Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02211 Философия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бейіндік пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістерімен, ерекшеліктерімен, шығармашылық потенциалмен және сыни ойлаумен танысу. Мазмұны: Білім берудегі компетеннтті және ғылыми ыңғайлар. Жекелікті, біріккен, блоктық, параорталықтық білім беру технологиясы. Білім берудің мультимедиялық технологиясы. Мәселелік жағдайларды және кейстерді іріктеу мен шешу жолымен бейіндік пәндерді оқыту. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Сандық білім беру. Оn-line білім беру. Зерттеулік жұмыстарды және ғылыми ойлауды ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау және өзектілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жоғары оқу орнының оқытушысын оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану арқылы даярлаудың теоретикалық және методологиялық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: педагогика ғылым ретінде және оның негізгі категориялары. Педагогиканың міндеттері мен пәні. Педагогиканың тарихы мен әдіснамасы. Оқытудың интерактивті әдістері және инновациялық технологиялары. Жоғары оқу орыны оқытушысының кәсіби құзыреттіліктері. Жоғары мектептің дамуының қазіргі заманғы тенденциялары. Оқытудың кредиттік технологиясы. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды түзу. Жоғары оқу орнындағы тәрбиелік жұмыс. Білім саласындағы менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманның өзекті мәселелерін философиялық ұғыну
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі заманның жаһандық мәселелерінің мәнін, ролін, оның қайшылыққа келуі және шешілуі жолдарын анықтау және түсіну. Мазмұны: Жаһандық мәселелердің ұғымы және типологиязациясы. Жаһандық мәселелердің туындау алғышарттары. Жаһандық мәселелерді шешудің болжалды жолдары. Жаһандық мәселелердің және үрдістердің мәдени, әлеуметтік салалардағы, саясаттағы, экономикадағы тенденциялары. Қоғам мен табиғаттың тарихи өзгермелі қатынастары. Қазіргі заманғы қоғамның және оның болашағының философиялық концепциялары. Саяси либерализация және демократиялық басқару мәселелері. Адамның экожүйесі. Соғыстар, қақтығыстар және халықтардың миграциясы. И.Валлерстайн үш идеология және қазіргі заманның жалған даулары туралы. Дүниетаным және идеологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық гуманистаристика және білім
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сандық гуманистаристиканың мәдени үрдістер контекстіндегі даму тенденцияларын тереңдетіп зерттеу. Мазмұны: Сандық гуманистаристиканың біртұтас және сандық философияның жекелей алғанда дамуын анықтаушы факторларды зерттеу, XX ғасырдың соңымен XXI басындағы сандық гуманитарлық ғылымдардың дамуын талдау. Сандық философия бағдарламалық қамтудың, оқытудың, философияның классикалық мәселелерін модельдеу үшін деректерді белгілеу ретінде. Философиялық танымдағы өзекті философиялық концепцияларды бағдарламалау және компьютерлік модельдеу. Философиядағы оқытуды теоретикалық және тәжірбиелік нәтиже ретінде бағдарламалау және компьютерлік модельдеу. Сандық әлемдегі білім берудің даму тенденциялары. Сандық кеңістіктегі өзара әрекеттесу құралдары. Білім беру мен оқытудағы сандық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: персоналды тиімді басқарудың жүйелі білімдерін, дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару іс-әрекеттілігі тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымдардың мотивациясы және нәтижелігі. Ұйымдардағы лидерлік. Ұйымдардағы стресс және эмоционалды жану. Қақтығысты жағдайларды басқару психологиясы. Басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Басқару іс-әрекеттілігіндегі психологиялық ықпал жасау. Басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғаралық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Философиядағы креативті ойлау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шығармашылық үрдісті дамыту және креативті ойлауды қалыптастырудың теоретикалық және эксперименталды негіздерін, заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Шығармашылық үрдісінің мәні. Шығармашылық ойлаудың ерекшеліктері. Креативтілік үрдістің психикалық дамуының кезеңдері мен ерекшеліктері. Философиядағы креативті ойлауды дамытудың және қолдаудың әдістері. Шығармашылықты мотивациялау табиғаты. Креативтілік концепциясы және оның генезисі. Философиядағы стандартты емес ойлаудың өзектілігі. Мәдениет, өнер және поэззия. Философиядағы ғылыми ойлау стилі. Креативті идеяларды жасау, туындату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шетел тіліндегі түпнұсқалық дерек көздерді мазмұнының түрлі деңгейде қамтылуы бойынша оқудың тілдік құзыреттіліктерін жетілдіру. Мазмұны: Білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарда жазбаша хабарламаларды дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шетел тіліндегі түпнұсқалық деректерді реферирлеу, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйін. Аутентті жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіптік ақпараттарға ие дәрістерді, хабарларды естуді қабылдау. Білім беру бағдарламасы бойынша ауызша коммуникация дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеуді презентациялау, ғылыми талқылау, ғылыми пікірталастар, ситуациялық ойындарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми танымның, ғылыми рационализмнің заңдылықтары, оның формалары мен тарихи түрлері, ғылымның даму жолдары туралы көзқарастарды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясының пәні. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденции. Ғылымның туындауы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми іс-әрекеттілікті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі заманғы ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымның компьютерлендірілуі. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық ойлау философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі заманғы философияның қоғам мен адам туралы ғылымдар жүйесіндегі ерекшеліктері туралы ғылыми дүниетанымның қалыптасуы. Мазмұны: Ғылым мен техниканың дамуының қазіргі заманғы деңгейлері. Гуманизм идеясы. Инновациялық ойлауды философиялық ұғынуы. Дәстүрлі қазақ ойлауы. Ойлау формалары. Абстрактілі, диалектикалық, спекулятивті, стандартты және шаблондық емес ойлау. Адамның трансгуманистік теориясы. Адамның бәсекеге қабілетті жағдайда дамуының жаңа инновациялық әдістері. Қазіргі заманғы идеологиялардың семантикалық талдауы. Қазақстанның инновациялыық дамуының рухани-адамгершілік факторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Философиядағы постмодернизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты: постмодернистік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізудің негізгі қағидаларын, әдістерін, құралдарын қазіргі заманғы мәдениеттің дамуының негізгі кезеңі, постмодеріндік теориялардың тұжырымдамаларын талдау ретінде зерделеу. Мақсаты: Постмодеріндік философия контекстінде қазіргі заманғы қоғамның дамуы мәселесі. Постмодеріндік теорияның онтологиялық, кеңістіктік-уақыттық трансформациясы. Постмодеріннің философиялық дискурсының спецификасы. Постмодеріннің әлеуметтік, мәдениеттанулық аспектілері. Мәдениет пен постмодеріндік дискурстың постмодеріндік шынайылықтың сыртындағы өмір жағдайларын түсіндірудің мағынасы. Өмірдің постмодеріндік дискурсында қалыптасқан концептілерді анықтау. Қазіргі заманғы философияның постмодеріндік кезеңіндегі терминолоиялық аппарат. Философиялық ғылыми мәтіндердің логикалық лингвистикалық талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Философия: мәдениеттер диалогы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мәдениет философиясын талдау мен сипаттаудың негізгі әдістері және қағидаларымен зерттеу, сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: Мәдениеттегі құндылықтар мәселесі. Жалпыадамзаттық құндылықтар. Мәдениеттің адамгершілік негізделуі, шығармашылық мәдениеттің іргелі қызметі ретінде. Мәдениеттің классикалық емес философиясы. Сакралдылық және құндылықтардың менталдығы. Субстанциялардың, акциденциялардың семантикалық жылжуы. Мәдениеттанудағы семиотика және сиволдылық. Қазіргі заманғы қоғамдағы мәдени-діни фактор. Этикалық, моралдық және мәдени құндылықтарды талдау. А.Мюллердің мәдениет диалогы туралы теориясы. Д.Лукачтың, В.Межуевтың, Ю.Лотманның, Ж.Делездің және У.Эконың мәдениеттанулық тұжырымдары мен парадигмалары. Мәдениеттің түрлері мен типтері, адамдардың рухани өмірі сферасы. Білім беру құндылығының мәселелік түріндегі «мәдениет диалогы» мектебі. Білім берудің мәдени парадигмаларының диспозиция мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы антропологияның мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі заманғы антропологияның негізгі парадигмалық бағдарларын зерттеу. Мазмұны: Қазіргі заманғы философияның антропологиялық мектептері. Антропология теориялары: К.Леви-Строс, М.Мид, Л.Морган, Малиновский. Антропологиядағы теориясы. Функционалдық және құрылымдық функционалдық. Диффузионизм және мәдени аймақтану теориялары. Диахронды, синхронды, интерактивті көзқарастар. Қазіргі заманғы батыс философиясындағы иррационалдылық, бейсаналық мәселелері: интуиция, инстинкт, ерік-жігер, либидо, сублимация, архетиптер. К.Г.Юнг қазіргі адамның жан дүниесінің мәселесі туралы. М.Шеллердің адам болмысының өмірлік қайнар ретііндегі ұйымдастыру принциптері көзқарастары. Ж.П.Сартр шығармашылығындағы сана ерікнідік синонимі ретінде. А.Камю философиясындағы бүлікшілдік адамның өзін адам ретінде түйсінуінің болмысына үн қатуы және санасының формасы ретінде. Адамның футурологиялық шағылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-саяси үрдістердің пәнаралық аспектілері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ғылыми зерттеу мен оқытуда талдамалық антропология тұрғысынан әлеуметтік-саяси үрдістерді зерттеудің пәнаралық аспектілері туралы тұжырымдамалық жалпылама білімді қолдануды зерделеу. Мазмұны: Әлеуметтік-саяси процестерді зерделеу үлгісінде пәнаралық тәсілдің негізгі аспектілерін пайдалану дағдыларын дамыту; әлеуметтік-саяси феномендерді сипаттау кезінде пайдаланылатын топ пен масса туралы негізгі түсініктерді ажырату; топ пен масса ұғымдарының модерні туралы ұғыммен және тиісті әлеуметтік-мәдени құбылыстармен байланысы туралы түсінікті қалыптастыруға; «модерн» және «қазіргі заман» терминдерін пайдалану арасында шектеу жүргізуге үйрету; тиісінше қоғамдық қызмет және экзистенциалдық-жобалық тәртіп категориялары ретінде «саясат» және «саяси» ұғымдарының айырмашылығы туралы түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай философиясы және қазіргі заман
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазақтың ұлы ойшылы Абайдың философиялық мұрасының мәнін қайта бағамдауды, ұғынуды зерттеу. Абайдың «Қара сөздер» шығармасындағы философиялық дүниетанымдық мәселелер. «Адам бол» адамгершілік формуласы жоғары этикалық мән ретінде. Абайдың этикалық іліміндегі «Толық адам» жүрек сырын, қайраттын, ақылын ұғу образы. Қазақстанның қазіргі заманғы зерттеушілері Ғ.Есім, Ж.Алтаев шығармашылығындағы Әл-Фараби, Абай бейнелері. Негізгі ұғымдары: гуманизм, тұлға, бақыт, жомарттық, надандық. Әл-Фараби, Әл-Ғазали, Абай шығармашылығындағы философиялық көзқарастардың сабақтастығы, үндестігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Феноменологиялық әлеуметтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ғылыми зерттеу мен оқытуда феноменологиялық әлеуметтанудың негізгі тәсілдері мен мәселелері туралы тұжырымдамалық жалпылама білімді пайдалануды зерделеу. Мазмұны: Тұлғааралық қарым-қатынастың саяси және гносеологиялық аспектілері туралы, күнделікті әлеуметтанудың философиялық проблемаларын зерделеу, феноменологиялық әлеуметтанудың тезаурусын меңгеру, феноменологиялық әлеуметтанудың мәселелері бойынша мәтіндерді (монографияларды, мақалаларды) талдау. Феноменологиялық әлеуметтану өкілдерінің мазмұнын зерттеу, ұстанымдарын дәлелдеу; күнделікті коммуникация проблемалары мысалында әртүрлі философиялық және социологиялық мектептер арасындағы сабақтастық тетігін ашуға. Феноменологиялық әлеуметтанудың қазіргі заманғы проблемалары бойынша ақпаратты дербес іздеу және іріктеу дағдыларын көрсету. Этикалық, саяси және гносеологиялық салалардағы феноменологиялық әлеуметтану проблемаларының тарихи динамикасын көрсету; философиялық, әлеуметтанушылық және этномәдени білім арасындағы негізгі айырмашылықтарды көрсетуге; феноменологиялық әлеуметтану проблемалары бойынша пікірталас жүргізе білуге, қазіргі қоғамдағы күнделікті коммуникация мен күнделікті тәжірибенің рөлі мен орнын өз көзқарасын қисынды тұжырымдау, баяндау және дәлелді қорғау қабілетіне ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы философия және қоғам танудың методологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазіргі заманғы философияны әлеуметтік зерттеулер контекстіндегі негізгі мәселелерін тереңінен зерделеу. Мазмұны: қазіргі заманғы философияда таралған құрылықтық және аналитикалық дәстүрлерді, қоғамды зереттеу ыңғайлары. Адамзат қауымдастығының, әлеуметтік тәжірбиелердің нормативтілігінің, әлеуметтік үрдістердің экономикалық және саяси аспектілерінің туындауын зерттеу. Батыс европалық философияның тарихындағы негізгі кезеңдері. Мәселелердің деректерін түсіну мен оны шешудің қазіргі заманғы түсінілуіне бағытталған проблемалық, методологиялықтың негіздегі тарихи философиялық материал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ ақын жырауларының философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазақ фольклорының дүниетанымдық мазмұнын, әлемнің, адамның өмірдегі орыны мен ролін философиялық-этикалық ойлауды зерттеу. 15-18 ғасырлардағы қазақ жырауларының дүниеге көзқарасы мен танымы, оны қабылдауы. Ақын-жыраулар шығарамшылығының негізгі және ондағы адамның өмірі, этикалық бейнесі туралы ой толғамдары. Адамның болмысындағы бақыт, ізгілік, игілік, ар, парыз ұғымдарының этикалық мәселелері. ХVIII-ХIХ ғасырлардағы қазақ ақындары Шалкиіздің, Ақтамберді жыраудың, Доспапмбеттің, Бұқар жыраудың қоғам, қазақ елі, жері мен ұлттығы туралы толғаныстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өркениеттік әлемнің онтологиялық негіздері
    Несиелер: 7

    Мақсаты: өркениеттік әлемнің онтологиялық негіздерін, әлеуметтік-тарихи болмыстың сфераларын философиялық сипаттауды зерттеу. Мазмұны: Г.Гегельдің мән туралы философиялық ілімі. М.Хайдеггердің «Әлемнің дүниелігі» және қатысушының "экзистенциалды конституциясы" теориялары. Жанашырлық қатысушының болмысы ретінде. Қатысудың тарихилығы және әлем-тарих моделі. О.Шпенглердің мәдениеттің цикликалық даму теориясы. А.Тойнбидің евроцентристік және жаһандану концепциялары. К.Ясперстің әлемдік тарих және тарихтың мағынасы туралы философиялық концепциялары. Уақыттың рухани жағдайы. С.Хантингтон өркениеттің қақтығысы туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшпелі өркениет феноменін эпистемологиялық талдау
    Несиелер: 7

    Мақсаты: номадтардың дала өркениетінің мәдени феноменін зерттеу және талдау. Номадтық жолдың онтологиясы. Мазмұны: Номадтардың көшпелі өркениетінің мәнді белгілері. Көшпелілер кеңістігі географиялық-физикалық кеңістіктің бір бөлігі ретінде. Кеңістікті экологиялық өлшеу. Көшпелі өркениет бірегей әлеуметтік жүйе және тұрақты жағдайдың тетіктері ретінде. Қоғамдық құбылыстар мен процестерді эпистемеологиялық зерттеулердің эвристикалық потенциалы. Материалдарды компаративтік талдау. Феномен қозғалыс көшпелі өмір салтының негізі ретінде номадтардың ат-көшпелі өркениеті, номадтық жол, отырықшы статикалық қоғамның антиподтарын әдістемелік және теориялық зерттеулер. Қазақтардың дүниетанымы мен мәдениетіндегі номадизмнің рөлі мен орны. Философиялық, этикалық құндылықтар мен мәдениетті зерттеу ұлттық бірегейлік тұлғасының құндылық бағдарларын, қазіргі заманғы ғылыми ойлау принциптерін қалыптастыруға ықпал етеді. Қазіргі заманғы Қазақстан жастарының патриоттық санасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Философиялық зерттеулердің методологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 7

    Мақсаты: дербес ғылыми жұмысты жүргізудің зерттеулік дағдыларын, философия саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін зерттеу мен эксперименттеу әдістерін дамыту. Мазмұны: Ғылыми танымның даму тарихы. Философиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, зерттеу үрдісінің құрылымы мен мазмұны, ғылыми зерттеу жоспарын құру: құрылымы, кезеңдері және құралдары, философиядағы зерттеу бағдарламасы мен тұжырымдамасын түзу, ғылыми әдістерді қолдану, зерттеу нәтижелерін интерпретациялау, ғылыми зерттеулерде деректерді жинақтау және талдау процедурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтанулық зерттеулер
    Несиелер: 7

    Мақсаты: қазіргі заманғы дінтанудың теориялары мен әдістерін және қазақстандық қоғамдағы дін мәселесін зерделеуді зерттеу. Мазмұны: Сенімнің қалыптасуы мен дамуының түрлі аспектілерін зерттеу: философиялық, социо-мәдени, психологиялық. Қазіргі заманғы социумдағы әлемдік конфессиялар. Дінтанулық пәндерді оқыту әдістемесі. Кәсіби бағалауды жүргізу үшін дінтанулық зерттеулерді жүргізу. Экспертиза жүргізу тәртібін реттеуші заңдар мен нормативтік құжаттарды жан жақты зерделеу. Экстремистік идеяларды анықтау әдістері мен құралдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Азаматтық қоғамды аксиологиялық талдау
    Несиелер: 7

    Мақсаты: қоғам мен мемлекеттің қатар өмір сүруіндегі іргелі аксиологиялық негіздер туралы заңдылық пен әділдік жайлы көзқарастарды зерттеу. Мазмұны: Азаматтық қоғам және оның мемлекетпен өзараәрекеті феномені. Азаматтық қоғам феноменінің әлеуметтік философиялық және идеялық-теоретикалық негіздері. Қоғам мен мемлекеттің өзара әрекетінің саяси концептілері: философиялық талдау. Азаматтық қоғам мен мемлекеттік институттардың өзараәрекетінің құндылықтық құқықтық негіздері және құқықтық мәнділігі. Азаматтық қоғам мен мемлекеттік институттардың өзара әректтесуін тиімділендірудегі рухани-адамгершіліктік негіздерінің аксиологиялық мағынасы. Заңдылық пен әділдік азаматтық қоғам мен мелекеттік институттардың қатар өмір сүруінің іргелі аксиологиялық категориялары ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл философиясы және герменевтика
    Несиелер: 7

    Мақсаты: лингвистика теориясы мен тәжірбиесінің негіздерін, деректерді лингвистикалық талдауды және олардың интеграциясын қалыптастыру. Мазмұны: Өзін таныту философиясы. Тіл философиясы тұлғаның құндылықтық бағдарлары ретінде. Тіл философиясының тұлғаның құндылықтық бағдарларын өзін таныту құралы ретінде мазмұндалған прагматикалық концепциясы ретінде. Тілдік коммуникация адамдар арасындағы байланысты орнықтырушы, олардың бір бірін түсінуі қабілеттерін дамытушы құрал ретінде. Герменевтика, структуралистік, постқұрылымдық. Тілді қазіргі заманғы философиялық түсіну және оның Ф.Соссюр шығармашылығындағы негізгі мәселелері. Гадамер мен П.Рикер герменевтикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    коммуникативтік дағдылар мен қабілеттерді тиімді қолдануды, шетел тілдерінде кәсіби деңгейде, ғылым методологиясын, басқару психологиясы әдістерін еркін меңгеруді көрсете білуі;

  • Код ON2

    жоғары оқу орындарындағы ғылыми және педагогикалық іс-әрекеттілікті қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдануды түсінуімен пайымдауды қалыптастыру үшін ақпараттарды жинақтау және интерпретациялауды жүзеге асыра алуы, ғылыми қауымдастыққа түпнұсқалық ойларын академиялық мәдениет пен адалдық көрсету арқылы хабарлай білуі;

  • Код ON3

    жаңа ортада мәселелерді шешу үшін өзінің білімдерін, түсінуді және қабілеттерін және онтологиялық, мәдениеттанулық, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау негізінде түрлі жағдайлардағы зерттеулік міндеттерді шешуді кәсіби деңгейде қолдана алуы;

  • Код ON4

    қазіргі заманның, постмодерндіктің, жаһанданудың мәнін философиялық ойлану үшін қол жеткізген білімдерін қолдана және талдай білуі;

  • Код ON5

    инновациялық және креативті ойлаудың, сандық гуманитаристиканың, білімнің, тілдің және қазақ мәдениетінің архетиптерінің ойларын, қорытындыларын, мәселелері мен шешімдерін синтездей алуы;

  • Код ON6

    философия, дінтану, мәдениеттану салаларында білімін дербес жалғастыру үшін қажетті, оқытудың дағдыларына қол жеткізуі;

  • Код ON7

    гуманитарлық сферада, аксиологияда, эпистемологияда дербес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыра және жоспарлай білуі;

  • Код ON8

    социо-гуманитарлық және философиялық зерттеулерде өз таңдауын негіздеуі және методологиялық құралдарды қолдануы;

  • Код ON9

    қоғам мен мемлекеттің өзекті мәселелерін шешу үшін герменевтика, феноменология, компоративистика, антропология әдістерін қолдану арқылы философия саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу;

Top