Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08130 Өсімдік қорғау және карантин в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ол руханиятты қазақ халқының мұрасы ретінде зерттейді, қазақ мәдениетін, зерттелу кезеңдерін зерттейді. Қазіргі ұлттық бірегейлікті, прагматизмді, бәсекеге қабілеттілікті, ұлттық бірегейлікті, ұлттық кодты қарастырады. Рухани жаңғыру, рухани жаңғыру міндеттерін, жобаларын зерделеу: Қазақстандағы жаңғыру кезеңдері. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының тұжырымдамалық, практикалық компоненттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттелген; жазушының шығармашылық зертханасы талдап, сарапталады. Ұлы жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін қалыптастырады, әлем әдебиетінің Алтын қорына кіретін атақты шығармалары бар, орта мектепте және университеттерде кеңінен оқытылады. М.Әуезовпен белді қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және Шығыс әдебиетіндегі М.Әуезовтың әдеби мұрасына талдау жасау дағдысын қалыптастырады. Сол арқылы отансүйгіштік және патриоттық сезімдер қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Жасыл өсімдіктердің табиғаттағы және ауылшаруашылық өндірісіндегі рөлін, олардың құрылымын, көбеюі мен эволюциясын зерттейді. Ол аймақтарда дақылдар арасында жиі кездесетін морфологиялық белгілерді, олардың физиологиялық жағдайын, бейімделу әлеуетін және өсу, даму және өнім сапасын жақсарту факторларын қарастырады. Өсімдіктер физиологиясын білу, практикалық есептерді шешуде олардың әдістерін қолдана білу, негізгі физиологиялық әдістерді білу, тірі жүйелердің жай-күйін талдау және бағалау және онтогенездің әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаевтың өмірі, шығармашылығы, әдеби мұрасы мен оның философиялық, қоғамдық көзқарастарын зерттеп, тани отырып, әлемдік және қазақ әдебиетін оқып, үйрену тарауымен танысады. Абайтанудың бастауында тұрды Алихан Бөкейханов, Ахмет Байтурсынов және Міржақып Дулатов. Абай поэзиясының жаңашылдығы туралы білімдерін қалыптастырады, ұлттық әдеби тілді байытудағы рөлін зерттеу, ақынның халық өміріндегі рухани мәдениеттің әлеуметтік мақсатының мәнін түсінуінің тереңдігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 4

    Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік беретін тілдік құзіреттілікті зерттейді. Бөлімде ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстар берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктерді кешенді қорғау
    Несиелер: 4

    Зиянкестер мен аурулардың алдын-алу үшін өсімдіктерді қорғаудың екі немесе одан да көп әдістерін қолдануды білу және түсіну. Феромондарды өсімдік зиянкестеріне қарсы қолдану - олардың пайда болу кезеңін, сондай-ақ оның азаюын анықтау үшін феромон тұзақтарын қолдана отырып, жәндіктерді шақыру және жою. Өсімдікті зиянкестер мен аурулардан қорғаудың тиімділігі, орманды қорғаудың кешенді әдістері жиынтығын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Жалпы және ауылшаруашылық микробиологиясының негіздері туралы білімді қалыптастыру және алынған білімді ауылшаруашылық өндірісінің практикалық мәселелерін шешу үшін қолдана білу; микроағзаларды жүйелеу, олардың морфологиясы, генетикасы, бактериялардың көбеюін зерттеу; микрағзалар метаболизмі, микроағзалардың түрлі қосылыстар түзілісіне қатысуы; топырақ микроағзаларын зерттеу және олардың құрамы мен белсенділігін анықтау әдістерін меңгеру; ауылшаруашылық өндірісінің технологияларына микроағзаларды қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Микробиологияның негізгі заңдары мен заңдылықтары оқылады. Топырақ микроағзалары мен оларды анықтау, органикалық тыңайтқыштар дайындауда олардың маңызы мен ролі, ондағы жүретін микробиологиялық үрдістер, ауылшаруашылық маңызы бар биопрепараттарды өндіру мен микробиологиялық өндірісті дамыту. Микроағзалардан препарат дайындауды үйрену, бактериялардың негізгі түрлерін анықтап, оларды ажырата білу, түрлі субстраттарда микроағзаларды өсіру және оларды санау, олардың жинақталған негізгі сортын алу, микроағзалардағы метоболизм өнімдеріне сапалық реакция жүргізуді оқып, білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Өсімдікті кешенді қорғаудың биологиялық әдістері, ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден биологиялық қорғаудың негізгі агенттері туралы, сонымен қатар биологиялық қорғаудың практикалық аспектілері туралы білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пестицидтер және трансгенді дақылдар
    Несиелер: 4

    Пестицидтердің әсер ету химиясын зерттеу, олардың улылығы мен зиянды әсерін жою жолдары. Бактериалды және саңырауқұлақ ауруларына төзімді трансгенді өсімдіктерді өндіру және пайдалану, өсімдіктерден вакциналар мен сарысулар шығаруға жарамды тағамдық қасиеттері мен презентациясы бар трансгенді өсімдіктерді жасаудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 4

    Бейорганикалық және аналитикаық химияның негізгі заңдарын, теориялры мен қағидаларын зерделейді: бейорганикалық қосылыстардың сыныптары, аналитикалық сигналды өңдеу тәсілдері; анализдегі метрология, стандарттау және сертификаттау элементтері. Бейорганикалық заттар синтезінің әдістері мен тәсілдерін, периодтық заңнан және Периодтық элементтер жүйесінен келіп шығатын заттардың қасиеттерін; қазіргі химиялық, физикалық-химиялық анализ әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында шет тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық машиналары қозғалтқыштарының жұмыс істеу принциптерін, оларды жіктеу, мал және өсімдік шаруашылығындағы жұмысты механизацияландыруды зерттейді. бөлшектеу және түзету жұмысында тәжірибе жинау, ақауларды анықтау және оларды жоюға үйрену. Жөндеу өндірісінің технологиялық процестері - машиналарға техникалық қызмет көрсету және профилактикалық қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 4

    Ол техникалық реттеу жүйесін, стандарттауды, өлшем бірлігін қамтамасыз етуді, заңнамалық және нормативтік құжаттарды, эталондардың түрлері мен категорияларын зерттейді. Стандарттау әдістерін, сертификаттау схемаларын, КО/ЕурЭО техникалық регламенттерінің талаптарын қолдану. Нарық субъектілерінің стандарттау, сертификаттау, метрологиялық нормалар мен ережелерге қойылатын талаптарды сақтауын талдау. Мемлекетаралық және халықаралық стандарттау, сертификаттау, метрология бойынша жұмыстардың экономикалық тиімділігін бағалау. Негізгі физикалық параметрлерді өлшеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында қазақ (орыс) тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясы
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиялық заңдылықтарын зерттейді, фитосанитарлық сараптама жасау дағдыларын қалыптастырады. Ауылшаруашылық өсімдіктерін зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қорғаудың кешенді шараларын үйретеді, сондай ақ, карантиндік объектілер туралы оқытады; кеден посттарында карантиндік тексерулердің барлық түрлерін өткізуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығында машина пайдалану
    Несиелер: 4

    Өндірістегі жөндеу жұмыстарын зерттеу - машиналарға техникалық қызмет көрсету және профилактикалық қызмет көрсету, сонымен қатар мал шаруашылығы фермаларын жабдықтау. Ауылшаруашылық машина қозғалтқыштарының жіктелуі мен жұмыс принциптерімен, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыс технологиясымен танысу. Бөлшектеу тәжірибесі - құрастыру және реттеу жұмыстары, ақаулықтарды жою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтың шығу тегі, дамуы, құрылымы, құрамы мен қасиеттерін зерттейді, сондай-ақ оларды қорғау және ұтымды пайдалану шараларын жасайды. Биотаның топырақ пен жер үсті бөлігі арасындағы қатынастардың ерекшеліктерін, топырақтың ондағы флора мен фаунаның өзгеруіндегі рөлін, топырақтағы химиялық, биологиялық, физикалық процестеріне қоршаған орта факторларының әсерін оқып білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гүлді өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Гүлді өсімдіктердің жіктелін, олардың морфологиялық ерекшеліктеріне сипаттама жасай отырып, зерттейді. Ауылшаруашылық өсімдіктерінің түрлік құрамын анықтау, ауылшаруашылық өсімдіктерінің әртүрлі экологиялық-географиялық аймақтарына байланысты фитокүнтізбесін жасау, фитосанитарлық сараптамалар жасауға дағдылану, ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қорғаудың кешенді шараларын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Экономикалық негізделген, ресурс үнемдеуші және экологиялық таза тыңайтқыштар қолдану есебінен ауылшаруашылық өндірісті қарқындандырудың ғылыми негізі болып табылатын дақылдарды қоректендіру негіздері бойынша көзқарастар, біліктіліктер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Көкөніс дақылдары мен картопты сақтауға және өңдеуге өндіру технологияларын қолдануды зерттейді. Болашақ мамандардың бойына тұрғындарды аталған азық түлік түрімен қамтамасыз ету үшін көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Ауылшаруашылық өнімдерін жинағаннан кейінгі егістікті тазарту және үнемді сақтауды ұйымдастыру бойынша шаралар жиынтығын, өсімдік өнімдерін сақтаудың ғылыми принциптерін, сақтау кезінде жүретін процестерді, шикізат пен дайын өнімнің сипаттамалары мен қасиеттерін игеру; Алынған дақылдарды тазарту, үнемді сақтауды ұйымдастыру бойынша іс-шаралар кешенін жасау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы I
    Несиелер: 5

    Дала шаруашылығында өндірістік үдерістердің орындалуын білу. Ауыл шаруашылық техникасын, өсімдік қорғаудың химиялық, биологиялық және агротехникалық шараларын тиімді пайдалану. Топырақтың құнарлығын арттыратын және қоршаған ортаның қорғалуын қамтамасыз ететін ресурс пен энергия үнемдеуші технологияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қауіпті зиянкестердің фитосанитарлық мониторингі
    Несиелер: 4

    Өсімдікті қауіпті зиянкестерден қорғауда сигналдарды әзірлеудің және ақпараттық қолдаудың теориялық негіздерін зерттейді; мәдени өсімдіктердің зиянкестерін, аурулары мен арамшөптерін тіркеудің әртүрлі әдістерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғау
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғаудың қазіргі заманғы әдістері, ауыл шаруашылық дақылдарын ауру қоздырғыштардан химиялық қорғаудың қазіргі заманғы құралдары қарастырылады. Өсімдіктерді зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық қорғау бойынша білімдер мен дағдылар кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығы өсімдіктерінің карантині
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердегі ауру қоздыратын вирустардың табиғаты мен шығу тегін зерттейді. Еліміздің өсімдіктер ресурстарын қорғауға арналған карантиндік шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық дақылдарының өсуіне, дамуына және өнімділігіне әсер ететін агрометеорологиялық факторлар және олардың комбинациясы туралы түсінік, білім және дағды қалыптастыру; ауылшаруашылық дақылдарының қоршаған ортаның негізгі факторларына қажеттіліктілігінің нормативті агрометеорологиялық көрсеткіштерін зерттеу; ауылшаруашылығы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олардан қорғану әдістері; агрометеорологиялық болжау әдістері және ауа-райын ауылшаруашылық тұрғысынан бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық дақылдарының ауруларға ұшырау себептері мен заңдылықтары, зиянкестер мен аурулар ошақтарының пайда болу заңдылықтары; зиянкестердің морфологиясы мен анатомиясы және өсімдіктерді қорғау шаралары туралы; зиянкестерді өсімдіктердің зақымдану сипаты бойынша, қоздырғыштардың өсу динамикасы, тіршілік әрекеті мен таралу тәсілдері бойынша анықтау дағдыларына ие болу; зиянкестерден қорғаудың алдын алу және зиянкестерді жою жөніндегі шараларды жүзеге асырудың ғылыми негізделген жоспарын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 4

    Заманауи егіншіліктің ғылыми-технологиялық негіздері туралы білім мен дағды қалыптастыру; ғылыми егіншілік; оның сипаттамасы мен ауылшаруашылық өндірісінде қолдану ерекшеліктері. Астық, тамыржемістер, жемшөп тәрізді ауылшаруашылық дақылдарынан мол өнім алу үшін егістік жерлерді пайдалану дағдылары; қарқынды химиялық-техногендік әдістерді ауыл шаруашылығында қолданудан туындайтын экологиялық мәселелер және егіншіліктің заманауи әдістерінің ерекшеліктері туралы ғылым.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер
    Несиелер: 4

    Зиянды нематодтардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы туралы зерттеу, зиянды нематодтар, кенелер, ауру қоздырғыштары мен агенттерінің түрлері мен жарақаттау тәсілдерін анықтау, Зиянкестердің ауру тудырушы сипаттарын зерттеу, олардың ауыз аппараттарын зерттеу, зиянкестердің систематикалық орнын анықтау, олармен күресуде улы химикаттардың жүйелі және контактілі түрлерін пайдалануды зерттеу, оларды қолдану мөлшерлемесі мен уақыттарын үйлестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фитосанитарлық жүйе негіздері мен технологиялары
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестерін есепке алудың теориялық қағидаларын, олардың дамуы мен таралуын, ақпараттық болжамдарын жасайды. Фитосанитарлық диагностикаға арналған құралдар мен жабдықтар, дақылдарды қарау және отырғызу әдістері, зиянкестер мен өсімдік ауруларының алдын-алу уақытын болжау және сигнал беру мәліметтерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Карантинік тексеру және өсімдік шаруашылығы өнімдерін сараптау
    Несиелер: 5

    Карантиндік тексеру мен өсімдік шаруашылығы өнімдерін сараптаудың негізгі ұстанымдарын зерттейді, арнайы уәкілетті атқарушы орган жүзеге асыратын санитарлық-гигиеналық және санитарлық эпидемияға қарсы нормалар мен ережелерді сақтауды бақылауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының аурулары
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық фитопатологисы туралы ілім; көп таралған өсімдік аурулары мен олардың ауру белгілері, ауру қоздырғыштарының биологиясы мен оларға қарсы кұресу шараларын ұйымдастыру ерекшеліктері, аурудың агроценозда таралу сипаты, аурумен күресудің биологиялық, химиялық, агротехникалық шаралары, ауруды алдын ала болжау. Ауру өсімдікті зерттеу дағдылары, ауру ошақтарын дәл анықтау және ауру сипаттарын анықтау; ауру түрлерінің таралуына болжам жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бау-бақша жұмыстары
    Несиелер: 4

    Жеміс, көкөніс, дәрілік өсімдіктер және эфирлі майлы дақылдар, жүзім шаруашылығы өнімдерін өндіру, ұйымдастыру мен сақтаудың және алғашқы өңдеудің күрделі мәселелерін шешуге бағытталған агрономиялық зерттеулер мен әзірлемелерді қалыптастыру; көгалдандыру жұмыстары және ландшафты көгалдандыруды жобалау және бақша дақылдарын өсіру мен олардың жаңа сорттарын жасау, оларды өсіру технологияларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман талабына сай ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Негізгі қазіргі заманғы аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білімді, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып эксперимент жасау дағдыларын меңгеруді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Негізгі қазіргі заманғы аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білімді, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып эксперимент жасау дағдыларын меңгеруді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Оқытудың қосымша бағдарламасы Minor (Минор) – пәндер мен модульдар жиынтығынан және басқа да оқу жұмыстарының түрлерін қамтитын білім алушыларға қосымша құзіреттіліктер беру үшін қамтылған шара.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы II
    Несиелер: 5

    Далалық дақылдардың түрлі және сұрыптық формаларын, биологиялық ерекшеліктерін, орта шарттарына қойылатын талаптарды және жоғары сапалы үлкен егістерді өсіру тәсілдерін зерделейді. Ауыл шаруашылық дақылдарынан мол өнім алу, аз шығын жұмсап, оның сапасын арттыру шараларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бақша және жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Бақша дақылдары мен жүзім өсірудің алуан түрлі қарқынды технологияларын, бақша және жүзім өнімдерін алу жолдарын, саланың қазіргі кездегі жай-күйін және оның даму перспективаларын, қазіргі бақша және жүзім өсіру бойынша сұрыптар мен будандарға ұсынылған отырғызу материалдары мен өнімдерін өндірудің қарқынды технологияларын жасау талаптарын білу. Бақша дақылдары мен жүзім өсіруде қарқынды технологияларды қолдану дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктерді биологиялық қорғау
    Несиелер: 5

    Агрономдар даярлаудың негізгі кәсіби мамандануының ажырамас бөлігі бұл өсімдікті биологиялық қорғау болып табылады. Өсімдіктің зиянкес бунақденелілер мен ауру қоздырғыштары арасындағы байланысты терең зерттей отырып, олармен күресудің биологиялық табиғи шараларын үйретеді. Олардың санын азайтатын факторларды анықтауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының теориялық негіздері мен озық заманауи әдістері мен технологияларын, тұқымды сертификаттау негіздерін зерттейді. Селекциялық процесті жүргізу, асылдандырудың бастапқы материалын таңдау, құру және зерттеу дағдыларын қалыптастырады; сорттың бастапқы тұқым шаруашылығын ұйымдастыру; тұқымдық материалды тазартудың және сорттық бақылау жүргізудің заманауи технологиялары және ауыл шаруашылығын интенсификациялау деңгейіне сәйкес облыстың нақты жағдайларына оларды таңдау, егіске тұқым дайындау, тұқымдық материалдың сапасын анықтау әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғау
    Несиелер: 5

    Жемістер мен көкөніс дақылдары туралы білім. Зиянкестер мен ауруларға қарсы зерттеулер жүргізу; қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, өсімдіктерді қорғаудың агротехникалық, химиялық, биологиялық және басқа да әдістер кешенін дұрыс және тиімді пайдалану, жеміс шаруашылығындағы мәселелерді шешуде жеміс дақылдарын өсірудің заманауи технологияларын қолдану; бақтар мен жеміс екпелерін отырғызу технологиялары; жеміс-көкөніс дақылдарының ауру мен зиянкестермен залалдану деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді химиялық қорғау
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық өсімдіктерін зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қорғау мәселесін химиялық әдіс негізінде сәтті шешу жолдарын зерттейді. Өсімдіктерді химиялық қорғау мамандар даярлаудағы маңызды бағыттардың бірі болып табылады. Ауылшаруашылығында химикаттарды қолдануға байланысты пестицидтермен, еңбекті қорғау және денсаулық сақтау ережелері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді қорғау және фитопатологияны зерттейді. Өсімдіктерді аурудан қорғау, заманауи ауылшаруашылығының негізі ретінде. Өсімдік қорғаудың ғылым ретіндегі даму тарихы, өсімдіктерді аурулардан қорғаудың практикалық аспектілері. Аурулардың эпифитотикасы. Жетекші фитопатолог ғалымдар. Фитопатологияның заманауи маңызы. Өсімдік ауруларын анықтау әдістері. Аурудың қоздырғышы, қабылдаушы өсімдік және қоршаған орта факторлары жиынтығының өзара әрекеттесуі нәтижесінде пайда болатын өсімдік ауруы. Организмдер арасындағы қатынастар түрлері. Эпифитотикалық процестерге әсер ететін факторлар, өсімдіктердің жаппай ауруларының жалпы заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жылыжай көкөністері және жидектерін өндіру
    Несиелер: 4

    Көкөніс және жидек өсімдіктерін өсірудің биологиясы мен технологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, көкөніс және жидек дақылдарының биологиялық ерекшеліктерін, оларды өсірудің технологиялық шараларын, тамшылатып суару және тыңайтқышты қолданудың жаңа технологияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Өндірісті ұйымдастыру заңдылықтарын, принциптері мен формаларын, кәсіпкерлік қызмет формаларын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті білу мен түсіну. Еңбекті ілгерінді ұйымдастыру және материалдық ынталандыру формаларын қолдану тиімділігін есептеу; ауыл шаруашылық кәсіпорындарында салалардың үйлесімін негіздеу; ауыл шаруашылық кәсіпорындарында қосымша және қызмет көрсетуші өндірістердің ұйымдастырылуын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жабық танапта дақылдары өсіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Жабық жерде дақылдарды көкөніс шаруашылығының бір саласы ретінде және ғылыми пән ретінде жабық танапта дақылдар өсіру технологиясын білу және түсіну. Жабық танапқа дақылдар өсірудің тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары. Көшет өсірудегі және жыл бойы жаңа піскен көкөністерді жеткізудегі жабық танапты игерудің маңызы, Ғылыми пән ретінде жабық танапта дақылдарды өсіру технологиясын зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ашық танапта дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Жеміс-көкөніс дақылдары және оларды өсіру тәсілдері туралы білім және түсінік, отырғызу материалдары мен жеміс-көкөніс өнімдерін алудың қарқынды технологияларын жасау. Халықты жеміс-жидектер мен көкөністермен жыл бойы және теңгерімді қамтамасыз ету мақсатында жемістер ашық танапта өндіру. Жеміс-көкөніс дақылдарын өсірудің ауылшаруашылық техникаларын игеру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Карантиндік объектілер және олармен күресу шаралары
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық өнімдерін өндіру және оларды жеткізу кезіндегі ерекше қауіпті карантинді арамшөптер мен жәндіктермен күрес шараларын ұйымдастыру, олардың өнімге тигізетін залалын есептеу мен экономикалық шығындарын зерттеу. Ауылшаруашылық дақылдарын өсіру, сақтау, өңдеу мекемелеріндегі жүргізілетін карантиндік шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қант қызылшасы және оның тұқымын өсіру
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы қант қызылшалық қант өндіру кешенінің өнімділігі мен тиімділігін арттыру үшін қант қызылшасын өсіруді оқып-білу. Пестицидтермен және химикаттармен жұмыс істейтін жұмысшылардың еңбегін қорғау нұсқауларына сәйкес химиялық заттарды пайдалану ережелері. Егістегі арамшөптерді жою үшін пестицидтерді белгілі бір тереңдікте енгізу. Қызылша алқабының арамшөптермен залалдануының картасын салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері
    Несиелер: 4

    Агроөнеркәсіптік кешенде кәсіпкерліктің мазмұнындық ерекшелігін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Жеке істі құру мен тіркеу, құрылтай құжаттарын, агробизнесті жүргізу стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты салада немесе экономик саласында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау мен талдау механизмдерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Адаптивті - ландшафтты егіншілікте қор үнемдеу технологиялары
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономика жағдайында қор үнемдеу факторын және өндірісті ресурстар мен энергияны үнемдеу принциптерін ескере отырып, ауыл шаруашылығындағы экономикалық механизмді қайта құру процестерін зерттейді. Қор үнемдейтін технологиялар мен дәлме-дәл егіншілік қолдану арқылы шығындарды және қоршаған ортаға зиянды азайту кезінде өндіріс тиімділігін арттыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс және көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Студенттерде жеміс және жидек өсімдіктерінің биологиясын, олардың экожүйедегі орны мен ролін, қоршаған орта факторларымен заңды байланыстарын зерттейтін және соған байланысты саланың даму болашағын анықтау мен жоғары өнімді екпелер өсірудің сараланған технологиясын жасаудың теориялық негіздерін құрастыратын “жеміс шаруашылығы” ғылымы туралы түсінік қалыптастыру. «Көкөніс шаруашылығы» ғылымы, көкөніс дақылдары және оларды өсіру туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Карантиндік объектілерден қорғау
    Несиелер: 4

    Өсімдіктерді карантиндік зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғау шараларын білу және түсіну. Табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен карантиндік объектілердің флорасы мен фаунасының қалыптасу заңдылықтарын, географиялық таралу сипатын көрсететін себептерді анықтау. Ауылшаруашылық дақылдарының карантиндік объектілеріне болжам жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

  • Код ON4

    Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттыру үшін олардың өсіуі, дамуы мен өнімнің сапасына метеорологиялық және басқа да жақсарту факторларын анықтай отырып, физиологиялық жай -күйі мен морфологиялық сипаттарына сүйеніп, дақылдардың сорттарын таңдауды дәйекті негіздеу.

  • Код ON9

    Ауыл шаруашылығы машиналарының механизмдері мен жүйелерін және ауылшаруашылық дақылдарын өсіру және жинау технологияларын тиімді пайдалану.

  • Код ON5

    Жер рельефін, жерасты су деңгейін, қолданылатын тыңайтқыштар мен ауылшаруашылық техникаларын есепке ала отырып, топырақ өңдеудің инновациялық жүйелерін ауыспалы егіс дақылдарының түріне қарай тиімді қолдану.

  • Код ON8

    Екпелердің арамшөптермен, сонымен қатар зиянкестер және аурулармен зақымдалуын есепке ала отырып, дақылдарды зиянкестерден қорғаудың кешенді шараларын әзірлеу

  • Код ON1

    Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON3

    Ақпаратты талдау және қабылдау, эксперименттердің статистикалық нәтижелерін жалпылау және қорытындыларды тұжырымдау арқылы зерттеу мақсаттарын өз бетінше анықтау және оған жету жолдарын таңдау қабілеті бар ақпараттық, есептеу және цифрлық сауаттылыққа ие болу.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік және белгісіздік жағдайында шешім қабылдай білу дағдыларын қолдану.

  • Код ON7

    Зиянкестер мен ауру қоздырғыштарының таралуын диагностикалау және болжауға арналған мониторингтік тексерулерді сәтті қолдану.

  • Код ON10

    Кәсіби қызметте химиялық, биологиялық агротехникалық қорғау әдістерін қолдана отырып, өсімдіктерді қорғау әдістерін әзірлеу.

  • Код ON6

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының, екпелердің фитосанитарлық жағдайын сапалы түрде карантиндік сараптама жүргізу және бағалау және өсімдік шаруашылығы өнімдерін тиімді сақтау үшін карантинге жатқызылған өнімдерді залалсыздандырудың заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON12

    Жеке дара жұмыс жасау кезінде де, сондай ақ бір топтың мүшесі ретінде де тиімді жұмыс жасай білу, өз көзқарасын дәлдікпен қорғай білу және салауатты өмір салтын ұстанудың түрлі әдістерін пайдалану.

Top