Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08112 Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Бейорганикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық және аналитикалық химияның теориялық негіздері; химияның негізгі заңдары мен ұғымдары; бейорганикалық қосылыстардың класы және олардың жалпы қасиеттері; химиялық кинетика; органикалық қосылыстардың қасиеті мен құрылымының негізі; негізгі химиялық үдерістер; көмірсулар мен сутектер; бейорганикалық қосылыстар; тұздар мен гидролиздер; аналитикалық химияның теориялық негізі; өсімдік пен топырақтың химиялық құрамы; заттарға химиялық талдау жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік биологиясы
    Несиелер: 5

    Ботаника бөлімдері; өсімдіктердің жіктелуі және құрылымдық ботаниканың мәселелері; құрылымдық ботаниканың өзекті мәселелері; төменгі және жоғары өсімдіктердің жүйелілік негіздері; жалаңаштұқымды және гүлді өсімдіктер; бір және екібөлшекті өсімдіктер; өсімдік жасушаларының құрылымын зерттеу; ауыл шаруашылығы дақылдарының өсімдік жасушаларының құрылымы; өсімдіктердің тіршілік формалары; таксондардың классификациясы және морфологиялық ерекшеліктері; ауылшаруашылық дақылдарының генеративті және вегетативті мүшелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Маңызды агрометеоролигиялық факторлар; климаттық факторлар; агрометеорологияның негізгі мақсаттары; негізгі метеорологиялық бақылаулардың түрлері; желдің және буланғыштықты, жауын-шашынды есепке алудың әдістері; радиациялық баланс және күн радиациясы; ауаның және топырақтың температурасын өлшеу мерзімі мен әдістері; ауаның және топырақтың ылғалдылығын өлшеу мерзімі мен әдістері; желдің бағытын және жылдамдығын өлшеу әдістері; агрометеорологиялық құрал-жабдықтар және олардың сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрономия негіздері
    Несиелер: 3

    Агрономияның тарихы мен дамуы; агрономияны қалаған ғалымдар; топырақ туралы түсінік; топырақ құнарлығын арттыру; топырақ және оның пайда болуы; ауыспалы егістіктер; топырақ өңдеу жүйелері; органикалық және минералды тыңайтқыштар; ауыл шаруашылығында тыңайтқыштарды қолдану жүйесі; егіншіліктің аймақтық жүйесі; суғармалы және тәлімі егіншіліктер; жерді мелиорациялау және топырақты эрозиядан қорғау; өсімдіктерді аурулардан, зиянкестерден және арамшөптерден қорғау; ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстанда мал шаруашылығының дамуы мен салалары; ауылшаруашылық малдардың анатомиясы мен физиологиясы; малдарды азықтандыру; Қазақстанда мал шаруашылығының дамуы, болашағы мен жағдайы; қой шаруашылығының мақсаттары, дамуы мен маңыздылығы; халық шаруашылығындағы құс шаруашылығының маңыздылығы; халық шаруашылығындағы жылқы, аң, түйе, қоян, ара шаруашылықтарының маңыздылығы; зоогигиена және ветеринарияның негізі; мал шаруашылықтық фермалар мен кешендер; мал шаруашылығы өнімін өндіру технологиясының отандық және шетелдік алдыңғы қатарлы тәжірибелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ара шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге ара шаруашылығын ұйымдастыруды, ара өнімдерін өндіру және оларды ауылшаруашылық дақылдарын тозаңдандыру технологиясын оқып-үйрету. Пәнді меңгеруде мыналар оқытылады: ара шаруашылығының даму тарихы, мақсаты мен міндеттері, ара шаруашылығын ұйымдастыру, араның биологиясы және оны ұстаудың технологиясы, араның физиологиясы және морфологиясы, азықтық қор және ауыл шаруашылық өсімдіктерін тозаңдандырудың ерекшеліктері, гигиена, азықтандыру және тасымалдау, ара шаруашылығындағы құрал-жабдықтар, ара шаруашылығының өнімдерін өндіру және қайта өңдеу технологиялары, араларды өсірудің, көбейтудің ерекшеліктері және омарталық жұмыстар, араның зиянкестері және аурулары. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ара шаруашылығын ұйымдастыруды, ара шаруашылығы өнімдерін өндіруді және ауылшаруашылық өсімдіктерді тозаңдандыру технологиясын жүргізуді орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану геология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Топырақ түзілудің негізгі факторлары мен жағдайлары; топырақ классификациясы; минералдардың классификациясы; тау жыныстары; топырақтың генетикалық қабаты; Қазақстанның геологиялық картасы; топырақ режимінің негізгі түрлері; топырақ үлгілерін алу және талдау жасаудың әдістері; топырақпен жұмыс жасауда қолданылатын құрал-саймандар мен жабдықтар; топырақ құнарлығын және онық құрамын анықтау; топырақтың физикалық қасиеттері; топырақтың химиялық құрамы; топырақтың қышқылдылығын және тұздылығын анықтау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрономиялық микробиология
    Несиелер: 5

    Агрономиялық микробиологияның тарихы мен дамуы; микроорганизмдердің физиологиясы мен микробиологиясының жалпы негіздері; микроорганизмдердің түрлері мен олардың көбеюуі; топырақ микроорганизмдері және оларды анықтау әдістері; микроорганизмдердің белсенділігі және бактерияларды көбейту; микробиологиялық үдерістер; өсімдік ауруын қоздырғыштар; топырақтың микрофлорасы және оған тыңайтқыштардың әсері; ауылшаруашылық өнімдеріне микробиологиялық талдау жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бақша дақылдарын өсіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Бақша дақылдарының шығу тегі, дамуы және халық шаруашылығындағы маңызы; бақша дақылдарының аудандастырылған және жаңа сорттары; бақша дақылдарының биологиялық және морфологиялық ерекшеліктері; топырақты өңдеу жүйесі және бақша дақылдарының ауыспалы егістері; ашық танапта бақша дақылдарының өсуі мен даму жағдайлары; тұқымды себуге дайындау және оны себудің негізгі схемалары; өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесі; бақша дақылдарын тыңайту және суару; бақша дақылдарының тұқым шаруашылығы; бақша дақылдарын өсірудің заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-жергілікті тарихтың тарихи сипаттамасын зерттеудегі шығу тегі, қалыптасу шарттары, өзекті мәселелері мен бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Курс Мәдени мұра туралы ғылыми идеялардың дамуының негізгі кезеңдері, оны тарихи нақты кезеңдерде зерттеу және сақтау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға, тарихи фактілерді түсіндірудің Тарихи көздерін кешенді талдау әдістерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи және мәдени жайылымдар
    Несиелер: 3

    Мал шаруашылығын азықпен қамтамасыз етудегі табиғи және мәдени жайылымдардың рөлі; азықтық өсімдіктердің биологиялық және экологиялық ерекшеліктері; жайылымдардың ластануы мен тиімділігі; улы арамшөп өсімдіктері; табиғи және мәдени жайылымдарды жақсарту және тиімді пайдалану; жайылымдардың өнімділігі мен шығымдылығы; дәрілік және бағалы малазықтық шөптер; малазықтық дақылдарды өсіру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жайылымдық шаруашылықты ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Жайылымдық шаруашылықтың тарихы мен дамуы; жайылымдық шаруашылықты ұйымдастыру туралы жалпы мағлұматтар; жайылымдық шаруашылықтың мақсаттары; жайылымдар мен шабындықтардың өсімдік жамылғысы; жайылымдар мен шабындықтарды тиімді пайдалану мен жақсарту;табиғи жайылымдар мен шабындықтардың типтері; себінді шабындықтарды жасау және жақсарту; жайылымдар мен шабындықтарды аурулар мен зиянкестерден қорғау; шабындықтардың өнімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты студенттердің бойында ұлттық, патриоттық қасиеттерді қалыптастырып, дамыту мақсатында, Б. Момышұлының шығармашылық жолын оқыту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Б. Момышұлының шығармашылық жолы мен өмірі, күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтары, хаттары. Ұлы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» шығармалары мен онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипаты туралы білімді қалыптастыру; "Тарих-и-Рашидидің" тәрбиелік рөлін түсіну. Курс ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады; М.Х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығының агробиологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Өсімдік шаруашылығының даму тарихы; өсімдік шаруашылығының заңдары; ауылшаруашылық дақылдарының халық шаруашылығындағы маңызы; ауылшаруашылық дақылдарының тіршілік факторлары; ауылшаруашылық дақылдарының классификациясы; ауылшаруашылық дақылдарының морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері; ауылшаруашылық дақылдарының аудандастырылған және перспективті сорттары және олардың сипаттамасы; ауылшаруашылық дақылдары селекциясының даму тарихы; ауылшаруашылық дақылдарының тұқым шаруашылығының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы егіншілік
    Несиелер: 4

    Егіншіліктің пайда болуы мен заңдары; егіншілік түрлері: мелиоративтік, суғармалы және тәлімі; топырақ құнарлылығының факторлары: агрофизикалық, биологиялық және агрохимиялық; арамшөп өсімдіктерінің жіктелуі және олармен күресудің қазіргі заманауи шаралары; егіншілік жүйелері; өсімдіктердің өмір сүру факторлары мен жағдайлары; топырақ өңдеу тәсілдері, әдістері мен жүйелері; ауыспалы егістің түрлері мен маңызы; топырақ эрозиясының түрлері; топырақ жағдайын сақтау және жақсарту жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін сипаттау қабілетін қалыптастыру және қазақстандық мәдениетті насихаттау, оның рөлін анықтау. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі ұғымдар, Қазақстанның киелі жерлерінің орналасуы, Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары, археологиялық және сәулет ескерткіштері, діни және діни объектілер, тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығын механикаландырудың негізі; шынжыр табанды және дөңгелекті тракторлар; топырақ өңдеуге арналған тракторлар; культиваторлар мен соқалардың түрлері; себу және көшет отырғызу агрегаттары; ауылшаруашылық дақылдарының өнімін жинауға арналған комбайндардың түрлері; органикалық және минералды тыңайтқыштарды енгізуге арналған агрегаттар; жаңбырлатқыш машиналардың түрлері; әртүрлі дала жұмыстарын орындау үшін агрегаттарды тексеру және дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұқымтану
    Несиелер: 4

    Тұқымтану негіздері; тұқымдардың морфологиялық сипаттамалары; тұқымдардың құрылымы мен қалыптасуы; тұқымдардың тыныштығы; жабық және жалаңаш тұқымды өсімдіктер; бірбөлшекті және екібөлшекті өсімдіктер; тұқымдардың химиялық құрамы; тұқымдардың биохимиялық және физиологиялық ерекшеліктері; тұқымның өнуі және өну факторлары; тұқымның ісінуі; тұқымның себу сапасы және оларды анықтау әдістері; тұқымның стратификациясы және скарификациясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агрогербология
    Несиелер: 5

    Агрогербологияның дамуы мен тарихы; өсімдік шаруашылығындағы агрогербологияның маңызы мен орны; арамшөптердің түрлері; әртүрлі арамшөптерді зерттеудің әдістері; арамшөптерді морфологиялық белгілері бойынша анықтау; арамшөптердің тұқымдары; арамшөптердің гербарийін жасауға арналған материалдар; гербарилерді сақтаудың технологиясы; гербарии жасау кезіндегі зертханалық және танаптық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу; өсімдік қорғау әдістерін жасау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Жерге орналастыруды және жер пайдалануды шаруашылықішілік ұйымдастыруды графикалық қамтамасыз ету: шаруашылық алқаптарының картасы, жылыжайлардың әр түрлі түрлерінің схемалары, дақылдардың ауыспалы егістерінің ауыл шаруашылығы карталарын жоспарлау, мелиорациялық каналдардың, оның ішінде тамшылатып суару схемаларының, топырақ және агрохимиялық карталардың, суару режимінің графигін және егістік схемалары, ауыл шаруашылық дақылдарын отырғызу сұлбалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдарының апробациясы
    Несиелер: 3

    Танаптық және зертханалық апробациялар; егістердің сорттық сапасын анықтау; аурулармен, зиянкестермен және арамшөптермен зақымданған егістерді анықтау; апробациялық жұмыстарды жүргізу мерзімдері мен әдістемелері; дайындық жұмыстары мен құжаттама; іріктеулерді (үлгілерді) алу әдістері, бағыттары мен қашықтықтары; алынған үлгілерді және сорттарды талдау; сорттық куәліктер; ауылшаруашылық дақылдарының апробациялық бауларын талдау; ауылшаруашылық дақылдарының сынамаларын/үлгілерін іріктеу тәртібі мен уақыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жерді мелиорациялау және қорғау
    Несиелер: 4

    Жерді мелиорациялау негіздері; суғару тәсілдері мен техникалары; тамшылатып және жаңбырлатып суғару; гидромелиорациялық іс-шаралар және суғару жүйелерінің түрлері; жүйектеп суғару; ауылшаруашылық дақылдарының суғару және суғармалау мөлшерлері; күрішті суғару тәртібі; ауылшаруашылық дақылдарын суғару тәртібін (режимін) есептеу; топырақ эрозиясының климаттық факторлары; топырақтың су эрозиясының антропогендік факторлары; жерді қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғау
    Несиелер: 4

    Энтомологияның негізі мен дамуы; зиянкестердің классификациясы және сипаттамасы; өсімдіктерді зиянкестердің зақымдау типтерінің негіздері; жапырақ ширатқыш, кенелер, көбелектер және кеміргіштер; зиянкестердің өмір сүру ортасы мен көбеюуі; ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден қорғау шаралары; зиянкестерге қарсы химиялық препараттарды қолдану; өсімдіктерді зиянкестерден қорғаудың мерзімімен әдістері; қыстайтын зиянкестер; себінді мен топырақтың фитосанитарлық жағдайын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қорғаулы жер құрылысындағы көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Қорғаулы жер құрылыстарының негізгі түрлері; күзгі және қысқы жылыжайлар; жылыжайларда көшеттерді өсіру технологиясы; микроклимат және микроклиматты жылыжайда реттеу; топырақ пен ауаның ылғалдылығы мен температурасы; жылыжайларда және гидропоникада ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологиясы; субстраттардың түрлері; сорттардың сипаттамасы; өсімдіктерді аурулар мен зиянкестерден қорғау; өнімді жинау және сорттау; қорғаулы жер құрылысының санитарлық тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Органикалық және минералды тыңайтқыштардың түрлері; өндірістік бағдарламаларды әзірлеу; агрохимиялық картограммалар жасау; ауылшаруашылық дақылдарының қоректену ерекшеліктері; топырақтың агрохимиялық құрамы және оны жақсарту әдістері; ауылшаруашылық дақылдарының бағдарланған өніміне қажетті тыңайтқыштардың қажетті мөлшерін есептеу; тыңайтқыштардың химиялық құрамы мен қасиеттері; топырақ пен өсімдіктерге химиялық талдау жүргізу әдістері мен мерзімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесінің негіздері; агрономиялық зерттеулердің негізгі әдістері (зертханалық, вегетациялық, лизиметрлік және танаптық); тәжірибелердің нұсқалары мен қайталануы; тәжірибелердің қателіктері; мөлдектердің ауданы, бағыты мен пішіні; экспериментті жоспарлау теориясы; далалық тәжірибеде бақылау жұмысын жоспарлау және жүргізу; ауылшаруашылық дақылдарының өнімін есепке алу әдістемесі; эксперименттердің негізгі түрлерін жүргізу әдістемесі; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу; зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеудің негіздері; ғылыми есептерді дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшет шаруашылығын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-көшеттерде өсірілетін дақылдардың түрлерін және көшеттерді өсіру технологиясын таңдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді меңгеруде мыналар зерделенетін болады: көшет өсіруді ұйымдастырудың негізгі міндеттері, мақсаттары мен дамуы; көшет әдісімен өсірілетін ауыл шаруашылық дақылдарының түрлері; ауыл шаруашылық дақылдарының морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері; көшет өсірудің түрлері мен әдістері; питомниктер; көшеттерге арналған ауыспалы егістер; құмырамен және құмырасыз көшеттерді өсірудің тәсілдері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер құмыраның түрлерін, дайындамаларды, құмыраларды тасымалдау және сақтау технологияларын таңдап, қолдана алады; көшеттердің оңтайлы жасын анықтау; көшеттердің жылу, жарық, ылғалдандыру және қоректік режимдері; көшеттерді күту, тазарту, тасымалдау және сақтау технологиясын жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Фитопатология негіздері; саңырауқұлақтардың құрылымы мен морфологиясы; өсімдік аурулары қоздырғыштарының қоректену ерекшеліктері; өсімдік ауруларының сипаттамасы және классификациясы; ауылшаруашылық дақылдары ауруларының қоздырғыштарының түрлері; өсімдіктің аса қауіпті инфекциялы және инфекциялы емес аурулары; инфекциялы ауруларды тудыратын экологиялық факторлар; ауруларды зерттеудің әдістері мен есепке алу жолдары; ауылшаруашылық дақылдарын аурулардан қорғаудың технологиясы мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді зиянкестерден қорғаудың биологиялық және химиялық әдістері
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестерінің түрлері мен классификациясы; карантинді зиянкестер; зиянкестердің биологиялық ерекшеліктері; өсімдіктерді зиянкестерден қорғаудың биологиялық және химиялық әдістері; биологиялық әдіспен қорғауда қолданылатын тірі организмдер; пестицидтердің тізбесі; өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғаудан жүргізудің тәсілдері мен мерзімдері; танаптық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу; танаптық жұмыстардың сапасын бағалау; зиянкестердің зияндылығын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Жеміс шарашылығының халық шаруашылығындағы маңызы және даму тарихы; жеміс дақылдарының жіктелуі; жеміс дақылдарының өсу, даму және жеміс беру заңдылықтары; отырғызу материалын өсіру технологиясы; Қазақстанда жеміс дақылдарының аудандастырылған сорттары және олардың сипаттамасы; өндірістік бау құру; жеміс ағаштарының ағашбөркін қалыптастыру, суғару, тыңайту, өнім жинау; жеміс дақылдарын аурулардан, зиянкестерден, арамшөптерден қорғау; жеміс бақшасын қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын қалыптастыру; өнеркәсіп кәсіпорындарының қызметінің нәтижесінен туындайтын қоршаған ортаның ластануы, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуы салдарын бақылау, талдау, бағалау және зиянды әсерлерді төмендету шараларын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – менеджер жұмысының тиімділігін арттыруға және басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін бірыңғай дағдылары мен жеке қасиеттері бар студенттерді қалыптастыру. Уақытты сауатты басқару негіздері; сендіру және келіссөздер жүргізу; softskills және hard skills маман дағдылары: сыни тұрғыдан ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Жүзім шаруашылығының даму тарихы; жүзімнің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері; жүзімді пайдалану бағыттары; жүзімнің көбеюі және отырғызылатын материалды өсіру; жүзімді көбейту тәсілдері; жүзімнің ампелографиясы; жүзімнің өндірістік плантациясын отырғызу технологиясы; жүзім түптерін қалыптастыру және шырпу; суғару, тыңайту, жүзім өнімін жинау; жүзімді жүзім ауруларынан, зиянкестерінен және арамшөптерінен қорғау; жүзім плантациясын қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аз таралған дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 3

    Аз таралған дақылдардың негізгі түрлері және олардың жіктелуі; аз таралған дақылдардың биологиялық және морфологиялық ерекшеліктері; аз таралған дақылдарды өсірудің технологиялық ерекшеліктері; аз таралған дақылдардың перспективті сорттары; ауыспалы егістер және топырақ өңдеу; аз таралған дақылдардың тұқым шаруашылығы; суғару, тыңайту, өнімді жинау мерзімі мен әдістері; танаптық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктерді қорғау және карантин
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық дақылдарын қорғаудың негіздері; өсімдік шаруашылығындағы мемлекеттік бақылау және фитосанитарлық мониторинг; аурулардың және зиянкестердің аса қауіпті түрлері; ауылшаруашылық дақылдарын аурулардан, зиянкестерден және арамшөптерден қорғаудың кешенді шаралары; карантинді нысандар; зиянды нысандар мен карантинді өсімдіктердің биологиялық және морфологиялық ерекшеліктері; кеден бекеттерінде карантиндік бақылауларды жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жидек дақылдарын өсіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Жидек дақылдарының халық шаруашылығындағы маңызы; жидек дақылдарының негізгі түрлері; жидек дақылдарының биологиялық және морфологиялық ерекшеліктері; аудандастырылған және перспективті сорттар және олардың сипаттамасы; жидек дақылдарының көшеттерін өсіру технологиясы; жидек дақылдарының бұталарын қалыптастыру және шырпу; жидек дақылдарын суғару, тыңайту, өнімді жинау; жидек дақылдарын аурулардан, зиянкестер мен арамшөптерден қорғау; жидек екпелерінің плантациясын қалпына келтіру; танаптық жұмыстарды ұйымдастыру және сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ашық танаптағы көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Көкөніс шаруашылығының негіздері; көкөніс дақылдарының жіктелуі және сорттары; ашық танапта көкөніс дақылдарының өсу және даму жағдайлары; көкөніс ауыспалы егістері; көкөніс дақылдарын өсірудің қазіргі заманауи технологиялары; сирек кездесетін көкөніс дақылдарын өсіру; көшет шаруашылығы; тұқым себу (көшет отырғызу) мөлшерін анықтау әдістері; көкөніс дақылдарын себу/отырғызу схемалары мен мерзімдері; көкөніс дақылдарын күтіп-баптау және өнімді жинау; көкөніс дақылдарының тұқым шаруашылығы; көкөніс өнімдерінің сапасына қойылатын МЕМСТ талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұқым шаруашылығы және тұқымдарды сертификаттау
    Несиелер: 5

    Бастапқы тұқым шаруашылығы; тұқымдардың сорттық және егістік сапасы; тұқым шаруашылығының ауыспалы егістері; элиталық және суперэлиталық тұқымдар; ауылшаруашылық дақылдарын тұқымға өсірудің қазіргі заманауи технологиялары; тұқым сапасы және оны анықтау әдістері; танаптық апробация; тұқымдарды сақтау; тұқымдарды сертификаттау негіздері және сорттық бақылау; ауылшаруашылық дақылдарының тұқымдарын сертификаттау жүйесінің қазіргі жағдайы; белгілердің тұқым қуалауының негізгі заңдары; ҚР тұқым шаруашылығы туралы Заңы; тұқымдық материалға қажеттілікті есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Бастапқы материал және селекцияның қазіргі заманғы әдістері; ауылшаруашылық дақылдарының жаңа сорттарын шығару және аудандастыру әдістері; аналитикалық және синтетикалық селекция; мутация және гетерозис; будандастыру түрлері; мемлекеттік сортсынау; ауылшаруашылық дақылдарының элиталық тұқымдарын өндіру технологиясы; ауылшаруашылық дақылдары тұқымдарының морфологиялық сипаттамалары; сорттар мен тұқымдық материалды іріктеу; Қазақстандағы ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығы туралы заңы; тұқым сапасы және оларды анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық дақылдары өнімінің сапасына қойылатын негізгі талаптар; ауыл шаруашылығы өнімінің сапалық көрсеткіштері; ұн алуға бағытталған астық сапасын анықтау; ұн түрлері; өсімдік шаруашылығы өнімін сақтау технологиясы; өнім сапасын анықтау үшін үлгілерді алу; өсімдік шаруашылығы өнімін қайта өңдеу технологиясы; мемлекеттік стандарттар бойынша қант қызылшасының сапасын анықтау; жеміс-көкөніс өнімін сақтау және қайта өңдеу технологиясы; жеміс-көкөніс өнімінің сапасын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Команда құру: принциптері, команда мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. -CANVAS -бизнес-моделі. Бизнес-идеяны негіздеу және таңдау. Мақсатты сегменттерді бағалау. Негізгі құндылықтар: қабылдау арналары және олардың тиімділігін бағалау. Негізгі ресурстар, әрекеттер, серіктестер және жеткізушілер. Бизнес-модельге байланысты шығыстар мен кірістердің құрылымы. Бизнес - жобаларды таныстыру негіздері: elevator pitch. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен кедергілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік қарым-қатынастар саласындағы қажетті білімдерін және оларды құқықтық реттеу механизмін, нормативтік құқықтық актілерді қолдану және құқықтық нормаларды практикалық қызметте қолдана білу дағдыларын дамыту. Қарастырылып оқытылады: Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мал азығын өндіру
    Несиелер: 4

    Малазықтық дақылдардың түрлері мен сипаттамасы; малазықтық дақылдарды өсіру технологиясы; мал азығын дайындау және сақтау технологиясы; табиғи азықтық алқаптарды тиімді пайдалану және жақсарту әдістері; сирек кездесетін малазықтық өсімдіктердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері; малазықтық ауыспалы егістіктер; малазықтық дақылдарды өсірудің қарқынды технологиялары; малазықтық дақылдардың зиянкестерінің, ауруларының негізгі түрлері және олармен күресу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәлімі егіншілік
    Несиелер: 5

    Тәлімі егіншіліктің жалпы мәселелері; тәлімі егіншілік аймақтары және олардың табиғи жағдайларының сипаттамасы; егіншілік заңдарының қолданылуы; тәлімі жерлердің топырақ үдерістері мен микроклиматы; топырақ өңдеу және тәлімі жерлерде ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің ерекшеліктері; ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі; тәлімі жерлердегі егіншілік жүйесі және ауыспалы егісті құрастырудың ерекшеліктері; тәлімі жерлерде ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестерден және аурулардан қорғау; егісті күтіп-баптау және өнім жинау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін бағдарлау
    Несиелер: 4

    Ауылшаруашылық дақылдарының өсуі мен дамуы үшін тіршілік факторлары мен табиғи-климаттық жағдайлар; ауылшаруашылық дақылдарына қажетті активті температуралар жиынтығы; радиациялық теңгерім; егістіктердің жылумен қамтамасыз етілуін бағалау әдістері және фотосинтетикалық белсенді радиация; сорттарды аудандастыру; ауылшаруашылық дақылдарының биологиялық өнімділігі, әлеуетті (потенциалды) өнімділігі және су тұтыну коэффициенті; ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін бағдарлау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Суғармалы жердегі егіншілік
    Несиелер: 5

    Суғармалы егіншілік; ыза суының орналасу тереңдігін, топырақтың құнарлылығын ескере отырып, суғармалы жерлердің топырағын өңдеу тәсілдері мен мерзімдері; суғармалы жерлердегі ауыспалы егістің түрлері; арамшөп өсімдіктерінің түрлік құрамы және оларға қарсы күрес шаралары; ауыспалы егіс дақылдарына арналған топырақты өңдеу жүйесі; топырақты өңдеу тереңдігі мен техникасы; суғармалы жерлердегі топырақ эрозиясы; топырақты қалпына келтіру және жақсарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Танаптық дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Танаптық дақылдардың халық шаруашылығындағы маңызы және топтары; танаптық дақылдардың сорттары, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері; топырақ өңдеу жүйелері; танаптық дақылдардың ауыспалы егістері; танаптық дақылдарды суғару және тыңайту; өнімділікті бағдарлау әдістері; танаптық дақылдарды себу, күтіп-баптау және өнімді жинау; танаптық дақылдарды өсірудің технологиялық картасын құрастыру; өнімді сақтау технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    Өңірдің топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, өсімдіктерді өсірудің заманауи технологияларын қолдана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының бағдарланған өнімін алу, өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу үшін егіншілік, өсімдік шаруашылығы және агрохимия саласындағы білімдерін көрсету.

  • Код ON2

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасымен топырақ және агрохимиялық карталарды, мелиорациялық каналдардың схемаларын жасау, сондай-ақ деректерді жинау, беру, сақтау, өңдеу және талдау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін қолдану.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON6

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының микроорганизмдерінің, зиянкестерінің, ауруларының, арамшөптерінің түрлерін анықтау және гербологиялық жұмыстарды жүргізу арқылы дақылдарды қорғау схемасын жасай алады.

  • Код ON8

    Көкөніс және бақша дақылдарын ашық және қорғаулы жер құрылыстарында өсіру үшін олардың морфологиясын, биологиясын және сорттық құрамын пайдалана алу қабілеті, суармалы егіншілікте далалық эксперименттерді жоспарлай және жүргізе алады.

  • Код ON5

    Жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімді, агрономия негіздерін және кәсіби пәндерді меңгеру нәтижесінде, топырақ пен жануарлардың негізгі түрлері мен түрлерін анықтау үшін қажетті агроклиматтық болжамдар әдістерін қолданады.

  • Код ON10

    Селекциялық-тұқым өсіру процестерін жүргізу үшін суармалы егіншілікте ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдары мен көшет материалдарын өндіруді, егістіктерді апрабоциялауды, тұқымдардың, егіс материалының сапасын бағалауды ұйымдастыруға және селекция мен тұқым шаруашылығындағы құжаттарды толтыруға қабілеттілігі.

  • Код ON9

    Жүзім, жеміс-жидек дақылдарын өсіруде заманауи технологиялық процестерді қолдана отырып олардың отырғызу материалдарын өсіруді ұйымдастыру қабілеті.

  • Код ON7

    Жайылым шаруашылығын дұрыс ұйымдастырады және малазықтық алқаптарын жақсарту мақсатында малазықтық және аз таралған дақылдарды өсіру үшін ауыл шаруашылығы машиналарын немесе құралдарын таңдай алады.

  • Код ON4

    Кәсіптік қызметте soft-skills-ті одан әрі дамыту мақсатында ғылыми зерттеулер мен экономикалық есептеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін анықтау

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

Top