Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7R01124 Оториноларингология ересектердің, балалардың в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты "Оториноларингология ересектердің, балалардың" мамандығы бойынша лор ауруларын дамытудың негізгі этиологиялық, патогенетикалық механизмдері бойынша кәсіби теориялық білімі және заманауи оториноларингологияның жетістіктерін ескере отырып, науқастарды диагностикалау мен емдеудің практикалық дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық оториноларингология ересектер

    Пән резиденттің күнделікті амбулаториялық-емханалық жұмыста оториноларингологқа қажет теориялық және практикалық білім көлемін меңгеруіне бағытталған. Ересектердегі құлақ, тамақ және мұрынның негізгі хирургиялық ауруларын диагностикалаудың, емдеудің және алдын-алудың заманауи әдістері туралы білімді қалыптастырады. Клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулердің деректерін түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Дифференциалды диагноздан кейін қорытынды жасау. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • ЛОР-онкологиясы

    Пән резиденттің Лор органдарының онкологиялық аурулары кезінде теориялық және практикалық білім көлемін игеруге бағытталған. Білім алушы негізгі онкологиялық оториноларингологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық симптоматикасы, олардың профилактикасы, диагностикасы және онкологиялық көмек көрсету принциптері бойынша білімдерін көрсететін болады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Стационарындағы оториноларингология ересектер

    Пән резиденттің стационар жағдайында лор аурулары кезінде теориялық және практикалық білім көлемін меңгеруіне бағытталған. Ересектердегі лор-ағзаларының негізгі хирургиялық ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алудың қазіргі заманғы әдістері туралы білімді, мұрын қуысы мен мұрын маңы қуыстары органдарының хирургиялық патологиясын, құлақ және көмей ауруларын, құлақ, мұрын және жұтқыншақ ауруларын оперативті емдеуде білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ емхана жағдайында одан әрі бақылауды қалыптастырады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 45
  • Шұғыл оториноларингология

    Пән лор органдарының аурулары кезінде шұғыл көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелері бойынша білімін көрсету қабілетін қалыптастырады. Білім алушы негізгі шұғыл оториноларингологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық симптомдары, олардың профилактикасы, диагностикасы және шұғыл көмек көрсету қағидаттары бойынша білімдерін көрсететін болады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Амбулаториялық-емханалық оториноларингология балалар

    Пән амбулаторлық жағдайда балаларға көмек көрсету және диагностиканың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады, балаларға медициналық көмектің сапасын арттыру үшін дағдыларды қалыптастырады. Клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулердің деректерін түсіндіру, балалардағы құлақ, тамақ, мұрын патологиясының ерекшеліктері, сондай-ақ емдік манипуляциялар мен хирургиялық араласулар туралы алған білімдерін көрсету дағдыларын қалыптастырады. Дифференциалды диагноздан кейін қорытынды жасау. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Стационарындағы оториноларингология балалар

    Пән резиденттің стационар жағдайында лор аурулары кезінде теориялық және практикалық білім көлемін меңгеруіне бағытталған. Балалардағы лор-ағзаларының негізгі хирургиялық ауруларын, мұрын қуысы және мұрын маңы қуыстары органдарының хирургиялық патологиясын, құлақ және көмей ауруларын диагностикалаудың, емдеудің және алдын алудың қазіргі заманғы әдістері туралы білімді, құлақ, мұрын және жұтқыншақ ауруларын жедел емдеуде, сондай-ақ емхана жағдайында одан әрі бақылауда білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 45
  • Функционалды эндоскопиялық риносинусохирургиясы

    Пән функционалды эндоскопиялық риносинусохирургия саласындағы білімді, дифференциалды диагностика, диагноз қою, мұрын және параназальды синус ауруларына консервативті немесе хирургиялық емдеуді тағайындау дағдыларын көрсету қабілетін қалыптастырады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Отоневрология

    Пән алынған базалық білімге сүйене отырып құлақ ауруларын анықтау, этиология, патогенез, клиникасы, клиникалық-зертханалық және аспаптық білімді, дифференциалды диагностика, диагноз қою, консервативті немесе хирургиялық емдеуді тағайындау дағдыларын қалыптастырады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Сурдология

    Пән тыңдаушылардың есту функциясының теориялық негіздерін, есту вестибулярлық анализаторын аудиологиялық зерттеу әдістерін игеруіне, ЛОР мүшелерінің клиникалық патологиясына байланысты есту мүшелерінің жағдайын бағалауға бағытталған. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Құлақ микрохирургиясы

    Пән құлақ микрохирургиясы саласындағы білімді, дифференциалды диагностика, диагноз қою, есту органдарының ауруларына хирургиялық ем тағайындау, сурдологиялық науқастарды хирургиялық әдістермен оңалту дағдыларын көрсету қабілетін қалыптастырады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Оториноларингологиядағы микрохирургия

    Пән орта құлақтың микрохирургиясын білуге бағытталған. Есту сүйектерінің протездері ретінде материалдар. Жүрекшенің туа біткен және жүре пайда болған деформациялары мен ақауларын, сыртқы есту жолының атрезиясын хирургиялық жолмен жою. Тимпанопластика және стапедопластика түрлері. Эндоларингеальді микрохирургия. Орындау техникасы, операция кезеңдері, асқынулар. Жұмсақ таңдайдың, таңдай бездерінің хирургиясы. Жұмсақ таңдайдың минималды инвазивті хирургиясындағы Лазер, орындау техникасы. Жақын және алыс нәтижелер. Тонзиллитті криодеструкция арқылы емдеу. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оториноларингологиядағы инновациялық технологиялар

    Оқу аяқталғаннан кейін маман ЛОР ағзаларын зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін жүргізетін, оның ішінде мұрын, тамақ, көмей және құлақ аурулары кезінде эндоскопияны, балаларда кофохирургияны жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштері, операцияға дейінгі дайындықты жүргізетін болады. Естуді жақсартатын операцияларды, кохлеарлық имплантацияны, жаңа препараттарды, тексеру және емдеу әдістерін орындаудың заманауи тәсілдері. Науқастардан аудиограммаларды алу, нәтижелерді интерпретациялау, есту және вестибулярлық анализаторды зерттеу, науқастардан аудиограммаларды, тимпанограммаларды, отоактикалық эмиссияларды, науқастарда ҚПЕҚ түсіру, зерттеу нәтижелерін түсіндіру. есту аппараттарын науқастарға жеке таңдау. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Отогендік бассүйекішілік асқынулар

    Пән емдеу тактикасын анықтау үшін ұзақ диагностикалық әдістерді жүргізу мақсатында алдын-ала диагноз қою үшін науқастардың жағдайының ауырлығын бағалау бойынша отогендік бассүйекішілік асқынулардың этиологиясы мен патогенезі туралы білімді игеруге бағытталған. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Риногендік орбитальды және бассүйекішілік асқынулар

    Оқу аяқталғаннан кейін маман риногенді орбиталық және бассүйекішілік асқынулардың этиологиясы мен патогенезі, клиника, осы патологияны диагностикалау және емдеу тактикасы бойынша білімдерін көрсететін болады. Емхана мен стационар жағдайында емдік манипуляцияларды және хирургиялық араласуларға дайындық мәселелерін саралау және дұрыс сипаттау, шешу, эндоназальды хирургияның заманауи әдістерін білу және т. б. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фониатрия

    "Фониатрия" пәнінің мақсаты оториноларинголог-дәрігерлердің қазіргі заманғы диагностика, клиникасы және дауыс аппаратының патологиясын емдеу, көмейдің әртүрлі патологиялары бар науқастардың оңалту туралы идеяларды дамыту тенденциялары және дауыс аппаратының гигиенасы негіздерімен танысу саласындағы білім негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Анестезиология және реаниматология

    Оқу аяқталғаннан кейін білім алушы анестезиологияда пайдаланылатын препараттарды, анестезия кезінде инфузиялық және трансфузиялық терапияны жүргізу ережелерін білетіндігін көрсетеді. Тыныс алу мен қан айналымын бақылауға, анестезия мен операция кезінде әртүрлі асқынуларды диагностикалауға, қан айналымын тоқтатуға, реанимациялық іс-шаралар (жөр) жүргізуге қабілетті. Пән оториноларингологиядағы нормативтік-құқықтық база туралы білімді қалыптастырады. Ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау қабілетін дамытады. Ғылыми деректер базасын талдайды, нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады. Кәсіби топтар құрамында науқаспен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • құлақ, тамақ, мұрын аурулары және қауіп факторлары бар пациенттерді Клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану
  • науқастармен, оның қоршаған ортасымен, әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады
  • заманауи жіктеулерге сәйкес диагнозды тұжырымдау және дифференциалды диагностика жүргізу
  • Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет ету
  • зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды қорытындылау, қорытынды жасау және нәтижелерді клиникалық тәжірибеде қолдану
  • науқастарда бар фондық ауруларды және әлеуетті қатерлерді ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау
  • медициналық есепке алу-есептік құжаттаманы ресімдеу және жүргізу, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізу
  • өз мамандығы бойынша халықаралық ұсыныстарды және ғылыми зерттеулердің деректерін тиімді пайдалану, халықаралық тәжірибе негізінде өз білімі мен дағдыларын тұрақты жетілдіру
  • кәсіби топтар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылау және келісу, дәлелді және негізделген тәсіл негізінде нәтижелерді жақсарту
  • терапияның тиімділігін бағалау, аурудың нәтижесін және оның асқынуын болжау, алдын-алу шараларын жүргізу
  • нақты клиникалық жағдайға қатысты клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулердің деректерін түсіндіру
Top