Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08103 Топырақтану және агрохимия в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, геоботаникалық, топыраққа агрохимиялық және экологиялық зерттеулерді жүргізе білетін,топырақты бағалау мен тиімді пайдалану, сақтау және жақсарту шараларын өңдеуге; өсімдік қоректенуін диагностикалауға байланысты минералдық және органикалық тыңайтқыштарды қолдану, тыңайтқыш түрлерін таңдау, ауыл шаруашылық дақылдарының жоспарланған түсіміне тыңайтқыш мөлшерін есептеу жолдарын өңдей білуге қабілетті мамандар дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
  • Жоғары математика*
    Несиелер: 10

    Математиканың барлық қажетті бөлімдерін: математикалық логика мен сандар теориясының элементтерін біледі; кешенді сандарды, ақырлы өлшемді жағдай үшін сызықтық алгебраны түсінеді; бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, бірінші және екінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулерді, қатарлар теориясын, ықтималдықтар теориясына кіріспені, математикалық есептердің сандық шешімін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика негіздері
    Несиелер: 4

    Материалдық денелердің қозғалысын және олардың арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейтін физика бөлімін біледі; сұйық және газ механикасының элементтерін, қатты және серпімді денелер механикасын, механикалық тербелістер мен толқындарды түсінеді; механикалық жүйелерді сипаттаудың динамикалық және кинематикалық әдістерін, механикадағы сақталу заңдарын, гидродинамиканың негізгі заңдарын, статистикалық физика заңдарын қолданады; идеалды газдарды, нақты газ физикасын, атмосфералық ауаны талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық және органикалық химия
    Несиелер: 4

    Химияның негізгі заңдылықтарын, заттардың құрылымы мен қасиеттерін, химиялық үрдістердің өту заңдылықтары мен ерекшеліктерін, термодинамиканы, ерітінділерді, электролиттер, элементтердің қасиеттерін біледі; шекті емес алифаттық, ароматық, галоген туынды көмірсутектерді, оттегі және азот құрамдас органикалық қосылыстар: спирттер және қарапайым эфирлерді, альдегидтер және кетондарды, карбон қышқылдарын түсінеді; оксо-және аминқышқылдары, аминдер және диазоқосылыстар туралы негізгі ұғымдарды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 2

    Пән жердің құрылысын, құрамын және жасын, жер қыртысының заттық құрамын, жер қыртысы мен топырақ түзуші шөгінділер құрылымының элементтерін, ішкі немесе эндогендік процестерді, сыртқы немесе экзогендік процестерді, жер асты суларын, олардың ауыл шаруашылығындағы геологиялық рөлі мен маңызын, жер бедері мен оның топырақ түзудегі маңызын, жер қыртысы мен жер бетінің даму тарихының негізгі кезеңдерін зерделейді, ауыл шаруашылығындағы геологияның негізгі міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық және жасушалық биология
    Несиелер: 5

    Тірі ағзалардағы молекулалардың құрылымын жасушалардың ішіндегі қызмет жасауына дейін біледі; химия және физика ұғымдарын қолдана отырып, микро деңгейде тірі ағзалардың жұмыс істеуін түсінеді; мембраналардың қасиеттерін және жасушалардың қалыптасуына байланысты олардың молекулалық қалыптасуын қолданады; жасушалық биоэнергетиканың негізгі ерекшеліктерімен қоса кинетика және термодинамика заңдылықтарын талдайды; ағзаның молекулалық қалыптасуы деңгейінде тұқым қуалаушылық және өзгергіштік мәселелерін бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Организмдердің жалпы биологиясы
    Несиелер: 7

    Организмдердің жалпы биологиясын және барлық организмдердің тіршілік құбылыстарының жалпы заңдылықтарын біледі; тірі организмдердің биологиясын, өсімдіктердің және жануарлардың экологиясын, бактериялар мен саңырауқұлақтардың биологиясын, олардың басқа организмдермен және топырақ биоценозымен өзара әрекеттесуін түсінеді; жануарлар және өсімдіктер физиологиясына, жануартану және өсімдіктануға қатысты биологиялық функциялардың нақты мысалында тірі организмдердің механизмдерін талдайды; қарастырылатын тақырыптардың ғылыми және практикалық (мысалы, агрономиялық) маңыздылығын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктері әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 7

    Пән өсімдік жасушасының физиологиясын, метаболизмін және ондағы ферменттердің рөлін,АТФ түзілу және пайдалану жолдарын, ақуыздардың, көмірсулар мен липидтердің синтезі мен ыдырауын, өсімдіктердің тыныс алуын, өсімдіктердің әртүрлі экологиялық топтарының су режимін: гигрофиттер, мезофиттер, ксерофиттер; өсімдіктердің су өндіруге бейімделуі, өсімдіктердің көміртекті қоректенуі, фотосинтез. Пәннің мазмұнына-сыртқы жағдайлардың су өсімдігінің фотосинтезінің қарқындылығына әсері, өсімдіктердің тамырымен қоректенуі, минералды қоректенуді зерттеу әдістері, өсімдіктердің өсуі мен дамуы, өсімдіктердің төзімділігінің физиологиялық негіздері, өсімдіктердегі физиологиялық процестердің байланысы мен реттелуі, өсімдіктер биохимиясы туралы жалпы түсінік, өсімдік жасушасының биохимиясы және дәнді дақылдардың қоректік заттардың жинақталуы, өсімдіктердің бейімделуі мен тұрақтылығы қолайсыз факторларға, егіннің пайда болу биохимиясына.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау бойынша, қауіпті жағдайлардың туындау себептері мен жағдайларының алдын алу бойынша, төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан халықты және өндірістік қызметкерлерді, халық шаруашылығы объектілерін қорғау бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар әйелдер мен жастардың еңбегін қорғау ерекшеліктері, еңбекті қорғау жөніндегі заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау, еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілік негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Экономикалық теория пәні мен зерттеу әдістерін, қоғамдық өндіріс негіздері мен қоғамдық шаруашылық нысандарын, нарықтық жүйенің жұмыс істеу механизмін, өндірісті, компанияның шығындары мен кірістерін, ұлттық экономиканы білуге ықпал етеді. Экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі ретінде экономикалық өсу мен нарықтық экономиканың тұрақсыздығына, инфляцияға және жұмыссыздыққа баға беру. Ұлттық экономика мен экономикалық қауіпсіздікте қаржы және ақша - кредит жүйесінде білім мен іскерлікті көрсету. Мемлекет және құқық теориясының негіздері, конституциялық, әкімшілік, азаматтық, еңбек, отбасылық, қылмыстық құқық негіздері туралы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Инновациялық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Студенттердің инновациялық дамудың іргелі тұжырымдамалары, нарықтағы инновациялық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жаңа технологиялар саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың заманауи тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру. Инновациялық кәсіпкерліктің, бизнесті жоспарлаудың, венчурлық қаржыландырудың экономикалық мәнін түсіну және венчурлық капиталы бар фирмалардың түрлерін білу. Экономикалық өсудің шарты ретінде тәуекелдерді басқаруда, инновациялық менеджментте және инновациялық процестерде адам ресурстарын басқаруда дағдыларға ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым түсінігі. Ғылым мазмұны. Әдістеме, әдістер және зерттеу процесі. Ғылым туралы жалпы ақпарат. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми білімнің эмпирикалық және теориялық деңгейлері. Зерттеуді ұйымдастыру. NIRS туралы жалпы ақпарат. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Экономикадағы эксперименттік зерттеулер. Тәжірибелік деректерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде аналитикалық және физколлоидтық химияның теоретиялық негіздердін, оның басқа қолданбалы ғылымдармен байланысын және тәжірибелік маңызын ашып түсіндіреді. Аналитикалық және физколлоидты химия саласындағы жаңа жетістіктермен, химиялық заттарды анықтаудың, бөлудің және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстырады. Пән студенттердің қоршаған ортаның объектілерінде жеке химиялық элементтердің құрамын анықтауда және бақылауда қолданылатын экспресс және басқа да анализ әдістері туралы толық көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Термодинамика және электромагнетизм негіздері
    Несиелер: 5

    Термодинамикалық жүйелердің негізгі түсініктерін, зерттеу әдістерін және параметрлерін біледі; тепе-теңдік және тепе-теңдік емес, қайтымды және қайтымсыз, политропты үрдістерді, энтропияны, термодинамиканың екінші заңын, тасымалдау құбылысын, электростатиканың негізгі міндетін, электромагнетизмді түсінеді; Гаусс теоремасын, конденсаторлар, электрлік және магниттік өрістерді, Ом заңдарын қолданады; геометриялық және толқындық оптика, кванттық оптика, атомдық және ядролық физика элементтерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану және агрохимия даму тарихы
    Несиелер: 5

    Пән топырақтану мен агрохимияның дамуының негізгі кезеңдерін, топырақ және өсімдіктердің қоректенуі туралы ғылымның негізгі терминдері мен анықтамаларын, әр дәуірдегі топырақ пен өсімдіктердің қоректенуі туралы әртүрлі көзқарастармен байланысты тарихи үдерістердің күрделілігін, негізгі топырақ және агрохимия ғылымының даму концепцияларын, ғалымдардың дүниетанымын зерделейді, пән студенттерге топырақтану мен агрохимияның дамуындағы жекелеген ғалымдардың рөлін, олардың ғылыми жетістіктерінің топырақтану және агрохимияның даму динамикасына әсер ету дәрежесін дұрыс бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Python тілі және деректерді талдау
    Несиелер: 3

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Пән топырақтың негізгі түрлерін, оларды сәйкестендіруді, топырақтың ұзындығын бағалау мен топырақ ресурстарын табиғатты қорғауды пайдалануды бағалау шараларын дамытуты және әр түрлі топырақты шаруашылықта пайдалану ерекшеліктері мен ауданын бағалау балын анықтауды зерттейді. Сондай-ақ жер ресурстарын және топырақты зиянды әсерлерден қорғаудың негізгі әдістерін, топырақтың қалыптасуы мен дамуына топырақ түзілу факторларын және оның қасиеттерін талдауды үйренуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетика, онтогенез, филогенез
    Несиелер: 5

    Генетикалық ақпараттың барлық саласын және оның мәнін біледі; молекуланың табиғатын және генетикалық ақпаратты білдіру тәсілін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін түсінеді; оның жасушалық деңгейде маңызды мәнін және тұқым қуалаушылықтағы оның орталық рөлін, ұрықтандырудан ересек тіршілігіне дейін және тіршілік соңына дейін ағзаның өсуі мен дамуын, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан бастап жеке дарақтар мен популяциялардың геномындағы өзгерістерді қоса алғанда, тірі организмдердің эволюциясына дейінгі генетикалық ақпаратта өзгерістерді талдайды; популяциялық генетика модельдерін және түр түзудің механизмдерін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Пән табиғат пен адамзат дамуының экологиялық негіздері мен заңдылықтарын зерттеуге, жаһандық экологиялық проблемаларды талдауға және оларды қоғам мен қоршаған ортаның тұрақты дамуы аясында шешуге бағытталған. Табиғат заңдарын білу қазіргі және болашақ ұрпақтың мүддесі үшін қолайлы қоршаған орта жағдайларын сақтауға және дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пән жалпы ғылыми терминологияны және терминологияны ағылшын тілінде тиісті мамандық тілі ретінде зерттеуге бағытталған, коммуникативтік қызметтің төрт түрі бойынша дағдыларды қалыптастырады: мамандық бойынша түпнұсқалық мәтіндерді толық түсінумен оқу, мамандық мәселесі бойынша эссе жазу, кәсіби ақпаратты қамтитын түпнұсқалық хабарламаларды есту арқылы қабылдау, мамандық мәселелері бойынша пікірталастар жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Статистика пәні. Статистикалық бақылау, деректерді жүйелеу, оларды ұсыну. Абсолюттік және салыстырмалы көрсеткіштер. Вариацияның орташа шамалары мен көрсеткіштері. Бизнес-үдерістердің статистикалық зерттеулеріндегі іріктеу әдісі. Гипотезаларды статистикалық тексеру. Бизнес-процестердің динамикасын статистикалық зерттеу. Экономикалық индекстер. Экономикалық құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеу. Арнайы бағдарламалық құралдардың көмегімен деректерді статистикалық талдау (IBM SPSS, STATISTICA, MS Excel).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 4

    Тірі материяның әртүрлі деңгейлеріндегі физикалық және физика-химиялық үрдістерді (молекулалық, жасушалық, ағзалық, тұтас ағза), тірі материяға сыртқы ортаның физикалық факторларының әсер ету заңдылықтары мен механизмдерін біледі; жасушаны және ағзаның тіршілікке қажетті жүйелерді биофизикалық зерттеудің негізгі әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 4

    Пән ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларын дамытудың заманауи тенденцияларын және ауыл шаруашылығындағы өндірістік процестерді механикаландыру құралдарын жетілдіру бағыттарын, ауыл шаруашылығы агрегаттарының жұмыс жағдайларын, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндірудің агроклиматтық факторларын және оларды айқындау әдістерін, агроландрафт сипаттамаларын, топырақ пен технологиялық материалдардың технологиялық қасиеттерін және т. б. зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеудің физикалық-химиялық әдістері
    Несиелер: 3

    Талдаудың физика-химиялық әдістерінің жіктелуін, әдістердің жалпы сипаттамасын, индикаторлық электрод және салыстыру электордын, хромотографиялық әдістердің жіктелуін, ион алмасу және тұнбалық, газдық және сұйықтық хромотографияны біледі; тепе-тең және тепе-тең емес электрохимиялық жүйелерді, талдаудың физика-химиялық әдістерінің сезімталдығы және селективтілігін түсінеді; электрогравиметриялық, кондуктометриялық, потенциометриялық, полярографиялық, кулонометриялық әдістерді, сандық талдаудағы хроматографияны, электрохимиялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агробизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курста агробизнестің түсінігі, мәні және экономикалық мазмұны, аграрлық өндірістің ерекшеліктері, Қазақстан Республикасындағы агробизнестің мазмұны, агробизнестің ерекшеліктері, АӨК және агробизнес құрылымы, агробизнес пен аграрлық өндірісті қалыптастырудың табиғи- биологиялық және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктері, АӨК-те шағын және орта бизнесті ұйымдастыру перспективалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 5

    Пән жердің құрылысын, құрамын және жасын, жер қыртысының заттық құрамын, жер қыртысы мен топырақ түзуші шөгінділер құрылымының элементтерін, ішкі немесе эндогендік процестерді, сыртқы немесе экзогендік процестерді, жер асты суларын, олардың ауыл шаруашылығындағы геологиялық рөлі мен маңызын, жер бедері мен оның топырақ түзудегі маңызын, жер қыртысы мен жер бетінің даму тарихының негізгі кезеңдерін зерделейді, ауыл шаруашылығындағы геологияның негізгі міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан топырақтары және топырақ қорғау
    Несиелер: 5

    Аталған пән ҚР табиғи-климаттық аймақтарының сипаттамасын, Қазақстан Республикасындағы топырақтың қалыптасу факторларын, орманды дала және дала аймақтарының қара топырақты аумақтарын, сортаң, сортаңды, мия, шөлді-дала аймағының топырағын (қоңыр жерлер), шөлді аймақтың топырағын (сұр-қоңыр жерлер мен тақырлар), тау бөктерлі-шөлді-дала аймағының топырағын (қоңыр топырақ) зерттейді .топырақ), өзен жайылмалары мен атырауларының топырағы, топырақты ауыл шаруашылығында пайдалану және қорғау, пайдаланудың экологиялық проблемаларын, ҚР егістік, сортаңданған, суармалы топырақтарының экологиялық жай-күйін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау
    Несиелер: 3

    Курс Pandas деректерді талдау кітапханасы мен статистикалық есептеулер үшін R программалау тілін, геокеңістіктік деректерді өңдеу үшін пакетті және сандық талдау үшін Scilab тілін біледі; ауыл шаруашылығы мен биоресурстар саласындағы нақты есептерді шешу үшін аталған құралдарды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайларын, табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін зерттейді. Сондай-ақ, пән микроорганизмдер морфологиясының, физиологиясының, систематикасы мен экологиясының ғылыми және әдістемелік негіздерін, сондай-ақ сыртқы ортаның абиотикалық факторларының (жарық, температура, ылғалдылық және т. б.) микробтарға әсерін және микроорганизмдердің биосферадағы заттар айналымына: көміртегі, азот, күкірт және басқа элементтерге қатысуын зерттейді; микроорганизмдердің трофикалық әртүрлілігі және тірі организмдердің және олардың тіршілік ету ортасының (ауа ортасы, су, топырақ) өзара байланысы; топырақтың микробтық кешенінің, ауаның, судың, өсімдік микрофлорасының, органикалық тыңайтқыштар мен биопрепараттардың және т. б. жағдайын бағалаудағы теориялық және практикалық өзгерістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби құзіреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілін қалыптастыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін білу, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлқының ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны студенттердің Жердің ішкі құрылымы туралы және қатты жер қабығының құрылымы литосфера, оның жоғарғы шекарасы-жер бетінің рельефі (сонымен қатар басқа қатты планеталық денелердің рельефі) туралы білім алуға бағытталған. Студенттердің әртүрлі дәрежелі табиғи-аумақтық кешендердің (ПТК) морфолитогендік негізі ретіндегі рельеф пен беткі субстраттың ерекше рөлі, ТТК базисі және географиялық қабықтағы жылу мен ылғалды, зат пен энергияны қайта бөлудің маңызды факторы туралы түсінік алу. Литосфера мен рельефті зерттеудің негізгі дәстүрлі және жаңа әдістерінің кешенімен таныстыру. Адамның экономикалық қызметі үшін қатты қабықтың заттары мен жер бетінің рельефі туралы білімді іс жүзінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы жерлерінің мелиорациясы мен рекультивациясы
    Несиелер: 5

    Курс ауыл шаруашылығы жерлерін мелиорациялау және рекультивациялау теориялық материалдарынан тұрады, мелиорациялау жүйелері, мелиорация түрлерінің жіктелуін, ауылшаруашылық жерлерінде мелиорацияны пайдалануды, суармалы топырақтардың тұздануын бақылау әдістерін, топырақ эрозиясына қарсы мелиорациялық іс-шаралардың, лиманды суару мен ластанған жерлерді рекультивациялау тәсілдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аграрлық экономика және статистика
    Несиелер: 5

    Пән өндірістік қызметтің тиімділігін, жер ресурстарын және оларды пайдалануды, ауыл шаруашылығы өндірісінің экономикалық тиімділігін, негізгі қорлардың статистикасын, өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру экономикасы мен статистикасын, агроэкологиялық индикаторларды және экологиялық таза ауыл шаруашылығын дамыту көрсеткіштерін, сондай-ақ эксперимент нәтижелерін статистикалық талдау бағдарламаларын пайдалана отырып, эксперименттік материалды өңдеуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ георграфиясы
    Несиелер: 5

    Пән топырақтың географиялық таралуының факторлары мен жалпы заңдылықтарын, топырақ-географиялық аудандастыру қағидаларын, әлемнің топырақ жамылғысының сипаттамаларын, топырақ түзілу жағдайларын, кең таралған топырақтың генетикалық және экономикалық пайдалану ерекшеліктерін зерттейді. Әлемнің топырақ-биоклиматтық белдеулері мен аймақтарының топырақ жамылғысына шолуды, ұтымды пайдалану жолдарын және жер жамылғысын қорғауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Пән егіншілік заңдарын, топырақ құнарлылығын арттыру жолдарын, егіншілік режимдерін оңтайландыруды, ауыспалы егістіктің ғылыми негіздерін, жіктелуі, аймақтық ерекшеліктерін, ауыспалы егісті енгізуді және игеруді, топырақты өңдеудің ғылыми негіздерін, топырақты өңдеудің аймақтық ерекшеліктерін, топырақты өңдеу сапасын агротехникалық бағалауды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Аймақтық егіншілік жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі ауылшаруашылық құрылымдарындағы аймақтық егіншілік жүйесінің пәні мен әдісін зерттейді, егіншілік жүйесін, топырақты, агроклиматтық ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалануды, жоғары, тұрақты дақылдар өнімін алу, топырақ құнарлығын сақтау және арттыру үшін өсімдіктердің биологиялық потенциалын зерттейді. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Агрохимия
    Несиелер: 10

    Агрохимия егіншілікті химияландырудың ғылыми негізі. Ауыл шаруашылығын химияландыру және агрохимиялық қызметтің қалыптасу тарихы. Химиялық құрам және қоректік элементтерді шығару. Өсімдіктердің қоректенуі және оны реттеу тәсілдері. Өсімдіктердің минералдық қоректену жағдайлары мен өсімдік диагностикасының әдістері. Топырақтың химиялық мелиорациясы. Топырақтағы азот , фосфор, калий режимдері. Тыңайтқыштардың түрлері: қарапайым, кешенді (аралас, күрделі, аралас). Органикалық тыңайтқыштар. Тыңайтқыштарды сақтау және оларды енгізуге дайындау. Тыңайтқыштарды қолданудың экологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Математикалық модельдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс математикалық әдістерді одан әрі зерттеу үшін математиканың қажетті бөлімдерін қамтиды. Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелі қатарлардың негізі; сандық қатарлар арқылы генеративті функцияларды және дискретті айнымалыларды есептеу, интервалдарда интегралдау; сызықтық алгебрада сандық алгоритмдер, эндоморфизмді және шаршы матрицаларды диагонализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Топырақтар бонитировкасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны топырақты құнарлылығы бар табиғи-тарихи дене ретінде бағалауды жүргізу үшін білім алуға бағытталған, бұл зерттеушіні нақты ұйымдастырушылық-экономикалық жағдайлардан абстракциялауға және топырақтың табиғи тарихи дене ретінде қалыптасқан қасиеттері мен белгілері негізінде топырақты бағалауға жетелейді; курс топырақты олардың құнарлылығын бағалау, өндірістік қабілеті мен құндылығы, статистикалық өңдеу үшін жеткілікті барлық топырақ қасиеттерінің сандық мәліметтерін зерделеу шеңберінде салыстырмалы сапалық бағалау мәселелерін қамтиды; топырақты жақсы жан-жақты жіктеу және агроөндірістік топтастыру; топырақ жамылғысының құрылымы туралы мәліметтер және нақты топыраққа бейімделінген жеткші ауыл шаруашылығы дақылдарының көп жылдық өнімділік мәліметтері бойынша деректер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді интегралды қорғау
    Несиелер: 5

    Пән агроценоздардың фитосанитариялық жай-күйін оңтайландыруды және ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянды организмдер кешенінен қорғаудың интеграцияланған жүйесін, аса қауіпті зиянды организмдер популяцияларын басқарудың барлық қолжетімді әдістерін интеграциялауды зерделейді, өсімдіктердің өздерінің және олардың зиянды объектілерінің биологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, нақты ауыл шаруашылығы дақылдарын интеграцияланған қорғауды әзірлеу әдістемесін меңгеруді зерделейді. Сондай-ақ ауыл шаруашылығы дақылдары егістері мен екпелерінің фитосанитариялық жай-күйін бағалау әдістерін және зиянды объектілердің дамуын болжау ерекшеліктерін зерделейді; экологиялық және экономикалық орындылықты ескере отырып, өсімдіктерді қорғаудың интеграцияланған жүйесіне кіретін әр әдістің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ картографиясы
    Несиелер: 5

    Пән топырақты картографиялаудың даму тарихын, топырақты суретке түсіруді және карталардың масштабын, ірі масштабты картографиялауда қолданылатын картографиялық негіздердің типтерін, жер бедері нысандарының жіктелуін, аэроғарыштық бақылауларды жинау кезінде топырақты картографиялаудың ерекшеліктерін, топырақты ірі масштабты картографиялаудың далалық кезеңін, камералдық кезеңді,далалық Материалдарды өңдеу әдістерін, атаулар мен картограммалардың топырақ карталарын құрастыруды зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді қорғау және карантин
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктерді қорғау әдістерін, ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестерімен, ауруларымен, арамшөптерімен күресудің негізгі құралдарын, өсімдіктерді зиянды организмдерден қорғау әдістерін және өсімдіктерді карантиндік қорғау әдістерін, өсімдіктерді қорғау мен карантиннің қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді. Пәннің мазмұны – өсімдіктерді қорғаудың экологиялық негіздерін, зиянды және карантиндік организмдердің түр құрамын, биологиясын, экологиясын және олардан қорғану шараларын зерттеуді қамтиды..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    «Өсімдік шаруашылығы» пәні студенттерді морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері бар және ауыл шаруашылық дақылдарын өсіруге арналған агротехникамен таныстырады, облыстың бірлігіне максималды өнім алуға мүмкіндік береді, белгілі бір жылдағы басым ауа райы жағдайларын есепке ала отырып, ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде агротехникалық әдістерді түзету бойынша ұйымдастырушылық және экономикалық мәселелерді шешуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агротопырақтану
    Несиелер: 5

    Пән адамның агротехникалық іс-шараларына байланысты топырақ процестерін және олардың мәдени өсімдіктерге әсерін, табиғи ресурстарды құру және пайдалану тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жерге орналастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ауыл шаруашылығындағы жерге орналастырудың жалпы заңдылықтары, мазмұны, түрлері, принциптері, міндеттері бойынша білімді қалыптастырады. Жер қорын, жер иеленуді және жерді пайдалануды жерге орналастырудың мәні, оның табиғи, экономикалық және әлеуметтік факторлары, жерге орналастырудың тарихи есебі, аграрлық саясат және жерге орналастыру, жерге орналастыру ғылымының даму ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Электрондық топырақ карталарын және картограммаларды жасау
    Несиелер: 5

    Пән топырақтану және агрохимиядағы геоақпараттық жүйелердің маңыздылығын; топырақ картасын жасау; геоақпараттық жүйелерде мәліметтер базасын зерттеу және құру; жерді қашықтықтан зондтау құралдарының материалдарын дешифрлеу; ірі масштабты топырақ түсірілімдерінің сатылары мен агрохимиялық зерттеулерді дайындау; топырақ-ландшафттық картографиялау және агрохимиялық зерттеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру; топырақ жамылғысының құрылымын картаға түсіру; шағын және орта масштабты топырақ картасын жасау; электрондық топырақ карталарын жасау; әртүрлі табиғи аймақтардағы топырақ картографиясының ерекшеліктері; электрондық агрохимиялық картограммаларды құрастыру; топырақ очеркі және агрохимиялық деректер тізілімін жасауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән өсімдік қоректенуінің физиологиялық негіздерін, тыңайтқыштардың ғылыми негізделген жүйесін құрудың жалпы принциптерін, өсімдіктердің әр түрлі қоректенуінің диагностикасын және тамақ өнімдеріне қажеттілікті, топырақтың агрохимиялық қасиеттерінің оңтайлы параметрлерін және оларға қол жеткізу әдістерін анықтауға негізделген дақылдарды оңтайлы тамақтандыру әдістерін, ауыспалы егіс жүйесінде қолданудың экономикалық тиімділігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Пән геожүйелік тұжырымдамаларды; ландшафтық орта факторларын; геожүйелер мен Ландшафттардың морфологиялық құрылымын; ландшафттарды дамытудың функционалдық-динамикалық аспектілерін; Ландшафттардың жүйесі мен жіктелуін; таксономиялық бірліктер жүйесін;ландшафтық физикалық-географиялық аудандастыруды; антропогендік ландшафттарды; Қазақстан ландшафттарын; ландшафттарды жақын және болжамды деңгейде геоэкологиялық бағалауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топырақтанудағы ГИС технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Топырақтану, мелиорация, физика, химия, география, биология, экология, Топырақ эрозиясы, агрохимия және агрофизика, топырақ-ландшафттық жобалау, топырақ радиологиясы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану саласындағы есептерді шешу үшін ақпараттық құралдарды пайдаланушы деңгейінде қолдана білу. Топырақтану және агрохимиядағы геоақпараттық жүйелердің маңызын зерттеу; топырақтық картографиялау; геоақпараттық жүйелердегі деректер базасын зерттеу және құру; Жерді қашықтықтан зондтау құралдарының материалдарын дешифрлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топырақ және ландшафттардың деградациясы
    Несиелер: 5

    Пән жердің шөлейттену және тозу үдерістерімен, олардың пайда болу себептерімен және осы үдерістердің қауіптілігін болдырмау және азайту жөніндегі негізгі іс-шаралармен танысуға арналған, топырақты қалпына келтірудің және бұзылған жерлерде өнімді биогеоценоздар құрудың (құрастырудың) негізгі бағыттарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Қазіргі заманғы мәселелердің ықтимал шешімдерін білдіру; коммуникативтік актіні құру стратегиясы мен тактикасын меңгеру. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану. Экологиялық факторлар туралы материалдарды жинау, өңдеу және түсіндіру, тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, қазіргі заманның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау

  • Код ON1

    Тарихи оқиғаларды талдау, оларды адамзаттың әлемдік дамуымен салыстыру дағдыларына ие болу; күрделі тарихи процестер мен құбылыстар; ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру, ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған коммуникацияға тән грамматикалық құрылымдарды меңгеру, ғылыми зерттеу әдістерін білу және қолдану. Тіршіліктің кәсіптік және әлеуметтік-экономикалық салаларындағы іргелі және қолданбалы жаратылыстану-ғылыми білім және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері негізінде қойылған міндеттерді шешуге қабілеттілік пен дайындыққа ие болу

  • Код ON2

    Математика бойынша әр түрлі есептерді шешу техникасын меңгеру, теориялық деректерді талдау, математикалық модельдеу әдістерін білу топырақтануда қолданбалы есептерді шешуде алған білімдерін, дағдыларын қолдана білу, топырақ-математикалық модельдеуді жүргізу, Python бағдарламалау деректерінің құрылымын меңгеру.

  • Код ON10

    Қорғаныс шараларының қажеттілігі туралы қорытынды дайындау, өсімдіктерді қорғау шараларының кешенді жүйесін жасау. Жасушалық құрылымдар мен жасушаішілік процестерді ұйымдастырудың жалпы заңдылықтары, тұтас жасушаның реттеуші механизмдерін ұйымдастыру, ұлпалардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы және ұлпалық гомеостаз, өсімдік ұлпаларының құрылымы мен қызметі туралы идеяларды білу. Өсімдіктердің генетикалық ақпаратын, олардың онтогенезі мен филогенезін білу

  • Код ON9

    Ауылшаруашылық өнімдерін өсіру үшін топырақты өңдеу үшін машиналық-техникалық құрылғыларды пайдалану. ГАЖ-да шаруашылықтың электрондық карталарын қолдану; мәліметтер базасын енгізу өрістердің ластануын картаға түсіру әдістемесін қолдану; топырақ жамылғысы мен ауылшаруашылық дақылдарының кеңістіктік әртектілігін бағалау

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеулердің негіздерін және зерттеулердің топырақ-агрохимиялық әдістерін меңгеру. Ылғал жағдайларына, прекурсорларға және басқа факторларға байланысты тыңайтқыштарды қолдану кезінде топырақтың қасиеттері туралы деректерді талдау, олардың дақылдардың өнімділігі мен топырақ құнарлылығына әсерін бағалау; дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін, олардың тамақтану жағдайларына қойылатын талаптарын және тиімділікті анықтайтын факторларды ескере отырып, жеке дақылдарға да, ауыспалы егіске де тыңайтқыштарды қолданудың оңтайландырылған жүйелерін әзірлеу багордағы және суарудағы шаруашылықтың нақты жағдайларындағы тыңайтқыштар. Топырақтың құнарлылығын басқарудың теориялық негіздерін меңгеру және антропогендік деградацияның әртүрлі түрлеріне байланысты топырақтың өнімділігін анықтау, топырақтың мелиорациясының жіктелуін білу

  • Код ON8

    Кәсіпорындардың (шаруа қожалықтарының) ауыл шаруашылығы кәсіпорындарын ұйымдастыру, Жерге орналастыруды жобалау жөніндегі жобалық шешімдерді әзірлеу және негіздеу жер қатынастарын және Жерге орналастыруды дамыту саласындағы негізгі проблемаларды талдау

  • Код ON7

    Тәжірибеде үнемдейтін егіншіліктің ғылыми негіздері мен жалпы принциптерін, егіншілікті биологияландыру әдістерін, нақты егіншіліктің мәні мен технологиясын қолдану. Топырақ-климаттық жағдайларды және шаруашылықтардың материалдық-техникалық жарақтандырылуын ескере отырып, егістік дақылдарды өсірудің заманауи технологияларын әзірлеу және практикада іске асыру

  • Код ON4

    Заттың эквивалентін анықтау, әртүрлі концентрациядағы ерітінділерді дайындау, химиялық реакциялардың жылдамдығын анықтау дағдыларын меңгеру. Физика, биофизика, Термодинамика және Электромагнетизм негіздерін білу.

  • Код ON11

    Топырақтану негіздері туралы білімді меңгеру. Топырақтың негізгі түрлерімен жұмыс істеу, олардың қасиеттері мен құрамын анықтау, топырақ құнарлылығының физикалық, химиялық, агрохимиялық көрсеткіштерін дұрыс бағалау. Картографиялық жұмыстарды өндіру бойынша техникалық нормативтерді пайдалану, әр түрлі масштабтағы топырақ-картографиялық жұмыстарды жүргізудің теориялық негіздері мен әдістемесін игеру. Топырақтану, агрохимиядағы қазіргі заманғы проблемаларды шешудің бағыттары мен әдістерін негіздеу; электрондық топырақ карталары мен агрохимиялық картограммалар үшін ақпараттық база жасау; топырақ электрондық карталарын және агрохимиялық картограммаларды жасау

  • Код ON6

    Минералдар мен тау жыныстарын, эндогендік және экзогендік процестерді, геологиялық процестердің топырақ түзілуіне және ландшафттың қалыптасуына әсерін зерттеу; Ландшафттардың жіктелуін және функционалды- геоландшафттық байланыстарды білу. Микробиологиялық зерттеулердің, топырақ микробиологиясының және биологиясының заманауи әдістерін меңгеру. Топырақты бағалауға сапалы баға беру

  • Код ON5

    Экономикалық терминологияны, лексиканы және негізгі экономикалық категорияларды қолдану; аграрлық экономика және статистика негіздерін білу; кәсіпкерлік қызметте инновациялық тәсілдерді қолдану; Әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін меңгеру

Top