Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11150 Спорттық менеджмент, тынығу және жаттықтырушылық қызметі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Тынығу және спортты ұйымдастыру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тынығуды өткізу және спорттық іс-шаралар технологиясын әзірлеуге және іске асыруға теориялық және практикалық дайындық қарастырылады, командада және жеке жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Спорттық демалыстың теориясы мен технологиясы. Бос уақыттың жаппай түрлерін дайындау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Спорттық-демалыс бағдарламаларын ұйымдастырудағы сараланған тәсіл. Балалармен және жасөспірімдермен спорттық-демалыс, тәрбие жұмыстарының дәстүрлі түрлерінің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене тәрбиесі мен спортты ұйымдастыруда негізгі гигиеналық нормалар, ережелер мен іс-шаралар қарастырылады, денсаулықты сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормаларды енгізу бойынша білім, бұқаралық іс-шаралар бағдарламаларын іске асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Жүктемелердің мазмұнына, көлеміне, қарқындылығына қойылатын гигиеналық талаптар. Спорт ғимараттарына қойылатын гигиеналық талаптар. Спортшыны әртүрлі спорт түрлерімен айналысуға дайындау жүйесіндегі гигиеналық факторлардың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық ойын-сауық, демалыс және дене шынықтыру индустриясының пайда болу тарихы, мамандықтың теориялық негіздері мен перспективалары туралы алғашқы мәліметтер ұсынылады. Менеджмент теориясы мен практикасын дамытудың қазіргі заманғы тәсілдері ашылады, құқықтық құжаттардың негізгі ережелерін қолданудың аналитикалық ойлауы мен дағдылары қалыптастырылады. Спорттық демалысты басқару саласындағы даму эволюциясы және нормативтік ережелер. Спорттық демалыс және коучинг қызметін басқарудың теориялық негіздері. Мамандықтың даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: құжаттарды жазу үшін ағылшын тілінің негіздері оқытылады, мамандық бойынша мәтіннің мазмұнын түсіну, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынастарды жүзеге асыру үшін тілдік құралдарды пайдаланудың практикалық дағдылары қалыптасады, мамандандырылған сөздіктермен жұмыс істеу әдістерін білу. Таным, оқу және интеллектуалдық дамуды өзін-өзі бақылау, мәдени деңгейді, кәсіби құзыреттілікті арттыру әдістері мен құралдарын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене тәрбиесінің қалыптасуының тарихи аспектілері және оның дене тәрбиесінің кәсіби білім беру жүйесіндегі интеграциялық рөлі қарастырылады, маманның кәсіби қызметіндегі теориялық және әдістемелік ережелер дағдылары, топ мүшесі ретінде жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Дене тәрбиесі мен спорттың теориясы мен әдістемесін қалыптастырудың тарихи аспектілері. Қозғалыс мәдениеті, адамның физикалық белсенді өмір салты. Дене тәрбиесі және спорт теориясы мен әдістемесін жоспарлау және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорт ұйымдарындағы басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары қарастырылады, өз көзқарасын жеке білдіру, іс-әрекетті реттеу дағдылары қалыптасады. Дене шынықтыру-спорт ұйымдарының сыртқы экономикалық қатынастары. Туризм және спорттық туризм. Спорт және инновациялық процестер. Спорттық ұйымдардағы экономикалық қатынастардың өзін-өзі реттеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Ұлы Дала елін рухани жаңғырту тұжырымдамалары қалыптастырылады, "Мәңгілік Ел" идеясының маңызына ғылыми-әдістемелік талдау қаралады. Өзекті мәселелер мен қоғамдық сананы жаңғырту тақырыбы бойынша өз бетінше іздеу, жеке тиімді жұмыс істеу үшін өз ойларын білдіру дағдылары қалыптасады. Руханилық қазақ халқының мұрасы ретінде. Қазақ мәдениеті, оқу кезеңдері. Қазіргі ұлттық сана. Прагматизм, бәсекеге қабілеттілік. Ұлттық бірегейлік, ұлттық код. Эволюциялық дамудың тәжірибесі мен перспективалары. Білімнің салтанат құруы және Сананың ашықтығы. Рухани жаңғырудың міндеттері, жобалары. Рухани жаңғыру: Қазақстандағы жаңғыру кезеңдері. "Рухани жаңғыру"бағдарламасының тұжырымдамалық, практикалық құрамдас бөліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт саласындағы операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: операциялық менеджменттің пайда болуы, өнімділік және спорт саласындағы операцияларды жобалау мәселелері қарастырылады, операциялық талдау құралдарын пайдалану, олардың әрекеттерін түзету және әртүрлі әдістерді қолдану дағдылары қалыптасады. Спорт саласындағы операциялық менеджмент және Еңбек өнімділігі. Жаһандық спорттағы операциялық стратегия. Спорт ұйымындағы жобаларды басқару. Спорт саласындағы операцияларды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: өскелең ұрпақтың мәдени-тынығу қызметін қамтамасыз ету жөніндегі негізгі құқықтық құжаттар, мәдени-демалыс қызметінің мәні мен функциялары, мәдени-демалыс қызметінің теориясы мен әдістемесі; жеке тұлғаның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру және дамыту үшін заманауи технологиялар; өз қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалану; мәдени-демалыс қызметінің инновациялық нысандары мен әдістерін анықтау, бағалау және енгізуге қатысу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: абайтанудың қалыптасу тарихы мен даму бағыты, әдебиет тарихы контексінде А.Құнанбаевтың шығармашылығы туралы тарихи, әдеби мәлімет қарастырылады. Абайтану пәні бойынша өз бетінше іздеу жүргізу, әртүрлі әдістерді қолдана отырып, өз ойларын білдіру дағдылары қалыптасады. А. Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы таныстырылады. Жазушының шығармалары, қара сөздерінің мазмұны, қазақ халқының салт-дәстүрлеріне деген қызығушылық арқылы рухани байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Мұхтар Әуезовтің қалыптасу тарихы, даму бағыттары, әдебиет тарихы мән мәтініндегі шығармашылығы туралы тарихи, әдеби идеялар қарастырылады. Мухтартану пәні бойынша өз бетінше іздеу, жеке тиімді жұмыс істеу үшін өз ойларын білдіру біліктері қалыптасады. Пәннің мазмұны М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы туралы жалпы түсінік қалыптасады. Жазушы шығармаларының тақырыбымен және идеясымен, кейіпкерлер әлемімен, көркемдік болмысымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени - тынығу қызметін әдістемелік қамту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиялары зерттеледі; бос уақыт құбылысының мәнін, бос уақытты өткізу әрекетінің білім мен тәжірибенің басқа салаларының пәнаралық байланысын; мәдени-демалыс қызметінің әртүрлі бағыттары, ұйымдастыру (және олардың мазмұны), оларды әлеуметтік жұмыс маманының практикалық қызметінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; мәдени-тынығу шараларының әдістері мен тәсілдерін меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт және қоғам
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі қоғамдағы спорттың рөлі, спортты дамытудың елдің әлеуметтік - экономикалық саясатымен өзара байланысы қарастырылады, спортты танымал ету және елдің халықаралық имиджін жақсарту үшін бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар мен сауықтыру жаттығулары бағдарламаларын іске асыру бойынша практикалық дағдылар қалыптастырылады. Спорттың мемлекет пен қоғамдағы орны мен рөлі. Қоғамның дамуындағы және жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі спорттың әлеуметтік рөлі. Қоғамның интеграциясындағы спорттың мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кинезитерапия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби спорттағы кинезитерапияның негізгі құралдары мен әдістері, әртүрлі жарақаттар кезінде мотор функцияларын қалпына келтіру жолдары ұсынылған. Оқушылардың функционалдық жағдайын бағалау үшін инновациялық әдістерді қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Бұлшықет-байламды аппараттың қысқа мерзімді бейімделуі. Бұлшықеттердің бейімделу реакциясы. Әр түрлі жарақаттардан кейін мотор функцияларын қалпына келтіру. Фиксациялық-релаксациялық әдістеме. Бұлшықет ауруы және зақымдануы. Бұлшықеттің деформациясы. Бұлшықеттің статикалық созылуын зерттеу. Бұлшықеттердің баллистикалық созылуын анықтау. Фиксациялық-релаксация әдістемесін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам ағзасының анатомиялық құрылымына жалпы шолу жасалады, морфологиялық және анатомиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары, спортшылардың физикалық белсенділігі мен функционалдық жағдайының әсерін бағалау практикалық дағдылары қалыптасады. Анатомиядағы зерттеу әдістері. Дене құрылымының жасушалық және тіндік деңгейі. Динамикалық морфологияның анықтамасы және оның байланысты ғылымдармен байланысы (жас және конституциялық морфология), жыныстық диформизмді, биомеханиканы, спорттық морфологияны және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік спорт индустриясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік спорт индустриясының даму тарихы мен құрылымы қарастырылады, ЮНЕСКО халықаралық спорт хартиясының негізгі ережелері туралы білім, спорт ұйымдарын тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Саланың жаһандану тетіктерін түсіндіріңіз. Нарықтық экономика жағдайындағы спорт индустриясы. Қазақстандағы спорт индустриясының даму үрдістерін талдау. Әлемдік деңгейде спорт индустриясын дамыту мәселелері. Спорт саласындағы халықаралық ынтымақтастық нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздері, қозғалыс мүмкіндіктерін тестілеу негіздері қарастырылады, спорттық өлшемдер саласындағы білім, ұйымдастырушылық, басқарушылық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдылары қалыптасады. Физикалық шамалар және олардың жіктелуі. Өлшеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Спорттық жаттығуды басқару және бақылау. Спорттағы бақылаудың техникалық құралдары. Аспаптық бақылау әдістері. Оқу-жаттығу процесі мен жарыстарды ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымдық өзгерістерді басқарудың заманауи тәсілдері ұсынылады, қызметкерлердің қарсыласуымен жұмыс істеу дағдылары, сондай-ақ ұйымдастырушылық өзгерістерді өткізудің стратегиялары мен жоспарлары, спорттық ұйымдарды тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Ұйымдағы Тиімді көшбасшылықтың теориялық негіздері. Классикалық көшбасшылық мектептер. Бизнес-көшбасшылықтың заманауи теориялары. Көшбасшылық пен көшбасшылықтың негізгі теориялары. Ұйымдастырушылық өзгерістерді басқарудың теориялық және ұйымдастырушылық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бос уақыттың рекреациялық-сауықтыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тынығу индустриясында дәстүрлі және инновациялық рекреациялық технологиялар ұсынылады; рекреациялық технологиялардың мәні мен құрылымы; бос уақыт қызметі саласындағы технологиялық процестің құралдары, нысандары мен әдістері; салауатты өмір салтын насихаттау бойынша тынығу саласындағы іс-шараларды өткізу кезінде рекреациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау; шығармашылық, дербес ойлау дағдыларын; рекреациялық іс-шараларды дайындау және әзірлеу технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық құрылыстар және тренажерлар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жаттығу сабақтарына арналған спорт ғимараттарын салудың, жөндеудің және жобалаудың жалпы негіздері қарастырылады, дене шынықтыру-спорт құрылыстарына, жабдықтар мен мүкәммалға қойылатын талаптарды ескере отырып, спорттық бағдарламаларды іске асырудың практикалық дағдылары қалыптастырылады. Дене тәрбиесі мен спорттық жаттығулар жүйесіндегі спорт ғимараттарының рөлі мен маңызы. Жобалауға арналған тапсырманы дайындау және жасау (спорттық-педагогикалық, санитарлық-гигиеналық, техникалық және экономикалық талаптарды ескере отырып).Типтік және жеке жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қарым-қатынас жағдайындағы психикалық процестердің ерекшеліктері, әлеуметтік және субъектілік қарым-қатынастың психологиялық мазмұны қарастырылады; коммуникациялық жағдайда бағдарлау қабілеті қалыптасады; қарым-қатынастың этикалық-коммуникативтік нормаларын, сондай-ақ сөйлеу және тілдік нормаларды сақтау дәрежесін бағалау қарастырылады. Өзінің және өзгенің сөзін өңдеу әдісі, психологиялық әсер ету әдістері мен құралдары, көпшілік алдында сөйлеуді талдау және жетілдіру әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қимыл-қозғалыс сапаларының биомеханикалық негіздері қарастырылады, техникалық дағдыларды жетілдіру мақсатында дене жаттығуларының биомеханика саласындағы білімдері қалыптасады. Адам қозғалысының кинематикасы мен динамикасы. Адам қозғалысы кезіндегі механикалық жұмыс және энергия. Адамның қозғалыс аппаратының биомеханикалық негіздері. Дене тәрбиесі мен спорттағы биомеханикалық зерттеу және бақылау әдістері. Техникалық және тактикалық шеберліктің биомеханикалық негіздері. Қозғалыс әрекеттерін бағдарламалап оқытудың биомеханикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның өмірлік белсенділігі мәселелері қарастырылады, спортшылардың физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын бағалау үшін медициналық-биологиялық цикл туралы білімдерін қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасы, оның жас ерекшеліктері. Сенсорлық жүйелердің жас физиологиясы және гигиенасы. Қазіргі жағдайдағы балалар мен жасөспірімдердің жыныстық дамуының ерекшеліктері және жыныстық тәрбие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы функционалдық ерекшеліктері қарастырылады, шет тілін пайдалана отырып, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін сөйлеу мінез-құлқының практикалық дағдылары қалыптасады. Кәсіби тақырып шегінде ауызша сөйлеуді түсінеді және кәсіби тақырыптарға байланысты хабарлама жасайды. Мультимедиялық технологияларды пайдалана отырып, ауызша хабарламалар жасайды. Кәсіби терминологияны меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алады, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіреді. Кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін сөйлеу мінез-құлқының практикалық дағдылары қалыптасады. Ғылыми мәтінді құрастырудың тілдік құралдарын анықтайды және оларды өз көзқарасын білдіруде қолданады. Кәсіби деңгейде байланыс орнатады, қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайына негізделген қарым-қатынасты сауатты түрде қалыптастырады. Кәсіби қарым-қатынас саласындағы әртүрлі тілдік жағдайларда коммуникативті ниеттерді сәтті жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бос уақыт педагогикасының дамуындағы тарихи дәстүрлер, этномәдени ерекшеліктер және қазіргі заманғы тенденциялар; Қазақстан Республикасының балалармен және жастармен идеологиялық және тәрбие жұмысы саласындағы мемлекеттік саясатының бағыттары қарастырылады. Бос уақытты ұйымдастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің формалары мен әдістерін қолдану туралы білімдері қалыптасады. Балалар мен жастардың бос уақытын ұйымдастыру бойынша іс-шараларды өткізудің принциптері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық коучинг негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: эмоцияларды басқарудың теориялық негіздері, мақсатқа жету үшін қажетті спортшының әлеуетін ашу жолдары қарастырылады, коуч-сессияларды ұйымдастыру және өткізу, спорттық ұйымдардың мемлекеттік немесе халықаралық деңгейінде тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Коучингке кіріспе. Коучингтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Спорттық коучингтегі мотивацияның рөлі. Уақытты ұйымдастыру және оны пайдалану тиімділігін арттыру технологиялары. Конфликтология негіздері, стресспен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Олимпиадалық қозғалыс және халықаралық спорт ұйымдары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік спорт индустриясының құрылымы, Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың дамуының негізгі заңдылықтары мен тенденциялары және оның дене тәрбиесінің ұлттық жүйелерінің жұмысына әсері қарастырылады, халықаралық спорт ұйымдарын тиімді басқару үшін халықаралық құқықтық құжаттарды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Олимпиада ойындарының жандануының негізгі кезеңдері және қазіргі олимпиадалық қозғалыс тарихы. Халықаралық Олимпиада комитетінің, ҰОК және т. б. құрылымы мен қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Event management
    Несиелер: 5

    Мақсаты: компанияларды инновациялық тауарлар мен қызметтерді дамытатын басқарушылық консалтинг салаларында дамыту әдістері қарастырылады, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды қолдану дағдылары және бизнестің инновациялық түрлері мен басқарушылық консалтинг саласында командада жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Спорт индустриясындағы оқиғаларды басқарудың негізгі түсініктері мен стратегиялық негіздері. Іс-шараларды жоспарлау және дайындау. Іс-шараларды техникалық қамтамасыз ету және қаржылық басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықтың барлық жас топтарының мәдени-демалыс іс-әрекетінің дамытушы нысандарын педагогикалық басқару мен бағдарламалаудың негізгі ережелері мен әдістері, халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес мәдени-демалыс іс-әрекетінің бұқаралық, топтық және жеке түрлерін ұйымдастыру ережелері қарастырылады. Мәдени-тынығу іс-әрекетінің дамып келе жатқан түрлерін педагогикалық басқару мен бағдарламалауға байланысты нақты міндеттерді шешу процесінде теориялық білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық дайындықтың психологиялық аспектілері және бәсекеге қабілетті қызметтің сәттілігін қамтамасыз ететін психодиагностикалық спорт әдістері қарастырылады. Оқушылардың психикалық даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу процесін басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Психологияның негізгі принциптері, категориялары мен принциптері. Жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Даму психологиясының негізгі мәселелері. Спорттағы тұлға және команда психологиясы. Спорттағы Психорегуляция және қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: таңдалған спорт түрі бойынша оқу-жаттығу сабақтарын өткізу әдістемесі дидактика, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ережелері және спорттық дайындық стандарттарының талаптары негізінде жаттығушылардың ерекшеліктерін ескере отырып зерттеледі. ТСТ-де биомеханика негіздерімен техникасы. Көмекші және жетекші жаттығулардың мәні. Техникалық бағыттағы спортшылардың жалпы және арнайы дене дайындығының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спортты басқару теориясы мен практикасының негіздері қарастырылады, маркетингтік зерттеулер әдістемесін зерделеу негізінде спорттық ұйымдарды іске асыру және басқару үшін практикалық дағдылар, талдамалық ойлау қалыптасады. Дене шынықтыру және спорт маркетингінің негіздері. Дене шынықтыру және спорт тауарлар мен қызметтерді өндіру саласы ретінде. Спорттық менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздері. Менеджменттегі өндірістік және экономикалық жағдайлар. Брендинг және спорттық брендті басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спортшыларды жаттықтыру үрдісіндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене шынықтырудың инновациялық технологияларын қолданудың негізгі тенденцияларын және оларды кәсіби қызметке енгізуді ұсынады, инновациялар туралы және оқу үдерістерінің бағдарламаларын жасау білімдері қалыптасады. Заманауи ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялар негізінде қашықтықтан оқыту негіздерін оқу. Оқу үдерістерін ұйымдастырудың әртүрлі инновациялық технологиялары. Электрондық технологиялардың көмегімен оқу қызметін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық іс-шаралар және ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық-ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы қарастырылады, салауатты демалыс пен өмір салтын ұйымдастыру бойынша білім қалыптасады. Салауатты өмір салтын насихаттау бойынша демалыс саласында рекреациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Спорттық іс-шаралардың түрлері мен түрлері. Спорттық іс-шаралардың регламенті, қаржысы және техникалық тапсырмасы. Жарыс туралы ереже, бағдарлама және смета. Әлемдік спорттық іс-шаралар. Әлемдік спорттық іс-шаралардың түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: таңдалған спорт түрінде техникалық және тактикалық дайындықты жоспарлау заңдылықтары ұсынылады, техникалық шеберлікті жетілдіру бойынша білім, оқу-жаттығу сабақтарын кәсіби түрде ұйымдастырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Спорттық дайындық жүйесі және ондағы техникалық, тактикалық дайындық орны. Спорт түрлері және олардың жіктелуі. Түрлері мен формалары теориялық дайындықтың мәні. Дайындықтың негізгі құралдары мен әдістері. Бақылау әдістері. Әр түрлі жарыстарға тактикалық дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт негіздері және қолданбалы дене тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дене шынықтырудың әлеуметтік маңыздылығы және оның жеке тұлғаны дамытудағы рөлі, кәсіби қызметке дайындық қарастырылады, денсаулықты, психикалық саулықты сақтау жүйесін ұйымдастыру және басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады, психофизикалық қабілеттерін жетілдіру. Гимнастика сабақтарындағы қауіпсіздік техникасының негіздері. Жеңіл атлетика түрлерінің қозғалыс дағдылары мен техникасымен танысу, оқыту және игеру. Спорттық ойындар сабақтарындағы қауіпсіздік техникасының негіздері. Сауықтыру әдістерін меңгеру. Спорттық жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық оңалту және бейіндік дене шынықтыру мен спорттағы рекреация негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адаптивті дене шынықтыру теориясы мен ұйымдастыру саласындағы іргелі білім негіздері қарастырылады, олардың осы саладағы жаттықтырушылық қызметке теориялық дайындығы денсаулық жағдайында ауытқулары бар адамдармен және мүгедектермен, спорттық массаждың инновациялық әдістерін қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады, оқушылардың функционалдық жағдайын бағалау. Рекреациялық құралдар мен әдістер туралы идеялар. Адаптивті дене шынықтырудың теориясы және ұйымдастырылуы. Адаптивті физикалық оңалту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдік дене тәрбиесі және массаж
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тірек-қимыл аппараты мен ішкі ағзалардың әртүрлі патологиялары кезінде ЕДШ және массаж жүргізу әдістері қарастырылады, денсаулық жағдайы бұзылған адамдар үшін ЕДШ кешенін құрастыру бойынша білім, спорттық массаждың инновациялық әдістерін қолданудың практикалық дағдылары, шұғылданушылардың функционалдық жағдайын бағалау қалыптасады. Емдік дене шынықтыру (ЕДШ) және массаж негіздері. Жаттығу терапиясындағы физикалық жаттығулардың жіктелуі. Классикалық, гигиеналық, емдік, оңалту массажының әдістері мен техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық жарыстар маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетинг құралдары мен әдістерін қолдана отырып, спорттық жарыстарды жылжыту және сату қарастырылады, дене шынықтыру және спорт қызметтері мен тауарларын жылжыту үшін спорттық маркетингті қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Спорттық жарыстар маркетингінің әдіснамалық және теориялық негіздері. Маркетингтік стратегияның негізгі элементтері. Жарнамалық қызметті ақпараттық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік негіздері және спортты лицензиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт менеджментінің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мемлекеттік-құқықтық жүйелердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, жеке тұлға мен қоғамның құқықтық өзара іс-қимылын, спорттық ұйымдардың құрылымы мен реттелуін, заңды іс-әрекеттерді жасаудағы заңнаманы сақтауды ұсынады. Спорттық менеджментті басқару саласында ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің негізгі ережелерін пайдаланудың практикалық дағдылары қалыптасады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметті ұйымдастыру. Дене шынықтыру және спорт туралы заңнама. Дене шынықтыру мен спортты қаржылық, Медициналық және өзге де қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрі бойынша жарыстық қызмет жетілдіру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаттықтырушылар қызметіндегі негізгі тәсілдер зерделенеді, көп жылдық жаттығу процесін ұйымдастырудың және өткізудің теориялық негіздерімен танысады, кәсіби оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың практикалық дағдылары қалыптасады, спортшыларды жыл бойы даярлаудың түрлі кезеңдерінде таңдаған спорт түрінде бұқаралық спорттық іс-шараларды іске асыру. Оқу жұмысын жоспарлау негіздері. Оқу процесінің құрылымы. Үлкен жаттығу циклінің әртүрлі кезеңдерінде жаттығуды құру ерекшеліктері. Жоғары білікті командаларды даярлау әдістемесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы нутрициология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық тамақтану, қоректік заттардың құрамы, олардың өзара әрекеттесуі және денсаулық үшін рөлі қарастырылады, физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру үшін қоректік заттардың қауіпсіздігі мен дәстүрі туралы білім қалыптасады, тамақтану технологиясының негізінде дене шынықтыру-сауықтыру бағдарламаларын жүзеге асырудың практикалық дағдылары. Спортшылардың тамақтану рационында ақуыздарды, көмірсулар, майлар, микроэлементтер мен ұсақ заттарды қолданудың негізгі стандарттары. Оқу және бәсекелестік процестердің сапасын қамтамасыз етудің заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаттықтырушылық қызметті бизнес жоспарлау және оны коммерциялық дамыту әдіснамасы қарастырылады, техникалық-экономикалық есептеулер жүргізудің және спорттық ұйымдардың бизнес-жоспарларын әзірлеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы бизнесті жоспарлау. Бизнес жоспардың құрылымы. Спорттағы бизнес-жоспарлауды дамыту мәселелері. Дене шынықтыру-сауықтыру кешенін құру жобасына экспресс-бизнес-жоспар. Спорт ұйымдарының жұмысындағы Бизнес-жоспарлау: қазіргі жағдайы және даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы кешенді бақылау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спортшының жағдайы және оның динамикасы туралы объективті жан-жақты ақпарат алу үшін жаттығу процесінің құрылымдық бөлімдерінде қолданылатын бақылаудың әр түрлі түрлерін іс жүзінде жүзеге асыру қарастырылады. Инновациялық әдістерді қолдана отырып, спортшылардың функционалды жағдайын бағалау дағдылары қалыптасады. Жаттығу және бәсекелестік жүктемелерді бақылау жүйесі. Спорттағы педагогикалық бақылаудың теориясы мен әдістемесі. Жекелеген циклдік спорт түрлеріндегі кешенді бақылау жүйесі. Спортшыларды даярлауды басқару негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінің жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бәсекеге қабілетті қызметтің ерекшелігіне байланысты және жоспарланған спорттық нәтижелерге қол жеткізуге кепілдік беретін дайындықтың максималды деңгейіне жетуге бағытталған спорттық жаттығулардың негіздері зерттеледі. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырудың және басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. УҰИ спорттық жаттығу негіздері. Спортшылардың дене шынықтыру құралдары: іріктеу және жіктеу принциптері. Жеке жаттығу сабағын ұйымдастыру және құрылымы. Дене жаттығуларымен өз бетінше айналысу әдістемесінің негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық жаттығудың теориясы мен әдістемесі қарастырылады, функционалдық бейімделуді кеңейту, таңдалған спорт түрінде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін моториканы дамыту бойынша білім қалыптасады. Физикалық қасиеттерді дамыту және функционалды дайындықты оңтайландыру құралдары, әдістері. Жүрек-тамыр, тыныс алу, жүйке-бұлшықет, сенсорлық жүйелердің функционалды дайындығы. Төзімділік көрінісіндегі функционалды дайындықтың рөлі. Бақылау, бағалау, түзету. Таңдалған спорт түріндегі техника мен тактиканы жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық іс-шараларды коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық іс-шараларды коммерцияландырудың нормативтік құжаттары мен ережелері зерттеледі. Түрлі форматтағы спорттық жобаларды ұйымдастыру, заманауи цифрлық технологиялармен, медиа серіктестермен, интернет желілерімен және т.б. жұмыс жасауда тәжірибелік дағдылар қалыптасады. Заманауи жағдайда спорттық шараларды коммерцияландыру. Спорт секторының процестерін реттейтін факторлар, спорттық сұраныс нарығы. Спорттың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: елімізде және өңірлерде ұлттық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихы қарастырылады, ұлттық спорт түрлері техникасының негізгі элементтерімен танысу, кәсіби оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың, ұлттық спорт түріндегі бұқаралық спорттық іс-шараларды іске асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Жарыстарды өткізу тәсілдері, ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемелері. Қазіргі заманғы дене тәрбиесі мен білім беру жүйесіндегі ұлттық спорт түрлерінің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұжымды, ұйымды басқару теориясының жалпы негіздері қарастырылады, спортты басқару органдарының негізгі нормативтік құжаттарымен танысады, спорттық ұйымдарды тиімді басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Спорттық менеджмент негіздері. Дене шынықтыру мен спорттың құқықтық негіздеріне кіріспе. Спорттық ұйымдардың нормативтік-құқықтық базасы. ҚР Дене шынықтыру және спорт туралы заңнамасы. Денсаулық жағдайында ауытқулары бар адамдардың тыныс-тіршілігін заңнамалық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Таңдап алған спорт түрінің жаттықтыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаттығу процесінің құрылымы, жаттығу сабақтарының техникасы мен түрлері зерттеледі, таңдалған спорт түрінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің кәсіби дағдылары қалыптасады. Кәсіби қызметтің сипаттамасы. Спорттық жаттығудың негізгі құралдарының жіктелуі. Дене жаттығуларының техникасын оқыту әдістері. Спорттық жаттығу әдістері.Таңдалған спорт түріндегі дайындық түрлері. Жаттығу сабағының құрылымы және оны құру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорт мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорт мекемелерін басқаруды ұйымдастырудың құрылымы мен функциялары, спорт менеджерлерінің нақты функциялары қарастырылады, спорттық қызметтер мен тауарларды жылжыту үшін маркетингтік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Дене шынықтыру-спорт ұйымдары қызметінің құқықтық, ұйымдастырушылық, экономикалық және әлеуметтік негіздері. Дене шынықтыру және спорт субъектілері. Кәсіби спорт саласындағы қызметті реттеу ерекшеліктері. Дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. Насихаттау және жарнама құралдарымен дене шынықтыру мен спортты басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориялық және әдістемелік негіздері, күтілетін нәтижелерге негізделген жаттығу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады. Балалар мен жасөспірімдердің жыныстық-жастық даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесінің негіздері. Балалар мен жасөспірімдер спорты жүйесінің жұмыс істеуі. Кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі. Спорттық жаттығулардың тиімділігін жоспарлау және есепке алу. Оқу процесін құру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негізінде кәсіптік даярлау процесін жетілдіру жолдары қарастырылады, маркентингтік және басқарушылық зерттеулер жүргізудің және ғылыми зерттеулер нәтижелерін енгізудің практикалық дағдылары қалыптасады. ЖОО-да зерттеу жұмысы әдістемесінің ұйымдастырылуы, жоспарлануы және тиімділігі. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістері. Ғылыми қызмет нәтижелерін математикалық-статистикалық өңдеу. Ғылыми зерттеулердің нәтижелері мен тиімділігін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Спорттық - жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқу процесінде интерактивті технологияларды қолдану әдістері қарастырылады, ақпараттық кеңістіктегі танымдық Тәуелсіздік туралы білім, кәсіби қызметте инновациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Оқыту мен тәрбиелеу құрылымындағы "интерактивтілік" түсінігі. Спортшы мен жаттықтырушы арасындағы оқу-жаттығу өзара іс-қимылының жаңа нысандары. Интерактивтік әдістемелер және оларды қолдану шарттары: бейнедәрістер, бейнесюжеттер, бейнесюжеттер және оқу пәндерін сүйемелдейтін басқа да бейнематериалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық дайындықты басқару үрдісі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: басқарудың рөлі мен оның функцияларын таңдалған түрде ұсынады, жоғары жетістіктер спортының деңгейінде спортшыларды даярлау үшін бағдарламалауды жүзеге асырады6 әр түрлі әдістерді қолдана отырып, оқу-жаттығу сабақтарын, тиімді жұмыстарды жеке және топ мүшесі ретінде жүргізу дағдылары қалыптасады. Басқарудың рөлі және оның негізгі функциялары. Басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету. Жоспарлаудың кешенді және перспективалық аспектісі. Спортшыларды ұзақ мерзімді даярлаудың әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау мен бақылаудың мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Іскерлік коммуникациялар және спорттағы PR-қызмет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорт индустриясындағы PR қызметінің теориялық негіздері зерттеледі, іскерлік коммуникациялар саласында білім қалыптасады және олардың кәсіби қызметінде жүзеге асырылады. Қазіргі спорттағы PR-дің рөлі. PR-акциялар мен коммерциялық және коммерциялық емес спорттық іс-шараларды жарнамалау. Спорт индустриясындағы жарнама құралдарының ерекшеліктері. Баспасөз хабарламасын жазу техникасы. Спорттағы интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар кешенінің басқа элементтерімен PR интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптерін түсіну.

  • Код ON2

    ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің негізгі ережелерін, спорт және дене тәрбиесін басқару саласындағы халықаралық - құқықтық құжаттарды қолдану.

  • Код ON3

    Жаттығушылардың физикалық жүктемелерін, физикалық қабілеттерін және функционалдық жағдайын анықтау үшін медициналық-биологиялық параметрлерді бағалау.

  • Код ON4

    Спортты басқару саласындағы білім негізінде спорттық ұйымдарды, кәсіпорындар мен жобаларды, спорттық ұйымның брендін тиімді басқару.

  • Код ON5

    Басқару шешімдерін іске асыру, ұйымдастыру, басқару саласында зерттеулер жүргізу.

  • Код ON6

    Дене шынықтыру-спорттық қызметтер мен тауарларды дамыту бойынша маркетингтік қызметті жүзеге асыру үшін маркетинг саласы бойынша зерттеулер әдістемесін меңгеру.

  • Код ON7

    Білім алушылардың психикалық және жыныстық жастық даму заңдылықтарын ескере отырып, жаттығу процесін және спорттық оңалтуды (массаж) ұйымдастыру және басқару.

  • Код ON8

    Кәсіби қызметте цифрлық технологияларды қолдану.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру-спорт ғимараттарына, жабдықтар мен құралдары және қауіпсіздік техникасына қойылатын талаптарды ескере отырып, дене салмағын басқару технологиясы және тамақтану мәселелері негізінде өмір сүру барысында әртүрлі контингенттер үшін бұқаралық спорттық іс-шаралар мен сауықтыру жаттығулары бағдарламаларын іске асыру.

  • Код ON10

    Оқытылатын спорт түрлері бойынша жарыстарға төрешілік ету және техникалық-тактикалық дайындығының даму деңгейін арттыру әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, оқу-жаттығу сабақтарын кәсіби түрде өткізу.

  • Код ON11

    Жеке тұлға ретінде және топ мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, өз іс-әрекетін түзетіп отыру және әртүрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON12

    Салауатты өмір салтын нсихаттау бойынша бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON13

    Кәсіби қызметте жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және медициналық-биологиялық білімді, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану.

Top