Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02161 Сәндік-қолданбалы өнер в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сәндік-қолданбалы өнердің теориялық және практикалық негіздері, оны кәсіби қызметте игерудің әдістері мен құралдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: таңдалған БББ бойынша оқыту жүйесі туралы тұтас түсінік, сәндік өнермен байланысты мамандықты одан әрі игеруге арналған әдістемелік қондырғылар, оқытудың жалпы және жеке міндеттерін және болашақ мамандықтың барлық мүмкіндіктерін бөліп көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби сурет
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әр түрлі графикалық материалдармен кәсіби суретті бейнелеудің графикалық әдістері мен әдістерін жетілдіру Мазмұны: сурет түрлері. Әр түрлі графикалық материалдармен (қарындаш, көмір, сангина) жұмыс істеу ерекшеліктері. Композиция заңдары және перспективалар. Фигураның негізгі екі өлшемді композициялары және олардың бейнесі. Перспективалық заңдылықтар объектіні дұрыс құру құралы ретінде. Эскиз техникасы. Сурет салу курстарында күрделі пішінді көлемді заттарды салу. Текстураны беру (ағаш, тас, мата, металл және т.б.). Әуе перспективасы және оның заңдары. Пейзажды әртүрлі техникалармен және графикалық материалдармен бейнелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің ғылыми стильдің әртүрлі жанрларымен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сыни ойлау технологиясы аспектісінде ғылыми зерттеудің әдіснамалық мәселелерін жүйелі түрде зерттеу. Мазмұны: жазу теориясы саласындағы білімді өзектендіру және дамыту; - жазбаша ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру; - жақсы құрылымдалған, негізделген және нақты дәлелдерді дамыту, қолайлы жазу көздері мен механикасын пайдалануды көрсету; - тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда академиялық тілді қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Мақсаты: түс және түс мәселелерін шешу кезінде түспен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: түс ғылымына кіріспе. Түстерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, заңдары мен ережелерін білу. Түстің табиғатын, негізгі, құрама және қосымша түстерді, түстің негізгі сипаттамаларын түсіну, өнім мен материалдардың ерекшеліктерін, түс контрасттарын, түстердің араласуын, түсін, түс үйлесімін, түс тілін, түс спектрін және түс мәдениетін түсіну, оларды іс жүзінде көркем қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 6

    Мақсаты: арнайы сурет салудың графикалық дағдыларын, декор формалары мен сәндік композицияларды түрлендірудегі стильдеу принциптерін қолдану Мазмұны: арнайы суреттің негізгі айырмашылықтары. Табиғи және тақырыптық формаларды сәндеу және сәндік бейнелерге айналдыру. Ұлттық сәндік шешімде өсімдіктердің әртүрлі түрлерімен күрделі натюрморт. Адамның портреті. Ұлттық киімдегі және сәндік сәндік перделердің фонындағы ерлер мен әйелдер фигуралары. Ерекшеліктерді ескере отырып, әртүрлі бейнелеу әдістерімен графикалық клаузураларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Миниатюра
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мүсіндік және графикалық шағын формаларды, сондай-ақ оларды жасау өнерін игеру. Мазмұны: бейнелеу өнеріндегі шағын формалар туралы түсініктер. Бейнелеу өнері жанрын, шағын формадағы мүсіндік және графикалық туындыларды, сондай-ақ оларды жасау және модельдеу өнерін зерттеу. Өнер туындыларын - картиналар, портреттер мен мүсіндерді - шағын көлемде орындау, суреттің әсемдігі мен әрлеудің ұқыптылығын көрсету қабілеті шығармашылық ойлау дағдыларын, эстетика сезімін және масштабтау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зергерлік әшекейлердің композициясының негіздері-I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: композицияның мәнерлі құралдарымен танысу, зергерлік композицияны құрудың графикалық дағдыларын композицияның әдістері мен қасиеттерін меңгеру Мазмұны: композицияның әдістері мен қасиеттері. Композициялық және геометриялық орталық. Динамика және статика. Симметрия-композициядағы асимметрия және тепе-теңдік. Форматта сауатты құрастыру, хиароскуро талдауын орындау, бейнелеу тілінің әдістері мен ережелерін қолдану, нысандардың пішінін құру, көлемді штрихпен тональды модельдеуді беру, объектінің көлемі мен сипатын беру дағдыларына ие болу. Композиция заңдарын білу және зергерлік бұйымдарды жасай білу зергерлік бұйымдардың эскизін жасау. Сурет негіздері, эскиздегі проекция түрлері. Дизайн негіздері, көлемі және перспективасы. Масштаб, тепе-теңдік, пропорционалдылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолөнер бұйымдардың дизайны мен композициясы-I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: дизайн мен композицияның жалпы заңдылықтарымен, өнімді жобалау негіздерінің принциптері мен әдістерімен таныстыру Мазмұны: заманауи дизайнның әр түрлі экспрессивті құралдары. Дизайнның жалпы заңдылықтарын сипаттайды, практикалық қызметте дизайн принциптері мен әдістерін қолданады, заманауи дизайнның экспрессивті құралдарының алуан түрлілігі туралы, тарихи қалыптасқан стиль бағыттары туралы, заманауи дизайн мен композиция шығармаларында әртүрлі техниканы практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы егжей-тегжейлі идеяны көрсетеді. Композицияның негіздерін білу және оларды эскиздер мен қолөнер бұйымдарын жасауда қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қоғамдық сананы жаңғыртудың жалпы ұғымын, ұлттық сананың белгілерін, рөлі мен маңызын ашады. Мазмұны: экологияның өзекті мәселелері, білім беру сапасы, дін, жер қазу, мемлекеттік тілдің рөлін нығайту, ұлттық мәдениетті, жеке ұлттық кодты сақтау. Қазіргі қазақстандық қоғамның құндылықтық ұстанымдарын талдау жүргізіледі, қоғамдық сананы жаңғырту бағыттары анықталады: қазақстандықтардың ұлттық бірегейлігінің негіздерін, барабар ғылыми және білім беру базасын құру, реализм мен прагматизм негізінде қоғамдық сананы қайта құруға қатысу. Қазіргі Қазақстанның күрделі тарихи процестерін, құбылыстарын және тарихи тұлғаларын зерттеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: туған өлкенің қалыптасуы мен дамуын сипаттайтын географиялық, тарихи, мәдени, табиғи және басқа факторлар туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: М. Әуезовтың өмірбаяндық, ғылыми, публицистикалық және әдеби мұрасын, өз халқының даналығын сіңіріп, қайта ойлаған жаңа уақыттың ойшылы ретінде қалыптастыру. М. Әуезов шығармаларының тарихи-мәдени және әлеуметтік-мәдени контекстін, олардың тәрбиелік аспектісін түсіне білу және әлеуметтік-тарихи тәжірибе контекстінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдай білу, ұлттық әдебиетте әр түрлі жанрлықты: проза, драматургия, сын тұрғысынан қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оюлы кескіндеме
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сәндік кескіндеменің көркемдік экспрессивтілігі арқылы сәндік композицияларды стильдеудің әртүрлі түрлерін құру дағдыларын жетілдіру Мазмұны: этюдті дәйекті жүргізу, жарық-ауа ортасын беру дағдыларын қалыптастыру; заттардың көлемі мен формасын, нақты құрылымын, олардың материалдылығын, құрылымын олар орналасқан жоспарларды анықтай отырып беру дағдыларын игеру; шығармашылық міндеттерді қою және орындау. Сәндік кескіндеменің керек-жарақтары мен материалдары. Сәндік кескіндеменің экспрессивті құралдары мен колористикалық міндеттері. Сәндік ритақ. Ою-өрнекті қолдана отырып, сурет салу. Өсімдік формаларын сәндеу және түрлендіру. Табиғи форманың сәндік экспрессивтілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кескіндеменің әртүрлі кескіндеме әдістерін, түстерді қолдану ерекшеліктерін терең зерттеу және игеру Мазмұны: арнайы кескіндеменің заңдары мен заңдылықтары. Кескіндеменің көрнекі және экспрессивті мүмкіндіктері, жазу техникасының ерекшеліктері. Кескіндемедегі сәндік мүмкіндіктер. Көркемдік өрнектің әдістері мен құралдарын қолдану, жұмыс нәтижелерін ынталандыру, түстерді қолдану ерекшеліктерін игерудің әртүрлі кескіндеме әдістерін зерттеу, әртүрлі қажетті терминдерді меңгеру, композициядағы бейнелерді практикада қолдану, берілген тақырыппен жұмыс істей білу, әртүрлі материалдарды қолдана отырып, шығармашылықпен айналысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: абайтанудың қалыптасу тарихы мен даму бағыты, А. Құнанбаевтың шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік әдебиет тарихымен контексте қарастырылады. Мазмұны: студент А. Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын сипаттайды. Ұлттық жазбаша әдебиеттің негізін қалаушы А. Құнанбаевтың еңбектерін талдай алады. Ә. Құнанбаевтың өмір тарихын және оның ұлттық әдебиетті дамытудағы рөлін білу. Ағартушының шығармашылығы мен мәдени үлесін түсіну. Отанға, оқу орнына, поэзияға деген патриотизм мен сүйіспеншілік сезімдерін оятады және рухани дамуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи қолданбалы өнер І
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді заманауи қолданбалы өнер саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Мазмұны: дәстүрлер мен инновациялардың өзара әрекеттесуін зерттейді қазіргі заманғы көркемдік процестің жалпы даму негіздерін және берілу механизмдерін, тарихи тәжірибені, мәдени жадыны, ұлттық көркемдік логиканы және мифопоэтикалық багажды шығармашылық тұрғыдан қайта қарауды түсінуге ықпал етеді. Қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің эстетикалық-көркемдік ерекшеліктері ұлттық мәдениеттің бірегейлігін айқындай отырып, нысандармен, материалдармен, белгілермен және рәміздермен эксперименттермен байланысты заманауи процестерді айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кестенің дизайны мен композициясы -I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кесте тігудің практикалық әдістері мен әдістерімен танысу және зерттеу. Кесте композицияларының түрлерін игеру. Мазмұны: білім алушы кестенің пайда болу және даму тарихын, оның өнер түрі ретінде қалыптасуын зерттейді. Жабдықтар мен материалдар, қауіпсіздік шаралары, жұмыс кеңістігін ұйымдастыру, жарықтандыру, кесте мен негізгі тігістердің эскиздерін жасау. Графикалық бағдарламаларда дизайнерлік ойлау, өнімді жобалау және модельдеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: шет тілін, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру үшін сөйлеу мінез-құлқының практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін күнделікті сөйлеу және мамандық тілін практикалық меңгеруді қарастырады. Сондай-ақ, шет тілінің негізгі мақсаты коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру, яғни ана тілінде сөйлейтіндермен шет тіліндегі тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен дайындығы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолөнер бұйымдардың дизайны мен композициясы-II
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қолданбалы бұйымдарды жасауда заманауи дизайн мен композицияның әртүрлі әдістері мен экспрессивті құралдарын игеру Мазмұны: көркемдік форманы құру заңдылықтары және оны қабылдау ерекшеліктері. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының дизайн жобасымен жұмыс істеудің негізгі принциптері, әдістері мен әдістері. Жобалық графика құралдары. Қолданбалы өнімдерді өндіруде дизайнның жалпы принциптері мен заңдылықтарын практикалық қолдану, заманауи дизайнның экспрессивті құралдарын игеру, тарихи қалыптасқан стиль бағыттарына негізделген заманауи дизайн мен композиция шығармаларында әртүрлі әдістерді қолдану. Дизайн шешімін таба білу, өнімдерді жобалау және модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері І
    Несиелер: 4

    Мақсаты: дизайнның жалпы заңдылықтарын зерттеу және игеру Мазмұны: көркемдік өңдеу бойынша сәндік өнер дизайны саласындағы компьютерлік технологиялар мен олардың мүмкіндіктерін игеру, заманауи дизайнның әр түрлі экспрессивті құралдары, тарихи қалыптасқан стиль бағыттары, заманауи дизайн мен композиция өнімдерінде әртүрлі техниканы практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы толық түсінік беріледі. Дизайнерлік ойлау және графикалық пакеттерді қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зергерлік әшекейлердің композициясының негіздері-II
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шығармашылық ойлауды қалыптастыру және композицияның негізгі заңдарының ерекшеліктерін, зергерлік композицияларды құрастыру құралдары мен ережелерін, сәндік өнер туындыларындағы композициялық, колористикалық және графикалық бірлікті зерттеу. Мазмұны: зергерлік дизайндағы стильдер мен бағыттардың, технологиялардың әртүрлілігі. Жаппай өндіріс, әлемдік нарықтағы бренд. Халықтық-этнографиялық және ұлттық шығу тегі. Этнодизайн. Дизайн фирмалары. Зергерлік дизайндағы сән тренді: асыл тастарды, сирек материалдарды қолданатын мүсіндік миниатюралардың композициялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кісәпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тілді қолданудың барлық деңгейлерінің коммуникативтік құзыреттерін қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Мазмұны: жүйе тілдер және тілдің негізгі функциялары; сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвопсихологиялық сипаттамалары; мәтін ауызша қарым-қатынастың жетекші бірлігі ретінде; мәтіннің негізгі белгілері; сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлерінің сипаттамасы; сөйлеудің функционалды стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; сөйлеудің ғылыми стилі және оның жұмыс істеу шарттары; мәтін және дискурс; мәтіннің коммуникативті міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем кестені жасау технологиясы-I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кесте түрлерін зерттеу, сонымен қатар кесте жасау процесі мен олардың жіктелуі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: студент кестенің жіктелуін, оның тарихы мен әртүрлілігін; дәстүрлі қолөнер түрлерін; заманауи кесте суретшілерінің шығармашылығын; кесте тігуге арналған құралдар, Құрылғылар мен материалдардың эволюциясын; кесте тігу, дизайн саласындағы білім жүйесін қалыптастыру және олардың практикалық қызметпен байланысы; әдістерді зерттеу және әртүрлі әдістерде арнайы дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІ
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қолданбалы өнердегі заманауи технологиялардың дамуы туралы білімді жетілдіру мазмұны: киіз басу негіздерін оқыту-бұл қолөнердің ерекше техникасы, оның барысында киізге немесе киізге жүннен көлемді сурет жасалады, матаға көркем сурет салу, линогравюра - гравюра дағдыларын меңгеру, яғни линолеумға немесе оған ұқсас суреттен басып шығару пластикалық материал, блестки тоқу, ганутель — бөлшектерді орау үшін жұқа сым мен жібек жіптерді, сондай-ақ моншақтарды, інжу-маржандарды немесе моншақтарды, көлемді кестелерді қолданатын эксклюзивті Мальта қолөнері. Заманауи машиналарда жұмыс істеу дағдыларын дизайн эскиздері қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кестенің дизайны мен композициясы -II
    Несиелер: 8

    Мақсаты: дизайндағы және сәндік-қолданбалы өнердегі композиция заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, дизайн өнеріндегі композицияның рөлі мен маңыздылығын түсіну. Мазмұны: өрнек пен кескін қолмен (инемен, кейде ілмекпен) немесе әртүрлі маталарға, былғарыға, киізге және басқа материалдарға зығыр, мақта, жүн, жібек (көбінесе түрлі-түсті) жіптермен кесте тігу машинасының көмегімен орындалатын сәндік-қолданбалы өнер түрлерін зерттеу, сондай-ақ шаш, моншақ, інжу, асыл тастар, жылтыр, шыны моншақтар, монеталар және т.б., кесте тігу және әр түрлі материалдармен безендіре білу, сонымен қатар кесте, киім, тұрмыстық заттар, аксессуарлар көмегімен дизайнды ойластыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем кестені жасау технологиясы-II
    Несиелер: 8

    Мақсаты: көркем кесте жасау технологиясын зерттеу. Мазмұны: студент шығармашылық белсенділікті дамытады, қолмен кесте тігу техникасында интерьер үшін ойластырылған DPI объектісінің идеялық тұжырымдамасын жасайды; өнімді әзірлеу кезінде қажетті ақпаратты саналы түрде аналитикалық жинау және қолдану дағдысын қалыптастырады; станок пен компьютерлік графиканың көмегімен өнімнің эскизін жасау кезінде іздеу және көрсету материалы; сәндік композицияны жасау кезінде сәндеу әдістерін қолдана отырып, сәндік композиция жасайды; көркем кесте бұйымдарының эскиздерін жасау; қолмен кесте тігу техникасын техникалық тұрғыдан дұрыс орындау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері ІІ
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерде дизайн нысандарын жобалаудың мақсаттары, міндеттері мен маңызы туралы іргелі идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: заманауи дизайн стильдерін қолдана отырып, объектілерді көркемдік жобалау мен құрастыруды, визуалды коммуникация мен ақпарат жүйесін меңгеруді қарастырады. Қолданбалы өнердің айрықша ерекшеліктері, дизайн тарихы мен теориясының негіздері және сәндік-қолданбалы өнер түрлері ашылады. Әр түрлі материалдардан және әртүрлі технологиялардың көмегімен орындалатын дизайнның жаңа формалары бар заттарды жасау дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәндік мүсін
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сәндік мүсін, қалыптау әдістері, материалдарды сәндік өңдеу түрлері мен технологиясы туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: көлемдік-кеңістіктік формаларды шеше білу, шығармашылық қабілеттердің ойлауын дамыту. Материалда әртүрлі орындау әдістерін, күрделі көлемді формалардың сызықтық-конструктивті құрылысын меңгеру. Сәндік мүсіннің түрлері мен ерекшеліктері. Сәндік мүсіннің монументалды мүсінмен байланысы. Мүсін модельдерін жасауға арналған материалдар. Материалдың мазмұны мен формасымен байланысы. Мүсіндердің түс схемасы. Мүсіндік туындыны жасау процесі. Бақша-саябақ мүсіні: мүсіндер, бюсттер, субұрқақтар, сәндік вазалар және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІІ
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қолданбалы өнердің заманауи инновациялық әдістері туралы теориялық білімді практикалық қолдану. Мазмұны: сәндік-қолданбалы өнер түрлерінің әртүрлі технологияларының әдістері мен әдістері жетілдірілуде, қазіргі заманғы қолданбалы өнер туындыларындағы ұлттық ерекшеліктер қарастырылуда. Заманауи өндіріс технологияларын, заманауи қолданбалы суретшілердің туындыларын талдау дағдыларын қолдана отырып, қолданбалы өнер туындыларын жасаудың практикалық дағдыларын бекітуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кестенің дизайны мен композициясы -III
    Несиелер: 8

    Мақсаты: өнімді әзірлеуде кәсіби дизайнерлік ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: дизайндағы копозицияның түс үйлесімділігін зерттеу, түстерді араластыру, түстерді қабылдау физиологиясы және оның психологиялық әсері, түстерді шешу әдістері, олардың қасиеттері мен қолдану салаларында табиғи және химиялық талшықтарды алу туралы білімді зерттеу. Студенттерді табиғи талшықтарды өңдеу процестерімен және тоқыма материалдарының сапасын бағалаудың негізгі көрсеткіштерімен, маталардың құрылымымен, тоқымалардың жіктелуімен, станокты толтырумен және базалық негізінде тоқудың жаңа түрлерін жасау әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және заманауи қолөнер үлгілері ІІI
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазіргі заманғы өнерді қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу арқылы бейнелеу өнері мен дизайн объектілерін құруда дағдыларды дамыту. Мазмұны: көркемдік экспрессивтіліктің әдістері мен құралдарын талдау, жұмыс нәтижелерін ынталандыру, түстерді қолдану ерекшеліктерін игерудің әртүрлі заманауи әдістерін зерттеу, осы өнімде түс бояуын сауатты шеше білу, композицияны дұрыс құру, әртүрлі қажетті терминдерді меңгеру, композициядағы бейнелерді практикада қолдану, берілген тақырыпта жұмыс істей білу, Жұмысқа шығармашылық көзқарас таныту. Заманауи станоктар мен құрылғыларда жұмыс істеу дағдыларын графикалық бағдарламаларды қолданамын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениетінің өнері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сөйлеу мәдениетінің нормаларын меңгеру дағдыларын бекіту және жетілдіру. Мазмұны: сөйлеу мәдениетінің лингвистикалық пән ретіндегі негізгі теориялық түсініктері; - Қазіргі тіл нормасының өзекті мәселелері; - қазіргі сөйлеу мәдениетінің мәселелері – - тиімді сөйлеу өзара әрекеттесу тәсілдері, сөйлеу мәдениеті туралы ілімнің қалыптасу және даму кезеңдері, оның қоғамның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін құрылған ұлттық әдеби тілдің қалыптасуы мен дамуымен байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем кестені жасау технологиясы-III
    Несиелер: 8

    Мақсаты: өз бетінше әзірленген сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының жобаларын материалдық іске асыру. Мазмұны: сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын дайындауда қолданылатын материалдардың физикалық және химиялық қасиеттерін, сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын орындаудың технологиялық процесін, сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын дайындаудың көркемдік-техникалық әдістерін, бұйымдардың авторлық жобаларын кәсіби материалдық бейнелеудің ерекшеліктерін зерттеу. Графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, арнайы кесте тігу машиналарының технологиясын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қағаз пластикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қағазбен жұмыс істеу техникасында дағдылар мен дағдыларды игеру Мазмұны: квадрат, гауһар және түзу элементтерден геометриялық композициялар жасау. Оригами өнері. Материалтану және түстану негіздері. Қағаз пластиктен қалыптау. Киригами. Квиллинг. Қолдану. Ирис бүктеу. Қағаз бен картоннан көлемді бұйымдар жасау әдістері. Композиция, түстану, пішіндеу саласындағы білімдерін кеңейту; макеттеудің негізгі техникалық әдістерін; объектінің композициялық құрылысының негізгі ұғымдарын-композициялық модельдеуді меңгеру; әртүрлі геометриялық денелерді модельдеу; әр түрлі элементтерді қолдана отырып макеттер жасаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түсті графика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: түстерді зерттеудің негізгі принциптері мен негізгі ұғымдарын игеру. Мазмұны: графикалық техниканың эволюциясы, түрлі-түсті графиканың тарихи қалыптасқан стильдері туралы идеяларды қалыптастыру; көркем мәдениет пен дизайндағы негізгі экспрессивті құралдардың бірі ретінде түстің маңыздылығын анықтау; көркем мәдениет пен дизайн тарихындағы колористикалық идеалдың қозғалысы мен дамуын қадағалау; адамның түсіне деген көзқарасты қалыптастыратын факторлардың әртүрлілігін анықтау; экспрессивті қасиеттерді талдау дағдыларын дамыту түспен орындалған графикалық жұмыстар; студенттерге түсті графиканың негізгі материалдары туралы негізгі білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шындықты рухани игерудің бір түрі ретінде әлемдік мәдениет пен өнердің іргелі білімін өнерге баулу және қалау. Мазмұны: өнер тарихы мәдени мұра, ізденістер мен жаңалықтар, көркем мәдениеттің ескерткіштері, өмірдің құндылықтары мен нормалары, әртүрлі халықтардың мұраттары мен рәміздері туралы білімді қалыптастырады; мәдени құбылыстардың пайда болуын, шығу тегін, олардың таралу процесін, Шығыс пен батыс өнерінің стильдік ерекшеліктерін, ең танымал шеберлердің шығармашылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жарнама және маркетинг
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде зерттеу негізінде және визуалды қабылдауды ескере отырып құрылған маркетингтік коммуникация мен жарнаманың теориялық және қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Мазмұны: - маркетингтік стратегияларды ұйымдастыру принциптері; - коммуникациялық процестің негізгі элементтері; -жарнамалық коммуникацияның жұмыс істеу ерекшелігі; - жарнамаға қойылатын міндеттер, мақсаттар және жалпы талаптар, жарнамалық қызметтің негізгі бағыттары, жарнамалық қызмет түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Графикалық редакторларды қолдана отырып, жарнамалық өнімдерді жобалау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зергерлік бұйымдарды жасау техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: зергерлік бұйымдарды көркемдік өңдеу технологияларының әдістері мен әдістерін зерттеу Мазмұны: асыл тастар, зергерлік, жасанды, сәндік тастар, асыл тастардың негізгі физика-механикалық, технологиялық және сәндік қасиеттері, қолөнер, асыл және жартылай асыл тастарды өңдеуге арналған жабдықтар, жабдықтар мен құралдар, тастарды өңдеу әдістері, асыл тастарды кесудің заманауи формалары, зергерлік және тас кесу өнеркәсібі бұйымдарының көркем-графикалық жобаларын жасай білу асыл тастардың физика-механикалық, технологиялық және сәндік қасиеттерін ұтымды ескере отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері-I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің қолмен тоқу мен кілем тоқудың негізгі әдістері туралы білімдерін игеру және оларды шығармашылық және педагогикалық қызметінде одан әрі қолдану. Мазмұны: бейнелеу өнеріндегі қолөнер тарихы, композиция және Гүлтану заңдылықтарының негіздері, кілем тоқу техникасында бұйымдар жасау үшін қажетті технологиялық және техникалық әдістер мен ережелер, қауіпсіздік техникасы қағидаларын зерделеу, қазақ халқының көп ғасырлық мәдени мұрасын ескере отырып, дербес эскиздік жұмыстар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Мақсаты: студенттерде ұсынылатын білім беру бағдарламаларын зерделеуге байланысты білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: қосымша білім беру бағдарламасы (Кіші) (Кіші) қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар зерделеу үшін айқындаған пәндер (немесе) модульдер және оқу жұмысының басқа түрлері жиынтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік пластикa-I
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәндік пластиктің әдістері мен әдістерін игеру. Мазмұны: шығармашылық тұрғыдан түсіну, формаларды түсіндіру, сәндеу, практикалық форманы қалыптастыру, қалыптау әдістері, материалдарды сәндік өңдеудің түрлері мен технологиялары. Көлемдік-кеңістіктік формаларды шеше білу, шығармашылық қабілеттердің ойлауын дамыту. Материалда әртүрлі орындау әдістерін, күрделі көлемді формалардың сызықтық-конструктивті құрылысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материалдармен жұмыс жасау-I
    Несиелер: 5

    Мақсаты: композициялық сызбалар мен әр түрлі материалдардан жасалған қолөнер бұйымдарының түрлерін құру ережелерін зерттеу, Материалдарды өңдеу арқылы қолөнер жасаудың технологиялық дәстүрлі және жаңа әдістері мен әдістерімен танысу және меңгеру. Мазмұны: былғарыдан, ағаштан, металдан, жезден, саздан, пластилиннен, матадан, жіптерден және т.б. көркем бұйымдар жасау үшін материалдарды пайдалануда дәстүрлі және заманауи технологияларды меңгеру және материалда көркем бұйымдар жобаларын жаңғырту кезінде компазиондық сызбаларды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік бұйымдарды жасау технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ мамандарды түрлі технологияларды меңгерумен қамтамасыз ету. Мазмұны: материалдарды, бұйымдарға арналған дайындамаларды өңдеудің технологиялық операцияларын, оларды орындау тәсілдерін, металдан және басқа материалдардан жасалған көркем бұйымдардың түрлерін, әшекейлеуге арналған ою-өрнектер мен суреттерді, оларды салу қағидаларын; көркем өңдеу тәсілдерін, көркем бұйымдарды безендіру тәсілдерін, әрлеу және сәндік жұмыстарды орындау қағидаларын, көркем бұйымдарда ою-өрнектерді салу түрлері мен қағидаларын зерделеу, қалпына келтіру жұмыстарының түрлері мен ережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гобелен дизайны мен техникасы-I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: практикалық дағдыларды қалыптастыру, гобелен дизайны мен техникасын меңгеру. Мазмұны: білім алушыларда бейнелеу өнерінде тоқудың құрылу және даму тарихы, қолмен көркем тоқу техникасында, машинада, тоқу техникасында және гобелен түрлерінде, гобелен кестесінде, түрлі материалдар мен жабдықтарда орындалған гобелен жасау өнері туралы білім қалыптасады. Гобелен матасына арналған дизайнерлік шығармашылық эскиздерді жасау дағдыларына ие болыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік пластикa-II
    Несиелер: 7

    Мақсаты: сәндік пластика саласында кәсіби дағдыларды дамыту Мазмұны: олар сәндік-қолданбалы жұмыстардың көптеген түрлерін орындау әдістерімен танысады, жұмыс кеңістігін ұйымдастыруды, материалды таңдауды және есептеуді үйренеді, халықтық қолөнермен, оның пайда болу және балық шаруашылығының даму тарихымен, олардың айрықша ерекшеліктерімен танысады. Сәндік және заманауи өнер арасындағы мағыналы байланыс, сәндік пластиканың даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері-II
    Несиелер: 8

    Мақсаты: дизайндағы күрделі композиция жұмысының ерекшеліктерін зерттеу гобелен техникасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: кілем және гобелен жұмыстарының ерекшеліктерін зерттеу және ғасырлар бойғы мәдени мұраны ескере отырып, өзіндік шығармашылық жұмыстарды құру, сәндік-қолданбалы өнердің бір түрі ретінде қолмен кілем тоқу техникасын, станоктың құрылысы мен жіптердің сапасын, жұмыс орнында ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеу. Түсте толыққанды тәуелсіз гобелен жасаңыз және композицияны құру кезеңдерін біліңіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қарабайыр мәдениеттен бүгінгі күнге дейін көркем мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу өнерінің даму ерекшеліктерін зерттеу, бейнелеу өнерінің стильдері мен бағыттарының өзгеру логикасын түсіну, өнерді түсінуге қажетті негізгі теориялық ұғымдар мен терминдер, негізгі шығармашылық әдістер мен көркемдік бағыттар, әлемдік көркем мәдениет контекстіндегі әр түрлі елдердің көркем мәдениеттерінің даму ерекшеліктерін, әлем елдерінің мәдени дәстүрлерін, эстетикалық нормалардың ұлттық ерекшеліктерін, әртүрлі елдердің ерекшеліктерін ажырату өнер түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдармен жұмыс жасау-II
    Несиелер: 7

    Мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау кезінде графикалық, кескіндемелік, пластикалық шешімдерді жасай отырып, сәндік-қолданбалы өнердің дәстүрлері мен заманауи талаптары негізінде композициялық жұмыстарды әзірлеу. Мазмұны: былғары, сүйек, ағаш, мата, жіп, тоқыма жіп, қағаз, картон, металл, жез және т. б. сияқты материалдарды пайдалана отырып, композициялық шешімде жасалған эскиздер бойынша бұйымдар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гобелен дизайны мен техникасы-II
    Несиелер: 8

    Мақсаты: гобеленнің құрамы мен техникасын зерттеу. Сәндік-қолданбалы өнердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жүн, зығыр, жібек сияқты өздігінен гобелен жасау үшін әртүрлі материалдарды зерттеу, сондай-ақ әртүрлі материалдармен (акрил, сисал, джут және т.б.) тәжірибе жасау. Қазіргі әлемде дәстүрлі түрде гобелен деп аталатын көркемдік құбылыс көп қырлы және алуан түрлі және дәстүрлі жазықтықтан текстуралы және көлемді пішіндерге дейін көптеген пішіндерді қамтиды. Графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, шағын гобелендерден тоқыма мүсініне дейін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: отандық және әлемдік сәндік-қолданбалы және бейнелеу өнерінің даму кезеңдерін зерттеу және жүйелеу. Мазмұны: әр түрлі тарихи кезеңдерде жасалған әр түрлі стильдер мен жанрлардың көркем туындыларын, соның ішінде сәндік-қолданбалы өнер мен халық қолөнерінің туындыларын талдау; бейнелеу, сәндік-қолданбалы өнер мен халық көркем шығармашылығының үздік үлгілерін жасау тарихы, стилистикалық ерекшеліктері, интерьер декоры, жиһаз, керамика, шыны, металл және мата. Ою-өрнектің мотиві мен нысаны, орындау техникасы және жаңа материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік үлгілеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: модельдеудің негізгі принциптері мен негізгі ұғымдарын игеру. Мазмұны: негіздері мен кезеңдері модельдеу. Түрлері модельдеу, студент компьютерлік сауаттылық туралы негізгі білімді игереді. Студенттердің композициялық ойлауын дамытады, компьютерлік графиканы орындаудың жаңа әдістерін қолданады. Қолдану: графикалық бағдарламаларды қолдана отырып, болашақ сәндік бұйымдарды жобалай білу, сындарлы ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Материалдармен жұмыс жасау-III
    Несиелер: 6

    Мақсаты: балшықпен \ пластилинмен \ папье машемен жұмыс істеу қабілетін дамыту және нығайту (сәндік әшекейлер жасау, ұсақ мүсіндер, ойыншықтар-кәдесыйлар,ыдыс-аяқтар жасау); Мазмұны: пластилин, саз, гипс, папье маше материалдарымен жұмыс істей білу, көлемді модельдеу сезімін меңгеру, бейнелі-пластикалық ойлауды дамыту. пластикалық материалдардың мүмкіндіктеріне сүйене отырып, нақты суреттерді көлемде, қатаң әдістемелік дәйектілікпен көрнекі түрде ұсынудың практикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері-III
    Несиелер: 8

    Мақсаты: білім алушылардың кілем тоқу мен гобеленді бейнелеуде практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны: гобелен бұйымдарын, жазықтықты декоративті безендірудің негізгі принциптерін, геометриялық, өсімдіктер мен жануарлардың ою-өрнектерінің элементтері мен мотивтерін, қарапайым және типтік композицияларды, материалдарды, құралдарды, бұйымдарды "кілем тоқу" техникасында жасау үшін қолданылатын құрылғыларды, кілем тоқудың негізгі әдістерін дайындау және безендіру. Сәндік-қолданбалы өнер және дәстүрлі кілем тоқу саласындағы жас маманның қызмет аясын кеңейтетін қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік дизайн
    Несиелер: 6

    Мақсаты: компьютерлік дизайн саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: графикалық кескіндерді құру және өңдеу әдістері мен құралдары. Дизайндағы векторлық және растрлық графика. Фракталдық графика. Компьютерлік дизайнның қолданбалы бағдарламалық құралдары. Үш өлшемді модельдеу. Мультимедиялық технологиялар негіздері. Қалыптастырылатын дағдылар: компьютерлік дизайн саласында дизайнерлік жұмыстарды орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сәндік пластикa-III
    Несиелер: 6

    Мақсаты: модельдеу саласындағы кәсіби дағдыларды бекіту Мазмұны: студент мүсіншінің бастапқы кәсіби дағдыларын, макеттеу мен модельдеудегі жұмыс әдістерін меңгеру, практикалық қызметте сәндік пластика тілін сауатты пайдалану, графикалық және түсті шешімді кескіннің негізгі дизайнымен байланыстыру қабілетін дамытады; сәндік пластика негізіндегі көркемдік жүйенің ерекшелігі, бұйымдарды көркемдік өңдеу және безендіру технологиясы және заманауи станоктарда жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гобелен дизайны мен техникасы-III
    Несиелер: 8

    Мақсаты: гобелен техникасында түрлі түсті шешімдер мен композицияларды игеру және оларды гобелен дизайнында қолдану. Мазмұны: гобеленнің әртүрлі композицияларына әртүрлі түсті фрагменттерді шебер қолдану, тік және көлбеу сызықтарды орындау және бірнеше дәстүрлі емес, бірақ өте қызықты әдістер. Әр түрлі қолмен тоқу техникасында материалда кейіннен орындау үшін экспрессивтіліктің барлық көркемдік құралдарын (құрылымдық, текстуралық, колористикалық) қолдана отырып, заманауи тұрғын және қоғамдық интерьерлерге арналған гобелен дизайн жобасын жасаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Материалдардың әртүрлі қасиеттерін, масштабы мен түсін ескере отырып, көркем-композициялық мәнерлілік құралдарын меңгеру

  • Код ON10

    Сәндік бұйымдарды жобалаудың, құрастырудың техникасы мен материалмен жұмыс істеу технологиясын және әдістерін меңгере отырып, бұйымдардың авторлық коллекцияларын жасау.

  • Код ON9

    Әлемдік мәдениеттің даму тарихы контексінде көрнекті шеберлердің сәндік өнер туындыларын орындау техникасын талдау

  • Код ON1

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін ескере отырып, кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасау.

  • Код ON12

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және кәсіби графикалық пакеттерді пайдалана отырып, шығармашылық материалдарды және цифрлық технологияларды меңгеру.

  • Код ON7

    Өз бетінше білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, өмір бойы салауатты өмір салты дағдыларын көрсету және командада жұмыс істей білу.

  • Код ON11

    Заманауи материалдарды қолдана отырып, пішіндеу әдістері мен дизайн әдістерін меңгеру, дизайнерлік өнімді жасау кезінде дизайнерлік ойлауды, шығармашылық көзқарасты көрсету.

  • Код ON6

    Материалдарды көркем өңдеудің әртүрлі түрлерін, бұйымдарды жасаудың әдістері мен заманауи технологияларын меңгеру.

  • Код ON2

    Отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін, кәсіби қызметтегі қазіргі заманның гуманитарлық және әлеуметтік-экологиялық мәселелерін түсіндіруді көрсету.

  • Код ON3

    Жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарланған кәсіби даярлықтың жоғары деңгейін, демократиялық нанымдарды, креативтілікті, коммуникабельділікті, сыни ойлауды және командада өзара іс-қимыл жасау іскерлігін дамытуға бағытталған білімнің жүйелілігін және ойлаудың жүйелілігін көрсету

  • Код ON8

    Дәстүрлі және заманауи пластикалық модельдеу техникасы мен технологиясын меңгеру.

  • Код ON4

    Материалдардың әр түрлі қасиеттерін және олардың түсін ескере отырып, көркемдік және композициялық экспрессивтілік құралдарын меңгеру.

Top