Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08110 Агрономия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мұхтар Әуезовтың өмірі мен шығармашылық қызметін, өмірі мен қызметінің негізгі күндерін, Мұхтартану ғылымының қалыптасуын, М. Әуезовтың шығармашылығы туралы ғылыми еңбектерін, М.Әуезовтың шығармаларының қазақ және әлем әдебиетіндегі рөлі мен маңызы, жазушы М. Әуезовтың ғылыми, қоғамдық, публицистикалық және журналистік қызметін, оның алғашқы басылымдарын, Әуезов шығармашылығының шыңы – "Абай жолы" тарихи романын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ол руханиятты қазақ халқының мұрасы ретінде зерттейді, қазақ мәдениетін, зерттелу кезеңдерін зерттейді. Қазіргі ұлттық бірегейлікті, прагматизмді, бәсекеге қабілеттілікті, ұлттық бірегейлікті, ұлттық кодты қарастырады. Рухани жаңғыру, рухани жаңғыру міндеттерін, жобаларын зерделеу: Қазақстандағы жаңғыру кезеңдері. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының тұжырымдамалық, практикалық компоненттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармаларын, шығармашылығын, оның философиялық, эстетикалық және қоғамдық көзқарастарын; «Абайтану» ғылымының туындауы және қалыптасуын, абайтанушы-ғалымдардың негізгі еңбектерін қарастырады. Негізін қалаушы ретінде әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады, отансүйгіштік сезімін және отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Жасыл өсімдіктердің табиғаттағы және ауылшаруашылық өндірісіндегі рөлін, олардың құрылымын, көбеюі мен эволюциясын зерттейді. Ол аймақтарда дақылдар арасында жиі кездесетін морфологиялық белгілерді, олардың физиологиялық жағдайын, бейімделу әлеуетін және өсу, даму және өнім сапасын жақсарту факторларын қарастырады. Өсімдіктер физиологиясын білу, практикалық есептерді шешуде олардың әдістерін қолдана білу, негізгі физиологиялық әдістерді білу, тірі жүйелердің жай-күйін талдау және бағалау және онтогенездің әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің генетикасы
    Несиелер: 4

    Өсімдік тіндері мен органдарының дұрыс қалыптасуы мен қызмет атқаруын қамтамасыз ететін гендердің дамуын зерделейді. Өсімдіктер генетикасының, селекцияның негізгі жетістіктері, жеке белгілерін мұраға алу заңдылықтары туралы теориялық білімдерді, өсімдіктер геномының құрылысы туралы қазіргі түсініктерді меңгереді. Белгілерді генетикалық талдау және генетикалық және молекулалық-гентикалық карталарды жасау әдістерін қоса алғанда, биологиялық объектілерді зерттеу дағдылары мен әдістерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гүлді өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Гүлді өсімдіктердің жіктемесін, олардың морфологиялық сипаттамасын білу. Ауыл шаруашылық дақылдарының гүлді өсімдіктерінің құрамын анықтайды, түрлі экологиялық-географиялық аймақтарда ауыл шаруашылық дақылдарының гүлді өсімдіктерінің фитокүнтізбесін жасайды. ауыл шаруашылық өсімдіктерін зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден, сондай-ақ карантиндік объектілерден қорғау іс-шараларын, фитосанитарлық мониторинг өткізу дағдыларын иеленеді; кеден посттарында карантиндік тексерудің барлық кезеңдерінен өткізеді. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылық өсімдіктері таксономиясының негізгі заңдарын зерделейді, ауыл шаруашылық өсімдіктерін зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден, сондай-ақ карантиндік объектілерден қорғау іс-шараларын, фитосанитарлық мониторинг өткізу дағдыларын иеленеді; кеден посттарында карантиндік тексерудің барлық кезеңдерінен өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 4

    Бейорганикалық және аналитикаық химияның негізгі заңдарын, теориялры мен қағидаларын зерделейді: бейорганикалық қосылыстардың сыныптары, аналитикалық сигналды өңдеу тәсілдері; анализдегі метрология, стандарттау және сертификаттау элементтері. Бейорганикалық заттар синтезінің әдістері мен тәсілдерін, периодтық заңнан және Периодтық элементтер жүйесінен келіп шығатын заттардың қасиеттерін; қазіргі химиялық, физикалық-химиялық анализ әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығында биогенетикалық зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 4

    Фитобиотехнология және микробтық биотехнология әдістерін білу және түсіну, ауыл шаруашылық дақылдарының жаңа формалары мен сұрыптарын жасау барысында ауыл шаруашылық бөлімдерін ұйымдастыру және пайдалану білімдері мен әдістерін меңгереді. Микроскопты, химиялық реактивтерді, зертханалық жабдықты пайдалану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Жердің құрылысы мен құрамын, экзогенді және эндогенді үдерістерді, жер қабығы эволюциясының негізгі кезеңдерін, топырақтың қатты фазасына кіретін негізгі минералдарды білу. Топырақ тілігін орнықтыра білу, топырақ профилі жиектерінің морфологиялық белгілерін сипаттау және топырақтың толық атауын беру, топырақ очеркін дұрыс құрастыру (жазу), топыраққа агрохимиялық зерттеу жүргізу, топырақтың қоректік элементтермен қамтылу картограммасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 4

    Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік беретін тілдік құзіреттілікті зерттейді. Бөлімде ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстар берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудегі микробиология
    Несиелер: 5

    Микробиологияның негізгі заңдары, топырақ микроорганизмдері және оларды анықтау әдістері, органикалық тыңайтқыштарды дайындаудың микробиологиялық үдерістері, ауыл шаруашылық мақсатындағы өнімдерді, биопрепараттарды микробиологиялық өндіруді игеру қарастырылады. Микроорганизм препараттарын дайындау, бактериялардың негізгі формаларын айыру, түрлі субстраттарда микроорганизмдердің сандық есебін жүргізу, микроорганизмдердің жинақтық, таза дақылдарын алу, микроорганизмдердің метаболизм өнімдеріне сапалық реакциялар жүргізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру, кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы пәндермен интеграциялау дағдылары қалыптасады. Кәсіби деңгейде байланыстар орнату; қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайына байланысты коммуникацияларды сауатты құру; кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламаларын құру қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпарат алу, оны оқу-кәсіби қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қатынас мақсаты мен жағдайына орай коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қатынас саласында шет тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын жасау барысында шығармашылыққа, инновацияларға деген қабілетін орнықтыру .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер
    Несиелер: 5

    Қоздырғыштарды тасымалдаудың көпсанды тобы және өсімдіктерді зақымдау агенттері ретінде зиянды жұмыртқұрттар, кенелер мен кеміргіштер туралы, олардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы туралы білім алады. Зиянкестердің осы топтарының зақымдау сипатын дербес анықтауға, байланыстық немесе жүйелі әсер ететін улы химикаттың атауы мен тобын одан әрі анықтайды, қолдану тәсілдерін, дозалары мен мерзімдерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ түзуші үдерістерде, опырақ құрылымының түзілуінде, өсімдіктердің қорегінде микроорганизмдердің рөлін зерделейді; топырақ құнарлығын қамтамасыз ету, азықты алу мен сақтау әдістерін әзірлейді. Препараттарды дайындау және микроскоптау әдістерін, микроорганизмдерді өсіру әдістерін; топырақ, өсімдіктер және өсімдік шаруашылығы өнімдерінің үлгілерін зертханалық талдаудың микробиологиялық әдістерін пайдалану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 4

    Ол техникалық реттеу жүйесін, стандарттауды, өлшем бірлігін қамтамасыз етуді, заңнамалық және нормативтік құжаттарды, эталондардың түрлері мен категорияларын зерттейді. Стандарттау әдістерін, сертификаттау схемаларын, КО/ЕурЭО техникалық регламенттерінің талаптарын қолдану. Нарық субъектілерінің стандарттау, сертификаттау, метрологиялық нормалар мен ережелерге қойылатын талаптарды сақтауын талдау. Мемлекетаралық және халықаралық стандарттау, сертификаттау, метрология бойынша жұмыстардың экономикалық тиімділігін бағалау. Негізгі физикалық параметрлерді өлшеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
    Несиелер: 5

    Зарарлану, зиянкестер мен аурулар ошағының пайда болу заңдылықтарын; зиянкестердің морфологиясы мен анатомиясын және өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан қорғау шараларын біледі; Өсімдіктердің зарарлану сипаты бойынша, олардың даму түрлері, тіршілк қызметі мен таралуы бойынша зиянкестердің түрлерін сәйкестендіруге дағдыланады; зиянды организмдерді профилактикалау және құрту шараларын өткізу бойынша ғылыми негізделген жоспар құрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің өмір сүру жағдайлары мен өнімділігін анықтайтын маңызды агрометеорологиялық факторларды анықтайды. Атмосфера құрылысының, ауа массаларының қозғалысы, радиациялық және жылу теңгерімі, климаттардың және олардың өзгеруін болжау туралы метеорологиялық элементтер, метеорологиялық деректерді өлшеудің тәсілдері мен техникалық құралдары туралы білімдерді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі
    Несиелер: 6

    Өсімдіктерді қоректендірудің теориялық мәселелерін және оларды реттеу тәсілдерін, физиологиялық негіздерін, агротехникалық тәсілдер мен шарттарды білу; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттері және топырақтың агрохимиялық қасиеттері. Органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдануға дағдыланады; минералды тыңайтқыштардың дозасын анықтау әдістері, топырақтағы гумус және қоректік заттар теңгерімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарқынды егіншілікте минералдарды қолдану
    Несиелер: 6

    Тыңайтқыштардың физиологиялық негіздерін анықтайды, көгал-жайылым алқабында, бақта және бақшада ауыл шаруашылық дақылдарына арнап тыңайтқыштарды тиімді қолданудың агротехникалық тәсілдері мен шарттарын, сондай-ақ ашық және қорғалған грунтта көкөніс дақылдарын өңдеуді, оларды сақтау мен ендіруді қарастырады. минералды тыңайтқыштардың дозасын анықтау әдістері, топырақтағы гумус және қоректік заттар теңгерімі ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтың табиғи формация, жер ресурстарының объектісі және ауыл шаруашылығы өндірісінің құралы ретіндегі зерттеулері. Олар топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін меңгереді, сонымен қатар оларды қорғау және тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулерді дамытады. топырақ пен биотаның құрлық бөлігі арасындағы байланыс ерекшеліктері. Топырақтың оның флорасы мен фаунасының өзгеруіндегі рөлі, топырақ процестеріне қоршаған орта факторларының өзгеруін, олардың динамизмін білу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ашық танапта дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Жеміс және көкөніс дақылдарын және оларды өсіріп-өндіру тәсілдерін түсіну мен білу, отырғызу материалын және жеміс шаруашылығы өнімін алудың қарқынды технологиясын әзірлеу. Халықты жеміс-көкөніс өнімімен жыл бойы және теңдестірмелі қамтамасыз ету үшін жеміс-көкөністі өндіру ашық топырақта жүргізіледі. Жеміс және көкөніс дақылдарын өсіріп-өндірудің агротехникасын игеруге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 4

    Ғылыми ауыл шаруашылығының заңдылықтарын оқып үйрену; сипаттамалары мен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолдану ерекшеліктері. Дәл егіншілік жүйесіндегі ғылыми зерттеу объектілері мен әдістері. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде топырақ құнарлылығын молайту және эрозия процестерінің алдын алу дағдыларын қалыптастырады; технологиялық процесті талдай білу: ауыл шаруашылығында интенсивті химиялық-техногендік әдістерді қолданудан туындайтын экологиялық мәселелер және егіншіліктің заманауи әдістерінің ерекшеліктері туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылық машиналары қозғалтқыштарының жұмыс жіктемесімен және принциптерімен, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығында механикаландыру жұмыстарының технологияларымен танысу. Бөлшектеу-құрастыру және реттеу жұмыстарын орындауға, ақауларды анықтау мен түзетуге дағдыланады. Жөндеу жүргізу үдерісінің дағдылары — машиналарға техникалық қызмет көрсету және профилактикалық қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығында машина пайдалану
    Несиелер: 4

    Жөндеу жүргізу үдерісін зерделеу — мал шаруашылығы фермаларының машиналары мен жабдықтарына техникалық қызмет көрсету және профилактикалық қызмет көрсету. Ауыл шаруашылық машиналары қозғалтқыштарының жұмыс жіктемесімен және принциптерімен, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығында механикаландыру жұмыстарының технологияларымен танысу. Бөлшектеу-құрастыру және реттеу жұмыстарын орындауға, ақауларды анықтау мен түзетуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Егіншілікті химияландырудың теориялық негіздерін; өсімдіктердің қоректену мәселелерін, оны реттеу тәсілдерін; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін; Қазақстан топырақтарының негізгі түрлерінің агрохимиялық қасиеттерін зерделейд. Топырақ-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін дұрыс қолдануға дағдыланады, агрохимиялық талдау жасаудың практикалық дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бақша және жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Бақша дақылдары мен жүзім шаруашылығының алуан түрлерін, бақша шаруашылығы мен жүзім шаруашылығы өнімдерін алу тәсілдерін, саланың қазіргі жағдайын және оның даму перспективаларын, қазіргі бақша шаруашылығы мен жүзім шаруашылығының сұрыптары мен гибридтеріне қойылатын талаптарды білу, отырғызу материалын және жеміс шаруашылығы өнімін алудың қарқынды технологиясын әзірлеу. Бақша шаруашылығы мен жүзім шаруашылығын өсіріп-өндіру кезінде қарқынды технологияларды қолдану дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мақта шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Саланың қазіргі жағдайын бағалауда және шаруашылық жүргізудің жаңа жағдайында мақта шаруашылығын орналастыруды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуде мақта шаруашылығының экономикалық тиімділігін арттырудың теориялық негіздерін зерделейді. Мақта шаруашылығы, мақтаны өсіріп-өндіру тәсілдері, отырғызу материалын және жеміс шаруашылығы өнімін алудың қарқынды технологиясын әзірлеу. Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, мақта шаруашылығын тиімді жүргізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғау
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғаудың қазіргі заманғы әдістері, ауыл шаруашылық дақылдарын ауру қоздырғыштардан химиялық қорғаудың қазіргі заманғы құралдары қарастырылады. Өсімдіктерді зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық қорғау бойынша білімдер мен дағдылар кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қант қызылшасы және оның тұқымын өсіру
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының қант қызылшасы субкомплексі өнімінің интенсивтілігін жоғарылату үшін қант қызылшасын өсіруді білу, пестицидтермен және химикаттармен жұмыс істейтін жұмысшыларға арналған еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес химикаттарды араластыру, аумақтағы арамшөптерді белгілі бір тереңдікке дейін жоятын пестицидтерді енгізу, арамшөп қызылшасы алқабының картасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы I
    Несиелер: 5

    Дала шаруашылығында өндірістік үдерістердің орындалуын білу. Ауыл шаруашылық техникасын, өсімдік қорғаудың химиялық, биологиялық және агротехникалық шараларын тиімді пайдалану. Топырақтың құнарлығын арттыратын және қоршаған ортаның қорғалуын қамтамасыз ететін ресурс пен энергия үнемдеуші технологияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғаудың қазіргі заманғы әдістерін, ауыл шаруашылық дақылдарын ауру қоздырғыштардан химиялық қорғаудың қазіргі заманғы құралдарын білу. Өсімдіктерді зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық қорғау білімдері мен дағдылары кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Оқытудың қосымша бағдарламасы Minor (Минор) – пәндер мен модульдар жиынтығынан және басқа да оқу жұмыстарының түрлерін қамтитын білім алушыларға қосымша құзіреттіліктер беру үшін қамтылған шара.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Негізгі қазіргі заманғы аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білімді, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып эксперимент жасау дағдыларын меңгеруді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Егіншілік топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 4

    Егіншілікті суарудың ғылыми негіздерін; ауыл шаруашылық өндірісінде оны қолдану сипаттамасы мен ерекшеліктерін зерделейді. Ауыл шаруашылық өнімдері – дәнді, тамыржемістерді, шөпті алу мақсатында, жыртылатын жерлерді пайдалану дағдылары; егіншілікте қарқынды химиялық-техногендік тәсілдерді қолдану нәтижесінде туындайтын экологиялық мәселелерді және суарылатын егіншілікті жүргізудің қазіргі тәсілдерінің ерекшеліктерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адаптивті - ландшафтты егіншілікте қор үнемдеу технологиялары
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономика жағдайында қор үнемдеу факторын және өндірісті ресурстар мен энергияны үнемдеу принциптерін ескере отырып, ауыл шаруашылығындағы экономикалық механизмді қайта құру процестерін зерттейді. Қор үнемдейтін технологиялар мен дәлме-дәл егіншілік қолдану арқылы шығындарды және қоршаған ортаға зиянды азайту кезінде өндіріс тиімділігін арттыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы II
    Несиелер: 5

    Далалық дақылдардың түрлі және сұрыптық формаларын, биологиялық ерекшеліктерін, орта шарттарына қойылатын талаптарды және жоғары сапалы үлкен егістерді өсіру тәсілдерін зерделейді. Ауыл шаруашылық дақылдарынан мол өнім алу, аз шығын жұмсап, оның сапасын арттыру шараларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман талабына сай ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ғылымның спецификасын, оның мақсаттарын, функцияларын, ғылыми зерттеу түрлерін; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қарастырады; зерттеуге арналған өзекті тақырыпты таңдаудың негізгі тәсілдері және оны өткізу бағдарламаларын құрастыру тәсілдері; ақпараттың құжаттық көздерінен ақпаратты алгоритмдік іздеу. Ғылыми зерттеу бағдарламасын жасау, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көкөніс және картоп өсіру
    Несиелер: 4

    Көкөніс дақылдары мен оларды өсіру тәсілдерін білу және түсіну, отырғызу материалдары мен көкөністер мен картоп өнімдерін алудың қарқынды технологияларын жасау. Халықты көкөніс өнімдерімен жыл бойы және теңгерімді түрде қамтамасыз ету үшін көкөністер мен картоп өндірісін ашық жерлерде де, қорғалған жерлерде де жүзеге асыру. Көкөніс және картоп дақылдарын өсіруде интенсивті технологияларды қолдану дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Көкөніс дақылдарын және оларды өсіріп-өндіру тәсілдерін түсіну мен білу, отырғызу материалын және көкөніс шаруашылығы өнімін алудың қарқынды технологиясын әзірлеу. Халықты көкөніс өнімімен жыл бойы және теңдестірмелі қамтамасыз ету үшін көкөністі өндіру ашық, сондай-ақ жабық топырақта жүргізіледі. Көкөніс дақылдарын өсіріп-өндіру кезінде қарқынды технологияларды қолдану дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Егін жинаудан кейін алынған өсімдік шаруашылығы өнімін өңдеудің кешенді шараларын әзірлеуге және оның тиімді сақталуын ұйымдастыруға дағдылану; өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтадың ғылыми принциптері, сақтау кезінде өнімде орын алатын үдерістер; шикізат пен дайын өнімнің сипаттамалары мен қасиеттері. Егін жинаудан кейін алынған өсімдік шаруашылығы өнімін өңдеудің кешенді шараларын әзірлеуге және оның тиімді сақталуын ұйымдастыруға дағдылану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылық дақылдарының селекциясы мен тұқым себудің теориялық негіздері мен озық заманауи әдістерін зерделейді. Селекциялық үдерісті жоспарлау, селекция үшін бастапқы материалды іріктеу, жасау мен зерделеу дағдылары дамытылады; бастапқы тұқым сұрпы ұйымдастырылады; тұқым материалын өңдеу мен сұрыптық бақылау жүргізудің қазіргі заманғы технологиялары қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Көкөніс дақылдары мен картопты сақтауға және өңдеуге өндіру технологияларын қолдануды зерттейді. Болашақ мамандардың бойына тұрғындарды аталған азық түлік түрімен қамтамасыз ету үшін көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Өндірісті ұйымдастыру заңдылықтарын, принциптері мен формаларын, кәсіпкерлік қызмет формаларын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті білу мен түсіну. Еңбекті ілгерінді ұйымдастыру және материалдық ынталандыру формаларын қолдану тиімділігін есептеу; ауыл шаруашылық кәсіпорындарында салалардың үйлесімін негіздеу; ауыл шаруашылық кәсіпорындарында қосымша және қызмет көрсетуші өндірістердің ұйымдастырылуын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сәнді дендрология
    Несиелер: 4

    Ағаш өсімдіктердің декоративтік қасиеттері, олардың өс, даму және көбею феноспектрлері туралы білімдер алу; қала мен елді мекеннің жасыл архитектурасының құрылымындағы композициялық шешімдерді білу; көбею биологиясын және көшет шаруашылығын білу. Жаңа түрлерді алу және өңделетін түрлерді сәйкестендіру дағдыларын меңгеру; кесу және басқа агротехникалық тәсілдер арқылы декоративтік композицияларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жылыжай көкөністері және жидектерін өндіру
    Несиелер: 4

    Көкөніс және жидек өсімдіктерін өсірудің биологиясы мен технологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, көкөніс және жидек дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, оларды өсірудің технологиялық шараларын, тамшылатып суару және тыңайтқышты қолданудың жаңа технологияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мал азығы өндірісі
    Несиелер: 4

    Егістікте мал азығы дақылдарының жоғары және тұрақты өнімін алудың теориялқ негіздері мен практикалық тәсілдерін әзірлей білу және түсіну, сондай-ақ шабындықта және жайылымда оларды дұрыс пайдалану. Эксперименттік және тәжірибелік жұмысқа дағдылану, оларды кәсіби қызметте одан әрі пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жабық танапта дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Жабық жерде дақылдарды көкөніс шаруашылығының бір саласы ретінде және ғылыми пән ретінде жабық танапта дақылдар өсіру технологиясын білу және түсіну. Жабық танапқа дақылдар өсірудің тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары. Көшет өсірудегі және жыл бойы жаңа піскен көкөністерді жеткізудегі жабық танапты игерудің маңызы, Ғылыми пән ретінде жабық танапта дақылдарды өсіру технологиясын зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Жеміс-шекілдеуік, сүйекті және басқа дәстүрлі емес жеміс дақылдарының негізгі топтары, олардың өсу және даму биологиясы туралы; оларды өсіріп-өндірудің ғылыми негізделген технологиясы туралы білім алу. Өзіне тән белгілеріне қарай олардың сұрыптары мен түрлерін анықтау дағдыларын алу; шырпудың алуан түрлерін қолдану арқылы бөрікбасты қалыптастыру дағдыларын; зиянкестермен және аурулармен күрес тәсілдері дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Табиғи мал-азықтық өсімдіктер
    Несиелер: 4

    Курста егістік жерлерде өсетін негізгі азықтық дақылдарды өсірудің биологиясын, морфологиясын және технологияларын, түрлі топтардың жемшөп өсімдіктерінен (силос, көпжылдық бұршақ және шөптер, дәстүрлі емес жемшөп дақылдары және өсімдіктер) алынған әртүрлі азықтандыру және оған қойылатын талаптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Өнімділігі жоғары көшеттердің қалыптасуы мен өсірілуін, сондай-ақ орман ресурстарын кешенді және тиімді пайдалану тәсілдерін білу мен түсіну. Бұл биология, экология және әлеуметтану ғылымы. Ол ормантану мен орман шаруашылығынан тұрады. Өнімділігі жоғары ағаш ресурстарын жасауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бау-бақша жұмыстары
    Несиелер: 4

    Жеміс-жидек, көкөніс, жүзім, дәрілік және эфир майлы дақылдарды ұйымдастыру және өндіру, сақтау және алғашқы өңдеудің күрделі мәселелерін шешуге бағытталған агрономиялық зерттеулер мен әзірлемелердің, көгалдандыру және көгалдандыру объектілерін жобалау, бау-бақша дақылдарының жаңа сорттарын және бақша дақылдарын өсіру технологияларын құрудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері
    Несиелер: 4

    Агроөнеркәсіптік кешенде кәсіпкерліктің мазмұнындық ерекшелігін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Жеке істі құру мен тіркеу, құрылтай құжаттарын, агробизнесті жүргізу стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты салада немесе экономик саласында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау мен талдау механизмдерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Ауыл шаруашылық алқаптары мен егістерінің зиянкестерімен, ауруларымен және арам шөптерімен күрес бойынша фитосанитарлық мониторинг жүргізу әдістерін қолдана білу.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON11

    Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдыларын және белгісіздік жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.

  • Код ON10

    Ауылшаруашылық өндірісіндегі агрометеорологиялық жағдайларды бақылау нәтижелерін зерделеу және тиімді жоғары технологиялық зерттеу әдістерін таңдау, ауыл шаруашылығы өнімдері мен агротехникалық операцияларды отандық және әлемдік стандарттау және сертификаттау бойынша құжаттамаларды дайындау кезінде қолдану; дақылдардың биологиясы мен микробиологиясын, аймақтық табиғи ресурстары мен егіншілік жүйелерін ескере отырып, олардың әртүрлі түрлері мен сорттары үшін қоректік заттарға қажеттілігін анықтай отырып, суармалы және жаңбырлы режимдегі егістердің топырақ жағдайын егжей-тегжейлі зерделеу.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

  • Код ON12

    Жеке және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау білу, өз әрекеттерін түзету және алуан түрлі әдістерді пайдалану, салуатты өмір салтын ұстану.

  • Код ON8

    Қазіргі агрономияда өсімдік шаруашылығының жоғары сапалы өнімдерін ұйымдастыру мен өндіру бойынша кешенді міндеттерді шешуге бағытталған агрономиялық зерттеулер мен әзірлемелерді тиімді жүргізу және пайдалану

  • Код ON4

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттарын таңдауды, ауылшаруашылық өсімдіктерін қорғауды, минералды тыңайтқыштарды өңірдің нақты жағдайларына және ауыл шаруашылығын интенсификациялау деңгейлеріне егін өнімділігін арттыру үшін пайдалануды сапалы ұйымдастыру.

  • Код ON3

    Ақпаратты талдау және қабылдау, эксперименттердің статистикалық нәтижелерін жалпылау және қорытындыларды тұжырымдау арқылы зерттеу мақсаттарын өз бетінше анықтау және оған жету жолдарын таңдау қабілеті бар ақпараттық, есептеу және цифрлық сауаттылыққа ие болу.

  • Код ON5

    Топырақтың негізгі типтері мен түрлерін тану, диқаншылықта оларды пайдалану бағытын және құнарлылықты ұдайы жаңғырту тәсілдерін негіздеу қабілетін меңгеру.

  • Код ON7

    Морфологиялық белгілері бойынша өңірде анағұрлым кең таралған жабайы өсімдіктер мен ауыл шаруашылық дақылдарын тану, олардың физиологиялық жағдайын, бейімдеу әлеуетін бағалау және өнімнің өсуін, дамуы мен сапасын жақсарту факторларын анықтау.

  • Код ON6

    Еңістердің құнарлығын, қиябеттілігі мен экспозициясын, грунт суларының деңгейлерін, қолданылатын тыңайтқыштар мен топырақ өңдейтін машиналарды ескере отырып, топырақ өңдеу жүйесін ауыспалы егіс дақылдарына бейімдеу.

Top