Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10101 Фармация в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұрғындарға дəрі-дəрмектік көмек көрсетуді, қоғам мен тұтынушылар қажеттілігін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін жоғары білікті мамандарды дайындау болып саналады. Фармацевтикалық тәжірибе мен ғылымда озық инновациялық, ақпараттық, коммуникативтік жетістіктерді пайдалану жəне дамыту, халық денсаулығын нығайту, денсаулық сақтау жүйесінің мемлекеттік жəне əлемдік деңгейдегі өзгерістеріне икемделу, білім алу мен кəсіби біліктілікті үздіксіз жетілдіре отырып, қоғамның дамуына өзіндік үлесін қосу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B085 Фармация
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Физиология анатомия негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-адамның денесінің құрылымын, оның мүшелері мен жүйелерін, олардың даму, функция тұрғысынан, организмнің жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін, қоршаған ортаның әсерін, еңбек жағдайлары мен тұрмысын ескере отырып, өзара әрекеттесуін зерттеу. Дәріхана желісіне, дәрі-дәрмек өндірісіне арналған провизорларды дайындау үшін және олардың қызметі адам ауруларының алдын алуға, балалардың, ересектер мен қарттардың денсаулығын қорғауға және сақтауға бағытталған клиникада білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-қазіргі адамның құрылымын, оның эмбриогенез процесінде дамуын зерттеу. Ол эмбриология, салыстырмалы анатомия, антропология және гистология деректерін кеңінен қолданады. Анатомия іргелі білім береді, оны игермей, практикалық қызметте қажетті медициналық білімнің қондырмасын құрайтын бейіндік пәндерді зерттеуге кірісуге болмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты медициналық, химиялық, ботаникалық және фармацевтикалық терминологияны оқыту болып табылады, оған әртүрлі номенклатуралардағы терминдердің жұмыс істеуіне байланысты теориялық және практикалық тілдік мәселелер кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс тілі және сөз мәдениеті
    Несиелер: 4

    Тіл мәдениеті-бұл теориялық және практикалық пән. "Сөйлеу мәдениеті" курсы грамматика бойынша фондық білімді белсенді тарта отырып, лексикалық тақырыптар негізінде орыс тілін оқыту арқылы коммуникативтік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға арналған. Негізгі курс монологиялық сөйлеуді жетілдіруге және болашақ маманға практикалық қызметте қажетті әмбебап біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл міндет мамандық тілін оқытуда жүзеге асырылады: Аннотация, рефераттау, тездету, ғылыми мәтіндерді рецензиялау және мақалалар жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фармацевтік терминологиялар (мемлекеттік тілде)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты – фармацевтикалық терминологияны меңгеру дағдыларын қалыптастыру, фармацевтикалық терминологияны құрайтын әртүрлі номенклатуралардағы терминдердің жұмыс істеуіне байланысты теориялық және практикалық тілдік мәселелерді қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-адам жасушаларының, ұлпаларының, мүшелерінің, жүйелерінің қызметі және оның қоршаған ортамен ажырамас байланысы туралы кешенді идеяны қалыптастыру. Бұл пән фармацевтика кафедрасының студенттерін олардың іс – әрекеті мен кәсіби назарының негізгі объектісі-адам ағзасының іс-әрекетімен таныстыратын жалғыз пән болып табылады. Физиологияны оқыту адам ағзасында болатын процестердің функционалдық сипаттамалары мен ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты фармакогнозия бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды игеру үшін негізгі білімді қалыптастыру болып табылады, себебі өсімдіктер көптеген дәрі-дәрмектерді алу үшін шикізат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-заттардың құрылымы ,химиялық байланыс теориясы, химиялық термодинамика негіздері, ерітінділердің қасиеттері, химиялық реакциялар, тотығу-тотықсыздану процестері, сондай-ақ атомның құрылымына және Д.И. Менделеевтің периодтық жүйеде болуына байланысты химиялық элементтердің қасиеттері туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеудің мақсаты қазіргі биологтың дүниетанымын қалыптастыру болып табылады, физика-химиялық биология және молекулалық биология бөліміне жататын басқа пәндерді терең игеруге негіз береді, онтогенез бен филогенезге дейінгі биологиялық процестердің физика-математикалық модельдерін ойдағыдай дамытуға көмектеседі, термодинамикаға, ақпарат теориясына, авторегуляция теориясына негізделген өмір құбылыстарына жалпы теориялық тәсілдерді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Талдамалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заттар мен материалдарды химиялық талдаудың теориялық негіздерін зерделеу және химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын анықтау, сондай-ақ заттардың химиялық құрамын анықтау әдістерін дайындау болып табылады. Қазіргі уақытта химиялық талдау заттың құрамы мен табиғаты туралы ақпарат алу көзі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде заманауи медициналық техниканы қолдану мәселелері бойынша ғылыми білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Биофизика заңдарын білу диагностика мен емдеудің жаңа әдістерін жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәрілік заттарды алудың көздері және әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты дәрілік заттарды алуды зерттеу болып табылады. Көбінесе бұл өсімдіктер мен жануарлардан алынатын шикізат, жер қыртысының беті, теңіздер мен көлдердің суы — дәрілік заттардың табиғи минералды көзі. Дәрілік заттарды химиялық синтез арқылы алуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-жер биосферасындағы әртүрлі кластағы микроорганизмдердің құрылымының, тіршілік әрекетінің және таралуының жалпы заңдылықтарын зерттеу; дәрілік заттарды өндірудің технологиялық процестерінің микроорганизм-зиянкестерінің маңызы. Микробиология микроорганизмдердің патогенділігі және олардың жұқпалы аурулардағы патогенділігі туралы түсінік береді; сонымен қатар олар туралы білім-иммунитет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фармацияның этико-деонтологиялық аспектісі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты фармацевтер мен пациенттердің, фармацевтер мен дәрігерлердің, фармацевтер мен науқастардың туыстарының осы қарым-қатынасы туралы ұғымдарды қалыптастыру, фармацевтердің мінез-құлқының қоғамдағы, пациенттермен, дәрігерлермен және жұмыс әріптестерімен белгілі бір этикалық мінез-құлық нормаларына сәйкестігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фармация тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты- бұл адамзаттың алғашқы кездерінен бастап бүгінгі күнге дейінгі өмір бойы фармация мен дәрілік білімнің дамуын зерттейтін пән. Фармация тарихын зерттеу ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, тарихи ойлау дағдыларын тәрбиелеуге, жаратылыстану және арнайы ғылымдардың өзара байланысы туралы ғылыми түсінікке ықпал етеді. Фармацияның қалыптасуы мен дамуының бастауында тұрған көрнекті ұйымдастырушылар ғалымдар туралы қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология, вирусология және эпидемиология
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-жер биосферасындағы әртүрлі кластағы микроорганизмдердің құрылымының, тіршілік әрекетінің және таралуының жалпы заңдылықтарын зерттеу; сонымен қатар зиянкестер микроорганизмдерінің дәрілік заттарды өндірудің технологиялық процестеріне әсерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ практикалық іс-әрекетте олар оқитын және қажет болатын ғылымдар мен пәндер туралы түсінік қалыптастыру. Бұл ғылымдар: дәрілік заттардың химиялық табиғаты, құрамы, құрылымы және қасиеттері туралы; Өсімдік және жануар тектес дәрі-дәрмектерді өндіруге арналған шикізат туралы; дәріханаларда және зауытта дәрі-дәрмектерді дайындау әдістері мен әдістері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоэтика және фармацевтикалық құқық негізі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты халықты, олардың өмір сүру сапасын, физикалық және психикалық денсаулығын қорғау мақсатында дәрілік препараттарды жасау, клиникалық сынақтар, тіркеу, сапаны бақылау, өндіру, тұтынушыға жеткізу және пайдалану, сондай-ақ фармацевтикалық ғылыми-консультациялық қызметтер көрсету кезінде туындайтын моральдық, құқықтық, әлеуметтік ,экологиялық және құқықтық мәселелерді зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік моделдеу негізі
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеудің мақсаты-жүйелерді модельдеу негіздері, жүйелерді математикалық және компьютерлік модельдеу принциптері (MS),эволюциялық модельдеуге шолу және компьютерлік модельдеуді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты химиялық ойлауды қалыптастыруға және "құрылым - қасиеттер" мәселесінде бағдарлауды дамытуға негіз болатын органикалық қосылыстардың маңызды кластарын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық заңнамалар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты ҚР азаматтарының денсаулығын қорғаудың құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздерін айқындайтын заңнамалық актілерді зерделеу болып табылады, студенттерді ДСӘДМ негізгі стратегиялық бағдарламалық құжаттарымен, ДЗ айналыс саласын реттейтін және регламенттейтін нормативтік құжаттармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарағанды облысының медицина және фармация тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді Қарағанды облысындағы медицина және фармация тарихы пәнін зерделеу ғылыми дүние танымды қалыптастыруға мүмкіндік береді, шынайы және арнайы ғылымдардың өзара байланысы туралы ғылыми көз қарастың, тарихи ойлаудың білімін қалыптастырады. Қарағанды обл. Фармация тарихы қалай дамығанын және оны кім дамытқану туралы хабарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Eмдік-профилактикалық тамақтану
    Несиелер: 5

    Медициналық білім беруде маңызды пəннің бірі болып табылады. Жалпы гигиена пəнінің дəрістік жəне тəжірибелік курсы халық денсаулығын сақтауға бағытталғағі Бағдарламада қоршаған ортағіың адам денсаулығына қалай əсер ететініп, сонымен катар нормативтер, санитарлық ережелер бекітілген. Гигиенаның медициналық білім берудегі рөлі аурулардың алдын алуға бағыт береді. мұның маңызы үлкен, өйткені ластанған қоршаған ортаның ағзаға əсерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогендік аминдер химиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты биохимияны, фармацевтикалық химияны, фармакологияны және басқа да бірқатар пәндерді толық зерттеу үшін жаңа болып табылатын биологиялық белсенді қосылыстар химиясының негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаңа тиімді дәрілік заттарды іздестіру
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты олардың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында жаңа дәрілік заттар мен дәрілік нысандарды іздеу және жасау саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті кең ғылыми ой-өрісті қалыптастыру, сондай-ақ олардың фармакологиялық әсерін сенімді болжау мақсатында баб скринингін жүргізудің практикалық дағдыларын игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    "Құқық негіздері" пәні азаматтық, қылмыстық, әкімшілік құқық институттары, атқарушы билікті жүзеге асыру тетігі, құқық субъектілерінің құқықтық мәртебесін, шаруашылық, әкімшілік қызметтің нысандары мен әдістерін, азаматтық және қылмыстық сот процестерін қарау, Қазақстан Республикасының демократиялық мемлекет ретінде дамуының стратегиялық бағытына ықпал ететін мемлекеттік басқарудағы заңдылық пен тәртіпті қамтамасыз ету тәсілдері туралы ұғымдарды қалыптастырады, зайырлы, оңшыл және әлеуметтік мемлекет. Бұл курстың мақсаты қоғамдық қатынастарды дамыту мен жетілдірудегі мемлекет пен құқықтың рөлін түсіну және дұрыс түсіну, заңнаманы қолданудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді оқытудың негізгі міндеттері: студенттерді қолданыстағы заңнамада дұрыс бағдарлауға байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    «Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәнінің мазмұны студенттердің экономика және кәсіпкерлік негіздерін меңгеруіне , бизнесті ұйымдастыру саласындағы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыруға, белсенді іс-әрекет әдістері арқылы студенттің жеке тұлғасын рухани және кәсіби дамытуға бағытталған. «Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәнінің практикалық бағыттылығы, алынған білімді табысты қолдануды анықтайды және негізгі құзыреттерді (ақпараттық, коммуникациялық, зерттеушілік және т.б.) қалыптастыруға негіз болатын қызмет әдістерін әзірлеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инструменталды әдістер анализінің теориялық негізі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты әр түрлі химиялық сипаттағы заттардың сапалық және сандық құрамын, физикалық және физикалық-химиялық талдау әдістерін анықтау білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру мәселелері, психологиялық сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының сипаттамалары, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері туралы білімін қалыптастыруға арналған. Пәннің екінші бөлімі бір жағынан белгілі бір құқықтық нормалар туралы жалпы түсінік беретін, екінші жағынан құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық және т.б.) мәселелерін зерттейді. Әр адамның өмір бойы жүретін мәселелерін шешуде бағдарлау үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гетероциклдік қосылыстар химиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеудің мақсаты дәрілік заттарды өндіруде кеңінен қолданылатын әртүрлі құрылымдағы гетероциклді қосылыстардың синтез әдістерін, физикалық, химиялық және биологиялық қасиеттерін терең зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән, студенттердің адамдар өмірінің қауіпсіздігін ұйымдастыру саласындағы негізгі идеяларын қалыптастырады, объектілерді қорғау және тұрақты жұмыс істеуге, төтенше жағдайлардың салдарын жою бойынша іс-әрекеттерге байланысты практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттерге жеке, қоғамдық, мемлекеттік қауіпсіздікті және табиғи ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жүйелі тәсілдерін меңгеруге көмектеседі; табиғи, экологиялық, техногендiк және әлеуметтiк сипаттағы қауiптi және төтенше жағдайларды болжау, олардың пайда болуы мен дамуын олардың сипаттамаларын талдау және олар туралы әртүрлi көздерден алынған ақпараттар негiзiнде бiлiм бередi; ықтимал теріс салдарды азайту үшін барабар стратегия мен іс-қимыл әдістерін таңдау туралы шешім қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты негізгі физика-химиялық құбылыстар, термодинамикалық процестер, адсорбция құбылыстары туралы білімді қалыптастырады, және адсорбциялық заттардың кинетикасы және коллоидты ерітінділердің түрлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фармацевтикалық гигиенаның негіздері және еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты еңбек гигиенасының мақсаттар мен міндеттерін негізгі ережелерін зерттеу болып табылады: оның әдістері, терминологиясы, заңнамалық және нормативтік базасы. Өндірістік (кәсіптік) зияндылық туралы түсінік, олардың жіктелуі, жұмыс қабілеттілігі мен денсаулығына әсері, жалпы аурушаңдықтағы орны. Гигиеналық нормалау, критерий, принциптер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалалық-инновациялық қызмет
    Несиелер: 5

    «Жобалалық-инновациялық қызмет» пәнінің мақсаты – негізгі түсініктерді, жобаларды басқару әдіснамасын меңгеру және әртүрлі типтегі инновациялық жобаларды әзірлеу және енгізу бойынша негізгі дағдыларды меңгеру. Пәннің міндеттері: студенттердің инновациялық жобалардың түрлері және оларды басқару әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру; теориялық негіздерін зерделеу және тәжірибеге бағытталған тәсіл негізінде инновациялық жобаны құру мәселелерін шешудің баламалы жолдарын іздеу, миға шабуыл, жұмыс үрдісін декомпозициялау, өкілеттіктердің жауапкершілік матрицасы, SWOT талдау және т.б. инновациялық жобалар бойынша студенттердің өз бетінше шығармашылық белсенділігін арттыру; өздерінің білім беру бағдарламасы аясында стартаптар сияқты нақты жобаларды жүзеге асыру және т.б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физико-химиялық әдістер анализі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты талдаудың физика-химиялық әдістерін, талданатын үлгілердегі заттарды сапалық және сандық анықтау әдістерін, сондай-ақ дәрілік препараттардағы, дәрілік шикізаттағы негізгі компоненттің немесе қоспалардың құрамын анықтау болып табылады.. Аналитикалық химияның осы бөлімін білу бірқатар басқа арнайы пәндерді толық және тереңірек зерттеуге теориялық негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рационалды еңбек күн тізбесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты еңбек жағдайларын жақсарту, жұмысшылардың денсаулығын сақтау, шаршаудың алдын алу, сырқаттанушылықты азайту, гигиеналық нормативтер мен еңбек гигиенасы саласындағы санитарлық заңнаманы әзірлеу бойынша іс-шараларды негіздеу бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологиялық белсенді заттар химиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеудің мақсаты триптаминдер, альфа-метилтриптамин, диизопропилтриптаминдер, катехоламиндер биосинтезінің негізгі жолдары, биогендік аминдердің ыдырауы және т. б. сияқты бөлімдерді зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-тірі организмдердің жұмысының негізінде жатқан биохимиялық процестерді, метаболизмнің ерекшеліктерін және оның адам мүшелері мен тіндеріндегі реттелуін молекулалық деңгейде зерттеу; ауруларды диагностикалаудың биохимиялық принциптері және дәрілік заттардың ферментативті түрленуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық анализге кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістің барлық кезеңдерінде (шикізатты бақылаудан алынған дәрі-дәрмектердің сапасын бағалауға дейін) ДЗ химиялық сипатын және талдауын зерттеу, олардың тұрақтылығын зерттеу, жарамдылық мерзімін белгілеу және дайын дәрілік форманы стандарттау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимиядағы патологиялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-биохимиялық процестерді және олардың тірі организмдердің жұмыс істеуіне негізделген патологияларын, метаболизмнің ерекшеліктерін және оның адам мүшелері мен тіндеріндегі реттелуін молекулалық деңгейде зерттеу; аурулар мен дәрі-дәрмектердің ферментативті өзгерістерін диагностикалаудағы өзгерістер мен патологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу студенттерге өз бетінше оқуға және оқылатын тақырып шегінде бастапқы медициналық әдебиетті түсінуге мүмкіндік береді (фармацевтикалық химия, фармакогнозия және ботаника, дәрі-дәрмек өндіру технологиясы, фармакология бөлімдері бойынша). Пән мамандық тілін оқыту деңгейінде бейіндеуші пәндермен бірігуді көздейді. Бағдарлама студенттердің шет тілінде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық және фармацевтикалық тауартану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты тауартану талдауын жүргізу үшін нормативтік-техникалық құжаттаманы, тауартанудың негізгі санаттарын, сондай-ақ Үкіметтің фармацевтикалық тауарлар мен медициналық техника бұйымдарын өндіруді ұлғайту, олардың ассортиментін кеңейту және сапасын жақсарту жөніндегі іс-шараларын игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәрілік түрлер технологиясы 1
    Несиелер: 3

    Пәнді зерделеудің мақсаты денсаулық сақтау саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасына және тиісті дәріхана және өндірістік практиканы (GPP, GMP), ҚР Мемлекеттік фармакопеясын пайдаланудың интеграцияланған тәжірибесін алу, сондай-ақ фармацевтикалық технологияға қойылатын жалпы және ерекше талаптарды, әртүрлі дәрілік нысандарды дайындау және өндіру технологиясының теориялық және қолданбалы негіздерін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-биологияда, медицинада және фармацияда маңызды рөл атқаратын табиғи қосылыстарды зерттеу. Пәнді оқу кезінде табиғи қосылыстардың жіктелуі, олардың қасиеттері, фармацияда қолданылуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакоэкономика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты медициналық көмектің әртүрлі сатыларында нақты ауруларды емдеуде дәрілік заттарды қолданудың тиімділігі мен сапасын талдау туралы идеяны қалыптастыру болып табылады. Дәрілік препараттардың тиімділігіне, қауіпсіздігіне, үйлесімділігі мен өзара алмастырылуына, фармакотерапия алгоритмдеріне және оларды бағалаудың баламалы рәсімдері мен критерийлеріне өзара байланысты клиникалық және экономикалық талаптарды қалыптастыру қағидаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заттарды идентификациялаудың негізгі принциптері
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-бейорганикалық, органикалық және органикалық емес дәрілік заттарды олардың табиғаты мен химиялық құрылымына байланысты анықтаудың теориялық негіздері мен заманауи әдістерін зерттеу. Пәннің мақсаты студенттерде физикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық талдау әдістерімен дәрілік заттардың түпнұсқалығын анықтау білімін, білігі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакология
    Несиелер: 6

    Пән фармакологиялық топтардың, олардың сипаттамаларын, медициналық көрсеткіштерімен және қолдану әдістерін, қарсы көрсеткіштерін, жанама әсерлерін, ДЗ синонимдермен аналогтары бойынша ДЗ ассортиментінің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стартап және бизнес коллаборациясы
    Несиелер: 3

    Пән стартап-жобаларды әзірлеу және іске асыру, кәсіпкерлік пен бизнестің түрлі салаларындағы өзара тиімді ынтымақтастық саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Бұл пән Қазақстан экономикасының дамуының заманауи үрдістері туралы, атап айтқанда, бизнестің, стратегиялық ресурстар мен елді дамытудың ішкі көздерінің негізгі құрамдас бөлігі ретіндегі білімі бар мамандарды даярлауды қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық талдаудың қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты дәрілік заттардың химиялық табиғаты мен химиялық құрылымына байланысты оларды сәйкестендіру, қатерсіздігін және сандық құрамын анықтау әдістерін зерделеу, сондай-ақ дәрілік заттарды фармацевтикалық талдау контекстінде аналитикалық химияны зерделеу кезінде алынған білім, білік және дағдыларды білім алушыларда бекіту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық бұйымдар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканың көтерме және бөлшек саудасы саласында жұмыс істейтін бәсекеге қабілетті фармацевт маманын қалыптастыру үшін медициналық және фармацевтикалық тауарлардың негізгі талаптарын, тауарлық сипаттамаларын зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салауаты өмір салты және аурудың алдын-алу
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-дұрыс тамақтану, дене шынықтыру, моральдық көңіл-күй және зиянды емдеуден бас тарту және жұқпалы аурулардың алдын алу арқылы денсаулықты жақсартуға және сақтауға бағытталған адам өмірінің салауатты өмір салты тұжырымдамасы туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нуклеин қышқылдар биохимиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты молекулалық биология мен генетика, биологиялық және токсикологиялық-логикалық химия туралы білім мен түсінікті қалыптастыру болып табылады және жоғары білікті фармацевтикалық кадрларды даярлаудың ажырамас және міндетті элементі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Пән ҚР-дағы фармацевтикалық қызметтегі мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттарын, тиісті фармацевтикалық практикаларға (GDP, GPP стандарттары) сәйкес бөлшек және көтерме буындағы фармацевтикалық кәсіпорындардың қызметін ұйымдастыру туралы, сондай-ақ дәріхана ұйымдарының өндірістік қызметін білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәлелді медицина негізі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-дәлелді медициналық практика" немесе "ғылыми дәлелді медицина" фактілеріне негізделген медицина ұғымдарын игеру. Ғылыми дәлелді медицина-бұл ғылыми ақпаратты жинау, талдау, жалпылау және түсіндіру технологиясының жаңа тәсілі, бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулярлы биология медициналық генетика негіздерімен
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты ұйымдастыру деңгейін және тіршіліктің іргелі қасиеттерін; геномдық, хромосомалық және гендік (молекулалық) деңгейлердегі тұқым қуалайтын материалдың құрылымын, жұмыс істеуін және белсенділігін реттеуді; жаңа, тиімді дәрілік препараттарды іздеу және синтездеу үшін қолданылатын уақытша гендік-инженерлік технологияларды; тұқым қуалайтын өзгергіштіктің пайда болу себептері мен механизмдерін және олардың геномдық, хромосомалық және гендік (молекулалық) деңгейлердегі адамның тұқым қуалайтын патологиясын қалыптастыру; фармация мен медицинада молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәрігерге дейінгі бірінші көмек
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайларды диагностикалаудың негізгі принциптерін, дәрігерге дейінгі көмек көрсету ережелерін білуді қалыптастыру болып табылады дәрігерге дейінгі алғашқы көмекті зерделеу кез келген жәбірленуші жедел медициналық көмек бригадасы келгенге дейін дәрігерге дейінгі сауатты көмекті уақтылы ала алуы үшін қажет, бұл емдеудің кейінгі дәрігерлік кезеңінің тиімділігін бірнеше есе арттырады, ең бастысы зардап шеккендердің(науқастар) шұғыл жағдайларда өмір сүруін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке нозология
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты патологиялық процестердің пайда болуының, дамуы мен нәтижесінің негізгі заңдылықтарын зерттеу, студенттерді этиологияны, патогенезді, клиникалық көріністерді, аурулардың алдын алу және емдеу принциптерін түсінуге дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәрілік заттарды талдаудың және зерттеудің жалпы әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеудің мақсаты дәрілік заттардың сапасын реттейтін негізгі мемлекеттік заңдарды, қағидаттар мен ережелерді зерделеу, стандарттау және сертификаттау мәселелерін, зерттеудің жалпы фармакопеялық әдістерін, Бейорганикалық сипаттағы дәрілік заттарды талдауды және алифаттық, циклдік және алициклді қосылыстардың туындыларының органикалық шығу тегін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби қазақ тілі» курсының мақсаты – болашақ педагог-психологтердің өз мамандықтары бойынша алған теориялық білімдерін кәсіби қазақ тілінде меңгеруіне ықпал ету, әлеуметтік-қоғамдық қажеттілікті қанағаттандыратындай маман әзірлеу, фармация саласындағы кәсіби терминдерді толық меңгерген, қазақ тілінде өз ойын жетік жеткізе алатын, тілдік құзыреттілігі жоғары, білікті маман даярлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық белсенді қоспалар
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-функционалды тамақ пен диеталық қоспаларды тағамға белсенді қолдану дәуірінде биологиялық белсенді заттардың тамақпен және дәрі-дәрмектермен өзара әрекеттесуі туралы ұғымдарды қалыптастыру, олардың дәрі-дәрмектермен өзара әрекеттесуін зерттеу өзекті болып табылады. Бұл өте жас бағыт, сондықтан ақпарат анықтамалық әдебиеттерге белсенді енген жоқ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патологиялық физиология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты патологиялық процестердің пайда болуының, дамуы мен нәтижесінің негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, студенттерді этиологияны, Пато-генезді, клиникалық көріністерді, аурулардың алдын алу және емдеу принциптерін түсінуге дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медициналық генетика
    Несиелер: 3

    Пәнді зерделеудің мақсаты ұйымдастыру деңгейлерін және тіршіліктің іргелі қасиеттерін; геномдық, хромосомалық және гендік (молекулалық) деңгейлердегі тұқым қуалайтын материалдың құрылымын, жұмыс істеуін және белсенділігін реттеуді; жаңа, тиімді дәрілік препараттарды іздеу және синтездеу үшін қолданылатын уақытша гендік-инженерлік технологияларды; тұқым қуалайтын өзгергіштіктің пайда болу себептері мен механизмдерін және олардың геномдық, хромосомалық және гендік (молекулалық) деңгейлердегі адамның тұқым қуалайтын патологиясын қалыптастыру; фармация мен медицинада молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәрілік түрлер технологиясы 2
    Несиелер: 3

    Пәнді оқуды жалғастырудың мақсаты өндірістік дәріхананың құрылымымен, негізгі және қосалқы бөлімшелермен және олардың техникалық жарақтандырылуымен таныстыру, сондай-ақ өндірістік дәріханада жеке рецепттер мен медициналық ұйымдардың талаптары бойынша қатты, жұмсақ, сұйық дәрілік нысандардың әртүрлі түрлерін дайындау бойынша жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фармакогнозияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты фармакогнозияның негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін зерделеу болып табылады, дәрілік өсу шикізаты, жануарлардан алынатын шикізат туралы түсінік береді, өсімдік және жануар тектес дәрілік заттардың уақытша номенклатурасын қарастырады, табиғатта шикізатты өсіру және жинау негіздерін, дайындау процесінің негіздерін, ДӨШ кептіру, өңдеу және сақтау негіздерін, экономикалық ботаника негіздері зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фармацияны басқару және экономикасы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-фармацевтикалық нарықта жұмыс істейтін маманның кәсіби білімін, шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән "фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру" пәнін оқудың қисынды жалғасы болып табылады, заңнама талаптарына және оны жүргізу тәртібіне сәйкес дәріхана ұйымдары қызметінің экономикалық көрсеткіштерін талдау, болжау және бірлескен бухгалтерлік есеп негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фармацевтік логистика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты фармацевтикалық және басқа да тауарлар ағындарын, сондай-ақ фармацевтикалық көмекке тұтынушылардың қанағаттануына ықпал ететін олармен байланысты ақпараттық, қаржылық және сериялық ағындарды басқару және оңтайландыру бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер жүйесі және интродукциясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты фармакогнозия курсын игеру үшін қажетті өсімдіктердің систематикасы мен интродукциясы туралы негізгі білімді игеру болып табылады. Бұл тауарлық дәрілік шикізаты бар өндірістік дәріханаларда және ғылыми-зерттеу және талдау зертханаларында жұмыс істейтін фармацевт мамандарын даярлау үшін қажетті пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ботаникалық ресурстану
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты фармакогнозия бойынша практикалық дағдыларды, дағдыларды игеру үшін базалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу кезінде студенттер дәрілік өсімдіктердің шикізат қорларын, тауарлық дәрілік шикізатты жинау, кептіру және қайта өңдеу ережелерін зерделеу әдістерін меңгереді, бұл далалық жағдайларда және талдау және зерттеу зертханаларында жұмыс істеу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәрілердің өнеркәсіптік технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты дәріханаға түсетін рецепттер бойынша дәрілік формалардың барлық түрлерін жасайтын фармацевттің практикалық іс-әрекетінің дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Халыққа жедел және жоғары сапалы дәрілік көмек көрсету үшін фармацевт дәрі-дәрмектің әр түріне қатысты белгілі бір теориялық білімді игеруі керек, ең бастысы оларды өндіру технологиясын игеріп, технологиялық дағдыларды игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәнді зерделеудің мақсаты тиісті заманауи басқару тұжырымдамалары мен модельдерін қолдана отырып, халыққа фармацевтикалық көмек көрсету және ұйымдастыру бойынша дәрілік заттар айналымы жүйесіндегі (ДЗ) шаруашылық қатынастар субъектілерінің ұйымдастырылуын, басқаруын және экономикасын зерделеу болып табылады. Менеджмент-бұл объектінің жұмыс істеуіне оңтайлы жағдай жасауға бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәріхананың тиісті практикасы (GPP)
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты дәрілік заттардың сапасына қойылатын талаптарды белгілейтін стандарттар кешенін олардың өмірлік циклінің әр кезеңінде: клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулер, өндіріс, сақтау және тасымалдау, көтерме және бөлшек саудада сату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фармацевтикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты дәрілік заттардың химиялық қасиеттері мен түрленуі, оларды әзірлеу және алу әдістері, сапалық және сандық талдау туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Фармацевтикалық химия бірінші бөлімнің жалғасы болып табылады және хош иісті және гетероциклді қатардағы дәрілерді талдау бойынша арнайы фармацевтикалық химия сұрақтарын қамтиды. Фармацевтикалық химия дәрілік заттарды жасау кезіндегі химиялық процестерді, олардың түпнұсқалығын анықтау әдістерін, белсенді зат пен қолданудың құрамын, сондай-ақ оларды сақтау кезіндегі химиялық өзгерістерді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психология негізі
    Несиелер: 6

    Пәнді зерттеудің мақсаты-жалпы психологияның категориялары, типологиясы, әдістері; психикалық даму заңдылықтары туралы білім жүйесін игеру. Студенттердің психологиялық-педагогикалық және ғылыми жағынан кеңейтуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Коммуникативті дағдылар
    Несиелер: 6

    Пәнді зерттеудің мақсаты-жеке тұлғаны және оның іс-әрекеттерін түсіну негізінде қарым-қатынас процесінде тұлғааралық қабылдауды зерттеу. Пән ақпарат тапшылығы жағдайында адамның іс-әрекетінің себептерін түсіндіруді қарастырады, тиімсіз қарым-қатынастың салдарының нақты себептері туралы түсінік береді. Курс психология мен әлеуметтік психологияның негізгі ұғымдарына негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фармакотерапия
    Несиелер: 6

    Пәнді зерделеудің мақсаты медициналық-биологиялық білімнің көптеген салаларының интеграцияланған тәжірибесін және ең алдымен нозологиялық ерекшеліктерді, сондай-ақ этиологиялық факторды ескере отырып, дәрілік заттарды жеке қолдану тәжірибесін алу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фармакогнозия
    Несиелер: 6

    Пәнді зерттеудің мақсаты фармакогнозияны ғылым және оқу пәні ретінде зерттеу болып табылады. Фармакогнозияда қолданылатын негізгі ұғымдар: дәрілік өсімдік, дәрілік өсімдік шикізаты, жануарлардан алынатын шикізат, биологиялық белсенді заттар. Дәрілік өсімдіктер мен дәрілік өсімдік шикізатының номенклатурасы (биологиялық белсенді заттардың құрамы бойынша). Дамудың қазіргі кезеңіндегі фармакогнозияның міндеттері. Дәрілік өсімдік шикізатын фармакогностикалық талдау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фармациядағы ұжымдық мәдениет
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты-ол басшылыққа алатын нормалар мен ережелердің жиынтығынан тұратын ұйымның мәдениетін зерттеу. Мәдениет адамдар арасындағы қатынастардың қолданыстағы жүйесін, билікті, құқықтар мен міндеттерді бөлуді, басқару стилін, басшы мен бағыныштының этикасын, кадр мәселелерін шешу тәртібін қамтиды. Ұйымдастырушылық мәдениет-бұл ұйымдағы атмосфера немесе климат. Бұл осы ұйымға тән микрокультура.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Биофармация
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты дәрілік заттардың ағзаға терапевтік әсерінің әртүрлі факторларға (фармацевтикалық, биологиялық және т.б.) тәуелділігін зерттеу болып табылады., сондай-ақ әртүрлі дәрілік нысандарда, бірақ бірдей дозаларда өндірілетін дәрілік препараттардағы әрекет ететін және қосалқы заттардың физикалық және физикалық-химиялық қасиеттерінің олардың емдік әсеріне әсерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық кеңес және қамқорлық
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-рецептсіз дәрі-дәрмектерді таңдау және қолдану мәселелері бойынша Халыққа фармацевтикалық ақпараттық-консультациялық қызмет көрсету бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Өзін-өзі емдеудің қазіргі жағдайындағы фармацевтикалық қамқоршылықтың рөлі өте артып келеді, фармацевттің дәріханадағы кәсіби қызметінің маңызды аспектілерінің біріне айналуда.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық технологияның процестері мен аппараттары
    Несиелер: 5

    «Фармацевтикалық технологияның процестері мен аппараттары» курсын оқытудың мақсаты әр түрлі дәрілік формадағы препараттар мен дәрілік заттарды дайындау және өңдеу кезіндегі біліктілікті, сонымен қатар фармацевтикалық өндірістерді, дәріхана, кіші, орта және ірі өндіріс орындарын ұйымдастыру туралы жүйелік білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дәрілік заттардың сапасын бақылау және стандарттау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты мемлекеттік пәнді оқу болып табылады дәрілік заттарды жасау мен пайдаланудың барлық кезеңдерінде олардың тиімділігін, қауіпсіздігін және сапасын бақылау, сондай-ақ әртүрлі дәрілік нысандарды зерттеудің бірыңғай талаптары мен әдістерін әзірлеу және қолдану әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты – биотехнология, биологиялық жүйелер-жасушаны, жеке жасушалық құрылымдарды, нуклеин қышқылдарын немесе тіпті оның метаболизм өнімдерін қолданатын өндіріс туралы түсінік қалыптастыру. Биотехнология тірі жасушалардың әлеуетін адамның пайдасына пайдалануға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Косметологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты терінің, шаштың тіршілігіне пайдалы әсер ететін және атмосфералық және микробиологиялық әсерлерден қорғайтын косметикалық дәрілік формаларды зерттеу болып табылады. Тері ақауларының алдын алу, шаш пен тістің денсаулығын сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Арнайы технология
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты - дәрілік нысандарды дайындау ерекшеліктерін зерделеу, дозаларды, қосалқы заттарды және жас факторына байланысты дәрілік нысандарды енгізу жолдарын таңдау болып табылады: косметикалық және ветеринариялық дәрілік заттар технологиясының ерекшеліктері, фито препараттардың биологиялық белсенді қоспаларының эфир майлары, балалар мен қарттарға арналған фармацевтикалық және нутрацевтикалық құралдар жұбы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Токсикологиялық химия
    Несиелер: 6

    Пәнді зерттеудің мақсаты улы заттар мен олардың метаболизмі өнімдерінің молекулалық және физиологиялық механизмдерін, химиялық әдістерді, оларды оқшаулауды, әртүрлі объектілерде сәйкестендіруді және сандық анықтауды зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фармацевтикалық гомеопатия
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-гомеопатиялық емдеу әдісінің принциптеріне сәйкес қолданылатын гомеопатиялық дәрі-дәрмектердің өндірісін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Әлеуметтік фармация
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-күрделі көп деңгейлі құрылымы бар тәуелсіз әлеуметтік институт ретінде Фармация ұғымын қалыптастыру. Бұл ондағы адамдар атқаратын әлеуметтік рөлдердің тиісті кешенін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Клиникалық фармакология
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-фармакологияны зерттеу, оның провизорды дайындаудың жалпы жүйесіндегі маңызы, басқа медициналық және биологиялық ғылымдардағы орны. Фармакологияның медициналық-биологиялық және клиникалық пәндермен байланысы. Дәрілік препараттар, химиялық құрамы, фармакокинетикасы, фармакодинамикасы, дәрілік әсері және жанама әсерлері туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Фармациядағы еңбекті ғылыми ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты денсаулық сақтаудағы еңбекті ғылыми ұйымдастыру, сыртқы ортаны сауықтыру және аурулардың алдын алу шаралары туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Денсаулық сақтаудағы еңбекті ұйымдастыруды жетілдіру кадрлық мәселелерді шешуге бағытталған және жүйелі тәсілге, Медициналық және фармацевтикалық мекемелерге ноталарды орталықтандырылған енгізудің бірыңғай жүйесін құруға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Фармацевтикалық персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-медицина, фармация, психология саласында дайындығы бар қызметкерлермен жұмыс жөніндегі маманның дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Тиісті фармацевтикалық тәжірибе
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты дәрілік заттардың сапасына қойылатын талаптарды белгілейтін, олардың өмірлік циклінің әр кезеңінде: клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулер, өндіру, сақтау және тасымалдау, көтерме және бөлшек саудада сату, нұсқаулыққа сәйкес қолдану кешенін зерделеу болып табылады. Тиісті фармацевтикалық тәжірибелердің талаптарын сақтау дәрілік заттардың сапасын сақтауға жүйелі тәсілді қамтамасыз етуге және тәуекелдерді азайтуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON3

    Микроорганизмдердің морфологиясын, физиологиясын, антигендік құрылымын және экологиясын түсіндіреді; өндірістік ортаның негізгі физикалық, химиялық және биологиялық факторларын гигиеналық бағалаудың ғылыми әдістерін қолданады; фармакогенетиканы пациенттің ағзасының дәрілік препаратты енгізуге реакциясын және оның әсер ету тиімділігін қалыптастырудағы гендердің (генотиптердің) рөлін зерттейтін ғылым ретінде зерттейді.

  • Код ON11

    Фармацевтикалық қызметті жүзеге асыруда қолданылатын логистика, маркетинг және менеджмент негіздерін және дәрілік заттар айналымы субъектілерінің өндірістік, логистикалық және шаруашылық-қаржылық қызметін жоспарлау мен басқарудың, болжаудың, талдаудың, аудиттің және бағалаудың ғылыми әдістерін білуін көрсетеді.

  • Код ON1

    Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON8

    Тиісті дәріханалық және өндірістік практикалардың (GPP, GMP), Мемлекеттік фармакопияның талаптарына сәйкес өнеркәсіптік және дәріханалық өндіріс жағдайында дәрілік заттарды дайындау жөніндегі өндірістік процесті жүзеге асырады және ұйымдастырады.

  • Код ON2

    Мембраналық құрылымдардың жұмыс істеуінің биофизикалық заңдылықтарын, мембрана арқылы заттардың тасымалдануын, электрогенез механизмдерін, жарықтың биологиялық құрылымдармен өзара әрекеттесуінің физикалық ерекшеліктерін анықтайды; биологиялық жүйелерді зерттеу үшін қолданылатын медициналық аспаптар мен аппараттардың негізгі топтарын және жіктелуін пайдаланады.

  • Код ON9

    Дәрілік өсімдіктер мен шикізаттардағы негізгі биологиялық белсенді заттарға сапалы және микрохимиялық реакциялар жүргізу әдістемесін қолдана отырып, жоғары сатыдағы өсімдіктердің, балдырлар мен саңырауқұлақтардың морфологиясы мен анатомиясының ерекшеліктерін, олардың көбею тәсілдерін анықтайды.

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамалық актілерін, өнеркәсіптік және дәріхана өндірісінің дәрілік заттардың сапасын бақылау мәселелерін, оның ішінде GXP тиісті фармацевтикалық практикасын регламенттейтін ғылыми-техникалық құжаттаманы пайдаланады;

  • Код ON5

    Дәрілік препараттардың жіктелуін және дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының заңдылықтарын ескере отырып, дәрілік заттардың әсер ету механизмін және фармакологиялық әсерлерін айқындайды; пайда болған дәрілік препараттарда бағдарланады және консультация беру кезінде қажеттілікті қамтамасыз етуде білімді пайдаланады; дәрілік препараттарды бір халықаралық патенттелмеген атауы (МНН)шеңберінде талдайды және бағалайды.

  • Код ON4

    Функцияларды реттеудің жүйке-рефлекторлық, гуморальдық, жергілікті тетіктерін түсінеді; негізгі типтік патологиялық процестердің этиологиясы мен патогенезін және органдар мен жүйелердің ең көп таралған типтік бұзылыстарын саралайды; сау адам өмірінің физиологиялық заңдылықтарын бағалайды; төтенше жағдайларда дәрігерге дейінгі алғашқы көмекті уақтылы және толық көлемде жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Химиялық термодинамиканың негіздерін, химиялық және фазалық тепе-теңдіктердің термодинамикасын зерттейді және олардың тұрақтылық дәрежесін анықтай отырып, тұрақты коллоидтық жүйелер мен эмульсияларды ажыратады.

  • Код ON10

    Қазақстан Республикасындағы дәрілік саясаттың құқықтық негізін нормалайтын заңнамалық-нормативтік құжаттарға сәйкес дәрілік заттардың айналысы саласын мемлекеттік реттеу және фармацевтикалық қызметті регламенттеу құжаттарын пайдаланады.

Top