Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01101 Педиатрия в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру барысында балалардың хирургиялық ауруларының, даму кемістіктерінің, жарақаттық зақымданулардың, шұғыл жағдайлардың бастапқы диагностикасын орындайды және бастапқы диагностика мен емдеу, профилактика, оңалту және шұғыл көмек көрсету тактикасы бойынша практикалық дағдыларын жетілдіреді. Резиденттер балалар сүйектерінің сынықтары, үсік және күйік, қисық мойын, маймақтық, сан сүйегінің шығуы, омфалит, гастрошизис, кіндік бауының жарығы кезінде косервативті жіне оперативті ем жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар инфекциялары
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында резидент стационарлық жағдайда жұқпалы ауруларды жүргізудің жалпы принциптерін игереді. Өзекті инфекциялық аурулар бойынша алған білімдері мен дағдыларының негізінде клиникалық диагнозды, диагностиканың және дифференциалды диагностиканың тиімді және қауіпсіз әдістерін қалыптастырады. Резидент Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық шеңберінде Қазақстан Республикасының ұлтын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіби ұжымдарда жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неонатология
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың негізгі мақсаты – жаңа туған нәрестелер мен дене салмағы өте төмен балаларға жоғары технологиялық көмек көрсету, клиникалық және аспаптық зерттеу әдістерінің, фармакотерапияның, профилактика және оңалтудың заманауи әдістерін сауатты пайдалана отырып, кәсіби білім, дағды, тәжірибелік дағдыларды тереңдетіп оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 4

    Осы пәнді оқу кезінде резиденттер ҚР ДСМ хаттамаларына сәйкес және дәлелді медицина тұрғысынан балалардың тері ауруларын алғашқы диагностикалау мен емдеуді жүргізеді. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде көрсетілетін медициналық көмектің барлық түрлері мен көлемдерін жүзеге асырады. Өмір бойы үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар эндокринологиясы
    Несиелер: 7

    Пәннің осы бөлімін игеру кезінде резиденттер қалқанша безінің аурулары бар балаларға гормондарды алмастыратын терапияны және қант диабетін емдеуде инсулинді алмастыратын терапияны тағайындау көрсеткіштерін анықтайды. Өз кәсіби міндеттерін адал орындайды, өз жұмысында жинақталған білім мен біліктілікті қолданады, этикалық қағидалар мен құпиялылықты сақтайды. Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде медициналық көмекті жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар пульмонологиясы
    Несиелер: 10

    Пәннің осы бөлімін игеру кезінде резиденттер пульмонологиялық ауруларды (бронхит, пневмония, бронх-өкпе жүйесінің тұқым қуалайтын және туа біткен аурулары) дәлелді медицина тұрғысынан және ҚР ДСМ хаттамаларына сәйкес диагностикалайды және емдеуді жүзеге асырады. Өз кәсіби міндеттерін адал орындайды, өз жұмысында жинақталған білім мен біліктілікті қолданады, этикалық қағидалар мен құпиялылықты сақтайды, қауіпсіз, тиімді және білікті көмек көрсетеді. Ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды дамыту мен қолданудың өзіндік ерекшелігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар гастроэнтерологиясы
    Несиелер: 8

    Пәннің осы бөлімін игеру кезінде резиденттер пациенттер мен олардың ата-аналарына теңгерімді тамақтану және тиімді күтім жасау, емдеу рәсімдері мен манипуляцияларды орындау ережелеріне кеңес беруді және оқытуды жүзеге асырады. Олар өздерінің практикалық іс-әрекеттерін өзін-өзі бағалау бойынша қорытынды жасайды, әрі қарай оқыту және өзін-өзі жетілдіру арқылы білім мен дағдылардағы кемшіліктерді жояды, көшбасшылық қасиеттер мен командада жұмыс істей алатындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар нефрологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің осы бөлімін игеру кезінде резиденттер балалық шақтағы нефрологиялық ауруларды диагностикалаудың ең ақпараттық әдістерін қолданады (пиелонефрит, гломерулонефрит, туа біткен және тұқым қуалайтын бүйрек аурулары), зерттеу нәтижелерін түсіндіреді. Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде көрсетілетін медициналық көмектің түрлері мен көлемдерін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы (ДДСҰ) бағдарламасы негізінде балаларға стационарлық көмек көрсету
    Несиелер: 4

    Осы пәнді зерделеу кезінде резидент шектеулі ресурстар жағдайында (диарея, қызба, тыныс алудың қиындауы, тамақтанудың ауыр бұзылуы) неғұрлым кең таралған аурулардың кезек күттірмейтін және басым белгілері бойынша әртүрлі жастағы балаларды сұрыптауды жүргізеді Пациенттерге дұрыс тамақтану, гигиена және тиімді күтім жасау, емдік процедуралар мен манипуляцияларды орындау ережелеріне кеңес береді. Пациент үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен және оның айналасымен, оның ішінде практикалық денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды. Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде медициналық көмекті жүзеге асырады. Пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия
    Несиелер: 14

    Осы пәнді оқу кезінде резидент иммунизацияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтайды. Профилактикалық тексерулер мен оңалту іс-шараларының жоспарын әзірлейді және жүзеге асырады. Дені сау және ауру балаларға диспансерлік бақылау және патронаж жүргізеді. Өз жұмысында балалармен және олардың отбасы мүшелерімен тиімді қарым-қатынас пен ынтымақтастықты қолданады. Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде көрсетілетін медициналық көмектің барлық түрлері мен көлемдерін жүргізеді. Одан әрі оқу және өзін-өзі жетілдіру арқылы білім мен дағдылардағы олқылықтарды жояды, көшбасшылық және командада жұмыс істей білу қасиеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жедел шұғыл медициналық көмек
    Несиелер: 12

    Пәнді оқу кезінде резидент барлық қауіптерді бағалайды және төтенше жағдайлар кезінде шұғыл жағдайдағы балаларға медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тиімді әдістерді қолданады. Науқастың жағдайына байланысты резиденттер мамандандырылған медициналық көмек көрсетеді, сондай-ақ балаларға қауіпсіз, тиімді және білікті көмек көрсету кезінде қажетті этикалық қағидаттарды сақтауға бейілділігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар гематологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің осы бөлімін зерделеу кезінде резидент ата-аналарға баланы эмоционалды қолдау және гематологиялық аурулары бар баланың жағдайы мен емделуіне мониторинг жүргізудегі рөлі туралы өз бетінше кеңес береді және үйретеді. Ғылыми дәлелдерге негізделген диагностика және емдеу принциптерін бағалаңыз. Резиденттер білім мен дағдылардағы олқылықтарды одан әрі білім алу және өзін-өзі жетілдіру жолымен дербес жояды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педиатрияда қарқынды терапия
    Несиелер: 12

    Осы пәнді оқу кезінде резидент ең жиі кездесетін төтенше және қиын жағдайлары бар балаларға шұғыл көмек көрсету және қарқынды терапия мәселелерін зерттейді. Науқастың жағдайына қарай мамандандырылған медициналық көмек көрсетеді, сондай-ақ балалар популяциясына қауіпсіз, тиімді және білікті көмек көрсету үшін қажетті этикалық принциптерді ұстануға ниеттілігін көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалардағы тұқым қуалайтын аурулар
    Несиелер: 4

    Осы пәнді игеру кезінде резиденттер пренаталды диагностика және алынған мәліметтерді түсіндіру бойынша білімдерін біріктіреді. Резиденттер балалардың тұқым қуалайтын аурулары мен психофизикалық дамуының бұзылыстарын анықтау үшін скринингтік тексерулер нәтижелерін және молекулярлық диагностика деректерін түсіндіреді. Дәлелді медицина тұрғысынан диагностика мен емдеудің заманауи әдістері бойынша халықаралық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыра отырып, клиникалық жағдайларға зерттеу және талдау тәсілдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Осы пәнді игеру кезінде резидент туберкулез инфекциясы бар балаларды диагностикалаудың ең Ақпараттық әдістерін қолданады. Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен және оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды. Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар кардиологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің осы бөлімін зерделеу кезінде резиденттер бала үшін негізсіз ауырсыну процедураларын болдырмау үшін тиімділігі жағынан кем емес, аз ауырсынатын балама емдеу әдістерін қолданады. Нәтижелерді бағалайды және ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін енгізеді. Мәселені жаңа немесе бейтаныс ортада неғұрлым кең (немесе көп салалы) контексте өз бетінше шешу қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар аллергологиясы
    Несиелер: 8

    Пәннің осы бөлімін оқу кезінде резидент дәлелді медицина негізінде аллергиялық аурулары бар балаға тағайындалған емнің тиімділігін бағалайды. Ата-аналарға гипоаллергенді диеталар, аурудың ықтимал себептерін түсіндіре отырып, асқынулардың алдын алу, емдеу және күтілетін нәтиже туралы түсінікті түрде кеңес береді. Әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалайды және халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдаланады. Анафилактикалық шок кезінде шұғыл көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стационардағы балалар аурулары: балалар ревматология
    Несиелер: 10

    Пәннің осы бөлімін оқу игеру кезінде резиденттер клиникалық хаттамаларға сәйкес ревматологиялық ауруларды визуалды және аспаптық диагностикалаудың, емдеудің заманауи әдістерін қолданады. Өз жұмысында балалармен және олардың отбасы мүшелерімен тиімді қарым-қатынас пен ынтымақтастықты қолданады. Этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, пациент туралы толық немесе толық емес ақпарат негізінде қорытынды жасайды. Медициналық құжаттаманы ресімдейді және алынған деректерді ақпараттық жүйелерге енгізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON4

    Қоғамдық денсаулық сақтау : Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби емес командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;

  • Код ON2

    Коммуникация және коллаборация: пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында ауру баламен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;

  • Код ON6

    Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың өзге де нысандарына белсенді қатысуға қабілетті;

  • Код ON5

    Зерттеулер: барабар зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, педиатрия бойынша кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;

  • Код ON1

    Пациентке жетекшілік жасау: педиатрияда медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті;

  • Код ON3

    Қауіпсіздік және сапа : медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;

Top