Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01121 Травматология-ортопедия ересектердің, балалардың в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық травматология және ортопедия ересектер

    Пәнді аяқтағаннан кейін білім алушы амбулаториялық емхана жағдайында травматологиялық және ортопедиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелерін, негізгі травматологиялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникалық симптоматикасын, олардың профилактикасын, диагностикасын және емдеу принциптерін, шұғыл жағдайларда, травматологиялық және ортопедиялық аурулар кезінде диагностиканың және шұғыл көмектің негізін білетін болады. Алынған базалық білімдерге сүйене отырып, анықтауды, этиологияны, патогенезді, клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностиканы, дифференциалды диагностика, диагноз қою, консервативті немесе хирургиялық емдеуді тағайындау дағдыларын көрсетуге қабілетті болады. Емхана жағдайында жарақат салдарымен ауыратын науқастарды диспансерлеу. Командада жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Амбулаториялық-емханалық травматология және ортопедия балалар

    Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулерді, дифференциалды диагностиканы, амбулаториялық жағдайда балаларды қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Пән аяқталғаннан кейін стационарды алмастыратын және амбулаториялық травматологияда диагностикалық, емдік және профилактикалық іс-шараларды өз бетінше жүргізу үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 26
  • Стационарындағы травматология және ортопедия балалар

    Пәнді аяқтағаннан кейін білім алушы өзінің кәсіби міндеттерін табысты шешуге және клиникалық ойлауы бар, күрделі патологияға жақсы бағдарланған, аралас пәндерді терең білетін кәсіби қызметін жетілдіруге қабілетті, балалар травматологиясы бойынша дәрігердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыратын базалық, іргелі медициналық білімнің кең және терең көлемін қалыптастыратын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 30
  • Стационардағы травматология және ортопедия ересектер-3

    Сколиоз, кифосколиоз. Аяқ-қол сүйектерінің деформациясы және қысқаруы. Жалған буындар және аяқ-қол сүйектеріндегі ақаулар. Аяқ-қол буындарының контрактуралары мен анкилоздары. Сүйектің қатерсіз ісіктері және ісікке ұқсас сүйек аурулары. Остеохондропатиялар. Легг-Кальве-Пертес ауруы. Эпифиздік, метафиздік, спондилоэпифиздік хондродисплазиялар. Жіктелуі клиника, диагностика, емдеу, операциялық араласулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Емдік блокадалар

    Блокаданың дамуы. Блокаданың ерекшеліктері мен түрлері: диагностикалық, емдік, дәрілік. Блокаданың көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері. Асқынулар және алдын-алу жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Стационардағы травматология және ортопедия ересектер-1

    Тірек-қимыл жүйесінің негізгі патологиялары мен қаңқа жарақаттарын диагностикалау мен емдеудің жоғары технологиялық интервенциялық әдістері: сынықтардың жабық репозициясы, сынықтардың ашық репозициясы, аяқ - қолдардың орналасуын түзету, әртүрлі локализациядағы сүйектер сынықтарының остеосинтезі, гипс, ірі буындардың артроскопиясы, ірі буындарды эндопротездеу сияқты бекіткіш таңғыштарды салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 48
  • Стационардағы травматология және ортопедия ересектер-2

    Аяқ-қол сүйектерінің сынуы. Колес, Смит, Монтедж, Галлиани, Бенетт сынықтары. Қабырға, төс сүйектері сынықтары. Гемоторакс, пневмоторакс. Омыртқаның сынуы күрделі және асқынбаған. Жамбас сақинасы бұзылған және жамбас сақинасы бұзылмаған жамбастың сынуы. Оқ тиген сынықтары. Политравма, біріккен жарақат, аралас жарақат. Травматикалық шок. Бұлшықеттер мен сіңірлердің зақымдануы. Буындардағы сүйектердің шығуы. Жіктелуі, клиникасы, диагностикасы, емі, операциялық араласулар. Травматологиялық және ортопедиялық операцияларды жүргізу үшін науқастарды іріктеу. Операцияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамалары, ҚР және ЖММК саласындағы халықаралық қоғамдастықтардың ұсынымдары. Тромбоэмболиялық асқынулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 68
  • Тізе және иық буынының артроскопиясы

    Тізе мен иық буынының анатомиялық-физиологиялық және функционалдық ерекшеліктері. Тізе және иық буынының биомеханикасы. ҚР артроскопиялық қызметін дамыту. Тізе мен иық буынының артроскопиясына көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Диагностикалық артроскопия және операциялық. Менискус тігісі, вапоризация, туннелизация, мозаикалық хондропластика, алдыңғы КБ, артқы КБ және басқа да байлам элементтерін қалпына келтіру. Импиджмент синдромының декомпрессиясы, ротаторлық манжеттің зәкірлі бекіткіштері, еріндер, вапоризация, туннелизация, мозаикалық хондропластика, транспозиция. Операциядан кейінгі жүргізу және асқынулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерді клиникалық тәжірибеде қолдану
  • Республиканың Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аясы шеңберінде іс-әрекет жасау, халық арасында алдын алу жұмыстарын жүргізу, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін денсаулық сақтау жүйесіндегі жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру
  • травматологиялық және ортопедиялық аурулары және қауіп факторлары бар науқастарды клиникалық, аспаптық-аппараттық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану
  • науқастың коморбидтілігін және әлеуетті қатерлерді ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау
  • жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін науқаспен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен пәнаралық команда құрамында өзара әрекеттесу
  • күнделікті қызметте халықаралық деректер базасын тиімді пайдалану, ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін презентация дайындау және негіздеу, конференцияларға және басқа да үздіксіз кәсіби даму нысандарына қатысу
  • заманауи жіктеулерге сәйкес дифференциалды диагностика жүргізу және диагнозды тұжырымдау
  • кәсіби топтар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылау және келісу, нәтижелерді одан әрі жақсартуға өз нұсқаларын білдіру және қорғау
  • нақты клиникалық жағдайға қатысты клиникалық, аппараттық-аспаптық зерттеулердің деректерін түсіндіру
  • медициналық-әлеуметтік сараптама үшін медициналық есепке алу-есеп беру құжаттамасын, тіркелімдерді, құжаттаманы ресімдеу және жүргізу, медициналық көмектің сапасына сараптама жүргізу
  • хирургиялық, лазерлік және дәрі-дәрмекпен емдеудің тиімділігін бағалау, аурудың нәтижесін және оның асқынуларын болжау, алдын алу іс-шараларын жүргізу
Top