Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11124 Мәдени-тынығу қызметі және эстрадалық ән салу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Музыка теориясы және сольфеджио
    Несиелер: 5

    Музыка теориясының негізгі заңдылықтарын түсіну және қолдану: ноталық сауат, музыкалық метр, ырғақ, интервалдар, интервалдар айналымы, халық ладтарының түрлері, кілттердің кварто-Квинт жүйесі, аккордтардың құрылымы; осы дыбыстардан диатоникалық және хроматикалық тондар мен жартылай реңктер құра білуге дағдыландыру, ырғақтық ұзақтықтарды көрсетілген мөлшерде топтастыру, әуенді транспорттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу қызметінің тарихы мен теориясын, өнер және мәдениет мәселелерін білу; эстрадалық қызметті өзектендіру талаптарын және мәдениет теориясы мен мәдени-тырығу қызметінің мәселелерін зерттеу әдістерін білу; мәдени-бос уақыт қызметінің тарихы мен теориясы, Өнер және мәдениет бойынша қорытынды жасай білу. Мәдени-демалыс қызметін тұтынушылар мен БАҚ үшін ақпарат беру, қажетті құжаттарды, материалдарды табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Қазіргі ақпараттық кеңістіктегі мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсаттары мен міндеттерін; мәтіннің жанрлық-стилистикалық сипаттамаларын; аннотация мен рефератты, ғылыми хабарламаны коммуникативтік ұйымдастырудың принциптерін білу. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-көпшілік мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізе білу, мәтін мазмұнын Аннотация, реферат, шолу түрінде бере білу. Мәтінді семантикалық талдау әдістерін; мәтінді коммуникативтік Талдау әдістемесін; аннотация және реферат жанрларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аранжировка негіздері
    Несиелер: 5

    Музыка фактурасын толтырудың әртүрлі тәсілдері туралы көрнекі білімдерді игеру; белгілі тарихи кезеңдердегі музыканттар мен суретшілерді, әдебиетшілерді және т. б. байланыстырған көркем құбылыстар туралы білімде;. Композиция, аспаптар, акустика, дыбыстық синтез принциптері саласындағы білімдер; Компьютерлік музыкалық бағдарламалар саласындағы білімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық сауат және эстрадалық сольфеджио
    Несиелер: 5

    Музыкалық есту, музыкалық жады, музыкалық ритм. Оқушылардың шығармашылық тапсырмаларын анықтау, музыкалық өнердің теориялық негіздерін меңгеру. Эстрадалық ән салу саласында интонациялық және гармоникалық есту қабілетін тәрбиелеу; Музыкалық қызметтің әр түрлерінде есту бақылауын жүзеге асыра білу; сауатты сольфеджиолау, әуендердің метро-ырғақтық ерекшеліктерін анықтай білу; сүйемелдеусіз парақтан ән айту дағдыларын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эстрадалық әуендерді аранжировкалау
    Несиелер: 5

    Шығармаға тән ладтық, фактуралық, метрикалық және гармоникалық ерекшеліктерін қолдана білу. Әуен мен гармонияның әуенді - ырғақты желісінің сипатын есепке ала отырып, жанама дауыстарды қолдана білу, эстрадалық-джаз ансамбліне арналған аспаптар ерекшеліктерін білу; Әуенді өңдеу және оны орындаушының немесе ансамбльдің қажеттілігі үшін дайындау. Джаз әуенінің негіздері, гармониясы, метро-ритмдік көрсеткіштер, эстрадалық ансамбльге лайықталған аспаптандырулар. Музыкалық акустика және қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар негіздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың жалпы ұғымы. Ұлттық сана ұғымы, белгілері, рөлі мен мәні. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, мемлекеттік-құқықтық идеология, ұлттық тепе-теңдік, білім мәні, Қазақстанның эволюциялық дамуы ұғымдары мен олардың мәні. Қазақстанның тарихи жолы мен тәуелсіз қазақстанның даму кезеңіндегі Елбасы рөлін талдау және оның мәнділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезов өмірі мен шығармашылығы қарастырылады. Жазушының шығармашылық зертханасы, оның өмірбаяны шығармашылығымен тығыз байланыста талдастырылады; М. Әуезов Абайтану ғылымының негізін салушы ретінде. М. Әуезов – «Манас» жырын зертеуші. М.Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әлемдік әдебиет пен шығыс әдебиетіндегі М.Әуезовтің әдеби мұраларын талдау дағдысы дамытылады. Отанға деген сүйіспеншілік пен отансүйгіштік сезімдері дарытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эстрадалық ойын-сауық шараларындағы заманауи техникалық құралдар
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу қызметінде инновациялық техникалық құралдарды қолдану қабілеті. Техникалық құралдардың жіктелуі. Мәдени-тынығу мекемелерінде дыбыстық-техникалық қамтамасыз ету. Акустиканың рөлі. Мәдени- тынығу мекемесінің дыбыстық-техникалық кешені. Заманауи фонограммалар және олардың мәдени-бос уақыт қызметіндегі сценарийлік-режиссерлік функциялары. Дыбысты өңдеуге арналған бағдарламалармен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эстрадалық әншінің репертуарын таңдау
    Несиелер: 4

    Кәсіби репертуардың қажетті минимумын білу, микрофонмен және фонограммамен жұмыс істеу ерекшелігі; шығарманы жақсы вокалдық-техникалық деңгейде орындай білу; қазіргі заманғы эстрадалық репертуарды таңдай білу, негізгі өлшемдер: көркем құндылық, қол жетімділік, педагогикалық мақсаттылық; білім алушының музыкалық-орындаушылық және вокалдық-техникалық дамуына сәйкес келетін жоғары сапалы, біртіндеп күрделенетін репертуарды жүйелендіріп таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы эстрадалық репертуарды талдау
    Несиелер: 4

    Орындалатын әндердің актерлік шешімін талдау, шығарманың ерекшелігін талдау, қазіргі заманғы эстрадалық репертуарды талдау; жеке орындау немесе одан әрі орындау тәжірибесінде қолдану үшін лайықты үлгілерді анықтау; отандық эстрада ерекшеліктері, джаз сипаттамасы, көпшілік әндер; күрделі вокалдық шығармалар (күрделенген интервалика, ырғақтық қиындықтар, форшлагтар-әшекейлер)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернет жобалау және мультимедиа
    Несиелер: 5

    Мультимедиялық студияларда, интернет- порталдарда, компьютерлік ойындарды, анимацияларды, мәдени-тынығу бағдарламалары өнімдерін, мобильдік қосымшаларды, компьютерлық ойындар өндеуші-компанияларда мультимедиялық жобалар мен бағдарламалар технологиясы құрастыру негіздерін оқып зерттейді.Заманауи мультимедиялық шоу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Ақын Абай Құнанбаевтың ғылыми танымының бастапқы тәжірибелері. М.О. Әуезов – «Абайтану» ғылымының негізін салушы. Абайтанушы ғалымдар Қ.Мұхамеджанов, З. Ахметов, Ж.Ысмағұлов ақын шеберлігі жөнінде. М. Мырзахметұлының Абай шығармашылығының жаңа қырлары мен философиялық көзқарастарын анықтаудағы зерттеу еңбектері. Гуманист және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың адамгершілік-әдеп қағидалары мен көзқарастары. Абайтанудың қазіргі сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эстрадалық ансамбль I
    Несиелер: 4

    Вокалдық дағдыларды дамыту: есту, ән айту, орындау тәсілдері; тыныс алуды ұйымдастыру бойынша жұмыс істеу; дауысты дыбыстарды теңестіру және дауыссыздарды анық айту; нақты дикцияны дамыту; жұмсақ регистрлік өту; интонация тазалығы бойынша тұрақты жұмыс істеу; бірыңғай дыбыс қалыптастыру; бір мезгілде түсу және үзу; мәтінді бірыңғай айту; орындаудың бірыңғайлық үлгісі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби бағытталған, соның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу. Кәсіби тақырып шегінде ауызша сөйлеуді түсіну және байланысты хабарлама құрастыру. Кәсіби тақырыптарға ауызша хабарлама дайындау. Оның ішінде мультимедиялық технологияларды қолдану арқылы кәсіби терминологияны меңгеру. Болашақ мамандық тақырыптары бойынша мәтіндерді түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Би пластикасының негіздері
    Несиелер: 4

    Дене қойылымы және би-пластикалық лексиканы музыкалық сүйемелдеу. Қойылымдардағы икемділік, пластика, ырғақ, ым-ишара, мимика, қалып. Би мен пластиканың режиссері мен режиссерінің өзара әрекеті. Пластикалық экспрессивтілікті зерттеу, Орындаушының тән рөлін импровизациялау. Орындаушы техникасындағы мінезді білдіру. Залдың ортасында әртүрлі бұрыштарда синхрондылықпен жұмыс. Музыкалық-ырғақты шешімдер екпіндер және олардың қойылымдардағы ерекшеліктері. Процесс уайымы сахналық салауатты құралдарымен би-пласт қозғалыстар. Сахналық әрекеттердегі Пластика және би композициялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Джаз ансамблі I
    Несиелер: 4

    Эстрадалық-джаз ансамбльдік ән айту дағдыларын меңгеру; вокалдық орындаушылық дағдыларын барынша дамыту: әншілік тыныс алу; жоғары вокалдық позиция және таза интонирлеу; дауыстың дыбысталу тегістігі; дикциялық дағдылар, анық артикуляция; әуендік және гармоникалық құрылым; жеке және ансамбльде көп дауыспен және жеке орындау; унисон орындау; a cappellaда ән айту дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахналық би негіздері
    Несиелер: 4

    Сахналық бидің негіздерін үйренудің әдістемесі мен практикасын меңгеру кезінде студенттер дене, аяқ, қол және бас қойылымына, дене күшін дамыту әдістемесіне, сахналық үйлестіруге назар аударуы керек. Халықтық-сахналық би лексикасы негізінде би қимылдарын, этюдтерді, қойылым жұмыстарын жасау технологиясын білу. Халықтық-сахналық бидің хореографиялық лексикасын жаңарта білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәдениет қызметкерінің жалпы қабылданған кәсіби терминологиясын білу. Кәсіби тілді қалыптастыру және шығармашылық жұмыста терминологиялық ерекшеліктерді қолдану. Студенттің кәсіби бағдарлылығын қалыптастырудағы жүйелік тәсіл.Субьективті фактор (шығармашылық қабілеттілігі) мәдениет маманының қажетті қасиеті ретінде. Кәсіби маман тұлғасының құрылымы – шығармашылық бейіндегі мәдениеті маманының, шеберінің тұлғасы. Қатысымдық құзыреттілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем-бұқаралық жұмыс I
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу мекемелеріндегі бұқаралық жұмыстың театрландырылған формаларының драматургиясы мен режиссурасы. Драма, драма жанрлары. Драматургиялық ситуация. Көркем-бұқаралық жұмыстың шығармашылық әдістері. Театрализациялау, образдық шешімдер. Режиссерлық түпкі ой. Эмоциональдық әсер ету құралдары. Мәдени-тынығу жұмысы бұқаралық формаларын ұйымдастыру және әдістемесі Әдеби-музыкалық композиция. Тақырыптық кеш. Театрландырылған концерт.Театрландырылған қойылымның режиссурасы. Сценарий – режиссуралық талдама ретінде. Сценарий жазу кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру I
    Несиелер: 4

    Бос уақытты ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-тынығу жұмысының жеке, топтық, бұқаралық формалары. Сценарий – педагогикалық бағдарлама ретінде. Сценариилік жұмыс түрлері. Авторлық, комполятивті сценариилер. Сценариидің басты бағыттары. Көркем және деректі материал жинаудың қағидалары. Музыканы қолдану ерекшеліктері. Хореографиялық композиция, пластикалық қойылымдар. Көрермендердің белсенділігін арттырудағы ойынның ролі. Ашық алаңдағы іс-шаралардың режиссурасының ерекшеліктері. Байқау,сайыс, фестивальдерді ұйымдастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Тұлға мәдениетінің базалық компоненті ретіндегі әлеуметтік қатысымның әралуан салаларындағы қатысымдық мәдениетті қарастыру және оны қарым-қатынас міндеттерін тиімді шешуге, өзара түсіністікке мүмкіндік беретін тұлғааралық өзараәрекеттестік заңдылықтары мен қарым-қатынас құралдары саласындағы шеберліктер мен дағдылар жиынтығы ретінде анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыттың реакрациялы- сауықтандыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Рекреациялық-көңіл көтеру қызметін дамыту мәні мен динамикасын білу және ұғыну. Рекреациялық тынығудың негізгі құрамдас бөлігі ретіндегі «демалыс» және «көңіл көтеру» ұғымдарын тұжырымдауды қалыптастыру. «Рекреация» және «демалыс» ұғымдарының арақатынасын сипаттау. Рекреациялық-көңіл көтеретін тынығудың әлеуметтік-мәдени технологияларын, анимациялық, әлеуметтік-мәдени техологияларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Джаз ансамблі II
    Несиелер: 4

    Музыкалық-көркем тұжырымдаманы барынша нақты іске асыру дағдыларын дамыту, студенттердің джаз ансамблін сезіміне тәрбиелеу; орындауда көркемдік бірлікке ұмтылуға тәрбиелеу; ансамбльдің жеке және тұтас бірлігіне қол жеткізе білу; унисонды орындау; a cappellaда ән айту дағдылары; джаз гармониясына тән штрихтар мен нюанстарды орындау; сүйемелдеудің және аккомпанементтің әр түрлерімен орындау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру II
    Несиелер: 3

    Бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы. Мерекелердің түрлері. Монтаж – режиссердің мәнерлеу құралы. Монтаждық бет. Мизансцена, түрлері. Бос уақытты ұйымдастырудағы көркем-мәнерлеу құралдары. Мәдени іс-шараларды жүзеге асырудың технологиясы. Режиссерлық қоюшы топ жұмысының басты ерекшеліктері. Фольклорлық мерекелерді ұйымдастырудағы трансформация. Бұқаралық мерекелердің қойылымындағы креативті режиссерлық шешімдер. Бос уақытты ұйымдастырудағы заманауи техникалық құралдарды қолдануға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем-бұқаралық жұмыс II
    Несиелер: 3

    Мереке қоғамдық құбылыс ретінде. Спорттық-көркем қойылымдар режиссурасы. Ұлттық дәстүрлер мен фольклорға негізделген театрландырылған әрекеттердің режиссурасы. Бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы. Ежелгі Греция мен Көне Рим, Орта ғасыр мен Франция революциясы мерекелері. Орта Азия мен Қазақ елінің салт-дәстүрлері, көне той-мерекелерінің бастаулары туралы. Бұқаралық мерекенің әлеуметтік мәні. Мереке сценариі мен композициясы.Композиция элементтері. Бұқаралық мереке драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстрадалық ансамбль II
    Несиелер: 4

    Вокалдық деректерді дамыту: есту, әншілік тыныс алу, орындаушылық тәсілдер; тыныс алуды ұйымдастыру бойынша жұмыс; дауысты дыбыстарды теңестіру және дауыссыз дыбыстарды нақты айту; айқын дикцияны дамыту; жұмсақ регистрлік ауысулар; интонация тазалығы бойынша жұмыс істей білу; бірыңғай дыбыс түзілуін қалыптастыру; бір мезгілде алып тастау және енгізу; мәтінді бірыңғай айту; орындаудың бірыңғай тәсілі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының дәстүрлері
    Несиелер: 4

    Қазақ халқының салт-дәстүрлерін білу. Дәстүрлердің пайда болуы мен қалыптасуының алғышарттары, Жасы, жынысы және өмір салты бойынша мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерін жіктеу. Мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары. Қазақ халқының мерекелік мәдениеті. Отбасылық мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокал негіздері І
    Несиелер: 5

    Көркемдік-шығармашылық, ағартушылық қызметтің ерекше түрі ретінде вокалдық орындаудың Әлеуметтік және тәрбиелік мүмкіндіктерін білу; вокалдық өнердің дамуының тарихи және мәдени аспектілері, қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайда вокалдық өнердің жұмыс істеу ерекшеліктері; эстрадалық вокалистке қойылатын негізгі талаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дауыс қою технологиясы I
    Несиелер: 5

    Жеке ән айтудың практикалық дағдыларын игеру; оқушының корпусты дұрыс орнатуына, көмейдің еркін орналасуына, табиғи артикуляцияға, дауыс аппаратының резонаторлық функциясын қолдануға, әсіресе ән айту (төменгі диафрагмалық), академиялық ән айту (ән айту, жаттығулар мен репертуарды таңдау), көркемдік талғамды, стиль сезімін, кең дүниетанымды және т. б. қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эстрадалық вокалды оқыту әдістемесі I
    Несиелер: 4

    Білім алушының табиғи вокалдық деректерін дамыту, вокалдық орындау техникасын меңгеру, "эстрадалық ән айту" пәнінің ерекшелігін ескере отырып, вокалдық-техникалық тәсілдерді оқыту, орындаудың көркемдік мәнерлілік дағдыларын меңгеру; сөзбен жұмыс жасау, көркемдік мазмұнын ашу. микрофонмен жұмыс істей білу, вокалдық, ансамбльдік әдебиеттің түрлі шығармаларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап –синтезатор I
    Несиелер: 5

    Орындаушылық техниканы меңгеру: синтезатордың клавиатурасында қол қою, позициялық ойын дағдылары, электронды клавиатурада ойнау кезінде дыбысталу режимдерін ауыстырумен байланысты дағдылар; музыканы электронды аранжирлеу және орындау, парақтан оқу, ансамбльде ойнау, көп жолды секвенсорға жазу, есту бойынша таңдау, музыкалық шығармашылықпен байланысты орындаушылық және дыбыс режиссерлік қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық мәдениет
    Несиелер: 4

    Адам өміріндегі ақпарат. Әлеуметтік ақпарат: түсінігі, түрлері, қасиеттері. Әлеуметтік ақпаратты қабылдау, өндіру және пайдалану. Ақпараттық қажеттіліктер тұлғаның әлеуметтенуі мен өзін-өзі жүзеге асыруының шарты ретінде. Қоғамды ақпараттандыру. Қазіргі ақпараттық ресурстарды талдау. Ақпараттық мәдениет ақпараттық қоғамға кіру тәсілі ретінде. Маманның ақпараттық мәдениетін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап -фортепиано I
    Несиелер: 5

    Музыкалық сауаттылықтың қажетті деңгейіне сәйкес музыкалық шығармаларды орындауға мүмкіндік беретін негізгі білімді, фортепианода ойнау икемдері мен дағдыларын меңгеру; музыкалық сауаттылықтың негіздерін, музыкалық өнерде қолданылатын мәнерліліктің негізгі құралдарын, барынша пайдаланылатын музыкалық терминологияны білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классическалық гармония I
    Несиелер: 4

    Аккорд материалы. Төрт дауысты әуенді үйлестіру дағдыларын бекіту, шағын музыкалық формаларды құру әдістерін игеру, музыкалық шығармаларды гармоникалық талдау дағдыларын дамыту. Гармонияның экспрессивті қасиеттері мен мүмкіндіктері туралы білім мен түсініктерді қолдану, оның көркемдік мазмұнын жүзеге асырудағы маңызы, музыкалық өнерді бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мерекелік салт-дәстүрлік әрекеттер
    Несиелер: 4

    Мерекелік–салт дәстүрлік қызмет негіздерін білу: ұлттық дәстүрлердің қалыптасуы мен бастауының тарихи алғышарттары, мәдени-демалыс жұмысының ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары, дәстүрлі диалогтық формалары, ұлттық өнер және қолөнер. Ұлттық мерекелік және отбасылық мәдениеттерді, қазақтардың күнтізбелік мерекелерін, қазақтардың ұлттық дәстүрлерін жаңғырту жолдарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эстрада-джаз гармониясы I
    Несиелер: 4

    Эстрада – джаз өнерінің негізгі теориялық пәндерінің бірі ретінде джаз үйлесімі саласындағы білім, білік және дағды. Классикалық және джаз үйлесімінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Гармоникалық және мелодиялық ойлауды дамыту, эстрадалық шығармаларды гармоникалық талдау дағдыларын игеру, гармоникалық тізбектерді фортепианода ойнау, кең және тығыз орналасқан жеке аккордтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік мәдени саладағы ақпараттық ағартушылық жұмыс
    Несиелер: 4

    Ақпараттық - ағарту жұмысы туралы теориялық білімді меңгеру: "ақпарат", "ақпараттық мәдениет"түсінігі. Ақпараттың түрлері, құрылымы мен деңгейлері, ақпараттық ресурстардың жіктелуі, ақпараттық – ағартушылық жұмысты дайындау мен жүргізудің монологиялық және диалогтық нысандары мен негізгі кезеңдері, анықтамалық-ақпараттық жұмыстың ұйымдастырушылық ерекшеліктері. Ақпараттық материалдарды жинау және арнайы жағдаяттарды ұйымдастыру дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эстрадалық костюм
    Несиелер: 4

    Эстрадалық костюмдердің эстрадалық әнші бейнесін жасауға әсер ету деңгейін түсіну. Заманауи грим мен эстрадалық костюмнің тарихы мен кезеңдерін білу. Бейне жасау мүмкіндігі мен қажеттілігі үшін эстрадалық костюмдердің түрлері мен материалдары туралы білім. Эстрадалық әншінің көпшілік мінез-құлқының мәдениеті, оның көрерменмен байланысы. Эстрадалық нөмір құру мүмкіндігі компоненттерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эстрадалық ән салу техникасы I
    Несиелер: 4

    Шығармашылық қызмет түрі ретінде эстрадалық орындаушылық ерекшелігін түсіну қабілеті мен дайындығы; әртістікті, өз ойын білдіру еркіндігін, орындаушылық ерік-жігерді, назардың шоғырлануын көрсету қабілеті мен дайындығы; музыкалық шығарманы жеке көркемдік интерпретациялауды жасау, болашақ концерттік қызмет үшін жеткілікті деңгейде орындаушылық импровизацияны меңгеруді көрсету қабілеті мен дайындығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визаж өнері
    Несиелер: 4

    Визаж өнерінің қалыптасу және даму кезеңдерін білу. Визаждың түрлері және олардың бейнені жасаудағы рөлі. Визаж өнерінде жұмыс істеу құралдарын игеру. Визаж саласында арнайы кәсіби білімді қалыптастыру, танымдық-еңбек белсенділігін, кәсіби ұтқырлықты дамыту; заманауи визаж негіздерімен танысу; еңбек нарығы мен кәсіптерлік жағдайында өзін-өзі кәсіби айқындауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (минор) білім алушылардың қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында зерделеу үшін анықталған пәндер (немесе) модульдер және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классическалық гармония II
    Несиелер: 6

    Музыка тарихы мен теориясы бойынша білім жүйесін меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану қабілеті; полифоносияның тарихи даму логикасын, ән әуендеріне сүйемелдеуді құрастыру процесінде ән дауыстануының ерекшеліктерін меңгеру. музыканы қабылдау сезімталдығын, көркемдік талғамын дамыту, музыкалық шығармалармен жұмыс, әуенді үйлестіру дағдысын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дауыс қою технологиясы II
    Несиелер: 5

    "Тізбекті" тыныс алу дағдыларын игеру және жетілдіру. Вокалдық орындау және әртістілік дағдыларын дамыту. Дауысты дыбыстарды дөңгелектеу, оларды әртүрлі регистрлерде қалыптастыру тәсілдері. Legato және legato әндерін айту. Нюанстар-mf, mp, p, f. жылдам және баяу қарқынмен дикциялық дағдыларды дамыту. P және pp нюанстарында дикциялық белсенділікті сақтау. Сөздік мәтінді және оның мазмұнын талдау. Ноталық мәтінді партияларда және партитураларда сауатты оқи білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эстрада-джаз гармониясы II
    Несиелер: 6

    Музыкалық өнер саласындағы негізгі кәсіби құзыреттіліктерді жүзеге асыратын эстрадалық-джаз жанрының әуендерін үйлестіру дағдыларын меңгеру. Эстрадалық-джаз үйлесімінің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді дамыту, жеке аккордтарды, тональды қатынасты, үшдыбыстылықты, септаккордтарды, нонаккордтарды, каденцияларды және т. б. анықтай білу,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокал негіздері ІІ
    Несиелер: 5

    Студенттердің әншілік дауыстарын дамыту, олардың вокалдық мәдениетін қалыптастыру; концерттік-орындаушылық қызметке дайындық . Дыбыстану, дикция, интонация, тыныс алу, солистпен ән айту, кіші топтар, фразалар бойынша; белгілі бір әншілік дағдыларды қабылдау, әншілік дикцияның нақтылығын, айқындылығын атап өтуге үйрету; әуенді интонациялаудың дұрыстығы және ырғақты суреттің дәлдігі, әр түрлі сипаттағы әндерді мәнерлі, орындауға ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Тарихи-мәдени феномен ретінде имиджелогияның мақсаттарын, функцияларын және принциптерін білу; имиджелогияның мәні мен ерекшелігін дамыту тарихын білу. Жеке имидждің элементтері. Ұйымның имиджі мен беделі түсінігі; фирманың қоғамдық пікірдегі бейнесін құрудағы философиясының рөлі. Мемлекеттік басқарудағы, дипломатиядағы, саясаттағы, өнердегі, мәдениеттегі, шоу-бизнестегі, жарнамадағы және PR-қызметтегі, түрлі субкультуралардағы имидждің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эстрадалық вокалды оқыту әдістемесі II
    Несиелер: 5

    Шығарманың стилистикалық ерекшеліктерін анықтау, сахналық қозғалыс дағдыларына үйрету, білім алушының табиғи вокалдық деректерін дамыту, вокалдық орындау техникасын меңгеру, "Эстрадалық вокал" пәнінің ерекшелігін ескере отырып, вокалдық-техникалық әдістерге үйрету, көркемдік мазмұнын ашу және шығарманың стилистикалық ерекшеліктерін анықтау, сахналық қозғалыс дағдыларына үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздерін білу:Менеджмент басқару жүйесі ретінде, ақпараттық қызмет және басқару әдістері. Басқарушылық шешімдерді даярлау және іс қағаздарын ұйымдастыру технологиясын пайдалану дағдылары. Жарнама, қаржыландыру, жоспарлау, негізгі басқарушылық іс-шаралар жүйесі, ұйымдастырушылық қызмет технологиясы, маркетинг мәні және маркетингтік орта, әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке тұлғалық имидждің негіздері
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның имиджін қалыптастыру теориясы мен технологиясын меңгеру: Имиджелогия іскерлік әлем мәдениеті, тұлғаның әлеуметтік коммуникациясы, имидждің түрлері, олардың сипаттамасы, имидждің символдық табиғаты, тұлғаның сыртқы бейнесін қалыптастыру технологиясы, оң сипат стратегиясын және іскерлік этикетті қалыптастыру технологиясы, тұлғаның ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эстрадалық ән салу техникасы II
    Несиелер: 5

    Білім алушының табиғи вокалдық деректерін дамыту, вокалдық орындау техникасын меңгеру, "эстрадалық ән айту" пәнінің ерекшелігін ескере отырып, вокалдық-техникалық әдістерге үйрету, орындаудың көркемдік мәнерлілік дағдыларын меңгеру; сөзбен, көркемдік мазмұнын ашумен және шығарманың стилистикалық ерекшеліктерін анықтаумен жұмыс істеу, сахналық қозғалыс дағдыларына үйрету, микрофонмен жұмыс істей білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамту
    Несиелер: 5

    Әдістемелік қамтамасыз етудің негіздерін меңгеру. Әдістемелік жұмыстар мазмұны мен жүйесі. Әдістемелік қамтамасыз етуді жоспарлау. Әдістемелік сыныптарды безендіру, жабдықтау. Алдыңғы қатарлы тәжірибелерді жинақтап үйрену. Мәдениет үйлерінің жұмысын ұйымдастыру мен жүргізу, Халық шығармашылығы мен мәдениетінің орталығын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамту
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс қызметін әдістемелік қамтамасыз етудің теориялық негіздерін меңгеру. Әдістемелік қамтамасыз етудің әдістемелік органдары жұмысының жүйесі мен мазмұны. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жабдықтау және жабдықтау. Озық тәжірибені жалпылау және зерттеу. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмысын ұйымдастыру және мазмұны. Облыстық халық шығармашылығы және мәдениет орталығының жұмысын ұйымдастыру дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
    Несиелер: 5

    Мәдениет саласын және менеджмент технологиясын білу. Мәдениет саласындағы менеджменттің ұйымдастыру-экономикалық шарты. Мәдениет саласындағы жоспарлау технологиясын игеру. Әртүрлі бастаулардан қаржы тарта білу (фандрейзинг). Мәдениет саласындағы менеджмент және қазіргі ақпараттық технологиялар. Бақылау, есепке алу және есеп. Персоналды басқару. Мәдениет саласындағы менеджменттің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени қызмет саласындағы социологиялық зерттеу технологиясы.
    Несиелер: 5

    Мәдени қызмет көрсету саласындағы социологиялық зерттеудің теориясы мен технологиясын білу; ғылыми зерттеу бағдарламасы, зерттеу бағдарламасының әдіснамалық бөлімі, зерттеу бағдарламасының процедуралық бөлімі, бастапқы ақпаратты іріктеу үшін қолданылатын әдістер, сұрау жүргізу әдісі. Мәдени қызметтер саласында сауалнамалар мен сұхбаттарды пайдалану, зерттеу ақпаратын өңдеу және талдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ән айтудағы орфоэпия
    Несиелер: 5

    Ән айтуда әдеби мәтін айтуды білу; вокалдық сөйлеу мәдениеті мен өнері; қазіргі әдеби айтылу нормаларын меңгеру: дауысты дыбыстардың айтылу ережелері; дауысты дыбыстардың және олардың тіркестерінің айтылу ережелері; кейбір грамматикалық формалар мен үнсіздердің тіркестерін айту; әдеби мәтіндердің орфоэпиялық талдауын бекіту; әншілік орфоэпияның сөз сөйлеуден айырмашылығы: дауысты және дауыссыз дыбыстардың әншілік дағды-шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мәдени қызметтер саласындағы әлеуметтік зерттеулер технологиясын игеру: зерттеу бағдарламасының әдіснамалық бөлімін, зерттеу бағдарламасының процедуралық бөлімін құру. Бастапқы ақпаратты таңдау үшін қолданылатын әдістер, сауалнама жүргізу әдісі. Мәдени қызметтер саласындағы зерттеулерде сауалнама мен сұхбатты пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы музыкалық аспап – синтезатор II
    Несиелер: 5

    Синтезатордағы ойнау шығармашылық қызметін жүзеге асыру үшін қажетті ойлауды дамыту; электрондық музыкалық шығармашылықпен байланысты композиторлық, орындаушылық және дыбыс режиссерлік қабілеттерін үйлесімді дамыту; Аспапта практикалық музыкалық-шығармашылық қызметті жетілдіру: музыканы электронды аранжировкалау және орындау, парақтан оқу, ансамбльде ойнау, көп жолды секвенсорға жазу, есту бойынша іріктеу, импровизация және қарапайым шығармалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отандық және шетелдік эстрада өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Отандық және әлемдік эстрада өнерінің тарихы туралы білім; эстрадалық жанрлардың жалпы сипаттамаларын білу; эстрада әртісі шеберлігінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы білім; әлемдік музыкалық эстрада туындыларының көркемдік деңгейіне сыни көзқарас қалыптастыру. Отандық және әлемдік музыкалық эстраданың стильдері мен жанрларының типтік ерекшеліктерін анықтай білу; әлемдік композиторлардың шығармаларын тану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Cөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Дауысты дыбыстар сипаты мен әуенділігі. Екпін, дикция. Артикуляция. Дыбыс тазалығы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс аппараты құрылымын білу. Гортань қызметі. Қалыпты меңгеру. Әдеби тілді дұрыс айтудың қалыптастырылуы. Дыбыс күшін дамыту. Әралуан жанрларымен жұмыс істеу. Шешендік өнер. Сөйлеу аппараты қызметімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шешендік өнердің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Шешендік өнер теориясы мен технологиясын білу: шешендік өнердің мәні, түсінігі және ерекшелігі. Сөйлеушінің сөйлеуіндегі логика. Сөйлеуге дайындық әдістемесі-монолог. Табысты өнер көрсету технологиясы. Полемика мәдениеті. Қарым-қатынастың типтік жағдайларында өзін ұстай білу. Іскерлік әңгімелесуді дайындау және өткізу.Ауызша және ауызша емес қарым-қатынас құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы музыкалық аспап -фортепиано II
    Несиелер: 5

    Музыкалық сауаттылықтың қажетті деңгейіне сәйкес музыкалық шығармаларды орындау; музыкалық сауаттылықтың негіздерін, музыкалық өнерде қолданылатын экспрессивтіліктің негізгі құралдарын, ең көп қолданылатын музыкалық терминологияны білу; алған білімдерін, дағдыларын және фортепианода ойнау дағдыларын практикалық қолдануға ұмтылу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Дүниетанымдық азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсете алуы

  • Код ON10

    Әуесқойлық клубтарын, ұжымдық, әуесқойлық бірлестіктер, секциялар, студияларды, шығармашылық-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру, вокалдық ұжымды басқару, эстрадалық ән айту техникасын және сахналық сөйлеуді, сахналық қозғалыс пен ритмиканы, эстрада режиссерінің қойылым дағдылары мен шеберлігін, сондай-ақ эстрадалық-джаз бағыты саласындағы білімді меңгеруі;

  • Код ON7

    Музыкалық мәтіндерді аранжировкалауға, музыкалық материалды өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдануға, музыкалық-фондық элементтерді таңдауға және құруға, арнайы электронды техниканың көмегімен дыбыстық түрлендіруге дайын болуы;

  • Код ON12

    Музыкалық аспаптарда ойнауды меңгеру (мәнерлілік және орындау техникасы) аспаптың мүмкіндіктерін сауатты пайдалану, тақырыптық, идеялық, эмоционалдылық қағидаттарымен музыкалық шығармалардың репертуарын үйлесімді таңдау жасауы.

  • Код ON9

    Өзінің кәсіби қызметінде танымдық-шығармашылық, рекреациялық-ойын-сауық/шоу/, халықтың мерекелік бос уақытын тиімді ұйымдастырудың жаңа технологияларын және сценарий шеберлігі дағдыларын белсенді пайдалануы;

  • Код ON3

    Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгере алу, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдануы;

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу мен адалдықтың қағидаттары мен дәстүрлерін ескере отырып, еркін қарым-қатынас жасау

  • Код ON6

    Қазіргі қазақстан мәдениеті және әлемдік мәдениеттің тарихы мен эстрадалық бағыттары туралы теориялық-музыкалық білім негізінде дамыған музыкалық-бейнелі ойлауын белсенді пайдалану және көрсету.

  • Код ON5

    Басқарушылық үрдістерді тиімді қолдану және эстрадалық өнердің мәдени-тынығу қызметі саласында менеджмент және маркетинг технологияларын іске асыруға дайын болуы;

  • Код ON11

    Шешендік, кәсіпкерлік және кәсіби дағдыларын ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру дағдыларын пайдалану, жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу.

  • Код ON4

    Қауіпсіздік сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке басының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескеруі.

  • Код ON8

    Тынығу саласындағы кәсіби вокалдық қызметте қолданылатын дұрыс классикалық ән тынысын, артикуляциялық, дикциялық әрекеттер, жарқын және мәнерлі сөйлеуді меңгеруі;

Top