблемаларды шешу тәсілдері, әлемдегі беделді жоғары оқу орындарында физиканы оқытудың салыстырмалы талдауын жүргізу, жоғары оқу орындарында физиканы оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін талдаған ғылыми жарияланымды өз білімін жетілдіруде қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON4

    өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу;

  • Код ON1

    физика саласындағы жүйелі түрде түсінуін, дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгеруін көрсету;

  • Код ON2

    ғылыми көзқараспен сыни ойлауды, зерттеулердің кешенді процестерді жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету, жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу;

  • Код ON5

    «өмір бойы» білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамуына ықпал ету.

  • Код ON6

    Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінді ғылыми және сараптамалық бағалауды жүргізеді

  • Код ON3

    ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің ерекше зерттеулерін енгізу;

Top