Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01143 Ангохирургия ересектердің, балалардың в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Ангиохирургия ересектердің, балалардың» білім беру бағдарламасының мақсаты ангиохирургиялық аурулары бар науқастарды стационарлық және амбулаторлық жағдайда толық көлемде, дербес бақылау және емдеу, сондай-ақ сирек кездесетін ангиохирургиялық бұзылуларды диагностиканы жүзеге асыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 280
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R019 Ангиохирургия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Тамыр ауруларын хирургиялық емдеудің жалпы сұрақтары
    Несиелер: 16

    Тамыр патологиясы бар науқастарды жүргізу тактикасын оқиды. Операцияның тәсілін анықтайды. Циклді өту барысында тамыр патологиясы бар науқастарды жүргізу тактикасын оқиды. Операцияның тәсілін анықтайды және артериялардағы реконструктивті операциялардың жіктелуі мен терминологиясы. Тамырлы тігіс, тамырларды қалпына келтіру принциптері.Қан тамырлы трансплантаттар. Гемодиализдің ангиохирургиялық аспектілері. Тамыр хирургиясындағы анестетикалық басқару. Операциядан кейінгі кезеңде қарқынды терапия. Жүре пайда болған көктамырлар ауруы. Аяқтың варикозды ауруы. Қазіргі кездегі минималды инвазивті флебологиялық хирургиялық араласу.

    Оқу жылы - 1
  • Перфузиология және экстракорпоральды мембраналық оксигенация
    Несиелер: 6

    Перфузиология және экстракорпоралды мембраналды оксгенация сұрақтары. ЖҚА жұмысның негіздері. ЭКМО көрсеткіштермен оның асқынулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кеуде аортасы мен оның тармақтарының аурулары
    Несиелер: 16

    Аортаның кеуде бөлімінде кездесетін аурулардың клиникасы, диагностика тәсілдері және асқынулар. Сонымен қатар операция түрлерін оқып, операцияға көрсеткішті анықтайды. Осы патологиялармен кездесетін науқастарды амбулаторлы жүргізу.

    Оқу жылы - 1
  • Тамыр жүйесі ауруларының диагностикасы
    Несиелер: 16

    Қан тамыр жүйесінің ауруларының ағым ерекшеліктерін, клиникасын және диагостика тәсілдерін оқиды. Операциялық емге көрсеткішті анықтайды. Тамыр ауруларын диагностикалаудың инструменталды әдістері. Жүрек-тамыр ауруларын диагностикалаудың функционалды әдістері. Электрокардиография Фонокардиография. Эхокардиография. Реография. Ультрадыбыстық диагностика. Жүрек және тамыр ауруларын диагностикалаудың радиоизотоптық әдістері. Жүрек және қан тамырлары ауруларын диагностикалаудың рентгендік әдісі. Қан тамырлары мен жүректің компьютерлік және магнитті-резонанстық бейнесі. Жүрек пен қан тамырларының қуыстарын катетеризациялау, ангиокардиография.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 16

    Жалпы хирургияның сұрақтарын оқиды, құрсақ қуысының жедел және созылмалы ауруларының клиникасы және диагностикасы. Құрсақ қуысының жедел ауруларының дифференциалды диагностикасын оқиды.

    Оқу жылы - 1
  • Кеуде хирургиясы
    Несиелер: 16

    Жалпы торакалды хирургияның сұрақтарын оқиды, кеуде қуысының анатомиясы және операциялық тіліктердің ерекшеліктері. Балалардың торакалды хирургиясы. Кеуде қуысының жарақаттарымен зақымдалуы және фтизиохирургия.

    Оқу жылы - 2
  • Перифериялық артериялар ауруы
    Несиелер: 29

    Перифериялық артериялар ауруларының клиникасы, диагностика тәсілдері, емі және профилактикасы. Операцияға көрсеткіш және операциялардың түрлері. Амбулаторлы жүргізу ерекшеліктері. Артериялардың аурулары. Қолқа доғасының тармақтарының окклюзиясы және стенозы(созылмалы ми тамырларының жеткіліксіздігі). Бейтәндік аортоартерит. Такаясу синдромы. Кеудеден шығу синдромы. Рейно ауруы. Аяқтың ишемиясы (сан-тізе асты- тибиальды сегменттің окклюзиясы). Перифериялық артериялар аурулары. Тығындалушы атеросклероз. Тығындалушы тромбангиит (Бюргер ауруы). Ангионевроздар. Диабеттік ангиопатия. Диабеттік табан синдромы.

    Оқу жылы - 2
  • Қан тамырлары хирургиясындағы қарқынды терапия мәселелері
    Несиелер: 15

    Қан тамыр хирургясындағы жетел жағдайдың ерекшеліктерін, сонымен қатар жіті жағдайдағы негізгі шарттармен тактикаларды оқиды. Асқынулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 2
  • Құрсақ қолқа және оның тармақтары аурулары
    Несиелер: 29

    Циклді өту барысында құрсақ қолқасының аурулары клиникасы, диагностикасы. Стационарлы және амбулаторлы жүргізу тактикасы. Емдеу және одан кейінгі қателіктермен асқынулар. Қолқасы окклюзиясы. Лериш синдромы (құрсақ қолқаның бифуркация синдромы). Іштің созылмалы ишемия синдромы. Генитальды ишемия синдромы (тамырдан шыққан импотенция). Құрсақ аортасының висцеральды тармақтарын қалпына келтіру әдістері. Қолқа-сан сегментіндегі қайталанатын операциялар. Тамыр хирургиясындағы парапротезді инфекция.

    Оқу жылы - 2
  • Веноздық және лимфа жүйелерінің аурулары
    Несиелер: 16

    Вена және лимфа жүйелеріндегі жедел және созылмалы патологиялардың клиникалық ағымының, диагностикасының және емдеудің ерекшеліктерін зерттейді. Лимфа жүйесіндегі туа біткен ауруларды оқиды.

    Оқу жылы - 3
  • Кардиохирургия негіздері
    Несиелер: 6

    Жалпы кардиохирургия сұрақтарын, жүрекпен тамырлардың жанамалас патологиялры. Коронарлы және басқа магистралды тамырлардың мультифокалды зақымдалуларындағы тактика. Жүрекпен тамырлардың аралас операциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жүрек пен қан тамырларының шұғыл патологиясы
    Несиелер: 29

    Жүрек және қантамырлардың жедел патологияларын магистралды тамырлардың жарақаттарын оқиды. Геморрагиялық шоктың алдын алу және асқынуларын оқиды. Жедел перикардит. Перикардиальды қуыстардың диагностикалық пункциясы. Жүректің жабық және ашық жарақаттары. Жүректің зақымдануын хирургиялық емдеу. Тамыр жарақаты. Аяқ-қол тамырларының мылтықты жаралары және зақымдары. Жедел артериялық обструкция.Қол артерияларының тромбозы және эмболиясы. Жедел мезентериалды обструкция. Жедел бүйрек тамырларының окклюзиясы. Атероэмболизм. Өкпе тромбоэмболиясы.

    Оқу жылы - 3
  • Рентгенэндоваскулярлық хирургия
    Несиелер: 29

    Интервенционды хирургия негіздерін, оперативті емдер түрлері. Заманауи, азинвазивті операциялар түрлерін оқиды. Гибридті технологияларға көрсеткіштермен қарсы көрсеткіштер. Контрастиндуцирленген нефропатия сұрақтары. Эндоваскулярлы операциялардың асқынуларының алдыналу.

    Оқу жылы - 4
  • Симптоматикалық артериялық гипертензия. Химодектомалар және тамырлы ісіктер. Тамыр жүйесінің туа біткен аурулары
    Несиелер: 19

    Магистралды тамырлардың патлогиясымен байланысты артериалды гипертонияны зерттейді және осы жағдайдағы хирургиялық тактиканы оқиды. Тамырлардың ісіктерінің клиникасы, диагностикасы және ем тактикасын оқиды. Туа біткен қантамыр ақауларын, олардың диагностикасы, амбулаторлы этаптағы жүргізу және туа біткен тамыр ақауларының операция тәсілдерін оқиды.

    Оқу жылы - 4
  • Жүрек хирургиясы
    Несиелер: 16

    Коронарлық артериялардың хирургиялық анатомиясы. Коронарография Жүректің ишемиялық ауруын хирургиялық емдеу. Аутокөктамырлы және аутоартериальды қолқа-коронарлы шуннтау. Пайдалану кезеңіндегі қателіктер, қауіптер және асқынулар. Операциядан кейінгі асқынбаған кезеңді басқару. Жүректің постинфаркттық аневризмалары. Біріктірілген коронарлық және қақпақшалы патологияны хирургиялық емдеу. Диагноз принциптері және хирургиялық көрсеткіштер. Біріктірілген коронарлық және тамырлы патологияны хирургиялық емдеу. Туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақауының ашық хирургиясы.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON1

    Клиникалық жағдайға сәйкес тамыр жүйесінің зақымдануының локализациясын анықтай алады: негізгі тамырлардың белгілі бір аймақтарындағы зақымдануларды тиімді және дәл локализациялайды. Қан тамырларының анатомиясын егжей-тегжейлі сипаттайды. Барлық қосымша физикалды тексеру әдістерін қамтитын ангиологиялық тексеруді дәл (қатесіз) жүргізеді. Жедел тамырлы патологияны диагностикалау үшін дәл (қатесіз) тексеру жүргізеді. Толық, бағытталған, дәйекті ангиологиялық тарихты тиімді жинайды.

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON2

    Пациенттермен, олардың қоршаған ортасымен, уәкілетті адамдармен және әріптестермен қарым-қатынасты тиімді жүзеге асырады. Асқынбаған жағдайларда пациенттермен оң қарым-қатынасты дамытады. Топтық жұмысқа белсенді қатысады. Қарым-қатынасқа әсер ететін факторларды сипаттайды (мысалы, тіл, аудармашыларды қолдану, бөлмеде басқа отбасы мүшелерінің болуы, ашулану, депрессия, мазасыздық және когнитивті бұзылулар).

  • Код ON3

    Пациенттердің қауіпсіздігіне қатысты оқиғаларды (қателер мен ықтимал медициналық қателерді қоса) таниды және баяндайды; қарапайым және күрделі клиникалық жағдайларда пациенттерді әрі қарай басқару үшін қауіпсіз және тиімді түрде жібереді және аударады. Сапаны жақсарту бойынша бастама көтереді және сапаны жақсарту жобаларын әзірлеуге, енгізуге және талдауға көмектеседі.

Top