Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01721 Орыс тілі мен әдебиеті в Павлодар педагогикалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтік дискурс теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық дискурс институционалдық дискурс түрінде. Педдискурсте оң және теріс бағыт бойынша сөйлеу актілерін бағалау. Мақтау және мақұлдау, тілдік құралдардың көрінісі. Педдискурстегі ынталандыру және марапаттау. Педагогикалық дискурстағы вербалды агрессиялық мәселе: қорлау және келемеждеу сөйлеу актілері. Білім алушылармен қарым-қатынастарды үйлестіруге көмектесетін оқытушының сөйлеу стратегиясы мен сөйлеу тактикасын бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XX-XXI ғасырдағы орыс прозасы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 80 жж. әдебиет. Әдеби өмірдің ерекшеліктері. Қоғамда түбегейлі өзгерістер қажеттілігі туралы Проза. "Қайтарылған әдебиеттің" тақырыптық және жанрлық әртүрлілігі (лагерь прозасы, ұжымдастыру тақырыбы, зиялы қауым тағдыры). 90 жылдардағы әдебиет. Нарық жағдайындағы және цензураның болмаған кезіндегі әдебиет. Реалистік прозаның дамуы: дәстүрлі, шартты-метафорикалық, "басқа" проза. Ирониялық авангард. Модернизм және постмодернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы орыс романы мәселесі
    Несиелер: 5

    Романның теориясы мен тарихының жалпы мәселелері. Батыста және Ресейде роман туралы теориялық ойды қалыптастыру. Қазіргі романды оқудың әдіснамалық мәселелері. Роман және көркемдік стиль. Қазіргі әдебиеттегі роман жанры (Ресей мен Қазақстан)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардағы дискурс түсінігі. «Дискурс» және «мәтін» ұғымдарының қатынасы. Шетелдік ғылымдағы дискурс теориясы (Т.Д. ван Дейк, Р.Барт және т.б.). Дискурс типологиясы: тақырыптық және функционалды- әлеуметтік. Дискурс талдау әдісі, оның әр түрлі салаларда қолдануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация мәселелері
    Несиелер: 5

    Этникааралық коммуникацияның мәртебесі туралы мәселе тұрмыс феномені ретіндегі. Этникааралық коммуникацияны зерттеу аспектілері. Этникалық, әлеуметтік, мәдени, психологиялық аспектілер. Этникааралық коммуникацияның мәні. Этникааралық коммуникацияның лингвомәдениеттік ерекшеліктері. Заманауи Қазақстандағы этносаралық қатынас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этносаралық коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникациямен салыстырудағы этникааралық коммуникацияның онтологиясы. Этникааралық коммуникацияның лингвофилософтік негіздері. Этникааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайындағы этникааралық өзара іс-қимылдың этнопсихологиялық ерекшеліктері. Этникааралық коммуникацияның мәдени және лингвистикалық ерекшеліктері. Қазіргі Қазақстандағы этникааралық коммуникацияның ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдік қарым-қатынас теориясы
    Несиелер: 5

    Коммуникация моделдері; кәсіби және күнделікті қарым-қатынастағы тиімді қатынас жасау. «Қатынас» және «коммуникация» ұғымдары, олардың өзара байланысы. Сөйлеу қатынасының даму теорияларының кезеңдері. Коммуникация модельдері. Жеке және массалық қарым-қатынас. Байланыс құрылымында тыңдау. Тілдік манипуляциялау әдістері. Сөйлеу конфликтологиясы. Жанжалды жағдайлардан шығу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші тілді меңгеруді модельдеу және теориясы
    Несиелер: 5

    Магистранттарды екінші тіл үйретудің қазіргі заманғы теорияларымен, екінші тіл үйренудің әдістерін зерттеу таныстыру.Қазіргі заманғы шетелдік гипотезалар және екінші тіл меңгеру үлгілері. Қазақстандық лингвисттер әзірлеген екінші тіл меңгеру теориялары. Екінші тіл үйрену механизмдерін зерттеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендер. Оқулықтар, оқу және әдістемелік құралдар, дидактикалық және көрнекі материалдар. Жаңашыл педагогтар және олардың ЖОО орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістеріне қосқан үлесі. ЖОО оқытуды ұйымдастырудың негізгі әдістері мен түрлері. Дәріс, дәрістердің негізгі түрлері. Коллоквиум. Оның басқа білім беру нысандар жүйесіндегі орны

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық прагматика
    Несиелер: 5

    XX ғасырдың ортасында прагматиканың пайда болуының алғышарты ретінде Л. Витгенштейннің қарапайым тілінің философиясы. Дж.Остин - прагмалингвистика мен сөйлеу актілер теориясының негізін қалаушы. Сөйлеу актісі қатынас бірлігі ретінде. Оның құрылымы. Иллокутивті функция. Остин мен Серлдің сөйлеу актілерінің жіктелуі. Г.-П. Грайстің постулаттары. Личтің кооперациялық принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің грамматикалық жүйесінің дамуындағы заманауи тенденциялар
    Несиелер: 5

    Тілдің грамматикалық жүйесі. Қазіргі орыс тілінің морфологиясындағы қазіргі тенденциялар. Зат есімнің грамматикасындағы номинативті жағдайдың үстемдігі. Зат есімнің гениталды жағдайы. Аналитика синтаксис саласы (Г.Н. Акимова, Н.Ю.Шведова және т.б.). Синтаксис саласындағы орыс тілінің грамматикалық жүйесінің даму тенденциясы - бұл айтылымды бөлшектеуге деген ұмтылыс (номинативті тақырыптар, парцеляция, байланыстырушы конструкциялар және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ-ХХІ ғасыр аралығындағы әдеби үдеріс
    Несиелер: 5

    Неміс әдебиеті: қазіргі заманғы неміс тарихы. Австрия әдебиеті. Швейцария әдебиеті. Франция әдебиеті. ЭКзистенциалистіктен кейінгі француз романы. Англия әдебиеті. Жаңа кейіпкерді іздеудегі ағылшын әдебиеті. Америка әдебиеті: элитарлық және көпшілік. Жапон әдебиеті. Жапон прозасындағы философиялық әңгімесі. Қазіргі орыс әдебиеті. 80-90 жылдардағы тарихты білу процесіндегі орыс әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтін теориясы
    Несиелер: 7

    Мәтінмен танысудың негізгі аспектілері. Лингвистикалық талдау объектісі ретінде мәтінді анықтау проблемасы. Тілдік деңгейлер жүйесіндегі мәтін. Мәтіннің деңгейлері. Көркемдік мәтін талдау объектісі ретінде. Көркем мәтіннің мәні. Мәтін бірліктері және мәтінді талдау. Көркем мәтіннің негізгі категориялары мен қасиеттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: лингвомәдени мәселелермен танысу, ғылыми-педагогикалық практикаға қолданылатын лингвомәдени талдау дағдылары мен қабілеттерін меңгеру. Түйін: Негізгі лингвомәдени түсініктер. Лингво-мемлекеттану лингвомәдениеттің «негізін қалаушы» ретінде (В.Г. Костомаров, Е.М. Верещагин). Лингвомәдени талдау әдістері (В.В. Воробьев, В.А.Маслова). В.В. Воробьеваның лингвокультурема концепциясының түсінігі, оның белгілері мен типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық аксиология
    Несиелер: 5

    Лингвоаксиология ғылым ретінде. Лингвоаксиологияның философиялық, логикалық негіздері. «Баға» және «бағалау» ұғымдарының қатынасы. Лексика және синтаксис бойынша бағалау семантикасының ерекшелігі. Абсолютті және салыстырмалы бағалау. Жалпы және жеке бағалау белгісі. Сөйлеу әрекеттеріндегі баға. Сөйлеу әрекеттерінің бағалау типологиясы, сөйлеу стратегиясы және тактикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Поэтика
    Несиелер: 5

    Орыс әдебиетіндегі филологиялық пән ретінде поэтиканың қалыптасу тарихы. Қысқаша мазмұны: "поэтика" ұғымының түсінігі. Поэтиканың ғылыми пән ретіндегі мақсаттары мен міндеттері, оның пәні. Жалпы поэтика (макропоэтика), жеке поэтика (микропоэтика), тарихи поэтика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтінге филологиялық талдау
    Несиелер: 7

    Мәтіннің ғылыми интерпритациясының қажетті шарты ретінде тұтастық талдау жүргізу. Тарихи, мәдени және әдеби контекстегі көркем шығарма. Әдеби шығарманы тұтастық талдау негізінде зерттеп оқу. Мазмұн диалектикасы мен қалпы. Шиеленіс және мінез. Баяндау құрылымы: автор, бейне, оқырман. Әдеби шығармадағы көркем уақыт пен кеңістік. Әдеби шығарманың стилі. Көркем шығарманың интертекстуалды байланыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Осы саладағы озық білімге негізделген тілдік және әдеби фактілердегі білім мен түсініктің дамуын көрсетеді, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу мен қолдануда қазіргі пәнаралық ғылыми парадигмаларды ескереді;

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; ғылыми-зерттеу қызметіндегі тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы соңғы жетістіктерді сыни тұрғыдан бағалайды және түсіндіреді;

  • Код ON5

    Оқыту аймағында әрі қарайғы білімді дербес жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын дамытады; кәсіби білімнің жаңа міндеттерін өзіндік және шығармашылық тұрғыда шешуге мүмкіндік беретін жаңа білім қалыптастырады;

  • Код ON2

    Кәсіби тұрғыдан өзінің білімін, түсінігін және жаңа ортада, пәнаралық тұрғыда мәселелерді шеше білу қабілетін қолданады; академиялық жазу дағдыларын қолданады, әртүрлі пәндер бойынша білімдерін біріктіреді және көрсетеді;

  • Код ON8

    ғылыми этикаға сәйкес зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін ұсынады.

  • Код ON4

    Ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да анық және біркелкі жеткізеді;

  • Код ON7

    ғылыми-зерттеу қызметіндегі тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы соңғы жетістіктерді сыни бағалайды және түсіндіреді;

  • Код ON6

    қазіргі орыс және қазақстандық тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы ғылыми тұжырымдамалар мен мектептер дамуының негізгі бағыттары туралы ақпаратты бағалайды және жинақтайды;

Top