Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Сөйлеу техникасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясының негіздері, мәнерлі сөйлеудегі тыныс алудың рөлі мен түрлері туралы білімдерін көрсете алады, дикциямен жұмыс, мәтінмен жұмыс, мәтінді логикалық талдау. Мәнерлі сөйлеуді қалыптастыруда мақал-мәтелдер, жаңылпаштар, ертегілерді қолдана алады. Әртүрлі типтегі және түрлі типтегі құжаттарды рәсімдеу кезінде тілдің нормаларын; әртүрлі типтегі және түрдегі сөйлеу материалдарын құрастыру кезіндегі тілдік нормаларды қолдана алатын болады. Көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын, сөйлеу техникасын меңгеруді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық аспаптарында орындау негіздері (І)
    Несиелер: 4

    Негізгі сазгерлік стильдер туралы білімдерін; түрлі дәуірдегі, жанрдағы және стильдегі ансамбльдік шығармаларды қамтитын кең концерттік репертуар көрсете алады. Музыкалық шығармалардың көркемдік-техникалық ерекшеліктерін талдай алады. Музыкалық шығарманы орындау үдерісін талдап, сынға ала алады. Музыкалық образдарды бейнелеудің жеке тәсілдерін таба білу, музыкалық шығарманың көркемдік мазмұнын ашу, музыкалық шығармаға өзіндік түсіндіруін құру қабілетін көрсете алады; түрлі стильдегі және жанрдағы ансамбльге арналған шығармаларды өзбетінше оқып, концерттік орындауға дайындығын көрсете алады. Оқытудың профилі және онымен байланысты мәселелер бойынша берілген арнайы оқу-әдістемелік әдебиеттерде ақпаратты іздеу, таңдау, жүйелеу және пайдаланудың ұтымды әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аспапта орындаушылық өнер (І)
    Несиелер: 4

    Аспаптық орындаудың негізгі түрлері және олардың мәдени-тынығу жұмысында әрекет ету ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Аспаптық және орындаушылық өнер саласындағы көркемдік-шығармашылық жетістіктерге талдау жасай алады. Аспапта ойнау дағдыларын түсіндіре аладыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени- тынығу қызметінің тарихы, теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар дамудың негізгі кезеңдерінің мазмұны, мәдени-тынығу қызметінің тарихи дамуындағы фактілер мен тенденциялар; олардың мәні, қағидалары, функциялары, әдістері, деңгейлері мен түрлері; әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілері жұмысының құрылымы мен мазмұны туралы білімдерін көрсете алады. Мәдени-тынығу жұмыстарының заманауи түрлерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырудағы тарихи тәжірибені қолдана алады. Әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілерінің жұмысын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің негізгі қасиеттері туралы білімдерін көрсету; әдеби тіл - сөйлеу мәдениетінің негізі екенін білу және түсіну. Дыбыстық сөйлеудің ерекшеліктерін түсіндіру. Сөйлеу мәдениетін игеру, жеке ерекшеліктерінің деңгейін арттыру. Өзіңізді қоршаған қоғаммен қарым-қатынас эстетикасы дағдыларын иеленіңіз, қарым-қатынаста өзін сенімді түрде атап өте алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар заманауи ақпараттық кеңістіктегі аналитикалық мәтіндік өңдеудің мақсаттары мен міндеттері; мәтіннің жанрлық және стилистикалық сипаттамалары; аңдатпа мен дерексіздікті, ғылыми байланысты коммуникативті ұйымдастыру қағидалары туралы білімдерін көрсете алады. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-бұқаралық мәтіндерді стилистикалық тұрғыдан талдау, мәтіндердің мазмұнын аңдатпа, реферат, шолулар түрінде жеткізе алады. Мәтінді семантикалық талдау тәсілдерін меңгеру дағдыларын; мәтінді коммуникативті талдау әдісі; аңдатпа және реферат жанрлары көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық аспаптарында орындау негіздері (ІІ)
    Несиелер: 4

    Шығармашылық үдерістің және музыкалық ойлаудың негізгі заңдылықтары туралы білімдерін көрсете алады. Қазіргі ғылыми және тәжірибелік мәселелердің креативті шешімдеріне ие болады. Зерттелетін тақырып бойынша әдебиеттермен жұмыс жасауда әдістемелік дағдыларды көрсету. Күтуге жағдай жасай отырып, музыкалық аспаптардың диапазоны мен тембрі, музыкалық құрылымның күйі, орындау тәсілдері туралы білімдерін көрсету. Аспапта ойнау дағдыларын, оқылым, түсіну, ноталарды бөліп-бөліп ойнау және төзімділік дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүргізушінің шеберлігі
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениеті мен конферанс өнері туралы білімдерін көрсету. Мәдени-тынығу іс-шараларын жүргізушінің жұмысында техникалық құралдарды қолдану біліктеріни көрсету. Сахналық бейнені – конферанстың «бет пердесін» іздеу дағдыларын талдап, түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Білім алушылар қоғамдық сананы жаңғыртуда білімдерін, ұлттық сананың белгілері, рөлі мен мәні бойынша білімдерін көрсете алады. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының мәнін түсіне алады. Қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің моральдық позициясын тұжырымдап, сауатты түрде дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспапта орындаушылық өнер (ІІ)
    Несиелер: 4

    Алдыңғы семестрде алған құзыреттіліктерін толықтыру және нығайту. Репертуармен жұмыс, көркем орындау және қиындықтар, дыбыс сапасы туралы ойларын көрсете алады. Музыкалық шығарманы орындау үдерісін талдап, сынға ала алады. Музыканы басқаруды ұйымдастыру дағдыларын түсіндіре және көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Білім алушылар Абайтанудың пайда болуы мен қалыптасу тарихы, Абай шығармашылығын зерттейтін ғалымдардың негізгі еңбектері туралы білімдерін көрсете алады. Абайдың әдеби шығармаларын мәдениет пен әлеуметтік-тарихи тәжірибе тұрғысынан талдау; жұмысты өз бетінше зерттеу. Білім алушылар көркем шығармаларды проблемалық көзқараспен және мәтіннің негізгі көркемдік құралдарын анықтай отырып, аналитикалық оқу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігінің техникасы
    Несиелер: 5

    Актерлік өнер теориясының жалпы негіздері, жаттығу әдістері және рөлге байланысты өзіндік жұмыс; актер шығармашылығының ерекшелігі туралы білімдерін көрсете алады. Адамға психологиялық сипаттама беру қабілетін түсіндіру; тұлғаны психологиялық талдауды түсіндіру; визуалды қабылдауды, қиялды, кеңістікті бейнелеуді, есте сақтауды, сезімдерді және эстетикалық қабылдауды дамыту. Олар өздерінің дамыған дене аппараттарын қолдана алады, қимылдарды үйлестіруді, икемділікті, икемділікті, мәнерлілікті, күш пен тепе-теңдік сезімін қажет ететін моторлы тапсырмаларды оңай орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Білім алушылар М.О.Әуезовтің өмірбаяны мен шығармашылығы; абайтану ғылымының жаратушысы; «Манас» жырын зерттеуші,, қоғам қайраткері ретіндеөз білімдерін көрсете алады. Жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаянын шығармашылықпен байланыстыра талдаңыз. М.Әуезовтің әдеби мұраларын әлемдік және шығыс әдебиеттерінде талдау дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Оқылған және естілген мәтіннің мазмұнын қалай жеткізуге болатындығын, ғылыми мақалалар мен мәтіндерді аннотациялай және рефераттай білуге; іскери хат алмасу. Қойылған мақсаттың тиімділігіне қол жеткізу үшін конструктивті диалог құра білу. Коммуникативті жоспарды жүзеге асыруда сауатты болу; арнайы мақсаттағы әдебиеттерді оқу және түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пластика және ритмика
    Несиелер: 4

    Эстетикалық дамудағы пластиканың және ырғақтың рөлі туралы білімдерін; пластикалық және ритмикалық сабақтардағы іс-шараларды ұйымдастырудың міндеттері, мазмұны, формалары мен әдістерін көрсету. Музыкалық-ырғақты дағдыларды дамытуға жағдай жасау қабілетін; би шығармаларын көрсету. Драмалық әндер, жаттығу нұсқаларын құрастырып көрсету .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сценарий шеберлігінің негіздері
    Несиелер: 8

    Сценарий шеберлігі негіздері: негізгі ұғымдар, сценарий жазу кезеңдері, сценарийдің сюжеті мен композициялық құрылымы, редакциялау әдістері, сценарийдің көркем және мәнерлі құралдары, сахналық көріністер түрлері туралы білімдерін көрсету. Сценарий жазу және мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу, әдеби-музыкалық композиция материалдарын таңдау дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахналық қозғалыс және ритмика
    Несиелер: 4

    Сахналық қозғалыс техникасы мен ырғағының негізінде жатқан білімді көрсету. Қозғалтқыш дағдылары мен қабілеттерін талдау. Психотехникалық дайындық дағдыларын көрсету (дене қимылдарының ырғағын, үйлестіруін, зейінін, жылдамдығын, темп-ырғағын түсіну). Мәдени-тынығу іс-әрекеттерін театрландырылған орындаудағы сахналық қозғалыс пен ырғақтың мағынасын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру, кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы пәндермен интеграциялау дағдылары қалыптасады. Кәсіби деңгейде байланыстар орнату; қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайына байланысты коммуникацияларды сауатты құру; кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламаларын құру қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Білім алушылар бұқаралық мерекелер типологиялары; бұқаралық мерекелер режиссурасының формалары мен әдістері туралы білімдерін көрсете алады. Бұқаралық мерекелерді ұйымдастырудың қағидалары мен әдістерін; бұқаралық мерекелер режиссурасының мәнерлілік құралдары; бұқаралық мерекелердің шығармашылық және қоюшы тобының дайындық жұмысының кезеңдерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушылар коммуникативті мәдениеттің негіздерінің нысаны, пәні, ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Тұлғалық өзара әрекеттесу жағдайларын талдай, әр жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті тәжірибе ала алады. Білім алушылар кәсіби іс-әрекеттегі қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуге арналған коммуникативті техниканы практикалық қолдану дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Драматургия негіздері мен театрлық-бұқаралық жұмыс режиссурасы, бұқаралық іс-шаралардың театрландырылған түрлері, мәдени-тынығу жұмыстарының бұқаралық түрлерін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Көрермендерге идеялық-эмоционалды әсер ету құралдарын қолдана отырып, театрландырылған бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және қою дағдыларын, режиссердің суретшімен,сазгермен, сценаристпен жұмыс істеу дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыттың рекреациялық-сауықтыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылар демалушылардың физикалық және рухани сауығу кезіндегі рекреациялық-сауықтыру тынығуының маңыздылығы туралы білімдерін көрсете алады, әлеуметтік белсенділікті ынталандыратын және жеке тұлғаның шығармашылық өзін-өзі танытуы үшін оңтайлы жағдайлар жасайтын бастамаларды барынша дамытады. Адамның іс-әрекеті үшін үлкен әлеуеті бар жасты, қызығушылықтарды, физикалық мүмкіндіктерді және олардың жеке қалауын ескере отырып, рекреациялық-сауықтыру іс-әрекеттерді түсінеді, мемлекеттік мекемелерде қоғамдық ұйымдармен және қоғаммен өмір мәдениетін көтеру және салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша жұмыс жасай алады. Оның нәтижелерін талдауға және қорытуға, жобалауға, кәсіби қызметке енгізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркемдік-бұқаралық жұмыстарының режиссурасы
    Несиелер: 7

    Бұқаралық көркем шығарманы режиссурасы негіздері туралы білімдерін көрсету (сценарий, редакциялау парағы, дайындық жоспары). Бұқаралық мерекелер мен қойылымдарды шығармашылық - қоюшы топтың жұмысының ұйымдастыру, Көркем бұқаралық жұмыстарды өткізуде шығармашылық қабілеттерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысында ақпараттық қызметтің теориялық негіздері, шешендік өнер тарихы, мәдени-тынығу саласындағы маман қызметіндегі шешендік өнердің рөлі, ақпарат түрлері, құрылымы мен деңгейлері, ақпараттық ресурстардың жіктелуі, монологиялық және сұхбаттық түрлері туралы білімдерін көрсете алады. Ақпараттық-ағарту жұмысын дайындау және жүргізу дағдыларын, анықтамалық-ақпараттық жұмыстардың ұйымдастырушылық ерекшеліктерін түсіндіру. PR коммуникациясы үшін маңызды сөйлеу мәнерлері мен жанрларын; ауызша әсер ету дағдылары және аудиторияға риторикалық әсер етуді қолдана білу қабілетін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Түрлі дәуірлердің әлеуметтік-мәдени ортасының және өнер туындыларының диалектикалық бірлігі туралы идеяларды түсіндіре алады. Оқу пәні, міндеттері, атқаратын қызметтері туралы білімдерін; «мәдениет» пен «өнер» ұғымдарының арақатынасы; ұғымдар мен терминдер, өнер жанрлары, маңызды ескерткіштер, өнер шеберлері; Қазақстан Республикасы өнерінің негізгі даму кезеңдері, оның адамзаттың көркемдік тарихындағы орны туралы білімдерін көрсете алады. Әр түрлі өнер туындыларын талдай және өнер проблемаларына өз көзқарастары мен пайымдауларын ақылға қонымды түрде білдіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саябақтарда мәдени-тынығу шараларын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Саябақтардағы мәдени-тынығу іс-шараларын өткізудің ерекшеліктері мен типологиясы; мәдениет және демалыс саябақтарында бұқаралық мереке мен қойылымдарды ұйымдастырудың қағидалары мен әдістері туралы білімдерін көрсету. Саябақтардағы бұқаралық қойылымдардың сценарийлік және режиссерлік негізін дайындау дағдыларын көрсету. Бұқаралық қойылымдар мен түрлі мерекелерді шығармашылық және сахналау тобының жұмысын ұйымдастыру дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ фольклорының тарихы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар қазақ фольклорының ерекшеліктері, рөлі мен маңызы; оның пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдері; ауызша халық дәстүрі шығармаларының мәтіндері туралы білімдерін көрсете алады. Дәстүрлі тәсілдер мен әдістерді қолдана отырып, халықтық сөз өнерін бағалай және талдау алады. Білімдерін кәсіби іс-әрекетте қолданбалы қолдану мақсатында ауызша генезис мәтіндерін талдау және түсіндіру барысында халықтың тарихы мен мәдениетімен байланыстыра отырып, өнер түрі ретінде әдебиет пен ауызша поэзия туралы, жанрлары, тенденциялары, негізгі даму кезеңдері жайлы іргелі білімдерін қолдану қабілеттерін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы
    Несиелер: 5

    Балалар мен ересектердің психологиялық-педагогикалық дамуы; бос уақытты ұйымдастыруда халықтың жас ерекшеліктерін ескеру туралы білім, бос уақытты өткізу түрлері; бос уақыттағы қарым-қатынас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Бос уақыт аясында ұжымдық шығармашылық жұмыстарды дайындау мен жүзеге асыруды жүзеге асыра білуін түсіндіру. Мәдени құндылықтарды құру және байыту, балалардың, жасөспірімдердің және ересектердің шығармашылық дамуы, мәдени құндылықтарды құру және байыту әдістерін меңгеруді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының саласы және тәжірибелік қызмет саласы, бос уақытты тәрбиелік тұрғыда ұйымдастыру мәселелерін қарастыратын ғылым саласы ретінде бос уақыт педагогикасының даму тарихы мен қазіргі тенденциялары; бос уақыттағы қарым-қатынас ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Бос уақытты ұйымдастыру үшін әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттің түрлері мен әдістерін, қағидаларын қолдануға шығармашылық көзқарас жүргізу. Тұрғындардың түрлі санаттарына арналған бос уақытты ұйымдастырудың педагогикалық технологияларын игеру дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысында ұлттық дәстүрді трансформациялау
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмыстарында халықтық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды пайдалану және жаңғырту ерекшеліктері мен жолдары туралы білімдерін көрсету. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың әлеуметтік-мәдени өзгеру тенденцияларын және олардың Қазақстанның қазіргі мерекелік мәдениетіне әсерін түсіндіру. Мәдениет мекемелерінің Қазақстан халықтарының фольклорын игеру және оның республика тұрғындарының әлеуметтік-мәдени өміріне әсері бойынша қызметіне сипаттама бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Той-мерекелік, салт-дәстүрлік әрекеттер
    Несиелер: 5

    Той-мерекелік мәдениеттің теориялық, тарихи және мәдени негіздері туралы білімдерін көрсету; мереке туралы ғылымның қалыптасуы мен қазіргі жағдайы туралы білімдерін көрсету. Қазақ халқының мерекелік мәдениетін, оның пайда болу және таралу тарихын түсіндіру. Мерекелік дәстүрлердің өнердегі дамуын; ұлттық мәдениеттер мен ҚР халықтарының тарихи қалыптасуының негізгі белгілерін көрсету ретінде мерекелер; Қазақстан аймақтарындағы мерекелік және салтанатты мәдениетті дамытудың қазіргі кезеңдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр және кино тарихы
    Несиелер: 5

    Кино мен театр өнерінің пайда болу және қалыптасу тарихы; әлемдік және қазақстандық киноның алғашқы қадамдары туралы білімдерін көрсете алады. Қазіргі заманғы отандық және шетелдік театр мен киноның тарихын зерттеудің әртүрлі тәсілдерін сипаттайды. Азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін театр және кино өнерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық іс-шаралар және ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары
    Несиелер: 5

    Спорттық және ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру қағидалары мен әдістері, спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бағдарламаларының драматургиясы мен режиссурасы негіздері туралы білімдерін көрсету. Балалар мен ересектердің дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын қалыптастыру мен насихаттауға арналған спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркемөнер шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Көркем шығармашылықтың негізгі түрлері, жанрлары мен формалары, оның аймақтық ерекшеліктері мен тарихы туралы білімдерін көрсете алады; дәстүрлі халықтық мерекелер мен рәсімдер; мәдени, бос уақыттағы және мектептен тыс білім беру мекемелерінде әр түрлі типтегі көркем шығармашылықты ұйымдастырудың және дамытудың теориялық негіздері мен жалпы әдістері; көркем шығармашылықтың барлық түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Тынығу бірлестіктерінің, шығармашылық ұжымдардың жұмысын ұйымдастыру әдістемесін, көркем шығармашылықты басқару құрылымын түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи медиа мәдениеті
    Несиелер: 5

    Ақпараттық-білім беру қызметінің, ақпараттық қызметтің диалогтық және ақпараттық-анықтамалық қызметтерінің теориялық және әдістемелік негіздері туралы негізгі білімдерін көрсету. Болашақ мамандардың қазіргі кездегі сұранысқа ие мәдениет мекемелері мен халықты қызықтыратын ақпараттық-білім беру іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын түсіндіруі. Қоғамның сұранысын қанағаттандыруды зерттеу арқылы мәдениет пен демалыс саласындағы адамдардың рухани мәдениетін қалыптастыру мен дамытудағы ақпараттық қызметтің нәтижелерін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда мәдени-тынығу қызметін коммерциализациялау тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. Әлеуметтік-мәдени сала, демалыс сұранысының нарығын реттейтін ықпалдарын; бос уақыттың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстарын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы продюсерлік және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Білім алушы мәдени-тынығу бағдарламаларын продюсерлеу және мәдени-тынығу саласындағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастур қағидалары мен әлеуметтік қызметтер туралы білімдерін көрсете алады. Стандартты жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу дағдыларын көрсету және қабылданған ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерге жауап бере алады. Мәдени-тынығу қызметінің жаппай, топтық және жеке түрлерін продюсерлеудің және кәсіпкерлік іс-әрекетті іске асырудың жасау технологияларын қолдану дағдыларын талдай және көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визаж, грим және костюм
    Несиелер: 6

    Терінің және жалпы дененің анатомиясы мен физиологиясына қойылатын талаптар; тері жағдайының жас ерекшеліктері; декоративті косметикамен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдерінің жіктелімдері туралы білімдерін көрсету. Сахналық костюмдердің бейнелері: костюмдер мен стильдер, костюмдердің тарихи адресаты; әлеуметтік сипаттамалар; кейіпкерлердің костюмдері мен психологиясы; костюмдердің мәнерлілігі туралы білімдерін көрсету. Нормативті құжаттарды қолдану және аспаптар мен байланыс аймағын дезинфекциялау және зарарсыздандыру жұмыстарын жүргізу қабілеттерін көрсету; сахна костюмдерін жасауға, визаж жасауға және сақтауға арналған жұмыс орнын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Білім алушы пәнаралық ұжымда жұмыс істеу; есептер шығару; зерттеушілік қабілетін көрсетеді; бастамашылдық пен іскерлік рухын; пәндік білім негіздеріне тиянақты дайындықты көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Театрлық грим
    Несиелер: 6

    Негізгі, қосымша, бірін-бірі толықтыратын, қарама-қайшы, бейтарап бояулар; макияжмен жұмыс істеу қағидалары, қолдану ережелері, гигиена стандарттары; анатомиялық мәліметтер мен кескіннің сипатына сәйкес әр түрлі макияж түрлерін қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Алған білімі мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу қабілетін көрсету (орындау, сахналау, оқу); ең қарапайым және күрделі сипаттамалы макияжды өз бетінше таңдау және орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетелдерде және мәдени-сауықтыру мекемелерінде бос уақытты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Шетелде және мәдени-сауықтыру мекемелерінде мәдени-тынығу қызметінің тұжырымдамалары, ерекшеліктері мен түрлері, мазмұны және технологиялық негіздері туралы білімдерін көрсету. Бос уақытты ұйымдастырудың отандық тәжірибесінде қолдану үшін шетелдік әлеуметтік-мәдени тәжірибені таңдау критерийлерін қолдану қабілеттілігін түсіндіру. Шетелдік жұмыс тәжірибесіне сүйене отырып, отандық мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыруды және мазмұнын байыту дағдыларын меңгеруді түсіндіру. Мәдени-сауықтыру мекемелерінде бос уақытты ұйымдастыру дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке және әлеуметтік жетістік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Жеке және кәсіби өзін-өзі анықтау мен дамудың негіздері мен мәні туралы білімдерін көрсету. Адамдардың әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, оларды төзімділікпен қабылдау дағдыларын түсіндіру. Мінездің жеке қасиеттерін, мақсаттарын, мотивтері мен күйлерін тану. Болашақ перспективаларды қалыптастыру дағдыларын түсіндіру: жеке мақсаттар, кәсіби қызмет жоспарлары және оларды жүзеге асыру тәсілдерін таңдау. Зияткерлік және тұлғалық өзін-өзі дамытудың негізгі технологияларын меңгеру дағдыларын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби имидж
    Несиелер: 5

    Кәсіби имидждің әдіснамалық негіздері; имидж құрылымы, оның компоненттері, қызметтері мен мағыналары; кәсіби кескін құралдары және оларды қолдану әдістері; имидж стратегиялары туралы білімдерін көрсету. Имидждік кампанияларды талдау. Тәжірибелік мәселелерді шешу үшін технологиялар мен құралдарды; имиджді қалыптастыру механизмінің заңдылықтарын қолдану. Әлеуметтік-мәдени коммуникацияның ерекшеліктерін түсіну. Корпоративтік имиджді басқару дағдыларын көрсету. Имиджмейкерлердің жұмысын жіктеп, талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени- тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшілік технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу іс-шараларына әдістемелік басшылық жасау қағидалары, әдістері, құралдары, дайындық кезеңдері және мәдени-тынығу қызметінің озық тәжірибелерін қорыту туралы білімдерін көрсету. Әдістемелік кабинеттер мен орталықтардың, Халық шығармашылығы орталығының жұмысының мазмұнын талдау. Әлеуметтік-экономикалық саладағы динамикалық өзгерістер аясында бірыңғай әдістемелік үрдісті ұйымдастыру біліктерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу шараларын безендіру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру мен жобалау әдістемесінің негізгі бағыттары мен педагогикалық талаптары туралы білімдерін көрсете алады. Мәдени-тынығу шараларының мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес безендірудің инновациялық әдістерін анықтай алады. Мәдени-тынығу іс-шараларын жобалау әдістемесін меңгеруді түсіндіру; мәдени-демалыс кезінде интроспекцияны, өзін-өзі бақылауды жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клуб қызметіне әдістемелік жетекшілік
    Несиелер: 5

    Клуб типіндегі мәдениет мекемелерінің қызметін әдістемелік басқару негіздері туралы білімдерін көрсету. Клуб типіндегі мәдениет мекемелерінің әдістемелік жұмыстың атқаратын қызметтерін түсіндіру. Институттар мен мәдени ұйымдардың біріктірілген түрлеріне талдау жасаңыз және оларды құру технологиясын сипаттай алалады. Тұтынушылардың мәдени қызметтерге сұранысын бақылау дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценография
    Несиелер: 5

    Декорациялық өнердің теориясы мен тарихы, сахна техникасы мен сахналық безендіру техникасы; мәдени-тынығу шараларын көркем безендіру технологиялары туралы білімдерін көрсету. Модельдеу, статистикалық талдау және әлеуметтік-мәдени үдерістерді ақпараттық қолдау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдана алады. Мәдени-тынығу іс-әрекетіндегі негізгі идеяны ашу үшін сахна техникасы мен технологиясының ерекшеліктері мен заманауи мүмкіндіктерін игеру дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Санаторий-курорттық мекемелерде бос уақытты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Шипажайлық-курорттық мекемелердегі мәдени-тынығу жұмыстарының ерекшеліктері мен оны ұйымдастыру негіздері туралы білімдерін көрсету. Шипажайлық-курорттық кешендерде бос уақытты ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық түрлерін қолдану дағдыларын көрсету. Рекреациялық әрекеттерді, олардың жіктелуін және құрылымдық ерекшеліктерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу типіндегі мекемелер қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу қызметі саласындағы тынығу қызметін дамытудың заманауи тенденциялары; демалыс мекемелерінің қызметін ұйымдастырудағы заманауи технологиялар; мәдени-тынығу мекемелерінің қызметін ұйымдастыру қағидалары туралы білімдерін көрсету.Тұтынушының жеке және ерекше талаптарын ескере отырып, мәдени-тынығуын дамыту дағдыларын көрсету. Мәдени-тынығу бағдарламалары мен іс-шараларын талдай және салыстыра алады. Мәдени-тынығу мекемелерінің қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздері туралы білімдерін түсіндіру. Менеджментті басқару жүйесі, ақпараттық қызмет және басқару әдістері, жарнама, қаржыландыру, жоспарлау, басқарудың негізгі процедуралар жүйесі, ұйымдастырушылық қызмет технологиясы, маркетингтің мәні және маркетингтік орта, әлеуметтік-мәдени саладағы маркетингтік жүйе ретінде түсіндіру. Басқарушылық шешімдерді дайындау және кеңсе жұмысын ұйымдастыру, экономиканы талдау және мәдени-тынығу саласындағы менеджмент технологияларын қолдану дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шоу бағдарламалар технологиясы
    Несиелер: 5

    Шоу бағдарламалардың түрлері, шоу бағдарламаларды жасау әдістері мен технологиялары туралы білімдерін көрсету. Шеберлік бағдарламаларды тұтыну нарығына ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын, қабілеттерін көрсете алады; шоу бағдарламаларды жасау бойынша шығармашылық жұмыстар жүргізу. Шоу бағдарламалардың бағдарламалық саясатын өз бетінше дайындау дағдыларын; шоу бағдарламалар жанрына материалдар құру әдістемесін меңгеру дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мәдени үдерістерді басқару негіздері мен шығармашылық және өндірістік қызмет негіздері; мәдени-тынығу мекемелеріндегі басқаруды ұйымдастырудың негізгі қағидалары туралы білімдерін көрсету. Мәдени-тынығу қызметі саласындағы әлеуметтік тәжірибені және эксперименттік іздеу бағыттарын бағалау. Алған білімдерін әлеуметтік үдерістерді басқару мәселелерін, мәдени-тынығу мекемелеріндегі бұқаралық коммуникация жүйесін талдау кезінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысын социологиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу саласындағы социологиялық зерттеулер негіздері туралы білімдерін көрсету. Социологиялық зерттеулердің теориясы мен технологиясын: зерттеу бағдарламасы, зерттеу бағдарламасының әдіснамалық бөлімінің құрылысы, зерттеу бағдарламасының процедуралық бөлімі, бастапқы ақпаратты таңдау әдістері, сауалнама жүргізу әдісін түсіндіру. Мәдени-тынығу саласында зерттеу әдістерін қолдану, мәдени-тынығу саласындағы мәселелерді талдау және оларды шешу дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жастар мен балалар бос уақытының технологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жастардың бос уақытын ұйымдастырудың әдістемелік негіздері: балаларды, жастарды әлеуметтендірудің және оларды дамытудың заманауи тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. Балалар мен жастардың бос уақытын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері жүйесінде, заманауи ойын-сауық технологияларында бағдарлау қабілеттерін түсіндіру. Педагогикалық диагностика құралдарын иеленуді, баланың іс-әрекетінде, бос уақытында жеке тұлғаның дамуын болжай білуін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы кіші формалар
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу қызметінің кіші формаларының мазмұны мен бағыттарын ұсыну әдістерін таңдауды түсіндіру. Шағын формалар арқылы халықтың бос уақытының бағыты мен құрылымын зерттеу дағдыларын түсіндіру. Мәдени-тынығу жұмысының кіші формаларының бағдарламасын құру қағидаларын меңгеру дағдыларын көрсете алады. Мәдени-тынығу жұмыстарының кіші нысандарын жоспарлау және ұйымдастыру технологияларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар мерекелерін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім алушылар балалардың дамуы мен әлеуметтік қалыптасуы үшін балалар мерекелерін ұйымдастырудың мақсаты мен негізгі ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Балалар мерекелері арқылы балалардың жеке және шығармашылық әлеуетін анықтау және дамыту қабілетін түсіндіру. Бос уақыт қызметіне қатысушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы мен өзін-өзі тәрбиелеуі, әлеуметтік өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау әдістерін меңгеруін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Әлеуметтік-экономикалық және мәдени мәселелерді шешу үшін жобалық жұмыстарды басшылықпен және командада жүргізу.

  • Код ON7

    Әлеуметтік-мәдени дамудың нарықтық және бизнес-үрдістерін талдау, кәсіпкерлік қызметтің мақсаттарына жету үшін басқарудың заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    Қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін, әлеуметтік-мәдени қызметтегі нормативтік құжаттарды көрсету.

  • Код ON8

    Жеке және топ болып жұмыс жасау, салааралық қарым-қатынас және көшбасшылық қабілеттерге, жанжалсыз қарым-қатынас дағдыларына ие болу.

  • Код ON6

    Цифрлық технологияларды, мақсаттар мен міндеттерді қою, халықтың танымдық, рекреациялық, ойын-сауық және шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру жолдарын таңдау құралдарын меңгеру.

  • Код ON11

    Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайлардың шешімін табу, жеке кәсіби іс-әрекетті жоспарлау.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету.

  • Код ON9

    Жаңа жағдайларға бейімделіп, ішінара белгісіздік жағдайында жұмыс жасау, тәуелсіз, дербес шешім қабылдау.

  • Код ON4

    Академиялық жазу және адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік тілде, орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON3

    Салауатты өмір салтын насихаттау және бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON12

    Мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастыру мен өткізудегі негізгі әлеуметтік-мәдени проблемаларды анықтау дағдыларына ие болу.

  • Код ON1

    Мәдени мұраны сақтау, қалпына келтіру және пайдалану және рухани жаңғыру туралы ұлттық сананы қалыптастырудың коммуникативті қабілеттеріне ие болу.

Top