7R01147 Офтальмология ересектердің, балалардың в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Офтальмолог мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс жасайтын маман дәрігерлер сапасына қазіргі заманғы талаптарға сәйкес келетін білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау (ересектер, балалар)
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R027 Офтальмология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
-
Стационардағы офтальмология -1
Несиелер: 5Ол көздің қан тамырлары ауруларының және торлы қабықтың патологиясының клиникалық белгілерін, ағымын, дифференциалды диагностикасын және емдеуін оқиды.
Оқу жылы - 1
-
Амбулаторлы - емханалық офтальмология - 2
Несиелер: 30Рефракциялық патологиялардың клиникалық көрінісін, ағымын, түзету әдістерін үйренеді. Қабақ, конъюнктива, қасаң қабық ауруларының клиникалық белгілерін, ағымын, дифференциалды диагностикасын және емдеуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
-
Офтальмология бойынша амбулаториялық емханалық-1
Несиелер: 35Көру мүшесінің анатомиялық құрылысы мен физиологиялық қызметін үйренеді. Ол науқасты тексеру реті мен ретін зерттейді (Status oculorum). Көру функцияларын зерттеу әдістерін зерттеді.
Оқу жылы - 1
-
Ғылыми зерттеулердің менеджменті
Несиелер: 4Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Стационардағы офтальмология-3
Несиелер: 32Көз алмасының және орбитаны қоршап тұрған тіндердің қабыну ауруларының, балалық, жасөспірімдік және ересек жастағы торлы қабық дистрофиясының, көздің токсоплазмозының клиникалық белгілерін, ағымын, дифференциалды диагностикасын және емдеу әдістерін оқиды.
Оқу жылы - 2
-
Офтальмологиядағы нейрохирургияның ерекше мәселелері
Несиелер: 4Офтальмолог тәжірибесінде кездесетін ең типтік және жиі кездесетін нейрохирургиялық аурулардың клиникалық белгілерін, ағымын және дифференциалды диагностикасын үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
-
Офтальмологиядағы жақ-бет хирургиясының ерекше мәселелері
Несиелер: 4Офтальмолог тәжірибесінде кездесетін ең типтік және жиі кездесетін аурулардың клиникалық белгілерін, ағымын және дифференциалды диагностикасын оқиды. Жақ-бет аймағының абсцесстері мен флегмоналары, жақ-бет аймағының және жақ сүйектерінің жұмсақ тіндерінің ісіктері мен ісік тәрізді түзілістері, жақ-бет аймағының қатерлі ісіктері, жақ-бет аймағының жарақаттық жарақаттары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
-
Офтальмологиядағы неврологияның жеке мәселелері
Несиелер: 4Офтальмолог тәжірибесінде кездесетін ең типтік және жиі кездесетін неврологиялық аурулардың клиникалық белгілерін, ағымын және дифференциалды диагностикасын зерттейді. III, IV, VI жұп бассүйек нервтерінің нейропатиясы, шашыраңқы склероз, Девик оптомиелит, мидың тамырлы зақымдануы: өтпелі ишемиялық шабуыл, ишемиялық инсультты оқиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
-
Биостатистика
Несиелер: 4Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
-
Стационардағы офтальмология -2
Несиелер: 30Қасаң қабықтың дегенеративті өзгерістерінің клиникалық белгілерін, ағымын, дифференциалды диагностикасын және емделуін, көзішілік қысым патологиясын, көру жүйкесінің патологиясын, кірпікшелі дененің ауруларын оқиды.
Оқу жылы - 2
-
Стационардағы офтальмология-5
Несиелер: 14Ол қылилық мен амблиопияның клиникалық белгілерін, ағымын, дифференциалды диагностикасын және емделуін, көру мүшелерінің туа біткен ауруларын, балалық увеиттерді, неонатальды дакриоциститті оқиды.
Оқу жылы - 3
-
Микрохирургия
Несиелер: 19Көз микрохирургиясының жалпы принциптерін және офтальмологиялық операциялардың кезеңдерін зерттейді. Көздің қасаң қабығының енетін жараларының, ретинобластоманың клиникалық белгілерін, ағымын, дифференциалды диагностикасын және емдеуді оқиды.
Оқу жылы - 3
-
Стационардағы офтальмология-4
Несиелер: 35Жиі кездесетін ауруларда (қант диабеті, артериялық гипертензия және т.б.), орбиталық аурулар мен ісіктерде, орбиталық псевдотуморда, жоғарғы орбиталық жарықтар синдромында, көздің беткей және енбейтін жараларында көздің зақымдануының клиникалық белгілерін, ағымын, көз алмасы және оның айналасындағы тіндерді, дифференциалды диагностикасын және емдеуін оқиды.
Оқу жылы - 3
-
Код ON1
Көру мүшесінің аурулары бар пациенттерге клиникалық диагнозды тұжырымдауға, офтальмологиялық профильдік медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде емдеу жоспарын тағайындауға және дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
-
Код ON3
Көру жүйесінің аурулары кезінде медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалауға және ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
-
Код ON6
Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
-
Код ON5
Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
-
Код ON2
Офтальмологиялық профильді пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен көру мүшесінің аурулары бар пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында тиімді өзара іс-әрекеттерді жасауға қабілетті.
-
Код ON4
Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті