Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11121 Театр қойылымдарының технологиясы және продюсерлеу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Академиялық жазу /
    Несиелер: 4

    Мамандықтың негізгі оқу міндеттері. Мақсат, міндетті, ойды театр құралдары арқылы жеткізу жолдары. Ойды сахналастыру. Әдеби материалдар- дың сахналық жүйесін жасау. Әрекеттер тізбегі. Қойылым формасы, жанры. К.С.Станиславский жүйесі. Сахналық ұлттық ерекшеліктер. Қойылым идеясы мен мақсатын анықтау. Сахнадағы жаңашылдық. Қойылым қосалқы компоненттері. Ақпарат құралдарымен өзара байланыс. Өнерді насихаттау және кәсіби бағдар беру жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахналық тіл мәдениеті
    Несиелер: 5

    Сахна тілі техникасының негіздерін білу. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу рөлі мен түрлері. Дикциямен жұмыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс қойылымы, диапазоны мен регистрі. Өлең туындыларымен жұмыс жасау. Дауыс күші.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахналық қозғалыс және ырғақ негіздері I
    Несиелер: 5

    Актерлік техника мен сахна қозғалысы негіздерін тәрбиелеудегі ырғақтылық рөлі. Қозғалыс пен ырғақтылықты үйлестіру үшін арналған арнайы жаттығулар. Дұрыс тыныс алуды дамыту. Сахна күресі тәсілдері. Сөйлеу және вокалдық үйлесімділікті, назар аудару мен қозғалыс үйлесімін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе/
    Несиелер: 4

    Мамандықтың мақсаты мен міндеттері. Театр қойылымдарының ерекшеліктері әдеби материалдарды сахналық әрекетке айналдыру жолдары. Әдеби материалдарды сахналастыру. Сахналық композициялық құрылым құру. Режиссерлық шешім. Актерлық ойын. Актер шеберлігінің элементтері. Драматург- режиссер- актер өзара байланысы. Қойылым идеясы мен мақсаты. Қойылым компоненттері: суретші, грим, костюм, жарық, дыбыс,музыка. Көрерменмен жұмыс. Жарнама, Анонс, хабарландырулар. Электронды ақпарат құралдарымен жұмыс. Театр өнерін насихаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахналық қимыл негіздері және сахналық қойлымдардағы ритмика I
    Несиелер: 5

    Актердің сыртқы техникасын тәрбиелеудегі сахна қозғалысы мен ырғақтылығы негіздерін білу. Дене икемділігі мен қозғалмалылығын дамытуға арналған жаттығулардың кешенді жүйесі. Қалыпты, жүріс-тұрыс пен ырғақтылықты жетілдіру. Дұрыс тыныс алуды қалыптастыру. Сөйлеу және вокалдық үйлесімділікті, назар аудару мен қозғалыс үйлесімін жетілдіру. Акробатикалық жаттығулар. Сахнадағы секірістер мен құлаулар. Қарусыз сахна күресі тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахна тілі негіздері
    Несиелер: 5

    Сахна тілі әдістемесін меңгеру. Тыныс алу түрлері. Дикциямен жұмыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс қойылымы, диапазоны мен регистрі. Өлең туындыларымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Студент А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын сипаттайды. Ұлттық жазба әдебиетінің негізін қалаушы А.Құнанбаевтың еңбектерін талдай білу. А.Құнанбаевтың өмір тарихын және оның ұлттық әдебиетті дамытудағы рөлін білу. Ағартушының шығармашылығы мен мәдени үлесін түсіну. Отансүйгіштік сезімін және Отанға, оқу орнына, поэзияға деген сүйіспеншілікті оятады және рухани дамуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -І
    Несиелер: 5

    К.С.Станиславский жүйесін білу. Көру және тыңдау шеберлігі. Бақылағыш болу. Жануарлар мен аңдардың белгілі жағдаяттардағы мінез-құлқы мен іс-әрекетін көрсету. Сахна сезімі. Көрермендер сезімі. Өмірлік шындықтан сахна шындығын айыру шеберлігі. Белгілі оқиғаларға этюдтерді ұйымдастыру шеберлігі. Сахнада өзін-өзі бақылау сезімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртуда білімдерін көрсету. Ұлттық сана ұғымы, белгілері, рөлі мен маңызы. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының түсінігі мен маңызы. Сананың ашықтығы, өзгерістерге дайындық, үздік әлемдік жетістіктерге ашықтық және қабылдағыштық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • "Сахна тілі техникасы"
    Несиелер: 4

    Дыбысты дыбыстаудағы сөйлеу аппаратының ролі мен анатомиясы, физиологиясы. Тыныс алу түрлері. Дауысты дыбыстар сипаты мен әуенділігі. Екпін, дикция. Артикуляция. Дыбыс тазалығы. Мәтіндегі логикалық және грамматикалық үзіліс. Дауыс диапазоны. Дыбыс күші. Жанр түрлері. Жыраулар поэзиясы. Эпикалық туындылар. Мәнмәтін. Сөз ықпалы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Студент М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын сипаттайды; абайтану ғылымының негізін қалаушы, "Манас" жырының зерттеушісі ретінде жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаянын шығармашылықпен талдайды. Көрнекті қоғам қайраткері ретінде М. Әуезовтің еңбектерімен танысады. Әлемдік және Шығыс әдебиетінде М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады. Отанға және оқу орнына деген патриоттық және сүйіспеншілік сезімдерін оятады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • "Көркем сөз"
    Несиелер: 4

    Дауыс аппараты құрылымын білу. Гортань қызметі. Сөйлеу аппараты қызметімен таныстыру. Қалыпты меңгеру. Әдеби тілді дұрыс айтудың қалыптастырылуы. Дауысты дыбыстардың дыбысталу әуенділігі сипатын анықтау. Дыбыс күшін дамыту. Әралуан жанрларымен жұмыс істеу. Шешендік өнер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі негіздері - І
    Несиелер: 5

    Сахналық шеберлік элементтеріне жаттығулар. Жануарлар өмірінен әрекеттер ұйымдастыру шеберлігі. Жан-жақты сезімдер. Сахнада өмірлік шындықты көрсету. Жағдаяттар бойынша іс-әрекеттер құрастыру. Сахналық әрекеттерге сәйкестік дағдыларын иелену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -ІI
    Несиелер: 4

    Сахнада К.С.Станиславский жүйесінің негіздерін білу. Сахналық қойылымның негізі ретіндегі сахналық кикілжің. Серіктес сезімі. Образ ерекшелігін табу шеберлігі. Қаһармен мен рөлдің іс-әрекеті мен құлқын таба білу. Дәуірді және оқиғалардың болған орнын сезіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем-бұқаралық жұмыс I
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу мекемелеріндегі бұқаралық жұмыстың театрландырылған формаларының драматургиясы мен режиссурасы. Драма, драма жанрлары.Драматургиялық ситуация. Көркем-бұқаралық жұмыстың шығармашылық әдістері. Театрализациялау, образдық шешімдер. Режиссерлық түпкі ой. Эмоциональдық әсер ету құралдары. Мәдени-тынығу жұмысы бұқаралық формаларын ұйымдастыру және әдістемесі Әдеби-музыкалық композиция. Тақырыптық кеш. Театрландырылған концерт.Театрландырылған қойылымның режиссурасы. Сценарий – режиссуралық талдама ретінде. Сценарий жазу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі негіздері - ІI
    Несиелер: 4

    Сахнада актердің белгілі бір рөлді орындаудағы техника негіздерін білуі. Драматургиялық кикілжіңдер мен оған сай іс-әрекетті таба білу. Актерлік техника арқылы оқиғалар тақырыбы мен идеясын көрерменге жеткізе білу. Образдың іс-әрекеті мен әлеуметтік жағдайы арқылы міндеттерді көрсету дағдыларын иелену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі/
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндердің, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу.Кәсіби тақырып шегіндегі ауызша сөйлеу тілін ұғыну және байланыс хабарламасын құрастыру. Кәсіби тақырыптарға ауызша хабарламалар даярлау. Сонымен қатар мультимедиалық технологияларды пайдалану. Кәсіби терминологияны меңгеру. Болашақ мамандығының тақырыптары бойынша мәтіндерді ұғыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Мәдениет жұмыскерінің жалпылай қабылданған кәсіби терминологиясын білу. Кәсіби тілді қалыптастыру және шығармашылық жұмысында терминологиялық ерекшеліктерді қолдану. Студенттің кәсіби бағдарлылығын қалыптастырудағы жүйелік тәсіл.Субьективті фактор (шығармашылық қабілеттілігі) мәдениет маманының қажетті қасиеті ретінде. Кәсіби маман тұлғасының құрылымы – шығармашылық бейіндегі мәдениеті маманының, шеберінің тұлғасы. Қатысымдық құзыреттілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахналық қимыл негіздері және сахналық қойылымдардағы ритмика II
    Несиелер: 4

    Психикалық және психофизикалық қозғалыстарЖігерлі қозғалыстар. Баяу қозғалыстар. Әрекетті қозғалыс. Сахналық қозғалыс. Рөл міндетіне орай қозғалыс. Күнделікті қозғалыс. Жұмыс қозғалысы. Қозғалыстағы сахна заңдылықтары. Қойылым ырғақ – жылдамдығы.Қозғалыс ритмика арқылы қойылым мазмұнын ашу. Дене мүшелерін әрекетке бағындыру. Сөзбен қозғалыс үйлесімділігі. Сахналық қимыл және ритмика арқылы рөлдің басты мақсатын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахналық қозғалыс және ырғақ негіздері II
    Несиелер: 4

    Қозғалыс дағдылары. Сахналық қозғалыс әсемділігі. Сахналы қозғалыс. Аяқ - асты қозғалыс. Белгілі бір мақсатқа орай қозғалыс. Қозғалыстың сахналық қисындылығы. Көңіл күй қозғалысы мен ырғағы. Ішкі жан күйзелісіне орай туындайтын қозғалыс пен ырғақтар. Қарапайым қозғалыс пен ырғақ. Кәсіби қызмет түріне байланысты қозғалыс пен ырғақ. Берілген атмосфераға орай қозғалыс пен ырғақ. Қозғалыс пен ырғақтың қойылымдағы рөлі. Қойылым мен ырғақ арқылы сахналық мақсатты ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру I
    Несиелер: 4

    Бос уақытты ұйымдастырудың теориялық негіздері. Мәдени-тынығу жұмысының жеке, топтық, бұқаралық формалары. Сценарий – педагогикалық бағдарлама ретінде. Сценариилік жұмыс түрлері. Авторлық, комполятивті сценариилер. Сценариидің басты бағыттары. Көркем және деректі материал жинаудың қағидалары. Музыканы қолдану ерекшеліктері. Хореографиялық композиция, пластикалық қойылымдар. Көрермендердің белсенділігін арттырудағы ойынның ролі. Ашық алаңдағы іс-шаралардың режиссурасының ерекшеліктері. Байқау,сайыс, фестивальдерді ұйымдастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -ІІI
    Несиелер: 4

    Рольмен өз бетінше жұмыс жасау және образды жасау.Драматургпен, режиссермен, балетмейстермен, суретшімен және т.б. бірлесе жұмыс жасау. Костюм таңдау және гримді дұрыс жасай білу. Реквизиттермен және бутофориямен жұмыс жасау шеберлігі. Актердің психофизикалық әрекетін білу. Сахнадағы өзін-өзі бақылау. Сахналық әрекеттерге сәйкестік дағдыларын иелену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Актер шеберлігі негіздері - ІII"
    Несиелер: 4

    Әрекет етуші тұлға рөлінің сипатын анықтау. Театр синтетикалық өнер ретінде. Актердің әралуан компоненттермен жұмыс жасау шеберлігі. Визаж арқылы образды ашу және образ технологиясымен сәйкестікте костюм таңдау. Сахналық әрекеттің негізгі элементтері және олардың ішкі сезіммен және сыртқы әрекетпен байланысы. Образ ерекшелігін іздестіру. Образдың сахналық мақсатын табу дағдыларын иеленуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Тұлға мәдениетінің базалық компоненті ретіндегі әлеуметтік қатысымның әралуан салаларындағы қатысымдық мәдениетті қарастыру және оны қарым-қатынас міндеттерін тиімді шешуге, өзара түсіністікке мүмкіндік беретін тұлғааралық өзараәрекеттестік заңдылықтары мен қарым-қатынас құралдары саласындағы шеберліктер мен дағдылар жиынтығы ретінде анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем-бұқаралық жұмыс II /
    Несиелер: 3

    Мереке қоғамдық құбылыс ретінде. Спорттық-көркем қойылымдар режиссурасы. Ұлттық дәстүрлер мен фольклорға негізделген театрландырылған әрекеттердің режиссурасы. Бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы. Ежелгі Греция мен Көне Рим, Орта ғасыр мен Франция революциясы мерекелері. Орта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыттың рекреациялы- сауықтандыру технологиясы /
    Несиелер: 4

    Рекреациялық-көңіл көтеру қызметін дамыту мәні мен динамикасын білу және ұғыну. Рекреациялық тынығудың негізгі құрамдас бөлігі ретіндегі «демалыс» және «көңіл көтеру» ұғымдарын тұжырымдауды қалыптастыру. «Рекреация» және «демалыс» ұғымдарының арақатынасын сипаттау. Рекреациялық-көңіл көтеретін тынығудың әлеуметтік-мәдени технологияларын, анимациялық, әлеуметтік-мәдени техологияларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру II
    Несиелер: 3

    Бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы. Мерекелердің түрлері. Монтаж – режиссердің мәнерлеу құралы. Монтаждық бет. Мизансцена, түрлері. Бос уақытты ұйымдастырудағы көркем-мәнерлеу құралдары. Мәдени іс-шараларды жүзеге асырудың технологиясы. Режиссерлық қоюшы топ жұмысының басты ерекшеліктері. Фольклорлық мерекелерді ұйымдастырудағы трансформация. Бұқаралық мерекелердің қойылымындағы креативті режиссерлық шешімдер. Бос уақытты ұйымдастырудағы заманауи техникалық құралдарды қолдануға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалар бағдарламаларын ұйымдастыру 1
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы продюсерлік жобаларды ұйымдастыру технологиясын меңгеру: продюсерлік жобаларды ұйымдастыру технологиясы және оның негізгі құрамдас бөліктері: жарнама, қоғаммен байланыс, сатуды ынталандыру, продюсерлік жобаларды ұйымдастыру технологиясының аспаптары. Мәдени жобаларды алға жылжыту стратегиясы және оның негізгі құрамдас бөліктері. Маркетингтік құрылымдар, олардың продюсерлік жобаларды ұйымдастырудағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің сахналық негіздері -ІV
    Несиелер: 5

    Образбен жұмыс. Кейіпкердің ішкі жан дүниесі. Психофизикалық әрекет кейіпкердің өмірлік козқарасы. Сыртқы ортамен байланыс. Берілген жағдайдағы рөлі. Әріптестермен қарым- қатынас, ішкі монологы. Сөз астары. Көрінбейтін әрекет. Пластикалық қимылы. Образға мінез табу. Мінезді әрекеттер арқылы жүзеге асыру. Сахналық әрекетте театр компоненттерін пайдалану. Көрерменді сезіну. Сахна атмосферасын түсіну. Ырғақ жылдамдықты сақтау. Театр қойылымында өз рөлін сезіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахналық би негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер сахналық би негіздерін меңгерудің әдістемесі мен тәжірибесін игеруде дене, аяқ, қол және басты дұрыс ұстау, физикалық күшті жетілтіруәдістемесіне, сахналық үйлесімге көңіл бөлу қажет. Халықтық сахналық би лексикасы негізінде би қозғалысын, этюдтер, қойылымдық жұмыстар технологиясын құра білу. Халықтық сахналық бидің хореографиялық лексикасын жаңарта білуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамту
    Несиелер: 5

    Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамсыздандырылуының теориялық негіздерін меңгеру. Әдістемелік органдар жұмысының жүйелері мен мазмұны. Әдістемелік қамсыздандыру функциясы мен жоспарлау. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жасақтау және жабдықтау. Озық тәжірибені талдап қорыту және қарастыру. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмыс мазмұны мен ұйымдастырылуы. Халық шығармашылығы мен мәдениеттің облыстық орталығының жұмысын ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шоу-бағдарламаларды продюсерлеу және ұйымдастыру -I
    Несиелер: 5

    Шоу-бағдарламаларды продюсерлеу және ұйымдастыру технологиясының негіздерін меңгеру. «Шоу», «шоу-бағдарлама» ұғымдары. Шоу-бағдарламалар сценарийін даярлау. Шоу-бағдарламаларды қою технологиясының құрамдас бөлігі ретіндегі әралуан жанрлардың номерін сценарийлік өңдеу. Эстрадалық және шоу-формаларды ұйымдастырудың негізгі компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мәдени тынығу қызметтері саласындағы социологиялық зерттеулер технологиясын меңгеру: зерттеу бағдарламаларының әдіснамалық бөлімін құрастыру, зерттеу бағдарламаларының процедуралық бөлімі. Бастапқы ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын әдістер, сауалнама жүргізу әдістері. Мәдени қызметтер саласындағы сұхбат пен сауалнаманы пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі негіздері - ІV
    Несиелер: 5

    Пьесамен танысу, оқу. Драматург ойын білу. Рольмен танысу. Мақсатын, ойын, міндетін анықтау. Мінез – құлық, әрекеттер табу. Басқа персонаждармен қарым – қатынасын анықтау. Рольдің басты мақсаты. Рольдің ішкі жан күйзелісін ашу. Берілген жағдайға орай заман талабын сезіну. Психофизикалық көңіл – күйді роль міндетіне орай анықтау. Дикциямен жұмыс. Грим, шу, музыкамен жұмыс. Костюмді роль сипатына орай таңдау. Техникалық және реквизит, бутафериямен жұмыс. Түсіру камерасы алдында жұмыс істей білу. Көрермендермен байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шоу бағдарламалар әдістемесі - I
    Несиелер: 5

    Заманауи талаптармен сәйкестікте көрініс түрлерін ұйымдастыру. Шоу-бағдарламалардағы креативтілік. Өнердің әралуан жанрларындағы көрініс түрлерін пайдалану әдістемесі. Эстрадалық және шоу-формаларды ұйымдастырудың негізгі компоненттері. Шоу-бағдарламалардың қазіргі түрлері. Көркемдік мақсат, көркемдік-образдық шешім, шоу-бағдарламаларды өткізу композициясы мен формалары. Шоу-бағдарламалардың топтық түрлерінің технологиясы. Конферансье рөлі мен қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Би пластикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Дене тұлғаны қалыптастыру және би пластикалық лексиканы әуенмен сүйемелдеу. Зал ортасындағы әртүрлі би сызықтарымен жұмыс. Қойылымдағы пластика бейімділігі ырғақ, ишара, дене қалпы мимика. Біркелкілік – синхронность. Пластикалық көңіл – күйді зерттеу, орындаушының мінездік ролін импровизациялау. Орындау техникасындағы көңіл күйді көрсету. Музыкалық ырғақтық шешім және олардың қойылымдардағы ерекшеліктері. Сахналық әрекеттердегі би композициясы. Режиссер мен би қоюшының өзара іс әркеттері. Би қойылымдарымен жұмыс. Би, пластикалық қозғалыс құралдары арқылы сахналық образды өткеру процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Продюсерлік жобаларды ұйымдастыру және іске асыру I
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы продюсерлік жобаларды ұйымдастыру технологиясын меңгеру: продюсерлік жобаларды ұйымдастыру технологиясы және оның негізгі құрамдас бөліктері: жарнама, қоғаммен байланыс, сатуды ынталандыру, продюсерлік жобаларды ұйымдастыру технологиясының аспаптары. Әлеуметтік-мәдени жобаларды ұйымдастыру стратегиясы және оның негізгі құрамдас бөліктері. Маркетингтік құрылымдар, олардың продюсерлік жобаларды іске асырудағы рөлі, олармен өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік негіздерін білу. Әдістемелік органдар жұмысының жүйелері мен мазмұны. Әдістемелік жетекшілік функциясы мен жоспарлау. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жасақтау және жабдықтау. Озық тәжірибені талдап қорыту және қарастыру. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмыс мазмұны мен ұйымдастырылуы. Халық шығармашылығы мен мәдениеттің облыстық орталығының жұмысын ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-қызмет саласындағы социологиялық зерттеудің технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени тынығу қызмет саласындағы социологиялық зерттеулер технологиясы мен теориясын білу: ғылыми зерттеулер бағдарламасы, зерттеу бағдарламаларының әдіснамалық бөлімін құрастыру, зерттеу бағдарламаларының процедуралық бөлімі, бастапқы ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын әдістер, сауалнама жүргізу әдістері. Мәдени қызмет саласындағы сұхбат пен сауалнаманы пайдалану, зерттеу ақпараттарын өңдеу және талдау дағдылары дамытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 4

    Тұлғаның бетбейнесін қалыптастыру теориясы мен технологиясын меңгеру. Имиджеология іскерлік әлемінің мәдениеті, тұлғалардың әлеуметтік қарым-қатынасы, бетбейне түрлері, олардың сипаттамалары, бетбейненің символикалық табиғаты, тұлғаның сыртқы бетбейнесін қалыптастыру технологиясы, жағымды мінез-құлық стратегиясы мен іскери этикетті қалыптастыру технологиясы, тұлғаның ішкі бетбейнесін қалыптастыру технологиясы жөніндегі ғылым ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Жеке тұлғалық имидждің негіздері
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаның имиджін қалыптастыру теориясы мен технологиясын меңгеру. Имиджеология іскерлік әлемінің мәдениеті, тұлғалардың әлеуметтік қарым-қатынасы, олардың сипаттамалары, тұлғаның имиджін қалыптастыру технологиясы, жағымды мінез-құлық стратегиясы мен іскери этикетті қалыптастыру технологиясы, тұлғаның ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру технологиясы жөніндегі ғылым ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Продюсерлік жобаларды ұйымдастыру және іске асыру II
    Несиелер: 3

    Мәдени-тынығу жұмысындағы продюсерлік жоба. Оларды күнтізбелік қаржылық, шығармашылық жоспарлау. Мемелекеттік бағдарламаларға орай жоспарлау. Әлеуметтік көкейтесті тақырыптар жоспары. Көркем шығармашылық тақырыпта жобаларды іске асыру. Жоба түрлері. Жобаны ұйымдастыру жұмыстары. Жобаны іске асыруда кадрларды іріктеу. Көркемдік кеңес арқылы жобаны жоспарлау. Жобаны презентациялау. Жоба нәтижелері. Қаржылық табыс. Жетістіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шоу-бағдарламаларды продюсерлеу және ұйымдастыру -II
    Несиелер: 4

    Шоу-бағдарламалардың қазіргі түрлері және оларды ұйымдастыру ерекшеліктері. Көркемдік мақсат, көркемдік-образдық шешім, шоу-бағдарламаларды өткізу композициясы мен формалары. Шоу-бағдарламалардың топтық түрлерін ұйымдастыру мен өткізу технологиясы мен негізгі компоненттері. Жүргізуші рөлі мен қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Қосымша білім бағдарламасы (Minor) (минор) қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында меңгеру үшін білім алушылар тарапынан анықталған оқу жұмысының басқа түрлерінің және пәндер (немесе) модульдер жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобалар бағдарламаларын ұйымдастыру II
    Несиелер: 3

    Жоба бағдарламасның ерекшеліктері. Мәдени-тнығу саласы жобаларының өзіндік принциптері. Жобаны уақыт талабы, көрермендер талғамына сай ұйымдастыру жолдары. Жоба түрлері мен ерекшеліктері. Жобаның қажетті компоненттері: қаржыландыру, шығармашылық топты іріктеу, көмекші персонал, жарнамалық қызмет. Алынатын нәтижелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шоу бағдарламалар әдістемесі -II
    Несиелер: 4

    Заманауи талаптармен сәйкестікте көрініс түрлерін ұйымдастыру. Өнердің әралуан жанрларындағы көрініс түрлерін пайдалану ерекшеліктері. Эстрадалық және шоу-формалардың негізгі компоненттері. Шоу-бағдарламалардың қазіргі түрлері. Көркемдік мақсат, көркемдік-образдық шешім, шоу-бағдарламаларды өткізу композициясы мен формалары. Конферансье рөлі мен қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының дәстүрлері
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын білу. Салт-дәстүрлердің туындау және қалыптасу алғышарттары, жасы, жынысы, тіршілік қалпы бойынша мәдіни-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерін топтастыру. Мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары. Қазақ халқының мерекелік мәдениеті. Жанұялық мәдениетті қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлерінің туындауын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • "Театр қойылымдарын продюсерлеу және технология негіздері -І"
    Несиелер: 5

    Режиссура және продюсерлеу негіздерін білу. Режиссердің қойылымның идеялық-көркемдік мағынасын анықтауы. Режиссер мен продюсердің дүниетанымының, қойылымдағы оның көркемдік мәдениетінің рөлі. Режиссердің қойылым жоспарында өзінің ой-ниетін жүзеге асыруы. Жұмыс тақырыбын анықтау және орындаушылар мен қойылым қоюшыны іріктеудегі ұйымдастырушылық және басқарушылық жұмыс. Театр қойылымдарындағы репетициялық үдеріс ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Продюсерлеу негіздері және театрлық қойылымдар технологиялары /
    Несиелер: 5

    Шығармашылық даярлық кезеңін меңгеру. Продюсерлеу негіздері және театр қойылымдары технологиясы. Продюсер мен режиссердің пьеса мен материалды таңдауы. Пьесаның басқалай міндеттерін бірлесе анықтау. Идеяны материалдандыру. Актермен, суретшімен, гримдеушімен жұмыс жасау, әуенмен, дыбыспен, жарықпен жұмыс жасау. Продюсердің көркем-өндірістік үдерісті ұйымдастыруы. Мәтінді сахналық әрекетке айналдыру. Компоненттерді құрастыру және спектакль партитурасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік мәдени саладағы ақпараттық ағартушылық жұмыс
    Несиелер: 5

    Ақпараттық-ағарту жұмыстары жөніндегі теоретикалық білімдерді меңгеру. «Ақпарат», «ақпараттық мәдениет» ұғымдары. Ақпараттың түрлері, құрылымы мен деңгейлері, ақпараттық ресурстарды топтастыру, монологтық және диалогтық түрлер, ақпараттық-ағарту жұмыстарды даярлау мен жүргізудің негізгі кезеңдері, анықтамалық-ақпараттық жұмыстардың ұйымдастыру ерекшеліктері. Ақпараттық материалдарды жинақтау мен арнайы оқиғаларды ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мерекелік салт-дәстүрлік әрекеттер
    Несиелер: 5

    Мерекелік-салт дәстүрлік әрекет негіздерін білу: ұлттық дәстүрлердің басталу және қалыптасуының тарихи алғышарттары, мәдени-тынығу жұмыстарының ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары, дәстүрлі диалогты формалар, ұлттық өнер мен қолөнер. Ұлттық мерекелік және жанұялық мәдениетті, қазақтардың күнтізбелік мерекелерін, қазақтың ұлттық дәстүрлерінің туындау тарихын талдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссура негіздері -І
    Несиелер: 5

    Театр ұжымындағы режиссер қызметі. Режиссер – театр ұжымының идеялық жетекшісі. Әлемдік ауқымдағы көрнекті режиссерлар. Режиссурадағы Мейерхольд, Вахтангов, Таиров және т.б. жаңашыл режиссерлік идеялары. Режиссердің актерлармен жқмыс жасауы. Қойылымдарды құру кезіндегі режиссерлік жұмыс ерекшеліктері. Режиссердің қойылым жоспарында өзінің ой-ниетін жүзеге асыруы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тынығу қызметін насихаттау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Адам өміріндегі ақпарат. Әлеуметтік ақпарат: ұғымы, түрлері, қасиеттері. Әлеуметтік ақпаратты қабылдау, өндіру және пайдалану. Ақпараттық мұқтаждықтар тұлғаны әлеуметтендіру және оның өзін-өзі іске асыру шарты ретінде. Қоғамды ақпараттандыру. Қазіргі заманауи ақпараттық ресурстарды талдау. Ақпараттық формалар ақпараттық қоғамға ену тәсілі ретінде. Маманның ақпараттық мәдениетті игеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Театр қойылымдарындағы продюсерлік жұмыс
    Несиелер: 5

    Театр қойылымы продюсерінің жұмыс ерекшелігі. Жобаны, қойылымды таңдай білу. Жобадан бастап көрерменге дейін стратегиялық жоспарлай білу. Продюсердің сценариспен - драматургпен, режиссермен жұмысы. Орындаушыларды іріктеу. Келісім – шарт жұмыстары. Түсірілім, қойылым орындарын анықтау. Қойылымдардың заңдылық, қаржылық,материалдық құжаттары. Техникалық қауіпсіздік жұмыстары. Қойылымға қатысушылардың әлеуметтік, тұрмыстық, медициналық жағдайы. БАҚ жұмысы жарнамалау жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • "Грим және театралдық костюм
    Несиелер: 4

    Қойылым кезіндегі грим мен театралдық костюмінің образ жасауға ықпалы. Қазіргі грим өнері мен театр костюмдерінің тарихы мен кезеңдерін білу. Образ жасау үшін мұқтаждықтар мен мүмкіндіктер үшін грим материалдары мен түрлерін білу. Грим мен театр костюмі персонаждың ішкі ахуалын ашу құралы ретінде. Гримнің негізгі тәсілі. Грим бояуларын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Режиссура негіздері -ІI
    Несиелер: 4

    Режиссердің қойылыммен жұмыс жасау кезеңдері. Режиссердің суретшімен жұмыс жасауы. Режиссердің композитормен жұмыс жасауы. Режиссердің балетмейстермен жұмыс жасауы. Қойылымның образдық шешімі. Репетициялық үдеріс түрлері мен жұмыс ерекшеліктері. Көркемдік кеңес мүшелерін іріктеу және оларды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • "Қойылымды безендендірудің заманауи технологиясы"
    Несиелер: 4

    Заманауи сахна алаңқайын дамыту кезеңдерін білу. Театр сахнасы құрылымы мен жабдықталуы. Іс-шаралар мен қойылымдарды өткізу үшін қажетті заманауи сахналық технологияларды жобалау және талдау қабілеттілігі. Қойылымдағы көркем образды ашуға ықпал етуі үшін сахна техникасы мен технологиясы мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін игеру шеберлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интернет жобалау және мультимедиа
    Несиелер: 4

    Мультимедиялық студияларда, интернет- порталдарда, компьютерлік ойындарды, анимацияларды, мәдени-тынығу бағдарламалары өнімдерін, мобильдік қосымшаларды, компьютерлық ойындар өндеуші-компанияларда мультимедиялық жобалар мен бағдарламалар технологиясы құрастыру негіздерін оқып зерттейді.Заманауи мультимедиялық шоу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздерін білу:Менеджмент басқару жүйесі ретінде, ақпараттық қызмет және басқару әдістері. Басқарушылық шешімдерді даярлау және іс қағаздарын ұйымдастыру технологиясын пайдалану дағдылары. Маркетингтік қарым-қатынас, қаржыландыру, баға стратегиясы,жоспарлау, негізгі басқарушылық іс-шаралар жүйесі, ұйымдастырушылық қызмет технологиясы, маркетинг мәні және маркетингтік орта, әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Театр қойылымдарын продюсерлеу және технология негіздері-IІ
    Несиелер: 4

    Театр ұжымының ұйымдастыру жұмыстары. Қойылым жоспарын құрастыру шеберлігі. Қойылым сметасы. Ұжымның маркетингтік жұмысы. БАҚ-пен байланыс. Көркемдік кеңес мүшелерін іріктеу және оларды басқару. Гастрольдерді ұйымдастыру. Театр ұжымының фестивальдарға және басқа да шараларға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сахналық киім және грим түрлері
    Несиелер: 4

    Сахналық киім және кейіпкердің психологиясы. Тарихи костюмдар және кезеңдері. Қазіргі костюм түрі. Сахналық киім және грим түрлері. Сахналық образ жасау. Гримнің негізгі тәсілдері. Гримдеудің дәстүрлі және жаңа әдістері. Сахналық бейне және грим. Бүгінгі күнгі сахна және актердің сыртқы келбеті. Театр гримі, кино гримі, телеведениялық спектакль мен телефильм гримдерінің айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
    Несиелер: 4

    Мәдениет саласын және менеджмент технологиясын білу. Мәдениет саласындағы менеджменттің ұйымдастыру-экономикалық шарты. Мәдениет саласындағы жоспарлау технологиясын игеру. Әртүрлі бастаулардан қаржы тарта білу (фандрейзинг). Мәдениет саласындағы менеджмент және қазіргі ақпараттық технологиялар. Бақылау, есепке алу және есеп. Персоналды басқару. Мәдениет саласындағы менеджменттің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Cөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    Дауысты дыбыстар сипаты мен әуенділігі. Екпін, дикция. Артикуляция. Дыбыс тазалығы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс аппараты құрылымын білу. Гортань қызметі. Қалыпты меңгеру. Әдеби тілді дұрыс айтудың қалыптастырылуы. Дыбыс күшін дамыту. Әралуан жанрларымен жұмыс істеу. Шешендік өнер. Сөйлеу аппараты қызметімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шешендік өнердің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Шешендік өнер теориясы мен технологиясын білу: шешендік өнер мәні, ұғымы мен ерекшелігі. Шешен сөзіндегі логика. Монологтық сөйлеуге даярлау әдістемесі. Сәтті сөз сөйлеу технологиясы. Полемика жүргізу мәдениеті. Қарым-қатынастың типтік жағдайларында өзін-өзі ұстау шеберлігі. Іскерлік әңгімелесуге даярлық және оны жүргізу. Қарым-қатынастың вербальды және бейвербальды құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Өзінің кәсіби және продюсерлік қызметінде танымдық-шығармашылық, рекреациялық-ойын-сауық /шоу/, халықтың мерекелік бос уақытын тиімді ұйымдастырудың жаңа технологияларын және сценарий шеберлігі дағдыларын белсенді пайдалануы;

  • Код ON8

    Бекітілген зерттеу бағдарламасына сәйкес жекелеген бөлімдер (кезеңдер, тапсырмалар) бойынша мәдени-тынығу қызметінің ғылыми зерттеулеріне қатысуға дайын болуы;

  • Код ON5

    Адамдардың әлеуметтік және шығармашылық әлеуетін дамыту, ұлттық мәдениетін дамыту үшін әуесқойлық бірлестіктер, театр студиялары мен үйірмелер, сондай- ақ шығармашылық-бұқаралық іс-шаралар ұйымдастыруы;

  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, іс-әрекеттерді реттеу және мәдени-тынығу мекемелерінде тәрбие жұмысының әртүрлі әдістерін қолдануы

  • Код ON10

    Театр ұжымына жетекшілік ету, сахналық сөйлеуді, сахналық қозғалыс пен ритмиканы, қойылым техникасы мен режиссерлік шеберлікті меңгеруі;

  • Код ON6

    Әлеуметтік мәдени қызмет саласында басқару рәсімдерін тиімді қолдану, менеджмент және маркетинг технологияларын жүзеге асыруға дайын болу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болуы;

  • Код ON4

    Тұтынушылардың сұраныстарын зерттеу және қанағаттандыру арқылы олардың рухани мәдениетін қалыптастыру және дамыту дағдыларын, білімдерін көрсетуі;

  • Код ON11

    Шешендік, кәсіпкерлік және продюсерлік дағдыларды және тұлғаның ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру дағдыларын пайдалануы;

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу мен адалдықтың қағидаттары мен дәстүрлерін түсіне отырып, еркін қарым-қатынас жасауы;

  • Код ON7

    Шығармашылық үдерісті ақпараттық және әдістемелік қамтамасыз етуді белсенді ұйымдастыру және әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінде қойылымдарды ресімдеу технологияларын пайдалануы;

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық, мәдени, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімдерін, деректерді әлеуметтанулық өңдеу әдістерін, ғылыми және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен әлеуметтанулық талдау элементтерін көрсетуі;

Top